2 0 1 7. Amor, xustiza e fe. 2 0 1 8

pomba

En 2017 inicio do ano, quero en primeiro lugar, antes de abordar este importante artigo en tempos apocalípticos que estamos a vivir neste momento a todos vostedes, os meus amados irmáns en Cristo e lectores do blog queridos, meus desexos do feliz ano novo de 2017.

 

A todos, espero que Deus mantén lonxe da tentación e asistencia particularmente na travesía deste ano 2017.

 

Eu ouro para que Deus lle dá a forza para afrontar as dificultades da vida, que son uns cantos anos máis e máis importante.

 

Que Deus dea a vostede e mantelo saudable. Permite que para non perder o esencial e dálle e manifestar o seu apoio e amor en cada oportunidade.

 

Que quede dentro da vida do libro para non incorrer en ira de Deus que descende gradualmente ao mundo por moitos anos.

 

Amén.

 

Amor, Lei e Fe

 

equilibrio

Teña en conta que este artigo Amor, Lei e Fe complementa o artigo:

2017 cinco prioridades

 

Nós absolutamente debe ser consciente de que o amor, a Lei ea fe son tres elementos importantes do modo de vida cristián e pode fronte de Deus para salvar ou condenar-nos para a eternidade.

 

Para entender a cuestión parece connosco útil para facer un pequeno recordatorio sobre os tempos en que vivimos.

 

Desde 14 de maio de 1948, como xa dixen moitas veces e demostrou no blog, entramos no período bíblico para o fin dos tempos.

 

Este período bíblico para a fin do tempo ocorre ao longo dunha única xeración.

 

Temos confirmación nos Evanxeos (especialmente Mateo 24 Conexión:End of Days ), que tamén menciona que Xesucristo volverá fisicamente á Terra antes do final desta última xeración a reinar alí na humanidade por miles de anos. O Millenium .

 

Como podemos ver, o período do fin dos tempos é progresiva no sufrimento, como a dor do parto.

 

1 Tessalonicenses 5: 3

 

Porque sábese que o día do Señor virá como un ladrón na noite. 3 Cando dicindo: Paz e seguridade; Logo sobrevirá repentina destrución deles, como as dores de parto aquela que está embarazada, e eles non escapará. 4 Pero vós, irmáns, non estades en tebras, para que aquel día vos sorprenda coma un ladrón ; …

 

A dor da fin dos tempos fíxose forte e continua, como vemos todos os días.

 

Novas , (guerras, rumores de guerras, migracións, o terrorismo ea yihad son os titulares de todos os medios de comunicación social) a dor da humanidade , (ruína, a inseguridade, a pobreza, desastres, enfermidades, violencia e perda de valores tornar-se riscos naturais de vida) a dor da vida animal (Dead inexplicable por millóns cada ano en todo o mundo desde 2008 para peixes, aves e outros animais salvaxes e domésticos) pasar desapercibida, por falta de explicación, o informe de medios minima ea dor da Terra (tsunamis, choivas torrenciais, a Terra treme, tormentas, inundacións, incendios e furacáns facendo máis e non convencional) son aceptados por moitos como calamidades dramáticos, pero completamente normal.

 

O conxunto de todas estas dores, aínda se poden atopar algunha explicación por separado, con todo, formar un todo que é extraordinario e é mencionado na Biblia como un dos sinais que anuncian a breve benvida do noso Señor Xesús Cristo. E a medida de todas esas dores confirma moi ben que o tempo do retorno do noso Señor Xesús Cristo está moi próximo.

 

Aínda que a nosa comprensión do fin dos tempos nos permiten probar que esta xeración non pasará antes de Xesucristo retorna fisicamente á Terra para o seu reinado de mil anos que remata mil anos máis tarde polo xuízo final. ( O xuízo final será o fin do home mortal. Algúns serán sempre baixo a lei de Deus e aos demais para sempre baixo a lei de Lucifer).

 

A pesar diso, descubrimos que a dor se fixo moi forte e continua.

Ninguén pode dicir exactamente cando será o regreso glorioso do noso Señor Xesús Cristo.

 

Sabemos que na Biblia o tempo de xeración é equiparado a un período de 40 anos, pero 70 anos e ata 80 anos e tamén 120 anos idade máxima da vida en Xénese 6: 3

 

Claro que, a pesar das dificultades da vida e da extensión da dor, Deus pode facernos esperar ata 2068 (1948 + 120 ano) o retorno do noso Señor Xesús Cristo.

 

Xesús Cristo dixo algo moi importante,  » Eu son o Alfa eo Omega, o primeiro eo último, o principio eo fin  » Esta frase que di que tres veces o mesmo de forma diferente revela un feito da un grande e especial importancia.

 

Esta frase é moi útil mesmo esencial, en combinación co capítulo 24 de Mateo para entender o período será o retorno do noso Señor Xesús Cristo.

 

No capítulo 24 de Mateo, Xesús explica o que ocorre cando a primeira xeración cuxo nacemento é o punto de partida do Cristianismo (el foi o primeiro) eo que vai pasar coa última xeración antes do seu regreso.(Será tamén o último). Isto quere dicir que, no seu retorno da graza está completo e, polo tanto, ninguén será gardado polo seu amor e, en consecuencia, que sexan gardadas ha pasar por lei.

 

Neste capítulo 24 de Mateo, Xesús profetizou a destrución do templo de Xerusalén. E no septuagésimo ano tivo lugar esta destrución daquel templo profetizado por Xesús Cristo.

 

Entón, podemos entender que cando Xesús fala desa xeración no versículo 34 do capítulo 24 do Evanxeo de Mateo

 

34 Dígolles a verdade, esta xeración non pasará, que todo isto aconteceu.

 

Esta é unha xeración de 70 e, polo tanto, sabendo que o primeiro sinal do fin dos tempos é de 14 maio de 1948, o retorno de Xesús Cristo debe ser o máis tarde o 13 de maio de 2018.

 

Claro que unha forma simplista, poderiamos dicir que este retorno en gloria do noso Señor Xesús Cristo para 2018, probablemente, para a festa de Pascua en 02 de abril de 2018.

 

Non é posible e ata probábel, pero lonxe de ser certo, xa que o futuro pertence só a Deus.

 

Como todos puideron ver a partir do blog eu obxectivo regularmente algúns períodos de tempo en que parecen estar relacionados con a profecía bíblica anunciando o regreso de noso Señor.

 

Aínda veces obxectivo non eran os do seu retorno á gloria, eles foron, con todo, tempos difíciles para a nosa igrexa e á fe. Notablemente en 2015 coa declaración de final Papa François setembro na Catedral de St Patrick nos. Onde reivindicou baixo un trono de aplausos que a crucifixión de Xesús Cristo foi un fracaso humano. Conexión .

 

O obxectivo deste blog é para non revelar a data de retorno do noso Señor e Rei Xesús Cristo, pero de entender que este retorno é certo. É a nosa xeración. E é inminente, para a magnitude dos sinais e do cumprimento de profecías bíblicas planeadas para o fin dos tempos.

 

Son só un predicador que anuncia o retorno do Señor no meu corazón e alma.

 

O meu obxectivo non é vender papel a pesar de eu ter escrito dous libros sobre Deus e da humanidade. (O primeiro: The Preacher Retorno do Rei, a segunda Francia, Civilización e da República de tracción )

 

O meu obxectivo é que todos poidan prepararse para o regreso de Xesús Cristo para seren gardados e permanecen rexistrados no libro da vida e para chegar pronto a eternidade con Deus e non coa Lucifer.

 

Se a miña suposición do retorno de Xesús Cristo para a Semana Santa 02 de abril de 2018 está probando ser a data elixida por Deus a partir da creación do mundo para o retorno de Xesús Cristo para gobernar a humanidade durante os mil anos que día do xuízo final separado. Polo tanto, temos 15 meses para esperar.

 

Isto quere dicir que estes quince meses serán os meses máis importantes da vida.

 

Tras estas quince meses seremos salvos ou condenados.

 

 

Quen serán gardados polo amor

Dende o partido de Xesucristo hai dous mil anos, estamos en estado de graza.

 

Isto quere dicir que os que son bautizados, que aceptaron a Xesucristo como Salvador, que se arrepinten dos pecados que cometeron, pedindo perdón a Deus a través da oración e maintiennes e conexión espiritual co creador.

 

Se permaneceren humildes na vida e cariño para axudar aqueles que precisan da túa axuda.

 

Entón, si! Son cristiáns, eles forman parte da Igrexa de Xesús Cristo e son garantir para ser gardado polo seu amor. Ver o meu artigo máis específico: Desafío A fe en Deus e Xesús Cristo

 

Eles habitan a Terra durante o Milenio.

 

 

Quen serán gardados pola Lei

Moitos ven lexións son aqueles que viven unha vida normal, non procurando facer mal a outros, simplemente vivir na ignorancia do amor de Xesús Cristo serán gardados para algúns (un mil anos máis tarde) a acta de Deus no xuízo final e todos os mortos serán resucitados e xulgados por Deus, segundo as súas obras.

 

 

Aqueles que son gardadas pola fe

Algúns cristiáns gardados polo amor de Xesús Cristo e nacen de novo! É dicir, quen pediu a Deus para guiar as súas vidas, para mantelos lonxe do mal e da tentación.

 

Avanzando na vida o amor de Xesús Cristo e en confianza total e absoluta en Deus, cunha cabeza de seguro, alto e orgulloso de ser cristiáns, en particular, para o fin dos tempos.

 

Todos os cristiáns que defenden a igrexa sen violencia, ás veces arriscando as súas vidas para anunciar en breve reinado do Amor na Terra co retorno de Xesús Cristo.

 

Todos os cristiáns que dan a súa vida a Xesús Cristo na axuda aos necesitados, dos enfermos, dos necesitados e os que están espiritualmente perdido.

 

será bendicido por Deus e Xesús Cristo os cristiáns que son gardadas polo amor de Xesús Cristo e do testemuño.

 

Durante estes quince meses Lucifer vai estar salvaxe e alcanzou a humanidade con toda a forza.

 

Entende que a tentación será forte e grande e que vai ser moi difícil de se mover en todo na vida e na fe serenamente.

 

Entón, ten que entender que Lucifer é o rei de ilusión e que debemos sempre analizar eventos e accións para que non nos deixa preso.

 

Asegurese entender que o contrario do amor non é sempre odio, pero ás veces o amor propio!

 

O oposto da lei non é a desobediencia, pero ás veces a propia lei.

 

O oposto da fe non sempre é o ateísmo, pero a propia fe.

 

Así, poderiamos facilmente deixarse enganar se non tiveron o coidado.

 

Entender que a Deus non hai amor sen lei, xa que non existe ningunha lei sen amor .

 

En canto a Lucifer non hai amor no acto e non hai ningunha lei no amor .

 

Convida-vos a meditar sobre esas diferenzas fundamentais do amor e da Lei de Deus e Lucifer.

 

Cando a fe que pode atender-lo a pensar se servir a Deus servir Lucifer!

 

No amor a Deus existen as nocións de perdón, compaixón, humildade e compartir.

 

Na lei de Deus non é a noción de entendemento, a adhesión e reparación.

 

No Amor Lucifer sen lei existe o concepto de perverta e luxuria.

 

Na lei sen amor Lucifer atrás os conceptos de ditadura e de escravitude.

 

Na fe non é a nota de devoción, fervor, de amor e respecto pola lei.

 

Cando a fe é posta ao servizo de Deus , é pura felicidade para poder servir a Deus axudando os nosos irmáns e defender a nosa igrexa ea nosa fe.

 

Pero cando que a fe é posta ao servizo de Lucifer el transforma quen seguro-la no tiranos reais, terroristas yihadistas e outros seres malignos.

 

O camiño para Deus é estreito como o burato dunha agulla e ese camiño pasa só a través de Xesús Cristo.

 

« Eu son o camiño a verdade ea vida; ninguén vén ao Pai senón por min! « 

 

Estas palabras de Xesús Cristo son consecuencias moi graves para todas as relixións do mundo.

 

Ninguén será salvo se este non é o amor de Xesús Cristo e para iso xa debe concordar en facer cristián polo bautismo en auga.

 

Temos quince meses para agardar o retorno do noso Señor Xesús Cristo na Pascua 02 de abril de 2018.

 

Pero só Deus decide a data de este retorno será, polo tanto, se cadra máis tarde e quizais mesmo antes diso.

 

En calquera caso este retorno é certo e inminente e necesitamos prepararnos.

 

Para prepararse, temos que facer un esforzo para avanzar na vida a través do poder do Espírito e non pola debilidade do corpo.

 

Peza en oración a Deus para axudarnos en todo momento das nosas vidas e orientar a nosa vida paso a paso.

 

Peza a Deus en oración para perdoar os pecados e purificar a nosa alma.

 

Saberemos en 2017 gran tormento na Terra Isto é certo por fin dos tempos de dor é comparada na Biblia para as dores e, polo tanto, cada ano do fin do tempo é peor que o último.

 

A ampulheta da fin dos tempos, Deus foi devolto polo 14 de maio de 1948 ea última vez transcorrido do gran vai ver o retorno de Xesús Cristo.

 

Ore diario que Deus non atrasar ese retorno porque a nosa dor eo noso sufrimento non deixará de crecer e, por desgraza, pola contra van continuar e ata ampliar!

 

Manter a chama da vosa fe ben iluminado e encher de aceite no seu corazón e na súa alma para atravesar a escuridade de 2017.

 

Se, como creo fortemente o retorno do noso Señor Xesús Cristo debe ser feito en 2018 (fin da xeración de 70 anos), entón 2017 non será só peor que 2016, pero será terrible, porque será o período día da ira de Deus.

 

Este artigo é moi importante xa que, hipoteticamente, anunciando o regreso á Terra do Señor dos señores, Rei dos Reis, Xesús Cristo, o único fillo de Deus, vou traducir-lo en todas as linguas, e convida os meus amados irmáns mundo para comunicala a todos os seus contactos para que todos poidan ter coñecemento e preparar a súa alma.

 

Amados irmáns en Xesucristo tamén vós dareis testemuño de Xesús Cristo e defensores da fe ea nosa Igrexa.

 

Ore para a salvación da nosa alma, para todos os nosos irmáns e todos os que a palabra dos Evanxeos non tocou.

 

Que Deus te bendiga e guíe a súa vida.

 

gañador

Publicités

%d blogueurs aiment cette page :