Metu Gréja titik kawilujengan

 Vatikan

Banget cetha kita ngalami mburi Alkitab kaping, kang tegese kanggo saben Kristen sing Yesus Kristus bakal bali menyang bumi!

 

Kabeh pratandha lan lah kita nuduhake lan kita konfirmasi!

 

Ing tampilan kekuatan lan kakiyatan sing prestasi, iku cetha sing wektu kanggo bali saka Gusti iku cedhak, malah banget cedhak.

 

Kita bisa sok dong mirsani sawetara tanggal penting gegandhengan karo pratandha saka kaping mburi.

 

14 Mei 1948:

Tanggal titah saka Negara Bagean Israel kang tanggal ngapura diwenehake dening Gusti Allah kanggo wong-wong Ju.

Banjur wiwit, iku cetha nambahi jumlahe pratandha lan lah.

Padha nindakake ing ngarsane kabeh, liyane lan liyane banget.

 

14 Agustus 2005:

A tandha ageng ing langit karo munculé ing langit Florida tentara veritable saka UFOs wis sawetara kawangun ing langit kanggo dangu gedhe banget salib crucifixion

Iki tandha, ing retrospect, katoné pengumuman saka pendekatan ing minggu pungkasan saka Daniel lan kabeh paukuman sing bakal tindakake.

 

.

Lan video iki

.

 

29 September 2008: 

Tanggal iki kacilakan pasar saham ing New York, karo indeks saka -777,7, kang badhe kasil ing kiamat umum kang donya ora waras sadurunge bali saka Gusti Yesus Kristus.

Aku Nyetel tanggal iki minangka awal minggu pungkasan Daniel nélakaké wiwitan pungkasan pitung taun Manungsa sadurunge bali saka Gusti Yesus Kristus.

 

8 Maret 1012  :

Iki tanggal occurrence tandha kaloro ing langit. Visibly luwih kita Bumi planet wis tetep disambungake kanggo Srengéngé luwih saka 80 jam ireng bal nganti 11 Maret 2012.

 

 

Iki tandha uga luar biasa minangka asli punika dipanggonke telu lan setengah taun sawise 29 September 2008.

Iku kudu nyatet sing biblically minggu pungkasan Daniel (pitung taun) iki announced ing Kitab Suci minangka kang dipérang dadi rong bagéan saka telu lan setengah taun saben lan bagéyan liya bakal periode Mangsa Kasangsaran gedhe.

 

28 Februari, 2013: 

Mundur saka Paus Benediktus XVI, sing diganti déning Paus Francis, kang ngandika mung Uskup Roma.

Kang cocok karo nabi saka paus minangka « Peter Romawi »

Punika miturut wangsit, bakal mimpin gréja, sadurunge bali saka Gusti Yesus Kristus.

 

Lan tanggal pungkasan tetep ahead:

Iku saka bali saka Gusti Yesus Kristus ing bumi I antarane 14 lan 15 September 2015,  sak riyaya saka Slompret.

 

Sampeyan bisa uga sok dong mirsani sawetara pratandha penting ing artikel

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2012/07/26/les-trois-derniers-signes-du-retour-de-jesus-christ-sur-terre/

 

Uga ing bagean iki

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2011/11/27/jesus-christ-revient-bientot/

 

Pengangkatan wong pasamuan kudu njupuk wong sadurunge sing tanggal ing September 2015 lan iku mbok menawa uga kanggo taun 2014. (Aku punika aman 10 2014 Nopember)

Akurasi:

Aku ora bisa ngomong iku cukup, « Aku ora nabi lan Aku ana ing salah » nanging apik kanggo nyiyapake lan nyimpen piyambak tansah siap karohanen kanggo aman lan bali saka Gusti Yesus Kristus.

 

Ndeleng Pendhaftaran artikel

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2014/01/18/les-dates-de-lapocalypse-et-de-lenlevement-de-leglise-devoilees/

 

Ing bumi, populasi pitung milyar manungsa sing babagan milyar Kristen kang loro akeh lan sethitik minangka disimpen ing Pengangkatan Gréja, siji kudu wis dadi Kristen.

.

Enem milyar wis diseret!

 

Milyar Kristen bisa jadi ngaku disimpen lan bagéan saka pasamuan Yesus Kristus supaya dibusak sadurunge marang bali.

 

Nanging banjur kepriye aja sing nerangake iki ayat rasul Lukas.

.

« Nanging Putraning Manungsa, nalika piyambakipun teka, bakal ketemu iman ing bumi? » (18 Lk, 8)

 

Sampeyan ora bisa njupuk apa sing arep ing Kitab Suci lan nglirwakake apa bothers kita!

 

Kanthi ayat supaya kita duwe masalah!

 

Carane kita bisa dadi ing mburi wektu, senadyan iki ketok, lan ndeleng carane akeh Kristen ngluwihi Ames milyar; nalika Lukas wrote iki ayat ing Iman pitakonan bali saka Gusti Yesus Kristus.

 

Kita sumurup, yen boten wis ditulis ing Kitab Suci ing acak, supaya yen rasul Lukas wrote iki ayat iku ana alesan penting malah penting lan primordial.

 

Kita bisa partly bakal diterangno dening kasunyatan sing akeh Kristen ora disiapake kanggo nimbang bali saka Gusti Yesus Kristus kita generasi.

Iku cetha sing sapa bisa ndeleng liwat ngomong kanggo kanca bab iku.

 

Sawetara Kristen ora malah pracaya ing kamungkinan saka bali saka Gusti Yesus Kristus Physics.

 

Nanging, iki ora cukup kanggo nerangake carane sampeyan bisa nglampahi milyar Kristen menyang lack Iman kuwi wektu cendhak?

 

Soko liyane penting kudu sabab.

 

Kita wis dikenali saben saged iman sethitik lan ajaran Yesus Kristus marang gaya urip.

 

Rong ewu taun, kita kepinginan arep milu ajaran Yesus Kristus wis eroded dening kita manungsa kelemahane sing wis digawa wulangan iki kanggo ngganti ngganti kita gesang lan kita masyarakat.

 

Kita kasukman Panuntun sing ing vicars pasamuan, uga liwat wektu ditambahaké dicokot sethitik saka kabeh lan tindakan kanggo wulangan iki (kang nalisir karo ajaran Yesus Kristus)

.

Sampeyan bisa uga elinga sawetara massacres lan penyihir namung mbebedag sing wis nyariosaken ewu gesang ing jeneng Gusti Allah, saka iman lan Gusti Yésus Kristus. (Kang lelawanan karo ajaran Yesus Kristus)

.

Mangkono mboko sithik piwulangé Gusti Yésus Kristus wis nemen kleru, kuna sing bener lan kuna wis diganti dening anyar lan luwih cocog kanggo anyar lifestyle sing bener lan kabeh tanpa kita bener njupuk kalbu. (Kang lelawanan karo ajaran Yesus Kristus)

 

Kanggo teka ing kahanan saiki, ngendi akeh vicars antarane mantri pasamuwan lan malah Paus maneh milu lan mulang maneh strictly ajaran Yesus Kristus ing tartamtu kabuka nggawe compromises karo agama liyane. (Kang lelawanan karo ajaran Yesus Kristus)

 

Gréja (Yohanes Paulus II) durung dheweke ora mulang sing Gusti Allah lan Gusti Yésus Kristus ing saben wong, lan mulane saben wong iku Allah lan Gusti Yésus Kristus. (Kang lelawanan karo ajaran Yesus Kristus)

 

Gréja (Yohanes Paulus II) durung dheweke ora mulang yen kabeh agama mimpin kanggo Gusti Allah. (Kang lelawanan karo ajaran Yesus Kristus)

 

Gréja tanggung jawab kanggo mimpin wong Gusti Allah dening ajaran Yesus Kristus, lan durung gereja dipunpimpin dening sawetara piwulang denatured akeh jiwo kanggo rahmat.

 

   Malah saka

Gereja durung dheweke ora mulang ndedonga ing Mati!

 

Ndedonga Wong-Wong Mursid « pejah » kanggo khusus sokongan ing sawetara wilayah!

« Nalika mati tetep mati nganti patangen kudu dumadi kanggo sawetara wektu ing mburi saka bali saka Gusti Yesus Kristus lan kanggo kabeh wong, patangen bakal kelakon ing pangadilan pungkasan! « 

Sawetara Kristen bakal malah ndedonga kanggo almarhum sederek kanggo goleki sawise kulawargané.

 

Liyane Kristen saubengé piyambak karo gambar, reca lan obyek agama kanggo gaib Proteksi.

 

Sawetara vicars uga kadang pangestune kabeh lan tindakan!

 

Banjur kita mangertos bilih tenan kanggo akeh Kristen Iman memang kurang banget mudhun ing pikiran lan ati.

 

Sayange iki jelas luwih apik ngapa rasul Lukas ditakokake Iman « asli »kanggo bali saka Gusti Yesus Kristus.

 

Nalika kita milyar Kristen, nanging carane akeh kita mirsani strictly ajaran Yesus Kristus ….

 

Iku wektu kinasih Brothers lan Sisters ing Gusti Yesus Kristus kanggo bali menyang angka sing bener mulang dening Yesus Kristus lan utamané laku supaya kita jeneng ora dibusak saka kitab urip.

 

Ing gesang kita

 

Pisanan

Tresna marang Gusti Allah karo kabeh kekuatan kita lan karo bebendhu

 

Sabanjuré, andhap, bab, paramarta, katresnan, fungsi enggo bareng, selflessness, karep, pangaksumo, pangertian lan kebecikan ngirim mimpin gesang .

 

Ing pandongaku

 

Panganan saka jiwa ibadah punika.

Punika mila perlu kanggo ndedonga.

 

Sayange akeh Kristen ora ndedonga, utawa ndedonga minangka pandonga gembong.

 

Nanging Gusti Yesus Kristus mulang kita ndedonga.

.

Matius 6

.

http://www.lirelabible.net/LSG/html_5/Matthieu_2.htm

 

Donga wis ngomong marang Gusti Allah!

 

prier_dieu

 

Kita bisa ngobrol karo bab Heavenly Rama « Allah », kaya kita badhe diajak kadonyan rama kita.

Kita bisa takon apa kita arep lan apa kita perlu.

 

Iku uga penting kanggo ngerti nuwun Gusti Allah saben dinten kanggo kabeh sih.

Kalebu kanggo paling sepele.

 

Kita kudu ngerti Gusti Allah marang kita hadiah luhur « gratis Arbitrator » nanging hadiah iki ngalangi Allah ngalangi ing gesang kita yen aku ora takon.

 

Ing cilik, aku bisa njamin kowe bilih Gusti Allah punika bagean saka saben urip lan paling gedhe wedi iku Allah Panjenengan ora nuduhake gesang kawula.

 

Iku apik kanggo ngerti sing dungo sampeyan bisa uga takon pitakonan pribadhi kanggo Gusti Allah lan sampeyan bakal kaget duwe jawaban sing teka pikiran takon pitakonan.

 

Babagan shalat menyang Virgin Rahayu ngirim ora digandhengake karo dungo kanggo wong-wong mursid sing ing mratelakake panemume kudu nyingkiri amarga mung Gusti Yesus Kristus, Pamarta kita, Raja kita, kita Master lan iku marang sing bali patut lan kamulyan lan sing Yesus Kristus lan wong liya sing Gusti Allah wis kapasrahake marang kita.

 

Dungane menyang Rahayu Maria Virgin sing kasus khusus banget amarga ana kuwat banget lan kuat sesambetan antarane ibu lan putra.

 

Iku cetha ing jantung saben Kristen bilih Gusti Allah ngidini Rahayu Maria Virgin kanggo nulungi karo Gusti Yésus Kristus, putranipun, kanggo kabeh manungsa lan apa kabeh iku bisa kanggo mesthekake yen kita teka Gusti Yésus Kristus bakal disimpen.

 

Apparitions lan pesen saka Rahayu Maria Virgin sing tumindak ing wektu tombol ing sajarah kanggo kita manungsa waé supaya kita ora obah lunga saka kita iman ing pilihanipun penting kanggo urip saka masyarakat lan greja .

 

Ing penampilan paling wigati ana sing saka Fatima ing Portugal.

« Simbah tilar sampeyan nemokake artikel ing blog »

 

Link:

.

PIHAK rahasia saka Fatima bali Gusti Yésus Kristus ING LEMAH – Mayer!

Dadi kanggo kabeh sing tetep ndedonga prawan Rahayu, iku penting kanggo Wigati sing kabeh dungane sing luwih dhisik menyang Gusti Allah lan Gusti Yésus Kristus lan pungkasanipun menyang Rahayu Maria Virgin.

 

Yen ndedonga ing Rahayu Maria Virgin, amarga sing isin ndedonga marang Gusti Allah utawa Yesus Kristus, banjur ngerti yen sing isin Allah lan Gusti Yésus Kristus, padha bakal isin saka sampeyan.

 

Mangga ndedonga marang Gusti Allah. Panjenengané pirsa sing kita kabeh dosa lan kita tiba lan maneh lan maneh succumb amarga urip perjuangan saben dina sing saben kita kaleksanane marang sétan.

 

Kita ora bisa menang thanks kita netepake ngalahake kekuatan bakal kita lan bantuan kita kudu takon Allah

 

Yen ndedonga marang Gusti Allah lan yen misale jek bilih Gusti Allah Panjenengan ora krungu pandongamu; banjur takon dhewe pitakonan yen nggawe uga kabeh sing bisa ngirim lan kanggo ngatasi masalah lan nglawan Iblis.

 

Gusti Allah bantuan yen sampeyan takon marang, nanging ora bantuan yen sampeyan tau bantuan dhewe!

 

Aja ragu-ragu ing pandongamu langsung menyang Gusti Allah lan sing bakal dipesteake Yesus Kristus bakal nulungi lan bakal mbantu ing saben dinten gesang dening Roh Suci Gusti Allah.

 

Yesus Kristus wis ing sawijining pembuangan sing akeh malaekat siap mbantu.

Nanging ngirim sampeyan isih wani takon Allah kanggo bantuan sing perlu.

 

Nanging apik ing kaping apocalyptic elinga uga bilih Panjenenganipun AY rong ewu taun Yesus Kristus, wis angered candhi amarga kabeh Sifat ala lan kabeh wong ala saka wektu.

 

Padha liwat wektu kleru fungsi bener saka candhi.

 

Saka panggonan ibadah, candhi dados papan commerce malah luwih elek, dadi pituduh kanggo perampok lan maling.

 

Matius 21 ayat 12-13-14

 

12 Gusti Yésus tindak menyang Pedalemané Allah. Panjenengané nundhungi kabeh sing didol lan tuku ing candhi; Panjenenganipun overturned tabel iki menawa saka moneychangers, lan kursi sing dara sade.

 

13 Lan ngandika marang wong-wong, punika tinulis, Kula house bakal disebut house saka pandonga. Nanging sira wis digawe iku den saka maling.

 

14 wuta lan wong pincang padha sowan marang ing Padaleman Suci.Lan padha diwarasaké.

 

 

Nanging kita waca ing ayat 14 sing sanajan candhi wis dadi papan najis, Jahshua Kristus ana Wuta lan lara waras.

 

Ing bali, Jahshua Kristus bakal sayangé nglapuraké sing bakal adoh luwih negatif saka ana ana rong ewu taun.

 

Pisanan gereja dhewek kapasrahake Petrus lan wanted « sing nggabung lan » tugel munggah menyang akeh pasamuwan.

 

Paribasan kabeh nyedhaki bebener minangka saben liyane!

 

Punika dikenal sing sawetara gréja luwih kasengsem wong-wong iku, dompet lan jiwa.

 

Sawetara pasamuwan wis dadi supaya sugih sing iku ora sopan kanggo ndeleng kasangsaran ing donya.

 

Malah ana sawetara wong-wong sing nelpon piyambak pastors utawa preachers sing enrich lan fatten ing kasangsaran saka surem.

 

Vatikan dhewe, wis aset lan ageng fortunes sak donya lan mantri asring dadi Moguls.

antarane sumber liyane:

https://www.cai.org/fr/etudes-bibliques/les-milliards-vatican

 

Kasangsaran liyane ing donya iku gedhe lan iki « moguls » kabeh pasamuwan, enrich lan fatten.

 

Mesthi donya isih furrowed missionaries sing iki vicars senior kabeh pasamuwan ngirim saw ing tangané tanpa serius cara lan padha evangelize wong rahmat Allah.

 

Kados kabeh iki vicars dhuwur mantri saka gréja, missionaries wong pantes kita bab lan syukur.

Sampeyan kudu ngerti sing akeh iki missionaries asring succumb sayangé ing iyub-iyub lan ing indifference umum ing torture ing tangan saka Islamists lan jihadists  sing « legionaries saka syetan. »

 

A tembung kanggo Muslim

jihadists-Irak-

 

Ngalih adoh saka Islamists  lan jihadists   sing mimpin sampeyan rahmat nggawe kowe pracaya padha nuntun sampeyan kanggo Gusti Allah.

 

Panjenengan kawilujengan ing Gusti Yesus Kristus!

 

Kita uga kinasih para sadulur kudu ndeleng sorotan kita kudu ing mata.

 

Mungkasi kabeh rites pagan sing wis nyerang gereja lan bali menyang bener Kristen nilai.

 

Apa ngirim count ing gesang kita, iku ora dadi luwih apa kita apa nanging apa lan kepriye nindakaken.

 

Yesus Kristus tresna kita, nanging kita padha tresna lan kita mbuktekaken wong kita?

 

Takon Pendhaftaran pitakonan!

 

Senadyan kang cinta kita, Gusti Yesus Kristus, ing bali bakal ngadili kabeh wong lan kabeh bangsa.

 

Bakal kasep kanggo mretobat lan pengin straighten kang gesang.

 

Ana bakal nguwuh, tangisan lan kerot untu kabeh pungkasan!

 

Iku saiki wektu kanggo tumindak lan straighten gesang kita.

O

O O

O

Iku penting kanggo bali menyang Gréja Katulik

(Nanging ora sing Vatikan II)

 

Njaba titik pasamuan Hi!

O

O O

O

 

Gréja Katulik punika pasamuan sing Gusti kita Yesus Kristus kapasrahake Petrus lan penerus panerus, Gréja iki kapasrahake kanggo Francois kita saiki Paus.

 

Senajan Paus Francis durung tanggung ngenali minangka Paus nanging rodo minangka prasaja Uskup Roma lan senadyan kabeh criticisms sah sing bisa gawe wong, iku isih wakil legal Gréja ing nunggu saka bali saka Gusti Yesus Kristus.

 

Iki bakal ing Gusti Yesus Kristus bakal ngasilake ngemot kanggo ngganti marang posisi kang minangka kasukman pimpinan saka pasamuwan.

 

Ing bali, Gusti Yesus Kristus, sawise Duwe dianggep kabeh wong lan kabeh bangsa bakal mrentah karo kang gréja.

.

Aja arep bagéan saka Gereja Yesus Kristus,

 

Yen ya, banjur kowe mbaptis, takon Allah kanggo apura kanggo kabeh dosa panjenengan, straighten gesang, takon Yesus Kristus kanggo dadi Juruwilujeng pribadi lan nampa sampeyan menyang dee gréja.

 

Lan utamané tresna lan ngormati Gusti Allah lan sijine laku menyang kabeh nilai Kristen mulang dening Gusti Yesus Kristus.

 

 »  andhap, bab, paramarta, katresnan, fungsi enggo bareng, selflessness, karep, pangaksumo, pangertian lan kebecikan. « 

 

Duwe pengarep-arep cathetan:

 

Ayat 14 bab 21 saka Injil miturut Matius:

14 wuta lan wong pincang padha sowan marang ing Padaleman Suci. Lan padha diwarasaké.

 

Godhong ing mratelakake panemume sing glimmer saka pangarep-arep kanggo sing ora Kristen dening wuta lan nggatekke lan sing sing dibaptisaké nanging sing wis mèlu dening wuta lan nggatekke saka palsu doktrin-doktrin.

 

Aku padha pracaya bisa disimpen lan ngakoni kanggo pasamuan sawisé carane nyulik, yen padha teka Yesus takon supaya waras lan disimpen, sawise kang bali karo Yerusalem swarga.

 

Aku nganakke artikel iki kanthi teks sing aku nampa komentar saka artikel:

.

 

Makluk Wahyu dikenali!

.

kang Aku ngajak wong Selo lan komen.

0

0

0 0 0 0 0

0

0

0

0

 

Komplotan
Informasi wigati sing Katulik ALL kudu ngerti

.
Akeh Katolik ndedonga fervently kanggo Maria Virgin, pracaya dheweke mediator sing intercedes ing atas karo Rama:
« Mulane prawan Rahayu kasebut ing Gréja ing gelar saka pengacara, Helper, ngewangi, lan Mediatrix. « Item # 969, p. 255
Papat tartamtu judhul sing lantaran kanggo Maria. Dheweke nerak iki peran? Supaya katon ing saben wong:

Lawyer

 
Yakin Mary pengacara karo Rama punika tradisi liyane, unsupported dening Kitab Suci. Kajaba iku, ing Kitab Suci defies doktrin nyatakake yen Gusti Yesus, ora Maria, punika pengacara mung Katulik:
« … Lan yen sembarang dosa manungsa, kita padha duwé Pantara karo Rama, Yesus Kristus mursid. « 1 Yohanes 2:1
Bantuan
Iki isih tradisi manungsa.

Kitab Suci Panjenengan ora nduweni Helper sapa, ora malah Marie

Benefactress
Sawise maneh, Kitab Suci Katulik tulak wuri dening declaring bilih Gusti Yesus, ora Maria, iku mung kang ‘adikodrati’ ngewangi:
« Lah, Gusti Allah iku pitulunganku … » Jabur 54,4 « Dadi iku karo kapercayan sing kita bisa ngomong: Gusti punika Pendhaftaran helper, aku ora wedi; Apa bisa nindakake wong kula? « Ibrani 13,6
« Akeh sing nandhang sangsara mursid, nanging delivereth Yehuwah. »Jabur 34,19
ono ing Sabda Jahwéh Maria diterangake minangka ngewangi …

Mediatrix

. Kitab Suci tau mundhak kanggo posisi Marie mediator, nanging presents Gusti Yesus minangka mediator mung « Kanggo wonten Allah siji, lan mediator antarane Allah lan manungsa, wong Gusti Yésus Kristus siji, « 1 Timotius 2:5 « Lan iki kok piyambakipun [Kristus] punika mediator saka prajanjian anyar … » Ibrani 9,15

 


Dolan

Ing ombudsman lan pengacara kanggo nulungi liyane. Tradisi Katulik nugasi iki tanggung jawab kanggo Maria, nalika Gusti Allah punika Gusti Yesus Kristus minangka Dolan mung
« Kanggo Kristus durung ngetik suci digawe dening manungsa tangan … nanging panjenenganipun mlebet swarga dhewe, saiki katon kanggo kita pasuryan Allah sadurunge. « Ibrani 9,24
« Iki uga kok bisa nyimpen menyang uttermost sing wis marang Gusti Allah sangka Dèkné, ningali piyambakipun nate urip kanggo nggawe intercession kanggo wong mau. « Ibrani 7:25
Kitab Suci ora bisa luweh jelas minangka menyang identitas saka Dolan bener:
« Sapa bakal ngukum? Kristus mati; uga, awit wis wungu, iku ing tangan tengen Gusti Allah lan uga interceding kanggo kita! « Rum 8:34
« Lan sing sapa nggoleki ati mangerténi apa pikiran Roh, amarga iku miturut Gusti Allah Suleman intercession kanggo wong-wong mursid. »Rum 8:27
Kitab Suci marang sing sapa ngakses Rama punika liwat Putra:
« Kanggo liwat wong [Yesus] kita duwe saben akses liyane menyang Rama dening Roh siji. « Efesus 2,18
« Miturut waé langgeng kang wis dipun ginakaken liwat Gusti Yésus Kristus, Gusti kita, kang kita, dening iman ing Gusti, kamardikan saka pendekatan Allah kanthi yakin. « Efesus 3.11-12
Maria wis tau kasebut minangka Dolan.
Gusti Yesus sudo maneh
Kitab Suci banget cetha. Yesus punika pengacara mung, ngewangi mediator lan Dolan karo Rama. Durung tradhisi Katulik nyolong papat gelar lan kawicaksanan kanggo Maria … Apa?
Napa Yésus sudo ing saben kesempatan?

 

Napa Katulik kuwi ditemtokake kanggo mbusak kabeh atribut sing Gusti Yésus sing Kitab Suci menehi kanggo menehi kanggo wong liya?
Yen Maria kudu dhuwur, kok sawetara karakter ing Kitab Suci minangka Paulus rasul padha ngandika:

. « Amarga aku ora duwe pikiran sing ngerti apa-apa liyane saka Gusti Yesus Kristus, lan Gusti disalib. « 1 Korinta 2:2
Kesimpulan
Saiki ngerti posisi saka Kitab Suci lan Katulik tradisi.

Bakal sampeyan nolak Sabda Allah lan ngluhuraké Maria?

Utawa sampeyan bakal nolak tradhisi saka wong lan sampeyan ngluhuraké Gusti Yésus Kristus?
« Nanging saiki wis kang dijupuk pelayanan, minangka inasmuch iku mediator saka prajanjian sing luwih apik, kang diadegaké marang gadang luwih apik. « Ibrani 8,6
Bab 20 – Maria: panampa saka Shalat
Doktrin Katulik mbutuhake sawijining setya padha ndedonga Maria Virgin:
« Miturut takon Maria ndedonga kanggo kita, kita ngakoni dhéwé dadi miskin dosa lan kita alamate <>, ing

Suci … kabeh ing jam kita riko dheweke kita welcome minangka kita ibune kanggo mimpin kita dheweke Putra Jahshua ing Swarga « Item # 2677, p. 661
Iku penting sing ngerti yen iki claims teka saka Allah utawa tradisi namung manungsa. Ayo saben mau:

 

Takon Maria ndedonga kanggo kita: tradisi manungsa, ora dingerteni ing Kitab Suci.
Ibune pangaksama, liyane tradisi.
suci Sembarang: tradisi manungsa.

 

Kita wis ditampilake bilih Gusti Allah punika mung « kabeh suci »

 

Marie nampani kita kita pati: tradisi manungsa, ora mulang ing Kitab Suci.

 

Maria ndadékaké kita Yesus, tradisi liyane, ora dingerteni ing Sabda Allah.

 

Mangertos, kanca Katulik, Gusti Allah tau ngandika samubarang iku mau. Iki kabèh tradhisi nemokke dening pemimpin Katolik past:
« Wiwit kaping wiwitan prawan Rahayu diajeni ing judhul <>; setya ngayom ing kang pangayoman ngemis ing kabeh sing beboyo lan perlu … « Item # 971, p. 256
Kasunyatan sing setya ngirim ndedonga kanggo Maria ing kaping saka alangan punika tradisi liyane « concocted » dening pemimpin Katolik past kanggo dina iki lan dikonfirmasi Katolik.

 

Gusti Yesus tau, utawa wong liya ing Kitab Suci, aja takon wong ndedonga kanggo Maria.
Sing ngirim Pandongaku?

. Kitab Suci cetha tulak wuri ing catechism ing Minterke wong kanggo nguripake kanggo Gusti Allah mung
« Panggilan kula [Allah ngandika marang wong], lan Aku bakal njawab panjenengan; Aku ngatingalaké kowé iku gedhe, sing ora ngerti didhelikake iku. « Yeremia 33,3
« Lan nelpon marang kula [Allah ngandika marang wong] ing dina alangan; Aku bakal ngirim kowé, lan kowé muja kula. « Jabur 50,15

. Nalika hard kaping teka, nyebut Allah, ora Maria:
« Gusti, menehi kuping kanggo pandonga kawula, ngrungokake swara saka sumêrêp!

 

Aku njaluk kowé ing dina Pendhaftaran kangelan, kanggo Paduka njawab kula. « Jabur 86.6-7

. « Panjenenganipun bakal nelpon marang kula, [Allah ngandika marang wong] lan Aku bakal njawab wong; Aku bakal karo wong ing alangan, aku bakal ngirim Dèkné lan marang Dèkné. « Jabur 91,15

. Atusan ayat mulang kita nyebut Gusti Allah nalika kangelan njedhul ing gesang kita. Ora ayat siji nyengkuyung kita ndedonga kanggo Maria:

. « Kaslametane mursid iku Sang Yehuwah; Iku sing stronghold ing wektu alangan. « Jabur 37,39

. « Gusti, suecaninja titiang! Pangarep-arep kita ing kowé. Dadi lengen kita saben esuk, kawilujengan kita wektu kangelan « Yesaya 33,2
« … Rahayu wong sing nganggep miskin! Ing dina alangan Gusti ngirimake wong « Jabur 41,1
Apa sampeyan sijine Panjenengan Nulis Marie?
« Cast piyambakipun beban marang Allah, lan Panjenengané bakal nyonggo kowé: Panjenengané bakal tau nandhang sangsara mursid. »Jabur 55,22
Sang Prabu Dawud ndedonga kabeh dina … kanggo Gusti Allah:
« Ing wengi, ing esuk, lan ing noon, aku desahan lan aku Silih, lan Panjenengané bakal krungu swara Pendhaftaran. « Jabur 55,17
Ing Psalmist mratelakaken:

. « Pangeran Yehuwah iku cedhak menyang kabeh sing nelpon marang wong, kanggo kabeh sing nelpon marang wong ing bebener « Jabur 145,18
Ing Prajanjian Anyar maca kita:
« Aja padha sumelang ing bab apa; nanging ing kabeh, saiki panjalukan kanggo Gusti Allah dening pandonga lan panyuwunmu karo panuwun. »Filipi 4:6
Sing kowe ndedonga?
Sabda Jahwéh ngandika ndedonga marang Gusti Allah. Katulik disaranaké ndedonga kanggo Maria. Sawise maneh, kita takon ngapa catechism retrograde Gusti Yésus lan murid Maria.

 

Misale jek sing Gréja Katulik Panjenengan ora pengin para sakabate « disturb » Gusti Yesus ing sembarang subyek.

 


Nanging Gusti Yesus kita miwiti undhangan iki:

 
« Ayo kanggo kula, sampeyan kabeh sing bosen lan kabotan, lan aku bakal menehi ngaso. « Matius 11:28
Salah siji ing Kitab Suci punika salah, utawa Katulik tansah panjenengan adoh saka kang kepengin lan siap kanggo gawe marem kabeh kabutuhan.
Kesimpulan
Iki liyane kaputusan wigati sampeyan kudu dijupuk. Sampeyan tindakake ing tradhisi Katulik lan manungsa lan ndedonga panjenengan Marie?

. Utawa bakal luwih seneng nuruti Kitab Suci lan langsung pandongamu kanggo Gusti Allah?
« Lan Aku bakal nelpon marang Gusti Allah, lan Gusti bakal nyimpen kula. « Jabur 55,16

 

Bab 21 – Maria Ratu Universe
Katulik claims sing matine Maria, Gusti njupuk ing swarga lan marang wong judhul « Ratu Universe »
« Akhire Virgin immaculate, wadi bebas saka kabeh reged saka asli dosa, nalika dalan saka iku urip mulyo, mitrane badan lan nyawa menyang swarga kamulyané, lan kaluhurané dening Gusti minangka Ratu Universe « Item # 966, p. 254

. Maneh, doktrin Katulik lan Sabda Jahwéh tabrakan.

 

Ora mung Kitab Suci ora ono mulang kuwi piwulang, nanging condemns.

 

44,9 Ing Yeremia kita maca sing ibadah dèwi palsu dijenengi « Ratu Swarga » infuriated Allah
« Ing anak ngumpulake kayu, ing bapa Sedulur geni, lan wanita knead keuangan, kanggo nggawe roti menyang ratuning swarga, lan pour metu ngombe kurban kanggo allah liyane, kanggo provoke kula nesu. »Yeremia 7,18

. Apa wong digawe iku ngabekti dèwi palsu jenenge Ratu Swarga? Iku tradhisi manungsa pasrahaken mudhun kanggo wong:
« Nanging kita bakal … ngobong dupa menyang ratuning swarga, lan kanggo dheweke libations, kita wis rampung, kita lan leluhur kita, kita raja lan panggedhe kita … » Yeremia 44,17
Katulik bakal duwe dhewek ditularaké padha Ritual pagan sing infuriates Allah?
Pagan agami
Tanpa arep ngluwihi gol saka buku iki, akeh curious Katolik bakal kaget dening sinau kathah palsu agama sing nyembah a « Ratu Swarga. »

 

Kanyatan sing mantep, insistence Katulik kanggo menehi Marie judhul supaya kerep dipigunakaké kanggo palsu goddesses ngirim mikir.
Sapa sing kudu mahaluhur?

. Sanadyan Katulik ngeyel ing exaltation Maryam, Kitab Suci exalts Gusti: « Student-sampeyan langit, dhuh Allah! Ayo kamulyan Panjenengan bakal liwat kabeh bumi! « Jabur 57,5

« … Panjalukku, dhuh Allah, iku Kratoning, lan kowé aweh mahaluhur minangka kepala ndhuwur kabeh! « 1 BABAD 29:11
« … Gusti Pendhaftaran kawilujengan kang mahaluhur, » Jabur 18,46
« Tangia, dhuh Yehuwah, karo kabeh Awet Panjenengan! « Jabur … 21:13
« Aja isih lan ngerti sing aku Allah: Aku bakal ngluhuraké antarane bangsa, aku bakal mahaluhur ing bumi. « Jabur 46:10
« Allah … Kanggo tameng bumi: dhewek nemen mahaluhur. « Jabur 47,9
« Gusti iku dhuwur, amarga dheweke urip ndhuwur … » Yesaya 33,5

.

Gusti Allah ditampa kamulyan liwat Gusti Yésus Kristus

. Kitab Suci ngandika bilih Gusti Allah ditampa kamulyan liwat Gusti Yésus Kristus. Yesus Kristus punika ING penting wong ing Kitab Suci:

 

 

Ing Prajanjian Anyar, jeneng « Gusti Yesus » katon 943 tambahan.
Jeneng « Kristus » 553 kaping lan ukara « Gusti Yesus » 115 tambahan.

. pisanan patang buku saka Prajanjian Anyar bab lair, urip, seda lan wungunipun Gusti Yesus.

Liyane saka Prajanjian Anyar revolves around kang wong.

 

Maria, Kangge, katon sakepel kaping ing Sabda Jahwéh, lan dheweke wis tau arane ratu barang:
« Mulane Gusti Allah uga wis Highly mahaluhur wong [Yesus], lan marang wong jeneng sing ndhuwur saben jeneng, sing ing jeneng Gusti Yesus saben dhengkul ngirim bow, ing swarga lan ing bumi lan ing bumi, « Filipi 2:9-10

 

« … Cempé sing matèni [Yesus] iku pantes nampa daya, kasugihan, kawicaksanan, kekuatan, kaurmatan, kamulyan, lan memuji. »Apocalypse 5,12
Sing ngirim nampa kamulyan? Gusti Allah … liwat Gusti Yésus Kristus:

. « … ing samubarang kabeh Gusti Allah kaluhurna liwat Gusti Yésus Kristus, kang ana ing pujian lan kakuasan selawasé. Amin! « 1 Petrus 4,11

« Gusti Allah. Wungu [Yesus] dening tangan kang tengen minangka Pangeran lan Juruwilujeng, kanggo menehi tobat kanggo Israel lan apuraning dosa. « Para Rasul 5,31

. aku manawa sampeyan ndeleng pola break padha liwat bab.

 

Nalika Kitab Suci exhorts kita exalt Yesus Kristus, Katulik ditemtokake kanggo ndhudhuk Gusti Yésus lan Maria mundhakaken.

 

Yesus sing kurban marang urip lan nandhang kejem torture saka salib, Panjenenganipun wis dibuwak lan diganti dening kena więcej?
Kesimpulan
Ing tangan siji, Katulik ngeyel yen Gusti wus munggah pangkat Maria menyang pangkat « Ratu Universe. »

 

Ing tangan liyane, Kitab Suci mucal kita ngibadah « Ratu Swarga » provokes bebenduné Allah.

 

Kang panjenengan masrahaken kapitadosan panjenengan? Ing tradisi manungsa utawa ing Sabda Gusti Allah?
« Mulané Gusti Allah [Yesus] mahaluhur wong, lan diwenehi jeneng kang ndhuwur saben jeneng wong » Filipi 2,9

 

Bab 22 – massa
Yen kita bisa pracaya ing catechism, kapan Mass dirayakake, ing karya Kristus ing kayu salib digawe saiki lan karya saka roso aman punika kasampurnakaken:
« Ing kurban gaib kang ngrayakake ing massa, padha Kristus sing sesajèn sapisan ing proses getih ing misbyah ing salib sing wis ana lan ing proses unbloody. »Item # 1367, p. 357

. « Nalika Gréja mengeti ing Ékaristi, dheweké commemorates Paskah Kristus, lan dadi iki:

.

kurban Kristus ana sapisan kanggo kabeh ing salib tetep tau saiki: <> « Item # 1364, p. 356

Nanging, Kitab Suci marang kang karya saka roso aman iki wis tuntas sapisan kanggo kabeh nalika Yesus seda ing kajeng salib:
« … Gusti muncul sepisan kanggo mbirat dosa dening kurban. « Ibrani 9,26
« Iku dening kabecikan iki bakal kita kasucèkaké liwat kurban awak saka Gusti Yesus Kristus sapisan kanggo kabeh. « Ibrani 10,10
Nalika Gusti Yesus mutahaké getih, iki tumindak siji wis dituku urip langgeng kanggo kabeh sing masrahaken iman lan dipercaya mung ana ing Kristus.
« Lan panjenenganipun mlebet sapisan kanggo kabeh menyang Papan Suci, njupuk ora getih saka wedhus lan calves nanging dhewe getih, Duwe dipikolehi langgeng roso aman. « Ibrani 9,12
Kitab Suci ngeyel ing kasunyatan sing kurban iki ngirim ora bakal gawe anyar saben:
« Iku cocog kita, cen, duwe imam kaya wong [Yesus], suci, aman, yaiku kang mursid, kapisah saka dosa, lan digawe luwih dhuwur tinimbang langit, sing ora perlu, kaya iku imam dhuwur, kurban saben dina, pisanan kanggo dosa-dosané dhéwé lan banjur kanggo wong kang: iki iya sapisan kanggo kabeh nalika piyambakipun sesajèn. « Ibrani 7,27

. Nanging, ing catechism punika tetep bab iki:
« Ing kasunyatan, manawa ana ngrayakake iki wadi, <>. »Item # 1405, p. 368

. Nanging Kitab Suci ngandika yen Kristus pati iku acara dianakaké sapisan:

 

« Dadi Kristus, Duwe wis ana sepisan kanggo metokake dosa ing … » Ibrani 9:28

 

« Panjenengane, sawuse ana siji kurban kanggo dosa, piyambakipun mudhun lungguh ing tangan tengen Gusti Allah » Ibrani 10,12

 

Yesus sampun rampung kabeh sing perlu kanggo kawilujengan saka manungsa nalika Panjenenganipun seda salib.

 

Ora karya tambahan ora (lan tau iki) dibutuhake.
Kang disorot?
Nalika Catechism claims sing Gréja Katulik peran ing karya redemptive Kristus, iku robs Panjenenganipun kamulyaning sing durung mung kanggo entuk kanggo karya tuntas ing Calvary.
Miturut Sabda Jahwéh, Kristus wis rampung kabeh, sapisan lan kanggo kabeh.

Sedanipun punika tumindak Allah, kurban sing paling apik sing wis tau dumadi. Iki dianakaké mung sapisan, lan ora bakal bola. Nanging, ing catechism isih nuntut
« Ing kurban Kristus lan kurban saka Ékaristi iku siji siji kurban. »Item # 1367, p.357

Karo kabeh sarèh bisa, iku kudu bilih iki statement iku sacrilege.

Suggest imam, ngisi sing Ritual agama, njupuk bagéyan ing pati bilih Gusti Yesus punika ngalami nyenyamah.
Associate ritual pasamuwan Katulik ing karya Kristus ing kayu salib iku ora klebu nalar. Gréja Katulik ora peran ing karya sing mimpin menyang roso aman lan iku tanggung jawab.

. Maneh, Katulik nyoba kanggo meksa Kristus kanggo nuduhake marang kamulyan karo Gréja Katulik, déné Kitab Suci nuduhake yen Yesus piyambak pantes kamulyaning.

 

Kesimpulan
Ngendi panjenengan masrahaken kapitadosan panjenengan? Ing Sabda Jahwéh … utawa ing tradisi lan ajaran Gréja Katulik?
« Kanggo Kristus uga wus sapisan nandhang dosa, ing mung kanggo ora adil, sing dhewek bisa nggawa kita marang Gusti Allah, kang sijine pati ing daging, nanging digawe urip dening Roh, » 1 Petrus 3:18
23 Chapître – purgatori

 
Katulik mucalaken bilih sasampunipun pejah, sawetara wong sing dikirim menyang panggonan sing disebut purgatori kanggo penjernihan lengkap sadurunge ngetik swarga:
« Wong sing mati ing sih-rahmat lan paseduluran Allah, nanging isih imperfectly diresiki, sing tenan njamin karahayon sing langgeng, nanging sawise pati padha ngalami dimurnèkaké, supaya minangka entuk sutji perlu ngetik kabungahan swarga. »Item # 1030, p. 270
« Gréja Telpon purgatori iki penjernihan Final saka milih ing … » Item # 1031, p. 270
Doktrin-dhewek iki penting asalé saka Allah, utawa iku liyane tradisi manungsa?

 

Punika jawaban langsung saka catechism:

. »Gréja ngrumusaken dheweke piwulangé iman ing purgatori utamané ing dewan saka Florence lan Trent. »Item # 1031, p. 270

. Apa khayal nyuwun ngendi kepentingan wis digambar sing informasi bab urip sawise mati, dadi bisa kanggo nggawe kuwi piwulang?
Katolik Roma dear kanca, yen ndedonga kanggo tresna gedhe-gedhe sing pracaya purgatori, sampeyan kudu ngerti sing iku ora Allah sing ngendi padha marang kowe … iku klompok agama sing wis disumurupi:
« … Salah antarane kang [Yesus] sakabat nglajengaken ziarah ing bumi;liyane, sing wis rampung sing urip, nanging nucekake; isih liyane ing kamulyan … « Item # 954, p. 251
Yen nandhang, iku ora hadiah!
Doktrin iki malah luwih gangguan sing Kitab Suci ngandika pancen tau kuwi panggonan.

 

Menapa malih, iku tau mucalaken bilih penjernihan sasampunipun pejah perlu gain kawilujengan. Ing nalisir, Kitab Suci ngandika bilih kawilujengan minangka hadiah free:
« Kanggo bayaran dosa iku pati; nanging peparinge Gusti Allah iku urip langgeng, lantaran Yésus Kristus, Gusti kita. « Rum 6:23
« Nanging iku ora peparing free minangka ngganggu; Kanggo yen liwat ngganggu siji [Adam] ana akeh seda, luwih rahmat Allah lan kadho dening rahmat wong siji, Gusti Yesus Kristus, padha abounded kanggo akeh. « Rum 5,15
Sing jujur ​​lan ngabekti marang Gusti Allah karo urip langgeng minangka hadiah free, sampeyan ngukum Panjenenganipun nandhang iku, lan Panjenenganipun ngapusi babagan ing Sabdanipun?
« Kanggo iku dening sih sampeyan wis disimpen, liwat iman. Lan sing ora dhewe: iku peparinge Gusti Allah. « Efesus 2,8

. Yen pracaya ing Kitab Suci, banjur ana perlu kanggo luwih penjernihan sing mati ana ing Kristus. Padha wis sabdho dening Gusti Yesus:

. « Saiki sing kita sabdho dening getih [Yesus] kita bakal disimpen dening wong saka ing bebendu. « Rum 5,9

. « lan sing sabdho bebas [Kristen] déning sih [Yesus], liwat roso aman sing ana ing Sang Kristus Yesus. « Rum 3:24
Ing Rasul Paulus stress titik padha:
« Lan iki apa sing padha sawetara sampeyan. Nanging sampeyan padha sakabeheng, nanging kowé wis kasucèkaké déning, nanging kowé sing sabdho ing jeneng Gusti Yesus Kristus … « 1 Korinta 6:11

. asli Kristen wis diresiki amarga Gusti Yesus adoh kabeh dosa ing salib:
« … Saiki, ing mburi donya duwé ngatingal kanggo mbirat dosa dening kurban sepisan. « Ibrani 9,26

. Allah Panjenengan ora takon marang anak nandhang sing kawilujengan amarga padha wis nebus:

. « Sabab kowé sing tuku karo rega. Mulane ngluhuraké Allah ing awak lan ing roh panjenengan, kang Gusti Allah. « 1 Korinta 6,20
Apa rega? Rega saka getih Yesus Kristus:
« … Gereja Allah kang [Yesus] wis dituku karo kang nduweni getih. »Para Rasul 20:28
Kesimpulan
Kitab Suci banget cetha babagan iki.
Sisih Gréja Katulik, katon apa ana akibat saka piwulangé purgatori: fortunes padha diwenehi kanggo dheweke dheweke ngomong masal lan dungo, kanggo wong mati.
Saiki aku takon sing pitakonan: Apa Gréja Katulik dheweke mantep piwulang iki?
Saiki, paling, sing ngerti doktrin purgatori iki dirancang ing semangat sanes hamung mortals.
« Ana punika saiki ora tumindak ngukum wong kang ana ing Sang Kristus Yesus. « Rum 8:1
Bab 24 – Praying suci
Catechism saget nyengkuyung setya ndedonga iku sing liwat sing panggawé becik sing ngumumaké « suci » dening pasamuwan.

. « Ing saksi sing wis didhisiki kita lumebu ing Kratoning, utamané iku kang Gréja ngenali minangka » wong mursid « , nuduhake ing tradisi sing urip saka pandonga dening conto sing urip, transmisi sing tulisan saka, lan pandonga sing dina iki.

 

Padha ngalamunake Allah, memuji Dèkné lan saya Care iku kang padha kiwa ing bumi.

 

Kanthi ngetik <> sing Master, padha <> Sing intercession sing paling rosa layanan kanggo rencana Gusti Allah.

 

Kita bisa ngirim lan takon menyang nulungi kita lan kanggo donya.»Item # 2683, p. 662

. « intercession wong mursid; <> « Item # 956, p. 252

. Kita kudu miwiti kanthi mesthi tembung <>.

 

Miturut Katulik, iku anggota saka saklompok cilik kapilih pejabat sing, dening sing panggawé becik sak sing umur, padha dados sasampunipun pejah sing:

. « Miturut canonizing sawetara saka setya, sing ngomong, dening yèn ngabaraké sing padha praktek bener heroik kabecikan lan urip ing kasetyan kanggo rahmat Allah, Pasamuwan mangerteni daya Roh saka kasucen kang ing iku lan sustains ing pangarep-arep saka pracaya kanthi menehi minangka model lan mitulungi. « Item # 828, p. 222
Miturut Kitab Suci, Nanging, wong wis lair maneh liwat iman ing Kristus santo. Paul wrote kanggo kabeh wong mursid (Kristen) Philippe:
« Paulus lan Timotius, parekan Ida Hyang Yesus Kristus, kanggo kabeh wong mursid ing Sang Kristus Yesus sing Philippe » Filipi 1:1

 

Akeh ayat liyane nyebut bebener padha:
« Kanggo kula, paling banget saka wong-wong mursid kabeh, rahmat iki diwenehi, kanggo martakake menyang bangsa riches unsearchable Kristus » Efesus 3,8

. « Sutresna, aku banget semangat kanggo nulis bab kita umum kawilujengan, aku felt kepekso apa kowe prelu mituturi sampeyan padu earnestly kanggo iman kang sapisan dikirim menyang wong-wong mursid kanggo kabeh. « Jude 1.3

. « Lan marang sawetara rasul, liyane minangka nabi, liyane minangka evangelists, liyane minangka pastors lan guru-guru, kanggo equipping wong mursid kanggo karya pelayanan, kanggo mbangun pracayamu awak Kristus . « Efesus 4:11-12

. (pirsani uga Kisah 9,13, 9,32, 9,41, 26,10, Rum 8,27, 12,13, 15,25, 15,26, 15,31, 16,2, 16,5, 6.1 1 Korinta 2 Korinta 1.1, Efesus 1.1 … lan Welasan referensi liyane)
Apa iku piwulang iki?

 

Kanggo ngringkes, Gréja Katulik wis ditolak definisi Kitab Suci saka wong suci lan wis dirancang siji anyar.

 

Dheweke banjur takon setya ndedonga kang « wong mursid. »

 

Nanging kok ndedonga kanggo sapa sakliyane Allah saka Semesta, kang ana ing swarga, enten pandongaku lan kekarepan kanggo njawab?
Wong-Wong Mursid Apa mitulungi?
Iki « suci » ora mestine kanggo mungkasi « kanggo nulungi kita karo Rama » … Nanging kita wis katon yèn Yésus iku Dolan mung (pirsani Bab 19).

 

Suggest sing iku bisa dadi digunakake mung prakara tradisi manungsa.

 

Punika Kutipan liyane saka Catechism ing wong mursid:

. « Kanggo mung minangka komuni antarane Kristen bumi kita pendekatan nyedhaki Kristus, lan masyarakat karo wong mursid nggabung kita Kristus … » Item # 957, p. 252

 

Miturut gréja Katulik, ndedonga kanggo pengikute suci nyedhaki Kristus. Sayange, sampeyan ora nemokake piwulang iki ora ono ing Kitab Suci.

 

Iki mung liyane tradisi wong sing dudu Gusti Yesus utawa Alkitab tau mulang.

 

Ing kasunyatan, iki komuni karo mati katon suspiciously kaya necromancy, praktis nemen dipunkutuk déning Sabda Jahwéh (pirsani 18.10-12 PANGANDHARING TORET).

Kesimpulan

 

Pitakonan sampeyan kudu njawab punika:

 

Ngapa Gréja Katulik dheweke milih sing alamat pandongamu menyang mati tinimbang Gusti Allah sing urip, moho kuwoso lan siap kanggo nanggapi?
Aja mbudidaya yen iki tradhisi sing palsu, doa kanggo « wong mursid » ora worth luwih saka meneng gosip.

 

Nanging, yen ndedonga marang Gusti Allah, sampeyan bisa Count ing apik Alkitab gadang:

. « Ayo kita teka boldly marang dhampar sih diwenehi pangaksama lan golek sih kanggo ing wektu perlu. « Ibrani 4:16
Bab 25 – Praying kanggo mati

 
Urip bisa padha bantuan mati dening ndedonga kanggo wong? Miturut doktrin Katulik, padha bisa tenan:
« Komuni karo mati. <>

 

Kita sholat kanggo wong iku ora mung isa bantuan mau nanging uga kang nggawe sing intercession kanggo kita. « Item # 958, p. 252-253
Ing kertas iki, kita niru telung assertions nalisir karo Kitab Suci. Ayo nliti mau:

 

1. Pemanggih saka ndedonga kanggo mati … punika suci lan alim pikiraken.

. Miturut Sabda Allah iku dudu wong suci utawa alim ndedonga kanggo mati.

 

Kristen disaranaké ndedonga kanggo urip, nanging Kitab Suci Panjenengan ora ngenali conto samubarang bener sholat Kristen kanggo mati.

Iku isih tradisi manungsa.

 

2. Pamikiran ndedonga kanggo mati sing padha bisa bakal kauculan saka dosa …
Punika dibangun ing tradisi … tradisi. Injil tau supaya suggest sing.

 

Kita wis weruh, kudu dibebaske saka kang dosa sadurunge marang pati.
. 3 Kita donga kanggo wong iku ora mung isa bantuan mau nanging uga kang nggawe sing intercession kanggo kita
Kaya game konstruksi ngendi tumpukan pamblokiran, tradisi iki adhedhasar tradhisi manungsa liyane.

 

Dheweke wis pancen ora basis Alkitab.

 

Kita entuk « puncakipun » kanggo mangerteni sing shalat kita wis mestine dadi saged:
« nggawe sing intercession kanggo kita »
Pitakonan sing langsung nerangake lambé punika: Kenging punapa kita perlu liyane intercessions kanggo awakku?

 

Iku ora cukup kanggo duwe intercession saka Allah Sang Putra?

 

Kang nitahake saka Semesta dhewek perlu bantuan priya lan wanita kanggo ngarih-arih Allah Sang Rama?

 

Apa contemptuous sikap menyang Yesus Kristus!

 

Doktrin Katulik iki presents Gusti minangka banget, Tukang ngarih-arih marang Rama tanpa pitulungan saka pandonga kanggo mati!

 

Iki ora Gusti Yésus presented ing Kitab Suci:

. « Gusti Yésus nyedhaki sakaroné, Kabeh daya kaparingaké marang aku ing swarga lan ing bumi. « Matius 28:18 Punika liyane mujur saka Gusti Yesus Kristus:

. « [Allah] manut kekarepané Kristus, mundhakaken wong saka mati lan di lungguhi wong ing tangané tengen ing panggonan swarga, adoh ndhuwur kabeh aturan lan kabeh wibawa, lan daya, lan kakuasan, lan saben jeneng sing jenenge, ora mung ing umur nanging uga ing teka umur.

 

Panjenenganipun sijine iku kabeh ing sikilé, lan marang wong dadi kepala liwat kabeh kanggo pasamuwan, kang awak marang, ing kasampurnane saka wong sing ngiseni kabeh ing kabeh. « Efesus 1.20-22

. gmn beda gambar ing kasunyatan ing Gréja Katulik!

. Dear kanca Katulik, Jahshua Kristus durung perlu sapa tumindak!

 

Iku cukup saged nulungi kita:

. « iki uga apa kang [Yesus] bisa nyimpen rampung sing teka Gusti Allah dening wong, ningali piyambakipun nate urip kanggo nggawe intercession kanggo wong mau. « Ibrani 7:25

. Sadurunge ndedonga kanggo wong almarhum sing dear kowe, ngerti sing iki proses manungsa.

 

Gusti Allah bakal tau nyuwun donga kanggo mati, lan tau janji maneh sembarang saka sing bakal dadi apik.
Katulik Young, Aku tansah panginten aturan iki padha ing salah siji cara utawa liyane, Gusti Allah .

 

Nanging iki salah!

 

Maca Kitab Suci lan ndeleng dhewe. Ing Catechism mulang tradhisi manungsa, ora sabdhoning Gusti Allah.

pola padha

. Apa sampeyan sok dong mirsani, punika tartamtu sing Yesus maneh suda.

 

Posisi kang minangka mung gaib Dolan ing tangan tengen Gusti Allah, Yesus Integrasi menyang akeh wong lan dipundhawuhi kanggo peran Dolan antara liya.

. Apa agama Katulik dheweke strives kanggo diminish Yesus Kristus?


Kesimpulan

. Maneh, sampeyan diselehake sadurunge pancasan penting:

Bakal sampeyan terus ndedonga kanggo mati, ngerti yen iku tradisi manungsa lan ora printah saka Allah?
Sampeyan bakal nyumerepi munggah dhoktrin sing sijine maju tradhisi sing undermines Gusti Yesus Kristus gereja?
Bakal sampeyan nolak, ing kebak wawasan Sabda Jahwéh kanggo ngetutake tradisi manungsa?

 

Sampeyan arep

 

Mikir, manawi kawula ngawasaken tembung iki saka Gusti Yesus:

. « iki wong ngelem Aku namung karo lambéné, nanging atiné adoh saka Aku. Muspra aja padha nyembah dhateng kula, memulang kanggo doktrin-doktrin pepakoning manungsa. « Matius 15:9

26 Chapître – Statues

 
Ing Catechism nyuwun kabeh Katolik « sembahyang » patung lan gambar Kristus, Maria, etc.

. « gambar suci saiki kita gréja, lan ing omahe giliran kita, sing dimaksudaké kanggo awaken lan nourish kita iman ing misteri Kristus.

Liwat lambang Kristus lan karya karahayon, iku dhewek Mungguh Sungkem.

 

Liwat sakti gambar saka Basa Allah suci, malaekat lan wong mursid, kita venerate wong diwakili. »Item # 1192, p. 316
[Punika migunani kanggo menehi sawetara dhéfinisi dijupuk saka Webster *:

 

Vereh:. Religious sembahyang punika bab lan wedi
Synonyms: sembahyang, pengabdian

 

sembahyang: Coba karo amarga bab brahala, sakti iku.
Synonyms: katresnan, kaurmatan, revere]

 

Apa wae patung iki mestine kanggo nindakake utawa makili siji bab punika tartamtu – padha transgress katetepan Gusti Allah.

 

Pancen, kaloro saka angger sepuluh negara:

. « Sampeyan ora bakal nggawe gambar sembarang graven, utawa pepadhan barang sing ana ing swarga ndhuwur, utawa sing ing bumi, kang murah tinimbang ing banyu ing bumi. « Pangentasan 20,4

. Allah, liwat Sabdané, swara maneh:

. « Kowé Sira ora nyetel panjenengan patung, kang averse kanggo Gusti Allahmu. « Ratun 16:22
Kitab Suci ndudohke kesimpulan sing iku sing duwe utawa wis digawe patung sing ngrusak:

. « Awit kowe ora weruh wujud ing dina sing ngomongké Yehuwah marang kowe metu saka geni ing Horeb, mangga kasebut kanthi teliti, liwat nyawamu, supaya aja padha ngrusak dhewe, lan sampeyan ora kowe gambar graven, perwakilan sembarang idol, tokoh saka wong utawa wadon … « Ratun 4:15-16
Lan … maneh …:
« Take care sing, supaya … ora kanggo nggawe sampeyan perwakilan ngukir sembarang gambar, kang piyambakipun Yehuwah Allah pareng panjenengan. …

 

Nalika kowé beget anak, lan anak anak, lan wus padha tetep dawa ing tanah, yen ngrusak, yen sampeyan wis nggawe gambar sing graven, wujud barang, yen apa ala mata saka Allah, kanggo ngganggu, … « 4:23-25 ​​PANGANDHARING TORET

. Sabda Jahwéh tinulis nglarang wong sujud sadurunge patung.Durung iku umum kanggo ndeleng setya nggawe patrap iki ing gréja Katulik.

. Nalika sampeyan ndeleng Paus bow sadurunge patung Maria, nimbang iki ayat saka Kitab Suci: « Kowé Sira ora ngolèhaké gambar sembarang graven, utawa pepadhan barang sing ana ing swarga ndhuwur …

 

Kowe bakal ora sujud déwé kanggo wong, « Pangentasan 20,5
Ing Prajanjian Anyar, Paulus rasul nerangake apa Allah iku supaya tetep babagan brahala:
« Apa aku?

 

Sesajèné brahala apa, utawa sing pepujan apa?

 

Aku pitutur kita kurban, padha kurban dhemit lan ora kanggo Gusti Allah; utawa aku ora arep padha tetunggalan karo sétan-sétan. « 1 Korinta 10.19-20

. Mike saben pepujan punika setan, lan Gusti Allah Panjenengan ora pengin kita venerate dhemit. Iku mulane ora ngageti bilih Gusti Allah nglarang brahala:

. « Gusti ngandika marang Musa, mangkene: Speak kanggo kabeh jemaah saka Israel, lan ngomong marang wong-wong: Aja suci, kanggo aku suci, Gusti Allahmu.

 

Aku iki Pangéran Allahmu.

 

Aja nguripake brahala, utawa nggawe sampeyan berkembang molten Dewa. « Imamat 19,4

Allah sengit brahala:

. « Saiki, apa aku wrote ora gadhah hubungan karo wong sing disebut kakang dadi pracaya, srakah, utawa nyembah brahala utawa slanderer, utawa mabuk, utawa njarah-rayah, ora ora malah mangan karo kuwi wong. « 1 Korinta 5:11 Gusti Allah ngandika ana nyembah brahala bakal mlebu Kratoning Swarga:

. « Kanggo iki padha kenal, sing ora whoremonger, utawa wong ala, srakah wong, iku nyembah brahala, duwé sembarang pusaka ing Kratoné Kristus lan Gusti Allah.

 

Ayo ana wong kang ngapusi sampeyan karo muspra words; iku amarga saka iku nesuné Gusti Allah rawuh marang anak saka pambrontakan. « Efesus 5.5-6

. Gréja Katulik kowe Panjenengan ora mréntahaké iki masalah?
Asal doktrin

 

 

Katulik Panjenengan ora malah nyoba kanggo pratelan sing piwulangé iki Allah:

. « Following ajaran divinely inspirasi kita Kowé suci lan tradisi Gréja Katulik, kita padha sumurup iku tradhisi manggon bebarengan Roh Suci ing dheweke, kita netepake karo kepasten lan tliti sing venerable lan suci gambar, minangka tokoh saka pengaji lan gesang-menehi salib, apa dicet, mangulon tegese utawa sawetara liyane cocok materi bakal diselehake ing pasamuwan suci Allah, utensils lan vestments, tembok lan tabel, omah-omahé lan dalan, loro gambar Gusti kita, Gusti Allah lan Juruwilujeng, Jahshua Kristus, dadi kita Lady, ing Basa paling murni lan suci Allah, para malaékat kang suci, kabeh suci lan mursid.

 

»Item # 1161, p. 309
Doktrin iki mila « Kowé » lan « tradhisi Gréja Katulik ».

 

Lan kita nyoba kanggo nggawe sampeyan pracaya iki « Kowé » padha « divinely inspirasi » nglanggar Sabda Allah! Bisa nampa iku?
Ing psalmist ngandhani kita luwih ing subyek:
« Ing brahala saka bangsa sing emas lan slaka, iku karya tangan wong kang.

 

Padha duwe cangkeme lan ngomongake ora: padha duwe mata lan ndeleng ora, padha duwe kuping lan krungu ora, padha duwe ora napas ing cangkeme. Padha kaya wong, iku sing nggawe wong, kabeh sing dipercaya ing wong. « Jabur 135.15-18

. Ing tembung liyane, minangka brahala sing budheg lan bisu, lan wong-wong sing dipercaya ing piyambak sing sangsoro saka kemampuan sing mangertos.

. iki bebaya Allah sing maha lan kebak karep. Kesimpulan

 

Gréja Katulik claims sing brahala « ngrangsang pandonga » (pirsani Utama # 1162, p. 309) lan kita « mbukak wong <> » (ndeleng Utama # 1161, p. 308) … nanging Gusti Allah cetha ngawisi pengabdian.
Sing bakal panjenengan pracaya?
« Sampeyan ora nggawe ora brahala, sanadyan mburi kowé panjenengan ngukir reca utawa gambar, lan sampeyan wis manggonake ing negara sampeyan sembarang watu figured, sumungkem marang iku; kanggo Aku iki Pangéran Allahmu. « Imamat 26,1

. « iki wong ngelem Aku namung karo lambéné, nanging atiné adoh saka Aku. Muspra aja padha nyembah dhateng kula, memulang kanggo doktrin-doktrin pepakoning manungsa.

 

Ninggalake dhawuhé Gusti Allah, kowé terus tradhisi wong. « Tandhani 7.6-8

 

Pèngetan!

 

We dening ora liya nimbang Robert Petit minangka karya inspirasi! Iku referensi kanggo pangerten basa Perancis mung …

 


Bab 27 – Konfirmasi

 
Nilaraken kasunyatan sing konfirmasi salah siji sakramèn perlu kanggo kawilujengan aside, wis, miturut Catechism, liyane keuntungan:

. « Konfirmasi perfects baptis sih; iku sakramèn kang menehi Roh Suci supaya ROOT kita liyane rumiyin ing filiation gaib, incorporate kita luwih alon-alon menyang Kristus, ngiyataken kita jaminan luwih nggabung karo Gereja. »Item # 1316, p. 344

. Mangkono ing Konfirmasi Katulik nggabungaké luwih kuwat kanggo Kristus. Sayange, Kitab Suci Panjenengan ora mulangaké piwulang iki.

Miturut Sabda Jahwéh, utawa sampeyan ana ing Kristus, utawa sampeyan ora. Punika ora ono mulang iku « bisa digabung luwih kuwat kanggo Kristus »:

. « yen sapa ing Sang Kristus, iku titah anyar. Iku lawas sing liwati adoh;lah, samubarang kabeh sing dadi anyar. « 2 Korinta 5:17

. Sawise sampeyan lair menyang kulawarga Allah, boten lan ènèng bisa mbusak:

. « Kanggo Aku yakin, sing ora pati, ora rekasané urip, ora mulékat, utawa prinsipalitas, utawa iku saiki, utawa teka iku, ora pangwasa, ora dhuwur, utawa ambane, utawa sembarang titah liyane bisa misahake kita saka ing sihe Gusti Allah ing Gusti Yesus Kristus, Gusti kita. « Rum 8:38-39

. A anak Allah wis ora perlu supaya digabung « luwih kuwat kanggo Kristus »:

. « Ana punika saiki ora tumindak ngukum wong kang ana ing Sang Kristus Yesus. « Rum 8:1

. « Nanging saiki ing Sang Kristus Yesus sing sepisan padha adoh mati wis digawa cedhak dening getih Kristus. « Efesus 2,13
Tilas kasukman?

 
Entuk manfaat liyane bakal sing Konfirmasi:

. « Konfirmasi, kaya Baptisané, imprints ing nyawa saka Kristen tandha kasukman utawa indelible karakter … » Item # 1317, p. 344

. Sampeyan bisa nelusuri liwat kabeh Kitab Suci, sampeyan bakal maca boten babagan carane print sembarang tandha kasukman ing nyawa Kristen.

 

Ing Catechism ngandhani kita kok:

. « Panumpangan Tangan punika rightly dikenali dening tradisi Katulik minangka asal saka Konfirmasi … » Item # 1288, p. 337-338

. Konfirmasi Panjenengan ora ana ing Kitab Suci amarga iku tradhisi manungsa … tradhisi kanggo umur, kanggo nindakake nganti moments pungkasan gesang Katulik:

. « Yen Kristen ing bebaya pati, sembarang Imam ngirim menehi wong Konfirmasi.

 

Pancen, Gréja kepinginan sing ana kang bocah, malah cilik, supaya ora donya iki tanpa Duwe wis dipunsampurnakaken déning Roh Suci karo hadiah saka kasampurnane Kristus. »Item # 1317, p. 344

 

Tujuan bener saka Konfirmasi

 
Asil konkrit iki laku iku nyambung malah luwih setya ing sesambetan karo Gréja Katulik.

Kaget, Catechism ngakoni lila banget:

. «  » … liwat sakramèn saka Konfirmasi, link dibaptis nganggo Gréja Katulik digawe luwih sampurna … « Item # 1285, p. 337

. Apa ndhewekake aturan saka Gréja Katulik nalika Gusti Yesus rawuh sabenere kita nerbitaké kuwi tunjangan? « Dadi yen Putraning mranata free, sampeyan bakal free tenan. « Yohanes 8:36

. « Iku kanggo kamardikan sing Kristus wis disetel kita gratis. Mila tetep ngadeg tenan lan aja bakal kabotan maneh dening rakit perbudakan. »Galatia 5:1

Kesimpulan

. tradisi Katulik, nemokke dening wong, ngandika sing Konfirmasi perlu kanggo kawilujengan:

. « … reception saka iki sacrament perlu kanggo completion saka baptis sih rahmat. »Item # 1285, p. 337

. Sabda Jahwéh, sawijining bagean, cetha nolak iki tuntutan.

Sing pracaya? Sabda Jahwéh utawa pepakoning manungsa?

. « iki wong ngelem Aku namung karo lambéné, nanging atiné adoh saka Aku. Muspra aja padha nyembah dhateng kula, memulang kanggo doktrin-doktrin pepakoning manungsa. « Matius 15:9

28 Chapître – Ing pratelan dosa kanggo imam

. Usul sing apuraning dosa, loro ora jelas doktrin-doktrin kudu sinaoni.

 

Negara pisanan sing dosa kabeh kudu diakui kanggo imam:

. « Sapa ngersakaken diwenehi rekonsiliasi karo Gusti Allah lan karo Gréja, kudu ngakui imam kabeh unconfessed dosa kuburan dhewek ora wis diakui lan ngelingi sawise Duwe kasebut kanthi teliti, sinaoni kang kalbu. Tanpa dhewe kang perlu, pratelan dosa venial punika Nanging banget dianjurake dening # Gréja « Item 1493, p. 388

. « Pangakon kanggo imam iku sawijining bagean penting saka sakramèn saka Penance » Item # 1456, p. 379

. « Punika disebut sakramèn saka pratelan minangka pratelan, pratelan dosa kanggo imam iku sawijining unsur penting saka iki sacrament.»Item # 1424, p. 371

. Katulik nyuwun ing setya ngakeni dosa menyang manungsa, nanging Kitab Suci nyariosaken dhateng kita bilih iku sing lair menyang kulawarga Allah langsung bisa teka menyang dhampare Allah nampa apuraning dosa:

. « Aku digawe kowe dosa Pendhaftaran, aku ora dhelikke ala; Aku ngomong aku bakal ngakoni Pendhaftaran Paduka kanggo Gusti! Lan sampeyan ngapura ing ala dosa Pendhaftaran « Jabur 32,5

 

« Yen kita padha ngakoni dosa kita, Panjenengané [Allah] iku setya-tuhu lan mung kanggo ngapura kita lan kanggo gawe resik kita saka sakèhing piala. « 1 Yohanes 1:9

. Dawud diakui kang dosa marang Gusti Allah nalika piyambakipun ndedonga:

. « ngumbah kula sak tenane saka tumindak ala, lan gawe resik saka dosa Pendhaftaran. Kanggo aku ngakoni Pendhaftaran Paduka, lan dosa kawula tau sadurunge kula. « Jabur 51.2-3

. Punika kok bener Kristen nduweni akses menyang dhampare Gusti Allah:

. « Mulane, sedulur, awit kita duwe, liwat getih ing Yesus, free entri menyang suci dening cara anyar lan urip kabuka kanggo kita liwat kudung, sing ngomong, saka daging, lan wiwit kita duwe Imam gedhe liwat house Allah, supaya kita tarik cedhak karo jantung bener ing lengkap tanggungan pracayamu, gadhah ati kita sprinkled saka karep ala … « Ibrani 10:19

. Liwat getih mursid ngeculaké dening Gusti Yesus ing salib, kita duwe kesempatan kanggo langsung menyang kita nguripake kanggo Gusti Allah kanggo apuraning dosa kita.

Conto « kawitan Paus »

 
Ing kitab Para Rasul, wong sing jenenge Simon teka kang claims dadi Paus pisanan, Petrus, pengarepan kanggo ndarbeni daya Roh Suci.

. Confessing marang tanpa luwih ribut?

 

Ora!

 

Peter menehi saran marang mretobat lan ngakoni marang dosa marang Gusti Allah lan nyuwun Gusti Allah ngapura (pirsani Para Rasul 8.18-22).
Imam bisa padha ngapura dosa?

. Piwulangé jelas kapindho tabet menawa imam Katulik duwe daya ngapura dosa

. « Mung imam kang wis nampa idin ​​saka Gereja daya kanggo absolve bisa ngapura dosa ana ing jeneng Kristus. »Item # 1495, p. 389 (pirsani Utama # 1448, p. 377)

. Maneh, doktrin Katulik ing Buta bisa duwe bini Sabda Gusti Allah:

. « Sapa bisa ngapura dosa, nanging Gusti Allah piyambak? « Marc 2.7

 

« Warta bilih kita wis ana krungu saka wong, lan dakwartakaké marang kowé kabèh, Allah iku pepadhang, lan ora ana pepeteng ing wong. […]

Yen kita ngakoni dosa kita, iku setya lan mung kanggo ngapura kita lan kanggo gawe resik kita saka sakèhing piala. « 1 Yohanes 1.5,9

. Katulik mucalaken bilih Imam iku mediator antarane Gusti Allah lan wong (Utama # 1456, p. 380, ngandika jebule pengiriman dosa liwat Imam).

 

Nanging, Kitab Suci ngenali mung siji mediator:

. « Kanggo wonten Allah siji, lan mediator siji antarane Allah lan manungsa, Gusti Yésus Kristus … » 1 Timotius 2:5

. Maneh, ing Catechism ngakoni sing iku ora pepakoning Allah, nanging tradhisi manungsa: « Ing Kowé Gréja saiki iki sacrament minangka <> » Item # 1446, p. 377

 

More ikatan

 

« Miturut wèté Gereja, <>» Item # 1457, p. 380

. Nanging liyane tugas kanggo Gréja. Pasamuwan leluhur digawe tradisi iki karo Yahoo avowed saka damel kiat sing ditahan ing setya Katulik. sneaky Lan apa gegaman sing dipigunakaké marang Katolik sak donya!

 

Ing pet, yen setya ngiwa gereja, bisa maneh oleh apuraning dosa … lan ora bisa maneh menyang swarga!

. Elingi! Ora ana déné doktrin asalé saka Gusti Allah! Lagi kabeh hasil saka bayangan manungsa.
Gusti Allah uga mbukak mata karohanen, lan menehi pangerten kebak kasunyatan, supaya sampeyan bisa mangertos ombone saka pengaruh sing agama wis ing sampeyan.

. Allah nuduhake sing kowé ora perlu tetep agama tahanan maneh.Gusti Yesus kepengin kanggo mbebasake sampeyan.
Kesimpulan

 
Yuta Katolik throng ing confessionals, nggawe percoyo sing Imam nduweni daya kanggo ngapura dosa.

. Lan kowe? Ngendi bakal kowe kanggo apuraning dosa panjenengan?

 

Bakal takon imam, minangka dosa panjenengan, sing njaluk Gréja Katulik?

. ngendi bakal milih Allah welas asih, minangka Kitab Suci mucal?

. « Song of derajat. Dhasar telenging aku mewek, dhuh Yehuwah

Gusti, krungu swara Pendhaftaran!

 

Ayo kuping dadi enten swara sing Pendhaftaran sumêrêp!

 

Yen sampeyan katahan memori saka kaluputane, Gusti, Gusti, sing bisa ngadeg?

 

Nanging ana pangapunten karo kowé, kowé Simon bakal wedi. « Jabur 130.1-4


Bab 29 – Indulgences

Kanthi indulgences, utawa dosa saka manggen Katulik purgatori saged kaapunten:

 

« Liwat indulgences setya bisa olèh kanggo piyambak uga lan jiwo ing purgatori, pangapuranéng Temporal punishments asil saka dosa.»Item # 1498, p. 389

. Dipuntedahaken définisi indulgences, minangka dituduhake dening catechism:

. « An welas punika pangapuranéng sadurunge Allah saka paukuman Temporal amargi dosa kang kaluputan wis kaapura, kang Kristen setya punika kudune dibuwang hasil ing kahanan tartamtu diwènèhaké liwat aksi Gréja kang, kaya minangka Menteri roso aman, dispenses lan ditrapake kanthi panguwasa Keuangan satisfactions Kristus lan wong mursid. »Item # 1471, p. 384

. Kene kita sadurunge definisi banget convoluted!

 

Iku bakal njupuk akèh kanggo njaluk berkembang kita presentation kanggo nerangake mekanisme kabèh indulgences.

 

Ayo dadi namung wong sing iku sistem Komplek adhedhasar panggawé becik, lan sing tanggung nemokke dening wong. Kita ora bisa nemokake tembung ing Sabda Allah.
Kategori dosa?

 
« Kanggo ngerti piwulang iki lan laku Gréja kudu ndeleng dosa sing wis akibat kaping pindho. `

 

Kuburan dosa deprives kita saka persekutuan karo Gusti Allah lan mulane ndadekake kita ora sanggup gesang langgeng, ing privation kang diarani

 

Ing tangan liyane saben dosa, malah venial, entails lampiran nglarakake kanggo jalmo, kang kudu diresiki salah siji kene ing bumi, utawa sawise pati ing negara disebut purgatori. »Item # 1472, p. 384

. Nanging, Kitab Suci saya stress kasunyatan sing dosa kabeh duwe asil sing padha:

. « Kanggo bayaran dosa iku pati; nanging peparinge Gusti Allah iku urip langgeng, lantaran Yésus Kristus, Gusti kita. « Rum 6:23

. « Banjur nalika karep wis ngandheg, iku menehi lair kanggo dosa; lan dosa nalika lagi rampung, ngetokaké kasebut pati. « Jacques 1,15 Dosa tansah mrodhuksi asil sing padha: pati.

Kasunyatan bilih kita nimbang minangka « suntingan » diganti apa-apa.

 

Pemimpin Katulik mulang sing pandherekipun kanggo kaapunten dosa liwat indulgences, nalika Kristus wis mbayar rega kanggo dosa kabeh

. « Aku dikirim marang sampeyan pisanan kabeh kang aku uga ditampa, carane sing Kristus séda kanggo dosa-dosa kita miturut Kitab Suci » 1 Korinta 15,3

. Ya, Allah ngersakaken para anak apa panggawé becik!

 

Nanging karya apik sing asil woy … Padha tau sabab! Paul mulang:
« Kanggo dening sih-rahmat sing padha disimpen, liwat iman. Lan sing ora dhewe: iku peparinge Gusti Allah.

 

Iku ora dienggo dening, lest sapa ngirim boast.

 

Kanggo kita kang workmanship, digawé ing Sang Kristus Yesus kanggo becik dienggo, kang disiapake Allah ing advance kanggo kita apa. « Efesus 2:8-10

. [kang « digawe ing Sang Kristus Yesus » mung ateges « disimpen »]

. Sawise wong wis disimpen déning rahmat, Panjenengane bakal nggawe panggawé becik.

 

Good karya sing tau dibutuhake kanggo nampa kawilujengan.

 

Lagi ora liwat kanggo apuraning dosa sawise kawilujengan.

. Live bisa padha bantuan mati?

. Katulik mucalaken bilih indulgences bantuan sing wis mati: « Wiwit setya tindak kang diresiki uga anggota saka persekutuan padha wong mursid, kita bisa bantuan liyane saben nggayuh indulgences kanggo wong, supaya lagi mbayar ing punishments Temporal amarga kanggo dosa-dosané. »Item # 1479, p. 386

. Punika piwulang manungsa liyane. Kowe bakal nemokake iku tau ​​mulang ngendi wae ing Sabda Allah.

 

Kita wis kasebut, iku bisa kanggo kaapunten dosa kita sak wektu gesang kita.

 


Telung tema

 
Ing piwulangé indulgences, telu ambalan tema ditemokaké:

  1. A ngubungake gaib saka Yesus nyilikake. Kitab Suci ngandika sing mung karya saka Gusti Yesus Kristus ing kayu salib bisa nggawa kita apuraning dosa kita.

 

Nanging, Katulik mucalaken bilih dosa bisa ngapura liwat karya apik kabeh setya.

 

2. Ing sistem indulgences ngemu setya ing pangkonet Gréja Katulik.Tinimbang ngarahake Allah apuraning dosa, ing setya kudu toil lan apa sing sakabehe apa panggawé becik ing Gréja Katulik.

 

Sampeyan menarik kanggo Wigati sing « panggawé becik » saka Katulik beda-beda saka « panggawé becik » saka Kitab Suci.
Alkitab Good karya sing dileksanakake mung kanggo djalmo manungso liyane aktivitas [lagi ora sabab saka kawilujengan kanggo sing sing nindakake].

 

Kanggo cons, ing karya Katulik apik asring disambung menyang ritual (bengi, dungane ing Rosary, lilin surem …)

 

[Ing pangertèn Katulik, panggawé becik dirancang pisanan bantuan wong nindakake diwenehi apuraning dosa].

 

1. Ing sistem indulgences wekasanipun nggantosi jenis meres, nyemangati anggota kanggo tetep setya gereja, supaya sing tresna gedhe-gedhe teka ing swarga.

 

Kesimpulan

 

 

Sistem iki panggawé becik iku nuntun dening Gusti Allah? Maca apa Gusti Allah mulang ing Sabdanipun, lan netepake dhewe:
« Panjenenganipun disimpen kita, ora liwat panggawé becik kang wis kita rampung, nanging miturut sih » Titus 3:5

 

Bab 30 – Interpreting Sabda Jahwéh
Katulik setya bisa padha kokwaca Sabda Jahwéh piyambak?
« Nalika tugas saka authentically interpreting Sabda Jahwéh wis kapasrahake ndheweni menyang Magisterium Gréja, ing Paus lan uskup ing patunggilan karo Gusti Yésus. « Item # 100, p. 41
[Kokwaca miturut Petit Robert *: nggawe raos soko, priksa makna saka soko. Synonyms: ngerti, nerangake, nggawe langit].
Paus lan uskup sing padha piyambak bisa mlaku kokwaca Sabda Gusti Allah?

 

Bukak Kitab Suci lan sinau apa Gusti Allah mikiraken doktrin iki.

 

Nalika Paulus lan Silas martakaké ing Béréa:
« Saiki iki padha luwih longgar tinimbang para wong ing Tésalonika;padha nampani pangandika karo gedhe eagerness lan dipun sinaoni ing Kitab Suci saben dina kanggo ndeleng yen apa Paulus ngandika ana bener. « Para Rasul 17:11

 

. Ing tembung liyane, padha kokwaca ing Kitab Suci kanggo awake dhewe karo bantuan saka Roh Suci
« Gusti Yésus semaur:

 

Apa sampeyan ora ing kesalahan amarga ngerti sanadyan ing Kitab Suci utawa daya Allah? « Tandhani 12:24
Yagene Gusti Yesus jugrugan Panjenenganipun Saduki ora ngerti Kitab Suci yen padha ora diijini kokwaca kanggo piyambak?

Uga, napa badhe dhewek takon Paulus Timotius kanggo sinau Kitab Suci yen ora bisa kokwaca ing kono?
« Nanging terus kowé ing bab kang wis sira sinau lan Paduka wis njamin saka, ngerti saka kang sira Paduka sinau mau; saka anak sira dikenal ing Kitab Suci, kang bisa ngolèhaké kawicaksanan marang karahayon lumantar iman ing Gusti Yesus Kristus.

 

Kabeh Kitab dipuninpirasiaken déning Allah lan duwe bathi kanggo memulang, kanggo reproof, kanggo koreksi, kanggo instruction ing kabeneran, sing wong Gusti Allah bisa sak tenane dilengkapi kanggo saben karya apik. « 2 Timotius 3.14-17
? Sapa interprets
Kitab Suci marang sing iki ora grup wong wis kapasrahake karo tugas saka interpreting Sabda Jahwéh:

 

Iku Roh Suci sing tanggung jawab kanggo kabeh anak ngerti Gusti Allah. Gusti Yesus nyatakake:

 

« Nanging panulung, Roh Suci, kang Rama bakal jenengKu, ora kekurangan samubarang kabeh lan bakal ngelingake sampeyan kabeh aku wis marang sampeyan. « Yohanes 14:26
« Nanging nalika piyambakipun, Roh Kayekten, iku bakal nuntun sampeyan menyang kabeh bebener » Yohanes 16:13
Ing Rasul Paulus piyambak dikenali iku Roh Suci sing mulang:
« Saiki kita kita wis ora nampa roh ing donya nanging Roh sing saka Gusti Allah, kita bisa ngerti bab sing Gusti Allah wis maringi kita dening sih-rahmat.

 

Lan uga kita ngomongake, ora ing tembung mulang dening kawicaksanan manungsa nanging mulang dening Roh, basa kasukman kanggo kasukman mau. « 1Corinthians 2:12-13
Apa Panjenengan Alkitab dheweke pisan, aku nasehatake Kristen Selo ing Kitab Suci yen ora ing daya kanggo kokwaca?
« Sakèhing tembung wis aku ndhelik ing tambang jantung, aku mbok menawa ora dosa marang sampeyan. Rahayu kowé, dhuh YehuwahMulang kula pranatan Paduka Paduka!

 

Pendhaftaran lambé Aku duwe ngumumaké kabeh pengadilan saka tutuk piyambakipun. Aku bungah ing piyambakipun pepenget, kaya aku kabeh ngurmati sing.

 

Aku lagi semedi ing dhateng dhawuh Paduka, aku piyambakipun dalan ing mripate. Aku bakal bungahaken dhewe ing piyambakipun pranatan Paduka: aku ora lali piyambakipun tembung. « Jabur 119.11-16
Bebaya
wacana Dipuntedahaken ngirim menehi tandha kabeh sing aran padha mbutuhake greja kanggo kokwaca ing Kitab Suci mau. Paul wrote menyang Kristen `

:
« Aku nulis iki bab bab wong-wong sing nyasarké sampeyan.

 

Kanggo sing, sing wangi [tekane Roh Suci mau] sing ditampa saka Gusti Allah lulus ing kowé, lan sampeyan ora perlu sapa mulang kowe … « 1 Yohanes 2.26-27
[Paulus ngandika saka guru ing wektu, sing ngaku sing sing interpretasi saka kawruh padha liwati ana penting kanggo kawilujengan.]
Gusti Allah wis luweh jelas?
Kesimpulan

 

Napa Gréja Katulik dheweke dadi semangat arep kokwaca ing Kitab Suci kanggo sampeyan?

 

Apa iku dadi amarga banjur kontrol sing luwih?

 

Wedi dheweke ndeleng sampeyan maca Kitab Suci lan nemokake yen doktrin-doktrin Katolik nalisir Sabda Gusti Allah?

Kowe tenan pracaya kabeh non-Katolik ing kasukman blindness, lan padha perlu Gréja Katulik mangertos Kitab Suci?
Panjenengan jawaban … nanging bab iki ora dhewek ora Mulané cacah pitakonan ing ngisor iki:

 

« Sapa bakal kokwaca ing Kitab Suci sing … Roh Suci utawa Gréja Katulik Roma?

 

Panjenengan jawaban kanggo pitakonan iki bakal nemtokake sing pengin nuruti lan wekasanipun ngendi bakal nglampahi kalanggengan:

 

« O carane nresnani aku piyambakipun hukum! Iku dina Pendhaftaran semedi.

 

Panjenengan angger nggawe kula wicaksana saka mungsuhku, kanggo aku duwe tansah karo kula. Aku duwe liyane pangerten saka kabeh guru Pendhaftaran: kanggo piyambakipun Dhawuh pepenget Paduka punika Pendhaftaran semedi. « Jabur 119.97-99
tambahan siji kita nonton:
Kene sing isi a document katahan ing Pustaka Nasional Paris, kang ngandhut sawetara Cardinals pitutur marang Paus Julius III ing Pemilu ing 1550:
« Ing baca Injil kudu ora diijini minangka sethitik sabisa utamané modern basa lan negara miturut wewenang.

 

Sethitik sing biasane maca ing Mass kudu cekap lan ngirim defend sapa kanggo maca liyane.

 

Anggere wong bakal mung iki sethitik, kapentingan bakal begja, nanging wektu sing pengin maca liyane, kapentingan bakal wiwiti nandhang sangsara.
‘s buku sing, luwih saka samubarang liyane sabab rebellions marang kita ing angin gedhe kita risked rusak.
Pancen, sapa katon bregas nglampahi memulang Kitab Suci lan bandingke apa wis kedados kita pasamuwan cepet golek contradictions, lan ndeleng sing kita Wedjangan asring saka sing nyimpang saking Kitab Suci, lan luwih asring, nglawan iku.

 

Yen wong kelingan iki, iku bakal nimbulaké kita nganti kabeh dicethakaké banjur kita dadi obyek saka derision lan universal gething.
Punika mila perlu sing Kitab Suci wis dibusak lan dicolong saka tangane wong Canons, nanging tanpa nyebabake uproar.  »
Source: 1089 National Library Leaf Vol II. P.641-650

Referensi Background Latin No 12558. Taun 1550.

 

Pèngetan!

 

We dening ora liya nimbang Robert Petit minangka karya inspirasi!

 

Iku referensi kanggo pangerten basa Perancis mung …
Bab 31 – Katulik pandonga
« Pandonga ora bisa suda kanggo outpouring spontan saka interior rangsang: ndedonga, sampeyan kudu pengin.

 

Ana ora cukup ngerti apa Kitab Suci mbukak babagan donga: siji uga kudu sinau kanggo ndedonga.

 

Nanging, iku transmisi urip (Tradhisi Suci) sing Roh Suci, ing <> sinau kanggo ndedonga kanggo anak Gusti Allah. »Item # 2650, p. 654
iki bagean saka catechism iku ora jelas ing loro nilai. Ayo saben wong.Pisanan:
« Pandonga ora bisa suda kanggo outpouring spontan saka interior rangsang »

 

Kitab Suci Panjenengan ora setuju:
« Kanthi swara Pendhaftaran aku sesambat marang Gusti, lan mangsuli kula … » Jabur 3.4
« Pangéran, Allah kawula!

 

Aku sesambat marang kowé, lan kowé pada waras kula. « Jabur 30,2
« Ing Pendhaftaran kangelan iku Gusti aku mewek, lan krungu kula. »Jabur 120,1
« Ing sembarang wektu, wong, dateng wong, pour metu atimu sadurunge Panjenengane; Allah iku pengungsi kita « Jabur 62,8
Luwih saka ekspresi ing spontan saka ati, Katulik seneng Ambalan telas saka ditulis pandongaku.

 

Iku menarik kanggo Wigati sing Yesus sampun resmi ditolak iki wangun ibadah, nelpon marang « pagan »

« Lan ing ndedonga nganggo ora muspra repetitions, minangka bangsa apa, padha mikir sing akeh tembung padha bakal krungu. « Matius 6.7
Kapindho jelas maksud ing tuntutan sing:
« Ana ora cukup ngerti apa Kitab Suci mbukak babagan donga: siji uga kudu sinau kanggo ndedonga.

 

Nanging, iku transmisi urip (Tradhisi Suci) sing Roh Suci, ing <> sinau kanggo ndedonga kanggo anak Gusti Allah.  »

 

Catechism claims kene sing Kitab Suci ora cukup kanggo mulang sampeyan ndedonga. Iku bakal necessitate pitulungan saka Gréja Katulik …

 

? Nanging carane banjur bisa kita ndedonga lan nampa jawaban saka Gusti Allah sadurunge wektu Gréja Katulik
« Abraham ndedonga marang Gusti Allah: Allah mari Abimelek, bojoné lan abdi » Purwaning Dumadi 20:17
« Musa ndedonga marang Sang Yehuwah lan geni mandegake. « Nomer 11,2
« Ing Siria teka mudhun kanggo Elisa. Panjenengané ndedonga marang Sang Yehuwah deign kanggo mencet bangsa iki karo blindness!

Lan napuk karo blindness miturut tembung saka Elisa. « 2 Kings 6,18
Wong-wong sacara spontan ditulis kanggo Gusti Allah sing atiné ndhikte, tanpa bantuan saka Gréja Katulik.

 

Lan Allah ngandika marang wong-wong:
« Panggilan marang Me ing dina alangan; Aku bakal ngirim kowé, lan kowé muja kula. « Jabur 50,15
« Aja padha sumelang ing bab apa; nanging ing kabeh, saiki panjalukan kanggo Gusti Allah ing pandonga

 

Aku ndedonga Gusti Allah kanggo mimpin saben ing pribadi urip lan bantuan kita kabeh lumaku ing dalan terus lan wong mursid saka Iman ing pepeteng saka mburi wektu.

Supaya uga surem semangat kita pracaya, kinasih para sadulur ing Kristus minangka kita bakal rauh perlu supaya nalika nyebrang ing dina bebenduning Allah ing bumi bakal kelakon sadurunge bali fisik Yesus Chris ing ing Gunung Zaitun.

Katresnan, Perdamaian lan joys ing ati lan omah-omahé nalika nunggu pengangkatan wong pasamuan kanggo sawetara lan kanggo liyane bali fisik menyang Gunung Zaitun, Gusti kita, Master lan Raja, Jahshua Kristus , putra mung Allah.

 

Link menyang dhaptar kabeh Pendhaftaran artikel

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/

God bless kowe kabeh.

Victor

 

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.