2 0 1 7. KÆRLIGHED, RETFÆRDIGHED og TRO. 2 0 1 8

due

I 2017 begyndelsen af året, vil jeg først før at tackle denne vigtige artikel i apokalyptiske gange vi oplever i øjeblikket til jer alle, mine elskede brødre og søstre i Kristus og kære blog-læsere, mine ønsker Godt Nytår 2017.

 

En Alle, jeg håber Gud holder sig væk fra fristelsen og bistand især i passage af dette år, 2017.

 

Jeg beder til, at Gud giver dig styrke til at klare vanskelighederne i livet, der er et par år mere og mere vigtigt.

 

Må Gud give dig og holde dig sund. Det giver dig ikke at gå glip af det væsentlige og giver dig og manifestere sin støtte og kærlighed ved enhver lejlighed.

 

Kan du holde sig inden for livet af bogen for ikke at pådrage sig Guds vrede, der stiger ned gradvist til verden i mange år.

 

Amen.

 

Kærlighed, Lov og Tro

 

balance

Bemærk, at denne artikel Kærlighed, Lov og Tro supplerer artiklen:

2017 fem prioriteter

 

Vi absolut skal være klar over, at kærlighed, lov og Faith er tre vigtige elementer i den kristne levevis og kan i Guds ansigt for at frelse os eller fordømme os for evigheden.

 

For at forstå problemet synes det nyttigt at lave en lille påmindelse om den tid vi lever.

 

14 maj 1948, som jeg allerede har sagt mange gange og viste sig i bloggen, vi indtastet den bibelske periode til slutningen af tid.

 

Denne bibelske periode til slutningen af tid foregår over en enkelt generation.

 

Vi har bekræftelse i evangelierne (især Matthew 24 Link: End of Days ), som også nævner, at Jesus Kristus fysisk vil vende tilbage til Jorden inden udgangen af denne sidste generation at regere der på menneskeheden i tusind år. Den årtusinde .

 

Som vi kan se, den periode endetiden er progressiv i lidelse, ligesom smerten ved fødslen.

 

1 Thess 5: 3

 

Fordi du kender dig selv, at den dag, Herren vil komme som en tyv om natten. 3 Når de siger, Fred og sikkerhed; Så pludselig ødelæggelse kommer over dem, som veer upon en gravid kvinde, og de skal ikke undslippe. 4 Men du, brødre, er ikke i mørke, at denne dag skulle overhale dig som en tyv ; …

 

Afslutningen-tid smerter blev stærk og vedvarende som vi kan se hver dag.

 

Nyheder , (krige, rygter om krige, migration, terrorisme og jihad er overskrifterne på alle medier) smerten af menneskeheden , (ruin, usikkerhed, fattigdom, katastrofer, sygdomme, vold og tab af værdier er blevet naturkatastrofer i livet) den smerte af dyrelivet (Dead uforklarlig af millioner hvert år rundt om i verden siden 2008 til fisk, fugle og andre vilde dyr og husdyr) gå ubemærket hen, i mangel af forklaring rapport medierne minima og smerten af jorden (tsunamier, voldsomme regnskyl, jordskælv, storme, oversvømmelser, brande og orkaner bliver mere og ukonventionelle) er accepteret af mange som dramatiske ulykker, men helt normalt.

 

Sættet af alle disse smerter, selv om de kan finde en forklaring separat, alligevel udgør en helhed, der er usædvanlig, og det nævnt i Bibelen som et af tegnene annoncerer snart vor Herres Jesu Kristi. Og omfanget af alle disse smerter bekræfter meget godt, at tidspunktet for tilbagelevering af vor Herre Jesus Kristus er meget tæt på.

 

Selv om vores forståelse af de sidste tider tillade os at bevise, at denne generation ikke vil gå, før Jesus Kristus vender tilbage fysisk til Jorden for at hans tusindårige regeringstid som slutter tusind år senere af den endelige dom. ( Den endelige dom vil være i slutningen af dødelige menneske. Nogle vil være evigt under Guds lov og de andre for evigt henhold til lovgivningen i Lucifer).

 

Trods det finder vi, at smerten blev meget stærk og vedvarende.

Ingen kan sige præcis hvornår vil afkastet i herlighed vor Herre Jesus Kristus.

 

Vi ved, at den generation, tid i Bibelen sidestilles med en periode på 40 år, men 70 år og endda 80 år og også 120 år maksimalt alder af livet iFørste Mosebog 6: 3

 

Selvfølgelig trods af de vanskeligheder i livet og omfanget af smerte, kan Gud gøre os vente indtil 2068 (1948 + 120 år) tilbagelevering af vor Herre Jesus Kristus.

 

Jesus Kristus sagde noget meget vigtigt,  » Jeg er Alfa og Omega, den første og den sidste, begyndelsen og enden  » Dette udtryk, der siger tre gange den samme ting forskelligt afslører en kendsgerning en stor og særlig betydning.

 

Denne sætning er meget nyttigt, selv afgørende i kombination med kapitel 24 i Mattæus at forstå, hvad periode vil tilbagelevering af vor Herre Jesus Kristus.

 

I kapitel 24 i Mattæus fortæller Jesus, hvad der sker, når den første generation, hvis fødsel er udgangspunktet for kristendommen (han var den første) , og hvad der vil ske med den sidste generation før hans tilbagevenden. (Det vil også være den sidste). Det betyder, at på hans tilbagevenden fra nåde er komplet og derfor ingen vil blive frelst ved hans kærlighed, og derfor, at for at blive frelst, vil gå gennem loven.

 

I dette kapitel 24 i Matthæus, Jesus profeterede ødelæggelsen af Jerusalems tempel. Og i år halvfjerds fandt sted denne ødelæggelse af dette tempel profeterede ved Jesus Kristus.

 

Så kan vi forstå, at når Jesus taler om denne generation i vers 34 i kapitel 24 i Mattæus Evangeliet

 

34 Jeg fortæller dig sandheden, vil denne generation ikke passere, at alt dette skete.

 

Dette er en generation af 70 og derfor at vide, at det første tegn på de sidste tider er 14 maj 1948, bør Jesu genkomst Kristus være senest i maj 13, 2018.

 

Selvfølgelig en forsimplet måde, vi kunne sige, at denne tilbagevenden i herlighed vor Herre Jesus Kristus for 2018 formentlig til påske fest på 2 April 2018.

 

Det er ikke muligt og endda sandsynligt, men langt fra sikkert, fordi fremtiden tilhører Gud alene.

 

Som alle kunne se fra bloggen jeg regelmæssigt målrette nogle perioder, der synes at være relateret til Bibelens profetier varsler tilbagelevering af vor Herre.

 

Selvom gange jeg målrettede ikke var dem af hans tilbagevenden til herlighed, har de alligevel været svære tider for vores kirke og for troen.Især i 2015 med angivelse af pave François slutningen september på St. Patricks Cathedral i USA. Hvor han hævdede under en torden af bifald, at korsfæstelsen af Jesus Kristus var en menneskelig fejl. Link .

 

Formålet med denne blog er ikke at afsløre datoen for vor Herre og Konge Jesus Kristus tilbagevenden, men at indse, at denne tilbagevenden er sikkert. Det er vores generation. Og det er overhængende på grund af størrelsen af de pågældende tegn og opfyldelsen af Bibelens profetier er planlagt til slutningen af tid.

 

Jeg er kun en prædikant, der annoncerer Herrens genkomst i mit hjerte og sjæl.

 

Mit mål er ikke at sælge papir, selv om jeg har skrevet to bøger om Gud og menneskeheden. (Den første: The Preacher Kongen vender tilbage , den anden Frankrig, Civilization og Republikken Drift )

 

Mit mål er, at alle kan forberede sig til Jesu genkomst Kristus for at blive frelst, og forbliver registreret i livets bog, og snart nå evighed med Gud og ikke med Lucifer.

 

Hvis min antagelse af tilbagelevering af Jesus Kristus til påske April 2, 2018 viser sig at være den udvalgt af Gud fra verdens skabelse for tilbagelevering af Jesus Kristus dato for at herske over menneskeheden i de tusinde år, som vi separat dommedag. Så vi har 15 måneder til at vente.

 

Det betyder, at disse femten måneder vil være de vigtigste måneder af livet.

 

Efter disse femten måneder vil vi blive frelst eller fordømt.

 

 

De, der vil blive reddet af LOVE

Siden afgang Jesu Kristi der to tusind år, er vi i staten af nåde.

 

Det betyder, at dem, der bliver døbt, som har accepteret Jesus Kristus som frelser, der omvender sig fra synder de har begået, bede om tilgivelse fra Gud gennem bøn og maintiennes og åndelig forbindelse med skaberen.

 

Hvis de forbliver ydmyg i livet og omsorg for at hjælpe dem, der kræver deres hjælp.

 

Så ja! De er kristne, de er en del af Jesu Kristi Kirke og er garanteret at blive reddet af hans kærlighed. Se min artikel mere specifik: Dare Tro på Gud og Jesus Kristus

 

De bebor Jorden i tusindårsriget.

 

 

De, der vil blive gemt ved lov

Mange ser legioner er dem, der lever et standard liv, ikke søger at gøre skade på andre, men blot lever i uvidenhed om Jesu Kristi kærlighed vil blive gemt for nogle (tusind år senere) ved akten Gud ved den endelige dom og alle de døde vil genopstå og blive dømt af Gud efter deres gerninger.

 

 

De, der frelst ved tro

Nogle kristne Gemt af kærlighed om Jesus Kristus og er født på ny! Dvs. der bad Gud om at lede deres liv, for at holde dem væk fra det onde og fristelser.

 

Fremme i livet i kærlighed Jesus Kristus og i alt og absolut tillid til Gud, med en sikker, høj og stolt hovedet for at være kristne i særdeleshed til slutningen af tid.

 

Alle de kristne, der forsvarer kirken uden vold, undertiden risikere deres liv snart at annoncere regeringstid kærlighed på Jorden med tilbagelevering af Jesus Kristus.

 

Alle de kristne, der giver deres liv til Jesus Kristus ved at hjælpe de trængende, de syge, de trængende og dem, der er åndeligt vildspor.

 

Alle de kristne, der er gemt af Jesu Kristi kærlighed og vidnet vil blive velsignet af Gud og Jesus Kristus.

 

I løbet af disse femten måneder vil Lucifer få vilde og ramte menneskeheden med alle kræfter.

 

Du forstår, at fristelsen vil være stærk og stor, og det vil være meget svært overhovedet at komme videre i livet og i tro ophøjet ro.

 

Så du må forstå, at Lucifer er kongen af illusion, og at vi altid skal analysere begivenheder og handlinger til ikke forlade os fanget.

 

Det er godt at forstå, at det modsatte af kærlighed er ikke altid hade men nogle gange elsker sig selv!

 

Det modsatte af loven er ikke altid ulydighed, men nogle gange selve loven.

 

Det modsatte af tro er ikke altid ateisme men tro selv.

 

Så vi kunne nemt forlade os narre, hvis vi ikke var omhyggelige.

 

Forstå, at for Gud er der ingen kærlighed uden lov, da der er ingen lov uden kærlighed .

 

Som for Lucifer er der ingen kærlighed i handling, og der er ingen lov i kærlighed .

 

Jeg inviterer dig til at meditere på disse grundlæggende forskelle af kærlighed og Guds lov og Lucifer.

 

Når troen hvad kan det tjene dig til at tænke, hvis du tjener Gud tjene Lucifer!

 

In Love Gud er begreberne tilgivelse, medfølelse, ydmyghed og deling.

 

I Guds lov er begrebet forståelse, medlemskab og reparation.

 

In Love Lucifer uden lov er begrebet udskejelser og begær.

 

I loven uden kærlighed Lucifer siden begreberne diktatur og slaveri.

 

I troen er der notat af hengivenhed, inderlighed, kærlighed og respekt for loven.

 

Når tro bliver sat på Guds tjeneste , så er det ren lykke at være i stand til at tjene Gud ved at hjælpe vores brødre og søstre og forsvare vores kirke og vores tro.

 

Men når denne tro bliver sat på tjeneste Lucifer den ændrer dem, der har det i reelle tyranner, terrorister, jihadister og andre onde væsener.

 

Stien til Gud er smal som et nåleøje og denne vej går kun gennem Jesus Kristus.

 

« Jeg er vejen sandheden og livet; ingen kommer til Faderen uden ved mig! « 

 

Disse ord fra Jesus Kristus er ekstremt alvorlige konsekvenser for alle religioner i verden.

 

Ingen vil blive gemt, hvis dette ikke er kærligheden til Jesus Kristus og til dette må vi allerede er enige om at blive kristen af vand dåb.

 

Vi har femten måneder at vente for tilbagelevering af vor Herre Jesus Kristus i påsken April 2, 2018.

 

Men alene Gud afgør datoen for denne tilbagevenden vil derfor være måske senere og måske endda før.

 

Anyway denne tilbagevenden er sikkert og overhængende, og vi er nødt til at forberede.

 

For at forberede, skal vi gøre en indsats for at komme videre i livet gennem Åndens kraft og ikke af svaghed i kroppen.

 

Spørg i bøn til Gud om at hjælpe os i hvert øjeblik af vores liv, og guide vores liv trin for trin.

 

Spørg Gud i bøn at tilgive os vore synder og renser vores sjæl.

 

Vi vil vide i 2017 stor pine på Jorden, det er en sikkerhed, da de sidste tider for smerter sammenlignes i Bibelen til smerten ved fødslen, og derfor hvert år i slutningen af tid er værre end den sidste.

 

Timeglasset af tidernes ende Gud blev returneret af 14 maj 1948 og den sidste forløbne tid af korn vil se tilbagelevering af Jesus Kristus.

 

Bed dagligt at Gud ikke forsinker denne tilbagevenden, fordi vores smerte og vores lidelse ikke vil ophøre med at vokse og desværre det modsatte, de vil fortsætte og endda forstærke!

 

Hold flamme din tro godt oplyst og fyld olie i dit hjerte og i din sjæl til at krydse mørke 2017.

 

Hvis man, som jeg er overbevist om tilbagelevering af vor Herre Jesus Kristus skal ske i 2018 (slutningen af generering af 70 år), så 2017 vil ikke blot værre end 2016, men det vil være forfærdeligt, fordi det vil være perioden dag af Guds vrede.

 

Denne artikel er meget vigtigt, da hypotetisk annoncerer tilbagevenden til Jorden for Herrernes Herre, King of Kings, Jesus Kristus, den eneste søn af Gud, vil jeg oversætte det på alle sprog, og jeg invitere mine elskede brødre og søstre verden til at kommunikere det til alle dine kontakter, så alle kan have viden og forberede hans sjæl.

 

Elskede brødre og søstre i Kristus Jesus, du er også vidner om Jesus Kristus og forsvarere af troen og vores kirke.

 

Bed for frelse vores sjæl, for alle vore brødre og søstre og til alle, at ordet af evangelierne ikke har rørt.

 

Må Gud velsigne dig og guide dit liv.

 

Victor

Publicités

%d blogueurs aiment cette page :