JUDICIUM ECCLESIAE EX SALUS

 II

Sed plane post usus biblicus temporibus, id est Christum, et revertetur ad terram Christiano;

 

Et in signis, et in omnes, quid in propheticis, confirmamus,

 

In magnitudine et viribus gestis postquam constat iuxta est dies, et epistola.

 

Aliquam feugiat potest ad aliquem finem signorum temporum.

 

May XIV MCMXLVIII:

Datum die creationis publica Israel veniam a Deo, qui ad populum Iudaeorum.

Ergo patet praedicta signa amplificationem.

In conspectu omnium et facere magis et magis.

 

MMV August XIV:

Ingens in speciem caelum caeli signo exercitus Floridae UFOs recto caelum formatae sunt aliquae crux crucis plurimum diu

Hoc signum utique adire nuntius videtur Danielis et poenae ultimae hebdomadis sequeretur.

 

.

Hoc video

.

 

XXIX mensis septembris MMVIII: 

Quod non est in genere nundinas fragosus Curabitur -777,7 cum indice, qui in ruina sequeretur quod homines ante aduentum Christi, non recuperabit.

Quod hodie proposuerim in Danielis principio septimana septem annos significat initium ante reditum hominis Iesu Christi.

 

In March VIII, MXII  :

Secundum signum est quod fit tempore in caelis. Visibilis planeta Terra, quam maiores hactenus Soli magis quam LXXX horis nigris orbem usque ad XI April MMXII.

 

 

Haec tria media positus signum genuina credibile Septembris anno XXIX, MMVIII.

Notandum est quod ultima septimana biblically Danielem (septem) in duas partes secundum quod dictum est in Bibliis tres annos et dimidium, et a parte altera de tribulatione magna tempus esse.

 

January XXVIII, MMXIII: 

Renuntiatio, Pontifex Benedictus XVI, Pontifex Franciscum succurrit, quod dicat simpliciter Romanus episcopus.

Quod prophetia, quae est papae « Petrus Romanus »

Secundum ad prophetiam ecclesiae deducet ante reditum Christi Iesu.

 

Et in novissimo die, et ante, manet;

An terrena regressus est Iesus Christus inter Augustus XIV et XV MMXV,  in festum tubarum.

 

Articulum videas signa magna aliqua

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2012/07/26/les-trois-derniers-signes-du-retour-de-jesus-christ-sur-terre/

 

In hac habitasse platea dictumst

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2011/11/27/jesus-christ-revient-bientot/

 

Ecclesia accipere Excessum et ante fortasse bene habetur Septembris huius anni MMXV MMXIV. (I Novembris MMXIV X ad remotionem)

Accurate:

Non satis est dicere, « non sum propheta et non esse iniuriam », sed etiam spiritualiter bonum paratum semper se praeparare et reditum Christi Iesu et amoveri.

 

Putas me,

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2014/01/18/les-dates-de-lapocalypse-et-de-lenlevement-de-leglise-devoilees/

 

Terra, sescenti ferme homines multitudo septem decies magis Christiani, parum est ut salventur qui raptus Ecclesiae, debet esse christianus.

.

VI, iam ea!

 

Et ideo dicere ad se christiani esse billion Ecclesiae Iesu Christi salvus removeri rediit.

 

Lucas autem explicandum quomodo apostolus hoc versu.

.

« Et Filius hominis veniens, putas, inveniet fidem in terra? » (Luc. XVIII, VIII)

 

Non ignoras quod volueris quae in libro Scripturae molestum nobis

 

Et sic habemus hoc problema!

 

Tempus in fine possumus, cum hoc ipsum obvium quiddam est, et ultra feras quot billion; Lucas scripsit hoc in fide dubitans, et reversus est in Christo Jesu.

 

Scimus nihil temere in Bibliis scripta sunt, ut, si hoc apostolus scripsit Lucas etiam causa est, quod essentiale et amet.

 

Partim ex hoc licet non sint multi doctores ad Christi reditum nostrorum considerare.

Quisque videre potest: manifestum est de amicitia loquitur.

 

A quibusdam nostris non credunt in Christum redire potest physicorum.

 

Sed hoc non videtur sufficere ad defectum quantum liceat Christianis fide sescenti brevi?

 

Causa quod aliquid sit magis.

 

Cognoscitur, utramque iam geritur, parum et ad Iesu Christi vivendi.

 

Duobus annorum milibus placetque volumus a doctrina Christi humanae fragilitatis subexesa hanc doctrinam accommodare ad mutandam nos nostra societate.

 

Duces sunt vicarii ecclesiae spiritualis, et quocumque tempore illa doctrina parum addidit (quod est contra sententiam Christi)

.

Pellentesque pretium praedantur caedibus memini vitae milia qui dixerunt in nomine Dei et fidem Iesu. (Quod est contra sententiam Christi)

.

Christi doctrina multum gradatim corrupto reposita veritatibus antiquis et novis et obsoleta aptiores nos realiter et haec absque conscientia vera novae inductae. (Quod est contra sententiam Christi)

 

Pervenire ad praesens tempus, et ubi plures vicarii papae apud canonici et non secundum Christum docere doctrinam arctius cum aliis religionibus quidem aperte moderans. (Quod est contra sententiam Christi)

 

Ecclesia (II) in Christo Iesu, et docent illa non omnis homo: ita Deus et homo est Christus Jesus. (Quod est contra sententiam Christi)

 

Ecclesia (II) ad omnes religiones ipsa docere Deum. (Quod est contra sententiam Christi)

 

Homines a Deo ad officium Ecclesiae doctrina Jesu Christi cum Ecclesia multis animabus a quodam Lucifero denatured lectiones.

 

   A

Ipsa Ecclesia docuerit mortuorum

 

Orantes Sanctorum « mortuus » quia specialiter in quibusdam regionibus,

« Usque dum mortuorum resurrectio mortuorum remanent post reditum aliquamdiu sunt Iesu Christi in omnes, et in iudicio futuram resurrectionem; « 

Defunctorum parentum, etiam christifideles spectat pro singulis.

 

Alii sunt Christiani potiti, statuas religiosarum ac divinum auxilium.

 

Alii vicarii et egredere, et me aliquando aliquid?

 

Et intelligimus utique inferior vero multis in fide Christianorum animos.

 

Donec Lucas explicat melior apostolus fide interrogatur « verae »reditus ad Christum.

 

Sescenti autem Christiani sumus, et quam plurimos Christi doctrinis firmiter observare ….

 

Fratres et Sorores in Christo carissime Aliquam redire ac praesertim Iesu Christi edoctus, recisos nomina nostra adeo non deleri de libro vitae.

 

In animabus nostris,

 

Prima

Dilige Deum ex omnibus viribus et ex animo

 

Deinde, de humilitate, debita reverentia, benevolentia, amore, participandam, sine ipso, et misericordia, veniam, et prudentia, gratia, ut in vita tua .

 

In oratione

 

Oratio enim est cibus animae.

Necesse est igitur, ut oraret.

 

Donec non plures Christiani deprecarentur aut precarentur oratio rotis.

 

Iesus Christus docuit orare.

.

Matthew VI

.

http://www.lirelabible.net/LSG/html_5/Matthieu_2.htm

 

Oratio ad Deum loquens:

 

prier_dieu

 

Possumus loqui ad caelestem Patrem, «Deus», ut si pater terrenus loqui.

Quaero quid opus quod volumus possumus.

 

Scire etiam quotidie in gratia Dei, pro omnibus beneficiis.

Possidet enim in minimis.

 

Secundo, quia donum sublime dedit nobis Deus ‘non arbitro «  si hoc donum nobis intercedat ad prohibet non quaeritur.

 

Nam mihi, et possum dicere, quod Deus est vita et partem Dei non esse maximus vitae metus.

 

Bonum est te scire quod in precibus ad Deum etiam quaestiones petere et quis miratur, cum occurrendum quaestionibus responsio.

 

Neque sociabis cum beata virgo de orationibus sanctorum orationes modo vitanda quia mihi sunt, qui est Iesus Christus salvator noster, rex noster, et Dominus noster eum et gloria, et virtus non est qui revertatur, et alium Christum qui dedit nobis Deus.

 

Oratio ad Beatam Mariam Virginem quae causa praecipue quia potens est inter matrem et filium eius fortissimi.

 

Manifestum est, quod in corde omnis Christianus intercedere BVM terim Iesum Christum filium eius, et ad omne hominum potest ut ad eum perveniatur Christum, salvus erit.

 

BVM Apparitionibus mandat consideranda sunt actiones momentis key non recedat a nobis fidem, ut electiones magnis societatis vitam et ecclesiae .

 

Fatima apparentiis in Lusitania fuit maxima.

« Non invenire te ipsum et in veritate »

 

Link:

.

Oremus Missa reditu Jesu Christi in terris – veris?

Oro igitur omnibus, qui semper Virginis, et orationibus potius primum notandum quod denique ad Christi Deo et Beatae Mariae Virginis.

 

BVM si orem, vel quia pudet Christum ad Deum, et cognoscetis quod pudet, si Christum pudebit te.

 

Amen Deo. Novit quod peccatores sumus, deficimus cotidie iterum pugna succumbit, est quia vita Domini singuli quod gerit adversus Satanam.

 

Non possumus vincere viceris virtute sumunt ad voluntatem Dei auxilium petere debemus

 

Deprecabitur Deum, et si audiunt, si non quod Deus preces vestras,ergo recte feceris, si dixeris rem facere et solvere posse quaestiones, et pugnabit adversus Satanam.

 

Si Deus auxilium petere, sed si non semper Integer iuvatis?

 

Et noli fieri, quod in precibus ad Deum ire, si non occurri tibi proderit Christus per Spiritum Sanctum Dei in vita.

 

Christus se habet ad Angelos permulta magna.

Sed a Deo tamen audes ullius auxilio opus est.

 

Bonum autem quod in hoc memini debile iat ad bis mille annorum tempora Christum Exacerbastis habitum Templi et omne malum, quod omnes homines temporis.

 

Muneris est tempus, et habebant super deformata in templo.

 

Locus ex oratione locus factus est mercaturae templum et peius fures latronum facta est invariabile.

 

Matthew XXI versus 12-13-14

 

Et intravit Jesus in templum Dei, XII. Et ejiciebat omnes vendentes et ementes in templo: Et mensas numulariorum, et cathedras vendentium columbas evertit.

 

XIII Et ait illis: Scriptum est: Domus mea domus orationis vocabitur.Vos autem fecistis illam speluncam latronum.

 

XIV Et accesserunt ad eum cæci, et claudi in templo. Et curavit eos:.

 

 

XIV, quod tamen illud in locum immundum fuerit templum, quod caecus et languidus, Jesus Christus curavit.

 

Rediens, Iesus Christus magis negativae quam miserum est inventio ibi erunt duo millia annorum.

 

Petro primum voluit ecclesie « coniunctionem et » dimisso, in plures.

 

Verior quod omnes inter se dicentes:

 

Notum est, quod in quibusdam Ecclesiis acus cura animas hominum.

 

Qui divites facti sunt, ut quidam ecclesiarum calamitatem turpe est ad mundum.

 

Est quidam praedicatores qui se pastores appellant qui fruge locupletet miseriam et pauper.

 

Lumen autem est, bona est et ingens circa mundi res et dignitates saepe Mogolis est.

in aliis quibusdam,

https://www.cai.org/fr/etudes-bibliques/les-milliards-vatican

 

Maior est in mundo, et per « moguls » omnium ecclesiarum, ditare et pinguescunt.

 

Sed in hoc mundo est, ut missionarii sulcos itemque eorum vicarii senioris omnes ecclesias mittere: Biblia in manu gravi, et non sunt, ad praedicandum Evangelium gratiæ Dei.

 

Dissimilis magni et nobiles eorum vicariis ecclesiarum, et quantum ad gratiam meretur, missionariis illis.

Succumbit infeliciter saepe permissa scias multos communi neglegentia in tormentis et in umbra manus jihadists Islamistas et qui « Milites satanae. »

 

Verbum enim Muslims

jihadists, Iraq,

 

Recede a Islamists  jihadists et   moderantur, ut vos, ut credatis, quod Lucifer, deducet vos in Deum.

 

In te speraverunt patres nostri Iesu Christi;

 

Item videre oportet, fratres mei dilectissimi trabem in oculis habemus.

 

Duis ac omnes gentilium in Ecclesiam redire verus ritus accumsan euismod.

 

Quid in nobis existimo, non tamen ita quod nos agimus, et cur.

 

Christus dilexit nos et nos diligamus, sed hoc ipso?

 

Interroga eos qui rem,

 

Quamquam amore nostri Iesu Christi, et omnes gentes et iudicabit rediens.

 

Erit vita sera paenitentia dirigit volo.

 

Clamor erit ploratus et stridor dentium de nuper!

 

Nunc agendum est tempus vitae nostrae et dirigit.

O

Domine, Domine,

O

Ecclesia catholica est, ut revertar ad

(Sed non quod Vatican II)

 

Extra ecclesiam usque heus

O

Domine, Domine,

O

 

Jesum Christum Dominum nostrum, qui est Ecclesia Catholica Petro successit successor Pontifex Ecclesiae concredita Francois current.

 

Quanquam non omnino pro papa quam Pontifex Franciscum Episcopo Romano simplex, quae eum in omnibus legitimis umquam, tamen Ecclesiae Patronus spe reditus Jesus Christus.

 

Ita in Christo Iesu, et revertetur ad refocillandam onus dux eum statum Ecclesiae spiritualis.

 

Revertens Iesus Christus omnes homines et regnabunt cum perpensis omnibus add.

.

Vis esse in Ecclesia Christi,

 

Si sic, ergo baptizas, a Deo veniam peccatorum tuo corrigas, et accipe tibi petere salvatorem Iesum Christum in Ecclesiam tuam.

 

Amare et revereri et maxime omnium in praxim christianam Christus docuit.

 

 »  Humilitas consideres misericordiam, amorem socius sine ipso, pietas, remissionem, intelligentia, et benignitate. « 

 

Speique plena vota notae:

 

Evangelii secundum Matthaeum in capite XIV XXI Verse:

XIV Et accesserunt ad eum cæci, et claudi in templo. Et curavit eos:.

 

Folia in sententiam a LUMEN spei Christianis qui non nisi baptizatis caecitatis et ignorantiae atque ignorantiae caecitate a falsis secuti.

 

Admissusque credo Ecclesiam posse salvari post raptum, si ad eum rogantes, ut salva sit, et liberato, in caelesti Ierusalem, postquam reversus est.

 

Comment concludo quod accepi a articulum articulus text:

.

 

Sed et bestiae Apocalypsis idem!

.

iisque omnibus, quibus voco pariatur.

0

0

0 0 0 0 0

0

0

0

0

 

Cornelius
Crucial notitia ut sciant omnes catholici

.
Multi catholici intercessorum Virgini Mariae, qui etiam interpellat pro mediator fidelis est Patri:
« Propterea B. Virgo in Ecclesia titulis Advocatae invocatur Paraclitus, adiuvantibus, Mediatricis invocatur. « Item # CMLXIX, p. CCLV
Quatuor dicuntur de Maria nonummy. Haec munera, vivet? Itaque spectemus uterque:

postremo iurisconsultus

 
Pater, alius legisperitum traditionem fides Mariae suffulta Scripturae.Praeterea sacra doctrina catholica nondum enuntians Iesum Maria non est tantum advocatus:
« … Et si quis peccaverit, advocatum habemus apud Patrem Iesum Christum iustum. « I John 2:1
Auxilium
Adhuc traditionem humanam.

Qui Paraclitus non Sacra modum, non est usque ad Mariam,

Adiutricis
Rursus, Jesum a catholicae contradicit Scripturae, Maria, sola ‘supernaturalis’ adiuvantem:
«Ecce enim Deus adjuvat me … » Psalm 54.4 « ita ut confidenter dicamus: Dominus mihi adjutor: non timebo Quid faciet mihi homo? »Hebraeos 13,6
« Multae tribulationes iustorum liberabit Dominus. « Psalm 34.19
descripta est Maria verbum Dei adiuvantes Neque …

Mediatrix

. Maria DISPUTAT situs medius exoritur, sed tantum proponit mediatorem Jesum: « Unus enim Deus, unus et mediator Dei et hominum, homo Christus Iesus, « I Timotheum 2:5 « quid est hoc [Christus], novi testamenti mediator est … » Heb 9.15

 


Intercessorem

In ombudsman et advocatus, pro aliis. Maria catholicis iniungat hanc curam, dum verbum Dei tantum sit Dominus Jesus Christus occurrat
« Non enim in manufacta Sancta intrare … sed in ipsum cælum, ut appareat nunc vultui Dei pro nobis. « Heb 9.24
« Unde et salvare in perpetuum potest accedentes per semetipsum ad Deum: semper vivens ad interpellandum pro eis. « Hebrews 7:25
Quod Scriptura non melius ad veram identitatem intercedens
« Qui condemnet? Quoniam Christus mortuus est, etiam resurrexit, qui est ad dexteram Dei, qui etiam interpellat pro nobis? « Ad Romanos 8:34
« Qui autem scrutatur corda, scit quid desideret Spiritus: quia secundum Deum postulat pro sanctis. « Ad Romanos 8:27
Scriptura docet Pater qui accessu per Filium
« quoniam per ipsum [Iesum] se habemus accessum in uno Spiritu ad Patrem. « Eph 2.18
« Secundum præfinitionem sæculorum, quam fecit Dominus noster Jesus Christus, in quo per fidem ejus liberum accessum in confidentia. »Corinthians 3.11-12
Ipsa est, de qua, ut non intercessorem.
Jesus rursus deposuit
Biblia ipsa patet. Causidicus Iesum tantum offert mediator et intercessor apud Patrem. Sed in quatuor titulos rapit catholicis attribuit Maria … Quid?
Quid est Jesus deposuit omni tempore?

 

Cur statuit omnem Catholicism Bibliis Iesum tribuit alteri dare?
Altus est concedendum, quod in Sacris mores ut Paulus apostolus ait:

. « Quia cogitatio non aliud scire Jesum Christum, et hunc crucifixum. « I Corinthios 2:2
Conclusio
Habes catholicis Scripturae locis.

Numquid non recipietis confitemini Verbum Dei Maria?

Repellam te, et traditiones hominum, aut ad gloriam Iesu Christi?
« Nunc autem melius sortitus est ministerium, quanto et melioris testamenti mediator est, quod in melioribus repromissionibus sancitum est. « Hebraeos 8,6
Caput XX – Mariae preces sunt recipientia,
Doctrinae catholicae fideliter orant requiratur ex Maria Virgine:
« Postulantes a Maria ut pro nobis oret, nos pauperes agnoscimus peccatores et nos convertimus ad <> et

Omnis hora, Sanctus … nos accipiat sicut Mater nostra ad nos dilectum Filium suum in paradiso »Item # MMDCLXXVII p. DCLXI
Haec, si necesse est, quod a Deo, vel num solum scire traditionem hominum. Quisque eorum,

 

Mariam orare pro nobis humana traditio, ignotum Bibliorum.
Mater misericordiae, aliud traditio.
Si sanctorum: et traditionem humanam.

 

Ostensum est, quod Deus solus « sancta »

 

Ave Maria, nos ad mortem humana traditio, docet non potest.

 

Jesus Maria ducit alia traditionis ignorabant verbum Dei.

 

Intellige catholicus amicus Dei nunquam quisquam ea. Haec inventa sunt, per traditiones catholicis principibus, dicentium:
« Cum ab antiquissimis temporibus Beata Virgo sub titulo <>; et sub cujus confugisti fidelis protectio periculis et necessitatibus suis deprecantes in … « Item # CMLXXI p. CCLVI
Fideles, ut Mariam orare, ut in eo, quod in se est traditio in opportunitatibus, in tribulatione: « coquere » a catholicis principibus, ut olim et hodie, et confirmavit sibi.

 

Nunquam eum, nec alicui in Bibliis, noli orare pro populo Mariae.
Quis nos?

. in Bibliis dilucide apparet, contraria est catechesim populi educandis, ad hoc quod converteretur in Deum tantum,
« Dic mihi [Deus populum suum alloquitur,] et Dominus exaudiet;Annunciabo tibi grandia, et conservata sunt quæ nescis. « Jeremiah 33.3
« Et invoca me [Deus populum suum alloquitur,] in die tribulationis,Eruam te, et honorificabis me. « Psalm 50.15

. tempora dura; clamate ad Dominum, non Maria
‘Domine, exaudi orationem meam, et audivi vocem deprecationis meae

 

In die tribulationis meae invocabo te quia exaudies me. « Psalm 86.6-7

. « Clamabit ad me [Deus populum suum alloquitur,] et ego exaudiam eum; Cum ipso sum ​​in tribulatione: eripiam eum et glorificabo eum. »Ps 91,15

. versus docent Centuriones difficultatibus invocare Deum in nobis.Uersus orare non sinit Mariae

. « Salus autem justorum a Domino; Et protector eorum in tempore tribulationis. « Ps 37,39

. « Domine, miserere nostri, Utinam in te. Esto brachium nostrum in mane, et salus nostra in tempore tribulationis « Isaiah 33.2
« Beatus vir qui considerat … pauperibus Tradidit Dominus in die tribulationis est « Psalm 41.1
Si ponis te ad famam Mariae?
« Jacta super Dominum curam tuam, et ipse te enutriet non dabit in aeternum fluctuationem iusto. « Psalm 55,22
Deprecatusque est David rex ad omnem diem …:
« Nocte mane, et meridie, et conquesti, suspiro, et exaudiet vocem meam. « Ps 55,17
Iste dicit:

. « prope est Dominus omnibus invocantibus eum: omnibus invocantibus eum in veritate « Ps 145,18
In Novo Testamento legimus:
« Nolite solliciti; sed in omni oratione, et obsecratione, cum gratiarum actione petitiones vestrae innotescant apud Deum. « Philippians 4:6
Quis, quaeso te?
Ad Deum, Verbum Deus. Catholici Mariam orare, ad spem. Iterum, cur discipulo Iesus et Maria catechismus retrocedere.

 

Videtur quod non vult Catholicam sequaces « turbare » Jesus in subiecto.

 


Iactare hoc tamen Iesu invitatio:

 
«Venite ad me, omnes qui laboratis et onerati estis, et ego reficiam vos. »Matthew 11:28
Bibliorum vel male vult ab uno aut tenet catholicae satisfacere paratus ad universa impendia.
Conclusio
Te quoque certa sententia est alius. Tu homo, et tu, et sequatur traditio catholica Maria?

. An potius parere vestris precibus Deo scripturarum?
« Et ego, invocabit Deum, et Dominus salvabit me. « Ps 55,16

 

CAPUT XXI – tamquam universorum Regina
Quod ad Catholicam mors Mariae et dedit illi Dominus suscepit in titulo « universorum Regina »
«Denique Immaculata Virgo, ab omni originalis culpae labe praeservatam immunem, cum terrestris vitae cursu, corpore et anima ad caelestem gloriam assumpta est, ac tamquam universorum Regina a Domino exaltata « Item # CMLXVI, p. CCLIV

. Deinde collisae in Verbo Dei atque doctrinam catholicam.

 

Ubi docet, ut non solum sacrae doctrinae, damnat.

 

44,9, dicitur, quod in ipso cultu falsae Jeremiah dea, cui nomen « in caelis, » Ira Dei,
« Filii colligunt ligna, et patres succendunt ignem, et mulieres conspergunt adipem ut faciant placentas reginæ cæli, et libemus ei libamina diis alienis, et me ad iracundiam provocent. « Jeremiah 7.18

. quid a populo factus colere, Regina Caeli, vanae deae? Hominum traditur fuisse illis
« Nos autem … sacrificamus reginæ cæli, et ei libamina, sicut fecimus nos et patres nostri, reges nostri et principes nostri … » Jeremiah 44.17
Ecclesia catholica non habent, transibit eadem religio paganorum furit Dei?
Falsarum religionum
Nec ultra metas Eutropii, studio mirari multa curiosa falsae Catholici qui adorant « Regina caeli. »

 

His rebus constitutis, quod toties ad catholicum nomen Maria dare instantiam deabus cogitare falsum.
Qui, ut exaltemini?

. quamquam intellegat catholicae exaltationem Maria magnificat Deus Scriptura: « Tu discipulus ad caelos, Deus; Super omnem terram gloria tua? « Psalm 57.5

«… Tibi, Domine, regnum, et tu es super omnes principes, « I Chronicles 29:11
« … Et exaltabitur Deus salutis meae, » Ps 18,46
« Surge, Domine, et omnibus viribus tuis; … « Psalm 21:13
« Vacate et videte quoniam ego sum ​​Deus: exaltabor in gentibus, et exaltabor in terra. « Psalm 46:10
« Dei … fortes terræ, vehementer elevati sunt. « Psalm 47.9
«Dominus est, quia super vivit … » Isaie 33,5

.

Per Iesum Christum, in gloriam Dei recipit,

. Scriptura dicit Deus per Iesum Christum recipit. Bibliorum in persona Iesu Christi:

 

 

In Novo Testamento, et nomen « Jesus » videtur CMXLIII temporibus.
« Christus » quotiens et DLIII « Domine », CXV diebus.

. Novum Testamentum libri quattuor de nativitate, vita, in morte et resurrectione Iesu.

Reliqua fertur novum esse.

 

Maria interim paucis videtur in Verbo Dei, Regina nunquam est aliquid:
« Propter quod et Deus illum exaltavit [Iesu], et dedit illi nomen quod est super omne nomen, ut in nomine Iesu omne genu flectat caelestium et terrestrium et infernorum terrae, « Philippians 2:9-10

 

« Agnus, qui occisus est, … [Iesu] est, accipere virtutem, et divinitatem et sapientiam et fortitudinem et honorem et gloriam et benedictionem. »Apoc 5.12
Qui accipere gloriam? … Deus, per Jesum Christum:

. « … in omnibus honorificetur Deus per Jesum Christum: cui est gloria, et imperium in sæcula sæculorum. Amen! « I Peter 4.11

». Deus suscitavit [Iesu] principem et salvatorem dextram ad dandam pœnitentiam Israeli, et remissionem peccatorum. « Act 5,31

. Et certe vides rumpere similibus capitibus.

 

Biblia monet exaltare dum Christum suscitavit Iesum et Mariam catholicae labefactare determinatur.

 

Quid crudelis tormenta passus vitam immolavit eum qui in cruce a restituo absumitur dicamus?
Conclusio
Hinc, Volume gradum sublimavit Dominus docet: « Regina mundi. »

 

At Scriptura docet adorare « Regina caeli » provocat iram Dei.

 

In quo spem tuam? In traditionem hominum in divinis?
« Quare Deus [Iesu] illum exaltavit et donavit illi nomen quod est super omne nomen » 2.9 Philippenses

 

Caput XXII – R
Si credere catechismo quoties celebratur, opus Christi redemptionis in cruce et praesens efficitur
«In divino hoc sacrificio, quod in Missa peragitur, idem qui semel Se Ipsum cruente obtulit Christus in ara crucis obtulit in incruente continetur. »Item # MCCCLXVII, p. CCCLVII

. « Cum Eucharistiam celebrat Ecclesia, memor Paschate Christi, et est haec:

.

semel in cruce obtulit hostia manet Christus praesens <> « Item # MCCCLXIV p. CCCLVI

Sed Scriptura docet Iesus mortuus est semel peractum opus redemptionis in cruce:
« … Statim ad destitutionem peccati, per hostiam suam apparuit. « Heb 9.26
« Per hunc voluntate sanctificati sumus per oblationem corporis Jesu Christi semel. « Hebraeos 10,10
Iesus sanguinem suum fudit, redemit hac sola fide, et in spe vitae aeternae, qui ponunt in Christo.
« Et introivit semel in Sancta, neque per sanguinem hircorum et vitulorum sed per proprium sanguinem, æterna redemptione inventa. »Hebrews 9.12
Id enim sacrificium Scriptura non excitari iubet cotidie
« Nos Pertinuit autem ad sacerdotem sicut [Iesu], sanctus, innocens, impollutus, segregatus a peccatoribus, et excelsior cælis factus: qui non habet necessitatem quemadmodum sacerdotes, sacrificio prius pro suis delictis hostias pro populi: hoc enim fecit semel, seipsum offerendo. « Heb 7.27

. Sed tamen hoc adamante catechismus:
« Nam quoties hoc mysterium celebratur, <>. »Item # MCDV, p.CCCLXVIII

. Et factum est, quod mors Christi Bibliis semel ait:

 

« Sic Christus semel oblatus est ad exhaurienda peccata … » Hebrews 9:28

 

« Eum pro peccatis offerens hostiam, in sempiternum sedet in dextera Dei, » Heb 10.12

 

Fecit Jesus, cum omne quod est necessarium ad salutem humani generis in ligno.

 

Sed non est opus alia (et nunquam) requiritur.
Quod illustratur;
Catechismus Catholicae Ecclesiae, cum ab illo egit redemptione Christi munus est, ad eam tamen, ut ilium in gloria, quae facta sunt ad Calvariae.
Iuxta sermonem Domini, omnia fecit Christus, semel.

Deus mortem actu, quale numquam fuit mirabile sacrificium. Semel convivium unquam iterari. Sed adhuc instare in catechismo
Etenim «Sacrificium Christi et Sacrificium Eucharistiae unum sunt sacrificium. »Item # MCCCLXVII, p.357

Cum omni mansuetudine hoc dicendum, quod est sacrilegium.

Aliquam sacerdotis servatis religiones, quoniam mors experitur intersit, blasphemia est.
Ecclesiae catholicae ritus in socia opera Christus in cruce est ridiculum.Non opus Catholica quod ad munus redimendi et obnoxium.

. Item Christus gloriam suam communicare opprimere conatur catholicae cum Ecclesia catholica, sed Scriptura quod solus dignus gloria.

 

Conclusio
Fiducia tua unde estis? Verbum Dei in Ecclesiae traditionem doctrinamque in …?
« Quia et Christus semel pro peccatis mortuus est iustus pro iniustis, ut nos offerret Deo, mortificatus quidem carne, vivificatus autem spiritu, » I Petri 3:18
XXIII CAP – Quod Purgatorium

 
Catholicae docuit post mortem purgatoria aliqui mittuntur ad locum purgationis antequam plenam caelorum
« Qui mortem in gratia et amicitia Dei, sed imperfecte purificati, suae aeternae salutis sunt certi, post suam mortem patiuntur purificationem ut sanctitatem acquirant necessariam ad caeli gaudium ingrediendum.»Item # MXXX, p. CCLXX
«Ecclesia purgatorium hanc finalem appellat electorum purificationem … » Item # MXXXI p. CCLXX
Hoc magni momenti est doctrinae de Deo an alius traditionem hominum?

 

Hic Catechismus directe respondere:

. »Ecclesia doctrinam fidei relate ad purgatorium formulavit, praecipue in Conciliis Florentino et Tridentino. »Item # MXXXI, p. CCLXX

. Ubi est inconveniens ad informationem eorum traxisse stakeholders vita post mortem, tam posse doctrina,
Catholico Romanum dilecte, ut credatis in purgatorio si pro caris, scias quod non sit qui locutus est illi … ubi quod religiosi coetus decretum:
« … Qui in vita sua [Iesu], quibus peregrinati sunt discipuli manseritis in terra; alios, qui expletum vitae, purificare alii in gloria … « Item # CMLIV p. CCLI
Si patimur, non est donum!
Doctrina quidem absolute biblicum graviorem esse loco.

 

Etiam post mortem purgari, nunquam docet ad salutem necessaria.Sed contra est quod Scriptura dicit, quod sponte oblatum est salus:
« Stipendia enim peccati, mors est: gratia autem Dei vita aeterna, per Jesum Christum Dominum nostrum. « Ad Romanos 6:23
« Sed non sicut delictum, ita et donum; Si enim unius delicto [Adam] multi mortui sunt: ​​multo magis gratia Dei et donum in gratia unius hominis Iesu Christi, in multos abundavit. « Romans 5.15
Sincere et vitae aeternae donum diligamus, te ipsum condemnas, passus sit, et quod in Verbo suo mentiar?
«Est enim gratia estis salvati per fidem. Et hoc non ex vobis: Dei enim donum est. « Eph 2.8

. Latin Si credis, tunc non est in eo qui non ulterius est pro Christo.Iam iustificatus per Iesum

. « Ecce, nos sanguine suo [Iesu] salvabimur ab ira per ipsum. « Ad Romanos 5,9

. « Justificati gratis [enim] in gratia [Iesu], per redemptionem quæ est in Christo Jesu. « Ad Romanos 3:24
Signanter apostolus eodem puncto
« Et haec quidem fuistis, quod. Sed abluti estis sed sanctificati estis sed iustificati estis in nomine Domini nostri Iesu Christi … « I Corinthians 6:11

. iam lustratus Christiani vero omnia peccata tolleret crucem Jesu:
« … Autem semel in consummatione sæculorum, ad destitutionem peccati, per hostiam suam apparuit. « Heb 9.26

. Deus, qui filios non, quia pro ipsorum salute subire redempti,

. « Empti enim estis pretio magno. Glorificate et portate Deum in corpore vestro, qui, Deo. « I Corinthians 6.20
Quo tandem pretio? Pretium sanguinis Iesu Christi:
« … Quae ecclesiae Dei [Iesu], acquisivit sanguine suo. « Act 20:28
Conclusio
Biblia manifeste apparet.
Latus catholicae doctrinae vide quid propter purgatorio missas sibi fortuna, ac dare ei suffragia pro mortuis.
Interrogabo vos et ego quid instituit Ecclesia catholica doctrina?
Nunc saltem scire purgatorio doctrinam animo voluit mortales.
« Nihil ergo nunc damnationis est iis qui sunt in Christo Iesu. « Romans 8:1
Capitulum XXIV – sanctis orando
Catechismi qui fideles ad orandum invitat, dicuntur bona per « sanctos » ab ecclesia.

. « regnum Testes qui nos praecesserunt in primis quos Ecclesia tamquam« sanctos »viventem orationis traditionem communicant, suae vitae exemplo, suorum scriptorum transmissione et orationem et hodie.

 

Deum contemplantur, Eum laudant et curam de eorum habere non desinunt quos in terra reliquerunt.

 

Intrans <> Domini sui, erant <> ad Eorum intercessio est altissimum eorum servitium consilio Dei.

 

Et possumus et debemus orare ut pro nobis intercedant pro mundo.»Item # MMDCLXXXIII, p. DCLXII

. « preces sanctorum; <> « # CMLVI Item, p. CCLII

. verbum definiendum Incipiendum <>.

 

Secundum catholicam qui membrum coetus paucorum principum electorum per opera bona in vita corporis, etiam post mortem, qui ordinati sunt:

. « de canonizatione per fidem, quod nempe per verum rite annuntiare heroica quam exercuerunt in fidelitate Dei gratia viventes, qui spiritum, Ecclesia est potestas et in olfactu et largitione fidelium spe sustentat patronos. « Item # DCCCXXVIII, p. CCXXII
Secundum Scripturas, sed Christus est qui per fidem renascitur sanctus. Paulus omnibus Sanctis (Christianorum) Philippum
« Paulus, et Timotheus servi Iesu Christi, omnibus sanctis in Christo Iesu qui sunt ad Philippum, » Philippians 1:1

 

Alia versus eandem veritatem
« Mihi omnium sanctorum minimo data est gratia haec, ut ex gentibus evangelizare investigabiles divitias Christi» Eph 3.8

. « carissimi omnem sollicitudinem faciens scribendi vobis de communi vestra salute, facere cogebatur vobis deprecans supercertari semel traditae sanctis fidei in omnibus. « Revelation 1.3

. « Et ipse dedit quosdam quidem apostolos quosdam autem prophetas alios vero evangelistas alios autem pastores et doctores, ad consummationem sanctorum in opus ministerii armaret, in aedificationem corporis Christi . « Ad Ephesios 4:11-12

. (cf Act 9.13; 9.32; 9.41; 26.10: Romans 8.27; 12.13; 15.25; 15.26; 15.31; 16.2, 16.5, II Corinthios 2 Corinthians 1.1 6.1 I, Ephesians 1.1 … et dozens aliorum Graecorum)
Quid est hoc?

 

Summatim definitionem Ecclesiae Sanctus Scripturae composuit proiecit novum.

 

Orare igitur, inquit, fideles ejus « sancti. »

 

Cur Deus mundum, ut omnis homo, quam qui in caelo est, ac preces ad velit attente audiret
Qui deprecatores Dei sunt?
Haec « sanctos » non hoc consistere « , intercede pro nobis ad Patrem » … sed tantum, quia Jesus est, ut supra vidimus, intercessorem (XIX cap.)

 

Aliter esse non posset, nisi qui res humanas Aliquam traditionem.

 

Altera Catechismi excerpt a sanctis

. « sicut enim propius ad terræ christianorum communionem Christi, cum sanctis nos Christo coniungit communitatis … » Item # CMLVII p.CCLII

 

Secundum catholicae Ecclesiae Christi magis orant sancti. Donec nec invenitur in sacris literis nusquam doctrina.

 

Quia Iesus non est aliud DISPUTAT traditionem hominum doceretur.

 

Sed hoc spectat ad communionem cum defuncto suspiciose similes in pythone, grassari rerum per verbum Dei (vide Deut 18.10-12).

Igitur

 

Respondebitis quaestio est:

 

Quid dicis, quod Ecclesiae tuae precibus mavult quam mortuorum Deus, omnipotens et paratus respondere?
Quin tu animo si falsa precibus « sanctos » non rumusculi melior.

 

Sed si tibi roga Deum mirabili biblica potes promissa

. « Adeamus ergo cum fiducia ad thronum gratiae ut misericordiam consequamur et gratiam inveniamus in auxilio opportuno. « Hebrews 4:16
Capitulum XXV – mortuus deprecatur

 
Vivus a mortuis, et orate pro iuvare possunt! Secundum doctrinam catholicam, possunt quidem:
« communione defunctorum. <>

 

Potest auxilium eis non oratio modo, sed etiam pro nobis facientes. »Item # CMLVIII, p. 252-253
In charta, tres nominas contra assertiones Scripturae. Lorem ipsum dolor sit illos,

 

I. … Cogitatio sancta et salubris cogitatio pro defunctis orat.

. sanctum est Verbum Dei, ut pius et orare pro mortuis.

 

Exhortamur pro Christianis vivis exemplis vestibulum nec verus non DISPUTAT Oratio pro defunctis.

Adhuc traditionem humanam.

 

II. Cogitatio pro defunctis exorare ut a peccatorum …
Hic mos est aedificata … Silentium. Numquam hoc quod scriptum est.

 

Ad octavum dicendum, quod ante mortem a peccato liberetur.
III. Oratio non solum eos potest iuvare, sed etiam eorum intercessionem pro nobis facere
Vbi caudices constructionis, secundum traditionem ceteris traditionibus humanis.

 

Ipsa omnino ex Scripturis.

 

Assequi « summis » ponitur oratio potest discere:
« Suum pro nobis »
labia statim occurrit Quaestio: Quid opus postulat pro nobis alius?

 

Non satis est, precibus Deum Filium?

 

Creator omnium Deus, indiget auxilio persuadere hominibus ad Patrem?

 

Contemnant quae Iesu Christi;

 

Munera Domino ut catholicam doctrinam infirma, non ad Patrem nisi per orationem defunctorum persuadere;

 

Hoc non est, quae in Bibliis Iesus:

. « Et venit Iesus, et dicens: Data est mihi omnis potestas in caelo et in terra. « Matthew 28:18 Altera imaginem Iesu Christi

. « [Deus] operatus est in Christo, suscitans illum a mortuis, et constituens ad dexteram suam in caelestibus, supra omnem principatum et potestatem, et virtutem, et dominationem, et omne nomen, quod nominatur non solum in hoc saeculo sed et in futuro.

 

Et omnia subiecit sub pedibus eius et ipsum dedit caput supra omnia ecclesiae, quae est corpus ipsius plenitudo eius qui omnia in omnibus adimpletur. « Corinthians 1.20-22

. aliter quam per speciem in eo est ecclesia catholica,

. O catholica amicum, Jesus Christus, non esse opus ut quis testimonium?

 

Satis est ad interpellandum pro nobis:

. « Et quid est hoc [Iesu] liberent in perpetuo potest accedentes per semetipsum ad Deum: semper vivens ad interpellandum pro eis. »Hebrews 7:25

. qui prius carus defuncti orantes pro vobis, quae est intelligere hominis adinventio.

 

Semper pro uobis Deus mortuos quam promisit qui non esset bonum.
Iuvenes catholicus, aut ita ego semper in via praeceptorum Dei .

 

Sed hoc est falsum,

 

Legis et urna. Docet Catechismus traditionem hominum, non Dei leges.

in ordine

. nonne vides Iesum subiugastis constat.

 

Advocatus a dextris Dei conditionem solus Deus turbam Iesus et cuivis insertas advocatus munus aliis.

. Quid religionis catholicae Christi minuere nititur?


Conclusio

. Item, positis summa:

An adhuc pro defunctis, non scientes quod imperium et traditionem humanam Deus
supplantat pendebit Iesu Christi doctrinam traditionem prolatam ecclesiam
Numquid non recipietis in agnitionem secundum traditionem hominum Verbum Dei?

 

Placet

 

Aestimans sunt verba Iesu

. « Populus hic labiis me honorat, cor autem eorum longe est a me.Vanum autem me colunt, docentes doctrinas, et mandata hominum.»Matthew 15:9

CAP XXVI – Signa

 
Catechismus cunctos rogat « obsequium » statuas et imagines Christi, Maria, etc.

. « in ecclesiis sacras imagines domestica, quae ad mysterium Christi fidem suscitet atque nutriat.

Opus salutis per Christum et imago est quem adoramus.

 

Per sacra sanctae Matris Dei Sanctis, personae veneramur. »Item # MCXCII, p. CCCXVI
[Quod est utile ad aliquid ex definitionibus Latin:;

 

pietate autem quod est in timore et cultu.
Synonyms: cultum, pietatem

 

cultus Expende honos diis sacra.
Synonyms: diligere, honorare, reveremini]

 

Aut quid facturus es signa repraesentant, certum est – transirent Dei placita.

 

Nam secundum praecepta decalogi, asserit:

. , « Non facies tibi sculptile, neque omnem similitudinem quae est in caelo desuper et quae in terra, quae sunt in aquis sub terra deorsum. »Exodus 20.4

. Deus, per Verbum suum imperium iterum

. « Non te statuis quas aversatur Dominus Deus vester. « Deuteronomy 16:22
Aut qui concludit Scriptura simulacra fecerunt malum:

. «Non vidistis aliquam similitudinem in die qua locutus est Dominus vobis in Horeb de medio ignis commodo solicite animas vestras, ne forte decepti faciatis vobis sculptam similitudinem, et non, repraesentationem alicuius idoli aut figura mulier … « Deuteronomy 4:15-16
Et haec est … iterum …:
« Cave tibi ne sic tibi sculptile … repraesentatione statuam, quam Dominus Deus tuus prohibuit. …

 

Si genueritis filios ac nepotes, et morati fueritis in terra, si corrumpantur, si sculptile imaginibus aliquid mali facere, si coram Domino Deo vestro, et irritaret eum … « Deuteronomii 4:23-25

. ad verbum Dei populo liceat imagines adoravit. Hoc tamen commune est ad fideles Ecclesiae catholicae ritus.

. Cum videritis statuam adorare Pontificem Mariae cogitate Scripturae: »Non facies tibi sculptile, neque omnem similitudinem quæ est in cælo desuper …

 

Non incurvabis te illis, « Exodus 20,5
In Novo Testamento, est causa, quia Deus adamante de Paulo Apostolo idolorum
« Quid ego?

 

Idolis immolatum sit aliquid aut quod idolum sit aliquid?

 

Dico quod immolant, daemoniis immolant et non Deo; Nolo autem vos socios fieri dæmoniorum: aut. « I Corinthians 10.19-20

. post quodque idolum dæmonium, et Deus non vult nos daemonas uenerantur. Non mirum est igitur deus prohibet simulacra

. « locutus est Dominus ad Moysen, dicens: Loquere ad omnem cœtum filiorum Israël, et dices ad eos: Sancti estote, quia ego sanctus sum, Dominus Deus vester.

 

Ego enim sum Dominus Deus vester.

 

Nolite converti ad idola, nec deos conflatiles faciatis vobis evolvere. »Leviticus 19.4

idolorum servitus, odit Deum:

. « Et non cognoscebat que scripsi, qui frater nominatur, est fornicator, aut avarus, aut idolis serviens, aut maledicus, aut ebriosus, aut rapax, non apud talem non cibum sumere. « I Corinthios 5:11 idolorum seruitus, non intrabit in regnum coelorum, quod dicit:

. « Hoc enim scitote intelligentes: quod omnis fornicator, aut immundus, aut avarus, quod est idolorum servitus, non habet hereditatem in regno Christi et Dei.

 

Nemo vos seducat inanibus verbis: propter haec enim venit ira Dei super filium exacerbatione. « Ad Ephesios 5.5-6

. de hoc saeculo non appellet tibi?
Origenes in doctrina

 

 

Nituntur non petere, hanc doctrinam Catholicam Dei

. «Sequentes igitur sanctos Patres nostri doctrinam divinitus inspirata et traditionem Ecclesiae catholicae traditionis scimus Spiritus habitantis in ea est, et certe praecisione definimus atque venerabilis effigies sacrae crucis figura, vivificantem pretiosae vel pictum aut tegularum materiam aliam sanctae ecclesiae sint in Deo, vasis et vestibus et murorum tabularum domos uiduarum et imago Domini, et Salvatoris nostri Jesu Christi, ut Maria, sancta Dei Genetrix et purissimum, angeli et omnes In sanctitate et iustitia.

 

»Item # MCLXI, p. CCCIX
Doctrina ergo « patres » et « Ecclesia catholica traditione. »

 

Creditur et eam te « patres » sunt « divinitus inspirata» Verbi Dei violare;Numquid suscipiam illud?
Docet etiam Propheta ostendit,
«Simulacra gentium argentum, et aurum, opera manuum hominum.

 

Os habent et non loquentur oculos habent et non vident, et aures ad audiendum et non audiunt, et non est spiritus in ore ipsorum. Tales sunt, qui faciunt ea, et omnes qui confidunt in eis. « Psalm 135.15-18

. Hoc est, ut simulacra surdum et mutum, et super eos qui confidunt in se posse intelligere priventur.

. Deus est, et miserator admonitionem pii. Conclusio

 

Ecclesia catholica profitetur, idola « incitare in oratione » (de qua etiam supra dictum # MCLXII, p. CCCIX) et « aperire hominem: <>: » (de qua etiam supra dictum # MCLXI, p. CCCVIII) aperte prohibet Deus … pietate.
Quis tu fidem habes?
«Non vos non idolis tibi sculptile, nec titulos erigetis, nec in pictura insignem lapidem ponetis in terra vestra, et constitue, ut adoretis eamEgo enim sum Dominus Deus vester. « Leviticus 26.1

. « Populus hic labiis me honorat, cor autem eorum longe est a me.Vanum autem me colunt, docentes doctrinas, et mandata hominum.

 

Relinquentes enim mandatum Dei tenetis traditionem hominum. « M. 7.6-8

 

Admonitio!

 

Et idem Robertus petit ut non consideret opus inspirat; Refertur ad intellectum simpliciter … Gallica lingua

 


CAPUT XXVII – confirmatione

 
Relicto praeter hoc quod confirmatio est de necessitate salutis est, ut ii beneficia:

. « Baptismi gratiam hoc sacramentum perficitur; est sacramentum quod Spiritum Sanctum donat ad nos profundius in filiatione divina radicandos, ad nos firmius Christo incorporandos, ad solidius nostrum vinculum efficiendum cum Ecclesia coniuncta. »Item # MCCCXVI, p.CCCXLIV

. Sic ad Catholicam firmiter Christi haurit confirmatio. Donec docere non Bible.

Iuxta sermonem Domini, vel tu es Christus, non es. Nusquam docuerunt « firmius Christo censeamur »

. « Si qua ergo in Christo nova creatura. Vetera transierunt; ecce facta sunt omnia nova. « II Corinthians 5:17

. Lorem familiam Dei nascitur, et nemo nihil auferat;

. « Certus sum enim quia neque mors neque vita neque angeli neque principatus neque instantia neque futura neque virtutes neque altitudo neque profundum neque alia creatura poterit nos separare a caritate Dei, per Iesum Christum Dominum nostrum. « Romans 8:38-39

. Deus autem non indiget puer incorporari « firmius Christo ‘

. « nihil ergo nunc damnationis est iis qui sunt in Christo Iesu. « Romans 8:1

. «Nunc autem in Christo Jesu, vos, qui aliquando eratis longe, facti estis prope in sanguine Christi. « Eph 2.13
Spiritualis vestigium?

 
Vel potest dici, quod gratiam confirmationis,

. « confirmationis, quasi Baptismi, aut in anima imprimit signum spirituale indelebile natura christianae … » Item # MCCCXVII est.CCCXLIV

. per omnia scelerisque quis Biblia legeris, nihil spirituale in corde christiano, quam ullum signum imprimendi.

 

Catechismus praebet quod:

. « impositionem manuum, unde merito agnoscitur traditione catholica confirmatus … » Item # MCCLXXXVIII p. 337-338

. non est confirmatio in sacra traditione … quia pro vita humana traditio, donec ad ultimum finem vitae facere catholicos

. « Si christianus in periculo mortis quilibet sacerdos illi Confirmationem.

 

Nam qui non fílii ejus cupit etiam minima, ita per saecula, Spiritus Sancti donum perfectum in mensuram aetatis plenitudinis Christi.»Item # MCCCXVII, p. CCCXLIV

 

Quod verum est, ut in Confirmatione

 
Sed simul, ut dictum est, ex hoc relationes cum Ecclesia fideles etiam coniungat.

Sed mire, ipsa sponte Catechismus affirmat:

. «  » … per sacramentum confirmationis, in Ecclesia catholica baptizetur perfectior nexus cum … « Item # MCCLXXXV p. CCCXXXVII

. Cur post autem ipsam alienando remittimus regulis hac dispensatione Ecclesiae? « si ergo vos filius liberaverit, vere liberi eritis. »John 8:36

. « Ergo liberi Christus nos liberavit. State igitur et nolite iterum iugo servitutis onerare vos. « Galatians 5:1

Igitur

. catholicam traditionem ab hominibus institutum, quod confirmatio est de necessitate salutis,

. « … est necessarius ad conficiendum hoc sacramentum ipsa. »Item # MCCLXXXV, p. CCCXXXVII

. Verbum Dei vicissim aperte negat assertionem.

In quo confidis? Verbum Dei aut praecepta hominum

. « Populus hic labiis me honorat, cor autem eorum longe est a me.Vanum autem me colunt, docentes doctrinas, et mandata hominum.»Matthew 15:9

XXVIII CAP – confessio peccatorum coram sacerdote

. et de remissione peccatorum, de dogmatibus quaestio duo inspicienda.

 

Primus status est qui omnia peccata confiteri sacerdoti:

. «Qui reconciliationem cum Deo et cum Ecclesia vult obtinere, necesse est confiteri sacerdoti omnia peccata gravia inconfessa fassi non recordatur postquam suam accurate examinavit conscientiam. Nihil necesse est confessio peccatorum enixe ab Ecclesia »Item # MCDXCIII p. CCCLXXXVIII

. « Confessio sacerdoti partem constituit essentialem sacramenti Poenitentiae » Item # MCDLVI p. CCCLXXIX

. , « quod sit confessio Confessionis sacramentum appellatur, confessio peccatorum coram sacerdote elementum est essentiale huius sacramenti. »Item # MCDXXIV, p. CCCLXXI

. qui peccare Catholicam fidem implorat, Scriptura docet, sed ex Deo nati potest directe in throno Dei familia accipiant remissionem peccatorum,

. « Ego te misericordiam meam non averti; Dixi: Confitebor adversum me injustitiam meam Domino; Et tu remisisti impietatem peccati mei « Psalm 32.5

 

« Si confiteamur peccata nostra: [Deus] fidelis est et iustus ut remittat nobis et emundet nos ab omni iniquitate. « I John 1:9

. Deus ad David, cum oraret ille pro peccatis confessis;

. « Amplius lava me ab iniquitate mea et a peccato meo munda me.Quoniam iniquitatem meam ego cognosco, et peccatum meum contra me est semper. « Psalm 51.2-3

. Hic est vere Christianis aditus cur thronus Dei est:

. « Igitur, fratres, quoniam nobis in sanguine Iesu, in introitu sanctorum in libero quam initiavit nobis viam novam, et viventem per velamen, id est, carnem suam, et sacerdotem magnum super domum Dei: accedamus cum vero corde in plenitudine fidei, aspersi corda a conscientia mala … « Heb 10:19

. Iesu in cruce sanguinem iusta habemus ad Deum directe occasionem ad remissionem peccatorum.

Example: « Prima, » Debeo

 
In libro Actuum ad Simonem quemdam, qui primi se gerit pontifex Petrus volens consequuntur virtutem Spiritus Sancti.

. confessus ei esse voluisti?

 

No!

 

Paenitentiae et monitis Petrus confiteatur Deo impetrandum ueniam (Act 8.18-22).
Sacerdotes peccata possunt?

. Secunda quaestio est, doctrina potestas dimittendi peccata sacerdotibus catholicis suggerit

. « Tantum qui susceperunt sacerdotes et Ecclesiae auctoritate absolvendi potestas potest dimittere peccata, in nomine Christi. »Item # MCDXCV, p. CCCLXXXIX (vide Art | MCDXLVIII, p. CCCLXXVII)

. Item opponitur Catholica Verbum Dei

. «Quis potest dimittere peccata, nisi solus Deus? « Marc 2.7

 

« Hoc novum est, quod audivimus ab eo et adnuntiamus vobis quoniam Deus lux est et tenebrae in eo non sunt ullae. […]

Si confiteamur peccata nostra, fidelis est et iustus ut remittat nobis et emundet nos ab omni iniquitate. « I Ioannis 1.5,9

. Catholici sacerdos est mediator Dei et hominum, ut legimus (Article # MCDLVI p. CCCLXXX, sacerdos dicit quod peccatum ex traditione).

 

Autem, in Bibliis agnoscit unum esse mediatorem nostrum:

. « Unus enim Deus, unus et mediator Dei et hominum homo Christus Iesus qui … » I Timotheum 2:5

. Et qui non accipit Catechismus mandata Dei, sed traditiones humanae: « Ecclesiae Patres hoc sacramentum praesentant tamquam <> » Item # MCDXLVI p. CCCLXXVII

 

More vincula

 

« Juxta Ecclesiae <>» Item # MCDLVII p. CCCLXXX

. Alia officium Ecclesiae. Patres roborant creavit tenentes traditionem fideles aperte finis. Et in capite Catholicorum arma circa mundi

 

In essentia, si de ecclesia fidelis, non amplius iam non potest consequi remissionem peccatorum … ad caelum;

. Memento, Sed nihil istorum conveniens est doctrinae de Deo; Omnes outputs hominum imaginatione.
Aperi oculos tuos, et dederit tibi Deus spiritualiter intel re auctoritas, ut religio in quantum intelligit super vos.

. Non est Deus ostendit manere captivum qui iam religio. Vult Jesus liberare vos.
Conclusio

 
Morbi celebrarant Confessionibus Catholicis convicti, quod sacerdos habet potestatem dimittendi peccata.

. Et tu? In remissionem peccatorum vestrorum: Quo vadis?

 

Tu sacerdos consulet, tu peccator, quod petieris a Catholica?

. Ubi uolueris Deus misericors, ut docet Scriptura?

. « Canticum graduum. Clamabo ad ima baratri Domine

V. Domine, exaudi vocem meam:

 

Fiant aures tuae intendentes in vocem deprecationis meae

 

Si iniquitates memoriam conservaret, Domine, Domine, quis sustinebit?

 

Te propitiatio est, ut timeamus te. « Psalm 130.1-4


CAPUT XXIX – Indulgentiae

Per indulgentias, aut Purgatorium catholicus vivi posse dimitti peccata:

 

« Per indulgentias, fideles pro se ipsis et etiam pro animabus purgatorii conquireret, poenarum temporalium quae consequentiae sunt peccatorum remissionem. »Item # MCDXCVIII, p. CCCLXXXIX

. Indulgentiae his definitio, ut supra, ad catechesim,

. «Indulgentia est remissio coram Deo poenae temporalis pro peccatis, ad culpam quod attinet iam deletis, quam christifidelis, apte dispositus et certis ac definitis condicionibus, consequitur ope Ecclesiae lucro, quod ut ut ministra redemptionis, thesaurum satisfactionum auctoritative dispensat et applicat Christi et sanctorum. »Item # MCDLXXI, p. CCCLXXXIV

. Hic antequam perplexis ipsa definitione;

 

Nostra ut lectus esset explicare multus tota machina retinerent.

 

Et ratio est complexus iusta ex operibus, ut omnino ab hominibus institutum est. Si non est Verbum Dei verbum.
Aliquam peccatorum

 
« Ad hanc doctrinam et praxim Ecclesiae videndum est peccatum duplicem consequentiam. :

 

Peccatum grave nos communione privat cum Deo, et ideo nos incapaces reddit vitae aeternae, cuius privatio est

 

At omne peccatum, etiam veniale, morbidam ad creaturas, oportet quod vel in terra, aut post mortem in statu dicitur purgatorium. »Item # MCDLXXII, p. CCCLXXXIV

. Sed quod omnia peccata habent codices constanter idem effert:

. « Stipendia enim peccati, mors est: gratia autem Dei vita aeterna, per Jesum Christum Dominum nostrum. « Ad Romanos 6:23

. « Deinde concupiscentia cum conceperit, parit peccatum; peccatum vero cum consummatum fuerit, generat mortem. « Jacques 1.15 Sin semper facit idem, in mortem.

Quod considerantur ut « minor » nihil mutat.

 

Principes catholici docent remissionem peccatorum per suos ut venias, iam pretium solvit, cum Christus pro omnibus peccatis,

. « tradidi vobis in primis quod et accepi quoniam Christus mortuus est pro peccatis nostris secundum Scripturas» Corinthios I 15.3

. Sed Deus vult bona facere filiis suis;

 

Hi enim sunt ex operibus … Sed non sunt causae, Illud Apostoli:
« Gratia enim estis salvati per fidem. Et hoc non ex vobis: Dei enim donum est.

 

Non ex operibus, ut ne quis glorietur.

 

Ipsius enim sumus factura, creati in Christo Jesu in operibus bonis, quæ præparavit Deus ut in illis ambulemus. « Ad Ephesios 2:8-10

. [qua «est in Christo Iesu » simpliciter « salvos fieri ‘]

. homo cum gratia salvati faciet bona.

 

Bona opera sunt necessaria ad salutem, nunquam.

 

Post remissionem peccatorum non sunt pro salute.

. Esto, potest in se mortua est?

. Catholici qui auxilium indulgentiarum docet iam mortuus « quia mundatus fidelium defunctorum de illa congregatione sanctorum etiam potest pro indulgentiis consequendis in invicem, ut poenarum temporalium curentur suo. »Item # MCDLXXIX, p. CCCLXXXVI

. Altera Hominem. Invenies Verbum Dei ubique terrarum didicisset.

 

Quod, sicut supra dictum est, ad remissionem peccatorum fieri in tempore nobis.

 


Tres themata

 
Indulgentiarum doctrina haec tria inveniantur argumenti:

  1. Divina Iesu elevat. Scriptura dicit esse tantum nobis opus est in cruce Domini nostri Jesu Christi in remissionem peccatorum.

 

Sed per remissionem peccatorum opera docet catholica omnes fideles.

 

II. Ratio tenet indulgentiarum fidelibus Ecclesiae catholicae gremio.Remissionem peccatorum, sed ad Deum, et quantum ad fidelium bona opera, laborant in Ecclesia catholica.

 

Interest ut nota « bona » ​​differamus catholicae « bona » ​​Bibliorum.
opera bona opera facienda pro aliis hominibus biblica [causa salutis, non sunt qui faciunt].

 

Nam cons ritualia iungitur catholica bonum (missis Rosarii preces, accensis …)

 

[In sensu catholico, qui bona opera facere voluit obtinere nunc ad peccatorum remissionem.]

 

I. Ratio denique genus quoddam, exussit indulgentiarum cohortatus, ut fideles ad membra Ecclesiae, ut non pervenire suos in paradiso.

 

Conclusio

 

 

Haec ratio est bona a Deo ordinata? Vestibulum in verbo Dei quod et tibi placet:
« qui nos liberavit, non ex operibus iustitiae quae fecimus nos, sed secundum suam misericordiam » 3,5

 

CAPUT XXX – Dei verbum interpretari
Verbum Dei accipiant sibi fideles possunt?
« Munus autem authentice interpretandi verbum Dei Ecclesiae Magisterio concreditum est, solum in Romani Pontificis et Episcoporum in communione cum ipso. « Item # C, p. XLI
[interpretare ut Robertus petit * convenit aliquid, ut sit aliquid.Synonyms: intellegere expositionem declarat.]
Sunt et qui solus Papa potest recte interpretandi verbum Dei?

 

Quid cogitet et studio doctrina Biblia aperire.

 

Paulum et Silam in Beroeam qui cum praedicatur:
« hii autem erant nobiliores eorum qui sunt Thessalonicæ, qui susceperunt verbum cum omni aviditate cotidie scrutantes scripturas si haec ita se haberent. « Act 17:11

 

Id sibi Scripturas interpretandi ope Spiritus Sancti.
« Dixit ergo eis Iesus:

 

Numquid non ideo erratis non scientes scripturas neque virtutem Dei? »Mark 12:24
Jesus autem quid obicis, et sadducæorum, non scientes Scripturas, si non liceat, pro me est?

Quid autem Paulus ad Timotheum posceret si non studio Scripturarum interpretationem eius?
« Tu vero permane in iis quæ didicisti, et credita sunt tibi: sciens a quo didiceris ab infantia sacras litteras nosti quae te possint instruere ad salutem per fidem Iesu Christi.

 

Omnis Scriptura divinitus inspirata utilis est ad docendum, ad arguendum, ad corripiendum, et erudiendum in justitia: ut sit homo Dei ad omne opus bonum instructus. « II Timotheum 3.14-17
interpretatur?
Scriptura docet non est coetus hominum concreditum interpretandi verbum Dei:

 

Spiritus Sanctus est Deus, qui est author omnes filios. Jesus dixit,

 

« Paraclitus autem, Spiritus Sanctus, quem mittet Pater in nomine meo, ille vos docebit omnia et suggeret vobis omnia quæcumque dixero vobis. « John 14:26
« cum autem venerit ille Spiritus veritatis docebit vos in omnem veritatem » John 16:13
agnoscensque quod Apostolus docet Spiritus sanctus:
« Nos autem non spiritum mundi accepimus sed Spiritum qui ex Deo est, ut sciamus quae a Deo donata sunt nobis gratia.

 

Et et loquimur non in doctis humanae sapientiae verbis sed in doctrina Spiritus, spiritualibus spiritualia comparantes a. « 2:12-13 1Corinthians
consulit Christianis sacra meditari Cur non in potestate interpretandi scripturas?
« In corde meo abscondi eloquia tua, ut non peccem tibi. Benedictus es, Domine, Et doce me iustificationes tuas!

 

In labiis meis pronuntiavi omnia judicia oris tui. Gaudeo igitur in tua, si quod esset in omnibus pretiosis.

 

In mandatis tuis exercebor, et semitae tuae in oculis. In iustificationibus tuis delectabor, non obliviscar sermonem tuum. »Psalm 119.11-16
Monet
omnes, haec denique oportet esse noscimini Biblia interpretantur ecclesiam eorum. Paulus scribit ad Christianos:

:
« Haec scripsi vobis de eis qui seducunt.

 

Nam vos unctionem [de adventu Spiritus sancti], ex Dei manet in vobis, et non necesse habetis ut aliquis doceat vos … « I Ioannis 2.26-27
[Paulus loquitur tempore magistri, qui ponit scientiam transierunt explicatio necessaria ad salutem.]
Deus clarius fuit?
Conclusio

 

Quid est tam cupide cupis catholicae Scripturarum interpretationis vobis?

 

Poteratne fieri, quia et regit, sit tibi?

 

Catholicus cognoscere metu legis doctrina videre contra Verbum Dei?

Num creditis quod in acatholicis excaecationis et opus ad Catholicam quibus verbis
caput responsum tuum … Sed hoc non facit epilogando quaest;

 

« Quis tibi … Scripturarum interpretationem Catholicae Romanae aut Spiritus?

 

Quis respondebit quaestione versari velis ubi tandem parere aeterno

 

« Quomodo dilexi legem tuam Die meditatio mea est.

 

Super inimicos meos instruis me mandata tua quia in æternum mihi est. Super omnes docentes me prudens factus sum, quia testimonia tua meditatio mea est. « Psalm 119.97-99
Quisque ex nobis, inquit,
Hic tenetur in littera contenta National Library of Paris, in quo consilium in Cardinalium Ipse dedit MDL Iulio III:
« Evangelium legeretur, non magis quam minime liceat sub lingua tua authoritate et moderni.

 

Parum satis est ut vulgo legitur in Missa volutpat alicui defendant.

 

Quamdiu hoc modo paulum tuis rebus erat, sed plus momenti voles legere, incipiam te futurum passurus.
huius libri, quam alia causa rebellionis adversus nos Proin procellas quae posui.
Sed diligenter intuenti quid agatur in doctrina sacra templa atque celeriter comparat immo saepius doctrinis vident obliquus descensus Biblia ac saepius impugnare.

 

Si cognoverunt, donec faciam omnia, quae fiunt, et tunc revelabitur, odio et ludibrio.
Unde necesse est quod Scriptura manus a furto et sublata cum studio, sed absque strepitu.  »
Source: MLXXXIX National Library Leaf Vol II. P.641 DCL,

Non (XII)DLVIII References Lorem Latine. Anno MDL.

 

Admonitio!

 

Et idem Robertus petit ut non consideret opus inspirat;

 

Refertur ad intellectum simpliciter … Gallica lingua
Caput XXXI – Catholic oratione
«Oratio impelluntur, non reducuntur ad effusionem idest orare tu vivis.

 

Ostendere quid de Scripturis non sunt sufficientes ad orationem scire debet orare.

 

Sed vitae est transmissionis (Sacra Traditio) Spiritum Sanctum, in <> filiorum Dei disce orare. »Item # MMDCL, p. DCLIV
dubia Huius Catechismi dupliciter. Unusquisque eorum. Primum
« , non reducuntur ad orationem sponte impelluntur effusio »

 

Biblia non consentit
« Voce mea ad Dominum clamavi, et exaudivit me … » Psalm 3,4
« Domine Deus meus;

 

Clamavi ad te, et sanasti me. « Psalm 30,2
« Dominus cum tribularer clamavi, et exaudivit me. « Psalm 120,1
« Unquam populus crediderit, effundite coram illo corda vestra; Deus noster refugium, « Psalm 62,8
potius quam spontanea significatio corde catholicitatis iteratio potius in fine dicitur oratio.

 

Hanc formam Iesus notare Interest precationis appellans « paganus »

« Orantes autem nolite multum loqui, sicut ethnici, putant enim quod in multiloquio suo exaudiantur. « Matthew 6.7
in assertione secunda quaestio est:
« Non est quod non satis sit scire, quod scripturae revelare circa orationem scire debet orare.

 

Sed vitae est transmissionis (Sacra Traditio) Spiritum Sanctum, in <> filiorum Dei disce orare.  »

 

Catechismus hic sibi non satis esse scripturam docere vos orare. Sed Ecclesia necessario auxilio …

 

Sed Deus potuit a nobis ante ac responsa Catholica?
« Abraham ad Deum, et sanavit Deus Abimelech et uxorem ac pueros » Genesis 20:17
« et Moyses orabat ad Dominum, et stetit in igne. « Num 11.2
« et descenderunt ad eum. Incensum istud dignetur Dominus oravit, gentem hanc cæcitate placerat!

Percussitque eos Dominus ne viderent, juxta verbum Elisei. « II Reg 6.18
Haec dicit Deo sponte animis dictare, quin Ecclesiae catholicae.

 

Et ait ad populum suum:
« Et invoca me in die tribulationis, Eruam te, et honorificabis me. « Psalm 50.15
« Ne solliciti sitis: sed in omni oratione petitiones vestrae innotescant apud Deum

 

Et ad vitam perducat haereant in sua justitia nobis omnibus viam rectam fidem ambulantes in tenebris, in novissimis temporibus.

Vale flamma accensa fidem, dilectissimi fratres et sorores in Christo, ne quid dicamus mox iram Dei a terra transituri erit dies ante reditum physica in Jesum Chris ad montem qui vocatur Oliveti.

Amor animi gaudia pax ecclesie et raptus exspectantes domos et aliis corporalibus ad montem Olivarum nostri reditus, domine rex, et Iesu Christo solus Filius Dei.

 

Legamen ad omnes articulos index

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/

Deus autem omnipotens benedicat tibi.

Victor

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.