Vatikaani – Apostasy – LAST DAYS OF THE END OF TIME – Neitsyt

Pääkirjoitus.

edito2

0

0        0

0

Välitön Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä ei ole utopia, se ei ole turha toivo tai usko perusteeton, saati hypoteesi.

Tämä paluu on tullut viime vuosina selvitys siitä, mitä elämme maapallolla 1950-luvulta lähtien.

« Väestörakenteen räjähdys, vakava sairaus, menetys arvoja, Kristittyjen vaino maailmassa, nälänhädät, selittämättömiä kuolemia miljoonia lintuja ja kaloja, joukoittain maanjäristykset, rankkasateet, ja tulvat, tornadot, tulipalojen ja muiden onnettomuuksien elämän, maa ja sää « 

Kaikki nämä seikat ovat saavutuksia kaikkien Raamatun profetioiden.

Itse asiassa on kaksi tuhannen vuoden « Jeesus » tämä mies rauhan syntyi juutalaiseen perheeseen linja David, pidätettiin pahoinpidelty, väärin, pahoinpitelyn kehon ja lopulta ristiinnaulittiin pyynnöstä Sanhedrin (juutalainen korkein oikeus aikaan Rooman miehityksen) vain, koska hän saarnasi Jumalan rakkautta ja väitti olevansa Jumalan poika.

Ympäröivät apostolit hän saarnasi Jumalan rakkautta ja ilmoitti Jumalan valtakuntaa.

Vuonna Raamattu oli täyttymistä heprean Danielin profetia.

http://topchretien.jesus.net/topbible/view/bible/&livre=00027&chapitre=9&version=00001

Hän oli Moshiach « odotetaan Messias kaksi tuhatta vuotta sitten », mutta ei tunnustanut Sanhedrin, joka tapettiin avulla ovela ja roomalaisen oikeuden.

Jeesus oli kertonut opetuslapsilleen kaikki mitä tapahtuu, mukaan lukien petos hän on apostoli Juudas Iskariot, hänen pysähtymiseen ja kuolemaan, mutta myös kuolleiden ylösnousemuksesta, Jumalan tahto aamulla kolmantena päivänä ja kaikki merkit Palattuaan maan päälle täyttämisessä tuhatvuotinen.

Viimeisen kolmen vuoden elämästään Jeesuksen Kristuksen saarnasi ja ilmoitti apostolit, hän palaisi maan päälle lopussa maailmassa ja hän sanoi aika merkkejä hänen paluunsa.

Hänen sanansa ja merkkejä Hänen paluunsa, olemme kertoi vuonna evankeliumeissa Luukkaan, Markuksen, Matteuksen ja farkut.

Joitakin merkkejä lopun ajoista sisältyvät myös ensimmäisen liiton (Osa Raamatun ennen Jeesus Kristus)

Luku 24 Matteuksen evankeliumi, linkki Loppumisaika löydämme merkittäviä merkkejä hänen paluutaan.

Monet ja monet olivat jopa historian tärkeitä tapahtumia (kuten Espanjan flunssa, kaksi maailmansotaa ja muut) uskoa, että lopun aikoina oli alkanut. Virheet olivat lukuisia ja historia jatkoi tietenkin joka kerta.

Meidän piti löytää varmasti ensimmäinen merkki, josta alkamis-ja päättymisaika, jonka jälkeen suorittaa kaikki opasteet maailman loppu ja paluu maan päälle Jeesuksen Kristuksen tuhatvuotinen.

Tämä merkki on Hesekiel 36/24-28 (paluu juutalaisten Israel)

Minä otan teidät pois kansojen keskuudessa, kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät maahan. Minä ripottele puhdasta vettä, niin että te tulette puhtaaksi, minä teidät puhdistan kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne. Minä annan teille uuden sydämen, ja minä panen uuden hengen  minä poistaa kehosta kivisydän ja antaa sinulle sydämen lihasta . Minä panen Henkeni teihin, ja minä annan teidän seurata minun tilauksia, ja huomaat minun lakeja. Asut maassa minä annoin teidän isillenne, ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne;

löydämme ensimmäinen merkki, sillä on selvää, että perustamisen jälkeen Israelin valtion, » 14 toukokuu 1948 ja alussa paluuta juutalaisten Israelin maahan, Raamatun merkkejä kaikilla on eksponentiaalisesti.

Jokainen voi nähdä joka päivä asteikolla maailmanlaajuinen tilanne kaikilla aloilla.

Monet maailman sodat, mellakat, väkivallan, vainon, nälän, rauniot, epidemiat ja katastrofeja.

Lukeminen artikkeleita tässä blogissa auttaa sinua ymmärtämään ajan loppuun ja valmistautua paluun Glory Jeesuksen Kristuksen.

Suuruutensa ja räjähdys kaikki merkit, vaikka ei tiedä tarkalleen päivää ettekä hetkeä Hänen paluunsa, emme voi sulkea silmiämme ja ajaa rysty kaikkea, mikä tapahtuu purkaa tai jättää ripeään maan Jeesuksen Kristuksen.

Olemme kaikki nähneet koko merkkejä, mutta valitettavasti monet miehet haluavat katsoa muualle ja sivuuttaa sen sijaan harkita paluuta Kuningas Jeesus Kristus hänen hallituskautensa 1000 vuotta.

Nähdessään lämpöä, vaikka kylmyys usko maailman ja lukemattomia miehiä virhe, on pelättävissä, että mies hävetä myöntää, että se on olento Jumalan ja siksi tunnistaa jopa ylivaltaa sen luoja « Jumala »!

Mitä tapahtuu tulevina vuosina, kun päivä Jumalan viha on tuleva yli koko ihmiskunnan ennen paluuta Jeesuksen Kristuksen Öljymäellä!

Raamattu kertoo meille, että itketään ja kiristellään hampaita kaikille niille, jotka eivät tulleet Jeesuksen Kristuksen   Mt 25.30

Voittaja

Artikkeli

Vatikaani – Apostasy – LAST DAYS OF THE END OF TIME – Neitsyt

.

Tämä artikkeli on pommi tietoisuuden lisäämiseen siten, että eniten on pelastettu!

11. helmikuuta 1929 Vatikaani on valtio, siksi paavi korkki lisäksi hiippa, poliitikko hattu. Se tuli valtionpäämies.

Ilmakuva Pietarinkirkon aukiolla Vatikaanissa

Koska se vastaanottaa ja on saanut useita valtionpäämiehiä.

Koska hengellinen johtaja katolisen kirkon ja valtion päämies, paavi on myös saarnata Jumalan rakkaus, rauhan edistämiseksi maailmassa ja hallita kirkon asioita.

Valtion päämies ja hengellinen johtaja katolisen kirkon, se vastaanottaa ja myös vierailla edustajia kaikista maailman uskonnoista ja jopa osallistui uskonnollisiin rituaaleihin muuta kuin Pyhän katolisen kirkon.

Kaikki nämä muodollisuudet lomassa valtiomies ja hengellinen johtaja katolisen kirkon paavi suoritettu vuodesta 11 helmikuu 1929.

Silti Jeesus Kristus sanoi : « Minä olen tie, totuus ja elämä. ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. » (Joh. 14:6)

Miten paavi « edustaja Kristuksen maan päällä ja opas Pyhän kirkon » voimme hyväksyä ja tunnustaa muita uskontoja sekä vastaanottaa ja käydä heidän edustajansa ilman eri mieltä sana Jeesuksen Kristuksen.

Tietenkin jokainen kristitty on tavoittaa joka pyytää hänen apua, että tämä mies on uskoa tai ateisti, mutta sitten tunnustamaan virallisesti, että jokainen uskonto on arvokas ja totta, näyttää olevan harhaoppia.

Meidän on autettava kukin etsivät apuamme, meidän on myös saarnata Jumalan rakkautta unohtamatta, erityisesti mitä Jeesus Kristus sanoi . « Minä olen tie, totuus ja elämä: ei kukaan tule Isän kuin minun kauttani. «  (Joh. 14:6)

Se on rikollista ehdottaa, että kaikki polut ja kaikki uskonnot johtavat Jumalan.

Jokainen ihminen on syntinen Jumalan edessä ja sellaisena on tuomittu ikuiseen kuolemaan! Ei ole epäilystäkään tästä!

Viimeisessä tuomiossa jossa ihminen voi väittää ansio iankaikkiseen elämään!

Se on vain Jeesuksen Kristuksen rakkauden, että miehet voivat pelastua iankaikkisesta kuolemasta!

Siksi meidän täytyy saarnata, että Jeesus Kristus on « tie, totuus ja elämä ja kukaan ei mene Isän tykö muutoin kuin Jeesuksen Kristuksen kautta, hän on tulossa takaisin pian, jotta voidaan pelastaa hänen kirkkoon, jossa jokainen voi silti olla osa Kaste, usko, parannus ja anteeksianto pyynnöstä rukous « 

Sitähän me saarnaamme!

Jeesus Kristus on rakkaus ja että on rakkautta meille kaikille, hän on kärsinyt niin paljon, häntä kidutettiin, väärin ja ristiinnaulittu, jotta tämä uhri ja rakastaa meitä, löysimme itsemme Jumalan kanssa ja voi siten antaa anteeksi syntimme ja pian tulla taivasten valtakuntaan.

Joten, kuten Christian jäsenenä Pyhän katolisen kirkon, myönnän, että jokainen paavi edustaa Jeesuksen Kristuksen maan päällä.

Mutta kristillinen jäsenenä Pyhän katolisen kirkon, en ole samaa mieltä, että Vatikaanin tuli valtion « entisen Rooman valtakunnan » Niin pieni kooltaan, mutta iso taikaiskusta!

Jeesus Kristus sanoi meidän täytyy Antakaa keisarille, mikä keisarin on, ja Jumalalle, mikä Jumalan Luke 20, 20-26

Uskon, että paavia vuodesta 11 helmikuu 1929 muutti pois uskosta, koska et voi palvella kahta herraa samaan aikaan!

Jos tarina vakooja Vatikaani, kertoi lopussa minun viimeinen artikkeli on totta, niin jotkut paavit ehkä ole aina ollut ja ei voi käyttää, koska tosiasiat hyvä isäntä

Linkki artikkeliin

PALUU Nibiru – END OF THE WORLD-Jeesuksen Kristuksen paluuta.

En tuomitse, en tuomitse, enkä tunnistavat paavin edustajana Kristuksen maapallolla.

Olemme lopussa aikaa ja pimeys on paksu sitten odottaa paluuta Maahan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, vain uskoa ja sydämemme pitäisi ohjata meitä ahdistus ja sekavuus Apocalypse.

17 huhtikuu 2010 olen julkaissut lyhyen artikkelin Paavi Benedictus XVI, joka oli sitten myllerryksessä tiedotusvälineissä.

Kun puhumme paavi puhumme Jumalasta! Joten maltillista kommentit!

Paavi Benedictus XVI on seuraaja kivi, joka meidän Herramme Jeesus Kristus on uskonut tehtävän johtaa kirkkoa.

Se on meidän Herramme Jeesus Kristus, että se on oikeus peruuttaa tukea, kun aika tulee.

Meillä on vain kaksi asiaa tehdä, on odottaa ja olla hiljaa, Jumala tietää, mitä hän tekee, luottaa häneen, että hän ei osaa meiltä pyytää. Tätä kutsutaan usko.

Kärsivällisyyttä ja rukouksia hänen pikaista paluuta.

Linkki artikkeliin

https://victorpicarra.wordpress.com/2010/04/17/le-pape-benoit-xvi/

Tämä artikkeli mutta Väitän edelleen, sydämeni ja uskoni saavat minut varata enemmän suuria Vatikaani maailmanlopun sekaannus on suuri ja en voi olla ajattelematta, että Vatikaanin « valtio » tai ainakin osa jäsenet sen johdon pois uskosta ja kirkko Pyhän Jeesuksen Kristuksen.

Lue artikkeli huolellisesti

MIKSI Jeesuksen Kristuksen paluuta on tabu katolisessa kirkossa?

Mutta olen myös itseltäni, onko se ei ole minulle, että pitää minut pois todellisen uskon ja rakkauden Jeesukseen Kristukseen.

Esimerkiksi : Vatikaanin toinen kirkolliskokous

http://www.youtube.com/watch?v=KpZruFntFUc

Paavi on erehtymätön, koska se edustaa Kristuksen maapallolla

Että neuvosto on eocuménique neljä edellytystä

1) sitä kutsutaan paavi

2) Että kaikki piispat ovat nimeltään

3) Sen puheenjohtajana toimii paavi henkilökohtaisesti tai hänen legates.

4) Tällaiset asetukset ovat vahvistaneet paavi

Ilmeisesti vuonna edellytykset täyttyvät, ja vielä paljon, koska tämä neuvosto näyttävät pitää harhaoppi!

Olen myös kutsua sinut katsomaan tämän videon hieman pitkä, mutta jos ilmeikäs!

http://www.youtube.com/watch?v=AI5rfmN3pSo

Ymmärrämme paremmin selvitysten perusteella edellä video pimeys on hyvin paksu ja se on erittäin vaikea edetä oikealla tiellä, joka johtaa Kristuksen.

Emme voi päästä pois Faith, tai kaikkein pyhimpään katolinen kirkko, mutta se on erittäin vaikeaa tukea Pyhä Isä, kun hän laittaa kaikki uskonnot tasapuolisesti.

Entä tiedot tämän videon, joka paljastaa, että Vatikaani on soluttautunut satanistit. Tietoa Isä Gabriele Amorth pappi virallinen manaaja ja Vatikaanin.

http://www.youtube.com/watch?v=-XsSX-UkkZk

Lue myös artikkeli lausunnot Isä Gabriele Amorth

http://www.lefigaro.fr/international/2010/09/18/01003-20100918ARTFIG00001-les-confessions-de-l-exorciste-du-vatican.php

Edelleen sitä mieltä, että Vatikaani kaukoputket, joista yksi on nimeltään

LUCIFER

.

http://tobefree.wordpress.com/2013/03/20/vatican-observatory-launches-lucifer-telescope-project-lucifer-and-the-vaticans-astonishing-exo-theological-plan-for-the-arrival-of-an-alien-savior/

tlscope-lucifer

Ja mieti uudestaan ​​lausunnot vakooja Vatikaani, mainittu alareunassa minun artikkeli

Joka kertoo, että ulkoavaruuden olennot ovat olleet kosketuksissa maailman johtajat kuten paavi ja Planet X (tai Nibiru) saapuu aurinkokunnan!

Katso minun artikkeli:

PALUU Nibiru – END OF THE WORLD-Jeesuksen Kristuksen paluuta.

Mitä meidän pitäisi ajatella peto, joka nousee merestä ,Apocalypse 13,1-18

Onko Vatikaani!

Katso minun artikkeli

BEAST IS Vatikaani lähdön jälkeen Benedictus XVI!

Mitä meidän pitäisi ajatella kaikki profetiat

Yhteys

http://paulvipapemartyr.over-blog.com/categorie-11635554.html

Mitä meidän pitäisi ajatella Malakian profetia paavia

Katso minun artikkeli 

« Glory Olivaer » Glory of Olive – ILMESTYS – nimi Paavi Benedictus XVI viittaa tempausta Jeesuksen Kristuksen!

Mitä meidän pitäisi ajatella kaikkia ilmestykset Neitsyt.

Pitäisikö meidän sivuuttaa kaikki nämä tosiasiat kädessä!

Pitäisikö suljemme silmämme!

Pitäisikö suljemme silmämme!

Pitäisikö hänen korvansa!

.

Pitäisikö meidän polkua, että me seurata Vatikaani koska Vatikaanin II, vai pitäisikö katsoa syvälle sielumme uskon valo ja siellä saada voimaa edetä sekaannusta ja pimeys hunnut maailmassa ja kaikki henget.

Pitäisikö meidän siirtyä pois Vatikaanista ja hänen ajattelu!

Tosin on vaikea kävellä mullistumiseen hänen sydämensä ja hänen uskonsa poikkeamatta linja ajatus Vatikaanin.

Miten tietää, miten olla varma, miten edetä pimeyden ja sekaannusta ja pysyä oikealla tiellä olemme tehneet Jeesus Kristus!

Kun näet moraali, arvot ja vaatimattomuus vähentää tyhjiä sanoja,

Kun näet himo olla kelvollisia elää,

Kun näet tunnustettu ja virallistaa avioliitto henkilöä samaa sukupuolta homoseksuaalisuus

Miten ei kadota pimeyteen ja epäilemättä olla oikealla tiellä!

Nyt on aika kaikkien kristittyjen pidä minusta yrittää pysyä oikealla tiellä käyttääNeitsyt jotta auttaa meitä, valaisee meitä ja opastaa meitä kohti Jeesusta Kristusta.

Jeesus Kristus oli mustelmilla kehon ja kärsi tuskaa pelastaa sielumme ja antaa meille lahjan rakkautensa Eternal Life (Ja silmissä kaikki merkit, se on tulossa pian)

Neitsyt, Jeesuksen äiti Kristus kärsi hänen sydämensä nähdä liha hänen lihaansa ja kidutettiin ja ristiinnaulittiin.

Mutta tietää, että uhri hänen poikansa Jeesuksen Kristuksen, hedelmä hänen kohtunsa, kärsi ja antoi henkensä syntimme anteeksi, jotta me voisimme pelastua, sallitaan Neitsyt hyväksyä, for Love ihmiskunnalle, kaikki nämä kärsimykset.

Siksi, kun olemme hukassa ilman toivoa löytää oikea tie Jumalaan Jeesuksen Kristuksen, meidän täytyy rukoilla, Jumala, Jeesus Kristus, mutta myös Neitsyt auttaa meitä rukoillen meidän Love .

Neitsyt on paras asianajaja, joka meillä on, erityisesti näinä aikoina lopussa, jossa on erittäin vaikea kävellä oikealla tiellä olemme tehneet Jeesuksen Kristuksen.

Mies on paljon Jumala antaa anteeksi! Ja päivä Jumalan viha on lähempänä ja lähempänä, joten tarvitsemme apua ja Neitsyt on arvokas ja välttämätön ihmiskunnalle apua.

Neitsyt Marian, rukoilla ja kerjätä sinulta tuo maailman totuuden valoa niin, että jokainen voi elvyttää liekki hänen uskonsa, ymmärtää hänen elämänsä ja löytää Jeesuksen Kristuksen.

Poikasi Jeesus Kristus sanoi:  « Minä olen tie, totuus ja elämä: ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. ».

Auta meitä kaikkia Neitsyt kävellä oikealla ja hyveellinen polku Love, Peace, iloista, oikeus-, Charity ja myötätuntoa laadimme poikasi Jeesuksen Kristuksen.

On aika rukoilla!

Fatima

Hail Mary

Hail Mary, täynnä armoa

Herra on teidän kanssanne.

Siunattu sinä vaimojen joukossa, ja Jeesus,

Sinun kohtusi hedelmä on siunattu.

Pyhä Maria, Jumalan äiti,

Rukoile meidän syntisten puolesta

Nyt ja tunnin meidän kuoleman.

.

0

0 0

0

.

Herran rukous

Isä meidän, joka olet taivaissa

Anna nimesi pyhitetty.

Tulkoon sinun valtakuntasi.

Tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niin kuin taivaassa.

Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.

Ja anna meille meidän velkamme kuin mekin anteeksi annamme

niille, jotka rikkovat meitä vastaan,.

Äläkä saata meitä kiusaukseen.

Vaan päästä meidät pahasta. Niin se on.

0

0       0

sentinelle3

JEESUS Kristus on KING

0

0        0        0

0

0

0

Kehotan teitä mietiskelemään näitä sanoja Jeesuksen Kristuksen

Joh. 14

14:1 missä vaiheessa teidän sydämenne olko murheellinen.Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.

14:2 On monia kartanoita minun Isäni kodissa. Jos se ei ollut, olisin kertonut. Minä menen valmistamaan teille sijaa.

14:3 Ja kun olen poissa, ja minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että missä minä olen saatat olla myös.

14:4 Te tiedätte, minne olen menossa, ja tiedät miten.

14:5 Tuomas sanoi hänelle: Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet, ja miten voimme tietää miten?

14:6 Jeesus sanoi hänelle: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

14:7 Jos te tuntisitte minut, tuntisitte Isäni. Ja nyt te tiedätte, ja näit.

14:8 Filippus sanoi hänelle: ‘Herra, Näytä meille Isä, niin me tyydymme.

14:9 Jeesus sanoi hänelle, niin kauan kuin minä olen teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän miten sanot sitten Näytä meille Isä?

14:10 Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Ne sanat, jotka minä puhun teille en puhu itsestäni, ja Isä, joka minussa asuu, hän tekee työt.

14:11 Uskokaa minua, minä olen Isässä, ja että Isä ​​on minussa: tai muuten usko, koska työt.

14:12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös tehdä töitä, että en, ja se on isompi, sillä minä menen Isäni;

14:13 ja mitä kysyt minun nimeeni, sen minä teen, että Isä ​​on kirkastettu Pojassa.

14:14 Jos kysyt mitään minun nimeeni, minä.

14:15 Jos rakastat minua, te noudatatte minun käskyjäni.

14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen puolustajan, että hän on kanssanne

14:17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä, mutta te tunnette Hänet, sillä Hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä.

14:18 En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen teille.

14:19 Vähän aikaa, niin maailma näkee ei enää minua, mutta te näette minut koska minä elän, te saatte elää.

14:20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässä, ja te minussa ja minä teissä.

14:21 Jolla minun käskyni ja noudattaa niitä, se on, että rakastaa minua, ja joka rakastaa minua on rakastettu minun Isäni, minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle.

14:22 Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: Herra, mistä syystä sinä aiot meille, eikä maailma?

14:23 Jeesus vastasi hänelle: Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen kanssaan.

14:24 Ne, jotka eivät rakasta minua ei noudata minun sanojani. Ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.

14:25 Sanoin näitä asioita, kun olen vielä sinua.

14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä minun nimessäni lähettää, opettaa teille kaiken ja muistuttaa teitä kaikesta, olen kertonut teille.

14:27 jätän teille rauhan, minun rauhani minä annan teille. En anna teille niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä se pelkää.

14:28 Kuulitko mitä sanoin: minä menen, ja minä tulen sinun. Jos rakastat minua, te iloita, että aion Isä, sillä Isä ​​on suurempi kuin minä.

14:29 Ja nyt minä olen sanonut teille ennen kuin se tapahtuu niin, että kun se tapahtuu, et voi uskoa.

14:30 En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee. Ei ole mitään minussa;

14:31 vaan että maailma tietäisi, että minä rakastan Isää ja teen siinä järjestyksessä, että Isä ​​on antanut minulle, nouse ylös, pois täältä.

Lähde

http://topchretien.jesus.net/topbible/view/bible/&livre=00043&chapitre=00014&version=00001&verset=6

Rauhaa, rakkautta ja iloa sydämiin ja koteihin odottaessaan tempauksesta joillekin ja paluuta Jeesuksen Kristuksen Öljymäellä muille.

Voittaja

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :