GOD PROTECT CHRISTENEN VAN AL-KOCH!

 4472788_3_cbbb_un-van-militie-christenen-het-village_99dbb2cfde9a6e45d6b7fe047556dc69

 

Dit jaar 2015 zoals ik in mijn artikel 1 januari (link  HIER  )  we leven en zullen leven een andere zeer sterke momenten van het einde der tijden, want hoe groter de terugkeer van Jezus Christus is in de buurt en evenementen zijn sterk , krachtig, helder en explosief. 

 

Een blik op de weg door en de katastrofisch buitengewone bewijs van de wereldwijde situatie in alle gebieden jaren lijkt ons op een manier zodat het duidelijk dat men moet zijn kwade trouw zoals blinden niet te zien of te licht lijkt donker.

 

In het eerste kwartaal van 2015, zal God het bewustzijn van de mensheid (link verhogen  HIER ) ervaren we de pijn geprofeteerd in de Bijbel de aankondiging van de terugkeer naar de aarde van zijn enige zoon, en Geliefden, Jezus Christus, onze Heiland en Koning die terug zal komen met ons mee naar de wereld te regeren gedurende de duizend jaar die ons scheiden van het laatste oordeel.

 

We moeten begrijpen dat we leven in de afgelopen jaren, mijn geliefde christelijke broeders en zusters van de wereld, de tijd van vervolging en Faith.

 

De vervolging van christenen is nu wereldwijd en op grote schaal door burgeroorlogen, terroristische daden en de fysieke, morele en verbale.

 

ISLAM weldenkende de weg Oosten, veroordeelt woede en wreedheid door bloedige gebeurtenissen, de karikaturen van zijn profeet Mohamed,zover gaat de vlag van onze geliefde FRANCE verbranden en degraderen onze ambassades.

 

Hoe kunnen we dan respect hebben voor de hordes fanatici die brutaal schreeuwen « dood » om christenen en Frans.

 

Hoe kunnen we respect hebben voor een leger van bloeddorstige fanatici en dwazen in de naam van een God zij Allah noemen hun broeders en zusters tolerant en ruimdenkend moslims en onze broeders en zusters oosterse christenen doden .

 

Hoe kunnen wij eisen respect voor de verachtelijke wezens die in strijd verminken en doden van degenen die weigeren om barbaarse wetten die gericht zijn op het maken van « de man » slaaf van fanatici die zijn voor het doel van de in te dienen vernederen man tot een leven van slavernij te aanvaarden.

 

Het moet worden erkend dat deze verachtelijke wezens, fanatici, islamisten en terroristen proberen te bereiken door middel van geweld, oorlog en terreur, een nieuwe beschaving op aarde « ISLAM » .

 

Dus het moet gezegd worden en te verduidelijken deze wilde hordes fanatieke islamitische terroristen als ze besluiten om terug te gaan naar sponsoren of het uitvoeren van aanslagen in het land van de rechten van de mens en de burger de « Frankrijk », of elk wezen is vrij om leven zijn geloof, zijn religie en cultuur ten aanzien van de individuele vrijheden en de wetten van de Republiek , vertrekken we in geen geval ongestraft misdaden begaan in Frankrijk en over de hele wereld tegen de bevolking van Frankrijk, haar waarden en haar Republiek .

 

Vredestijd   

De reactie van Frankrijk zal altijd  door zijn Recht en Rechtvaardigheid en haar kracht zal altijd zijn recht en justitie te zijn.

 

OORLOGSTIJD

GOD Heb medelijden onzer vijanden !!!

 

 

De wetten van de Republiek zijn seculiere en de moslims van Frankrijk, Franse levend geboren als elke Fransen in overeenstemming met de wetten van de Republiek, zijn tradities en de douane, de eredienst, culturele en republikeinse.

 

Voor moslims is uitgegroeid tot het Frans door de Franse nationaliteit zij zijn aanvaard waarden, wetten en gebruiken van ons en Frankrijk en zijn Republiek en moet voldoen.

 

Voor niet-Franse moslims in Frankrijk , die niet langer accepteren van de waarden en de wetten van de Franse Republiek, hebben ze een probleem dat hun verantwoordelijkheid op te lossen.

 

De Franse Pacific en pacifisten.

Vreedzame omdat ze in vrede leven

Pacifisten omdat ze helpen anderen in vrede te leven

 

Wij, de Franse, zijn mannen en Vrede Vrouwen leven in vrede en in de naam van vrede en liefde verwelkomen we de slachtoffers van tirannie en het helpen in het kader van de « UN » en alle behoeftige mensen slachtoffers van tirannen en bloeddorstige gekken.

Naar Frankrijk te vallen en haar mensen is een misdaad tegen de vrede en de liefde van God en het zal nooit ongestraft!

 

Islamisten,

 

Heeft mijn Franse broeders en zusters, joden, moslims, atheïsten, christenen of welke religie dan ook niet aan!

 

Islamistische fanatici en terroristen, jullie die pleiten jihad tegen onze beschaving en onze samenleving, je straf is in de buurt en het zal uit de hemel komen .

 

Het zal geweldig zijn en zal worden voldaan

door de wil van God!

 

Islamisten, dan God hunkert u om u te helpen en zullen doof voor uw gebeden en uw tranen blijven.

 

Berouw of kijken naar de hemel!

 

Als u alle de ongelukkige slachtoffers van deze bloedige gek, ik wil u zeggen dat God ziet uw lijden en dat de dag van de bevrijding nabij is, dan is uw loon zal groot zijn.

 

Voorzichtigheid, moed, geduld en gebed.

 

Geliefde broeders en zusters in Christus, God houdt van ons en zal ons helpen als het helpt onze broeders en zusters van AL-KOCH dat is een oase van liefde en vrede in de hel van Irak!

Link naar artikel christenen Al-Koch Druk   HIER 

 

 

God zegene alle mensen van goede wil.

Liefde, vrede en vreugde in de harten en in de lobby’s in afwachting van de terugkeer in heerlijkheid op aarde van onze Heer Jezus Christus.

Victor

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s


%d blogueurs aiment cette page :