3RD världskriget är igång! (BN)

 

23 mars 2014, publicerade jag den här artikeln på bloggen nedan början av 3: e världskriget är naturligtvis den sista stora tecken innan återgång till jorden av vår Herre Jesus Kristus.

Vad vrider och spänner sedan det datumet!

– Globala politiska och ekonomiska situationer försämras ständigt dag för dag.

– Intimideringar och hot mellan stora makter orsakar rädsla för det värsta varje vecka.

– Terrorism och islamiskt våld har slagit och slår fortfarande världen med våld och vrede.

– Vår kyrka attackeras från alla håll, inklusive från insidan av dem som ska försvara det och förgrunda det. Påven Francis har skapat en ny humanistisk religion genom att förena den katolska kyrkan med alla religioner som han anser vara sanna och leder allt till Gud.

– Katastrofer har multiplicerat överallt på jorden.

– Kaos slår till världen, inklusive Frankrike, med denna våg av protester från de « gula västarna » som är extremt våld med scener av inbördeskrig.

Det vet vi, och det finns många gånger när jag tillkännagav det i bloggartiklarna att alla smärtor av liv, jord och kyrka kommer att fortsätta att förvärras mer och mer tills återkomst av vår Herre Jesus Kristus.

Nyheten och styrkan hos tecknen föreslår en mycket nära återkomst av vår Herre och kung Jesus Kristus.

Det är därför viktigt att vara medveten om det och att be för sin omedelbara återkomst.

Under de svåra tiderna som kommer, tycker jag att det är viktigt att skriva den här artikeln för att få din uppmärksamhet så att du inte kommer att bli förvånad när de kommer fram.

Jag uppmanar dig också att läsa den här artikeln om en epidemi vars media inte sträcker sig.

http://www.wikistrike.com/2019/04/debut-d-epidemie-mondiale-ce-champignon-extremement-mortel-et-ultra-resistant-se-propage-partout.html?fbclid=IwAR0JhPx39zVyhyGnIB_8NVmsTylL81S85eaoq6q9G4w6zPbJdQ2F2gV2u88

Tiderna som kommer kommer att bli mycket svåra. Det är en säkerhet!

Jag hoppas att de kommer att förkortas genom vår Herre Jesu Kristi återkomst.

Victor

artikel 

https://victorpicarra.wordpress.com/2014/03/23/la-3eme-guerre-mondiale-est-commencee/

SENASTE SIGN ÄR ENDAST I VÅRA ÖGON!

Jesus Kristus är mycket nära

VAR LÅN

DET KOMMER!

Stående min älskade

.

John 14-6

Jesus säger till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig.

Att vara en katolsk kristen är att ha tro och därför ha total och absolut förtroende för Jesu Kristi ord som är Guds enda son.

När vi läser versen ovan förstår vi med kraft och otvetydigt att  endast vägen som spåras av Jesus Kristus leder till Gud.

Till följd av alla religioner bildar endast kristendomen kyrkan av Jesus Kristus.

Endast kristna kommer att delta i kyrkans raptur och därmed undkomma Guds vrede som kommer före Jesu Kristi återkomst för hans tusenåriga regeringstid.

Jesu Kristi tusenåriga regering kommer att vara den sista chansen för mannen  « De som inte har blivit borttagna och som kommer att ha överlevt Guds vrede » för  att rena sig inför den sista domen och undkomma förstörelsen av jorden.

Genom att driva argumentet lite längre, med troens kraft kan vi förstå och säga att  endast kristendomen är den religion som leder till Gud.

Så hur är det med andra religioner?

Judendom, islam, hinduism och andra är inte religioner som leder till Gud eftersom Jesus Kristus sade att endast Han är vägen till Gud.

Länk för olika religioner

Går ännu längre i resonemanget kan vi säga och bekräfta med kraft att endast den kristna kyrkan är Jesu Kristi Kyrka.

Jesus Kristus tilldelade sin kyrka till Peter och efterträdare som efterträdare den nuvarande påven:  Francis  är den katolska kyrkans vägledning.

Och ändå upptäcker vi i Apokalypsboken en mycket speciell vers, Rev 18.

För att bli rädd kommer han att föra oss ut ur    « Babylon »   guld, Babylon i slutet av tiden är Rom (Vatikanen) så den katolska kyrkan!

.

Ap. 18, 4-5  

 »  Och jag hörde en annan röst från himlen som sade: » Kom ut ur henne, mitt folk, så att ni inte är delaktiga i hennes synder och att ni inte har någon del i hennes plågor.  » Ty hans synder har hopat upp till himmelen, och Gud har minns sina missgärningar. « 

.

Så vad ska man göra? 

Vi måste ha total och absolut förtroende för Jesu Kristi ord och följ därför inte blint Vatikanstatens och påvens direktiv.

Kyrkan agoniserar att hon är övergiven, övergiven, martyrad men vi får inte lämna för att komma in i en annan kyrka!

Jag uppmanar dig att läsa mina artiklar om kyrkan:

.

Kyrkor utan musslor

och

Den agoniserade kyrkan

.

Det är Bibeln, Guds ord och Jesus Kristus, liksom vårt hjärta, som borde leda oss nu tills kyrkans raptur och Jesu Kristi återkomst på Oljesberget, för vi vi är redan i slutet av tiden.

Sedan Lateran-avtalen 1929 är Vatikanen inte längre sätet för Jesu Kristi kyrka!

Vatikanen har blivit ett tillstånd och våra sista poppar har sedan dess blivit  KINGS   i detta   » Vatikan  » -stat  , och förmedlar därmed män och humanism inför Gud.

Det är dags för oss, mina älskade bröder och systrar att ta reda på vår tro och vår existens.

Jag rekommenderar att du läser min artikel:

.

DET TREDJE VÄRLDSKriget

.

Vi lever i mycket speciella tider och är mycket förvirrade av exemplet på vår pave Francis som gör sublimt humanistiskt tal genom att offentligt betala  »  och på TV » , medlemmar av MAFIAS att förändra sina liv och rädda Oskyldiga människors liv, inklusive barn!

Men å andra sidan, inte ett enda ord om de apokalyptiska tiderna som vi lever och det kommer snart att sluta genom Jesu Kristi återkomst!

Denna återkomst, Jesus Kristus, lovade det och han förklarade med många tecken och profetior när denna återvändande skulle äga rum.

Och det är tydligt utan tvekan att vi i några år har levt höjdpunkterna i dessa tecken och profetior som meddelar Jesu Kristi återkomst.

Och ändå inte ett enda ord om denna avkastning uttalas av påven vars uppgift är ännu inte styra kyrkan och att förbereda oss alla  « Män och kvinnor över hela jorden »  för återsändande av vår Herre, Kung, Jesus Kristus, Guds enda son.

Det är bra och väldigt bra att påven frågar  « tjuvarna »  att ångra sig och komma till Jesus Kristus.

012968083_prevstill

Jesus Kristus själv på korset lovade en av de två tjuvar som var korsfästa tillsammans med honom, för att välkomna honom till huset av sin far eftersom han hade ångrat alla sina missgärningar.

Men ska inte påven  också  förklara för hela världen att Jesus Kristus kommer tillbaka snart och att det är viktigt för alla kristna att förbereda oss genom att räta ut våra liv, be om att Jesus Kristus återkommer snabbt och för hej till våra själar.

Ska inte påven  också  förklara för alla jordens folk hur viktigt det är med tron ​​och behovet att komma till Jesus Kristus genom dop och ånger för att bli frälst och räddas från Guds vrede? som kommer snabbt.

Påven bör han inte  också,  i den sista perioden av den sista tiden, gör proselytism i den ädla bemärkelse, så att varje man och kvinna på jorden erbjuds en chans att komma till Jesus Kristus och att bli räddad.

Vid åsynen av alla tecken och profetior redan uppfyllt, med tanke på världshändelser, lyssna på den gränslösa tystnad påven om ett snabbt återlämnande av Jesus Kristus, vi verkligen är kristna och katoliker i lag att fråga frågan   « Finns det fortfarande tro i Vatikanen! « 

Se min artikel:

.

Från Fatimas tredje hemlighet till Jesu Kristi återkomst

.

Jag skulle gå vidare och säga att det är mycket synligt att Vatikanen väntar någon snart.

.

Men är det Jesus Kristus?

.

När vi ser att stora summor spenderas av Vatikanen för byggandet av jätteteleskop för att observera stjärnorna!

De är utomjordiska som Vatikanen verkar titta och inte Jesus Kristus, Guds son!

Tlscope-lucifer

Se min artikel:

.

antikristen verkar väl identifierad

.

Alla dessa fakta är verkliga, faktiska och konkreta och det finns ingen blindare än den som vägrar se och det finns ingen dövare än den som vägrar att höra!

.

Vi ser fler och fler kyrkor utan stupor, församlingar utan präster och begravningsfester av lekfolk.

Obehaget är äkta, stort och djupt i vår katolska kyrka!

.

Lyckligtvis har vi fortfarande präster som är sanna troende män, som gör allt de kan och ofta utan hjälp för att hålla troens flamma i kyrkan vid liv.

.

Men tyvärr och trots allt stängs många kyrkor varje år på grund av brist på präster och troende!

Det hade Jesus Kristus också meddelat i kapitlet om evangeliet i Lukas: 18 vers: 8

.

Lukas 18 .

1. Jesus skickade dem en liknelse för att visa att man alltid måste be och inte slappna av.

2 Och han sade: « Det var en domare i en stad som inte fruktade Gud och respekterar ingen.

3 Och det var en änka i den staden som kom och sade till henne: Ge mig rätt mot min motståndare.

Han vägrade länge. Men då säger han i sig: Även om jag inte fruktar Gud, och ingen respekt för någon,

5 Men eftersom denna änka inte behaga mig, skall jag göra sin rättvisa, så att hon inte får komma och bryta mitt huvud.

6 Och Herren sade: Hör vad den orättfärdige domaren säger.

7 Och vill inte Gud göra rätt till sina utvalda, som ropar till honom dag och natt och väntar på dem?

8 Jag säger till dig, han kommer att göra dem omedelbart. Men när Människosonen kommer, kommer han att hitta tro på jorden?

.

Några tecken på den snabba återkomsten av Jesus Kristus  :

.

här

.

Detta leder oss till analysen av de tre sista missade tecknen för Jesu Kristi återkomst:

se min artikel:

.

De sista tre tecknen på Jesu Kristi återkomst till jorden

.

01) Antikristens avslöjande 

02) Den tredje återuppbyggnaden av templet i Jerusalem

03) En världskonflikt som kommer att stoppa Jesus Kristus vid hans återkomst

Jag Antikristens Avtäckande

.

se min artikel:

Antikristens avslöjande 

I historien,

Antikristen verkar ha sitt säte på templet och vara personifierad av ISLAM

Motståndaren som stiger mot allt som kallas gud eller som är dyrkad Han går så långt som att sätta sig [som Gud] i Guds tempel genom att förkunna sig Gud. (2 Tessalonikerna 2: 4)

Denna vers i berättelsen gäller synligt för ISLAM vars moské av al aqsa byggdes på Guds tempelbåge.

Även om muslimer är mycket gudfrysta människor, är det också sant att många kristna är mordade av islamister, helt enkelt för att de är kristna!

Kyrkorna är avskalade, vandaliserade och till och med brända.

Kristna befolkningar förföljs och martyras av islamister.

Detsamma gäller vissa muslimer, som är slavar och förödmjukade av blodtörstiga muslimska lunatiker i ISLAMs namn!

Islam tjänar satan i Guds namn!

Det måste sägas även om de är svåra att höra!

Att vara en muslim är att acceptera ISLAM och därför vara medbrottsling för alla sina brott!

Muslimer Jag inbjuder er alla att komma till Kristus och bli frälsta, och jag inbjuder dig att meditera på dessa ord av Jesus Kristus:

.

John 14-6

Jesus säger till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig.

.

Det är brådskande för alla muslimer att komma snabbt till Jesus Kristus eftersom starka islamiska vägar redan kräver att jihad slänger israel ut ur världskarta och svalar världen till islam.

.

I slutet av tiden

Antikristen verkar också ha sitt säte i Vatikanen

Jag uppmanar dig att läsa min artikel om ämnet:

.

Apokalypsdjurets djur är identifierade .

II Den tredje återuppbyggnaden av templet i Jerusalem

Jag kan vara fel, men jag tror inte att det judiska folket kan återuppbygga Jerusalem templet för tredje gången.

Naturligtvis alla instrument och all nödvändig för utövandet av tempel ritualer har redan återställts. Medel har också höjts för denna rekonstruktion.

Det är även troligt att det judiska folket kommer att göra allt de kan för att bygga om det här templet så snart machia’h är avslöjat!

Ja, men här är Mashiach, det kommer att bli till det judiska folks överraskning « Jesus Kristus » och det tredje templet kommer att vara det himmelska Jerusalem som kommer på Oljeberget vid Jesu Kristi återkomst.

 .

Det tredje templet kommer inte att byggas om av det judiska folket!

.

III En världskonflikt som kommer att stoppa Jesus Kristus vid hans återkomst

.

Det sista tecknet är det viktigaste av de tre

eftersom  det är den enda som verkligen återstår att göra.

.

Vi kan följa sin utveckling dag för dag och sålunda se världen flytta på vägen till det tredje världskriget.

.

Det är detta krig som kommer att stoppa Jesus Kristus vid hans återkomst.

.

Nyheten är rik på tecken för att förstå att inte bara krig är oundvikligt men har redan börjat.

Vi hade de första händelserna med den arabiska våren som satte Mellanöstern i brand.

Uppror och inbördeskrig rasar sedan 2011 i den arabiska världen.

Iran och Syrien (som, trots att de var inblandade i ett inbördeskrig), säger att de vill torka Israel från kartan.

Och nu är det de två supermakterna (Ryssland / USA) som motsätter sig Storbritanniens framtid.

Kina och Europa kommer också att vara synliga!

Men vad ska Indien göra?

Var och en av dessa krafter vet att  « morötter är kokta »

Betydelse morötter kokas:  den har världsekonomin är förstört och ett världskrig har blivit oundvikligt.

Det starkaste tecknet på att kriget redan har börjat är att vi redan är i krigets ekonomiska fas.

Vedergällning, Återkallande av värden i motsatta länder, Politisk Destabilisering, Hot och Hemliga Manövrer. (Som att Boeing 777 försvinner)

Boeing-777-Malaysia-Airlines-alien-svart-hål-plot-as-det-går-sest-e1394812443879

Det vi inte säger i  media  är närvaron i Boeing 777 av cirka tjugo forskare i elektronisk krigföring)

källa:

mysteriet med flyg MH370

.

Det kommer att tvingas och tvingas att stormakterna kommer att kastas i denna världskonflikt eftersom det borde ge en ny världsekonomi och skapa en ny världsordning!

.

Återfödelse av kaos!

.

Man skulle då bli en sann slav i denna nya världsordning.

.

Tvivla inte på det!

.

Det är genom kärlek för dem som har kommit till honom genom ånger, tro och dop att Jesus Kristus kommer att återvända snart för att rädda oss från Guds vrede och den slaveri som införs av de sataniska krafterna.

Att känna Jesus Kristus klickar på:

.

här

.

Sammanfattningsvis går världen väldigt illa, tecknen på borttagandet av kyrkan är alla uppnådda.

Det sista tecknet på en återkomst till Oljemålningen för vår Herre och kung Jesus Kristus är uppfylld inför våra ögon.  « Tredje världskriget! « 

Så tvingande är att notera att nyheten bekräftar mina analyser som förutsätter borttagandet av kyrkan för slutet av året runt november 2014 och Jesu Kristi återkomst på Oljeberget förmodligen för september 2015.

Men självklart kan jag vara fel och kyrkans raptur kan nu ingripa när som helst!

Se mina artiklar:

Apokalypsens datum

och

Jesu Kristi återkomst

.

Och kanske det hela (Jesu Kristi borttagning och fysiska återkomst) kommer att vara i år 2014 som förutspåddes av vår bror Louis d’Alencourt i hans blogg  den stora Réveil  .

INFO:

Här konkret av vem vi styrs i världen:

.

här

.

Vakna, för snart blir det för sent och då kommer det att gråta, gråta och gnashing av alla latecomers; som föredrog att fortsätta dagdrömmer istället för att vakna och gå upp för att gå på vägen för att möta Jesus Kristus.

Om du väntar på kanonens ljud för att förstå att kriget har börjat och att Jesus Kristus kommer att ta bort sin kyrka, så kommer det säkert att vara för sent eftersom kyrkan kommer att sparas Guds vrede!

.

Det är nu som vi måste stiga, ångra och komma till Jesus Kristus, senare kanske kommer det aldrig att bli!

.

Trots att ingen känner till Jesu Kristi återkomst eller dag, meddelar bibliska tecken och profetior oss att tiden för återkomsten till vår Herre, Mästare och kung, Jesus Kristus, enda Guds son, har kommit!

Tiden löper ut så skynda dig om du vill bli räddad.

Böner och ånger, är pålagda oss alla i dessa sista dagar av människans historia innan Jesu Kristi återkomst.

Låt oss titta, titta, be och be om och om igen för att Jesus Kristus ska återvända snabbt och för våra själs frälsning.

Låt oss alla vara den uppståndna Kristi soldater och låt oss alla sprida Guds ord.

.

« Jesus Kristus återvänder snart! « 

.

Victor