VERWYDERING VAN DIE KERK MAG DIE NAG VAN SATERDAG TOT SONDAG, 19 SEPTEMBER 20, 2020 wees.

Soekresultate vir "BASILIQUE SAINT PAUL"

St. Paul’s Basilica in Rome

 

Vir tien jaar sedert ek hierdie blog opstel (in 2009), lig ek lesers in dat Jesus Christus binnekort weer op aarde is vir sy 1000-jarige regering, soos hy sy apostels belowe het voordat hy om veertig dae na sy opstanding in die hemel op te staan.

Ek het die leser ook meegedeel dat die einde van die tyd op 14 Mei 1948 begin het na die totstandkoming van die Staat Israel, wat die profetiese horlosie van die tye is en dat dit vanaf hierdie datum, die tyd van ‘n geslag, die wat sal lewe, sal die wederkoms van ons Here Jesus Christus op aarde sien.

‘N Geslag in die Bybel is drie duur.

Die eerste is 40 jaar oud, maar daar is die tyd reeds oorskry,

Ons het dus nog steeds die 70-jarige geslag na 2018 gebring en ons het ook gevind dat Jesus Christus nie in 2018 teruggekom het nie.

Nou het ons die 80-jarige geslag ‘n paar keer in die Bybel aangehaal. En hier kom ons tot 2028.

Ek het slegs Bybelse profesieë gebruik om ‘n benaderde datum te soek vir die terugkeer van ons Here Jesus Christus na die aarde. Ongelukkig het my navorsing my slegs twee dinge toegelaat.

Die eerste is om die datum van die begin van die einde van die Bybelse tyd te vind: 14 Mei 1948. Soos dit is, dien hierdie datum slegs om die begin van straf te ken.

Die tweede hou verband met die eerste dat die tugtiging, sodra hulle begin is, nie ophou tot die terugkeer na die heerlikheid van ons Here nie. Boonop groei hulle aan die ritme van die pyn van die bevalling.

Wat daartoe lei dat ek elke jaar aan u bekend maak dat die komende jaar erger sal wees as die jaar wat dit voorafgegaan het.

Die jaar 2020 sal erger wees as 2019 en as ek slegter sê, moet ek vreeslik slegter sê. Want 2020 is ‘n besonderse jaar. Die pyn moet op alle punte verskriklik wees. Ek is nie ‘n waarsêer of ‘n siener nie, so ek kan net vir u sê dat ons in die duisternis sal voortgaan.

Ons het sedert 1948 die straf van God geleef. Dit is nie ‘n skaduwee van twyfel nie. Dit sal duur tot die wederkoms van ons Here Jesus Christus.

Alhoewel ek nie ‘n waarsêer of ‘n siener is nie, vind ek dat die lyding van al ons broers en susters met satan verband hou. Hy tref die christendom en die hele wêreld van alle kante met geweld en woede.

Ellendigheid en onsekerheid in ‘n klimaat van angs en angs wat verband hou met Islamisme is die dagblaaie van baie broers en susters, wat ook al die moeilike weersomstandighede moet ondervind en meer gereeld, kragtig en verwoestend is.

Ja, ons leef swart dae en sal weer lewe.

Waarom laat God toe dat sulke gruweldade uitroep omdat sommige mense afstand doen van die geloof en die kerk wat hulle negatief kritiseer?

Ek wil in hierdie artikel u ‘n bietjie vreugde en hoop bring, want die dag van die wederkoms van ons Here is regtig baie naby.

Vir diegene wat my blog volg, en u is oral in die wêreld, selfs al het ek die laaste tyd ‘n werklike afname in die bywoning opgemerk, sal ek u een van my navorsing gee, wat kan doen as ek myself nog steeds nie gee nie. ‘n ware hoop aan almal wat op die gelukkige gebeurtenis van die wederkoms van ons Here Jesus Christus wag.

Aangesien ek nie in die Bybelse profesieë oor die laaste oomblikke van die eindtyd voldoende presisie kon vind nie, het ek in die onbybelse profesieë na hulle begin soek, maar geloofwaardig genoeg om dit in ag te neem.

Dit is dus in ‘n profesie wat ek u reeds gegee het, van die Heilige Maagd Maria wat in die suide van Frankryk in ‘n klein bergdorpie naby Italië « la Salette » aan twee jong kinders gemaak is.

In hierdie profesie vertel die salige Maagd Maria vir die enigste keer in haar verskyning vir die kinders al die tugtiging van 1864 toe Jesus Christus na die aarde teruggekeer het. Dit is verstommend, maar alles is daar. Uiteindelik het byna alles ontbreek aan ‘n element « die jaar van die wederkoms van onse Here Jesus Christus »,  en dit was in ‘n ander profesie wat op ‘n geheimsinnige manier ‘Die profesie van die pous’ verskyn het, dat ek die belangrikste elemente gevind het om ons in staat te stel om te verstaan die laaste oomblikke van die eindtyd voor die wederkoms van ons Here Jesus Christus.

Hierdie twee profesieë wat in video’s in die artikel verskyn, nooi ek u uit om hulle telkens weer te kyk om regtig daarin te kom, want alles is daar.

Weet dat ‘n paar belangrike gebeure moet plaasvind voor die wederkoms van ons Here Jesus Christus.

Eerstens ontlok die salige maagd die pous wat in sy dae « daarom Johannes Paulus II » aangeval is en dat hy en sy opvolger nie die oorwinning van die Kerk van God sal sien nie « die regering van Jesus Christus op aarde.  » Dit is dus onder die regering van pous Francis wat die wederkoms van Jesus Christus sal wees, maar dit beteken ook dat so lank as wat pous Benedictus XVI leef, Jesus Christus nie terug sal wees nie .

Maar die salige maagd sê ook dat die kerk oorskadu sal word voor die wederkoms van Jesus Christus, en die besonderhede wat sy oor hierdie oomblik gee, stem ooreen met die tyd waarin ons leef. Ek nooi jou regtig uit om na die video te kyk, ek sal jou verseker, so die voorskrifte van die Heilige Maagd Maria skree waarhede dat ons leef.

Onthou die meeste van alles dat ons sondaars is terwyl u na die video kyk, en dat ons almal vergifnis van Jesus Christus wil hê, maar Jesus Christus wil ook hê dat ons berou sal hê oor ons foute en ons lewens sal regmaak.

Totdat die wederkoms van Jesus Christus die aarde in die duisternis sal wees, sal oorloë, ellende, geweld, rampe, met ongelooflike krag en geweld voortgaan om al die mense van die aarde, maar veral die Christendom, te staak.

Dit is belangrik om mekaar te help en te bid, want die dae en nagte sal baie moeilik wees. Maar daar is in al hierdie onvermydelike ongelukke, ‘n lig van hoop vir al ons broers en susters en vir almal wat na Jesus Christus sal kom.

Volgens die pous se profesie is pous Francis die laaste pous en in elk geval die einde van die pousdom wat vir 2027 geprofeteer word.

Ons weet van die salige Maagd Maria dat Francis die laaste pous is en dat hy die oorwinning van die Kerk van God sal sien.

Ons weet uit die Allerheiligste Maagd Maria in hierdie profesie wat uit 1846 dateer dat die kerk verduister sal word voor die wederkoms van Jesus Christus en dat dit die profete Henoch en Elia sal wees wat sal preek as die kerk weg is. die liefde van God en die wederkoms van Jesus Christus vir sy heerskappy van 1000 jaar. Maar voor hierdie twee profete sal al die wagte, die apostels van die laaste tyd, die Woord van God en die wederkoms van Jesus Christus verkondig.

Dit is ‘n bietjie op my vlak wat ek al tien jaar doen. Gedurende hierdie tien jaar was ek oortuig dat die wegraping van die kerk sou plaasvind net voor die wederkoms van ons Here Jesus Christus. Maar as ek verkeerd is, is dit miskien in 2020, sewe jaar (dus aan die begin van die sewende week deur die profeet Daniël geprofeteer) voor die wederkoms van ons Here Jesus Christus, wat die ontvoering van die kerk.

Ek weet nie op watter tydstip van die jaar die ontvoering sal plaasvind nie, al leun ek ‘n bietjie vir die trompetfees gedurende die nag van Saterdag tot Sondag van 19 tot 20 September 2020 . Perdefees daardie jaar op die twee dae van die Here van die Joodse volk en die Christelike volk.

 

God seën jou en lei jou in hierdie duisternis totdat jy verlos.

Moenie vergeet om hierdie video’s ‘n paar keer te kyk om dit ten volle te begryp nie.

Victor

 

 

Ware boodskap van die Maagd Maria aan die Salette (19 September 1846)

 

 

Die profesie van die pous | Dokumentêr 2016

 

 

St Paul se verhaal buite die mure

Daar moet op gelet word dat pous Francis die laaste beskikbare plek beklee!

 

Lys van 265 pousse van Peter tot Benedict XVI

http://perso.numericable.com/gabriel.floricich/saint-ouen/pages/y-lista_papas.html

 

Victor