UPPENBARELSE

Associerad bild

uppvaknandet

 

21 maj var ett datum som verkade att många eskatologer skulle vara det för kidnappningen av kyrkan.

 

Jag hade själv hoppats att denna maj, eller till och med april månad, skulle kunna leda till bortförandet av kyrkan.

 

Men inget har hänt; precis som det inte hände 2015, 2016 eller 2017, och bara för att Gud bestämmer datumet …. !

 

Så varför letar vi efter en date; otålighet, nyfikenhet, glädje att söka, lusten att hitta Guds hemligheter … Jag kunde ge dig många dåliga skäl.

 

Faktum är att endast en giltig anledning ledde mig att leta efter en så kort tid som möjligt (eftersom Gud ensam vet datumen) för borttagandet av kyrkan och Jesu Kristi återkomst.

 

Denna anledning är uppvaknandet av samvete och i synnerhet våra bröder och systrar i Jesus Kristus.

 

Sedan min tidigaste barndom har Gud alltid haft en mycket viktig plats i mitt liv: « Katolsk barndom, katekism, gemenskap, YCW etc. »

 

Utan att vilja sprida mitt liv har Gud alltid varit där, varje dag, under hela mitt liv för att hjälpa mig och styra mig. Och ändå har jag inte alltid varit en modell för beteende.

 

Liksom alla kristna visste jag att en dag skulle komma i slutet av tiden och att Jesus Kristus skulle komma tillbaka till regeringstid på jorden.

 

Men i mitt sinne som hos miljontals kristna den här dagen var långt och till och med mycket, väldigt långt, än så länge som jag långt ifrån föreställde mig att det skulle vara för vår generation … Och ändå är det fallet .

 

Denna uppvaknande med en medvetenhet om de speciella tider vi upplever ägde rum för mig 2008, som jag redan förklarade i bloggen.

 

Och sedan dess med min lilla eskatologiska kunskap har jag sökt och funnit de väsentliga bevisen (tecken och profetior) av denna snabba återkomst av vår Herre Jesus Kristus för vår generation.

 

Så blev jag, efter en period av eftertanke, en predikant tillbaka från Jesus Kristus.

 

Men det gör mig inte heller en profet eller en eskatolog, utan bara en blygsam predikant för kungens återkomst.

 

Genom denna blogg tillkännager jag världen, med många artiklar översatta till alla språk, snabb återkomst av vår Herre och kung Jesus Kristus, Guds enda son.

 

Denna återvändande är verkligen väldigt nära, det är en säkerhet eftersom det är för vår generation och borttagandet av hans kyrka kan till och med ingripa när som helst.

 

Det bör vara känt att inom en period av högst sju år efter kyrkans borttagning kommer vår Herre Jesus Kristi fysiska återkomst för hans tusenåriga regeringstid.

 

Det är väldigt viktigt att inse detta eftersom tiden för denna generation kommer till ett slut …

 

Som jag förklarade i bloggen är det den 14 maj 1948 med skapandet av staten Israel som började den sista generationen.

 

Det är därför mycket viktigt att alla vaknar upp och leverera Jesus Kristus i centrum av sitt liv som ska sparas och få tillgång till evigt liv « i ett ögonblick, i ett ögonblick » med borttagande av kyrkan och utan att gå igenom döden.

Efter vilken avlägsnandet är säkert kommer det att gråta och gnälla tänder.

 

 

TVIVEL

 

Självklart tvivlar de vanliga dödlarna ju mer och mer av att höra här och där, när Jesus återvänder, för att han inte ser någonting komma.

 

Man måste veta och förstå att denna tvivel kommer att bli ännu större efter rapturen (se Matteus 24 vers från 23 till 27 länk: SLUT TID )

 

Låt inte tvivla bosätta sig i dig eftersom tvivel tar dig bort från Jesus Kristus och tar dig närmare lucifer.

 

Vi kan alla se de svåra tiderna vi lever på jorden, till den punkt som vi kanske känner sig övergivna av vår Herre.

 

Vi ser uppkomsten av islamism, terrorism, våld, krig och hotet om en stor världskonflikt. Det finns något att vara rädd för att gå hem även i dagsljus.

 

 

HOPP

 

Men jag berättar med kärlekens och troens styrka, stå upp, lyft huvudet och vara stolt och värdig att vara kristna i kristendomen.

 

Håll troens flamma upplyst eftersom vår väntan kommer att vara kortfattad nu.

 

Låt oss sprida Jesu Kristi kärlek runt oss genom att hjälpa och älska varandra. Snart och till och med snart blir vår kärlek och förväntan belönad.

 

Förstå att våra nuvarande elände vi tillkännagavs i Bibeln, för att inte sörja, men att göra det möjligt för oss att glädjas eftersom dessa olyckor är bevis på snabb avkastning på vår Herre och Kung Jesus Kristus, som enligt profetiorna och hans löfte avkastning snart för att rädda oss från den stora vedermödan komma över mänskligheten.

 

Låt oss inte döma dessa tider av olyckor som faller på mänskligheten, eftersom det var nödvändigt bibliskt att de inträffade.

 

Försvara vår tro och vår kyrka men ta inte del i alla humanistiska religiösa överskott.

 

 

Uppenbarelsen

 

Gud i sin oändliga kärlek vill ha det största antalet att bli frälst, det är därför han väntar på det opportunala ögonblicket för Jesu Kristi kyrka.

 

Låt oss förstå att mänskligheten är på väg att uppleva det tredje starka ögonblicket i dess existens « Kyrkans Rapture », den första är skapelsen, den andra Jesu Kristi första kommer , den fjärde är den andra ankomsten av Jesus Kristus för hans tusenåriga regeringstid.

 

Vi kom snart fram till slutet av den andra av människans tre livscykler.

 

st runt: fyra tusen år mellan skapandet och den första ankomsten av Jesus Kristus.

 

nd runt: två tusen år mellan de två brister i Kristus.

 

: e omgången: tusen år regeringstid av Jesus Kristus före utgången av denna dödliga värld.

 

Det bör noteras att varje cykel har en varaktighet på hälften av det som föregår det och att vi totalt sett har väl de sju tusen år som tillkännages bibliskt från världens skapelse.

 

Det är viktigt för alla att förstå att Guds skapelser är för våra små oförståeliga mänskliga hjärnor och att de som är långt ifrån Jesus Kristus måste sluta att tänka på sig själva som autokratiska varelser av en fiktiv utveckling.

 

Vi är en skapelse av Gud och snart kommer vi att träffa vår skapare.

 

Jag avslutar den här artikeln med en eskatologisk video och en länk för att följa videon från den här eskatologen som jag rekommenderar för kvaliteten på hans arbete.

 

Jag inbjuder mina älskade bröder och systrar i Kristus för att se med tillgänglighet och uppmärksamhet den här videon som kommer att bekräfta att tiden för avlägsnande är så nära att han kan ingripa när som helst!

video

Läser profetiorna i slutet tiderna

 

Listor över hans videoklipp i slutet av tiden

 

Författarens videosida adress

Théonoptie

https://www.youtube.com/channel/UCKgVDz8801RzNi4ro1iHgLQ/feed

 

Tack till alla bloggläsare över hela världen och jag ber om ursäkt för att dessa videoklipp endast finns på franska.

 

Jag uppmanar dig också att läsa eller läsa igenom min artikel:

DE TRE SENASTE TECKEN AV JESUS ​​KRISTUS PÅ JORDEN!

 

Må Jesus Kristi kärlek alltid vara på dig och dina familjer, mina älskade bröder och systrar i Jesus Kristus.

Vi ses snart

Victor

annonser