LAAT MY KOM klein kindertjies!

Baie van ons broers en susters bevraagteken dat ons die vinnige terugkeer van ons Here Jesus Christus te wag, die Koning van die konings, die enigste seun van God, wat binnekort terug na sy duisendjarige vrederyk op aarde, tot doem.

Dit lyk belangrik om voort te gaan en te verdiep in hierdie vraestel ‘n reaksie wat ek het ‘n kommentaar op die artikel: die terugkeer van Jesus Christus OP 14 Mei of September 15, 2015! Op die fees van basuine

god-die-vader-kind-Jesus-en-duif-copie-1

Daar is twee dinge seker dat ek verstaan ​​deur die ontleding van die tekens en profesieë van die einde van die tye.

Die Eerste:

Ons is eintlik baie naby aan die terugkeer van ons Here Jesus Christus, natuurlik met inagneming dat Jesus gesê het dat net God die Vader weet die dag en die uur van die wederkoms.

Tweede:

Ons nie die tekens en profesieë van die einde van die tye verstaan ​​dat deur te kyk na die verlede nie.

 

As, soos ek dink en skryf in die blog wat die einde van die tyd begin 14 Mei 1948 met die skepping van die staat van Israel, dit is, want dit is uit hierdie tydperk dat die tekens en Bybelprofesie aankondig agterkant van Jesus Christus begin om plaas te vind met ‘n toenemende frekwensie en krag.

 

Net dit sedert 29 September 2008 met die ineenstorting van die aandelemark op Wall Street, wat gesien het ontwikkel globale ondergang, rampe buitenmaatse, konflikte en oorloë in die wêreld, die slagting van die Christene, vernietiging van kerke en die laaste oorlog van die einde van die tye is in Sirië het in Maart 2012 met die aankoms van versterkings van buite Islamitiese ekstremiste by die geledere slingeraars.

 

Dit is ‘n oorlog wat sal duur 42 maande en dat Jesus Christus sal ophou met sy terugkeer (dit moet kennis geneem word dat voor dié van Maart 2012 gebeure in Sirië was ‘n interne konflik)

 

Sedert 2008 het ons gesien hoe ‘n baie beduidende toename in krag en frekwensie van alle Bybelse pyn geprofeteer. Dit is feite.

 

So God is deur die woord van Jesus Christus vertel ons nie vooraf die dag of die uur nie, maar ons toelaat om te benader die begrip van die prestasies wat tekens en profesieë.

 

Sodat ons kan verstaan ​​en sien dat sewe jaar tussen September 2008 September 2015 (twee keer drie en ‘n half).

 

Die eerste drie en ‘n half was beslis baie moeilik, maar die tweede helfte is veel meer moeilik. Dit is konkrete feite wat in die Bybel voorspel is.

 

En die jaar is nog nie verby!

 

Ons vind dat die globale konflik het in Sirië, is dit elke dag sterker dat die media nie veel in die tyd van die Golf Oorlog praat.

 

Alle tekens en Bybelse profesieë oor die wederkoms van Jesus Christus is wat gemaak word. Ontbreek net die gebeure wat direk verband hou met sy terugkeer.

 

1. Die opheffing van die kerk.

2. Die dag van die toorn van God.

 

 

Hoewel die verwydering van die kerk tot stand gebring kan word op enige tyd, ek is vol vertroue dat God sal wag vir die laaste oomblik so dat die meerderheid gered kan word.

 

As die dag van die toorn van God, is ek oortuig dat sal plaasvind net voor die wederkoms van Jesus Christus.

 

Let daarop dat sommige nie-Bybelse profesieë praat van drie dae van die duisternis.

 

Dit sou drie dae voor die wederkoms van Jesus Christus.

 

Soos vir die ontvoering, moet dit gebeur op die dag van die toorn van God.

 

As ek dit reg, en die terugkeer van ons Here Jesus Christus kom tussen 14 en 15 September 2015 en opreg hoop ek uit die diepte van my siel, dan is die dae van September 2015 moet voorafgaan wees om die mees besondere van die menslike geskiedenis.

 

Ek het gesê dat ons Brother Claude IGNERSKI  »  HIER  « skryf in sy boeke oor die eindtye, wat Ek beveel die lees dat die wegraping van die kerk kan gebeur in September 2015 en die terugkeer van Jesus Christus in 2021 .

 

Hy kan reg en ek verkeerd wees!

 

Maar ons saamstem oor die feit dat 2015 moet ‘n baie spesiale jaar en hard aan die einde van die tyd.

 

Tog, sou ek graag onder die weerspieëling van elke feit dat die Bybel sê dat die pyn wederkoms van Jesus Christus is soos die pyn van kindergeboorte en dus meer tyd verby en die pyn is ondraaglik skerp te bereik!

Alle moeders sal getuig!

 

Ons is tans getuig slagtings groot Christelike skale.

 

Die bloed van die heiliges reeds wat vryelik vloei !!!

 

Kyk na die afgelope sewe jaar sedert 2008 in ons lyding het ‘n baie hoë vlak bereik, dink nog sewe jaar met ‘n styging in konstante krag pyn en dan sal jy verstaan ​​dat ons intens moet bid vir die terugkeer van ons Here geskied vinnig.

 

Ek nooi jou uit my nuutste artikels, insluitend om te lees: 2015 DIE koms van Jesus Christus Koning van die wêreld.

Link: https://victorpicarra.wordpress.com/2015/01/10/2015-la-venue-du-roi-du-monde-jesus-christ/

 

God in sy oneindige genade help en beskerm almal wat met liefde, nederigheid en opregtheid na hom toe kom.

 

Daar is egter baie mense wat ly en woon die einde van die tye in nood ramp, pyn van die lewe, geweld, oorlog, armoede en wat voel deur God verlaat.

 

Ons moet verstaan ​​dat ons almal leef individuele toetse van geloof en die begin van God se toorn.

 

Dank die Here vir al sy eiendom feite en al die genadegawes Hy ons gee deur ons te red van sy toorn.

 

Bid en vra God se vergifnis vir al ons sondes, ons foute, ons foute en ons slegte dade.

 

Bid ook vir almal wat ver van God en veral vir die goeie Moslems, vrygewig wat ongelukkig is mislei deur die valse profeet Mohammed!

valse profeet-Illuminati

 

Ons almal sien dat die Islam is ‘n afwyking wat voorgee liefde met wapens in die hand.

 

Ag, wat ons noem « goeie Moslems » wat noem hulself weg van radikale Islamiete veroordeel nog in die hel, om te dink dien en bid, bid hulle en onbewustelik dien Lucifer.

Laat ons onthou om te verstaan,

 

Die Bybel leer ons dat God die mens geskep het en dan het hy die man en vrou geskep in die eerste generasie deel van hierdie klein ontluikende mensdom het teen sy skepper. (Kain vermoor sy broer Abel).

 

 

Later het God uitgekies onder die mense ‘n familie, die vader van Henog « Metúsalag » wie linie was die vader van Noag. Dit is wat God gered Noag die Sondvloed die mensdom. Let daarop dat hierdie mensdom dat die vloed oorleef is verminder tot agt « eenvoudige familie van Noag! »

 

 

Hierdie familie van Noag, herbevolk die wêreld, dan het sy « Abraham » nageslag van twee vroue wat Isak en Ismael was die vader van.

 

Hierdie twee halfbroers geword ewige vyande.

 

Een, naamlik Isak die vader van die Hebreeuse mense het met verloop van tyd die Joodse volk van Israel « die volk van God »  die Ander, Ismael, en die vader van ‘n volk God wou baie en overspread al die lande van die Midde-Ooste rondom die Middellandse See.

 

Dit is hierdie mense wat « Mohammed » wat gesê het hy is besoek deur die aartsengel Gabriël wat die Koran gedikteer was die vader van.

 

Mohammed, wat ‘n vegter hoof wat deur geslepe en ‘n nuwe godsdiens Islam dwing.

 

 

Islam is  »  die alles in een «  godsdiens, kultuur, samelewing, die reg, geregtigheid en die regering.

 

Die arme Moslems is mislei deur hierdie misleier Mahomet wat beweer dat die Aartsengel Gabriël gedikteer die Koran.

 

Namens die Koran en Allah radikale Islamiete brand kerke, Christene doodmaak en vernietig die museums, terwyl Moslems sê gooders die wêreld instelling hul wette en gebruike verower.

 

Die Koran is ‘n boek anti wat vervorm en rangskik gene sonder om die Bybel te sit Mohammed se gesag oor die mense wat hy verower deur die sogenaamde woord « Allah », geslepe en met geweld.

 

Die keuse was eenvoudig diegene wat wil om te lewe die Koran as heilige boek neem, vir ander is dit was die dood.

 

Natuurlik diegene wat die dood gekies is oortref diegene wat ingestem het om die Koran en Mohammed te dien.

 

Hierdie volk afstammeling van Ismael het soos God gesê het, so baie soos die sterre van die hemel.

Maar dink hy steek gelaat deur die God van Abraham , het hy gegaan en geskep danksy  aan Mohammed ‘n nuwe godsdiens van sy eie . Hy het dus verewig die voorvaderlike jaloesie altyd op soek na twis met die afstammelinge van Isak.

 

Mohammed het bevind dat daar ‘n manier om die mense te verenig deur ‘n nuwe godsdiens « Islam. »

 

Maar Islam is ‘n afwyking en Mohammed is ‘n valse profeet, selfs as ‘n miljard mense op aarde anders eis.

 

Waarheid in die Bybel .

 

In die eerste sal ons leer dat God homself bewaarheid deur ‘n brandende bos met Moses in die persoon om te vra vir sy volk uit Egipte.

 

Die Joodse volk is die volk van God.  

Dit is onmiskenbaar!

 

Ook onweerlegbare is die feit dat Jesus Christus die Messias van die Joodse volk in die Skrif aangekondig, maar die Jode het geweier!

 

 Hulle gekruisig, die Seun van God!

 

Die Seun van God, Jesus Christus deur die liefde nogtans het ‘n kans om aan alle mense (Jode en ander) in die koninkryk van die hemele sal ingaan. Nie deur meriete nie, maar deur sy liefde!

 

Dit is Jesus Christus wat die kerk moet saam te bring al diegene wat wil om gered te word en bereik die ewige lewe in die koninkryk van die hemele geskape het.

 

Voordat hy terugkeer na aan God die Vader, Jesus Christus het gesê (Joh 15: 26)  « Ek sal ‘n ander Trooster, die Heilige Gees aan jou stuur nie » 

 

Die Heilige Gees van God op elke wese wat deur die doop gekies om deel van die Kerk van Jesus Christus kom.

   

Geen profeet van God is in die Bybel genoem ‘n godsdiens te skep.

 

Die rol van ‘n profeet van God is nie te bereik, maar om aan te kondig, en Muhammad het nie bekend gemaak nie, maar bereik!    

 

MOHAMMED MAG NIE ‘n profeet !!!

 

Die enigste twee godsdienste van God is die Judaïstiese en Christelike godsdienste.

Beide godsdienste is deur God geskep vir die eerste en enigste seun Jesus Christus na die tweede!

 

Die valse profeet Mohammed het dat belangstel in die Bybel en verander wat nie betaam die voorbeeld van Jesus Christus wat dit erken as ‘n profeet en nie die seun van God!

 

Onthou ook dat in Daniël 9 vers 26 word dit gestel:  En ná die twee en sestig sewetalle sal ‘n Gesalfde uitgeroei word, en daar sal geen opvolger wees. Die mense van die vors wat sal kom, sal die stad en die heiligdom verwoes, en einde sal kom soos ‘n vloed; Hy is in hegtenis geneem wat die verwoesting sal duur tot die einde van die oorlog. 

 

Jesus was inderdaad die Messias verwag, maar dit was geweier deur die mense van God « die Jode »!

  

 En hy het geen opvolger!

 

So Mohammed nooit kon aanspraak op goddelike sending om ‘n nuwe godsdiens te skep om te wees.

 

Daar is twee moontlikhede aan die Koran, of dit geskryf is van nuuts af deur Muhammad met of sonder samespanning of die Koran is eintlik bepaal, maar in hierdie geval was dit nie deur die aartsengel Gabriël maar Lucifer niemand nie.

 

Die verskil tussen die onderrig van Jesus Christus en Lucifer is groot, selfs as die instruksie bevat dieselfde bestanddele.

Vir Jesus Christus, 

Daar is geen wet sonder liefde of liefde sonder wet

Lucifer,

Hy het geen liefde in die Wet of Wet in Love

Soos jy kan sien dit is nie dieselfde ding nie!

 

Moslems is die ongelukkige slagoffers van die valse profeet Mohammed as hulle is ook slagoffers van Stockholm Sindroom.

 

Lees die blog artikel:

Moslems is die slagoffers van STOCKHOLM SINDROOM

https://victorpicarra.wordpress.com/2012/09/06/les-musulmans-sont-victimes-du-syndrome-de-stockholm/

 

Hulle sal hul baie moeilik Islam te verlaat om Jesus Christus te kom. Net te sien wat die opwinding kry die Moslems, veral die fundamentaliste wanneer kritiek op die Koran of Mohammed.

 

Ek herinner alle Moslems vers 14 van hoofstuk 19 van die Evangelie van Mattheus:

 

En Jesus sê: Laat die kindertjies staan ​​en verhinder hulle nie om na My te kom nie; want die koninkryk van die hemel is juis vir mense soos hulle 

 

So wanneer ons sien Moslem-kinders, vroue en mans wat as menslike bomme kan ons net jammer dat fanatiese, bloeddorstige Islamiete gedwing indoktrinasie deur diegene ongelukkig misdadigers selfmoorde lei hulle reguit na die hel!

 

Aan al die Moslems kan ek net sê, kom baie na Jesus Christus as jy wil om gered te word. Dit bestaan ​​is tot ‘n einde en Jesus Christus reik uit na jou.

 

Gryp die ULTIMATE geluk!

 

Gou Jesus Christus sal terugkeer, so aanvanklik sal dit red deur die ontvoering sy getroue kerk, dan net na die ontvoering en net voor sy terugkeer, sal die toorn van God te val met geweld en mag oor die aarde en op die hele mensdom.

 

Tot daardie dag terug in heerlikheid van onse Here Jesus Christus, soos gehoop deur alle Christene vir twee duisend jaar, het ons absoluut moet voortgaan met nederigheid, waardigheid en trots om te lewe in ‘n Christen.

 

Ons moet voortgaan om ons verantwoordelikhede na te kom en dus die eer van die maandelikse terugbetalings van al ons skuld en ons daaglikse lewe in vrede en liefde deur hulle te help diegene wat ons hulp soek.

 

Ons moet elke dag bid vir God om ons te help, ons beskerm en veilig van versoeking hou ons.

 

Ons weet reeds dat hierdie jaar sal voortgaan om moeilik te wees, maar dit is baie goeie nuus so gou ons lewens te verander.

 

Laat ons die vlam van ons geloof, vol vertroue is absolute in Jesus Christus. Hy het belowe om te kom op en verlos ons om die einde van die tyd en hy sal sy belofte hou.

 

Reguit sy bestaan, die doop, bekering, vergifnis, gebede, kies Jesus Christus as Verlosser, is wat ons sal toelaat om gered te word en deel te wees van die Kerk van ons Here Jesus Christus wat binnekort sal verwyder .

 

Jesus Christus is binnekort en dit is miskien vir die maand van September of Oktober 2015.

 

Al my items

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/   

 

God seën jou, my geliefde broers en susters en help jou in afwagting van die terugkeer na die aarde van ons Here Jesus Christus, die regte pad te sit in jou lewe en nooit moed opgee nie.

Ek nooi jou uit om hierdie video te kyk nugter op ons geslag.

https://www.youtube.com/watch?v=EswuNaHWrO0#t=227

Vrede, liefde en vreugdes in die harte en huise met die verwagting van die geseënde dag van die wegraping van die Kerk en die opbrengs op die Olyfberg ons Here en Koning Jesus Christus, die enigste seun van God, sy duisendjarige vrederyk tot doem.

 

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.