Om Jesus Kristus Tarde KOMMANDE, KYRKAN PÅ MINDRE ÄN försvinna GENERATION!

kyrka-lane försvinnande

 

 

I likhet med mig, kunde alla se att uppryckandet av kyrkan inte ägde rum den 13 september och att Jesus Kristus är inte fysiskt återlämnas till jorden den 14 eller 15, eller till och med slutet september månad år 2015.

 

Jag hade spekulerat i några av mina artiklar som denna avkastning kan uppstå vid den tiden  och jag hade fel!

 

Detta är inte första gången. Men som ni redan vet att jag inte är en profet!

 

Men detta betyder inte att vi inte är i slutet av tiden strax före Jesu Kristi återkomst.

 

Istället händelserna i september var faktiskt mycket starka tecken.

 

Vi har sett en betydande försämring av den syriska kriget genom ett aktivt deltagande av den ryska armén och ett passivt deltagande under tiden för den kinesiska armén.

 

Vi fann också att Franciskus gjorde ett sensationellt uttalande under sin resa till USA under hans predikan på St Patricks Cathedral.

 

Översättning av påvens uttalande:

« Korset visar oss ett annat sätt att mäta framgång. Vår är att plantera frön. Gud ser frukterna av vårt arbete. Och om ibland våra ansträngningar och verk verkar misslyckas och inte producera frukt, måste vi komma ihåg att vi är lärjungar till Jesus Kristus, och hans liv, mänskligt sett har misslyckats, den misslyckande av korset. « 

 

Han vågade förklara att livet och offret av Jesus Kristus har misslyckats på korset « misslyckande korset. »

 

Påven är den högste ledaren för den katolska kyrkan, kan hans uttalande inte tas på allvar.

Det är en total förnekande av Jesu Kristi gudomlighet och motsvarar ett officiellt tillkännagivande av döden av tron i Vatikanen och därmed ytterligare bekräftar min artikel:  « Jesus Kristus blev en TILLBEHÖR OCH EN DEL AV Vatikanen Museum »

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2014/09/22/jesus-christ-est-devenu-un-accessoire-et-une-piece-de-musee-du-vatican/

 

Hans uttalande är ett erkännande att det har förlorat tron ​​och förnekar Jesus Kristus.

 

« Det är tydligt att vår heliga katolska kyrkan officiellt dog i USA på St Patricks Cathedral i dånande applåder. « 

 

..

 

Detta uttalande av Franciskus är en mycket stark bibliskt tecken på sista tiden « Avfall », som meddelade nära förestående Kristi återkomst.

 

Genom hans ord påven har formaliserat Apostasy Vatikanen korsfäster vår heliga katolska kyrkan.

 

Han lämnade mållös alla kristna i världen så hans kommentarer om « misslyckande Jesus Kristus » är ovärdigt en efterträdare till Peter och förolämpande mot Gud, Jesus Kristus, kyrkan och tron.

 

För oss kristna är Franciskus efter hans inlägg den gode herden och värdig representant för Kristus på jorden och även gjort Vatikanen är också inte längre plats i kyrkan för Heliga stolen katolik.

Heliga stolen av den katolska kyrkan är nu fram till återkomst vår Herre Jesus Kristus i hjärtat av varje kristen.

Vi har alla blivit, mina älskade bröder och systrar som förrätta tron ​​och ord av Jesus Kristus.

 

Men påven fortfarande officiellt påven och vi måste respektera det.

 

Det är i Jesus Kristus, på hans återkomst, att Franciskus kommer att vara ansvarig; precis som alla av oss för den delen. Glöm inte att vi är alla syndare!

 

Kors tillämpningsområde

Jesus Kristus, den ende Guds son accepteras av kärlek till oss att bli förödmjukad, förolämpade, missbrukas, gisslad  och slutligen korsfäst att friköpa oss från våra synder.

Det är genom offer, blod och kärlek till Jesus Kristus att himlens portar är öppna för oss.  

Korsfästelsen av Jesus Kristus är inte ett resultat av ett misslyckande, men den nödvändiga offer som han har gjort sig till Guds son, att fatta beslut med hans kärlek bort synder alla som kommer till honom och därmed motivera oss inför Gud Fadern.

Precis som Gud har uppväckt Jesus till liv efter tre dagar i graven, Gud genom kärlek, uppoffring och Jesu Kristi blod kommer att ge hans nåd och ro till liv på den yttersta domen alla dem som kommer Jesus Kristus.

Så vi kan njuta av evigt liv i paradiset eftersom vi kommer att ha sparats och kommer att vara för evigt förenade med Jesus Kristus.

Jesus Kristus är det enda sättet att komma in i himmelriket!

 

Vi måste be om och om igen för vår frälsning och för att få dagliga Guds hjälp som är viktigt för oss i dessa svåra tider av sent.

 

Vi måste också be för frälsning Franciskus, för hela mänskligheten, våra bröder och systrar och snabb återkomst vår Herre Jesus Kristus

 

Vi måste inse att vår kyrka som redan och tyvärr var fortsätter att förföljas i världen, är nu officiellt död.

 

Så vi är mina älskade bröder och systrar är alla sörjande och bara väntar på vår Herre och Kung Jesus Kristus.

 

Det faktum att påven uttryckligen har förnekat Jesus Kristus faktiskt överge sin trogna kyrka indikerar starkt att avfallet är verkligen nu klar och allmänhet.

 

Att han då kommer att hända nu?

Naturligtvis kan jag bara ta delar av svaret i byggnadsställningar antaganden. 

Dessa är antaganden och inte profetior …!

 

Till kyrkan:

Franciskus verkar bli världsledande på en organisation av alla religioner.Det säkerligen snart kommer att skapa en O rganisation av R eligions skulle kunna kalla   den « ELLER »  Hon kan vara i bilden av FN: s « UN.  »

 

Onödigt att säga att kristna som går eller stöder en sådan humanistisk religiös organisation kommer att vara långt från att följa undervisningen av Jesus Kristus.

 

För straff:

Ingenting har förändrats, de kommer tyvärr rytmer i katastrof fortsätter och förstärker och om igen tills Jesu Kristi återkomst.

 

I kriget Armageddon

Jag är fortfarande övertygad om att det är i Syrien, och det kommer att fortsätta med en attack mot Israel som börjar att leva i början av ett inbördeskrig med alla dessa attacker mot judar plötsligt knivar.

 

För världsekonomin:

Även Ryssland och Kina inrättat ett oberoende system för betalningar och handel, skulle det vara dumt att tro att USA kommer att acceptera det oundvikliga kollapsen av dollarn ännu.

Den amerikanska förväg för att göra oss ganska stort steg mot en värld utan pengar och därför baseras enbart på kredit.

USA vill införa och mycket troligt att den globala kredit förvaltas av EUF.

Världen blir därmed som slaveri och Fed kommer att hålla allmänna Credit planet, kommer USA att vara officiellt befälhavarna på världen.

 

För organisationen av världspolitik:

Vi kommer mycket synligt till en geopolitisk uppdelning av världen genom att skapa super stormakter:

 « NORDAMERIKA – RYSSLAND – KINA – INDIEN – AFRIKA – EUROPA – AUSTRALIEN – SYDAMERIKA – JAPAN – Korea » 

Som du kan se den östra är inte på listan, eftersom det verkar som om allt är på plats för att integrera Östeuropa; där vågorna av invandrare som kommer tillfällighet bosätta sig och ta sin tillflykt i stället för att gå att lösa eller ta sin tillflykt i Saudiarabien i Egypten eller andra muslimska länder med hög densitet.

Tror inte att det var av en slump de kommer att slå sig ner och ta sin tillflykt i Europa sedan 1948!

 

Som uppenbarligen mot vad jag tror att vi gör stora framsteg.

Den stora förloraren i dessa antaganden kommer naturligtvis kristendomen ska röstas i Europa.

 

« Den vagga den kristna tron 

Islamic bli! « 

 

Den katolska kyrkan verkar dömd att försvinna och jag tror att detta kan hända i mindre än en generation!

 

Vi ser att Satan är en politiker och om Jesus Kristus är inte förestående, gör han finna tro på hans återkomst. (Luk 18: 7,8).

 

Detta är mina älskade bröder och systrar i Jesus Kristus, framtiden för vår kyrka och vår framtid kristna tycks äventyras av geopolitiska förutsägelser stora strateger och politiker av planeten.

 

Vad kan och vad ska vi göra!

Vi kan genom rättsliga medel för att motsätta sig de beslut som fattas av dessa höga globala beslutsfattare när det gäller att välja de politiska partierna att göra kampen mot invandring valprogram.

Men vi kommer att bära ansvaret för konsekvenserna …! (Våld och Civil Wars!)

 

Vi kan också visa och efterfrågan, men det är säkert att vi kommer att gå för de ogudaktiga.

 

Så låt oss komma ihåg att Jesus Kristus har bett oss att tro på honom, att hjälpa, att älska vår nästa och vända andra kinden om den träffar oss.

 

Så vårt enda hopp ligger i tron ​​på vår Herre och Kung Jesus Kristus, den ende Guds son, som har lovat att komma och rädda oss till slutet av tiden.

 

Jesus Kristus har lovat att komma och rädda oss till slutet av tid och sedan är vi säkra på att han kommer att hålla sitt löfte utan dröjsmål.Det är en självklarhet.

 

Håll tro på hans ord, eftersom hans ord är sanning.

sentinelle3

Jesus Kristus min kung

 

Vi behöver be innerligt för hans snabba återkomst eftersom vi ser att den sista tiden redan är gjorda.

 

Jag vet att många av våra bröder och systrar är besvikna eftersom kidnappningen inte hölls i september månad år 2015.

 

Men Herrens återkomst är nära förestående och det kan hända igen kanske detta år, 2015.

 

Många tecken gör det möjligt att överväga det, men Gud är den som bestämmer dag och tid för Jesu Kristi återkomst.

 

Vad som är viktigt för oss alla är att be och be Gud om hjälp att korsa den djupa mörker som invaderade världen och att skymma ljuset av tron ​​på många av våra bröder och systrar.

ljus ljus-anim

Låt lågan av vår tro väl upplysta och säker från fördärv av denna värld så att det går ut i dimmor tid.

 

Jesus Kristus är vår dörr. Men bara Gud bestämmer när eller om det kommer att slå. Så se och följa i Jesu Kristi kärlek och i enlighet med Guds lagar.

 

Låt oss vara glada för alla tecken och profetior tillkännager varje dag starkt överhängande Jesu Kristi återkomst.

 

Håll tro på vissheten om hans snabb återgång.

 

I väntan på Jesu Kristi återkomst be och hjälpa dem som Gud sänder oss.

 

Låt oss vara säker på att Gud älskar oss och att hans Helige Ande kommer att hjälpa oss varje dag fram till Jesu Kristi återkomst.

 

Kom ihåg att för att få hjälp av Gud att vi måste fråga här i bön med uppriktighet och övertygelse när vi behöver det.

 

Gud gav oss fri vilja och därför inte ingripa i våra liv om vi inte be honom.

 

Jag inbjuder dig att be Gud att styra ditt dagliga liv för att stanna på rätt spår.

 

Detta är inte rätt tillfälle att vackla, är Jesus Kristus med oss ​​snart och återvänder våra liv kommer att förvandlas.

 

Att veta vad som kommer att hända efter Jesu Kristi återkomst, jag inbjuder dig att läsa min artikel:

 

https://victorpicarra.wordpress.com/2015/02/12/a-la-fin-du-monde-la-terre-sera-detruite/

 

 

Vänligen älskade bröder och systrar i Kristus meddela bloggadress till dina kontakter.

https://victorpicarra.wordpress.com/

 

Låt oss alla vara soldater av Kristus och arbetar för att sprida goda ord « Jesus Kristus kommer tillbaka snart »

 

Titta och be.

Låt kärlek och frid Jesu Kristi vare er alla.

Victor