VIIMEINEN VIIKKO ENNEN Jeesuksen Kristuksen paluuta!

11_jesus-paluu-meme-tie

2015 on jo muotoutumassa olevan vuoden Fatale rauhaa ja turvallisuutta maailmassa.

 

Ukraina on haaste ja kamppailu USA ja Venäjä!

 

Afrikka on täynnä fanaatikkoja jotka raiskaavat, vammauttaa ja tappaa orjuuttaa väestölle ja perustaa islamin ja lakeja, kuten sharia barbaarit!

 

Lähi-itä on ruutitynnyri tulipalon ja veri jo virtaa vapaasti!

 

Sota Armageddon näyttää aloitti tämän liittoutuman neljäkymmentä valtiota vastaan ​​armeija jihadin  »  Islamilainen valtio Irakissa ja Levantin (EIIL) « 

ob_df7571_enfer

Ylilyönti on!

 

 

Minun artikkeli:

 

Jeesuksen Kristuksen paluuta ehkä 14 tai 15 syyskuu 2015! Juhlien aikana trumpetit

 

Näen 2015 päivänä Jumalan vihan (Tämä on vahvistus ylisuuria kaikki onnettomuudet, jotka olemme nähneet vuodesta 2008) ja Jeesuksen Kristuksen paluuta varten syyskuun.

 

Mutta nähdessään voimaa ja intensiteetti uutisia, tiimalasi aika näyttää olevan lähes tyhjä.

 

Herramme paluuta ja Kuningas Jeesus Kristus, siis ollaan pääsemässä.

 

Tämä paluu näyttää niin välitön, että se voi jopa toimia tämän vuoden loppuun mennessä 2014!

 

Saattaa jopa tapahtua

ennen

Keskiviikko, 15 lokakuu 2014 

Päivä Hoshaâna Raba

( iso ongelma).

 

Tämä on päivä taivaallisen tuomioistuimen tuomio Jumalan tiivistää puheen  Rosh Hashana . (linkki)

 

Lähde: http://www.calj.net/hoshaanaraba

 

00_15910

Nyt on aika meidän syntiemme, pyydä anteeksi Jumalan pelastaa sielumme ja meidän nimiä ei poisteta ikuisesti elämän kirjaan.

 

Tempauksesta tai Jeesuksen Kristuksen paluuta ennen seurakunnan tempaukseen, Jumala yksin tietää, mitä tapahtuu hyvin pian.

 

Jokainen voi nähdä, että profetiat ovat tulossa hurjaa vauhtia.

 

Meidän on myös tiedostettava, että he jatkavat tehdä enemmän voimaa ja intensiteettiä, ja että vain ne, jotka ovat pitäneet uskoa ja rukoilla Jumalalta anteeksiantoa synneistään pelastuu.

 

Päivän tempauksesta ja päivä Jeesus Kristus, ovat näkyvästi melkein siellä!

 

Kunnia meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen on tulossa pian poistaa hänen kirkkoonsa että missä se on, hän on myös aina ja iankaikkisesti.

 

Odottavat meidän Herramme, kuningas ja Mestari Jeesus Kristus, Jumalan ainokainen Poika, joka tulee maan päälle pelastamaan meidät, rakkaat Rukoile, rukoile sielumme pelastukseksi ja kaikkien uhrien hulluutta Näiden murhaava fanaatikkoja « jihadistit »  jotka ovat uskollisia palvelijoita Luciferin ja tehdä verenkiertoa kuin vesi valitettavaa viattomien ja sitoutua pahin julmuudet niitä.

 

Rukoile myös, että nämä barbaariset    »   jihadistit  » p rennent omatunto ja katua monstrosities ja julmuuksiin he syyllistyvät.

 

Rukoilla ja kiittää meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, Pyhän Hengen, Neitsyt Marian, kaikki pyhät, kaikki hyvät enkelit, arkkienkelit ja Jumala kaikkivaltias kaikille rakkautta ja kaikki apua he antavat meille joka päivä.

 

Elämämme ja kohtalomme ovat heidän käsissään.

 

Jos Jeesus Kristus ei palannut tänä vuonna, 2014, sitten pahin tapahtuu kanssa 2015 olla loogisesti painajainen, kauhu ja vuoden Maailmanpankin Chaos!

 

Älä usko, että asiat muuttuvat paremmiksi ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä, koska se on « mahdoton »

 

Muistutan, että profetiat täyttyvät kiivasta ja kasvaa ja olisi edelleen kärjistyä ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta.

katastrofi-rahaa

Joten vuosi 2015 tulee olemaan paljon pahempi kuin 2014!

 

Tietenkään en ole profeetta, ja toistan sen ensimmäistä kertaa!

 

Olen kuitenkin ilmoitti, että joka vuosi vuodesta 2009 sattuu tulee olemaan pahempi kuin se, joka loppuu.

 

Ja vuodesta 2009, en ole väärässä tässä asiassa, koska profetiat täyttyvät, koska ne sisältyvät Raamatun, « in synnytystuskissa »

 

Joten kipu on ja tulee vahvempi ja lähemmäksi ja lähemmäksi toisiaan, kunnes ongelma että kun meidän Herramme Jeesus Kristus on.

 

 

Kehotan teitä, rakkaat veljet ja sisaret Kristuksessa mietiskelemään tätä 5 luvun ensimmäisen epistola Pyhän Paavalin tessalonikalaisille.

 

1  Mitä ajat ja vuodenajat, et tarvitse, veljet, että kirjoitat.

 

2  Te tiedätte, todellakin itse, Herran päivä tulee kuin varas yöllä.

 

 3  Kun he sanovat rauha ja turvallisuus; Yhtäkkinen turmio niitä, kuten synnytyspoltot kun raskaana oleva nainen; eivätkä he pääse pakoon. 

 

4  Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas. 

 

5  Olet kaikki pojat valon ja päivän lapsia; emme kuulu piste yön emmekä pimeyden. 

 

6  Älkäämme siis nukkua niinkuin muut, mutta meidän on valvottava ja pysyttävä raittiina. 

 

7  Sillä ne, jotka nukkuvat nukkuvat yöllä; ja ne, jotka juovat itsensä humalaan humalassa yöllä. 

 

8  Mutta me kuulumme päivän lapsia, joilla laittaa rintakilpeen uskon ja rakkauden ja kypärä pelastuksen toivo. 

 

9  Sillä Jumala meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen, 

 

10  joka on kuollut meidän niin että siitä heräämme tai nukumme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan. 

 

11  Niin te toisianne ja rakennettu toisiaan, kuten tekin. 

 

12  Mutta me pyydämme teitä, veljet, harkitsemaan niitä, jotka tekevät työtä teidän keskuudessanne ja puheenjohtaja teidän johtajanne Herrassa ja neuvovat teitä, 

 

13  Ja heitä on suurin rakkaus työnsä vuoksi. Olla rauhassa keskenänne. 

 

14  Me kehoitamme teitä, veljet, poimia ne, jotka ovat kurittomia, lohduttaa niitä, joilla on sydän ammuttu, heikkoja, ja olla kärsivällinen kaikille. 

 

15  Katsokaa, ettei kukaan tee pahaa pahalla; mutta koskaan seuraa, että hyvä, molemmat keskenänne, ja kaikille. 

 

16  Iloitkaa aina. 

 

17  Rukoilkaa lakkaamatta. 

 

18  Kiittäkää kaikessa; sillä tämä on Jumalan tahto Kristuksessa Jeesuksessa. 

 

19  Älkää sammuttako Henkeä. 

 

20  Älä halveksi profetioita kohde.

 

21  mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se mikä on hyvää. 

 

22  pidättäytymään kaikista ulkonäkö pahan. 

 

23  Nyt voi rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonaan itse, ja kaikki, mitä te, hengen, sielun ja ruumiin säilymisen nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ! 

 

24  Hän, joka teitä kutsuu on uskollinen, ja hän tahtoo.  25  Veljet, rukoilkaa meidän. 

 

26  Greet kaikki veljiä pyhällä suudelmalla. 

 

27  Minä vannotan teitä Herran kautta, että tämä kirje luetaan kaikille pyhät veljet. 

 

28  Herramme Jeesuksen Kristuksen olkoon teidän kanssanne! Aamen.

 

Enemmän kuin koskaan (jos meillä on aikaa) olisi hyvä harjoitella sisältö epistola apostoli Paavali.

 

Kukaan ei tiedä päivää tai hetkeä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen , vaan Jeesus Kristus on jättänyt meille monia vihjeitä, merkit ja profetiat evankeliumeissa etsimme ajan paluunsa jotta voimme varmistaa, sai valmiina kuin rakkaasi odotetaan.

 

Kaikki merkit ja profetiat annettiin meille Raamatussa yksi tarkoitus, « Me valmistautua meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen »

 

On tärkeää ymmärtää, että pelastua täytyy tulla Kristuksen Jeesuksen vesikaste, olla ja pysyä nöyränä, rakastaa ja auttaa muita, pitää uskoa, suoristaa elämäämme ja pyytää Jumalalta anteeksi kaikki syntimme .

 

Meidän täytyy rukoilla päivittäin ja pyytää Jeesus Kristus on meidän Vapahtajamme ja pidämme kirjoitettu elämän kirjaan nimi.

 

Annetaan intensiteetti ja edistymistä kaikkien Raamatun todisteita, on selvää, että hänen paluunsa on todella välitön.

 

Räjähdys merkkejä tänä ja sotakoalition vastaan ​​islamilaisen jihad armeija antaa meille loppuvuodesta 2014, todellista toivoa, että hyvin pian tempauksesta ja jopa ehkä Samalla meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen.

 

Minun artikkeli:

 

AJANKOHTA Seurakunnan ylöstempaaminen!

 

 

Näen mahdollisuuden tempauksesta noin 12 lokakuu 2014 , mutta hyvän ottelun päivämäärät kalenterista toiseen (juutalainen ja gregoriaaninen) se voisi olla noin 11 marraskuu 2014 , joka voisi tuottaa tempauksesta.

 

Katso artikkelini  :

 

Päivämäärät APOCALYPSE JA Seurakunnan ylöstempaaminen paljastettiin!

 

Mutta sodan alusta, joka näyttää olevan yksi kuvattu Raamatun sota Armageddon, sitten fyysinen Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä saattaa tapahtua milloin tahansa, myös ennen 15 lokakuu 2014, päivä Hoshaâna Raba ( iso asia).

 

Jolloin poisto kaivannut 2000 vuosi monet kristityt voisi hyvin tapahtua juuri ennen paluuta kirkkaudessa meidän Herramme.

 

Muista, että Jeesus Kristus sanoi, että ihmiskunta olisi yllättynyt hänet takaisin!

 

Matthew Luku 24 säkeet 37-38-39

 

37 Mutta kuten Nooan päivinä, niin myös tulee tulemisesta Ihmisen Poika.

 

38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, kunnes päivä Nooa meni arkkiin;

 

39 ja he vain tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös tulossa ja Ihmisen Poika.

 

Meillä on tällä kaudella on todellinen mahdollisuus palata kunnian meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, sitten huutavat Jumalan rakkauden ja hartaasti anteeksi meidän syntimme.

 

Rukoilla intensiivisesti rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa, jotta hänen paluunsa tapahtuu tänä vuonna 2014 kuin 2015 näyttää kamala, kauhea ja kohtalokas koko ihmiskunnalle.

 

Meidän on oltava tietoisia siitä, että hetki silmänräpäyksessä kaikki pysähtyy kuin sähkökatkon aikana!

 

Tämä on julma ja ilman erillistä ilmoitusta koostuvan kaikki merkkejä siitä, että näemme joka päivä!

 

Joten ne, jotka ovat suoristettu heidän elämäänsä ja tulevat Jeesuksen pelastuu!

 

Muistakaamme sanat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen!

 

« Minä olen tie totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. « 

 

Niille, jotka kieltävät Jeesuksen Kristuksen ja Hänen rakkautensa meitä, kehotan teitä lukemaan tai uudelleen lukemaan artikkeli:

 

CHAOS

 

MAAILMAN kaaos jo 2015

 

Kaikki Omat tavarani kautta linkistä:

 

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/

 

Jos meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tälle vuodelle 2014, niin se voi hyvinkin olla, että tämä artikkeli on viimeinen Laitan!

 

 

Rakkaani veljet ja sisaret Kristuksessa Jeesuksessa, ota pidä liekki uskosi hyvin valaistu niin, että se ohjaa sinut Jeesukseen Kristukseen ja voit saada iankaikkinen elämä.

 

Epävarma ja kiusaus kehotan teitä rukoilemaan Jumalan apua, jota ilman ihminen on tarpeeksi suuri taistella laskuri Lucifer.

 

Jumala pitää teitä kaikkia rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa ja suojelee sinua niin, että nimet eivät ole pyyhitään elämän kirjasta.

 

Peace, Love ja ilot sydämissä ja kodeissa odottaessaan tempauksesta joillekin ja paluuta Jeesuksen Kristuksen Öljymäellä muille.

 

Victor

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :