Openbaring

Bijbehorende afbeelding

Het ontwaken

 

21 mei was een datum die voor veel eschatologen leek op die van de ontvoering van de kerk.

 

Ik had zelf gehoopt dat deze mei, of zelfs de maand april, de ontvoering van de kerk zou kunnen plaatsvinden.

 

Maar er is niets gebeurd; net zoals het niet gebeurde in 2015, in 2016 of in 2017, en alleen omdat God de datum beslist …. !

 

Dus waarom zoeken we een date; ongeduld, nieuwsgierigheid, het plezier van het zoeken, het verlangen om de geheimen van God te vinden … Ik zou u veel slechte redenen kunnen geven.

 

In feite leidde slechts één geldige reden me naar een zo kort mogelijke periode (aangezien God alleen de data kent) voor het verwijderen van de kerk en de terugkeer van Jezus Christus.

 

Deze reden is het ontwaken van het geweten en meer in het bijzonder van onze broeders en zusters in Jezus Christus.

 

Sinds mijn vroegste jeugd heeft God altijd een heel belangrijke plaats in mijn leven gehad: « Katholieke kindertijd, catechismus, communie, YCW etc. »

 

Zonder mijn leven te willen verspreiden, is God er altijd geweest, elke dag, gedurende mijn hele leven om mij te helpen en te leiden. En toch ben ik niet altijd een voorbeeld van gedrag geweest.

 

Zoals alle christenen wist ik dat op een dag het einde der tijden zou komen en dat Jezus Christus terug zou komen om op aarde te regeren.

 

Maar in mijn gedachten, zoals in die van miljoenen christenen, was deze dag ver en zelfs heel, heel ver, zelfs zo ver dat ik me allerminst had verbeeld dat het voor onze generatie zou zijn … En toch is het zo .

 

Dit ontwaken door een bewustzijn van de specifieke tijden die we meemaken vond plaats in 2008, zoals ik al in de blog uitlegde.

 

En sinds die datum met mijn kleine eschatologische kennis, heb ik de essentiële bewijzen (tekenen en profetieën) van deze snelle terugkeer van onze Heer Jezus Christus voor onze generatie gezocht en gevonden.

 

Dus werd ik, na een periode van bezinning, een prediker terug van Jezus Christus.

 

Maar dat maakt mij noch een profeet of een eschatoloog, maar eenvoudig een bescheiden prediker van de terugkeer van de Koning.

 

Via deze blog maak ik de wereld bekend, met veel artikelen die in alle talen zijn vertaald, de onmiddellijke terugkeer van onze Heer en Koning Jezus Christus, de enige zoon van God.

 

Deze terugkeer is echt heel dichtbij, het is een zekerheid omdat het voor onze generatie is en de verwijdering van zijn kerk kan zelfs op elk moment ingrijpen.

 

Het zou bekend moeten zijn dat binnen een maximum van zeven jaar na de verwijdering van de kerk de fysieke wederkomst van onze Heer Jezus Christus zal plaatsvinden voor zijn duizendjarige regering.

 

Het is erg belangrijk om dit te realiseren omdat de tijd van deze generatie ten einde loopt …

 

Zoals ik in de blog uitlegde, is het 14 mei 1948 met de oprichting van de staat Israël die aan de laatste generatie begon.

 

Het is daarom heel belangrijk dat iedereen wakker wordt en Jezus Christus teruggeeft naar het hart van zijn leven om gered te worden en daardoor toegang tot het eeuwige leven « in een oogwenk » met het verwijderen van de kerk en zonder door de dood te gaan.

Waarna verwijdering zeker is, zal er gehuil en knersing van tanden zijn.

 

 

TWIJFEL

 

Natuurlijk, door hier en daar te horen dat Jezus terugkeert, twijfelen de gewone stervelingen des te meer omdat hij niets ziet aankomen.

 

Je moet weten en begrijpen dat deze twijfel na de opname nog groter zal zijn (zie Mattheüs 24 verzen van 23 t / m 27): EINDE VAN DE TIJD )

 

Laat je niet door twijfel in je vestigen, want twijfel neemt je weg van Jezus Christus en brengt je dichter bij lucifer.

 

We kunnen allemaal de moeilijke tijden zien waarin we op aarde leven, tot het punt dat we ons misschien in de steek gelaten voelen door onze Heer.

 

We zien de opkomst van islamisme, terrorisme, geweld, oorlogen en de dreiging van een groot wereldconflict. Er is iets om bang te zijn om naar huis te gaan, zelfs bij daglicht.

 

 

HOPE

 

Maar ik zeg je met de kracht van liefde en geloof, sta op, til je hoofd op en wees trots en waardig om eindtijd-christen te zijn.

 

Houd de vlam van het geloof verlicht omdat ons wachten nu kort zal zijn.

 

Laten we de liefde van Jezus Christus om ons heen verspreiden door elkaar te helpen en lief te hebben. Binnenkort en zelfs snel zullen onze liefde en verwachting worden beloond.

 

Begrijp dat onze huidige ellende waren we in de Bijbel aangekondigd, niet te treuren, maar om ons in staat te verheugen, omdat deze ongelukken zijn het bewijs van de onmiddellijke terugkeer van onze Heer en Koning Jezus Christus, die volgens de profetieën en zijn belofte rendementen snel om ons te redden uit de grote verdrukking komen over de mensheid.

 

Laten we niet oordelen over deze tijden van tegenslagen die op de mensheid vallen, omdat het bijbels noodzakelijk was dat ze voorkomen.

 

Verdedig ons geloof en onze kerk, maar neem niet deel aan alle humanistische religieuze excessen.

 

 

DE OPENBARING

 

God wil in zijn oneindige liefde het grootste aantal gered worden, daarom wacht hij op het geschikte moment voor de opname van de Kerk van Jezus Christus.

 

Laten we begrijpen dat de mensheid op het punt staat het derde sterke moment van haar bestaan ​​te ervaren: « De opname van de kerk », de eerste de schepping , de tweede de eerste komst van Jezus Christus , de vierde de wederkomst van Jezus Christus voor zijn duizendjarige regering.

 

We kwamen al snel aan het einde van de tweede van de drie levenscycli van de mens.

 

st round: vierduizend jaar tussen de schepping en de eerste komst van Jezus Christus.

 

nd round: tweeduizend jaar tussen de twee komsten van Christus.

 

rd round: duizend jaar heerschappij van Jezus Christus, voor het einde van dit sterfelijke wereld.

 

Opgemerkt moet worden dat elke cyclus een duur heeft van de helft van die die eraan voorafgaat en dat we in totaal de zevenduizend jaar goed hebben die bijbels zijn aangekondigd vanaf de schepping van de wereld.

 

Het is belangrijk voor iedereen om te begrijpen dat de creaties van God zijn voor ons kleine onbegrijpelijke menselijke brein en dat degenen die ver van Jezus Christus zijn, moeten stoppen om zichzelf te beschouwen als autocratische schepselen van een fictieve evolutie.

 

Wij zijn een schepping van God en binnenkort zullen we onze schepper ontmoeten.

 

Ik eindig dit artikel met een eschatologische video en een link om de video’s van deze eschatoloog te volgen die ik aanbeveel voor de kwaliteit van zijn werk.

 

Ik nodig je mijn geliefde broeders en zusters in Jezus Christus uit om met beschikbaarheid en grote aandacht deze video te bekijken die zal bevestigen dat de tijd van de opname zo dichtbij is dat het elk moment kan ingrijpen!

video

Het lezen van de profetieën van de eindtijd

 

Lijsten van zijn video’s aan het einde van de tijd

 

Het videosite-adres van de auteur

Théonoptie

https://www.youtube.com/channel/UCKgVDz8801RzNi4ro1iHgLQ/feed

 

Bedankt aan alle blog-lezers over de hele wereld en ik verontschuldig me dat deze video’s alleen in het Frans zijn.

 

Ik nodig je ook uit om mijn artikel te lezen of opnieuw te lezen:

DE DRIE LAATSTE TEKENS VAN DE RETOUR VAN JEZUS CHRISTUS OP AARDE!

 

Moge de liefde van Jezus Christus altijd op u en uw families rusten, mijn geliefde broeders en zusters in Jezus Christus.

Tot snel

Victor