2 0 1 7. Liefde, geregtigheid en geloof. 2 0 1 8

duif

In 2017 begin van die jaar, ek wil eers voor die aanpak van hierdie belangrike artikel in apokaliptiese tyd waarin ons tans ondervind om julle almal, my geliefde broers en susters in Christus en liewe blog lesers, my wense gelukkige nuwe jaar 2017.

 

A Almal, Ek hoop God hou weg van die versoeking en bystand veral in die kruising van hierdie jaar, 2017.

 

Ek bid dat die Here gee jou die krag om die probleme van die lewe wat ‘n paar jaar al hoe meer belangrik in die gesig staar.

 

Mag God jou gee en hou jou gesond. Dit laat jou toe om nie die noodsaaklikhede mis en gee jou en openbaar sy steun en liefde by elke geleentheid.

 

Mag jy bly binne die lewe van die boek sodat dit nie die toorn van God wat geleidelik daal tot die wêreld vir baie jare aangaan.

 

Amen.

 

Liefde, Regte en Faith

 

balans

Let daarop dat hierdie artikel Liefde, Regte en Faith komplimenteer die artikel:

2017 vyf prioriteite

 

Ons absoluut moet daarvan bewus wees dat die liefde, reg en geloof is drie belangrike elemente van die Christelike lewenswyse en kan in die aangesig van God vir ons te red of ons veroordeel vir die ewigheid.

 

Om die probleem te verstaan blyk dit nuttig om ‘n klein herinnering oor die tye waarin ons leef te maak.

 

Sedert 14 Mei 1948, soos ek reeds verskeie kere gesê en bewys in die blog, het ons die Bybelse tydperk tot die einde van die tyd.

 

Dit Bybelse tydperk tot die einde van tyd plaasvind oor ‘n enkele geslag.

 

Ons het bevestiging in die Evangelies (veral Matthew 24 Link: einde van die dae ), wat ook noem dat Jesus Christus fisies sal terugkeer na die aarde voor die einde van hierdie laaste geslag tot daar heers oor die mensdom vir duisende jare. Die millennium .

 

Soos ons kan sien, die tydperk van die eindtyd is progressief in lyding, soos die pyn van kindergeboorte.

 

1 Tessalonisense 5: 3

 

Omdat jy jouself weet dat die dag sal die Here kom soos ‘n dief in die nag. 3 Wanneer hulle sê: Vrede en veiligheid; Toe kom ‘n skielike verderf hulle soos die barensnood ‘n swanger vrou, en hulle sal sekerlik nie ontvlug nie. 4 Maar julle, broeders, is nie in duisternis, dat die dag julle sou oorval soos ‘n dief , …

 

Die eindtydse pyn sterk geword en deurlopende soos ons elke dag kan sien.

 

Nuus , (oorloë, gerugte van oorloë, migrasie, terrorisme en jihad is die nuus van al die media) die pyn van die mensdom , (ondergang, onsekerheid, armoede, rampe, siektes, geweld en verlies aan waardes geword natuurlike gevare van die lewe) die pyn van dierelewe (Dooie onverklaarbare deur miljoene elke jaar regoor die wêreld sedert 2008 vir visse, voëls en ander wilde en mak diere) gaan ongesiens, by gebrek aan verduideliking, die media verslag minima en die pyn van die aarde(tsunami, stort reën, die aarde bewe, storms, vloede, brande en orkane besig om meer en onkonvensionele) is deur baie mense as dramatiese rampe, maar heeltemal normaal aanvaar.

 

Die versameling van al hierdie pyn selfs al het hulle ‘n verduideliking afsonderlik kan vind, nogtans vorm ‘n geheel wat buitengewone en dit in die Bybel genoem as een van die tekens aankondiging van die spoedige koms van onse Here Jesus Christus. En die omvang van al hierdie pyn bevestig baie goed dat die tyd van die wederkoms van onse Here Jesus Christus is baie naby.

 

Hoewel ons begrip van die eindtye ons in staat stel om te bewys dat hierdie geslag nie sal verbygaan voordat Jesus Christus fisies na die aarde terugkeer om sy duisendjarige vrederyk wat duisend jaar later eindig deur die finale oordeel. ( Die finale oordeel sal die einde van die sterflike mens wees. Sommige sal vir ewig onder die wet van God en die ander vir ewig onder die wet van Lucifer).

 

Ondanks die feit dat ons vind dat die pyn is baie sterk en volgehoue.

Niemand kan sê presies wanneer die wederkoms in heerlikheid van onse Here Jesus Christus.

 

Ons weet dat in die Bybel die geslag tyd opgeneem ‘n tydperk van 40 jaar, maar 70 jaar en selfs 80 jaar en ook 120 jaar maksimum ouderdom van die lewe in Genesis 6: 3

 

Natuurlik ten spyte van die probleme van die lewe en omvang van pyn, God kan maak vir ons wag totdat 2068 (1948 + 120 jaar) die terugkeer van ons Here Jesus Christus.

 

Jesus Christus het gesê iets baie belangrik,  » Ek is die Alfa en die Omega, die eerste en die laaste, die begin en die einde  » Hierdie frase wat sê drie keer dieselfde ding anders blyk uit ‘n feit van die ‘n groot en besondere belang.

 

Hierdie sin is baie nuttig, selfs noodsaaklik in kombinasie met Hoofstuk 24 van Mattheus te verstaan watter tydperk sal die terugkeer van ons Here Jesus Christus.

 

In hoofstuk 24 van Mattheus verduidelik Jesus wat gebeur wanneer die eerste generasie wie se geboorte is die beginpunt van die Christendom(hy was die eerste) en wat sal gebeur met die laaste geslag voor sy terugkeer. (Dit sal ook die laaste wees). Dit beteken dat op sy terugkeer uit genade is voltooi en dus niemand sal gered word deur sy liefde en gevolglik dat om gered te word sal dit gaan deur die Wet.

 

In hierdie hoofstuk 24 van Mattheus, Jesus geprofeteer die vernietiging van die Jerusalem tempel. En in die jaar sewentig plaasgevind hierdie vernietiging van die tempel voorspel het deur Jesus Christus.

 

Dan kan ons verstaan dat wanneer Jesus praat van hierdie geslag in vers 34 van hoofstuk 24 van Mattheus se Evangelie

 

34 Ek sê vir julle die waarheid, hierdie geslag sal sekerlik nie verbygaan dat dit alles gebeur het nie.

 

Dit is ‘n geslag van 70 en dus weet dat die eerste teken van die eindtyd is 14 Mei 1948, moet die wederkoms van Jesus Christus nie later nie as 13 Mei 2018 wees.

 

Natuurlik ‘n eenvoudige manier waarop ons kan sê dat hierdie terugkeer in heerlikheid van onse Here Jesus Christus vir 2018 waarskynlik vir die party Paasfees op 2 April 2018.

 

Dit is nie moontlik en selfs waarskynlik, maar ver van sekere omdat die toekoms behoort aan God alleen.

 

Soos almal kan sien uit die blog Ek rig gereeld ‘n paar tydperke wat blyk te wees wat verband hou met Bybelprofesie aankondig die terugkeer van ons Here.

 

Hoewel keer ek geteiken nie, was dié van sy terugkeer na glorie, het hulle nogtans moeilike tye vir ons kerk en vir die geloof. Veral in 2015 met die verklaring van Pous François einde September by St Patrick’s katedraal in die VSA. Waar hy beweer onder ‘n donderslag van applous dat die kruisiging van Jesus Christus was ‘n menslike fout. Link .

 

Die doel van hierdie blog is die keerdatum van onse Here en Koning Jesus Christus bekend te maak nie, maar om te besef dat hierdie opbrengs is seker. Dit is ons geslag. En dit is op hande in die lig van die omvang van die tekens en die vervulling van Bybelse profesieë beplan vir die einde van die tyd.

 

Ek is net ‘n prediker wat die terugkeer van die Here in my hart en siel kondig.

 

My doel is nie om papier te verkoop, hoewel ek twee boeke oor God en die mensdom het geskryf. (Die eerste: Die Prediker Return of the King , die tweede Frankryk, beskawing en die Republiek Drift )

 

My doel is dat almal kan voorberei vir die wederkoms van Jesus Christus om gered te word en bly in die boek van die lewe geregistreerde en binnekort bereik ewigheid met God en nie met Lucifer.

 

As my aanname van die wederkoms van Jesus Christus vir Paasfees April 2, 2018 blyk die deur God gekies uit die skepping van die wêreld vir die wederkoms van Jesus Christus datum wees om te heers oor die mensdom gedurende die duisend jaar wat ons aparte doem. Dus het ons 15 maande om te wag.

 

Dit beteken dat hierdie vyftien maande sal wees om die belangrikste maande van die lewe.

 

Na hierdie vyftien maande sal ons gered word of veroordeel.

 

 

Diegene wat deur die liefde, sal gered word

Sedert die vertrek van Jesus Christus is daar twee duisend jaar, ons is in die toestand van genade.

 

Dit beteken dat diegene wat gedoop word, wat Jesus Christus as Verlosser aangeneem het, wat berou van sondes hulle bedryf het, vra vergifnis van God deur gebed en maintiennes en geestelike verband met die skepper.

 

As hulle nederig bly in die lewe en omgee om te help diegene wat hul hulp nodig het.

 

So ja! Hulle is Christene, hulle is deel van die Kerk van Jesus Christus en is gewaarborg om gered te word deur sy liefde. Sien my artikel meer spesifiek: Dare geloof in God en Jesus Christus

 

Hulle bewoon die aarde tydens die Millennium.

 

 

Diegene wat deur die wet, sal gered word

Baie sien legioene is diegene wat ‘n standaard te lewe, nie op soek na skade doen aan ander nie, maar bloot wat in onkunde van die liefde van Jesus Christus, sal gered word vir ‘n paar (een duisend jaar later) deur die Wet van God by die laaste oordeel en al die dooies sal opgewek word en deur God geoordeel volgens hulle werke.

 

 

Diegene wat deur geloof gered word

Sommige Christene Gered deur liefde van Jesus Christus en is wedergebore! Dws wat God gevra om hul lewens te lei, om hulle weg te hou van die kwaad en versoeking.

 

Die bevordering van die lewe in die liefde van Jesus Christus en in totale en absolute vertroue in God, met ‘n seker, hoë en trotse hoof Christene in die besonder om die einde van die tyd.

 

Al die Christene wat die kerk te verdedig sonder geweld, soms waag hul lewens om gou te kondig die regering van liefde op aarde met die wederkoms van Jesus Christus.

 

Al die Christene wat hulle lewens aan Jesus Christus te gee deur hulle te help behoeftiges, siekes, die behoeftiges en diegene wat geestelik verdwaal.

 

Al die Christene wat gered deur die liefde van Jesus Christus en die getuienis sal geseënd wees van God en Jesus Christus.

 

Gedurende hierdie vyftien maande sal Lucifer wilde kry en slaan die mensdom met al sy krag.

 

Jy verstaan dat die versoeking sterk en groot sal wees en dit sal baie moeilik wees op alle om vorentoe te beweeg in die lewe en in die geloof rustig.

 

So jy moet verstaan dat Lucifer is die koning van illusie en dat ons altyd moet analiseer gebeure en aksies om ons tog nie verlaat vasgevang.

 

Dit is goed om te verstaan dat die teenoorgestelde van liefde is nie altyd haat, maar soms is lief vir hom!

 

Die teenoorgestelde van die Wet is nie altyd ongehoorsaamheid, maar soms is die wet self.

 

Die teenoorgestelde van geloof is nie altyd ateïsme maar geloof self.

 

So kan ons maklik laat ons die gek as ons nie versigtig.

 

Verstaan dat vir God is daar geen liefde sonder die wet, as daar geen wet is sonder liefde .

 

Soos vir Lucifer is daar geen liefde in die Wet en daar is geen reg in Love .

 

Ek nooi jou uit om te mediteer op hierdie fundamentele verskille van liefde en die Wet van God en Lucifer.

 

Wanneer die geloof wat kan dit dien jy dink as jy dien God te dien Lucifer!

 

In Liefde God is daar die idee van vergifnis, deernis, nederigheid en deel.

 

In God se wet is daar die idee van begrip, lidmaatskap en herstel.

 

In Liefde Lucifer sonder wet is daar die konsep van losbandigheid en wellus.

 

In die wet sonder liefde Lucifer gelede die konsepte van diktatorskap en slawerny.

 

In geloof is daar die kennis van toewyding, ywer en liefde en respek vir die wet.

 

Wanneer geloof tot die diens van God gestel , dan is dit suiwer geluk in staat wees om God te dien deur hulle te help ons broers en susters en die verdediging van ons kerk en ons geloof.

 

Maar wanneer daardie geloof aan die diens van Lucifer gestel dit verander diegene wat dit te hou in real tiranne, terroriste, jihadiste en ander bose wesens.

 

Die pad na God is nou as die oog van ‘n naald en hierdie pad gaan slegs deur Jesus Christus.

 

« Ek is die weg die waarheid en die lewe; niemand kom na die Vader behalwe deur My nie! « 

 

Hierdie woorde van Jesus Christus is baie ernstige gevolge vir alle godsdienste van die wêreld.

 

Niemand sal gered word indien dit nie die liefde van Jesus Christus en hiervoor moet ons reeds onderneem om Christelike deur waterdoop geword.

 

Ons het vyftien maande om te wag vir die terugkeer van ons Here Jesus Christus met Paasfees April 2, 2018.

 

Maar God alleen besluit die datum van hierdie terugkeer sal dus dalk later en miskien selfs voor dit.

 

In elk geval hierdie terugkeer is sekere en spoedige en ons moet voorberei.

 

Om voor te berei, moet ons die poging om vorentoe te beweeg in die lewe deur die krag van die Gees en nie deur die swakheid van die liggaam te maak.

 

Vra in gebed tot God om ons te help in elke oomblik van ons lewens en lei ons lewe stap vir stap.

 

Bid dat die Here in gebed, Hy vergewe ons ons sondes en reinig ons siel.

 

Ons sal weet in 2017 ‘n groot straf op aarde, dit is ‘n uitgemaakte saak sedert die einde van die tye van pyn vergelyk in die Bybel om die pyn van kindergeboorte en dus elke jaar na die einde van die tyd is erger as die vorige een.

 

Die uurglas van die einde van die tyd God is teruggestuur deur 14 Mei 1948 en die laaste tydsverloop van graan sal die wederkoms van Jesus Christus sien.

 

Bid daagliks dat God hierdie terugkeer nie vertraag omdat ons pyn en ons lyding nie sal ophou om te groei en ongelukkig is die teendeel hulle sal voortgaan en selfs versterk!

 

Hou die vlam van julle geloof goed verlig en vul olie in jou hart en in julle siel daarop om die duisternis van 2017 te steek.

 

As, soos ek glo sterk die terugkeer van ons Here Jesus Christus moet in 2018 (einde van die geslag van 70 jaar), dan 2017 sal nie net erger as 2016, maar dit sal verskriklik wees, want dit sal die periode dag van die toorn van God.

 

Hierdie artikel is baie belangrik aangesien hipoteties die aankondiging van die terugkeer na die Aarde van die Here der here, Koning van die konings, Jesus Christus, die enigste seun van God, sal Ek dit vertaal in alle tale en ek nooi my geliefde broers en susters wêreld om dit te kommunikeer aan al jou kontakte sodat alle kennis mag hê en sy siel voor te berei.

 

Geliefde broers en susters in Christus Jesus het julle ook getuies van Jesus Christus en verdedigers van die geloof en ons Kerk.

 

Bid vir die redding van ons siel, vir al ons broers en susters en almal wat daar die woord van die Evangelies nie aangeraak.

 

Mag God jou seën en lei jou lewe.

 

Victor


%d blogueurs aiment cette page :