2014! TID FOR TRO PÅ JESUS ​​KRISTUS

Betyr t_sablier [1]

Det er to tusen år siden med fødselen av kristendommen ble født håp for mennesket å leve evig.

Jesus Kristus lovet en oppstandelse fra de døde og bortføring av sin levende kirke på hans retur.

Jesus Kristus var sønn av en snekker og Charpentier seg før fylte tretti år.

Etter å ha lært Toraen, forkynte han Guds kjærlighet til han ble arrestert og selv hans korsfestelse.

Bright glødende kryss

Jesus Kristus, etter å ha beseiret døden av godhet og Gud Faderen fortalte sine apostler at han var pensjonere seg til himmelen for å forberede et sted i huset til faren der for å ønske henne velkommen kirke på slutten av tid.

Jesus Kristus var Messias sendt av Gud og det jødiske folk forventet, men at det jødiske folk ikke anerkjent som Messias!

Og fordi Jesus Kristus ble sagt å være Guds sønn og at Gud er en treenighet (Fader, Sønn og Hellig Ånd)

At rabbinere ikke har innrømmet tross alle bevisene og mirakler, og en fullstendig kunnskap, komplett og perfekt hele Torah ved Jesus Kristus, og som bør ha og innse Messias i Skriftene, de l ‘fornektet som Messias, og det satt til døden gjennom de romerske inntrengerne.

I løpet av sine tre og et halvt år med forkynnelse, ga Jesus Kristus fødsel til hans kirke « kristendom »   som rabbinere og det jødiske folk hadde nektet.

Dette er kirken grunnlagt av Jesus Kristus, som vil komme til slutten av tiden i det himmelske Jerusalem for å feire Lammets bryllup (Den evige pakt mellom medlemmene av kirken og Jesus Kristus)

På insistering av apostlene til å ønske å vite datoen for bortrykkelsen av menigheten til å delta på denne fantastiske hendelsen lovet Jesus Kristus avklart at bare Gud Fader visste dagen og timen for hans retur på slutten av tid.

Under sin preken, og før du trekker deg, Jesus informert sine disipler likevel advarsel tegn på at han kom tilbake slik at alle kan forberede og rense advent og ekstraordinær hendelse.

Like før fjerning av hans kirke og hans tilbake til sitt rike, Jesus Kristus sa at det vil være en svært vanskelig tid for jorden, for menneskeheten, for mennesker og for troen.

Bibelen forutsier at de siste syv årene før Messias kommer tilbake vil være svært vanskelig, og at vanskelighetene vil gå økende som i smerter av fødsel.

Jesus sa at han kom tilbake li anser mennesker og nasjoner, som vil binde Satan i løpet av hans regjeringstid, og han vil regjere fysisk på jorden tusen år.

Dette regimet er regjeringstid Kjærlighet under Guds lov!

Nøyaktighet:

Gud: Det er ingen kjærlighet uten lov og lov uten kjærlighet!

Lucifer : Det er ingen lover i kjærlighet, og det er ingen kjærlighet i loven!

Hans regjeringstid vil ende med et opprør fordi satan vil bli sluppet å forføre en siste gang mennesker og nasjoner.

Dette regimet til Kristus vil ende med den endelige dommen, etter som Jorden ville bli ødelagt.

Noen går på en ny jord med Jesus Kristus og hans kirke og andre vil gå til helvete med Lucifer og hans tilhengere.

Her i noen få ord hva bør forvente kristne.

Men siden avgang av Jesus Christ kristne i alle generasjoner har drømt og håpet det var slutten av tid for sine epoker.

Forskjellen med vår generasjon er at vi er vitne til siden 14 mai 1948, datoen for opprettelsen av staten Israel, til multiplikasjon av alle tegn på retur av Jesus Kristus.

For the Earth:  Jordskjelv, flom, stormer, sykloner, branner og andre ulykker som uforklarlige dødsfall per million i 2008, dyr, fugler og fisk.

Alle kan se bevis av de tragedier som mange mennesker lever overfor disse tøffe ulykker i landet og været.

Det bør bemerkes at siden begynnelsen av året er situasjonen ute standarder i alle områder som rammes av katastrofer.

For Humanity : Kritisk sykdom, fattigdom, elendighet, ruin og global politisk ustabilitet er scourges som forverrer mer

For Ham : De verdiene er snudd, egoisme, egoisme, individualisme, homofili, begjær og andre avvikende sinn ble normale eller moderne verdier og selv hevdet!

For troen : Vi lever i en verden hvor tiden har blitt dyrebar som gull og så mange har gradvis bort fra kirker og tro, ofte foretrakk å bruke den lille fritiden til kultur og velvære kropp og sinn (Sport, musikk, massasje og butikker) i stedet for bønn og Guds herlighet.

Selv blant prestene i kirken, har noen blitt humanister franc murere, økonomiske, vitenskapelige, og noen har til og med mistet troen og mange skandaler om prester, prester, biskoper!

Selv paver har blitt konger, statsoverhoder av Vatikanet i stedet for å fokusere på sin tjeneste supreme guide av kirken.

Selv nekter å adlyde den hellige jomfru som hadde bedt om at den tredje hemmeligheten til Fatima er avslørt av paven i 1960.

Vatikanet har blitt en skandale av alle slag, og det er klart at dette ikke lenger er et hellig sted, men sete for den anti-Kristus!

Siden 29. September 2008, datoen for utbruddet av den globale ruin, er vi vitne til en bølge i alle ills av jorden, Humanity, Man og Faith.

Vi som egentlig skjedde i år 2014 på et stadium hvor det er naturlig å spørre eksistensielle spørsmål og menneskehetens fremtid.

Vår verden er ødelagt, for eksempel den franske statsgjelden er anslått til € 2000000000000, noe som betyr at hver French skal betale ca € 33 000 for å gjøre opp gjeld!

Katastrofer serien er sopp overalt på jorda.

Volden, opprør og borgerkriger rammet verden med styrke og raseri.

En drapsorgie treffer mange mennesker.

Kirker er vandalisert, skjendet og selv brent.

Kristne blir forfulgt og drept i mange land, særlig i Afrika og Midtøsten.

Alle reiser spørsmål om den tiden vi lever.

Selvfølgelig for meg er det ingen tvil om, og flere blogginnlegg er vitner.

Vi er i apokalyptiske tider som må fullføres ved rask retur av Jesus Kristus

Uansett hva din tro, din religion, din kultur, røtter, din fortid, dine lidenskaper, dine ønsker og dine bestillinger, er det på tide å spørre deg om den tiden vi lever i, og hva som vil skje snart.

Du kan enten fortsette i ditt liv, dine vaner, dine feil, dine synder, dine gleder uten å bekymre deg i morgen.

Eller innse at Bibelen avslører at retur av Jesus Kristus til vår generasjon og at hans tilbakekomst er nært forestående.

Og så, i dette tilfellet, er det på tide å rette ut livet ditt og komme til Jesus Kristus for å bli frelst.

Jesus Kristus er veien, og ingen går til Gud uten gjennom ham.

Så hvis du ønsker å gå til Gud og være en del av Jesu Kristi kirke vil bli fjernet, vet dere veien.

Dåp, omvendelse, tro,

Jeg inviterer deg til å reflektere som din evige liv er avhengig av.

Kjære brødre og søstre i Kristus, holde flammen av din tro godt opplyst.

stearinlys stearinlys-holder-Anim

Hvis du kunne lese ett kapittel i Bibelen, inviterer jeg deg til å lese kapittel 24 Evangeliet etter Matteus.

Link: The End Times

Revelations:

Profetiene gjort siden 14 mai 1948 Det er så mange at det er matematisk umulig at sjansen kan tillate disse prestasjoner i mindre enn 70 år.

Selvfølgelig alle disse fakta har gjort følgende hendelser, som hver forårsaker den andre, og alt er naturlig og på grunn av skiftende situasjoner.

Men han var ikke der for to tusen år for å vurdere alle disse tingene eller de kan oppstå i en enkelt generasjon,

Bare Gud vet alt om « Alfa til Omega » ble at alle disse profetiene vil bli oppfylt i en enkelt generasjon.

Se: Matteus 24 vers 34

Jeg fortelle deg sannheten, denne generasjonen skal ikke forgå før alt dette gjøres.

Vi ser daglig fruktene er bitter nyheter i alle områder av været i internasjonal politikk, gjennom brudd på vold, alvorlig sykdom, elendighet og fattigdom uten å glemme de negative verdier som styrer og fører verden!

Avkastningen av Jesus Kristus til vår generasjon er ikke en mulighet, men en visshet!

Jeg selv har å si at dette er ikke den tro som får meg til å si at retur av Jesus Kristus er en sikkerhet for vår generasjon, men det er bevis på prestasjoner av profetiene.

Uansett religion, er den eneste sjansen du har til å bli frelst å komme til Jesus Kristus ved dåpen, tro og omvendelse!

2014 og 2015 vil være to svarte og forferdelig år for mennesker, Jorden og menneskeheten, og de kan godt være en avtale om Jesus Kristus med menneskeheten og dens glødende kirke!

Selvfølgelig er dette ikke en profeti, men en logisk analyse av slutten av tid.

Omvend hvis du ønsker å bli frelst!

Det er ikke for sent!

Alas, snart blir det skrik, tenners gnissel og tårer av alle de som ikke vil komme til Jesus Kristus.

Peace, Love and Joys i hjerter og hjem venter på bortrykkelsen av menigheten for noen og retur av Jesus Kristus på Oljeberget for andre.

Victor

 

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.