2 0 1 7. Liefde, gerechtigheid en geloof. 2 0 1 8

duif

In 2017 het begin van het jaar, wil ik eerst voor de aanpak van dit belangrijke artikel in apocalyptische tijden die we ervaren op dit moment aan u allen, mijn geliefde broeders en zusters in Christus en lieve blog-lezers, mijn wensen Gelukkig Nieuwjaar 2017.

 

Een iedereen, ik hoop dat God weghoudt van verleiding en hulp in het bijzonder in de kruising van dit jaar, 2017.

 

Ik bid dat God geeft je de kracht om de moeilijkheden van het leven die een paar jaar meer en meer belangrijk worden geconfronteerd.

 

Moge God je geeft en houdt je gezond. Het staat u niet tot de essentie missen en geeft u en manifesteren haar steun en liefde bij elke gelegenheid.

 

Kan u binnen de levensduur van het boek om te voorkomen dat de toorn van God die geleidelijk afdaalt naar de wereld voor vele jaren oplopen.

 

Amen.

 

Liefde, Law and Faith

 

balans

Merk op dat dit artikel Liefde, Law and Faith een aanvulling op het artikel:

2017 vijf prioriteiten

 

We absoluut moeten ervan bewust zijn dat de liefde, recht en geloof zijn drie belangrijke elementen van de christelijke manier van leven en kan in het aangezicht van God om ons te redden of te veroordelen ons voor de eeuwigheid.

 

Om het probleem te begrijpen lijkt het nuttig om een kleine herinnering aan de tijd waarin we leven te maken.

 

Sinds 14 mei 1948, zoals ik al vaak heb gezegd en bleek in de blog, dat we het Bijbelse periode om het einde der tijden.

 

Deze bijbelse periode tot het einde van de tijd vindt plaats over één generatie.

 

We hebben de bevestiging in de evangeliën (vooral Matteüs 24 Link: End of Days ), die ook vermelden dat Jezus Christus fysiek zal terugkeren naar de aarde voor het einde van deze laatste generatie om daar te heersen op de mensheid voor duizenden jaren. Het millennium .

 

Zoals we kunnen zien, de periode van de eindtijd is progressief in het lijden, zoals de pijn van de bevalling.

 

1 Thessalonicenzen 5: 3

 

Omdat je jezelf weet dat de dag zal de Heer komt als een dief in de nacht. 3 Als ze zeggen, vrede en veiligheid; Toen kwam plotseling verderf over hen, als de weeën een zwangere vrouw, en zij zullen niet ontsnappen. 4 Maar u, broeders, zijt niet in duisternis, dat u die dag zou overvallen als een dief ; …

 

De eindtijd pijn werd sterk en continu als we iedere dag kunnen zien.

 

Nieuws , (oorlogen, geruchten van oorlogen, migratie, terrorisme en jihad zijn de koppen van alle media) de pijn van de mensheid , (ruïne, onveiligheid, armoede, rampen, ziektes, geweld en verlies van waarden zijn geworden natuurlijke gevaren van het leven), de pijn van het dierlijk leven (Dead onverklaarbare door miljoenen per jaar over de hele wereld sinds 2008 om te vissen, vogels en andere wilde dieren en huisdieren) onopgemerkt blijven, bij gebrek aan uitleg, de media verslag minima en de pijn van de Aarde (tsunami’s, stortregens, aardbevingen, stormen, overstromingen, branden en orkanen steeds meer en onconventioneel) worden door velen als dramatische calamiteiten, maar volkomen normaal geaccepteerd.

 

De verzameling van al deze pijn, zelfs als ze wat uitleg afzonderlijk kunnen vinden, toch vormen een geheel dat is heel bijzonder en het in de Bijbel genoemd als een van de tekenen de aankondiging van de spoedige komst van onze Heer Jezus Christus. En de omvang van al deze pijnen bevestigt heel goed dat de tijd van de terugkeer van onze Heer Jezus Christus zeer nabij is.

 

Hoewel ons begrip van de eindtijd ons toelaten om te bewijzen dat deze generatie niet zal passeren voordat Jezus Christus fysiek naar de aarde terugkeert naar zijn duizendjarige regering, die duizend jaar later eindigt met het laatste oordeel. ( Het eindoordeel zal het einde van de sterfelijke mens te zijn. Sommigen zullen voor eeuwig onder de wet van God en de anderen altijd onder de wet van Lucifer).

 

Desondanks vinden we dat de pijn werd zeer sterk en continu.

Niemand kan precies zeggen wanneer zal de terugkeer in heerlijkheid van onze Heer Jezus Christus.

 

We weten dat in de Bijbel de generatie tijd wordt gelijkgesteld met een periode van 40 jaar, maar 70 jaar en zelfs 80 jaar en ook 120 jaar maximum leeftijd van het leven in Genesis 6: 3

 

Natuurlijk, ondanks de moeilijkheden van het leven en de mate van pijn, God kan ons wachten tot 2068 (1948 + 120 jaar) de terugkeer van onze Heer Jezus Christus.

 

Jezus Christus zei iets heel belangrijks,  » Ik ben de Alfa en de Omega, de eerste en de laatste, het begin en het einde  » Deze zin die zegt dat drie keer hetzelfde anders onthult een feit een grote en bijzonder belang.

 

Deze zin is zeer nuttig, zelfs essentieel in combinatie met hoofdstuk 24 van Matthew om te begrijpen welke termijn zal de terugkeer van onze Heer Jezus Christus.

 

In hoofdstuk 24 van Mattheüs vertelt Jezus wat er gebeurt als de eerste generatie wiens geboorte is het uitgangspunt van het christendom (hij was de eerste) en wat zal er gebeuren met de laatste generatie voor zijn terugkeer. (Het zal ook de laatste zijn). Dit betekent dat bij zijn terugkeer uit de gratie is voltooid en daarom zal niemand gered worden door zijn liefde en dat bijgevolg om gered te worden het zal gaan door de wet.

 

In dit hoofdstuk 24 van Mattheüs, Jezus profeteerde de verwoesting van de tempel van Jeruzalem. En in het jaar zeventig plaatsvonden deze vernietiging van die tempel geprofeteerd door Jezus Christus.

 

Dan kunnen we begrijpen dat wanneer Jezus spreekt van deze generatie in vers 34 van hoofdstuk 24 van het evangelie van Matteüs

 

34 Ik vertel je de waarheid, zal deze generatie niet voorbij, dat dit alles gebeurde.

 

Dit is een generatie van 70 en dus weten dat het eerste teken van de eindtijd is 14 mei 1948, moet de terugkeer van Jezus Christus, uiterlijk 13 mei 2018 zijn.

 

Natuurlijk is een simplistische manier waarop we kunnen zeggen dat deze terugkeer in heerlijkheid van onze Heer Jezus Christus voor 2018 waarschijnlijk voor het feest van Pasen op 2 april 2018.

 

Het is niet mogelijk en zelfs waarschijnlijk, maar verre van zeker, omdat de toekomst behoort aan God alleen.

 

Zoals iedereen kon zien van de blog die ik target regelmatig enige tijd die lijken te worden gerelateerd aan de Bijbelse profetie voorbode van de terugkeer van onze Heer.

 

Hoewel de keren dat ik niet gericht waren die van zijn terugkeer naar de overwinning, hebben ze toch moeilijke tijden geweest voor onze Kerk en voor het geloof. Met name in 2015 met de verklaring van de paus François eind september op St. Patrick’s Cathedral in de Verenigde Staten. Waar hij beweerde onder een donder van applaus dat de kruisiging van Jezus Christus een menselijk falen. Link .

 

Het doel van deze blog is de datum van terugkeer van onze Heer en Koning Jezus Christus niet te onthullen, maar om te beseffen dat deze terugkeer is zeker. Het is onze generatie. En het dreigt met het oog op de omvang van de tekens en van de vervulling van bijbelse profetieën gepland voor het einde der tijden.

 

Ik ben slechts een prediker, die de terugkeer van de Heer in mijn hart en ziel aankondigt.

 

Mijn doel is niet om papier te verkopen, hoewel ik twee boeken over God en de mensheid hebben geschreven. (De eerste: The Preacher Return of the King , de tweede Frankrijk, Civilization en de Republiek Drift )

 

Mijn doel is dat iedereen kan voorbereiden op de wederkomst van Jezus Christus om gered te worden en blijven in het boek des levens geregistreerd en snel te bereiken eeuwigheid met God en niet met Lucifer.

 

Als mijn veronderstelling van de wederkomst van Jezus Christus voor Pasen 2 april 2018 blijkt de door God uitverkoren vanaf de schepping van de wereld voor de wederkomst van Jezus Christus datum om te heersen over de mensheid tijdens de duizend jaar dat we aparte dag des oordeels. Dus hebben we 15 maanden te wachten.

 

Dit betekent dat deze vijftien maanden zijn de belangrijkste maanden van het leven.

 

Na deze vijftien maanden zullen we gered worden of veroordeeld.

 

 

Degenen die door de liefde zal gered worden

Sinds het vertrek van Jezus Christus zijn er twee duizend jaar, zijn we in staat van genade.

 

Dit betekent dat degenen die gedoopt zijn, die Jezus Christus als Redder hebben aanvaard, die zich bekeren van de zonden die zij hebben begaan, vraagt vergeving van God door gebed en maintiennes en spirituele verbinding met de Schepper.

 

Als ze nederig blijven in het leven en de zorg te helpen die hun hulp nodig hebben.

 

Dus ja! Ze zijn christenen, ze deel uitmaken van de Kerk van Jezus Christus en zijn gegarandeerd om gered te worden door zijn liefde. Zie mijn artikel meer specifieke: Durf het geloof in God en Jezus Christus

 

Zij bewonen de aarde tijdens het millennium.

 

 

Degenen die door de wet worden opgeslagen

Velen zien legioenen zijn degenen die een standaard leven, niet op zoek om kwaad te doen voor anderen, maar gewoon het leven in onwetendheid van de liefde van Jezus Christus zal worden opgeslagen voor een aantal (duizend jaar later) bij de Akte van God op het laatste oordeel en alle doden zullen worden opgewekt en door God geoordeeld naar hun werken.

 

 

Degenen die zijn gered door het geloof

Sommige christenen Gered door de liefde van Jezus Christus en zijn wedergeboren! Ie die God gevraagd om hun leven te leiden, om ze weg te houden van het kwaad en de verleiding.

 

Het bevorderen van het leven in de Liefde van Jezus Christus en in totaal en absoluut vertrouwen in God, met een zeker, hoog en trots hoofd christenen in het bijzonder aan het einde der tijden.

 

Al die christenen die de kerk te verdedigen zonder geweld, soms met gevaar voor eigen leven binnenkort aan te kondigen het bewind van Liefde op Aarde met de wederkomst van Jezus Christus.

 

Al die christenen die hun leven aan Jezus Christus door het helpen van de armen, de zieken, de armen en degenen die geestelijk afgedwaald.

 

Al die christenen die worden gered door de liefde van Jezus Christus en de getuige zal gezegend worden van God en Jezus Christus.

 

Tijdens deze vijftien maanden zullen Lucifer wild te krijgen en sloeg de mensheid uit alle macht.

 

U begrijpt dat de verleiding sterk en groot zal zijn en het zal heel moeilijk zijn te allen om vooruit te komen in het leven en in het geloof sereen.

 

Dus je moet begrijpen dat Lucifer is de koning van illusie en dat we altijd moeten analyseren gebeurtenissen en acties om ons niet te laten gevangen.

 

Het is goed om te begrijpen dat het tegenovergestelde van liefde is niet altijd een hekel aan, maar soms de liefde zelf!

 

Het tegenovergestelde van de wet is niet altijd ongehoorzaamheid, maar soms de wet zelf.

 

Het tegenovergestelde van het geloof is niet altijd het atheïsme, maar het geloof zelf.

 

Dus konden we gemakkelijk laat ons voor de gek als we niet oppassen.

 

Begrijp dat God er is geen liefde zonder wet, want er is geen wet zonder liefde .

 

Zoals voor Lucifer is er geen liefde in de wet en er is geen wet in Love .

 

Ik nodig u uit om te mediteren over deze fundamentele verschillen van Liefde en de Wet van God en Lucifer.

 

Wanneer het geloof wat kan het u van dienst te denken als u te dienen God te dienen Lucifer!

 

In Love God zijn er de noties van Vergeving, mededogen, nederigheid en delen.

 

In Gods wet is er de notie van begrip, het lidmaatschap en reparatie.

 

In Love Lucifer zonder wet is er het concept van losbandigheid en lust.

 

In de wet zonder liefde Lucifer geleden het concept van de dictatuur en slavernij.

 

In het geloof is er de nota van toewijding, hartstocht, liefde en respect voor de wet.

 

Als trouw aan de dienst van God wordt gezet , dan is het puur geluk om in staat om God te dienen door te helpen onze broeders en zusters en het verdedigen van onze kerk en ons geloof.

 

Maar als dat het geloof aan de dienst van Lucifer wordt gezet en transformeert zij degenen die het te houden in real tirannen, terroristen, jihadisten en andere kwaadaardige wezens.

 

De weg naar God is smal als het oog van een naald en dit pad laat alleen door Jezus Christus.

 

« Ik ben de weg de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader dan door Mij! « 

 

Deze woorden van Jezus Christus zijn zeer ernstige gevolgen voor alle religies van de wereld.

 

Niemand zal worden opgeslagen als dit niet de liefde van Jezus Christus en voor deze moeten we al instemmen met Christian van de waterdoop geworden.

 

We hebben vijftien maanden de tijd om te wachten op de terugkeer van onze Heer Jezus Christus met Pasen 2 april 2018.

 

Maar God beslist alleen de datum van deze terugkeer zal daarom wellicht later en misschien zelfs daarvoor.

 

Anyway deze terugkeer is zeker en dreigend en we moeten voor te bereiden.

 

Voor te bereiden, moeten we de moeite om vooruit te komen in het leven door de kracht van de Geest en niet door de zwakte van het lichaam te maken.

 

Vraag in gebed tot God om ons te helpen op elk moment van ons leven en begeleiden ons leven stap voor stap.

 

Vraag God in het gebed tot vergeef ons onze zonden en zuiveren van onze ziel.

 

We zullen weten in 2017 grote kwelling op aarde, dit is een zekerheid, omdat de eindtijd van de pijn worden vergeleken in de Bijbel om de pijn van de bevalling en dus elk jaar van het einde der tijden is erger dan de vorige.

 

De zandloper van het einde der tijden God werd teruggestuurd door 14 mei 1948 en de laatste verstreken tijd van graan zal de terugkeer van Jezus Christus te zien.

 

Dagelijks bidden dat God deze terugkeer niet uit te stellen, omdat onze pijn en ons lijden niet zal ophouden te groeien en helaas het tegendeel ze zullen blijven en zelfs versterken!

 

Houd de vlam van uw geloof goed verlicht en vul olie in je hart en in je ziel aan de duisternis van 2017 over te steken.

 

Als, zoals ik sterk geloof dat de terugkeer van onze Heer Jezus Christus moet worden gedaan in 2018 (einde van de generatie van 70 jaar), dan 2017 zal niet alleen slechter dan 2016, maar het zal verschrikkelijk zijn, omdat het de periode zal zijn dag van de toorn van God.

 

Dit artikel is zeer belangrijk omdat hypothetisch de aankondiging van de terugkeer naar de aarde van de Heer der Heren, Koning der Koningen, Jezus Christus, de enige zoon van God, ik zal het vertalen in alle talen en nodig ik mijn geliefde broeders en zusters wereld te communiceren met al uw contacten, zodat alle kennis kunnen hebben en zijn ziel voor te bereiden.

 

Geliefde broeders en zusters in Christus Jezus bent u ook getuige van Jezus Christus en de verdedigers van het geloof en onze kerk.

 

Bid voor de redding van onze ziel, voor al onze broeders en zusters en allen, die het woord van de evangeliën niet heeft aangeraakt.

 

Moge God zegene u en begeleiden je leven.

 

Victor

Publicités

%d blogueurs aiment cette page :