Se Xesucristo TARDE benvida, A IGREXA EN MENOS DE XERACIÓN desaparecer!

igrexa-lane desaparición

 

 

Como eu, todos podían ver que o arrebatamento da Igrexa non tivo lugar o 13 de setembro e que Xesús Cristo non está fisicamente retornou á Terra en 14 ou 15, ou incluso a finais o mes de setembro de 2015.

 

Eu tiña especulado en algúns dos meus artigos que ese retorno pode ocorrer nese momento  e eu estaba mal!

 

Esta non é a primeira vez. Pero, como xa sabe que eu non son un profeta!

 

Con todo, iso non significa que non estamos no fin do tempo xusto antes do retorno de Xesús Cristo.

 

Pola contra, os acontecementos de setembro foron, de feito, sinais moi fortes.

 

Vimos un significativo empeoramento da guerra siria través da participación activa do exército ruso e unha participación pasiva ao tempo do exército chinés.

 

Tamén descubrimos que o Papa Francis fixo unha declaración sensacional durante a súa viaxe a Estados Unidos durante o seu sermón na Catedral de San Patricio.

 

Tradución do Papa declaración:

« A cruz móstranos outra forma de medir o éxito. A nosa é para plantar sementes. Deus ve os froitos do noso traballo. E se, por veces, os nosos esforzos e traballos parecen falla e non producen froitos, hai que lembrar que somos discípulos de Xesús Cristo, ea súa vida, humanamente falando, terminou en fracaso, o fracaso da cruz. « 

 

Se atreveu a declarar que a vida e sacrificio de Xesús Cristo terminaron en fracaso na cruz « o fracaso da cruz ».

 

O papa é o líder supremo da Igrexa Católica, a súa declaración non pode ser tomada de ánimo leve.

É unha total negación da divindade de Xesús Cristo e equivale a un anuncio oficial da morte da Fe, no Vaticano e, así, confirma aínda máis o meu artigo:  « Xesús Cristo converteuse nun accesorio e UNHA PARTE DO VATICANO MUSEO »

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2014/09/22/jesus-christ-est-devenu-un-accessoire-et-une-piece-de-musee-du-vatican/

 

Súa declaración é unha admisión de que perdeu a fe e negar a Xesús Cristo.

 

« Está claro que a nosa Santa Igrexa Católica está morreu oficialmente en Estados Unidos na Catedral de St Patrick en aplausos estrondosos. « 

 

..

 

Esta declaración do papa Francis é un sinal moi forte bíblica da « apostasía » fin dos tempos que anunciou o inminente retorno de Xesús Cristo.

 

Polas súas palabras Papa formalizou Apostasia Vaticano crucificando nosa Santa Igrexa Católica.

 

Deixou sen palabras todos os cristiáns do mundo entón súas observacións sobre « o fracaso de Xesucristo » son indignas dun sucesor de Pedro e un insulto a Deus, Xesús Cristo, a igrexa ea fe.

 

Para nós, cristiáns, o Papa Francis está seguindo as súas consideracións, o bo pastor e digno representante de Cristo na Terra e aínda está no Vaticano tamén non é o lugar da Igrexa da Santa Sé católica.

A Santa Sé da Igrexa Católica é agora ata o retorno do noso Señor Xesús Cristo no corazón de cada cristián.

Todos tornáronse, os meus amados irmáns, os gardiáns da fe e da Palabra de Xesús Cristo.

 

Pero o Papa segue sendo oficialmente o Papa e debemos respectalos la.

 

É en Xesucristo, no seu retorno, que o Papa Francis será responsable; así como todos a esta materia. Non hai que esquecer que todos somos pecadores!

 

Ámbito Cruz

Xesús Cristo, o único fillo de Deus acepta por amor por nós para ser humillado, insultado, abuso, azoutado  e crucificado, finalmente, para redimir dos nosos pecados.

É a través do sacrificio, sangue e amor de Xesús Cristo que as portas do ceo están abertas para nós.  

A crucifixión de Xesús Cristo non é o resultado dunha falla, pero o sacrificio indispensable que fixo el mesmo fillo de Deus, de actuar polo seu amor os pecados de todos os que veñen a el e, así, xustificar connosco ante Deus Pai.

Así como Deus resucitou Xesús para a vida despois de tres días na tumba, Deus polo amor, sacrificio e sangue de Xesucristo ha concederlle perdón e remar para a vida no último xuízo aos que virán Xesús Cristo.

Así, podemos gozar a vida eterna no Paraíso, porque imos ser gardado e será para sempre unidos a Xesucristo.

Xesús Cristo é o único camiño para entrar no Reino dos ceos!

 

Debemos orar novo e de novo para a nosa salvación e para obter axuda diaria de Deus, que é esencial para nós nestes tempos difíciles da tarde.

 

Tamén necesitamos rezar pola salvación do papa Francis, de toda a humanidade, os nosos irmáns e ao rápido regreso do noso Señor Xesús Cristo

 

Temos que entender que a nosa Igrexa que xa foi e, por desgraza, non deixa de ser perseguidos no mundo, é agora oficialmente morto.

 

Polo tanto, estamos meus amados irmáns é toda de loito e só esperando por noso Señor e Rei Xesús Cristo.

 

O feito de que o Papa negou explícitamente Xesucristo realmente abandonar os seus fieis da igrexa indica fortemente que a apostasía é realmente agora completa e xeral.

 

Que vai entón pasar agora?

Claro que só pode traer elementos de resposta en presupostos de estadas. 

Estas son suposicións e non profecías …!

 

Para a Igrexa:

Papa Francis parece chegar a ser o líder mundial dunha organización de todas as relixións. Certamente pronto creará un O rganização de Religions podería ser denominado   o « OU »  Pode estar na imaxe da ONU « UN.  »

 

Nin que dicir ten que os cristiáns que se xuntan ou apoiar tal organización relixiosa humanista estará lonxe de ser seguindo o ensino de Xesús Cristo.

 

Para castigo:

Nada cambiou, van desgraza ritmos en desastre continuar e ampliar unha e outra vez ata o retorno de Xesús Cristo.

 

Na Guerra do Armagedon

Sigo convencido de que é en Siria, e continuará cun ataque a Israel que comeza a vivir o inicio dunha guerra civil con todos estes ataques a xudeus súpeto coitelos.

 

Para a economía mundial:

Aínda que a Rusia e China creou un sistema independente de pagos e comercio, sería tolería crer que EEUU van aceptar o inevitable colapso do dólar aínda.

O avance dos EUA para facer de nós paso, no canto xigante cara a un mundo sen diñeiro e, polo tanto, con base exclusivamente no crédito.

EEUU quere impoñer e moi probable que o crédito global é xestionado pola EDF.

Así, o mundo será como a escravitude eo Fed mantén o planeta Xeral de Crédito, EEUU serán oficialmente os donos do mundo.

 

Para a organización da política mundial:

Imos moi visiblemente a unha división xeopolítica do mundo, creando super-grandes potencias:

 « NORTH AMERICA – RUSIA – CHINA – INDIA – ÁFRICA – EUROPA – AUSTRALIA – AMÉRICA DO SUR – XAPÓN – Corea » 

Como se pode ver o Oriente non está nesta lista porque parece que todo está no lugar para integrar a Europa Oriental; onde as ondas de emigrantes procedentes coincidentemente establecerse e refuxiarse en vez de ir a liquidar ou refuxiarse na Arabia Saudita, en Exipto ou noutros países musulmáns con alta densidade.

Non creo que foi casualidade que eles veñen para establecerse e refuxiarse en Europa desde 1948!

 

Isto, obviamente, para o que eu creo que nós estamos facendo grandes avances.

O gran perdedor nestes supostos ha, naturalmente, o cristianismo a voto vencido en Europa.

 

« O berce da Fe Cristiá 

Islámica fixo! « 

 

A Igrexa Católica parece condenada a desaparecer e creo que isto pode ocorrer en menos dunha xeración!

 

Vemos que Satanás é un político e Xesús Cristo non é inminente, el atopará fe sobre o seu retorno. (Lucas 18: 7,8).

 

Este é os meus amados irmáns en Xesucristo, o futuro da nosa igrexa e noso futuro Christian parece estar comprometida por previsións xeopolíticas grandes estrategas e políticos do planeta.

 

O que pode eo que temos que facer!

Podemos mediante medios legais para opoñerse ás decisións tomadas por estes fabricantes de altos políticas globais para axudar a elixir os partidos políticos que fan a loita contra a inmigración programa electoral.

Pero imos asumir a responsabilidade polas consecuencias …! (Violencia e guerras civís!)

 

Tamén podemos demostrar e demanda, pero é certo que iremos ao ímpio.

 

Por iso, imos lembrar que Xesús Cristo nos pide para ter fe nel, para axudar, para amar o próximo e dar a outra cara, se nos atinxe.

 

Polo tanto, a nosa única esperanza reside na fe na nosa Señor e Rei Xesús Cristo, o único fillo de Deus, que prometeu vir e gardar connosco para o fin dos tempos.

 

Xesucristo prometeu vir e gardar connosco para o fin dos tempos e, a continuación, ten por seguro de que vai manter a súa promesa pronto. É unha certeza.

 

Manteña a fe na súa palabra, porque a súa palabra é a verdade.

sentinelle3

JESUS ​​CRISTO É MEU REI

 

Todos necesitamos rezar fervorosamente pola súa pronta devolución porque vemos que o fin dos tempos xa se fixeron.

 

Sei que moitos dos nosos irmáns están decepcionados porque o secuestro non foi realizada no mes de setembro de 2015.

 

Pero a volta do Señor é inminente e pode ocorrer de novo quizais este ano 2015.

 

Moitos sinais permiten considera-lo, pero Deus é o único a decidir o día ea hora do retorno de Xesús Cristo.

 

O que é importante para cada un de nós é rezar e pedir axuda a Deus para atravesar a escuridade profunda que invadiu o mundo e que obscurecem a luz da fe de moitos dos nosos irmáns e irmás.

vela candle-anim

Deixe a chama da nosa fe ben iluminada e segura da depravación deste mundo para que non se apaga nas brumas do tempo.

 

Xesús Cristo é a nosa porta. Pero só Deus decide cando ou non vai atacar. Entón preste atención e permanecer no amor de Xesús Cristo e de conformidade coas leis de Deus.

 

Imos ser feliz, de todos os sinais e profecías anunciar todos os días fortemente o inminente retorno de Xesús Cristo.

 

Manteña a fe na certeza da súa volta rápida.

 

En anticipación do retorno de Xesús Cristo orar e axudar aqueles que Deus nos envía.

 

Imos estar seguro de que Deus nos ama e que seu Espírito Santo nos axudará todos os días ata o retorno de Xesús Cristo.

 

Lembre que para obter a axuda de Deus, debemos preguntar aquí en oración con sinceridade e convicción sempre que necesites.

 

Deus nos deu o libre arbítrio e, polo tanto, non intervir na nosa vida, se non preguntar a el.

 

Convida-vos a pedir a Deus para guiar a súa vida diaria, a fin de permanecer na pista.

 

Este non é o momento para vacilar, Xesucristo está connosco en breve e volver nosas vidas transformarase.

 

Para saber o que vai pasar despois do retorno de Xesús Cristo, eu convida vostede a ler o meu artigo:

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2015/02/12/a-la-fin-du-monde-la-terre-sera-detruite/

 

 

Por favor, Amados irmáns e irmás en Cristo comunicar enderezo do blog para os seus contactos.

https://victorpicarra.wordpress.com/

 

Imos todos ser soldados de Cristo e traballar para difundir a boa palabra « Jesucristo volve pronto »

 

Vigiai e rogade.

Deixe o amor ea paz de Xesucristo estea con todos vós.

Gañador