Jeesuksen Kristuksen paluuta SYYSKUUN TAI lokakuu 2016

 

jumalan-isä-lapsi-jeesus-ja-kyyhky-copy-1

 

Ennen kuin käsittelen aiheena Jeesuksen Kristuksen paluuta, on syytä palauttaa mieliin muutamia periaatteellisia kristinuskon ja varsinkin elää uskossa lopun aikoina.

 

BE kristittyjä END TIMES

 

 

Ensin olla kristitty on ymmärtää, että Jumala on luonut kaiken, ja siksi olemme myös Jumalan luomus.

On myös selvää, että Jumala loi meidät ja jolla on vapaa tahto, jotta päätämme itse, miten me käytämme tätä hieno lahja, jonka Jumala on antanut meille « Life ».

 

Jotta paremmin ymmärtää Jumalan ja ihmisen luomista, kehotan teitälukemaan kirjani « Preacher kuningas Return of Darkness tulee kevyt » nähdä artikkeli kirjasta: Book – Preacher Kuninkaan paluu

 

Jumala hänen ääretön armo on antanut meille kaikille tämän arvokkaan « elämä » valitettavasti pieni arvostetaan sen todellista arvoa. Life oli antanut meille Jumalan vaatimatta meiltä mitään vastineeksi. Se on lahja.Mutta eräänä päivänä, että elämä väistämättä loppuu.

 

Joillekin valitettavasti tämä on nuorena että elämä loppuu, toisille ne saavuttavat surutta sata vuotta tai enemmän.

 

Ja sitten, juuri kun kuoleman hetkellä ruumiin, sielun näkyy ennen sen luoja.

 

Meidän on ymmärrettävä, että aika on Jumalan luoma ja siksi kuoleman hetkellä sielu saapuu suoraan aikaan viime tuomion.

 

Tänä tutkimuksessa kolme vaihtoehtoa ovat sitten käytettävissä sieluja.

 

Jotkut, jotka oli luonnotonta elämää on tuomittu viettämään ikuisuuden helvetissä.

 

Valtaosa on ollut elämä ei puhdas eikä vääristyneet « Lämmin » kuitenkin myös mennä viettämään ikuisuuden helvetissä.

 

Ne johtavat terveen elämän suhteen ja vanhurskaus myös mennä huolimatta esimerkillistä elämää viettämään ikuisuuden helvetissä.

 

Koska kristitty on ymmärtää, että kaikki sielut on tuomittu syntyessään viettämään ikuisuuden helvetissä. Se on varmaa!

 

Ja minä mitään avulla voin sanoa, jos helvetti on vähemmän tuskallista joillekin kuin toisille perustuu tekoihin elämänsä aikana.

 

Mikään epäpuhdas voi päästä taivasten valtakuntaan ja kuten me kaikki kantajia perisynnin lopussa kuolevaisen elämämme maan päällä, joten olemme kaikki tuomittu viettää iankaikkiseen elämään helvetissä.

 

Mitä tulee helvetti kukaan tarkalleen tiedä, kuitenkin Eenokin kirjasta meillä on yleiskuva, huomata, että on olemassa paikkoja taivaassa tai lukitaan ikuisuuden kaikkien luomuksia, jotka ovat tottelemattomia Jumalalle. Jeesus Kristus puhui helvetistä herättää Gehenna (mutta mitään Raamatussa sanotaan mitä Gehenna) Olen myös arveltu, että tämä voi olla helvetti minun artikkeli: UNDERSTANDING YMMÄRTÄÄ GOD HELL ,

 

On pelättävissä, että Helvetti on paikka, jossa ikuinen elämä on olemassa ulkopuolella Jumalan rakkaudesta. Mutta on silti ohjauksessa ja valvonnassa hänen enkelinsä. (Ks Eenokin kirjasta)https://victorpicarra.wordpress.com/le-livre-dhenoc/

 

Koska kristitty on ymmärtää, että vain rakkaus Jeesuksen Kristuksen avulla voimme toivoa paeta tätä helvetillistä ikuisuuden kohtalo Jumalan suunnittelema ihmiskunnalle koska tottelemattomuuden Aatamin ja Eevan.

 

Kristittynä on olla syntinen tunnistaa ja hyväksyä pelastua Jeesuksen Kristuksen rakkauden, tämä helvetillinen kohtalo.

 

Koska kristitty on hyväksyä ja elää opetuksen mukaan Jeesuksen Kristuksen rakkaudessa, rauhaa, rakkautta, myötätuntoa ja nöyryyttä.

 

Koska kristitty on kastettu veteen, Henki ja syntyä uudelleen.

 

By vesikasteeseen me parannuksen synneistämme ja tulemaan Jeesuksen pelastua hyväksymällä rakkautensa ja veren hän vuodatti meille ristillä.

 

Kasteen kautta henki pyydämme Jumalalta ohjaamaan elämäämme.Saatuaan vesikaste kristityn täytyy tehdä henkilökohtainen lähestymistapa rukouksessa pyytää Jumalalta ohjata ja hallita hänen elämäänsä.

 

Joten kävellä elämässä eikä enää toiveet elin, mutta ne Hengen. Tämä on Hengen kastetta.

 

Näin uudestisynnymme meidän maanpäällisen elämän jatkaa elämäämme rakkaudessa, rauhaa, rakkautta, myötätuntoa ja nöyryyttä.Mutta kiihkeys seuraamaan opetusta Jeesuksen, joka palvelee Jumalaa noudattamalla hänen käskyjään ja auttamaan niitä, jotka etsivät apuamme. Varoitus auttaa tuomaan saisi johtaa joka saa sen jatkua synneissään ja pahoja tekoja. Myöskään johdattavat kieltää opetusta Jeesuksen Kristuksen.

 

Kun teet auttaa tulet vastuussa käyttää tätä tukea.

 

Näin ollen se seikka antaa rahaa narkomaani tai humalassa ei anna luulet Arvostelet hyvän teon. Jos hän kysyy rahaa tarjota hänelle leipää. Myös se antaa rahaa niille, jotka käyttävät lapsia kerjäämään saisi johtaa sinut uskomaan, että olet tarkistetaan hyvän teon. Tulet vastuussa tästä väärinkäytökset lapsille.

 

Kun meidän elämä maan päällä, Christian kuultavana Jumalan tuomiota.Ja Jeesuksen Kristuksen rakkauden, hän ei aio suoraan helvettiin.

 

Christian arvioidaan, jos teokset elämänsä olivat hyviä, hän menee taivaan valtakunnan. Jos töitä hänen elämänsä ei ollut tarpeeksi hyvä, se läpäisee kiirastuli ennen taivasten valtakunta. Mutta jos töitä elämänsä olivat huonoja hän menee helvettiin vaikka hän tuli kristitty.

 

Kaksituhatta vuotta tänä on niin.

 

Mutta olemme lopussa aikaa ja asiat muuttuvat hieman.

 

Mitä muutoksia on, että lopussa aika Jeesuksen täytyy palata Maahan hallitsemaan siellä tuhat vuotta, joka erottaa ihmiskunnan viimeisen tuomion.

 

Ja hyvä kristityt odotamme paluuta Jeesuksen siinä toivossa, että se on hyvin pian.

 

Kristuksen hallituksen maan päällä on esimakua ikuisuuden, me elävät pidempään, mutta se on silti läpi kuolemaa ennen kuin ikuisen elämän.

 

Paha karkotetaan maasta vuosituhannen. Me elää Jumalan valtakunnan in Love and Peace.

 

Mutta, koska on olemassa, mutta, ja se on merkittävä. Onko ettäJeesuksen Kristuksen paluuta on kuin synnytystuskissa.

 

Joten yli Jeesuksen Kristuksen paluuta on lähellä ja pidempi elämä on vaikeaa ihmiskunnan.

 

Voimme kaikki nähdä, että koska vuodet kuluvat, varsinkin kun 29. syyskuuta 2008 ja vaikein aikoina kaikilla tasoilla. Katso minun artikkeli:Kolme viimeistä MERKKEJÄ Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä!

 

Maan  : maanjäristykset, tulivuorenpurkaukset, myrskyt, rankkasateet, hurrikaanit, tulipalot, ilmastonmuutos, Maanvyörymiä, tuntematon deafening melu ja maaperän romahtaa lukematon rakoja.

 

Heaven: meteoriitti putoaa, aurinko- purkaukset, ilmoittaa paluu Nibiru, lämpeneminen aurinkokunnan planeetat, UFO.

 

Wildlife : Dead selittämätön miljoonia vuosittain karjan, villieläimet ja lintuja ja kaloja.

 

Humanity  : Ruin, epidemiat, menetys arvoista, Exodus, Väkivalta, sota ja sanomia sodista.

 

Kirkko  : Apostasy näkyy korkeimmalla tasolla. Paavi on torjunut opetus Jeesuksen tunnustamalla kaikkien uskontojen polut Jumalalle. Näin unohtamatta hyvin Jeesuksen Kristuksen sanoja, « minä olen tie totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun! « 

 

Nämä sanat Jeesuksen Kristuksen ovat vahvoja eivätkä ajankäytön ristiriitoja.

 

Tuntematon hirveää ääniä voidaan tulkita Apocalypse Trumpets.Https://youtu.be/mTOQvDzihTU

 

Kaikki nämä tapahtumat tapahtuvat niin ylimitoitettu ja olivat ennustaneet Raamatussa ilmoittaa lopun aikoja ja Jeesuksen Kristuksen paluuta.

 

Kaikki tehdään Jumalan herättää ihmiskunnan, mutta valitettavasti erittäin harvat näyttävät olevan tietoisia erityisinä aikoina elämme.

 

Miesten ajatella enemmän, mitä he tekevät ensi viikonloppuna tai miten he sulkevat kuukauden lopussa, eikä Jumalan rukoileminen pelastukseksi sielunsa, jopa kesken kristittyjen.

 

Silti kaikki ongelmat ja onnettomuudet, joiden kautta ihmiskuntaa pahentaa ja jopa kunnes Herra Jeesus Kristus.

 

Terrible hetkiä odottavat meitä ennen paluuta King of Kings Jeesuksen.

 

Tiedämme päätellen, että viimeiset hetket ennen hänen paluuta on vaikeinta.

 

Enemmän kuin koskaan, meidän tulee rukoilla ja rukoilla uudestaan ​​ja uudestaan ​​joka päivä.

 

Meidän pitäisi kiittää Jumalaa joka kerta hänen apua ja rukoilla Jumalaa ohjaamaan ja suojelemaan meitä joka hetki olemassaolomme, erityisesti näinä vaikeina aikoina ja maailmanlopun.

 

Koska kristitty on ymmärtää, että Jeesuksen Kristuksen rakkauden on käsi tarjoama Jumala pelastaa meidät helvettiin.

 

Lisäksi säästää sielumme helvetistä hänen rakkautensa Jeesuksen myös säästää useita yhteyttä ennen hänen fyysinen paluuta Maahan.

 

Ne, jotka tallennetaan ja muodostavat Jeesuksen Kristuksen kirkon, ne muuntuu hetkessä tuntuu on valokehon. Ne poistetaan taivaassa ja pääsevät suoraan maanpäällisen elämän iankaikkiseen elämään ilman kuolemaa.

 

Ne, jotka ovat kuolleet ja siepattujen jos he olivat elossa. Herätetään ruumiissa valon ja poistetaan myös taivaassa niiden kanssa, jotka ovat pelastettu elantonsa.

 

Yhdessä he osallistuvat Karitsan häät tulee olemaan iankaikkisen liiton, joka tekee Jeesuksen hänen kirkon muodostunut.

 

Jos Jumala yrittää herättää meidät kaikin keinoin on, että suurin voidaan tallentaa ja että saattaa hyvinkin olla osa Jeesuksen Kristuksen kirkon, joka poistetaan.

 

Jeesus Kristus ja Jumala rakastaa mies!

 

Mutta mies, jonka kanssa hän haluaa viettää iankaikkiseen elämään?

 

Älä ajattele hetkeäkään, että lopun aikoina on hölynpölyä, todisteet ovat paljon, loppuun aika on todella käynnissä, ja mikään ei pysäytä sitä.

 

Jeesus Kristus on ovella ja se on aika toivoa tallentaa, tehdä parannus synneistämme, meidän rikoksistaan, virheemme, virheistä ja meidän epäpuhtaita ajatuksia.

 

Progress ALLEKIRJOITTI Jeesuksen Kristuksen paluuta

 

 

 

Ottaen huomioon etenemisen merkkejä olemme todella loppusuoralla ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta.

 

 

Selitin artikkelissa kolmen viime MERKKEJÄ Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä! Oli kolme merkkejä ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta.

 

01) paljastus Antikristuksen

02) Kolmas jälleenrakentaminen Jerusalemin temppelin

03) maailmanlaajuinen konflikti sovittava Jeesuksen edessä hänen paluuta

 

Ensimmäistä merkki « antikristus » meidän on ymmärrettävä, että on olemassa useita tasoja.

 

Ensin sisällä kirkon, Antikristus muodostuu kaikkien peräkkäisten kuninkaiden paavia vuodesta lateraanisopimuksen sopimuksia.

 

Viimeinen paavi « François » personoi antikristuksen että varjolla Lamb on susi, joka johtaa kristittyjä, jotka seuraavat suoraan helvettiin. Katso minun artikkeli: virallinen lausunto kuoleman katolisen kirkon

 

Mukaan Malakian profetia paaveista, Franciscus on viimeinen paavi. Joka on nimetty ennustus « Peter Roman », joka johti kirkon ahdistuksen aikana ennen tuhoamista Rooman ja Jeesuksen Kristuksen paluuta.

 

Tuhoaminen Rooman ei välttämättä tarkoita tuhoaminen Rooman kaupungin suuri maanjäristys, mutta romahtaminen Euroopassa uuden Rooman « kahdeksas kuningas XII luvun Apocalypse kirjan. » ja siksi Antikristuksen järjestelmään.

 

Tiedämme kirjasta Apocalypse ja profeetta Daniel, suuresta ahdistuksesta viimeisen 42 kuukautta.

 

Joten kun Franciscus valittiin 13 maaliskuu 2013 meidän pitäisi ehkä nähdä Kristuksen paluuta Maahan syys- tai lokakuussa 2016 luultavasti juhlapäivänä trumpetit.

 

Katso minun artikkeli: PÄÄ viimeinen viikko DANIEL END END 2015 tai 2016

 

Anti-Kristus on myös muoto demoninen kolminaisuus kaksi eläintä ja väärän profeetan, jonka tarkoituksena on vainota kristittyjä ja ohjata ne suoraan polku helvettiin.

 

Voimme helposti ymmärtää, että viimeaikaiset paavit ovat peto kuvattu kirjassa Apocalypse luvun 17.

 

By vastaan ​​joitakin nähdä Franciscus väärä profeetta. Henkilökohtaisesti uskon, että Franciscus on toinen pedot meren pedot maalle on entinen Paavi Benedictus XVI, että monet ex-Pope on vielä elossa. Mitä väärä profeetta tiedän vain yhden, jonka seuraajia vainoavat kristittyjä.

 

Se on se, joka on nimeltään « Mohammed » , joka tosin kuolleena 632 synnytti väärä uskonto jotka palvelevat islamistit ja jihadisteihin.

 

02) Kolmas jälleenrakentaminen Jerusalemin temppelin

Tämä jälleenrakentaminen on todellinen halu juutalaisten, mutta Jumala ei koskaan anna jälleenrakentamiseen temppelin lähellä moskeija « al-Aqsa » väärän uskonnon ja väärän profeetan.

 

Uusi temppeli tulee olemaan temppeli Jeesuksen Kristuksen laskeutuu taivaasta « taivaallinen Jerusalem »

 

03) maailmanlaajuinen konflikti sovittava Jeesuksen edessä hänen paluuta

Tämä on ainoa ja viimeinen venytys ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta.

 

On selvää, että tämä sota aloitetaan vuodesta 2012. Näemme mittakaavassa tämä konflikti, joka on jo globaalissa ja voittoja vallassa ja skaalata joka päivä.

 

On tämä konflikti, joka vie Jeesuksen edessä hänen palata.

 

Olemme helmikuussa ja mitä ilmoitettiin media on kaukana rauhoittavaa.Turkki ja Saudi-Arabia halua mennä sotaan Syyriaan. Venäläiset ja Iran vastustaa ja lupaavat palata näihin uusiin arkun sotaa käyviä jos tulevat Syyriaan.

 

Kiina sen kulusta sotaan Yhdysvaltain ja sen liittolaisten Afrikassa ja Syyrian talouden alalla. Sen sotilaallinen väliintulo East voimakkaasti, se on vain ajan kysymys, jossa sotilaallinen strategia. Ilmeisesti kiinalaiset väliintulijana tukeakseen Venäjän joukot.

 

Se oli tasangoilla Megiddon Israelissa että Jeesus Kristus Raamatun mukaan on lopetettava tämä sota .

 

Joten kun nykyinen taisteluissa ylivuoto Syyrian ja Israelin vastaan ​​hyökätään. Niin silloin on huutaa ja kyyneleitä, mutta se on liian myöhäistä tulla Jeesuksen ja pelastua. Koska tämä on tulos lopunajan että täytetään kanssa Jeesuksen Kristuksen paluuta.

 

Ja on mahdollista, että se on analyysin näistä merkeistä, kuukaudelle syyskuussa tai lokakuussa 2016.

 

Tänä vuonna 2016 tiedämme jo, että se on huonompi kuin 2015. Mutta jos Kristus ei ole tuleva tänä vuonna 2016 meidän pitäisi odottaa jotain kauheaa. Kuten taloudellinen romahdus, vaan myös katastrofeihin suuria kokoja.

 

En koskaan toista itseäni tarpeeksi, en ole profeetta , ja minä jo pettänyt toistuvasti kohdistaminen lyhyen ajan paluuta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen. By haittoja En ole väärässä paheneminen merkkejä vuosittain .

 

Kuten olen paljon erehtyä ilmoitus Jeesuksen Kristuksen paluuta, Haluan olla varovainen ja et huomata, että Jeesus Kristus tulee kuin varas, ja siksi kukaan ei tiedä tarkalleen, milloin on hänen palata.

 

Sekä Odotan hänen palata tänä vuonna syyskuun tai lokakuussa mukaan analyysini merkkejä, mutta täytyy sanoa, että Jeesus Kristus voi tulla esiin ja ottaa hänen kirkon tahansa ennen hänen paluuta.

 

Haluan myös sanoa, että tämä paluu voi olla myöhemmin ja puuttua vuonna 2017 tai 2018, joka on myös merkkejä siitä, että selitän kun sen aika tulee.

 

Joten varmista, rukoilla ja toivoa odottivat Jeesuksen koska nopeammin se palaa ja vähemmän kipua on valoisa ihmiskunnalle.

 

Tänä vuonna 2016, vaikka vaikea ihmiskunnan olevan meille kristityille vuosi toivon, parannuksen ja rukous, että Jeesus Kristus pitää meidät rekisteröity arvo iankaikkisen elämän.

 

Parannuksen ja monet tulevat Kristuksen jos et halua viettää ikuisuuden helvetissä.

 

Tuolloin tätä kirjoitettaessa kukin voidaan vielä tallentaa. Jumala antoi sinulle vapaa tahto ja tämä on aika ottaa oikealla tiellä.

 

Tulevan Jeesuksen luokse pyytämällä vesikasteen pappi, pastori tai kristitty ja sitten rukoilla uudestaan ​​ja uudestaan ​​saada suojelua Jumalan Pyhä Henki auttaa, suojella ja opastaa askeleitasi paksu lopun aikojen pimeyden.

 

Rakkaus, rauha ja Joys sydämissä ja kodeissa ennakoiden poistamisen kirkon joidenkin ja tuottoa Öljymäellä Jerusalemissa Herramme ja kuningas Jeesus Kristus, ainoa Jumalan poika hänen vallan kuningas of Kings maan päällä tuhat vuotta erottaa ihmiskuntaa tuomiopäivän.

 

Kehotan teitä lukemaan artikkeleita:

Jos Jeesus Kristus SLOW tulla, KIRKKO katoaa vähemmän kuin sukupolvi!

 

Viime viikon lopulla Daniel END END 2015 tai 2016

 

Koska aika on Prayer kehotan teitä rukoilemaan:

 

RUKOUKSENSA Isämme ja Hail Mary

voittaja