Jeesuksen Kristuksen paluuta VOI 14 tai 15 syyskuu 2015! Juhlan aikana trumpetit

Ymmärtää Apocalypse, meidän on oltava nöyriä ja samalla olla fiksu!

Force on ensin tunnustettava, että aikamme on häiriö ihmisen historiassa.

Silti hän ymmärtää ensiarvoisen tärkeää koko ihmiskunnalle.

Monet meistä etsivät valoa koukeroita Raamatun profetioiden ja muut, teemme usein virheitä ja että minun tapauksessani on tunnustettava se!

Miten voimme tehdä virheitä, koska Raamattu on sekä epämääräinen ja erittäin tarkka!

Olemme kuitenkin erittäin paljon, eschatologists, papit, pastorit, saarnaajat ja harras kristittyjä uskossa ovat ymmärtäneet, että Jeesuksen Kristuksen paluu oli meidän sukupolvemme ja siten välitön!

Monet Raamatun merkkejä siitä, että voit löytää blogi sisällyttää artikkeli ! LAST kolmen merkin Jeesuksen Kristuksen paluuta ON EARTH , osoitamme, että olemme tuli jonkin aikaa lopulta kertaa ennen fyysistä Herramme paluuta ja kuningas, Jeesus Kristus maan päällä.

On selvää, ettei yksityiskohtia Valitut Raamatun profetioiden ja merkkejä, jotka analysoidaan ja jokien vähennyksistä meille kuitenkin varmuudella, ilmoittaa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen maan päälle hyvin pian.

Mutta hyvin pian mittakaavassa Jumalan, se voi johtaa vuosien odottaa Jeesuksen Kristuksen paluuta.

On huomattava, että useita kertoja Raamatussa sitä kutsutaan älykkyyttä mies ymmärtää.

Esimerkkiä seuraten Daniel 9 ensimmäisen liiton ja esimerkiksi luku 17 kirjassa Apocalypse, toisen tahtoa.

Tarvittiin oli tärkeä merkki siitä, että todennäköisesti ilmoittaa alusta loppuun saakka.

Tämä on analyysi aiemmin, voimme löytää merkki ja ymmärtää, että olemme lopun aikoina!

Löydät blogin myös artikkeli: APOCALYPSE, tulevaisuuden maailman

Se on luoda Israelin valtion että me tasalla alusta loppuun aikaa 14 toukokuu 1948!

Meidän on myös tiedettävä välinen maksimiaika 14 toukokuu 1948 meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen maan päällä.

Se on evankeliumien löydämme sen tärkeä merkki (Matteuksen luvussa 24 jakeissa 33 ja 34. Link: End of Days .

Huomaamme, että se on siis aika sukupolven välillä alusta loppuun aika Jeesuksen Kristuksen paluuta.

Sitten meillä on vahvistus siitä, että Jeesuksen Kristuksen paluuta meidän sukupolvi!

Paremmin lähestyä paluupäivämäärään meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, mutta emme voineet tietää tarkasti päivää ettekä hetkeä, kun Jeesus Kristus itse sanoi, että vain Isä « Jumala » tunsi heidät ( Matthew 24:36).

Me voimme ja meidän tuleekin pyrkiä vuosi ja kuukausi!

Jeesus Kristus haluaa eniten tallennetaan ja tästä meidän on pyrittävä, löytää ja kertoa maailmalle vuoden ja kuukauden ja jopa viikon , jos mahdollista, palaa kunniassa meidän Kuningas ja Herra, Jeesus Kristus .

Tätä varten meidän piti löytää alkamispäivä Raamatun ahdistuksen (viimeiset seitsemän vuotta ihmisen elämän ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä).

Tämä on edelleen analyysi aiemmin, että voimme löytää tärkeä merkki , joka voi olla aloituspäivää seitsemän viime vuoden lopulla aika « viime viikolla (seitsemän vuotta) profetoi pää aikaa profeetta Daniel 539 vuotta ennen Kristusta. (Tarkemmat tiedot blogeihin)

Tärkeä merkki on 29 syyskuu 2008 se tapahtui! Suuri merkki pidettiin. Se oli osakemarkkinoilla Wall Street – 777 (Löydät myös tiedot tämän blogin merkki erityisesti sen) APOCALYPSE käynnistetään, Jeesuksen paluuta Kristus on hyvin lähellä SO!

Suuruus, taajuus ja määrä merkkejä Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä ovat täysin räjähti koska päivämäärä 29 syyskuu 2008!

Tess 5 :3-13

« Kun miehet sanovat rauha ja turvallisuus! Yhtäkkinen tuhoa-yllätys « 

Tämä on 29 syyskuu 2008 , että maapallon tuhoutuminen alkoi kuuluisa -777,7 on New York Stock Exchange.

Kuten jokainen voi nähdä sen jälkeen maailmantalouden tilanne on tullut standardi ja ulos « maailmanlopun » ohjaus!

On myös syytä huomata, että 29 syyskuu on juhlapäivänä enkelten!

Meillä on tämä päivämäärä 29/09/2008, todennäköisimmin peräisin jo Raamatun ahdistuksen, viime viikolla Daniel (viimeiset seitsemän vuotta ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä)

Päivämäärä Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä olisi noin tämän päivämäärän seitsemän vuotta myöhemmin vuonna 2015 sen jälkeen!

Päivämäärä Jeesuksen Kristuksen paluuta pitäisi yleensä olla 29 syyskuu 2015 ja silti se ei voi tehdä, koska vain Jumala tietää päivä ja tunti Jeesuksen Kristuksen paluuta!

Joten olenko väärässä!

Ei niin varma!

On juutalainen juhlapyhä, että kukaan ei voi tietää etukäteen päivää ettekä hetkeä sen alussa.

Tämä loma on Rosh Hashanah tunnetaan myös juhla Trumpetit.

Festivaalin aikana on tehty käytettäväksi rituaali Juutalainen« shofariin » eräänlainen trumpetti valmistettu oinaan sarvi.

Vuonna 2015 tämä festivaali on välillä 14 ja 15. syyskuuta.(Molemmat päivää juhlitaan).

On mahdollista, että Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä on ääni viimeinen trumpetti « shofariin » välillä 14. ja 15. syyskuuta 2015 mennessä.

Tietenkin Toistan ensimmäistä kertaa, « En ole profeetta, » ja saatan olla väärässä « Se ei olisi ensimmäinen kerta!  »

Mutta jos olen oikeassa, meillä on jäljellä hyvin vähän aikaa ilmoittaa maailmaan fyysisen Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päälle ja seurauksia johtaa väistämättä maailmaa.

On erittäin tärkeää tietää myös arvioitu Jeesuksen Kristuksen paluuta, on tietenkin kaikille valmistella hänen sielunsa niin, että hänen nimeään ei pyyhitty pois elämän kirjasta.

Mutta se on myös erittäin tärkeää, koska kaksi asiaa täytyy tapahtua ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta.

1) tempauksesta Jeesuksen Kristuksen.

Uudestisyntyneitä kristittyjä, eli kristityt, jotka ovat ymmärtäneet tämän takaisin ja valmistella puhdistamalla itseään, rukoilee, ja jakaa hyviä uutisia pikaista paluuta Jeesuksen Kristuksen meidän sukupolvemme.

Hyvin harvat Raamatun jakeet osoittavat tempauksesta.

Löydämme muutaman mainitsee erityisesti Matteuksen luvussa 24 ja seuraavat neljä säkeet 1 Tess 4 jakeet 39: 15 ff.

Seurakunnan tempaukseen on entistä tärkeämpää, että se seuraa vaikeita aikoja ihmiskunnalle « päivä Jumalan viha »

2) Päivänä Jumalan viha

Raamatun mukaan kauheat katastrofit odottavat meitä ja kolmannes maailman voi kadota!

Tietäen tämän ja nähdä elämäämme, voimme paremmin ymmärtää merkityksen, mitä odottaa ihmiskunnan!

Voisin olla väärässä ja Jeesuksen Kristuksen paluu tapahtuu myöhemmin vuonna 2017 tai 2018 tai jopa myöhemmin, mutta tämä paluu on varma ja se on meidän sukupolvemme!

Tämä paluu on välitön ja se ei ole pienintäkään epäilystä.

Merkit ovat aivan liian yleisiä, tehokas, jatkuva ja eksponentiaalinen jatkaa pitkään tällä vauhdilla

Maailma on tunnettu monella tuskalla historiassa, joista osa oli erittäin vahva.

Mutta eivät kaikki Raamatun merkkejä tapahtui samaan aikaan tai taajuus, suuruus, voima ja vielä vähemmän eksponentiaalisesti meidän aikanamme.

Ottaen huomioon maailman tapahtumista jokainen voi ymmärtää, merkittäviä ongelmia, jotka elämme maan päällä.

Off tiedämme ja nähdä, että kaikki merkit ovat vahvoja, ja monet eksponentiaalinen ja siksi ne väistämättä pahenevat ennen Jeesuksen Kristuksen paluuta.

Vain ajatella sitä tekee minut puistattaa!

Silti loppuun aika on loppumassa ja mikään ei pysäytä.

Se on Jumalan tahto on täytyttävä.

Kaikista varoitusmerkkejä Raamatun Jeesuksen Kristuksen paluuta vain kolme merkit pysyvät edelleen ennen loistava Herramme paluuta ja kuningas Jeesus Kristus!

01) paljastus Antikristuksen

02) kolmas jälleenrakentaminen Jerusalemin temppeli

03) maailmansodan qu’arrêtera Jeesus Kristus palatessaan

Koskevat Antichrist :

Ottaen uutisia ja pitkän miettimisen jälkeen, tässä on selitys suorituskykyä kolmen viime merkkejä

Jos kukaan ei voi toistaiseksi varmuudella, laita mies Antikristuksen nimi, voimme silti ymmärtää, että se tutkii tosiasiat.

Löydämme samat kaikki hänen rikoksistaan ​​joka päivä!

Kirjassa «  Apocalypse luku 13, jae 7, opimme, että ahdistuksen aikana, peto sotaa pyhiä vastaan ​​ja voittaa heidät!

Pois, mikä tekee sotaa pyhiä maan päällä tänään vuodesta 2008!« islam »

Islamistiset fanaatikot ja ääriryhmien väärinkäytöstä, panttivangin ottaminen, raiskaus, vammauttaa ja tappaa joukoittain kristityt ympäri maailmaa!

Vuodesta 2008, kun fanaattinen islam vainoaa kristittyjä, Islam-vanhurskas aloitti sitten toukokuun 14. päivän 1948 valloittaa maailman, ei aseita, mutta maahanmuutto-ja väestötiedot!

Maailmanlaajuinen Islam pyrkii toteuttamaan tulli-ja barbaarisia lakeja kuten sharia!

Meidän on kuitenkin tunnustettava, muslimeilla on rakkauden sanoja ja suvaitsevaisuutta. Ne ovat jopa uskollinen ja harras uskossa, koska he uskovat Jumalan palvelemisessa!

Mutta miten voit palvella Jumalaa ja hyväksyä, että halpamaista olentoja « islamisteja, jotka hakevat QURAN kirjain » sitoa nämä rikokset Jumalan nimessä.

Beast of Apocalypse näyttää olevan « islamin ja taloudellista valtaa » Raha hallitsee maailmaa ja media. Se vähentää enemmän ihminen orjuuteen.

2. Tess 2

2.4

Vastustaja, joka nousee yli kaiken, mitä kutsutaan Jumalaksi tai palvotaan, niin että hän istuu Jumalan temppelin julistaa olevansa Jumala .

Al-Aqsa Jerusalemissa on rakennettu paikalle Salomonin temppelin!

« Islam » istuu Jumalan valtaistuimen alkaen 679 ja islamistien käyttäytyvät ikään kuin heillä oli totuus ja tekivät Jumalan tahto!

Me tiedämme, että Raamattu sanoo, että islam valtaavat Israel lopulta kertaa

Daniel 09:27

Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ja keskellä viikkoa hän aiheuttaa uhrin ja ruokauhria, ja sitten avulla iljettävä siivet, jotka aiheuttavat autioksi, vaikka kunnes ominaiskulutus [hävityksen] kohtaisi autio .

Kolmannen jälleenrakentamiseen Jerusalemin temppeli

Siellä on huomannut, että edellä jakeessa Daniel 9, sovelletaan Ahdistuksen aikana erityisesti toisella puoliskolla ahdistuksen. Ei ole mitään mainintaa temppelin uudelleen rakentamiseen, mutta lopettaminen uhrit ja lahjat.

Jälleenrakentamisen osalta Salomon temppelin Jerusalemiin, pelkään, että meidän pitäisi odottaa Jeesuksen Kristuksen paluuta, uusi temppeli on mielestäni varmasti taivaalliseen temppeliin alas taivaasta.

En näe Jumalaa vastaan ​​osittainen jälleenrakentamiseen temppeli lähellä al-Aqsa on talon Saatana!

Muslimit ovat väärin alusta lähtien islam, vaikka uskollinen ja harras uskossa, he eivät palvele Jumalaa, vaan Saatana!

Voit lukea joitakin blogin artikkeleita muslimeja kuten:

.

Islam on peto, joka nousee syvyydestä! Muslim World, monet tulevat Kristuksen pelastua!

.

On kuitenkin todennäköistä, että juutalaiset etsiessään suora yhteys hänellä oli Jumalan kanssa alkaa jälleenrakentaa temppelin läsnäolosta huolimatta Al-Aqsa moskeijan Temppelivuoren.

Mitä maailmansota qu’arrêtera Jeesus Kristus palatessaan

Tämä on kuuluisa sota Armageddon joka näkyvästi ajautua nykyiset konfliktit Lähi-idässä, joka varmasti kärjistyä ja levitä Israel!

Liittoutumien muodostavat ja miehet näkevät mahdollisuuden päästä pois tästä maailmantalouden romahdus kuten tavallisesti maailmansodan.

Silti Islam puolestaan ​​mahdollisuuden poistaa Israelin ja tappaa niin monet kristityt.

Kaikki tämä pitää tapahtua mukaan Raamatun kidutukset sää, maan ja taivaan, etenkin alle 24 luvun Matteuksen evankeliumi.

On selvää, että konflikti Lähi-itään (Irak, Libya, Syyria) mukana ja liittyy suoraan tai välillisesti useita, kuten Venäjän, Kiinan, Yhdysvalloissa ja Euroopassa.

Lähi-itä on ruutitynnyri, ja me tiedämme, se räjähtää pian levitä Israeliin!

Kemiallisten aseiden käytöstä Syyriassa nyt on radikaali käännekohta sisällissota, joka tuhosi sen väestöstä.

Ydinaseiden käytöstä Lähi-idässä ei ole kaukana!

Eurooppa (ROOMA) valmistautuu jo Armageddon War ….!

Seurata ja analysoida uutisia net miehet, maa ja sää ymmärrystä kehitys Apocalypse!

Mitä voimme olla varmoja, että vuosi 2013 ei mene järjestämällä, että 2014 tulee olemaan huonompi vuonna 2013 ja sen jälkeen ja erittäin vahva Raamatun merkkejä.

2015 on varmasti vuosi ihmiskunnan käsitys Jumalan luomakunnan « Man. »

Maailma on todennäköisesti tietoinen välittömästä Jeesuksen Kristuksen paluuta, kun sota tulee Israeliin ja suurten maanjäristysten osuma Ranska, Italia ja Israel

Seurakunnan tempaukseen mielestäni pitäisi luultavasti sijoittaa invaasion aikana Israelissa.

Se tapahtuu viime hetkellä, koska armollinen Jumala antaa maksimi aika maailmassa niin, että monet voidaan tallentaa tulemalla Jeesuksen Kristuksen.

Kehotan teitä rakkaat lukijat lukea asioita hyvin huolellisesti ja mietiskellä tämän artikkelin alla ymmärtää, mitä maailmassa tapahtuu ja miksi se on erittäin tärkeää saada uskoa Jeesukseen Kristukseen, ja varmistaa katsella kaikkia merkkejä Palattuaan koska Jeesus Kristus on tulossa takaisin pian pelastaa Jumalan luomus.« Man »

jesuscristo

Link => Miksi Jeesus Kristus poistaa kirkon ja palaa hallitsemaan maan päällä tuhat vuotta eteenpäin!

.

kynttilä-haltija-kotieläin

Let Go, myös liekki uskon

Olla varma, että Jeesus Kristus rakastaa kaikkia ihmisiä erotuksetta, mutta se ei pelasta ne, jotka tulivat hänen luokseen, koska meillä on vapaa tahto ja voimme valita tiemme!

Mutta sinun pitäisi tietää, että kaikki tiet johtavat tuhoon mies.

Mutta joka johtaa Jumalan ja se on Jeesuksen Kristuksen kautta, ei ole muuta!

Nyt tiedät polun, joka johtaa Jumalan ja näin on Jeesuksen Kristuksen kautta.

Voit tallentaa sielu! Vielä on aikaa kun kirjoitan tätä!

Nyt jokainen tietää vuoden, kuukauden ja päivän paluusta Jeesuksen Kristuksen Öljymäellä (14/15 syyskuu 2015) voimme valmistaa, puhdistaa sielumme, rukoilla ja laskea päivän kunnes meidän kuningas ja Vapahtajamme Jeesus Kristus!

Rakkaat veljet ja sisaret Kristuksessa, pitää hyvin valaistu soihtu uskosi ja tulla Kristuksen Jeesuksen palvelijat, ylösnousseen Kristuksen sotilaita ja ilmoittaa hänen palata maailmaan niin että monet veljet ja Sisters tallennetaan

Lähetä blogin osoite kaikkiin yhteystiedot, minulla ei ole mitään myydä, tämä blogi on ilmainen ja se on sinullehttps://victorpicarra.wordpress.com/

Rauhaa ja iloa sydämiin ja koteihin odottaessaan tempauksesta joillekin ja paluuta Jeesuksen Kristuksen Öljymäellä muille!

Voittaja

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :