LAATSTE WEEK VOOR DE TERUGKEER VAN JEZUS CHRISTUS!

11_jesus-return-meme-weg

2015 is al de vormgeving tot een jaar Fatale zijn voor vrede en veiligheid in de wereld.

 

Oekraïne is een uitdaging en een strijd tussen de VS en Rusland!

 

Afrika is besmet met fanatici die verkrachting, verminken en te doden om de bevolking tot slaaf te maken en stellen de islam en wetten zoals de sharia barbaren!

 

Het Midden-Oosten is een kruitvat in vuur en bloed al vrij stroomt!

 

De oorlog van Armageddon lijkt te worden gestart door deze coalitie van veertig landen tegen dit leger van jihadisten  »  de Islamitische Staat in Irak en de Levant (EIIL) « 

ob_df7571_enfer

De overslag is op!

 

 

In mijn artikel:

 

DE TERUGKEER VAN JEZUS CHRISTUS MISSCHIEN DE 14 EN 15 september 2015! TIJDENS DE Bazuinenfeest

 

Ik voorzie voor 2015 op de dag van de toorn van God en de wederkomst van Jezus Christus voor de maand september (Dit zal de versterking buitenmaatse alle calamiteiten die we hebben gezien sinds 2008 zijn).

 

Maar bij het zien van de kracht en de intensiteit van het nieuws, de zandloper van de tijd lijkt bijna leeg te zijn.

 

De terugkeer van onze Heer en Koning Jezus Christus, lijkt dan ook aanstaande.

 

Dit rendement lijkt zo dreigend dat het zelfs kan optreden eind dit jaar 2014!

 

Het kan zelfs gebeuren

voordat

Woensdag 15 oktober, 2014 

Dag Hoshaâna Raba

( het grote probleem).

 

Dit is de dag van het arrest Hemelse Hof van God verzegelt de toespraak op  Rosj Hasjana . (Link)

 

Bron: http://www.calj.net/hoshaanaraba

 

00_15910

Nu is het tijd voor onze zonden, vraag vergiffenis van God om te redden onze zielen en onze namen zijn niet altijd gewist uit het boek des levens.

 

Opname van de Kerk of de terugkeer van Jezus Christus voor de opname van de gemeente, God alleen weet wat er zal zeer binnenkort gebeuren.

 

Iedereen kan zien dat de profetieën komen in een razend tempo.

 

We moeten ook beseffen dat ze zullen blijven presteren met meer kracht en intensiteit en dat alleen degenen die het geloof hebben gehouden en bidden tot God voor de vergeving van hun zonden zullen worden opgeslagen.

 

De dag van de opname van de gemeente en de dag van de komst van Jezus Christus, zijn zichtbaar er bijna!

 

Glorie aan onze Heer Jezus Christus komt spoedig om zijn kerk te verwijderen dat waar het is, is ze ook in alle eeuwigheid.

 

In afwachting van de terugkeer van onze Heer, Koning en Meester Jezus Christus, eniggeboren Zoon van God die naar de aarde komt om ons te redden, mijn geliefde Bid, bid voor de redding van onze ziel en die van alle slachtoffers van de waanzin deze moorddadige fanatici « jihadisten » die zijn trouwe dienaren van Lucifer en maak bloedstroom als water ongelukkige onschuldigen en plegen de ergste wreedheden tegen hen.

 

Bid ook dat deze barbaarse    »   jihadisten  » p rennent geweten en berouw wangedrochten en wreedheden die zij begaan.

 

Bidden en danken onze Heer Jezus Christus, de Heilige Geest, de Heilige Maagd Maria, alle heiligen, alle goede engelen, aartsengelen en de Almachtige God voor alle liefde en alle hulp die ze geven ons elke dag.

 

Ons leven en ons lot in hun handen.

 

Als Jezus Christus dit jaar 2014 niet terugkeren, dan is het ergste zal gebeuren met 2015 tot logisch een nachtmerrie, een horror en jaar Wereld Chaos zijn!

 

Geloof niet dat het beter voor de wederkomst van Jezus Christus op aarde zal komen, omdat het « onmogelijk »

 

Ik herinner u eraan dat de profetieën in vervulling in een razend tempo en groeit en moet blijven escaleren tot aan de wederkomst van Jezus Christus.

ramp-geld

Dus het jaar 2015 zullen veel erger zijn dan 2014!

 

Natuurlijk ben ik geen profeet, en ik herhaal het voor de eerste keer!

 

Toch ben ik de aankondiging dat er elk jaar sinds 2009 gebeurt zal erger zijn dan degene die eindigt zijn.

 

En sinds 2009, ik ben niet verkeerd op dit feit, omdat de profetieën in vervulling als ze zijn opgenomen in de Bijbel, « in de pijnen van de bevalling »

 

Dus de pijn is en blijft sterker en dichter en dichter bij elkaar totdat het probleem dat de tijd van de wederkomst van onze Heer Jezus Christus zal zijn geworden.

 

 

Ik nodig je uit, mijn geliefde broeders en zusters in Christus, om te mediteren over dit hoofdstuk 5 van de eerste brief van Paulus aan de Tessalonicenzen.

 

1  Met betrekking tot de tijden en de gelegenheden, hoeft u niet, broeders, dat u schrijft.

 

2  Weet je, inderdaad, zelf, de dag van de Heer zal komen als een dief in de nacht.

 

 3  Want wanneer zij zullen zeggen: Vrede en veiligheid; Toen kwam een haastig verderf hun overkomen, gelijk de weeën een zwangere vrouw; en zij zullen niet ontsnappen. 

 

4  Maar gij, broeders, zijt niet in duisternis, zodat die dag u zou overvallen als een dief. 

 

5  U bent allen kinderen van het licht en zonen van de dag; we horen niet punt nachts, noch der duisternis. 

 

6  Zo laat ons dan niet slapen, gelijk als de anderen, maar laat ons waken, en nuchteren zijn. 

 

7  Want die slapen, slapen des nachts; en die zich bedrinken worden gedronken in de nacht. 

 

8  Maar wij behoren tot de dag, nuchter zijn, met het harnas van geloof en liefde en de helm van de hoop der zaligheid te hebben gezet. 

 

9  Want God heeft ons niet tot toorn, maar tot verkrijging der zaligheid, door onzen Heere Jezus Christus, 

 

10  Die voor ons gestorven is, zodat de vraag of we wakker of we slapen, we moeten samen met hem te leven. 

 

11  Daarom gij elkander en opgebouwd elkaar, als jij dat ook doet. 

 

12  En wij bidden u, broeders, voor hen die arbeid te overwegen onder u, en voorzitter van u in de Heer en u terechtwijzen, 

 

13  En voor hen om de grootste liefde hebben vanwege hun werk. Zijt vreedzaam onder elkander. 

 

14  Wij vermanen u, broeders, pak die onhandelbaar zijn, comfort degenen die een schot in het hart, ondersteunt de zwakken, en wees geduldig met iedereen. 

 

15  Ziet toe, dat niemand kwaad met kwaad; maar ooit volgen dat goed, zowel bij jezelf, en voor iedereen. 

 

16  Verblijdt u altijd. 

 

17  Bidt zonder ophouden. 

 

18  dank in alle dingen; want dit is de wil van God in Christus Jezus over u. 

 

19  Blust den Geest. 

 

20  Veracht de profetieën post.

 

21  Beproeft alle dingen; behoudt het goede. 

 

22  Onthoudt u van alle schijn des kwaads. 

 

23  Echter, de God des vredes, heilige u geheel zelf, en alles wat in je is, worden de geest, ziel en lichaam bij de komst van onze Here Jezus Christus onberispelijk bewaard ! 

 

24  Hij die u roept is getrouw, en hij wil.  25  Broeders, bidt voor ons. 

 

26  Groet al de broeders met een heilige kus. 

 

27  Ik bezweer u bij den Heere, dat deze brief te lezen aan alle heilige broeders. 

 

28  De genade van onzen Heere Jezus Christus zij met u! Amen.

 

Meer dan ooit (als we tijd hebben) zou het goed zijn om de inhoud van deze brief van de apostel Paulus te oefenen.

 

Niemand weet de dag of het uur van de wederkomst van onze Heer Jezus Christus , maar Jezus Christus heeft ons veel aanwijzingen, borden en profetieën in de evangeliën die we zochten voor de periode van zijn terugkeer, zodat we ervoor zorgen, kreeg klaar als een geliefde wordt verwacht.

 

Alle tekenen en profetieën werden gegeven aan ons in de Bijbel voor een doel, « We bereiden voor de terugkeer van onze Heer Jezus Christus »

 

Het is belangrijk om te begrijpen dat om gered te worden, moet je tot Jezus Christus te komen door de waterdoop, en nederig te blijven, om lief te hebben en anderen te helpen, het geloof te houden, strek ons ​​leven en God vragen om vergeving voor al onze zonden .

 

We moeten dagelijks bidden en Jezus Christus onze Verlosser te zijn en houden ons geschreven in het boek van de naam van het leven.

 

Gezien de intensiteit en de voortgang van alle bijbelse bewijzen, het is duidelijk dat zijn terugkeer is echt dreigend.

 

De explosie van borden voor dit jaar en de oorlog coalitie tegen de islamitische jihad leger geven ons aan het eind van het jaar 2014, een echte hoop dat zeer binnenkort de opname van de gemeente en zelfs misschien op hetzelfde moment de terugkeer van onze Heer Jezus Christus.

 

In mijn artikel:

 

Een datum voor de opname van de gemeente!

 

 

Ik voorzie een mogelijkheid van de Opname van de Kerk rond de 12 oktober 2014 , maar voor een goede match data tussen kalenders (joodse en Gregoriaanse) is het misschien rond de 11 november 2014 , dat zou kunnen produceren de Opname van de Kerk.

 

Zie mijn artikel  :

 

DATA van de apocalyps EN DE OPNAME VAN DE KERK onthuld!

 

Maar met het begin van de oorlog die lijkt op die in de Bijbel beschreven als de oorlog van Armageddon, dan de fysieke terugkeer van Jezus Christus op aarde kan heel goed optreden op elk moment, zelfs voor de15 oktober 2014, de dag van Hoshaâna Raba ( het grote probleem).

 

In dat geval kan de verwijdering verlangde naar 2000 jaar door vele christenen ook plaatsvinden net voor de terugkeer in de heerlijkheid van onze Heer.

 

Vergeet niet dat Jezus Christus zei dat de mensheid zou verrast zijn door haar terug!

 

Matteüs hoofdstuk 24 verzen 37-38-39

 

37 En gelijk de dagen van Noach, zo zal de komst van de Zoon des mensen.

 

38 Want zoals zij in die dagen vóór de zondvloed waren ze eten en drinken, trouwende en ten huwelijk uitgevende, tot de dag waarop Noach de ark was;

 

39 en ze wist alleen niet, totdat de zondvloed kwam en hen allen wegnam: zo zal ook de komst van de Zoon des mensen.

 

We hebben dit seizoen is een echte kans voor de terugkeer naar de glorie van onze Heer Jezus Christus, dan roepen tot God onze liefde en smeken om vergeving voor onze zonden.

 

Bid intens mijn geliefde broeders en zusters in Jezus Christus, zodat zijn terugkeer wordt gedaan dit jaar 2014 als 2015 ziet er verschrikkelijk, verschrikkelijk en fataal zijn voor de hele mensheid.

 

We moeten ons ervan bewust zijn dat in een moment in de een oogwenk alles zal stoppen als tijdens een stroomstoring!

 

Dit is Brutal en zonder nadere aankondiging als het geheel van de tekenen dat we elke dag zien!

 

Dus degenen die hun leven hebben rechtgetrokken en zal tot Jezus Christus komen zal gered worden!

 

Laten we niet vergeten de woorden van onze Heer Jezus Christus!

 

« Ik ben de weg de waarheid en het leven. Niemand komt tot de Vader dan door Mij. « 

 

Voor degenen die Jezus Christus en Zijn liefde te ontkennen voor ons, ik nodig u uit om te lezen of te herlezen mijn artikel:

 

CHAOS

 

WORLD CHAOS kent al sinds 2015

 

Al mijn artikelen via deze onderstaande link:

 

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/

 

Als de terugkeer van onze Heer Jezus Christus, voor dit jaar 2014, dan kan het goed zijn dat dit artikel is het laatste wat ik zal plaatsen!

 

 

Geliefde broeders en zusters in Christus Jezus, houd dan de vlam van uw geloof goed verlicht, zodat het u aan Jezus Christus en u toelaten om eeuwig leven te verkrijgen.

 

In geval van twijfel en verleiding nodig ik u uit om te bidden voor Gods hulp, zonder welke geen mens is groot genoeg om te vechten tegen Lucifer.

 

Moge God houden u op al mijn geliefde broeders en zusters in Jezus Christus en beschermt je zodat je de namen niet worden uitgewist uit het boek des levens.

 

Vrede, Liefde en vreugden in de harten en huizen in afwachting van de opname van de gemeente voor een aantal en de wederkomst van Jezus Christus op de Olijfberg voor anderen.

 

Victor

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :