LÅT MIG KOMMA TILL SMÅ BARN!

Många av våra bröder och systrar ifråga att vi måste vänta ett snabbt återförande av vår Herre Jesus Kristus, King of Kings, den ende Guds son, som snart återvänder till sin tusenåriga styre på jorden, tills domedagen.

Det verkar viktigt att återuppta och fördjupa i detta dokument ett svar jag gjorde en kommentar till artikeln: THE Jesu Kristi återkomst den 14 maj ELLER September 15, 2015! UNDER Basunhögtiden

gud-the-pappa-barn-jesus-och-duva-copie-1

Det finns två saker vissa att jag förstod genom att analysera tecken och profetior ändens tid.

Första:

Vi är faktiskt väldigt nära återkomst vår Herre Jesus Kristus, naturligtvis med hänsyn till att Jesus sade att endast Gud Fader vet dagen och timmen av avkastningen.

Andra:

Vi förstår inte de tecken och profetior sluttider som genom att titta på det förflutna.

 

Om, som jag tror, ​​och skrev i bloggen att tidens slut startas 14 maj 1948 med skapandet av staten Israel, är det för att det är från denna period som kännetecknen och Bibelns profetior förebådar tillbaka om Jesus Kristus började uppträda allt oftare och makt.

 

Likaså är det sedan den 29 september 2008 med börskraschen på Wall Street, som har sett fram globala ruin, katastrofer uppförstorade, konflikter och krig runt om i världen, massakern på kristna, förstörelse av kyrkor och det senaste kriget i den sista tiden startas i Syrien i mars 2012 med ankomsten av förstärkningar från utomstående islamiska extremister ansluter sig till raden slingers.

 

Detta är ett krig som kommer att pågå 42 månader och att Jesus Kristus kommer att stanna på sin återkomst (det bör noteras att före den i mars 2012 händelserna i Syrien var en intern konflikt)

 

Sedan 2008 har vi sett en mycket betydande ökning av effekt och frekvens av all bibliska smärta profete. Det är fakta.

 

Så Gud genom ett ord av Jesus Kristus inte berätta i förväg dagen eller timmen, men tillåter oss att närma förstå de framsteg som gjorts tecken och profetior.

 

Så vi kan förstå och se att sju år mellan September 2008 September 2015 (två gånger tre och en halv).

 

De första tre och en halv var verkligen mycket svårt, men den andra halvan är mycket svårare. Dessa är konkreta fakta som profete i Bibeln.

 

Och året är inte över!

 

Vi finner att den globala konflikten började i Syrien, det blir starkare för varje dag att medierna inte talar mycket vid tiden för Gulfkriget.

 

Alla tecken och bibliska profetior om Jesu Kristi återkomst görs. Saknas bara de händelser som är direkt relaterade till hans återkomst.

 

1. Borttagning av kyrkan.

2. Dagen för Guds vrede.

 

 

Även avlägsnande av kyrkan kan åstadkommas när som helst, jag är övertygad om att Gud kommer att vänta på sista stund så att majoriteten kan sparas.

 

När dagen för Guds vrede, jag är övertygad om att kommer att ske strax före Jesu Kristi återkomst.

 

Observera att vissa icke-bibliska profetior talar om tre dagar av mörker.

 

Det skulle vara tre dagar före Jesu Kristi återkomst.

 

När det gäller bortförande, bör det ske den dag Guds vrede.

 

Om jag har det rätt, och avkastningen av vår Herre Jesus Kristus uppstår mellan 14 och 15 september 2015 och innerligt hoppas jag från botten av min själ, då dagarna i september 2015, skulle föregå vara den mest särskilt av den mänskliga historien.

 

Jag sa att vår broder Claude IGNERSKI  »  HÄR  « , skrev i sina böcker på den sista tiden, vilket jag rekommenderar läsning att uppryckandet av kyrkan kan hända i september 2015 och Jesu Kristi återkomst 2021 .

 

Han kan vara rätt och jag fel!

 

Men vi är överens om det faktum att 2015 skulle bli ett mycket speciellt år och hårt till slutet av tiden.

 

Jag skulle dock vilja ta med till en återspegling av varje faktum att Bibeln säger att smärtan Jesu Kristi återkomst är som smärtan av förlossningen och därmed mer tiden går och smärtan är skarp att nå outhärdligt!

Alla mammor kan intyga!

 

Vi är för närvarande bevittnar massakrer stora kristna skalor.

 

Blodet heligas redan flödar fritt !!!

 

Titta på de senaste sju åren sedan 2008 i våra lidanden har nått en mycket hög nivå, tänk ytterligare sju år med en ökning av konstant effekt smärta och då kommer du att förstå att vi måste be intensivt för återlämnande av vår Herre göras snabbt.

 

Jag inbjuder dig att läsa mina senaste artiklar inklusive: 2015 Jesu Kristi kung av världen.

Länk: https://victorpicarra.wordpress.com/2015/01/10/2015-la-venue-du-roi-du-monde-jesus-christ/

 

Gud i sin oändliga barmhärtighet hjälper och skyddar alla som kommer till honom med kärlek, ödmjukhet och uppriktighet.

 

Men många människor som lider och lever den sista tiden i nöd katastrof, smärta i livet, våld, krig, fattigdom, och som känner sig övergivna av Gud.

 

Vi måste förstå att vi alla lever individuella tester av tro och i början av Guds vrede.

 

Tacka Herren för alla sina fastighets fakta och alla nådegåvor han beviljar oss genom att rädda oss från hans vrede.

 

Be och be Guds förlåtelse för alla våra synder, våra misstag, våra misstag och våra dåliga handlingar.

 

Be också för alla dem som är långt från Gud och i synnerhet för de goda muslimer, generös som tyvärr har blivit lurade av falska profeten Muhammed!

falsk profet-illuminati

 

Vi ser att islam är en villfarelse som bekänner kärlek med vapen i hand.

 

Ack, de som vi kallar « goda muslimer » som kallar sig borta från radikala islamister fördömer fortfarande i helvetet, för att tänka tjäna och be, de ber och omedvetet tjäna Lucifer.

Låt oss komma ihåg att förstå,

 

Bibeln lär oss att Gud skapade människan och sedan skapade han mannen och kvinnan i den första generationen delen av denna lilla gryende mänsklighet vänt sig mot sin skapare. (Kain dödade sin bror Abel).

 

 

Senare Gud valde bland män en familj, far till Enoch « Metusela » vars härstamning födde Noah. Det är att Gud räddade Noa störtfloden Humanity. Observera att denna mänsklighet som överlevde översvämningen sänktes till åtta « enkel familj Noas! »

 

 

Denna familj av Noah, nyinsatta världen, sedan kom hans « Abraham » avkomma av två kvinnor som födde Isak och Ismael.

 

Dessa två halvbröder blev eviga fiender.

 

Ett, Isak födde det hebreiska folket blev med tiden det judiska folket i Israel « Guds folk »  den Andre, Ismael, och födde en folk Gud ville många och overspread alla länder i Mellanöstern runt Medelhavet.

 

Det är dessa människor som födde « Mohammed » som sade att han fick besök av ärkeängeln Gabriel som dikte Koranen.

 

Mohammed, som var en krigare chief infördes genom list och tvinga fram en ny religion islam.

 

 

Islam är  »  den allt i ett «  Religion, kultur, samhälle, lag, rättvisa och regeringen.

 

De fattiga muslimer har blivit lurade av denna bedragare Mahomet som hävdade att ärkeängeln Gabriel dikte Koranen.

 

På uppdrag av Koranen och Allah radikala islamister bränner kyrkor, döda kristna och förstöra museer, medan muslimer säger gooders invadera världen införa sina lagar och seder.

 

Koranen är en bok anti- som snedvrider och ordnar gen utan Bibeln att sitta ner Muhammeds auktoritet över folken han erövrade av den så kallade ordet « Allah », list och med våld.

 

Valet var enkelt de som ville leva anta Koranen som helig bok, för andra var det döden.

 

Naturligtvis de som valde döden var underlägsna de som gick med på att tjäna Koranen och Muhammad.

 

Detta folk ättling till Ismael blev som Gud hade sagt, så talrika som stjärnorna på himlen.

Men tänker han övergavs av Gud Abraham , gick han bort och skapat tack  till Muhammed en ny religion som han själv . Han förevigade därmed fäderneärvda svartsjuka alltid söka gräl med ättlingar till Isak.

 

Muhammed fann det ett sätt att ena folket genom en ny religion « ISLAM.»

 

Men islam är en villfarelse och Muhammed är en falsk profet, även om en miljard människor på jorden påstår något annat.

 

Sanningen är i Bibeln .

 

I det första kommer vi veta att Gud själv materialiseras genom en brinnande buske talade till Mose personligen att be om sitt folk ut ur Egypten.

 

Det judiska folket är Guds folk.  

Det är odiskutabelt!

 

Också obestridligt är det faktum att Jesus Kristus var Messias av det judiska folket aviserade i skrifterna, men judarna nekas!

 

 De korsfäst Guds Son!

 

Guds son, Jesus Kristus genom kärlek gav ändå en chans att alla män (judar och andra) för att komma in i himmelriket. Inte av meriter utan genom sin kärlek!

 

Det är Jesus Kristus som skapade kyrkan som måste föra samman alla de som vill bli frälsta och nå evigt liv i himmelriket.

 

Innan han återvände nära Gud Fader, sade Jesus Kristus (Joh 15: 26) « Jag kommer att skicka er en annan, den helige Ande » 

 

Den helige Ande Gud kommer över varje varelse som genom dopet valt att vara en del av Jesu Kristi kyrka.

   

Ingen Guds profet har nämnts i Bibeln för att skapa en religion.

 

Den roll som en Guds profet är inte att uppnå utan att meddela, och Muhammed har inte meddelat, men fullbordat!    

 

MOHAMMED KAN INTE VARA EN PROFET !!!

 

De enda två religionerna Guds är judiska och kristna religioner.

Båda religionerna skapades av Gud för första och enda son Jesus Kristus till den andra!

 

Den falske profeten Muhammed drog så intresserad av Bibeln och ändrade det som inte var praktiskt att exemplet på Jesus Kristus som var den erkänner som en profet och inte Guds son!

 

Minns också att i Daniel 9 vers 26 står det:  Och efter de sextiotvå veckorna skall Messias skäras av, och det blir ingen efterträdare.Folket i fursten som skall komma skall förstöra staden och helgedomen, och slutet komma som en flod; Han greps att förödelsen kommer att pågå fram till slutet av kriget. 

 

Jesus verkligen var Messias förväntade, även om det förnekades av Guds folk « judarna »!

  

 Och han har ingen efterträdare!

 

Så Muhammed kunde aldrig göra anspråk på att vara gudomlig mission att skapa en ny religion.

 

Det finns två möjligheter att Koranen, eller den var skriven från grunden av Muhammed med eller utan maskopi eller koranen faktiskt dikt, men i detta fall var det inte genom ärkeängeln Gabriel, men Lucifer ingen.

 

Skillnaden mellan undervisning om Jesus Kristus och Lucifer är enorm, även om instruktionen innehåller samma ingredienser.

För Jesus Kristus, 

Det finns ingen lag utan kärlek eller kärlek utan lag

Lucifer,

Han har ingen kärlek i lagen eller lagen i kärlek

Som du kan se detta är inte samma sak!

 

Muslimer är de olyckliga offren för den falske profeten Muhammed som de är också offer för Stockholm Syndrome.

 

Läs bloggen artikeln:

Muslimer är OFFER FÖR STOCKHOLM SYNDROM

https://victorpicarra.wordpress.com/2012/09/06/les-musulmans-sont-victimes-du-syndrome-de-stockholm/

 

De kommer att vara deras mycket svårt att lämna islam för att komma till Jesus Kristus. Bara se vad spänning får muslimerna, speciellt fundamentalisterna när kritiserar Koranen eller Muhammed.

 

Jag påminner alla muslimer vers 14 i kapitel 19 i Matteusevangeliet:

 

Och Jesus sade Låten barnen, och hindra dem inte, för att komma till mig; för himmelriket tillhör sådana som dessa 

 

Så när vi ser muslimska barn, kvinnor och män som används som mänskliga bomber som vi kan bara beklaga att fanatiska, blodtörstiga islamister tvingade indoktrinering av dessa olyckliga brottslingar självmord leder dem rakt till helvetet!

 

Till alla muslimer kan jag bara säga, kom många till Jesus Kristus, om du vill bli frälst. Denna existens går mot sitt slut och Jesus Kristus når ut till dig.

 

GRIPER ULTIMATE LYCKA!

 

Snart Jesus Kristus kommer tillbaka, så initialt kommer det att spara genom att kidnappa hans trogna kyrkan, sedan strax efter bortförandet och strax före hans återkomst, kommer Guds vrede falla med kraft och makt över jorden och på hela mänskligheten.

 

Tills den dagen tillbaka i härlighet vår Herre Jesus Kristus, som man hoppats av alla kristna i två tusen år, vi absolut måste fortsätta att leva med ödmjukhet, värdighet och stolthet över att vara en kristen.

 

Vi måste fortsätta att uppfylla vårt ansvar och därmed hedra de månatliga återbetalningar av alla våra skulder och vårt dagliga liv i fred och kärlek genom att hjälpa dem som söker vår hjälp.

 

Vi måste be varje dag till Gud att hjälpa oss, skydda oss och hålla oss säkra från frestelser.

 

Vi vet redan att det här året kommer att fortsätta att vara svårt, men det är mycket goda nyheter så snart förändra våra liv.

 

Låt oss hålla lågan av vår tro, ha fullt förtroende är absolut på Jesus Kristus. Han lovade att komma och rädda oss till slutet av tiden och han kommer att hålla sitt löfte.

 

Räta dess existens, dop, omvändelse, förlåtelse, böner, väljer Jesus Kristus som frälsare, är vad som ger oss möjlighet att bli frälsta och att vara en del av kyrkan av vår Herre Jesus Kristus som tar bort snart .

 

Jesus Kristus kommer snart och det är kanske för månaden september eller oktober 2015.

 

Alla mina objekt

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/   

 

Gud välsigne er mina älskade bröder och systrar, och hjälper dig i väntan på återvänder till jorden för vår Herre Jesus Kristus, för att fullfölja den rätta vägen i ditt liv och aldrig ge upp.

Jag inbjuder dig att titta på den här videon nyktra på vår generation.

https://www.youtube.com/watch?v=EswuNaHWrO0#t=227

Fred, kärlek och Joys i hjärtan och hem med förväntningar om den välsignade dagen av hänryckning av kyrkan och avkastningen på Oljeberget vår Herre och Kung Jesus Kristus, den ende Guds son, hans tusenåriga styre fram till domedagen.

 

Victor

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s


%d blogueurs aiment cette page :