HVIS JESUS ​​KRISTUS Tarde KOMMER, KIRKEN På mindre end forsvinder GENERATION!

kirke-lane forsvinden

 

 

Ligesom mig, kunne alle se, at ekstase af kirken ikke fandt sted den 13. september, og at Jesus Kristus er ikke fysisk tilbage til Jorden på 14 eller 15, eller selv i slutningen september måned 2015.

 

Jeg havde spekuleret i nogle af mine artikler, at denne tilbagevenden kunne ske på det tidspunkt, og jeg var forkert!

 

Det er ikke første gang. Men som du allerede ved, jeg er ikke en profet!

 

Men det betyder ikke, at vi ikke er i slutningen af ​​tiden lige før tilbagelevering af Jesus Kristus.

 

I stedet begivenhederne i september var faktisk meget stærke tegn.

 

Vi har set en betydelig forværring af den syriske krig gennem aktiv deltagelse af den russiske hær og en passiv deltagelse i den tid af den kinesiske hær.

 

Vi fandt også, at Pave Frans gjorde en sensationel erklæring under sin rejse til USA i sin prædiken på St Patricks Cathedral.

 

Oversættelse af pavens udtalelse:

« Korset viser os en anden måde at måle succes. Vores er at plante frø. Gud ser frugterne af vores arbejde. Og hvis til tider vores indsats og arbejder synes at fejle og ikke producerer frugt, skal vi huske, at vi er disciple af Jesus Kristus og hans liv, menneskeligt talt, er endt i fiasko, svigt af indlægget. « 

 

Han vovede at erklære, at liv og Jesu Kristi offer er endt i fiasko på korset « svigt af korset. »

 

Paven er den øverste leder af den katolske kirke, kan hans udtalelse ikke tages let på.

Det er en total fornægtelse af Jesu Kristi guddommelighed og svarer til en officiel annoncering af død Tro på Vatikanet og således yderligere bekræfter min artikel:  « JESUS ​​KRISTUS BLEV et tilbehør og en del af Vatikanet Museum »

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2014/09/22/jesus-christ-est-devenu-un-accessoire-et-une-piece-de-musee-du-vatican/

 

Hans udtalelse er en indrømmelse af, at det har mistet troen og fornægte Jesus Kristus.

 

« Det er klart, at vores hellige katolske kirke officielt døde i USA på St. Patricks Cathedral i tordnende bifald. « 

 

..

 

Denne opgørelse af Pave Frans er en meget stærk bibelsk tegn på de sidste tider « frafald », som annonceret den forestående tilbagevenden af ​​Jesus Kristus.

 

Ved hans ord paven har formaliseret frafald Vatikanet korsfæste vores hellige katolske kirke.

 

Han forlod målløs alle kristne i verden, så hans bemærkninger om « den fejlslagne Jesus Kristus« er uværdig for en efterfølger Peter og fornærmende for Gud, Jesus Kristus, kirken og tro.

 

For os kristne, er Pave Frans efter hans bemærkninger den gode hyrde og værdig repræsentant for Kristus på jorden og endda gjort Vatikanet er heller ikke længere det sted, hvor kirken Pavestolen katolik.

Pavestolen for den katolske kirke er nu indtil tilbagelevering af vor Herre Jesus Kristus i hjertet af enhver kristen.

Vi har alle blevet, mine elskede brødre og søstre, ihændehavere af troen og Ordet af Jesus Kristus.

 

Men paven forbliver officielt paven, og vi skal respektere det.

 

Det er i Jesus Kristus, på hans tilbagevenden, at Pave Frans vil være ansvarlige; ligesom alle os for den sags skyld. Glem ikke, at vi er alle syndere!

 

Cross rækkevidde

Jesus Kristus, Guds enbårne søn accepteret af kærlighed til os at blive ydmyget, fornærmet, mishandlet, pisket  og til sidst korsfæstet at forløse os fra vore synder.

Det er gennem opofrelse, blod og Jesu Kristi kærlighed, at himlens porte er åbne for os.  

Korsfæstelsen af ​​Jesus Kristus er ikke et resultat af en fejl, men den uundværlige offer, som han har gjort sig selv til Guds søn, til at virke ved sin kærlighed væk synder alle, der kommer til ham og dermed retfærdiggøre os for Gud Faderen.

Ligesom Gud oprejste Jesus til livet efter tre dage i graven, Gud ved kærlighed, opofrelse og Jesu Kristi blod vil give sin benådning og vil række til livet på den sidste dom alle dem, der vil komme Jesus Kristus.

Så vi kan nyde evigt liv i Paradis, fordi vi vil være blevet gemt, og vil for altid blive forenet med Jesus Kristus.

Jesus Kristus er den eneste måde at komme ind i Himmeriget!

 

Vi skal bede igen og igen for vores frelse og for at få den daglige Guds hjælp, der er afgørende for os i disse vanskelige tider med sent.

 

Vi er også nødt til at bede for frelse Pave Frans, for hele menneskeheden, vores brødre og søstre, og for den hurtige tilbagevenden vor Herre Jesu Kristi

 

Vi må indse, at vores kirke, der allerede og desværre var fortsat forfulgt i verden, er nu officielt død.

 

Så vi er mine elskede brødre og søstre er alle sørgende og kun venter på vor Herre og Konge Jesus Kristus.

 

Den omstændighed, at paven udtrykkeligt har nægtet Jesus Kristus faktisk opgive sin trofaste kirke indikerer kraftigt, at frafaldet er virkelig nu færdig og generelt.

 

At han så vil der ske nu?

Selvfølgelig kan jeg kun bringe elementer af respons i stilladser antagelser. 

Disse er antagelser og ikke profetier …!

 

Til kirken:

Pave Frans synes at blive verdens leder af en organisation af alle religioner. Det er bestemt snart vil skabe en O rganization af R eligions man kunne kalde   det « eller »  hun kan være i billedet af FN « FN.  »

 

Det er overflødigt at sige, at kristne, der tiltræder eller støtter en sådan humanistisk religiøs organisation vil være langt fra at følge undervisningen i Jesus Kristus.

 

Til straf:

Intet har ændret sig, vil de desværre rytmer i katastrofe fortsætte og forstærke igen og igen, indtil tilbagelevering af Jesus Kristus.

 

I krigen i Armageddon

Jeg forbliver overbevist om, at det er i Syrien, og det vil fortsætte med et angreb på Israel, der begynder at leve i starten af ​​en borgerkrig med alle disse angreb på jøder pludselig knive.

 

For verdensøkonomien:

Selvom Rusland og Kina oprette et uafhængigt system for betalinger og handel, ville det være dumt at tro, at USA vil acceptere det uundgåelige kollaps af dollaren endnu.

Den amerikanske forhånd at gøre os temmelig kæmpe skridt mod en verden uden kontanter og derfor udelukkende baseret på kredit.

Den amerikanske ønsker at indføre og meget sandsynligt, at den globale kredit forvaltes af EUF.

Verden vil dermed være som slaveri og Fed vil holde General Credit planet, vil USA være officielt mestre i verden.

 

Ved tilrettelæggelse af World Politics:

Vi vil meget synligt til en geopolitisk opdeling af verden ved at skabe super stormagter:

 « Nordamerika – RUSLAND – KINA – INDIEN – AFRIKA – EUROPA – AUSTRALIEN – Sydamerika – JAPAN – KOREA » 

Som du kan se øst er på denne liste, fordi det lader til, at alt er på plads til at integrere Østeuropa; hvor bølger af indvandrere, der kommer tilfældigvis bosætte sig og tage tilflugt stedet for at gå til at bosætte eller tage tilflugt i Saudi-Arabien i Egypten eller andre muslimske lande med høj densitet.

Tror ikke det var tilfældigt, de kommer til at slå sig ned og tage tilflugt i Europa siden 1948!

 

Der naturligvis retning af, hvad jeg tror, ​​vi gør en stor fremskridt.

Den store taber i disse antagelser vil naturligvis kristendommen skal nedstemt i Europa.

 

« The vugge den kristne tro 

Islamisk blevet! « 

 

Den katolske kirke synes dømt til at forsvinde, og jeg tror, ​​at dette kunne ske i mindre end en generation!

 

Vi ser, at Satan er en politiker, og hvis Jesus Kristus ikke er forestående, er finde han troen på hans tilbagevenden. (Lukas 18: 7,8).

 

Dette er min elskede brødre og søstre i Jesus Kristus, fremtiden for vores kirke og vores fremtidige kristne synes at være kompromitteret af geopolitiske forudsigelser store strateger og politikere af planeten.

 

Hvad kan og hvad skal vi gøre!

Vi kan gennem retlige midler til at modsætte de beslutninger, som disse høje globale politiske beslutningstagere i at hjælpe til at vælge politiske partier gør kampen mod indvandringen valgprogram.

Men vi vil bære ansvaret for konsekvenserne …! (Vold og borgerkrige!)

 

Vi kan også demonstrere og efterspørgsel, men det er sikkert, at vi vil gå for de ugudelige.

 

Så lad os huske, at Jesus Kristus har bedt os om at have tro på ham, for at hjælpe, til at elske vores næste og vende den anden kind, hvis den rammer os.

 

Så vores eneste håb ligger i troen på vor Herre og Konge Jesus Kristus, den eneste søn af Gud, som har lovet at komme og redde os til slutningen af ​​tid.

 

Jesus Kristus har lovet at komme og redde os til slutningen af ​​tid, og derefter er vi sikre på, at han vil holde sit løfte omgående. Det er en sikkerhed.

 

Hold tro på hans ord, fordi hans ord er sandhed.

sentinelle3

Jesus Kristus er min konge

 

Vi har alle brug for at bede inderligt for hans hurtige tilbagevenden, fordi vi kan se, at de sidste tider allerede er lavet.

 

Jeg ved, at mange af vores brødre og søstre er skuffede, fordi kidnapningen ikke blev afholdt i september måned 2015.

 

Men Herrens genkomst er nært forestående, og det kan ske igen måske i år, 2015.

 

Mange tegn gør det muligt at overveje det, men Gud er den, at afgøre den dag og tid for tilbagelevering af Jesus Kristus.

 

Hvad der er vigtigt for hver enkelt af os, er at bede og bede Gud om hjælp til at krydse dybe mørke, som invaderede verden, og at tilsløre lyset af troen hos mange af vore brødre og søstre.

Lys Lys-anim

Lad flammen af ​​vores tro godt tændt og sikker fra fordærvelse af denne verden for at den ikke går ud i tåger af tid.

 

Jesus Kristus er på vores dør. Men kun Gud beslutter, hvornår eller der vil strejke. Så se og bliver i kærlighed Jesus Kristus og i overensstemmelse med Guds love.

 

Lad os være glade for alle de tegn og profetier annoncere hverdagen kraftigt den forestående tilbagevenden af ​​Jesus Kristus.

 

Bevare troen i visheden om hans hurtig tilbagevenden.

 

I forventning om tilbagelevering af Jesus Kristus bede og hjælpe dem, som Gud sender os.

 

Lad os være sikker på, at Gud elsker os, og at hans Helligånden vil hjælpe os hver dag indtil tilbagelevering af Jesus Kristus.

 

Husk, at for at få Guds hjælp, vi må spørge her i bøn med oprigtighed og overbevisning, når vi har brug for det.

 

Gud gav os fri vilje og derfor ikke gribe ind i vores liv, hvis vi ikke spørge ham.

 

Jeg vil opfordre dig til at bede Gud om at guide dit daglige liv for at blive på sporet.

 

Dette er ikke tiden til at vakle, Jesus Kristus er med os snart og returnere vores liv vil blive forvandlet.

 

At vide, hvad der vil ske efter tilbagelevering af Jesus Kristus, jeg opfordre dig til at læse min artikel:

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2015/02/12/a-la-fin-du-monde-la-terre-sera-detruite/

 

 

Venligst elskede brødre og søstre i Kristus kommunikere blog-adresse til dine kontakter.

https://victorpicarra.wordpress.com/

 

Lad os alle være soldater Kristi og arbejder på at udbrede det gode ord « Jesus Kristus kommer tilbage snart »

 

Våge og bede.

Lad kærlighed og fred Jesu Kristi være med jer alle.

Victor