Die Book – Die Prediker terugkeer van die King

My beminde eiendom blog lesers.

 

Ek is bly om die publikasie van my boek se titel te kondig is dieselfde as die blog « Die prediker terugkeer van die King »

Jy kan reeds bestel dit aan die redakteur « Edilivre » voordat dit in boekwinkels

Titel van Paper: « Die Prediker terugkeer van die King »
Editions Edilivre – APARIS

175 boulevard Anatole France

Kolf A, 2de Vloer

93200 Saint Denis

Tel: 01 41 62 14 40 / Faks: 01 41 62 14 50
Internet Kontak: http://www.edilivre.com/contacts

cover

 

Christendom in ons samelewing verwaarloos, verlate en geoffer aan die belange van die humanisme in wie se naam vind ons dat ons geleidelik « uitgewis » en dat ons kerke is gesloop. Ons vind dieselfde buitengewone opkoms van Islam wêreldwyd.

 

As jy lees my blog, jy weet dat dit is ‘n voorloper sterk tekens van die naderende terugkeer van ons Here en Koning Jesus Christus.

 

Sodat soveel gered kan word, moet ons al alles in ons vermoë doen om die wêreld te leer ken en te verstaan ​​dat Jesus Christus is die Koning van die wêreld en hy is gou terug om mense en nasies te oordeel.

 

Dit is waarom ek hierdie blog en dankie hartlik te besoek en lees my artikels.

 

Die blog is nou besoek sowat 500 keer per dag. Dit kan beskou word as ‘n ware sukses.

 

Maar, dit is nie genoeg om die wêreld te vertel die terugkeer van Koning Jesus Christus en so het ek besluit om ‘n boek te skryf, sodat die grootste getal nie toegang tot die internet is ingelig en dat almal kan besluit sy siel en gewete van die pad wat hy wil volg.

 

In ons donker samelewing word ons geloof bewys en baie voel deur God verlaat nie, maar ek kan jou verseker dit is nie.

 

God het nooit ons verlaat, hy is lief vir ons genoeg om toegelaat het sy seun wat suiwer liefde, na die aarde gekom en daar is mishandel, beledig, gegesel en uiteindelik in aaklige lyding gekruisig en vasgespyker aan ‘n kruis pass deur die dood om ons te red.

 

Maar helaas is ons oorstroom met valse leerstellings, valse profete en valse gode wat ons visie van God versteur en het ons te neem dwaling paaie.

 

So ek wou my boek lesers die talle bewyse van die bestaan ​​van God en sy enigste seun Jesus Christus te bring. Dit is so dat alle meer « gelowiges maar sachants ».

 

My boek toon dat dit God is wat die heelal en alles wat daarin geskep. Dit bewys ook die goddelikheid van Jesus Christus en sy wederkoms na die aarde.

 

Hoewel dit nie ‘n boek van die geskiedenis of wetenskap, het hy verduidelik man se reis van sy ontstaan ​​om sy terugkeer na die tuin van Eden in die regering van Jesus Christus en blik die toekoms van die man na die heerskappy van Jesus Christus.

 

Dit spesifiseer ook die profesieë van die einde van die tye en maak dit moontlik om die maksimum van ons verwagting van die wederkoms van onse Here Jesus Christus te ken.

 

Dit is belangrik en selfs noodsaaklik om ‘n onderbreking in die lewe neem om voorraad van wat belangrik is en noodsaaklik in die lewe is nie.Dit is wat ek nooi jou uit om dit te doen deur die lees van my boek.

 

Jesus Christus kom terug binnekort mense en nasies te oordeel, is dit ‘n uitgemaakte saak, maar voorheen baie moeilik dae nog slaan die aarde en die mensdom. Lees van die boek kan jou voorberei om hierdie moeilike tye wat ons nog te steek in die gesig staar.

 

Regmaak Heinings kan jy om te bevestig dat al ons probleme voortdurend groeiende vir etlike jare. Maar ons is ‘n verduideliking en is in die boek.

 

Ek nooi jou uit om nie net my boek te lees nie, maar ook dit bekend te maak, sodat meer dit kan lees en besef dat die waarheid is nie die alledaagse werklikheid ons verduidelik ons ​​ateïstiese samelewing.

 

Laat ons almal soldate van Jesus Christus, is dit ons Christelike plig en is vurig besig om die goeie woord te publiseer « Jesus Christus is gou terug te kom »

 

Almal gered kan word as hulle na Christus toe kom deur die doop en bekering.

 

Dit moet maak ons ​​die feite in die gesig staar en besef dat ons lewe in die wêreld vir ‘n paar jaar die tyd so hard as individue.

 

Hierdie is die daaglikse repetisies en natuurlike rampe soos buitenmaatse Swaar reën, vloede, storms, rampe, aardbewings, orkane, siklone, vure, vulkaniese uitbarstings.

 

Maar dit is ook elke jaar vir ‘n paar jaar sonder enige bekende sterftes per miljoen, want vis, voëls en die vee en die wilde diere oor die hele planeet.

 

Hulle is ook oorloë en oorverdowende geluide van ‘n wêreldoorlog, geweld, verlies van morele waardes.

 

En dit is ook die stygende radikalisme en Islamitiese ekstremisme wie fanatici uitgemoor lede van die Christelike mense en pleeg ontheiliging, vandalisme, brandstigting en die vernietiging van kerke.

 

Om nie die beduidende afname in die Rooms-Katolieke Kerk van priesters te noem.

 

Om al hierdie euwels moet ons die globale verwoesting wat gevestig oor die hele wêreld sedert die ineenstorting van die aandelebeurs September 29, 2008, wat veroorsaak dat die honger en ellende oral by te voeg, die impak is al hoe meer belangrik as die wêreld se bevolking het toegeneem van twee en ‘n half miljard inwoners in 1950 tot meer as sewe miljard in 2012, slegs 63 jaar.

 

Selfs die Vatikaan wat die Heilige Stoel van die Katolieke Kerk was het ‘n stink plek waar Jesus Christus het ‘n eenvoudige accessory of ‘n stukkie van die Vatikaan Museum.

 

Al hierdie is verduidelik in die boek.

 

Almal wat my ken, weet dat ek nooit opgee omdat geen berg is onoorkombaar en ek sal voortgaan om op te tree om soveel goeie nuus van die naderende terugkeer van die Koning Jesus Christus aan te kondig.

 

Vir diegene wat weet wie ek is:

 

Hier kortliks ‘n klein deel van my biografie.

 

Seun van ‘n Portugese elektrisiën emigreer na Frankryk in 1957, ek het grootgeword in die Katolieke opvoeding, kategese, die nagmaal en JOC (Young Christelike Werkers).

 

Hierdie lering het my ‘n Christen man standaard.

 

Ek het altyd probeer so goed soos ek was in staat om ‘n gesonde lewe in God se liefde en respek vir die wette lei (sonder om ‘n heilige!)

 

Ek moet sê dat sedert my kinderjare God was nog altyd deel van my lewe. Hy is ‘n vertroueling, ‘n vriend, ‘n raadgewer en ‘n onontbeerlike hulpmiddel in die alledaagse lewe.

 

Tydens ‘n baie lang deel van my lewe het ek ‘n baie moeilike en ingewikkelde werk gehad en God het baie wonderwerke om my aan die lewe te hou in hierdie gevaarlike loopbaan.

 

So ek het geen geheime van God en ek het die algehele en absolute vertroue in hom.

 

God bewys Sy liefde vir my voortdurend en gee my sy hulp in die alledaagse lewe. Ek kan jou verseker dat dit pure plesier om te voel geliefd en deur God gehelp.

 

So ek wil ook daar wees om God in ‘n nederige klein mate getuig sy liefde vir ons en die naderende terugkeer na die aarde van sy enigste seun Jesus Christus.

 

In 2009 deur die Lake kans wat ek het besef dat ons in die laat Bybelse tye wat sal uitloop op die terugkeer van Jesus Christus geleef het.

 

Natuurlik ‘n goeie Christen het ek geleer en die kategese dag sal die einde van die wêreld kom en daardie dag God sal terugkeer na die aarde om alle mense te oordeel.

 

Voordat intellektueel aanvaar die wederkoms van Jesus Christus is goed beplan vir ons geslag, het ek baie ontleed en nog al die profetiese tekens aankondiging van die einde van die tye en die terugkeer van Jesus Christus op aarde.

 

Ek moes uiteindelik om te gaan na die getuienis en vind dat al die tekens en profesieë van die einde van die tye Herald die wederkoms van Jesus Christus is elke dag bereik en dat dit kan in enige manier ‘n toeval as die aantal profesieë wat presteer is belangrik.

 

Dit het radikaal verander my lewe en daarom het ek besluit om hierdie blog te skep « Die prediker terugkeer van die King » wat ek gepubliseer talle artikels in alle tale aan al die mensdom in te lig van hierdie wonderlike gebeurtenis en dra ook ontwaking van die Christelike wêreld, sodat almal kan sy gedagtes en sy siel voor te berei om die terugkeer van Jesus Christus ons Here en Koning, die enigste seun van God.

 

My boek is daarop gemik om die leser te wys die bestaan ​​van God, die goddelikheid van Jesus Christus, aan die evolusie van die mens te verduidelik aan God en aan die grootste aantal inlig van hierdie wonderlike terugkeer van ons heerlikheid Here Jesus Christus vir sy duisendjarige vrederyk.

 

Daar is ‘n sekerheid in hierdie apokaliptiese wêreld is dat Jesus Christus terugkeer gou.

 

Dit is belangrik en noodsaaklik om te onthou dat Jesus Christus het gesê: « Ek is die weg en die waarheid en die lewe, niemand kom na die Vader behalwe deur My nie. « 

 

As dit nie gedoen word nie, moenie julle doop en baie kom na Christus om gered te word.

 

Binnekort sal dit te laat wees en daar sal oor die hele aarde huil en trane van al die laatkommers.

 

Ek vra jou om asseblief my boek bekend te stel aan al jou ouers, vriende, verhoudings, kontakte en alle sosiale netwerke vir almal om te ken en te deel in die draai liefde van God en gered word nie.

God het ons lief en liefde sy enigste Seun, Jesus Christus is gou om terug te keer na die aarde vir die terugkeer na die tuin van Eden om almal wat na hom toe kom.

Agtergrond Heart dankie vir alles wat jy doen vir die liefde en heerlikheid van God en Jesus Christus!

God seën jou en jou toelaat om te werk vir die liefde en heerlikheid van Jesus Christus.

 

Victor