2 0 1 5 ÅR Jesu Kristi gjenkomst!

 

 

I begynnelsen av 2015,

Jeg ønsker alle lesere av bloggen, et Godt Nyttår, og jeg ber til Gud den bringer deg til dere alle Kjærlighet Joys, Bonheurs, helse og velstand.

Gud velsigne deg i kjærlighet og fred i sjelen.

croixlumiere

 

Vi endelig i 2015 

  

Alt er gjort!

OG  

TRO

Er avgjørende for å bli frelst!

 

Kjære brødre og søstre i Kristus, i ni måneder vår Herre og Konge Jesus Kristus, den eneste sønn av Gud, kan være tilbake og sette sine føtter på Oljeberget i Jerusalem!

 

Jesus Kristus lovet å komme tilbake til slutten av tid å først fjerne hans kirke og deretter herske over hele jorden i tusen år frem til dommedag.

.

Han lovet å komme tilbake, og han vil snart oppfylle sitt løfte!

Det er en visshet!

 

Likevel vår offisielle guide til Vatikanet « Pope » sier ingenting om tegn som kunne meddele den forestående retur av vår Herre. Og verre han lever i Vatikanet til hedenske ritualer gjør felles bønner med representanter for andre religioner!

Jesus Kristus har blitt en reell tilknytning til Vatikanet! 

Å forstå Jeg inviterer deg til å lese min artikkel:

JESUS ​​KRISTUS har blitt et tilbehør og et stykke Vatikanmuseet

 

 

Tro vil være nødvendig i år for å bli frelst!

 

 

Hver mann trenger å tro på noe for å komme videre i livet, noen tror på kraften i mennesket, andre tror og elsker chimerical guddommer og noen går så langt som å tilbe Satan!

 

Men vi mine kjære brødre og søstre i Kristus vi vet at Skaperen av alt, er Gud, og at kjærlighet til oss, hans eneste sønn og kjære Jesus Kristus kommer tilbake til jorden etter to tusen år med fravær å regjere i tusen år som skiller oss fra den endelige dommen.

 

Vi forventer at dette retur med stor forventning og håper at det vil være for dette året, 2015.

 

I flere år nå (2008) ser vi at Gud vekker alle hans barn gradvis etter tegn på at nå har blitt så sterk og mektig at man må være blind for ikke å se og døv for ikke å høre dem!

 

I år 2015 er allerede eller ikke året av avkastningen av Jesus Kristus, Gud alene vet og bestemmer.

Men i år 2015 vil være noen uforglemmelig måte og merke alle sinn.

Og her er det en sikkerhet fordi Jesu Kristi gjenkomst er nær, og profetiene og tegn på hans retur er oppnådd de siste årene gradvis som veer!

 

Les min artikkel:   CHAOS VERDEN ER ALLEREDE FOR 2015

 

For de som følger blogginnlegg, (du er veldig mange, og jeg takker deg) du vet at Jesus Kristus er snart tilbake på jorda, og det er med forventning om at vi alle forventer at han kom tilbake.

 

Men datoen og klokkeslettet for retur i ære av Jesus Kristus, vet ingen.

 

Bibelen er veldig klar på dette temaet!

 

 

Se vers 36 i kapittel 24 av Matteusevangeliet:

 

 « På den dag og time vet ingen, verken englene i himmelen, heller ikke Sønnen, men Faderen alene. »

 

 

Men Jesus Kristus selv forlatt oss mange tegn, som tillater oss å forstå og å nærme seg nærmere den dagen han kom tilbake.

 

Les Mat.24. lenke  :  End of Days

 

Bibelen inneholder også flere opplysninger for å forstå skiltene annonserer endetiden og Jesu gjenkomst Kristus.

 

Jeg vil ikke utvikle seg i denne papir tegn og profetier om vår Herre Jesus Kristus, men du kan finne dem i linken under vil tillate deg å oppdage mange bibelske profetier og tegn varslet retur av Jesus Kristus .

 

Takk passerer Pastor Daniel for denne bemerkelsesverdige arbeid!

 

http://www.pasteurdaniel.com/index.php/fr/?option=com_content&view=article&id=1047&catid=118:jesus-christ&Itemid=82

 

I mitt tilfelle var det i 2008, ved en tilfeldighet uten å noen gang tenkt en stund før jeg skjønte at vi bodde veldig konkret og vanskelig tid på jorden.

 

Merk:

Når jeg ser tilbake, innser jeg at det var Guds vilje fra å skrive for å sette meg selv og tusenvis av våre brødre og søstre for alt i verden for å kunngjøre retur av vår Herre Jesus Kristus!

 

Vi står overfor siden 2008 World Economic Crisis, en global hungersnød, pandemier og uhelbredelige sykdommer, en global og betydelig forstyrrelse av vær, tap av kristne verdier i Vatikanet, samt mange vikarer Kirke og utallige brødre og søstre, en betydelig økning av islam over hele verden og forfølgelse og store drap på kristne av islamister over hele verden.

 

Alle disse fakta er dyktig og multipliser med mer og mer viktig som de såkalte naturkatastrofer i verden med styrke og raseri.

 

Min forskning på årsakene til disse hendelsene til slutt førte meg til Bibelen, jeg hadde sjelden åpnet siden min ungdom.

 

Dermed fant jeg en link mellom alle disse hendelsene, og funnet ut at mange andre ble også relatert til de som allerede er nevnt;

 

Slik som den eksponentielle økning i befolkningen, over hele verden, den eksponentielle utviklingen av teknologi.

 

Det var dermed klart at alle disse hendelsene var en del av, blant andre, tegn og profetier annonsere retur av Jesus Chris på jorden.

 

Tatt i betraktning mengden av bibelske profetier og gjorde tegn kan ha matematisk ekskludert, uten risiko, alle tilfeldigheter!

 

Du vil forstå følelser som grep meg før en slik oppdagelse, men også de mange spørsmålene jeg stilte.

 

Jeg må si at dette upsets mitt liv og mine prioriteringer, og jeg bestemte i 2009 å gjennomføre en grundig etterforskning av avkastningen av vår Herre Jesus Kristus.

 

Denne etterforskningen førte meg til vissheten om rask retur til Jorden vår Herre Jesus Kristus!

 

Konfrontert med dette absolutt sikkerhet, har jeg besluttet, etter mye tanke, for å informere verden om denne forestående retur til Jorden fra den eneste Sønn.

 

Jeg hadde så nådeløst forfølge min analyse og forskning for å forstå og finne så mye informasjon sannsynlig å finne ut hva jeg tror skjult i Bibelen: « En omtrentlig dato for retur av vår Herre og Konge Jesus Kristus, den eneste sønn av Gud. « 

 

Å få til dette maksimal tilnærming datoen for retur av vår Herre Jesus Kristus på jorden har blitt for meg en real « Jakten på den hellige gral »

 

I begynnelsen måtte jeg finne ut hvor lenge vi lever disse vanskelig og bestemt tidspunkt.

 

Min forskning tillatt meg å forstå at siden femtitallet, bodde vi en dyp transformasjon periode av vårt samfunn.

 

 

Blant annet:

 

TEKNOLOGI 

 

 

Etableringen av den første datamaskinen som fører til det vi kjenner i dag: Smartphone! (Med alle sine applikasjoner, inkludert TV)

1946  : Opprettelse av ENIAC  (Electronic Numerical Integrator og Com nen) ved  P.Eckert  og  J. Mauchly . Programmering datamaskinen er utført av rewiring dem, dens innhold. Bestående av 19.000 rør, den veier 30 tonn, dekker et område på 72 m2 og forbruker 140 kilowatt. Klokke: 100 KHz. Hastighet: 330 multiplikasjoner per sekund.

ORDI

 

Kilde: http://histoire.info.online.fr/ordinateurs.html

 

 DEMOGRAPHICS 

 

 

Verdens befolkning har vokst fra to milliarder fem hundre millioner i 1950 til syv milliarder, sekstitre år senere.

 

En eksponentiell økning på fire og en halv milliard mennesker på bare 63 år. Det er aldri sett i historien til mannen!

 

Verdens befolkning ble anslått til 500 millioner mennesker der to tusen år en gjennomsnittlig økning på én milliard mennesker hver tusen år!

 

Mens en økning på fire og en halv milliard på bare 63 år, faktisk sier, hungersnød, sykdommer, usikkerhet, konflikter, økonomisk krise og mange andre ulykker.

 

Dette eksponentiell og uforholdsmessig økning i verdens befolkning i 63 år er et faktum med viktige konsekvenser og er ansvarlig for oppfyllelsen av mange profetier.

 

Se link: http://www.planetoscope.com/natalite/5-.html

 

KATASTROFE

 

 

Tilsvarende fant jeg også en eksponentiell økning i naturkatastrofer siden femtitallet.

 

OVERSIKT

 

http://www.notre-planete.info/terre/risques_naturels/catastrophes_naturelles.php

 

 

Hungersnød og sykdommer som påvirker store deler av verdens befolkning var og fortsatt er daglige realiteter.

 

Uforklarlige dødsfall 

 

Stilt overfor en slik flom av hendelser, var det nødvendig å legge til uforklarlige dødsfall av millioner hvert år, fugler, fisk og husdyr.

 

https://ondevraitenparler.wordpress.com/2014/11/17/hecatombes-animales-en-serie-ce-que-les-medias-nous-cachent/

 

 

Alle disse fakta er reelle, konkrete og etterprøvbare.

 

 

Oppfyllelsen av alle disse hendelsene og mange andre har alle blitt profetert i Bibelen skal gjøres sammen på en enkelt generasjon, gjør det umulig tilfeldig intervensjon.

 

De er alle nevnt i Bibelen som en del av advarselen tegn og profetier om Jesu Kristi gjenkomst ….!

 

Vers 33 og 34 i kapittel 24 av Matteusevangeliet tillatt meg å ha tillit til at vår generasjon var den generasjonen som vil se tilbake på vår Herre Jesus Kristus.

 

Tilsvarende når du ser alt dette, vite at Menneskesønnen er nær, på døren. 

Jeg fortelle deg sannheten, denne slekt skal ikke forgå før alt dette skjer.

Link: http://www.lirelabible.net/parcours/voir_ref.php?cle=393

 

Force var derfor klart hinsides tvil, med støtte bevis, som i hele verden, siden femtitallet, ble eksponentiell og uforklarlig prosess implementert på alle områder.

 

Alle disse bibelske profetier og tegn synes å være i gang i slutten av førtiårene og begynnelsen av femtiårene.

 

En svært viktig tegn på kunngjøringen av Jesu Kristi gjenkomst fant sted 14 mai 1948, var det « etablering av staten Israel. »

 

Gud hadde gitt 14 mai 1948, tilgivelse til det jødiske folk, som endelig kunne begynne å gå tilbake til Israel.

 

Denne nasjonen var i eksil rundt om i verden, « straffet » med forferdelige lidelser fram til slutten av tid for å avvise og korsfestet Jesus Kristus, er det to tusen år!

 

 

 Men på slutten av tid Gud har tilgitt!

 

 

(Esekiel 36 / 24-28)

Jeg vil ta deg fra blant folkene, samle eder fra alle land, og bringe deg tilbake til ditt land. Jeg vil sprenge rent vann på dere, og dere skal bli rene; Jeg vil rense deg fra all urenhet og fra alle dine idoler. Jeg vil gi dere et nytt hjerte, og jeg vil sette en ny ånd Jeg må ta bort ditt hjerte av stein og gi deg et hjerte av kjød. Jeg vil legge min Ånd i deg, og jeg vil få deg til å gå i mine bud, og dere følger mine forskrifter. Du skal bo i det land jeg gav deres fedre; du skal være mitt folk, og jeg vil være deres Gud

 

Så det er i min ydmyke mening datoen for dette skiltet å huske som startdatoen for endetiden og som i løpet av en generasjon vil være Herrens gjenkomst.

 

Retur av Jesus Kristus vil skje uten en skygge av et snev av tvil, for vår generasjon! Det er en visshet! selv om mange sliter med å bli gravid muligheten for retur av Jesus Kristus.

 

Vel, jeg var (og er) glad og strålende selv jeg forsto bevis for å støtte retur av vår Herre og Konge, Jesus Kristus, den eneste sønn av Gud, vil utføre i løpet av vår generasjon.

 

Fortsetter min analyse, fant jeg ut at siden 29 september 2008 …

 

« Date med den berømte børskrakket negativ indeks over børsen i New York -777 »

 

… Sikret World har inngått en ny eksponentiell økning av alle profetiske advarsel tegn på retur av Jesus Kristus.

 

Ser nærmere, ser vi fra mars måned 2012, en reell og eksponentiell økning i størrelsen på skilt og en ny, eksponentielt forverring kalt naturkatastrofer, samt protester, opprør og kriger.

 

Det er bemerkelsesverdig at Bibelen sier at de siste syv årene er delt inn i to deler og den andre vil være mye vanskeligere enn den første …!

 

Daniel kapittel 9 vers 27

 

Han vil inngå en fast pakt med mange for én uke; og i midten av uken skal slaktoffer og matoffer, og den fløyen av avskyeligheter kommer en ødeleggende, og at inntil ødeleggelse og det som var besluttet spredt over knust.

 

Jeg inviterer deg til å lese hele kapittelet for god forståelse.

http://www.aelf.org/bible-liturgie/Dn/Livre+de+Daniel/chapitre/9

 

 2015 HER og alt er gjort!

 

 

Siden 14 mai 1948, de bibelske profetier og tegn begynte å våkne opp gradvis.

 

Siden den 29 september 2008, bibelske profetier og tegn som en tsunami feide over hele menneskeheten!

 

Alarmen begynner å ringe nå veldig sterk!

 

 

Siden mars 2012 har den globale situasjonen forverret seg på alle områder.

 

Det blir umulig å ikke høre denne oppvåkningen villet av Gud!

 

Dette er virkelige fakta, konkrete og etterprøvbare!

 

Det er klart og forstå at endetiden slutter, og vi er avhengig av resultatene av etterforskningen min inn i sin siste fase.

 

Spesielt er vi for alle hendelser gjort siden 29 september 2008, i perioden fra forrige uke profetert av profeten Daniel ca 530 år før Jesus Kristus (Bibelen uke er for en periode på syv år) .

Påminnelse om Daniel kapittel 9 lenke

http://www.aelf.org/bible-liturgie/Dn/Livre+de+Daniel/chapitre/9

 

Dette er de sju årene med trengsel før Jesu Kristi gjenkomst.

 

Og vi er i mars 2012, « midt i uken av Daniel » i slutten av den andre delen av tre og et halvt år med trengsel for å være ferdig logisk i september, 2015.

 

Det bør bemerkes at War of Armageddon ser ut til å være i gang med krigen i Syria mars 2012

Linken under kronologi av hendelser i Syria.

http://www.lorientlejour.com/article/858268/syrie-chronologie-dune-revolte-devenue-guerre.html

Hendelsene i Syria ble forårsaket av en fundamentalistisk opprør syrerne begynte i 2011,  men det var ikke før i mars 2012 at de ble en virkelig krig ved ankomst og deltakelse av mange islamske fanatikere verden rundt for å kjempe med opprørerne, den syriske regjeringen.

 

Mars 2012, er også bevisstheten om global regjeringene i alvorlighetsgraden av krisen.

Den europeiske rapport deretter ringte en annen utkast til finanspolitisk innstramming ..!

Den Utrygghet og fattigdom tok derfor en ny boom.

http://ec.europa.eu/news/eu_explained/120302_fr.htm

 

I mars 2012, er det også et flott tegn på at også fant sted i himmelen, men lammet av frykt for det ukjente menn blir oversett.

Se denne videoen absolutt hvis kildene er veldig pålitelig.

Du kan finne denne videoen i min artikkel nedenfor med detaljer.

 

Video på spansk

 

 

I år 2015 starter!

 

 

Og vi vet allerede at det vil være forferdelig for mange av våre brødre og søstre!

 

Se min artikkel:

https://victorpicarra.wordpress.com/2014/10/26/larmageddonreveillezv-ous/

 

Katastrofer, kalt naturlig, (styrtregn, jordskjelv, stormer, orkaner, sykloner, Falls meteoritter og andre katastrofer), vil dessverre fortsette og intensivere.

 

Den globale økonomiske krisen vil vokse og føre til at hundrevis av millioner av ofre.

 

Oppsigelser er også ennå til millioner av nye familier i fattigdom og utrygghet.

 

Utbredt går konkurs tidligere i år klart overhengende.

 

Selvfølgelig vil USA gjøre alt for å støtte dollaren er verdt nesten ingenting. (Men de er klare for alt inkludert krig ikke å miste globalt herredømme, og vi ser noen effekter i den økonomiske krigen som den USA engasjert i Russland og Kina!)

 

Lokale militære kriger har blitt så viktig at mange land allerede deltar.

 

De vil føre til en global militær konflikt med mulig bruk av atomvåpen.

 

De 2015 høy forsterkning hendelser og opprør er bekymring i mange land, og selv i Frankrike!

 

Etter å ha lest de ovennevnte linjer, kan du tror at dette er profetier eller at jeg er en ekstrem pessimisme!

 

Og Vel nei!

 

Jeg gjentar meg selv for første gang . « Jeg er ikke PROFET »

 

Du bare komme til det åpenbare.

 

Siden 29. september har 2008 verdensøkonomien falt til avgrunnen og en irreversibel prosess det uopprettelig ledet verden til utbredt konkurs med alle dens konsekvenser.

 

Været, planeten, økonomi, politikk og menneskelige verdier kjent for nesten syv år slike viktige problemer som om vi ikke var på slutten av tid, like før retur av vår Herre Jesus Kristus, vi kunne si at verden så en reell og forferdelig mareritt.

 

Men vi vet mine kjære brødre og søstre i Jesus Kristus som vår Herrens gjenkomst skal skje som i smerter fødsel.

 

Som smerten av gravide kvinner er i de siste dagene av hennes graviditet, mer levende, fram til fødselen; og på slutten av tid, livet på jorden er og vil bli enda mer vanskelig før retur av vår Herre Jesus Kristus.

 

Dermed er det ingen fortjeneste å forstå siden 29. september 2008, og i omriss, som vil skje fra år til år, før retur av vår Herre Jesus Kristus.

 

Hvis min analyse av slutten av tiden er inne, skal retur av Jesus Kristus finner sted mellom 14. og 15. september 2015.

 

Les min artikkel  :

 

Jesu gjenkomst KRISTUS 14. mai ELLER 15 september 2015! Under festen for TRUMPETS

 

 

den tiden av svangerskapet da skiller oss kanskje retur av Jesus Kristus!

 

Jesus Kristus kan derfor, i ni måneder, satte sine føtter på Oljeberget i Jerusalem.

 

Dette er ikke en profeti!

Og jeg kan ta feil,

Dette ville ikke være første gang.

 

Men det bør bemerkes at når fakta, profetier og bibelske tegn taler for seg, og jeg bare avsløre dem!

 

Uansett, er den rask retur av Jesus Kristus en visshet, vil alle tegn på retur av vår Herre og Konge i 2015 være sterkere og kraftigere enn de av 2014 og tidligere år, siden smerten vil alltid mer og mer levende, mer og sterkere og kraftigere før han kom tilbake!

 

Men hvis vi er virkelig i fjor, så alle tegn på retur av vår Herre Jesus Kristus være så sterk og mektig at ingen på jorden ikke kan si at han ikke har sett dem, hørte og følte!

 

Hvis, som jeg tror, ​​oppstår retur av vår Herre mellom 14 og 15. september 2015, mens de neste ni månedene kommer til å bli veldig, veldig vanskelig!

 

Vredens dag GUDS 

 

Like før Jesu Kristi gjenkomst skal skje på dagen for Guds vrede.

 

(Ingen vet den faktiske varigheten av det profetiske vredens dag).

 

Men dersom avkastningen av vår Herre skal være i år 2015, da dagen for Guds vrede er veldig nær!

 

Ifølge noen spådommer, blant annet som Padre Pio, ville denne tiden av dagen for Guds vrede går over tre dager.

 

Sannsynligvis vil det være i dette tilfellet mellom 11 og 14 september 2015 som smerten er mer lyst til Herren kommer tilbake.

 

Det vil derfor være i de siste dager smertene vil være mer levende!

 

Mer enn noen gang er det viktig å beholde troen på Gud og Jesus Kristus!

 

Tro er total tillit, absolutt og ubetinget.

 

Vi må holde godt tente flammen av vår tro.

 

Flere liv vil være vanskelig i år 2015 og vi må styrke oss i troen.

 

Mer enn noensinne, Pray, igjen og igjen og bønnfalle Gud om å gi oss sin tilgivelse for alle våre synder og veilede oss i denne siste strekningen som vi vet vil være en reell hinderløype!

 

Våre sinn er sterke, men kjødet er skrøpelig, da be Gud om å beskytte oss mot fristelser og å veilede våre liv.

 

Jesus Kristus lovet at han ville komme tilbake på slutten av tiden, og her er vi!

 

Alle profetier og tegn på endetiden for Kirken blir gjort.

 

La oss se og lån av veikant av livet for å se retur av vår Herre Jesus Kristus for å hilse med all vår kjærlighet, fordi det kan komme når som helst på året 2015

 

Jesus Kristus lovet å komme tilbake, og han vil holde sitt løfte, fordi han elsker oss, at det er sannhet og Guds sønn.

 

Er og forblir ydmyk men Sterk, stolt og verdig til å bli kristen og katolsk i år 2015. Og det blir ikke lett!

 

Hvis Jesus Kristus kommer tilbake i år 2015, og jeg oppriktig tror og håper fra hjertet, fordi hvis avkastningen av Jesus Kristus var fortsatt forsinkelse, så vi ville lide enda mer, fordi smertene er og vil hver dagen enda mer lyst til han kom tilbake.

 

Det er derfor svært viktig at alle be til Gud for snarlig retur av vår Herre og Konge, Jesus Kristus, den eneste sønn av Gud.

 

På det første kommer Jesus Kristus, Guds Sønn, gjorde menn som ventet på « jødene » ikke ønsker å anerkjenne ham og gjorde ham lide døden!

 

Denne gangen Jesus Kristus vil komme tilbake i herlighet og de som fornekter ham blir ikke lagret, og vil møte dagen av Guds vrede!

 

Da må vi rope til Gud, vår kjærlighet og vår omvendelse for våre onde gjerninger, våre synder, våre feil og synder

 

Be for en snarlig retur av vår Herre Jesus Kristus, slik at han slutter krigen av Armageddon som jeg tror begynte i Syria i mars 2012 og som har nøyaktig Bibelen, hva som vil bli stoppet av Jesus Kristus når han kommer tilbake .

 

Alle tegn på retur av vår Herre Jesus Kristus er gjort!

 

Vi lever frafallet fra troen og Kirken.

 

The Anti-Christ styrer verden i skyggene og ledet folket til fattigdom, usikkerhet og krig lidelse.

 

The Rapture KIRKENS  

 

Men en stor og vakker nye venter alle våre brødre og søstre som har utarbeidet eller forbereder for retur av vår Herre.

 

Denne store og vakre nyheten er « bortrykkelsen av Kirken » som må skje før dagen for Guds vrede.

 

Fordi kirken ikke er ment å kjenne Guds vrede, men hans tilgivelse gjennom kjærlighet til Jesus Kristus som kommer til å redde henne.

 

De som passerer vil bli fjernet fra livet til evighet uten å gå gjennom døden.

 

Deres fysiske kropper vil bli forvandlet til åndelige legemer og alltid de vil være sammen med Jesus Kristus.

51 Se, jeg sier dere en hemmelighet: Vi skal ikke alle sovne inn, men vi skal alle bli forvandlet,
52 I et øyeblikk, i et øyeblikk, ved lyden av den siste basun. Basunen skal lyde, og de ​​døde skal oppstå uforgjengelige, og vi skal bli forvandlet.
53 Det er nødvendig at dette forgjengelige må bli ikledd uforgjengelighet, og dette dødelige må bli kledd i udødelighet. 54 Når de forgjengelige er kledd i uforgjengelighet, og dette dødelige er blitt ikledd udødelighet, da oppfylles dette skriftstedet: Døden er oppslukt til seier.
55 Død, hvor er din brodd? ? Helvete, hvor er din brodd
56 dødens brodd er synd; og det som gir strøm til synd er loven. 57 Men Gud være takk, som gir oss seier ved vår Herre Jesus Kristus
58 Derfor, mine brødre og kjære søstre, være standhaftige, urokkelige.Arbeider bedre og bedre i Herrens gjerning, vel vitende om at deres arbeid ikke er resultatløst i Seigneur.1 Kor 15,51 til 58

 

Det er ingen profeti i Bibelen for en periode for fjerning av kirken.

 

Fjerning kan skje når som helst.

 

Jeg var galt, og jeg fritt innrømme. 

 

 

Jeg tenkte så mye ville skje lenge før dagen for Guds vrede.

 

Men på refleksjon, vet vi at Gud ønsker at så mange skulle bli frelst og derfor fjerning bør skje i siste øyeblikk like før dagen for Guds vrede (sannsynligvis dagen før).

 

Er derfor sannsynlig at det oppstår retur av vår Herre Jesus Kristus mellom 14 og 15 september 2015 vil bortrykkelsen finner sted mellom 10 og 13. september 2015, avhengig av lengden på dagen for Guds vrede.

 

N ote:

 

 

 

Siden den første dagen jeg innså at Jesus Kristus snart ville vende tilbake til Jorden, jeg hadde en veldig viktig avgjørelse å ta.

Jeg hadde valget mellom å holde for meg resultatene av min analyse og funn eller publisere i en blogg for gratis.

Stormakter og stor kunnskap innebære automatisk stort ansvar!

Ne pensez pas que le choix fut facile, il a même été draconien ! Et pour plusieurs raisons.

Jeg kan ta feil, og jeg er faktisk allerede bedratt meg tidligere å ha rettet noen omtrentlige datoer for fjerning av kirken og for retur av vår Herre Jesus Kristus.

Jeg fullt anta mine feil, spesielt siden de har tillatt meg å utvikle og foredle min analyse og forskning.

De tillot meg å forstå at de åpenbaringer de siste tider er vi skapt av Gud som forskudd på slutten av tid.

så jeg tolket tegn og profetier basert på fakta og følgende datoer:

Fra 14 mai 1948 som begynnelsen på slutten av tid. Som ville bestemme at det ville være bra at generasjonen som ville se avkastningen av Jesus Kristus på jorden.

Fra 29 september 2008 som begynnelsen av den siste uken av Daniel (september siste årene av trengsel før retur av vår Herre Jesus Kristus) som vil inkludere retur av Jesus Kristus ville være syv år senere, og dermed i 2015 rundt september måned. 

Fra mars 2012 til å være midt i trengselen og dermed starten på 42 måneder (3 år gamle) i den andre delen av trengsel, og i begynnelsen av krigen i Syria ville være begynnelsen på Harmageddon-krigen.

 

Dersom disse datoene er de ment og brukes av Gud, så vi kunne faktisk ikke finne dem før de viktige fakta knyttet til dette, og som ble profetert i Bibelen er oppfylt.

 

For den 14 mai 1948 er det tilgivelse av Gud til det jødiske folk ble dømt til å vandre i Bibelen til slutten av tid.

Til 29 september 2008 , den profeterte ødeleggelse at menneskeheten vil ikke gjenopprette.

I mars 2012 , begynnelsen av den store trengsel gitt i Bibelen som svært viktig for hele menneskeheten lidelse som vil vare og forsterke før retur av vår Herre Jesus Kristus.

Så logisk i en dyp respekt for bibelske tegn og profetier, synes retur av vår Herre Jesus Kristus for å være god i år 2015, rundt september måned!

Selvfølgelig er jeg klar for å være kanskje galt!

Men som en kristen og katolsk hadde jeg den moralske rett til å holde det for meg selv disse funnene, som det er klart at sekvenser av fakta og datoer lapper perfekt med de bibelske tegn og profetier om endetiden!

I god samvittighet, som en flaske kastet på sjøen med mine små måter og min besluttsomhet, bestemte jeg meg for å formidle dette budskapet til verden, slik at flest forbereder for retur av vår Herre og Konge Jesus Kristus.

Tro har ledet mitt liv og også guidet min penn i bloggen.

Det er gjennom kjærlighet og takk Gud, Jesus Kristus, Den Hellige Ånd og Jomfru Maria, for all hjelp, all den kjærlighet og velsignelser, de har alltid gjort min familie og i min liv, jeg søkte og analysert den bestemte tiden som vi har sett siden 2008, slik at så mange av våre brødre og søstre kan komme til Kristus og bli frelst.

Mitt sinn er treg og trøtt, mine noen ganger klønete ord, mine ofte omtrentlige tilnærminger, men hendelsesforløpet siden 14 mai 1948 ser ut til å gi meg grunn og retur av Jesus Kristus ser ut til å være for året 2015 for måneden september kl lyden av den siste basun den jødiske høytiden « Rosh Hashanah mellom september 14 og 15 », som ingen part på forhånd (unntatt Gud) vet nøyaktig dag og tid.

 

I år 2015 vil vi alle mine kjære brødre og søstre i Kristus, ha det beste av vår evne til å hjelpe våre møter tilfeldig alle våre brødre og søstre i nød som søker vår hjelp.

 

Året vil være vanskelig, og vi trenger alle å bli sanne soldater fra Kristus og handle for Herrens herlighet.

 

Vi kan også gi verdifull hjelp til selvhjelp foreninger som Army of frelse populære backup eller andre veldedige organisasjoner.

 

Et smil, et vennlig ord lytting og er ofte nok til å heie og selvtillit selv å tenne flammen i troen på noen av våre misforståtte brødre og søstre.

 

Dette året, 2015, dagene er mørke og bare tro vil lede våre skritt!

 

Mot, tålmodighet, kjærlighet og fred i hjertene og i hjemmet.

 

Vi er på slutten av våre forventninger. 

« Jesus Kristus kommer snart! »

 

De neste ni månedene vil være svært vanskelig så lykke til dere alle mine kjære brødre og søstre i Kristus.

 

Dersom Jesus Kristus ikke kom for å redde oss i år,

Da vil vi ha for å møte store ulykker!

 Gud velsigne oss og beskytte oss.

 

Olje er endelig og dens slutt vil føre til kaos

https://www.youtube.com/watch?v=zaudqlbYBxk#t=4691

 

Ruin av verdensøkonomien vil føre til en militær konflikt verden og det kommer snart!

https://www.youtube.com/watch?v=llIjo_GGraY

 

Pierre Jovanovic sier hans bok 666, inviterer jeg deg til å lese boka for å forstå hva som skal skje på jorden hvis Jesus Kristus er treg med å komme …!

https://www.youtube.com/watch?v=vhGhQbw2i98

 

Før du forlater, inviterer jeg deg til å fortsette din tenkning ved å lese artikkelen min (link under) og spesielt den delen  LEDER

VATIKANET – FRAFALL – de siste dagene av endetiden – Jomfru

Vi må forstå at det som skjer med menneskeheten er ikke trivielt.

Vi står overfor en verden av metamorfose prosess.

Dette metamorfose ble profetert og vi ser begynnelsen på sin oppfyllelse.

Det er Jesus Kristus som vil bære på hans retur.

Skaperen har fortalt oss i profetiene, og vi vet hva de skal gjøre for å få tilgang til denne utviklingen av menneskeheten.

Samtykker i å bli frelst ved Jesus Kristus,

Bli døpt med vann,

Be Gud om tilgivelse for alle våre synder,

Omvend av våre onde gjerninger, våre synder r edressant våre liv,

Bli ydmyk, men stolt og verdig til å bli kristen og katolikk.

Elske og hjelpe våre brødre og søstre.

Tilgi dem som synder mot oss.

Ikke dømme ikke å bli dømt.

Be Gud om å lede våre liv ikke til å synke inn i synd og å være i stand til å motstå fristelsen.

Respekt og følge de ti bud av Gud.

Du kan finne de ti bud i min artikkel:

TVIL OG FEAR tegn på endetiden å kunngjøre Jesu Kristi gjenkomst

Jeg har ingenting å selge, er denne bloggen helt gratis og uten reklame.

Du kan også bli soldater i Kristus ved å spre linken til alle blogginnleggene til alle dine kontakter.

 

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/ 

 

 

Jesus må hver av oss, slik at flest mulig skal lagres.

Klokken tikker og alle må velge samvittigheten hans måte å gå til Gud uten å glemme at Jesus Kristus sa:

Jeg er Veien, Sannheten og Livet; Ingen kommer til Faderen uten ved megJohn kapittel 14 vers 6

http://www.aelf.org/bible-liturgie/Jn/Evangile+de+J%C3%A9sus-Christ+selon+saint+Jean/chapitre/14

 

Jesus Kristus trenger oss alle til å kunngjøre at han kom tilbake.

La oss være ivrig i troen!

Kjære brødre og søstre i Kristus, kjærlighet og Guds fred være med dere alle og deres familier inntil retur av vår Herre og Konge Jesus Kristus, Guds eneste sønn og elsket av Gud.

Victor

FYI

På hver side og hvert element ved å klikke på den blå linjen øverst delen du blir automatisk rettet til resepsjonen og min forrige artikkel.

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.