JEZUS CHRISTUS

 

jesus1-600x384 

 

Vandaag afvalligheid heeft zijn hoogtepunt bereikt!

 

Talloos zijn degenen voor wie Jezus Christus is een mythische held uit de oudheid, zoals Hercules, Ulysses, Spartacus en meer …!

 

Velen zijn ook degenen voor wie Jezus Christus was een gekke oude tijden dat de gemeente is ter dood veroordeeld voor het beledigen van de Joodse religie en het zou nooit zijn opgewekt door God.

 

Het zou zijn apostelen hebben het lichaam van Jezus te geloven in zijn goddelijkheid en zijn hemelvaart verborgen.

 

Voor nog anderen Jezus Christus zou gewoon nooit bestaan.

kaars kandelaar-animDat is de trieste realiteit van het Geloof in de wereld!

 

Het is duidelijk dat de Bijbel nauwelijks wordt geleerd om de massa en daardoor oorzaken zijn divers en meerdere decennia.

 

Ik zal proberen om grote snelkoppelingen te nemen om uit te leggen aan al diegenen die weten dat Jezus Christus Jezus Christus is waarlijk de zoon van God is, is hij voor het eerst naar de Aarde kwam en dat zijn terugkeer op handen is!

 

God soms ingegrepen in de vroege wereld door Zijn engelen en profeten uit te leggen aan de mensen de tijd zou het einde der tijden komen, maar ook.

 

U moet weten dat God nooit verborgen dat op een dag een tijd zou eindigen en dat de mannen zou dan beoordeeld worden voor hun daden.

 

Waarschuwing denk niet dat het einde der tijden betekenen het einde van het leven, het is precies het tegenovergestelde, het is het begin van het eeuwige leven voor hen die tot God komen door bekering, doop en Jezus Christus.

 

Het Boek Daniël hoofdstuk 9 wordt uitgelegd in een versluierde deel van de geschiedenis van de mens en in het bijzonder het einde van de tijd de taal;

 

Er zijn twee duizend jaar, de Messias voorspeld door de profeet Daniël wordt naar de Aarde komen.

 

Maar het Joodse volk niet als de Messias erkend en liet hem ter dood veroordeeld via het Romeinse recht.

 

Deze Messias werd ter dood gebracht een man genaamd ‘Jezus’ die we kennen onder de naam « Jezus Christus » , die Jezus betekent de Messias.

 

Zie hoofdstuk 9 van het boek Daniël verzen 22-27

 

Link http://www.lirelabible.net/LSG/html_5/Daniel_2.htm

Jezus Christus, de enige zoon van God koos om geboren te worden in een maagd geboren bevrucht door de geest van God.

 

Het is in een familie van joodse afkomst van David, dat Jezus Christus in de wereld mensen kwamen.

 

Het Sanhedrin was de Joodse gemeenschap voor de wetgever, maar ook de « Supreme Court » zag dat de man ‘Jezus’ en beweerde de Messias als de Zoon van God, maar hij weigerde om het koninkrijk van Israël te herstellen tillen het Joodse volk tegen het leger van het Romeinse Rijk, die het land bezet.

 

Het feit dat Jezus zegt tegen de zoon van God zijn en hij weigert om te rijden de Romeinen deden vertellen de leden van het Sanhedrin dat Jezus niet de verwachte messias.

 

Ondanks het besef dat Jezus Christus van de profetieën over de Messias, « de perfecte kennis van de Thora en de verwezenlijkingen gerealiseerd dat alle wonderen die Jezus Christus » de raad volhardde in het ontkennen van de bewijzen en besloot zijn doden omdat Jezus had te vervelend mens verzamelen grote menigten tijdens zijn preken geworden.

 

Het is erg belangrijk op te merken dat God weet alle dingen verleden en toekomst. Hij wist sinds de schepping van de wereld op een dag het Joodse volk zou Jezus Christus als de Messias niet herkennen.

 

Jezus Christus voor zijn komst op aarde geboren wisten ook dat het Joodse volk hem zou verloochenen en kruisigen hem.

 

Maar het offer van Jezus Christus was noodzakelijk voor degenen die tot God komen door Hem zou behouden worden en eeuwig leven hebben.

 

Dus om ons te redden van de toorn van God en de eeuwige dood dat Jezus Christus al het lijden en de kruisiging aanvaard, hij de enige zoon van God!

 

Tijdens zijn drie jaar van de prediking nog Jezus laten zien dat hij de Messias « Christus » geprofeteerd in de Bijbel was en wachtte.

 

Hij genas de zieken, de zwakken en zelfs opgewekt een man « Lazarus » die al was begraven.

 

Maar voordat de warmte van het Joodse volk en de kilte van het Sanhedrin, Jezus « Christus » was omringd door discipelen en zaaide het zaad van een nieuwe religie « Christendom » en een nieuw verbond dat God zou gaan doen met al mannen van de aarde.

 

Om een ​​deel van deze nieuwe religie zijn, « Christendom » gedoopt moest worden door water, vraag God om vergeving voor alle zonden, rechtschapen leven en gezond, weerstaan ​​zonde en verleiding, nederig en Jezus Christus als persoonlijke Verlosser.

 

« Het is nog steeds hetzelfde vandaag. »

 

Jezus had de liefde van God gepredikt, maar ook stevigheid tegen allen die in zonde leven.

 

Nadat hij gearresteerd, beledigd, mishandeld en gegeseld, werd hij ter dood veroordeeld door kruisiging als een gewone dief of crimineel.

scope kruis

Hij moest zijn kruis te dragen naar Golgotha ​​om gekruisigd te worden!

 

Na te zijn genageld door de handen en voeten aan het kruis, stierf hij een paar uur later en kreeg voordat ze bekroond met een speer aan de zijkant om het hart door een Romeinse soldaat.

De dood van Jezus Christus deed zich voor toen een totale eclips van de zon.

fra_an10

Hij, de Christus, de enige zoon van God, naar de aarde kwam door akkoord te lijden en te sterven aan het kruis om ons te verlossen van onze zonden en ons in staat stellen om het koninkrijk van de hemel of niets onzuiver invoeren kunt invoeren .

 

« Het is zijn liefde, zijn offer en het bloed dat wij zullen, wij zondaars en dus onzuiver, redde de dag van de toorn van God en zal het koninkrijk der hemelen binnengaan. »

 

Jezus had zijn discipelen verteld dat hij zou worden gearresteerd en ter dood gebracht, maar hij bij het aanbreken van de derde dag zou opstaan.

Na te zijn begraven, werd het eigenlijk door God de Vader opgewekt bij het aanbreken van de derde dag.

beeldspraak

Jezus bleef op aarde veertig dagen nog bij zijn discipelen en apostelen « maar in een verheerlijkt lichaam. »

 

Meer dan 500 mensen ontmoet Jezus Christus na zijn opstanding.

 

http://www.historel.net/christ/15resur.htm

 

Na deze 40 dagen, steeg hij naar de hemel om u plaats te bereiden in het huis van zijn vader.

 

Voor het verlaten van, Jezus Christus legde de apostelen als het een plaats voor ons bereid heeft   « IN DE HEMEL IN HET HUIS VAN ZIJN VADER » , zal het naar zijn kerk « Christendom » waaraan het was bevallen tijdens zijn preken.

 

Hij vroeg aan zijn apostelen en discipelen om overal in de wereld naar het nieuwe verbond dat God zou gaan doen met de mannen die bij hem komen door Jezus Christus aan te kondigen.

 

Voordat Jezus verlaat ook vertelde zijn apostelen dat toen hij in de hemel was zou hij de Heilige Geest die zou verspreiden aan iedereen die tot Hem komen door de doop in de nieuwe kerk te sturen.

33e65322

Na de doop, de Heilige Geest van God komt over iedere christen zodat begeleiden en ondersteunen tijdens zijn leven als hij blijft het geloof.

 

De apostelen gelegd vele vragen aan Jezus Christus tijdens de drie jaar dat ze met hem doorgebracht.

 

Twee belangrijke onderwerpen waren:

« Wat zijn de tekenen van de komst van zijn terugkeer en wat er zal gebeuren met zijn terugkeer. »

 

Sommige apostelen schreef boeken in de leer van Jezus Christus, deze boeken zijn « evangeliën » en vormen het Nieuwe Testament van de Bijbel.

 

Een laatste boek werd veel later geschreven door de laatste apostel « Johannes » dit boek is « De Apocalyps », wat ook verklaart een versluierde manier waarop dit zou moeten gebeuren in de eindtijd en de wederkomst van Jezus Christus.

 

De Bijbel (Oude en Nieuwe Testament) bevat ongeveer 7.000 profetieën over een kwart zijn gewijd aan het einde der tijden.

 

Het is belangrijk op te merken dat alle tekenen en bijbelse profetieën in het verleden was voldaan.

 

Met betrekking tot de terugkeer van Jezus Christus tekenen en profetieën voorbode van zijn terugkeer worden bereikt met grote kracht onder onze ogen elke dag.

 

Hoe ongelooflijk het ook mag lijken, zal Jezus Christus eigenlijk snel terugkomen.

 

Het is duidelijk dat zijn terugkeer is voor onze generatie. Het is zeker is, geen hypothese.

 

Iedereen is vrij om zijn lot, en iedereen kan beslissen over zijn geweten of niet komen tot Jezus Christus te komen.

 

Het lijkt erop dat het niet te laat is om een ​​keuze te maken, dan moet je beslissen snel want heel binnenkort zal het te laat zijn en er zal geween en schreeuwen en tandengeknars te laat en al die die Jezus Christus hebben ontkend.

 

Als je niet gedoopt zal binnenkort een priester of zelfs een christen die je doop zonder welke je niet in de dag van de toorn van God komt kan worden opgeslagen zal geven.

 

Jezus Christus alvorens terug te keren naar de aarde zal de kerk te verwijderen voordat God straft de mensen van de aarde voor alle zonden, misdaden en wreedheden die meer dan tweeduizend jaar.

 

Na de straf van God, zal Jezus Christus fysiek terug in zijn verheerlijkte lichaam, om mensen en volken oordelen en regeren de wereld voor een duizend jaar.

 

Tijdens het bewind van Jezus Christus, zal het kwaad niet langer een man en een honderd jaar is nog een jonge man!

 

Na zijn regeerperiode en ultieme verleiding van Satan, zal dit het laatste oordeel.

 

Dat in een notendop uitleg van Jezus Christus, het christendom en het einde van de tijd dat we leven op Aarde voor meerdere jaren en zal eindigen met de wederkomst van Jezus Christus.

 

Het komt binnenkort en is het tijd om de ernst van de situatie te begrijpen en maak uw keuze voordat het te laat is.

 

Ik bid dat God ons zal leiden om de juiste keuzes te maken in zijn leven dat zijn naam niet uitgedelgd worden uit het boek van Eeuwig Leven.

 

Het is erg belangrijk op te merken dat Jezus Christus zei: « Ik ben de weg de waarheid en het leven, niemand komt tot God komen dan door mij »

 2517959487_1

Helaas, onze heilige katholieke Kerk is erg ziek en zelfs stervende omdat een aantal gidsen Supreme « pausen » sinds de verschijning van de Heilige Maagd FATIMA PORTUGAL in 1917 niet de mensen naar God leiden Jezus Christus, maar Lucifer.

 

Er is veel bewijs dat je kunt vinden op de blog.

 

We ondervinden momenteel tijden van verwarring voltooiing van het einde der tijden, moet elk handelen en bewegen, luisteren naar zijn hart en zijn ziel en wandel door het leven van de geest en niet door de verlangens van het lichaam.

 

Ik nodig u uit om mijn laatste artikelen met betrekking tot het Vaticaan en de paus dat het minste wat we kunnen zeggen is dat het niet langer de Heilige gids van de Kerk van Jezus Christus te lezen.

 

Ik nodig u uit om ook volgen de blog  »  christenen van het Nieuwe Verbond   »

 

Eindelijk, zou een nieuwe verbazingwekkende en onuitsprekelijke affaire als het is verachtelijk en monsterlijke concernerai paus en aan het licht komen in een korte tijd als de feiten waar blijken.

 

Ik kan de juistheid van de feiten niet bevestigen omdat ze niet bewezen en beproefd.

 

Maar ik kan deze informatie niet zwijgen Ik zie dat je via de onderstaande links.

Dd 27 mei 2014

http://itccs.org/2014/05/27/popes-reference-to-satanic-mass-in-relation-to-catholic-child-rape-constitutes-his-tacit-knowledge-of-such-a-crime-common-law-court-outraged-survivors-demand-popes-immediate-resignati/

Dd 25 mei 2014

http://itccs.org/2014/05/25/itccs-breaking-news-may-25-2014-gmt-brussels-accused-child-killer-resigns-from-top-vatican-office-jesuit-head-adolfo-pachon-makes-startling-announcement-as-he-stands-trial-in-absentia-for-cri/

 

Link naar het huis van het internationale tribunaal voor misdaden van de kerk.

 

Datum donderdag 29 mei, 2014 is het de verjaardag van de hemelvaart van Christus naar de hemel.

jesuscristo

 Bid dat zijn terugkeer op handen is.

sentinelle3

JEZUS CHRISTUS IS MIJN KONING

°

Voor degenen die nog twijfelen tussen Jezus Christus en Lucifer

Het is goed om te weten dat Jezus Christus Lucifer kopiëren en maakt gebruik van dezelfde ingrediënten, maar niet op dezelfde manier en dus ook de effecten worden teruggedraaid.

 

Want Jezus Christus,

Er zijn geen wetten zonder liefde en er is geen liefde zonder wet!

 

Lucifer ,

Er is geen liefde in de wet en er zijn geen wetten in Love!

 

Misschien vindt u dat het hebben van dezelfde ingrediënten de effecten worden teruggedraaid en dat is Jezus Christus die het mogelijk maakt de « rechten » in liefde, vrede en respect te leven.

 

Tja, wat belangrijk is in het leven is niet wat je doet, maar waarom en hoe je het doet.

 

.

Onze recente pausen hebben geleerd dat Jezus Christus en God in ieder mens en dat daarom ieder mens is Jezus Christus en God.

.

Maar er is niets in en het tegendeel is waar, wordt elke man getiteld « Christelijk » is in Jezus Christus en God, wanneer het voldoet aan de geboden en Gods wil.

.

De Heilige Geest van God leidt en beschermt iedere man die Gods geboden respecteert.

.

Vrede, liefde en vreugde in de harten en huizen tot de opname van de gemeente voor sommigen en de komst van Jezus Christus op de Olijfberg voor anderen.

Victor

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :