Jesu genkomst KRISTUS maj 14 eller 15 September 2015! UNDER Hornblæserfesten

For at forstå Apocalypse, må vi være ydmyge og på samme tid at være smart!

Force er første til at erkende, at vores tid er mere uorden i menneskets historie.

Alligevel hans forståelse af afgørende betydning for hele menneskeheden.

Mange af os søger lys i snørklede af bibelske profetier og andre, vi ofte begår fejl, og at i mit tilfælde jeg nødt til at erkende det!

Hvordan kan vi ikke gøre fejl fordi Bibelen er både vag og meget præcis!

Men vi er meget talrige, eschatologists, præster, præster, prædikanter og gudfrygtige kristne i troen at have forstået, at Jesus Kristus kommer tilbage var for vores generation, og derfor overhængende!

Mange bibelske tegn på, at du kan opdage i bloggen medtage i artiklen ! SIDSTE TRE TEGN tilbagevenden JESUS ​​KRISTUS PÅ JORDEN , viser vi, at vi er indtastet i nogen tid i de sidste tider, som før den fysiske tilbagevenden vor Herre og Konge, Jesus Kristus på Jorden.

Det er klart, at fraværet af detaljer i de udvalgte bibelske profetier og tegn, der analyserer og floder fradrag til rådighed for os, men med sikkerhed, at annoncere en tilbagevenden af ​​vor Herre Jesus Kristus til jorden meget snart.

Men meget snart omfanget af Gud, kan det føre til mange års venten for tilbagelevering af Jesus Kristus.

Det skal bemærkes, at flere gange i Bibelen kaldes intelligens mand til at forstå.

Efter eksemplet med Daniel 9 i det første testamente og eksempel kapitel 17 i bogen af ​​Apocalypse, i den anden vilje.

Hvad der manglede, var et vigtigt tegn, som sandsynligvis ville annoncere begyndelsen til enden af ​​tid.

Dette er en analyse af fortiden, kan vi finde tegn og forstå, at vi er i de sidste tider!

Du kan finde den blog herunder artiklen: Apokalypsen, FREMTIDEN FOR VERDEN

Det er i oprettelsen af staten Israel , som vi datere begyndelsen på enden af tid 14 maj 1948!

Vi har også brug for at kende den maksimale tid mellem 14 maj 1948 tilbagelevering af vor Herre Jesus Kristus på Jorden.

Det er i evangelierne finder vi det vigtigt tegn (Matt kap. 24 i vers 33 og 34 Link:. End of Days .

Vi opdager, at det er derfor tid til en generation mellem begyndelsen af ​​slutningen af ​​tid om tilbagesendelse af Jesus Kristus.

Så har vi bekræftet, at Jesus Kristus kommer tilbage til vores generation!

For bedre at henvende sig til datoen for returnering af vor Herre Jesus Kristus, men var ude af stand til at vide præcist, den dag eller timen, som Jesus Kristus selv sagde, at kun Faderen « Gud »kendte dem ( Matt 24:36).

Vi kan og skal derfor søge år og måned!

Jesus Kristus ønsker det største antal, der skal gemmes, og til dette må vi søge, finde og fortælle verden det år og måned, og selv uge om muligt vende tilbage i herlighed vor Herre og Konge, Jesus Kristus .

Til dette havde vi også finde startdatoen for den bibelske trængsel (de sidste syv år af menneskets liv, før tilbagelevering af Jesus Kristus på jorden).

Dette er stadig en analyse af fortiden, at vi kan finde et vigtigt tegn , der kan være startdatoen for de sidste syv år efter afslutningen af tid « i sidste uge (syv år) profeterede til slutningen af tid af profeten Daniel 539 år før Kristus. (Nærmere oplysninger i blogindlæg)

Det vigtige tegn er September 29, 2008 det skete! En stor tegn blev afholdt. Det var aktiemarkedet på Wall Street med – 777(Du vil også finde oplysninger om denne blog skilt, særlig artikel)apokalypse er startet, Jesu genkomst KRISTUS ER UMIDDELBART SO!

Omfanget, hyppighed og mængde af de tegn på Jesu genkomst Kristus på Jorden har fuldstændig eksploderet siden denne dato af 29. september 2008!

Thess 5 :3-13

« Når mænd vil sige, Fred og sikkerhed! Så pludselig undergang-A surprise « 

Dette er den September 29, 2008 , at den globale ødelæggelse begyndte med den berømte -777,7 til New York Stock Exchange.

Som alle kan se siden den globale økonomiske situation er blevet standard og ud « apokalyptiske » kontrol!

Det skal også bemærkes, at September 29 er festdag af englene!

Vi har denne dato 29/09/2008, de mest sandsynlige datoer fra den tidlige bibelske trængsel, den sidste uge af Daniel (de sidste syv år før tilbagelevering af Jesus Kristus på jorden)

Datoen for tilbagelevering af Jesus Kristus på jorden bør være omkring denne dato syv år senere i 2015 da!

Datoen for tilbagelevering af Jesus Kristus skal normalt være 29 September 2015, og alligevel kan det ikke gøres, fordi kun Gud kender dagen og timen for tilbagelevering af Jesus Kristus!

Så er jeg forkert!

Ikke så sikker på!

Der er en jødisk helligdag, at ingen kan vide på forhånd dagen eller timen for dens begyndelse.

Denne ferie er Rosh Hashanah også kendt som Hornblæserfesten.

Under festivalen er gjort brug i rituelle Jøde « shofar » en slags trompet lavet med et vædderhorn.

I 2015 er denne festival mellem 14. og 15. september. (Begge dage er fejret).

Det er muligt, at Jesus Kristus kommer tilbage på jorden er lyden af den sidste basun den « shofar » mellem den 14. og 15. september 2015.

Selvfølgelig Jeg gentager for første gang, « Jeg er ingen profet », og jeg kan være forkert « Det ville ikke være første gang!  »

Men hvis jeg har ret, er vi tilbage med meget lidt tid til at informere verden om den fysiske Jesus Kristus kommer tilbage på Jorden, og de konsekvenser, der uundgåeligt vil føre til verden.

Det er meget vigtigt at kende den omtrentlige dato for tilbagelevering af Jesus Kristus, er naturligvis, for alle til at forberede sin sjæl, så at hans navn ikke udslettes af bogen af ​​livet.

Men det er også ekstremt vigtigt, fordi to ting skal ske, før tilbagelevering af Jesus Kristus.

1) The Rapture af Jesu Kristi Kirke.

De genfødte kristne, dvs kristne, der har indset dette tilbage og forberede sig ved at rense sig selv, bede og dele de gode nyheder om den hurtige tilbagevenden Jesus Kristus til vores generation.

Meget få vers i Bibelen, angiver ekstase af kirken.

Vi finder et par nævner navnlig i Mattæus kapitel 24 og efter fire vers i 1 Thess 4 vers 39: 15 ff.

Den Rapture af kirken er endnu mere vigtigt, at det følges op af en vanskelig periode for menneskeheden « dagen for Guds vrede »

2) På dagen for Guds vrede

Ifølge Bibelen frygtelige katastrofer venter os og den tredje i verden kunne forsvinde!

At vide dette og se vores liv, kan vi bedre forstå betydningen af, hvad der venter menneskeheden!

Jeg kunne være forkert, og Jesus Kristus kommer tilbage til at opstå senere i 2017 eller i 2018 eller endnu senere, men denne tilbagevenden er sikkert, og det er for vores generation!

Dette afkast er nært forestående, og det er ikke skygge af tvivl.

Tegnene er alt for hyppige, kraftige, vedvarende og eksponentielle at fortsætte længe på denne sats

Verden har kendt mange sorger i historien, hvoraf nogle var meget stærk.

Men ikke alle bibelske tegn fandt sted på samme tid, eller med den hyppighed, omfang, magt og endnu mindre eksponentielt som i vores tid.

I betragtning af verdens begivenheder alle kan realisere betydelige problemer, som vi lever på jorden.

Off vi kender og se, at alle tegnene er stærk, og mange eksponentielle, og derfor vil de uundgåeligt blive værre, indtil tilbagelevering af Jesus Kristus.

Bare tænke gør mig kuldegysninger!

Alligevel slutningen af ​​tid kører, og intet vil stoppe.

Det er Guds vilje skal være opfyldt.

Af alle de advarselstegn af bibelske Jesus Kristus kommer tilbage kun tre tegn mangler at være, før den herlige afkast vor Herre og Konge Jesus Kristus!

01) afsløringen af ​​Anti-Christ

02) Den tredje rekonstruktion af templet i Jerusalem

03) En verdenskrig qu’arrêtera Jesus Kristus ved hans genkomst

Vedrørende Antikrist :

I betragtning af de nyheder, og efter megen eftertanke, er her en forklaring på udførelsen af ​​de sidste tre tegn

Hvis ingen kan hidtil med sikkerhed, sætte en mand på Antichrist navn, kan vi stadig forstå, at det er ved at analysere de faktiske omstændigheder.

Vi finder de samme alle sine ugerninger hver dag!

I bogen af  Apocalypse kapitel 13, vers 7, lærer vi, at i løbet af modgang, vil dyret føre krig mod de hellige og at overvinde dem!

Off, hvilket gør krig mod de hellige på jorden i dag siden 2008!« ISLAM »

Islamistiske fanatikere og ekstremister, misbrug, gidseltagning, voldtægt, lemlæste og dræbe mange kristne rundt om i verden!

Siden 2008! Mens fanatiske islam forfølger kristne, Islam-retfærdige indledt siden 14 maj 1948 at erobre verden, ikke af våben, men ved indvandring og demografi

Worldwide Islam søger at gennemføre sine skikke og barbariske love såsom sharia!

Og alligevel må vi erkende, muslimer har ord for kærlighed og tolerance. De er endnu trofast og inderlig i troen, fordi de mener tjener Gud!

Men hvordan kan du tjene Gud og acceptere, at modbydelige væsener « islamister, der anvender Koranen bogstavet » begå disse forbrydelser i Guds navn.

The Beast of the Apocalypse synes at være « Islam og finansiel magt » Penge styrer verden og medierne. Det reducerer mere mennesket til slaveri.

2 Thess 2

2.4

Modstanderen der hæver sig over alt, hvad der kaldes Gud eller som er tilbedt, så han sidder i Guds tempel, proklamerer sig at være Gud .

Al-Aqsa moskeen i Jerusalem blev bygget på stedet af Salomons tempel!

« Islam » sidder på Guds trone fra 679 og islamister opfører sig som om de holdt sandheden og gjorde Guds vilje!

Vi ved, at Bibelen siger, at islam vil invadere Israel i de sidste tider

Daniel 9:27

Og han skal bekræfte pagt med mange i en uge: og midt i ugen skal han slagtoffer og afgrødeoffer, og derefter ved hjælp af vederstyggelige vinger, som forårsager ødelæggelse, selv indtil en bestemt forbrug [trøstesløshed] kommer over det øde .

For tredje genopbygning af templet i Jerusalem

Der vil du have bemærket, at ovenstående vers i Daniel 9, gælder under Tribulation specifikt i anden halvdel af modgang. Der er ingen omtale af genopbygningen af ​​templet, men ophør af gaver og offergaver.

Med hensyn til genopbygningen af ​​templet Salomons i Jerusalem, frygter jeg, at vi bør afvente returnering af Jesus Kristus, det nye tempel er efter min mening helt sikkert sin himmelske tempel ned fra himlen.

Jeg kan ikke se Gud acceptere en delvis rekonstruktion af templet nær al-Aqsa moskeen er huset af Satan!

Muslimer bliver misbrugt siden starten af ​​islam, skønt trofast og inderlig i troen, de tjener ikke Gud, men Satan!

Du kan læse nogle af de blog artikler om muslimer, herunder:

.

Islam er dyret, der stiger op fra afgrunden! Muslimske verden, mange kommer til Kristus for at blive frelst!

.

Men det er sandsynligt, at det jødiske folk søger at finde den direkte link, han havde med Gud begynder at genopbygge templet på trods af tilstedeværelsen af ​​Al-Aqsa moskeen på Tempelbjerget.

Vedrørende Verdenskrig qu’arrêtera Jesus Kristus ved hans genkomst

Dette er den berømte krig Armageddon, der vil synligt glide aktuelle konflikter i Mellemøsten, der helt sikkert vil eskalere og spill over Israel!

Alliancer vil danne og mænd ser en mulighed for at komme ud af denne globale økonomiske afmatning som sædvanligt ved en verdenskrig.

Alligevel Islam vil for sin del mulighed for at fjerne Israel og dræbe så mange kristne.

Alt dette skal ske i overensstemmelse med Bibelen, i pinsler i vejret, Jorden og himlene, især under kapitel 24 i Matthæusevangeliet.

Det er klart, at konflikten i Mellemøsten (Irak, Libyen, Syrien) inddrages og inddrage direkte eller indirekte, mange magter som Rusland, Kina, USA og Europa.

Mellemøsten er en krudttønde, og vi ved, at det vil eksplodere meget snart smitte af på Israel!

Brugen af ​​kemiske våben i Syrien nu er et radikalt vendepunkt i borgerkrigen, der ødelagde dens befolkning.

Brugen af ​​atomvåben i Mellemøsten er ikke langt!

Europa (ROM) er allerede ved at forberede til Armageddon krig ….!

Spore og analysere nyhederne på nettet mænd Jorden og vejr for at forstå udviklingen af ​​Apocalypse!

Hvad vi kan være sikre på, er, at år 2013 ikke vil gå ved at arrangere, at 2014 bliver endnu værre i 2013 og ud over og meget stærke bibelske tegn.

2015 vil helt sikkert være året for menneskeheden forståelse af Guds skabelse « The Man ».

Verden vil formentlig være klar over den forestående tilbagevenden Jesus Kristus, da krigen vil komme til Israel og store jordskælv ramte Frankrig, Italien og Israel

Den Rapture af kirken tror jeg bør nok sted under invasionen af ​​Israel.

Det vil finde sted i sidste øjeblik, fordi barmhjertige Gud vil give den maksimale tid i verden, så at mange kan blive frelst ved at komme til Jesus Kristus.

Jeg vil opfordre dig kære læsere til at læse tingene meget omhyggeligt og meditere på denne artikel nedenfor for at forstå, hvad der sker i verden, og hvorfor det er meget vigtigt at have tro på Jesus Kristus, og for at sikre se alle de tegn på hans tilbagevenden, fordi Jesus Kristus kommer tilbage snart for at redde Guds skaberværk. « Man »

jesuscristo

Link => Hvorfor Jesus Kristus vil fjerne kirken og vende tilbage for at regere på jorden i tusind år fremover!

.

candle-holder-anim

Let Go, også flammen af ​​tro

Vær sikker på, at Jesus Kristus elsker alle mennesker uden forskel, men det vil ikke redde dem, der kom til ham, fordi vi har fri vilje, og vi kan vælge vores vej!

Men du skal vide, at alle veje fører til ødelæggelse af mennesket.

Men en, der fører til Gud, og det er gennem Jesus Kristus, er der ingen anden!

Nu kender du den sti, der fører til Gud, og på den måde er gennem Jesus Kristus.

Du kan gemme din sjæl! Der er stadig tid, når jeg skriver dette!

Nu, at alle kender til år, måned og dag om tilbagelevering af Jesus Kristus på Oliebjerget (14/15 September 2015) kan vi forberede, rense vores sjæl, bede og tælle dagene indtil vor Konge og Frelser Jesus Kristus!

Elskede brødre og søstre i Kristus, holde godt tændte fakkel din tro og blive tjenere Jesus Kristus, den opstandne Kristus soldater og annoncere sin tilbagevenden til verden, således at så mange af vore brødre og Sisters blive frelst

Send blog-adresse til alle dine kontakter, jeg har intet at sælge, denne blog er gratis, og det er for dighttps://victorpicarra.wordpress.com/

Fred og glæde i hjerterne og hjem, mens man venter for ekstase af kirken for nogle og tilbagelevering af Jesus Kristus på Oliebjerget for andre!

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.