THE Jesu Kristi återkomst får 14 eller 15 September 2015! UNDER Basunhögtiden

För att förstå Uppenbarelseboken, måste vi vara ödmjuka och samtidigt vara smart!

Force är först att erkänna att vår tid är mer oordning i människans historia.

Ändå hans förståelse av största vikt för hela mänskligheten.

Många av oss söker ljus i krångligheter av bibliska profetior och andra, gör vi ofta misstag och att det i mitt fall måste jag erkänna det!

Hur kan vi inte göra fel eftersom Bibeln är både vag och mycket noggrann!

Trots detta är vi mycket talrika, eschatologists, präster, pastorer, predikanter och fromma kristna i tron ​​att ha förstått att Jesu Kristi återkomst var för vår generation och därför överhängande!

Många bibliska tecken på att du kan upptäcka i bloggen inkludera i artikeln ! senaste tre signerar Jesu Kristi återkomst PÅ JORDEN, visar vi att vi är in en tid i den sista tiden som innan det fysiska återlämnandet av vår Herre och Konung, Jesus Kristus på jorden.

Självklart, avsaknaden av detaljer i de utvalda bibliska profetior och tecken, liksom analyser och floder avdrag tillgängliga för oss, men med säkerhet, att tillkännage återkomst vår Herre Jesus Kristus till jorden mycket snart.

Men mycket snart omfattningen av Gud, kan det leda till många år av väntan på Kristi återkomst.

Det bör noteras att flera gånger i Bibeln det kallas människans intelligens att förstå.

Efter förebild av Daniel 9 i det första testamentet och ex kapitel 17 i boken i Uppenbarelseboken, i den andra viljan.

Vad som behövdes var ett viktigt tecken som sannolikt skulle tillkännage början på slutet av tiden.

Detta är en analys av det förflutna, kan vi finna tecken och förstå att vi befinner oss i den sista tiden!

Du hittar bloggen inklusive artikeln: THE Uppenbarelseboken, världens framtid

Det är i skapandet av staten Israel som vi hittills början till slutet av tiden 14 maj, 1948!

Vi behöver också veta den maximala tiden mellan 14 maj 1948 återlämnande av vår Herre Jesus Kristus på jorden.

Det är i evangelierna finner vi det viktigt tecken (Matteus kapitel 24 i verserna 33 och 34 Länk:. End of Days .

Vi upptäcker att det är därför dags för en generation mellan början av slutet av tiden för Jesu Kristi återkomst.

Sedan har vi en bekräftelse på att Jesu Kristi återkomst till vår generation!

För att bättre närma datum för återlämnande av vår Herre Jesus Kristus, men kunde inte veta exakt när dagen och timmen, som Jesus Kristus själv sade att endast Fadern « Gud » kände dem ( Matt 24:36).

Vi kan och måste därför sträva efter år och månad!

Jesus Kristus vill det största antalet som ska sparas och för detta måste vi söka, finna och berätta för världen år och månad och även veckan om möjligt, återvända i härlighet vår Herre och Konung, Jesus Kristus .

För detta hade vi också att hitta startdatumet för den bibliska vedermödan (de sista sju åren av människans liv före Jesu Kristi återkomst på jorden).

Detta är fortfarande en analys av det förflutna som vi kan hitta ett viktigt tecken som kan vara startdatum för de senaste sju åren i slutet av tiden « förra veckan (sju år) profeterade för slutet av tiden av profeten Daniel 539 år före Kristus. (Fullständig information i blogginlägg)

Den viktigaste tecknet är September 29, 2008 hände det! En stor skylt hölls. Det var börsen på Wall Street med – 777 (Du hittar också information om den här bloggen tecken särskilt artikel) ÄR APOKALYPSET IGÅNG, Jesu återkomst CHRIST är nära förestående SÅ!

Omfattningen, frekvensen och kvantiteten av tecknen på Jesu Kristi återkomst på Jorden har helt exploderat sedan den dagen den 29 september 2008!

Thessalonikerna 5 :3-13

« När män kommer att säga, fred och säkerhet! Då kommer plötsligt fördärv-En överraskning « 

Detta är den September 29, 2008 som den globala förstörelsen började med den berömda -777,7 till New York Stock Exchange.

Som alla kan se sedan den globala ekonomiska situationen har blivit standard och ut « apokalyptisk » kontroll!

Det bör också noteras att September 29 är festen dagen av änglarna!

Vi har denna dag 29/09/2008, de mest sannolika är från början bibliska vedermödan, den sista veckan av Daniel (de sista sju åren före Jesu Kristi återkomst på jorden)

Datumet för Jesu Kristi återkomst på jorden borde vara runt detta datum sju år senare år 2015 då!

Datumet för Jesu Kristi återkomst bör normalt vara 29 September 2015 och ändå inte kan göras eftersom endast Gud känner till dagen och timmen för Jesu Kristi återkomst!

Så jag fel!

Inte så säker!

Det är en judisk helgdag som ingen kan veta i förväg dagen eller timmen för sin början.

Denna semester är Rosh Hashanah även känd som Basunhögtiden.

Under denna festival är använt i rituella Judisk « shofar » ett slags trumpet gjord med ett bockhorn.

År 2015 är denna festival mellan 14 och 15 september. (Båda dagarna firas).

Det är möjligt att Jesu Kristi återkomst på jorden är ljudet av den sista basunen den « shofaren » mellan 14 och 15 september 2015.

Visst jag upprepar för första gången, « Jag är ingen profet, » och jag kan ha fel « Det skulle inte vara första gången!  »

Men om jag har rätt, vi är kvar med väldigt lite tid att informera världen om den fysiska återkomst Jesus Kristus på jorden, och de konsekvenser som oundvikligen kommer att leda till världen.

Det är mycket viktigt att veta den ungefärliga tidpunkten för Jesu Kristi återkomst, naturligtvis, är att alla ska förbereda sin själ, så att hans namn inte utplånas ur livets bok.

Men det är också oerhört viktigt eftersom två saker måste ske innan Jesu Kristi återkomst.

1) The Rapture av Jesu Kristi kyrka.

De pånyttfödda kristna, dvs kristna som har insett detta tillbaka och förbereda genom att rena sig, be, och dela den goda nyheten om snabb återgång av Jesus Kristus till vår generation.

Mycket få verser i Bibeln anger hänryckning av kyrkan.

Vi hittar några omnämnanden i synnerhet i Matteus kapitel 24 och efter fyra verser i 1 Tess 4 vers 39: 15 ff.

Uppryckandet av kyrkan är ännu viktigare att den följs av en svår period för mänskligheten « dagen av Guds vrede »

2) På dagen för Guds vrede

Enligt Bibeln fruktansvärda katastrofer väntar oss och den tredje i världen kunde försvinna!

Att veta detta och ser våra liv, kan vi bättre förstå vikten av vad som väntar mänskligheten!

Jag kan ha fel och Jesu Kristi återkomst att ske senare under 2017 eller 2018 eller ännu senare, men denna avkastning är säker och det är för vår generation!

Denna avkastning är nära förestående och det är inte skuggan av ett tvivel.

Tecknen är alltför vanligt, kraftfull, kontinuerlig och exponentiell för att fortsätta länge i denna takt

Världen har känt många sorger i historien, av vilka några var mycket stark.

Men inte alla bibliska tecken inträffade samtidigt eller med frekvensen, omfattningen, makt och ännu mindre exponentiellt som i vår tid.

Mot bakgrund av händelserna i världen alla kan realisera betydande problem som vi lever på jorden.

Off vi vet och se till att alla tecken är starka, och många exponentiell och därför kommer de oundvikligen att bli värre tills Jesu Kristi återkomst.

Bara tänka på det gör mig att rysa!

Ännu i slutet av tiden är igång och ingenting kommer att stoppa.

Det är Guds vilja måste uppfyllas.

Av alla varningssignaler om bibliska Jesu Kristi återkomst bara tre tecken återstår att före ärorika återkomst vår Herre och Kung Jesus Kristus!

01) Avslöjandet av Anti-Christ

02) Den tredje återuppbyggnaden av templet i Jerusalem

03) En världskriget qu’arrêtera Jesus Kristus vid hans återkomst

När det gäller Antikrist :

Med tanke på nyheterna och efter mycket eftertanke, här är en förklaring till resultatet för de tre sista tecknen

Om ingen kan hittills, med säkerhet, sätta en man på Antikrist namn, kan vi förstå ändå att det är att analysera de faktiska omständigheterna.

Vi hittar samma alla hans missgärningar varje dag!

I boken «  Apocalypse kapitel 13, vers 7, lär vi oss att under vedermödan, kommer odjuret föra krig mot de heliga och att övervinna dem!

Off, vilket gör krig mot de heliga på jorden idag sedan 2008!« Islam »

Islamistiska fanatiker och extremister, missbruk, tagande av gisslan, våldtäkt, lemlästa och döda mängder av kristna runt om i världen!

Sedan 2008, medan fanatisk islam förföljer kristna, islam-rättfärdiga ombord sedan 14 maj 1948 till erövra världen, inte genom vapen, men genom invandring och demografi!

Worldwide Islam syftar till att genomföra sina seder och barbariska lagar såsom sharia!

Och ändå måste vi erkänna, muslimer har ord av kärlek och tolerans. De är även trogna och innerliga i tron ​​att de tror tjäna Gud!

Men hur kan du tjäna Gud och acceptera att vidriga varelser « islamister som ansöker KORANEN bokstaven » begår dessa brott i Guds namn.

Odjuret i Uppenbarelseboken verkar vara « islam och ekonomisk makt » Pengar styr världen och media. Det minskar mer man att slaveri.

2 Tess 2

2,4

Motståndaren som stiger över allt som kallas Gud eller som dyrkas, så att han sitter i Guds tempel och säger sig vara Gud.

Al-Aqsa-moskén i Jerusalem byggdes på platsen för Salomos tempel!

« Islam » sitter på Guds tron ​​från 679 och islamister beter sig som om de höll sanningen och gjorde Guds vilja!

Vi vet att Bibeln säger att islam kommer att invadera Israel i den sista tiden

Daniel 9:27

Och han skall stadfästa förbundet med de många under en vecka, och mitt i veckan skall han avskaffa slaktoffer och spisoffer, och sedan med hjälp av avskyvärda vingar, som orsakar förödelse, ända till en specifik förbrukning [ödslighet] komma över det ödsliga.

För det tredje återuppbyggnaden av templet i Jerusalem

Där kommer du att ha märkt att ovanstående vers av Daniel 9, gäller under vedermödan speciellt under andra halvan av vedermödan. Det finns ingenting om återuppbyggandet av templet men upphörandet av offergåvor.

När det gäller återuppbyggnaden av Salomos tempel i Jerusalem, jag är rädd att vi bör invänta Jesu Kristi återkomst, är det nya templet i min mening verkligen hans himmelska templet ner från himlen.

Jag ser inte Gud acceptera en partiell rekonstruktion av templet nära al-Aqsa moskén är huset av Satan!

Muslimer missbrukas sedan starten av islam, men trogen och brinnande i tron, de tjänar inte Gud, men Satan!

Du kan läsa några av blogg artiklar om muslimer, inklusive:

.

Islam är odjuret som stiger upp ur avgrunden! Muslimska världen, många kommer till Kristus för att bli frälsta!

.

Det är dock troligt att det judiska folket att försöka hitta den direkta kopplingen han hade med Gud börjar återuppbygga templet trots närvaron av Al-Aqsa moskén på Tempelberget.

Beträffande världskriget qu’arrêtera Jesus Kristus vid hans återkomst

Detta är den berömda kriget vid Harmageddon som tydligt kommer att glida aktuella konflikter i Mellanöstern som säkerligen kommer att eskalera och spilla över Israel!

Allianser bildas och män ser en möjlighet att komma ur denna globala ekonomiska nedgången som vanligt genom ett världskrig.

Ändå Islam kommer för sin del möjlighet att ta bort Israel och döda så många kristna.

Allt detta måste ske enligt Bibeln, i plågor av vädret, jorden och himlen, speciellt under kapitel 24 i Matteusevangeliet.

Det är uppenbart att konflikten i Mellanöstern (Irak, Libyen, Syrien) involverade och engagera, direkt eller indirekt, många stormakter som Ryssland, Kina, USA och Europa.

Mellanöstern är en krutdurk, och vi vet att det kommer att explodera snart spilla över till Israel!

Användningen av kemiska vapen i Syrien är nu en radikal vändpunkt i inbördeskriget som förstörde dess befolkning.

Användningen av kärnvapen i Mellanöstern är inte långt!

Europa (ROM) är redan förbereder sig för Armageddon kriget ….!

Spåra och analysera nyheter på nätet män, jorden och vädret för att förstå utvecklingen av Apocalypse!

Vad vi kan vara säkra på är att det år 2013 inte kommer att gå genom att arrangera att 2014 kommer att bli sämre under 2013 och framåt och mycket starka bibliska tecken.

2015 kommer säkerligen att vara året för mänskligheten förståelse av Guds skapelse « The Man ».

Världen kommer förmodligen att vara medvetna om den förestående återkomst Jesus Kristus, när kriget kommer till Israel och stora jordbävningar drabbade Frankrike, Italien och Israel

Den hänryckning i kyrkan tror jag bör nog sätta under invasionen av Israel.

Den kommer att äga rum i sista stund eftersom barmhärtig Gud kommer att ge den maximala tid i världen så att många kan räddas genom att komma till Jesus Kristus.

Jag inbjuder dig kära läsare att läsa saker mycket noga och begrunda denna artikel nedan för att förstå vad som händer i världen och varför det är mycket viktigt att ha tro på Jesus Kristus, och för att säkerställa titta på alla tecken på hans återkomst, eftersom Jesus Kristus kommer tillbaka snart för att rädda Guds skapelse. « Man »

jesuscristo

Länk => Varför Jesus Kristus kommer att ta bort kyrkan och återvända för att regera på jorden i tusen år framöver!

.

candle-holder-anim

Let Go, också trons låga

Var säker på att Jesus Kristus älskar alla män utan åtskillnad, men det kommer inte att rädda dem som kom till honom eftersom vi har fri vilja och vi kan välja vår väg!

Men du ska veta att alla vägar leder till förstörelse av människan.

Men en som leder till Gud och det är genom Jesus Kristus, det finns ingen annan!

Nu vet du den väg som leder till Gud och på det sättet är genom Jesus Kristus.

Du kan spara din själ! Det finns fortfarande tid när jag skriver detta!

Nu när alla vet om år, månad och dag om återkomsten av Jesus Kristus på Oljeberget (14/15 September 2015) kan vi framställa, rena vår själ, be och räkna dagarna tills vår Konung och Frälsare Jesus Kristus!

Älskade bröder och systrar i Kristus, håller väl tände facklan för din tro och bli tjänare Jesus Kristus, den uppståndne Kristus soldater och tillkännage sin återkomst till världen så att så många av våra bröder och Sisters sparas

Skicka bloggen adressen till alla dina kontakter, jag har inget att sälja, är denna blogg gratis och det är för dighttps://victorpicarra.wordpress.com/

Frid och fröjd i hjärtan och hem i väntan på uppryckande kyrkan för vissa och återlämnande av Jesus Kristus på Oljeberget för andra!

Victor

 

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :