N datum vir die OPHEFFING VAN DIE KERK!

Werk op hoofstuk 24 van die Evangelie volgens Mattheus, ek iets wat verdien om uitgelig word ontdek.

trompette

Ons is aan die einde van die tyd en elke spoor, elke indeks, elk inligting moet bestudeer word om te probeer om te verstaan ​​hoe dit sal belangrike deel van die lewe van die mens ontvou« Die terugkeer van Jesus Christus »

Ontleding van Hoofstuk 24 van die Evangelie volgens Matteus, kan ek ‘n sleutel om die benaderde datum van die wegraping van die kerk te leer ken ontdek het.

Dit lyk dalk ondenkbaar en tog …!

Volg al hierdie track!

Matthew 24.

36 – 37-38 -39 tot 40

36 Maar van dié dag en dié uur weet niemand nie, ook nie die engele van die hemel of die Seun nie, behalwe die Vader alleen

37 Dit was in die dae van Noag, so sal ook die koms van die Seun van die mens.

38 Want soos in die dae voor die sondvloed toe hulle geëet en gedrink het, getrou en in die huwelik, totdat die dag dat Noag in die ark;

39 en hulle vermoed niks te gebruik totdat die sondvloed gekom en almal weggevoer het nie, so sal ook die koms van die Seun van die mens.

 40 Dan sal daar twee op die land wees; die een word aangeneem en die ander verlaat

Hierdie verse van die Evangelie van Mattheus wat ons reeds sê ‘n baie oor die terugkeer van Jesus Christus sy kerk op die dag « tydperk » van die toorn van God te verwyder en ook.

Maar as ons kyk ‘n bietjie nader hulle ons nog sê baie.

Op die eerste, moet ons besef dat ons lewe in die era van lewende inligting, net ‘n rivier begin om oor te loop op ‘n eiland aan die ander kant van die wêreld wat die planeet onmiddellik inligting en selfs live video.

Van die eerste dag van die jaar 2014, die sikloon Bejisa  gewoed in Reunion-eiland, dade van terrorisme het in Beiroet « Libanon » vloed Brittanje en baie lae temperature in die VSA.

Al hierdie feite en ander nuus gemaak in alle media vanaf die eerste dag van 2014.

Vandag is die wêreld is direk op die hoogte en voortdurend, is dit ‘n werklikheid te maak.

Egter reeds vir etlike jare, tekens en Bybelse profesieë getref mans en Aarde.

Ten spyte van hierdie verskriklike en vreesaanjaende hoeveelhede van tekens en Bybelprofesie vervul daagliks, die media net die feite kortliks sonder om te probeer om enige verduideliking en sonder om te waag om enige verwysing na Bybelprofesie!

In feite is die meeste van die mense is wat belangstel net kortliks na die ellende wat die mense en die wêreld getref het.

Diegene wat in probleme wat reeds sukkel om te gaan met hul probleme en diegene wat nie geraak nuus te kyk op TV. deur te sê: « Die arme het nie geluk! « Soms betaal aalmoese tydens gaste goed te voel.

En die lewe gaan aan! … En inligting in ‘n ander jag …!

Maar ons is aan die einde van die tyd en nog die meeste van die mense wat weier om hulle oë oop te maak en selfs onbewustelik hulle weier om te verstaan ​​wat aan die gebeur is.

Omdat ontken die werklikheid, die lewe in die kort termyn is eenvoudiger en makliker te maak.

Na aanleiding van die voorbeeld van die volstruis wat begrawe sy kop in die sand nie die gevaar en het ook die voorbeeld van die passasiers en personeel van die Costa skip wat toe die boot tref die rots begin om stil te lê in die te sien water, maar die volk het geweier om te glo dat die boot sal sink.

videos wys mense na die ongeluk voortgaan om hul beroepe en kroegmanne stoor bottels in die kroeg in plaas van haas al vinniger in die reddingsbote te gaan!

Terug na hoofstuk 24 van die Evangelie volgens Mattheus,

Ons weet dat Jesus Christus aan die apostels in hoofstuk 24 van die Evangelie van Mattheus in vers 37 dit was in die dae van Noag, so sal ook die koms van die Seun van die mens

Noag in Genesis :

Noag

 http://www.info-bible.org/lsg/01.Genese.html

Na die lees van hierdie vers, ons verstaan ​​dat wat gebeur het met Noag, so sal in die dieselfde manier aan die einde van die tyd kom,

Kom ons kyk hoe ons die verhaal van Noag interpreteer en dit aan te pas by die einde van die tyd.

Noag die ark gebou het, en hy en sy gesin is gered.

Alle ander wesens op aarde verdrink.

Tog Noag het die ark nie in een dag gebou is, het dit ‘n geruime tyd, en dit is in die algemene onverskilligheid van die mense wat hy gestry het.

Die mense van daardie tyd stelselmatig geweier almal wat gepla gewoontes te glo soos ons kan sien in hierdie verse 38 en 39.

38 Want soos in die dae voor die sondvloed toe hulle geëet en gedrink het, getrou en in die huwelik, totdat die dag dat Noag in die ark;

39 en hulle vermoed niks te gebruik totdat die sondvloed gekom en almal weggevoer het nie, so sal ook die koms van die Seun van die mens.

Deesdae is dit dieselfde storie en sal dus herhaal!

Toe het die wegraping van die kerk, met naby-oombliklike inligting van ons tyd kan selfs live op televisie uitgesaai word.

Maar die meeste mense dit nie glo nie!

Spesiale effekte, advertensies en selfs ontvoering deur ruimtewesens sal beslis verduidelikings wat deur die meeste van die mense op aarde.

Miskien sal hulle sê: « Die arme het geen geluk gehad het!  »

Die verwydering sal skielike en die media sal slegs stel die feit van die verdwyning van baie mense.

Die Wegraping van die Kerk sal beslis in die media sluip met kettery en ‘n tikkie ironie bespreek word omdat die probleme van die aarde en die mense nog meer belangrik sal wees in die begin van hierdie jaar.

Die ergste kan begin selfs in hierdie tyd van die ontvoering.

Nou kyk na wat ons gevind Genesis Hoofstuk 7 Vers 10

« Sewe dae verloop het tussen die tyd van Noag in die ark gegaan, en die stortvloed van reën het. »

7,10

 Sewe dae later het die waters van die vloed op die aarde.

Sodat ons kan verstaan ​​dat daar beslis ‘n week tussen die wegraping van die kerk en die begin van die dag van God se toorn.

7,12

 Die reën val op die aarde, veertig dae en veertig nagte.

Met vers 12 van dieselfde hoofstuk ons verstaan ​​ook dat die dag van die toorn van God kan afgelope veertig dae

7,24 

Die waters het die oorhand behou oor die aarde honderd en vyftig dae. 

en 7,24 bogenoemde vers verstaan ​​ons dat  die stilte sal begin kom na  vyftig dae van rampe!

Die verse hieronder is baie belangrik omdat dit lig werp op die fisiese terugkeer van Jesus Christus op die Olyfberg

Ons leer dat Noag die sewentiende dag van die tweede maand van die jaar in die ark ingegaan en dit kom uit ‘n jaar en tien dae later

7,11

 Die ses honderdste jaar van Noag se lewe, in die tweede maand, op die sewentiende dag van die maand, op dieselfde dag, is al die fonteine ​​van die groot watervloed oopgebreek, en die sluise van die hemel is geopen.

 8,13

 Die jaar 601, die eerste maand, op die eerste dag van die maand, het die waters weggedroog van die aarde. Noag het die deksel van die ark weggeneem en uitgekyk, en kyk, die oppervlak van die aarde was droog.

8,14

 Die tweede maand, op die sewe en twintigste dag van die maand, was die aarde droog.

8,15

 En God het met Noag gespreek en gesê:

8,16

 Kom uit die ark, jy en jou vrou en jou seun en jou seun met vroue nie.

 So, wat is die gebruik van hierdie besonderhede van datums in die ontstaan ​​van die begrip van die gebeure van die vloed?

Tog weet ons dat God doen niks sonder rede nie.

Wetende:

– Wat is die sewentiende dag van die tweede maand van die jaar dat Noag in die ark

– Wat is die sewentiende dag van die sewende maand het die ark gekom het om te rus op die berg

– Of dit is die eerste dag van die eerste maand van die volgende jaar dat Noag het die ark

– Wat is dit uiteindelik uitgekom op die sewe en twintigste dag van die tweede maand

Die inligting lyk nie baie nuttig vir die verstaan ​​van die vloed in Genesis!

Maar hierdie inligting datums neem al hulle sintuie en hul gebruike aan die einde van tyd, want Jesus Christus het gesê in Mattheus hoofstuk 24 verse 37

Dit was in die dae van Noag, so sal ook die koms van die Seun van die mens.

So kan ons opsioneel, sluit in:

– Dat die hemelse Jerusalem is geneig om te ontstaan ​​op die sewentiende dag van die sewende maand,

– Dat die fisiese terugkeer van Jesus Christus op die Olyfberg sal waarskynlik die eerste dag van die eerste maand, op die dag dat Noag het die Ark

– Dat die kerk uit die hemelse Jerusalem, waarskynlik die sewe en twintigste dag van die tweede maand

http://topchretien.jesus.net/topbible/view/bible/&livre=00066&chapitre=21&version=00001

Dit is interessant om te sien dat ek geleë die terugkeer van Jesus Christus vir die Fees van Trompette tussen 14 en 15 September 2015

Skakel na die artikel aan die onderkant van die bladsy.

Die eerste dag van die eerste maand van die nuwe jaar in die Joodse kalender is Rosh Hashanah is ook bekend as die Fees van Trompette, wat moet tussen 14 en 15 September 2015

Dit kan die fisiese terugkeer van Jesus Christus op die Olyfberg wees.

Implementeer ook ander datums, sien ons dat die kerk uit die hemelse Jerusalem tot 27 ste dag van die tweede maand, so dit is tussen 12 en 13 Oktober 2015.

Maar wat is regtig interessant is, is om te verstaan ​​dat as Noag in die ark gegaan ‘n jaar voor;

Dit dui daarop dat die wegraping van die kerk gehou word tussen 11 en 13 Oktober 2014  die jaar tot dusver.

Van Oktober 2014 vir ‘n paar weke op die wêreld kan skuif na ‘n vorm van Chaos as gevolg van rampe. Bekend as die « dag van die toorn »

Noag se Ark het op die berge op die sewentiende dag van die sewende maand.

Vir ses maande het Noag en sy familie seil op die waters.

Ons verstaan ​​ook dat die kerk verwyder bly in die hemelse Jerusalem in die hemel die huwelik van die Lam vir ses maande voordat die 17 op die Olyfberg te rus by te woon ste  dag van die sewende maand so tussen 11 en April 13, 2015 

Natuurlik het ek myself te herhaal , « Ek is nie ‘n profeet » en ek toevallig te wees verkeerd is.

Dit is egter iewers en dit sal goed wees as almal berei vir gebed vir hierdie moeilike tye « die dag van die toorn van God » wat voorlê en ons sien die begin die afgelope jaar getref mans en Aarde eksponensieel.

Ons weet, want die pyn is eksponensiële dat 2014 moeilik en erger as 2013 gaan wees.

Probleme het begin op die eerste dag van die jaar, en hulle sal nie ophou totdat die meeste terugkeer van Jesus Christus op die Olyfberg.

Intussen ons Pous « Francis sê Peter II van die Rooms » , sê dat die hel nie bestaan ​​nie, dat Adam en Eva nie bestaan ​​het nie, en dat alle godsdienste is waar!

http://resistanceauthentique.wordpress.com/2014/01/03/lenfer-nexiste-pas-et-adam-et-eve-sont-pas-reels-revendique-le-pape-francis-le-pape-francois-attire-trois-fois-plus-de-fideles-que-son-predecesseur/

Waar is die wêreld!

Ek weet nie of ek dit reg gekry het.

Maar as dit die geval is, dan is die wegraping van die kerk gehou word om 12 Oktober 2014 ,

Die dag van God se toorn begin ná die wegraping van die kerk vir ‘n tydperk van 40 dae

En die terugkeer van Jesus Christus op die Olyfberg plaas tussen 14 en 15 September 2015 ,

Ek weet een ding vir seker is, is dat « As Jesus Christus is nie die komende ons is regtig ‘n slegte en selfs baie sleg! « Omdat die wêreld is erger!

Ek nooi jou, my geliefde broers en susters in Christus Jesus na te dink oor hierdie verse van hoofstuk 18 van die Evangelie volgens Lukas

http://topchretien.jesus.net/topbible/view/   

18:07
En God nie aan sy uitverkorenes wat dag en nag tot Hom roep, en hy het hulle lank laat wag om wraak te neem?

18:08

Ek sê vir julle, hy sal gou aan hulle reg om wraak te neem. Maar wanneer die Seun van die mens kom, sal Hy wel die geloof op die aarde vind?

18:09

Hy het hierdie gelykenis op sommige wat op hulleself vertrou dat hulle regverdig is en die ander verag,

18:10

Twee manne het na die tempel te bid, die een ‘n Fariseër en die ander ‘n tollenaar.

 06:11

Die Fariseër het gaan staan ​​en by homself so gebid: o God, ek dank U dat ek nie soos ander mense is nie, rowers, onregverdiges, egbrekers, of ook soos hierdie tollenaar nie;

18:12

Ek vas twee keer in die week, ek gee tiendes van alles wat ek verkry.

06:13

Die tollenaar het ver weg gestaan ​​en wou selfs nie sy oë ophef na die hemel, maar het op sy bors geslaan en gesê, God wees my genadig ‘n sondaar.

 06:14

Ek sê vir julle, hierdie laaste een het geregverdig na sy huis, eerder as die ander. Vir elkeen wat homself verhoog, sal verneder word, en wie homself verneder, sal verhoog word.

18:15

Hulle is ook die totstandkoming van kinders, dat hy moet raak. Maar toe die dissipels dit sien, het hulle hul bestraf wat hulle gebring het.

 06:16

En Jesus het hulle en sê: Laat die kindertjies en moet hulle nie verhinder nie, want die koninkryk van God is juis vir mense soos hulle.

 06:17

Ek sê vir julle, elkeen wat die koninkryk van God nie soos ‘n kindjie ontvang nie, sal ingaan nie.

Video: Visies van die Hel

Ek nooi jou om hierdie artikels te lees:

Die wederkoms van Jesus Christus die 14 OF 15 September 2015!Gedurende die Fees van Trompette

Die wilde diere van openbaring GEïDENTIFISEERDE!

Geseënde Kersfees 2013 en al wat my Beste wense vir 2014 wag vir die wegraping van die kerk

2014 – DIE KERK sterf, gelukkig Jesus Christus kom gou!

SOOS die liefde van God en baie na Jesus Christus gered word

Boodskap aan die jeugdiges op die wederkoms van Jesus Christus

HOPE gaan deur die wederkoms van Jesus Christus  noodtoestand

Humanisme is nie ‘n Christelike waarde-

DERDE GEHEIM VAN FATIMA die terugkeer van Jesus Christus op aarde

Waarhede!

Jesus Christus is die DEUR DIE kerk van Jesus Christus

Dare geloof in God en Jesus Christus 

My geliefde broers en susters in Jesus Christus is ons Ek glo in die pylvak voor die wegraping van die kerk en die terugkeer van Jesus Christus vir die duisend jaar regeer.

Hierdie jaar 2014 sal moeilik en selfs baie moeilik wees, maar ons weet dat die geseënde dag van ons Here se wederkoms baie naby is.

Kom ons werk vir die heerlikheid van Jesus Christus in die goeie nuus van sy spoedige terugkeer te verkondig.

Bid en weer en weer bid en bly in gemeenskap met God elke oomblik so dat die bose hou nie op ons en dat ons verlos mag word van die versoeking.

Jesus Christus ons liefhet en dit is om ons te red wat dit is.

Amen

Victor

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :