DJIHAD FØR DEN SETTEN TRUMPET OM OKTOBER 27, 2017

I flere tiår har vi sett at livet er mer og vanskeligere og komplisert for menneskeheten.

 

Til dette er det flere årsaker som skyldes globale, økonomiske, økonomiske, politiske, samfunnsmessige og religiøse vanskeligheter.

 

Vi kan også finne at planeten opplever også betydelige forstyrrelser som forårsaker, jordskjelv, tsunamier, sykloner, stormer, orkaner, branner og kraftig regnvær.

 

Vi må også merke seg at siden 2008 har millioner av vilt- og husdyr, fisk og dyr døde uten forklaring hvert år over hele verden.

 

Vi må også legge til alle katastrofer av menneskelig opprinnelse og alt dette i et klima av kriger, trusler mot terror og terrorhandlinger og islamsk vold.

Verden ser ut til å blitt blitt gal!

 

Det er bare ett eneste punkt som er felles for alle disse fakta. Det er et sett med bibelske profetier foreshadowing slutten av tiden som vil bli etterfulgt av Jesu Kristi retur på jorden.

 

Hvis alt ser ut til å indikere at vi lever individuelle og vanskelige tider som viser kraftig at vi lever i endetiden, er det viktig å vite når begynte i slutten av tid til å forstå når Jesus Kristus kommer tilbake.

 

Som jeg allerede forklarte i bloggen, var det Gud selv som utløste begynnelsen på slutten av tiden med et tegn så sterkt at ingen i god tro kan bestride det.

 

Dette tegnet er opprettelsen av staten Israel den 14. mai 1948.

 

Gud hadde fordømt det jødiske folk til å vandre til slutten av tiden og den 14. mai 1948 gudgudgjorde og tillatt denne gradvis tilbakelevering av dette folket til sine forfedre. Og tro på hans ord Gud tillot ørkenen å blomstre igjen etter 2000 års tørrhet.

 

Ved dette faktum sa Gud til verden at tidenes slutt bare hadde begynt.

 

I kapittel 24 vers 32-33-34-35 og 36 i apostlenes Matteus evangelium indikerer en profeti av Jesus Kristus oss selv et veldig viktig tegn på begynnelsen av sluttider og dens varighet.

 

32 Opplær deg selv ved en sammenligning hentet fra fikentreet. Så snart grenene blir ømme, og bladene vokser, vet du at sommeren er nær.

33 På samme måte, når du ser alt dette, vet du at Menneskesønnen er nær ved døren

34 Sannerligvis sier jeg eder: Denne slekt skal ikke gå forbi, og alt dette skal ikke skje.

35 Himmelen og jorden skal gå forbi, men mine ord skal ikke gå forbi.

36 Når det gjelder dag og time, vet ingen, heller ikke himmelens engler eller Sønn, men Faderen alene.

 

Vi vet med sikkerhet at generasjonen født i 1948 ikke vil passere før Jesu Kristi retur. Men dette kan gi oss opp til 2068 for et bibelsk maksimalt liv på 120 år.

 

Likevel synes alt å tyde på at dette kommer tilbake til Herlighet Jesu Kristi herlighet, er i ferd med å skje. Faktisk kan vi se at menneskets lidelser er sterke og kontinuerlige, og ettersom Herrens Jesu Kristi retur er sammenlignbar i Bibelen til et barns fremkomst, vil smertene derfor alltid være sterkere og sterkere til adventen.

 

Et svært viktig tegn i Bibelen om denne tilbakevenden til vår Herre Jesu Kristi herlighet er en verdensforstyrrelse hvorfra verden ikke vil komme seg. Det er klart at siden 29 september 2008 opplever vi denne globale økonomiske og økonomiske ruinen.

 

Et annet tegn enda viktigere « Astrological » dukket opp på himmelen den 23 september 2017. For å forstå betydningen av dette skiltet bør lese kapittel 12 i boken om Apocalypse (Nedenfor og kilden link)

 

Oppmerksomhet om å forstå tegn på apokalypse i kapittel 12 i apokalypsbokens bok må forstå kapittel 17 . (Link)

 

I dette kapittelet 17 lærer vi at Johannes under hans bortføring i ånd hadde en visjon om tiden til pave Johannes Paul II som er den sjette kongen av poppekongen. Den syvende kongen var pave Benedict XVI og den åttende kongen blir Pope Benoit XVI Francois, men er også en åttende som fortsatt er i live.

Åpenbaringen 12

 

01  Et stort tegn dukket opp på himmelen: En kvinne som har sol på en kappe, månen under hennes føtter og en tolvstjernen krona på hodet hennes. (Merk) Astrologisk tegn av 23. september 2017 video   (lenke)

02  Hun er gravid, hun gråter, i smerte og tortur av fødsel.

03  Et annet tegn dukket opp på himmelen: en stor brannrød drage med syv hoder og ti horn og en diadem på hvert av de syv hoder. (Merk) Pope Francis, som sier at han er en biskop i Roma, og derfor kledd i den røde av kardinalens uniform. Han er på hodet til det pavelige monarkiet, sammensatt av de syv kongerspopper (pluss ham den åttende) og de ti hornene som er de religioner som gir ham troskap Verdens Religiøsitet( Video)

04  Hans hale drar en tredjedel av himmelens stjerner, kastet dem på bakken. Dragen kom til å stå foran kvinnen som skulle føde, for å fortære barnet fra fødselen. (Merk ) Kampen som skjer i himmelen skjer også på jorden. Dragen på jorden er Frans og stjernene på jorden er de kristne som kommer til islamsk vold

05  Og hun fødte en sønn, et guttebarn, som skal gjete alle nasjonene, som fører dem med jernstav. Barnet ble tatt opp til Guds side og hans trone,

06  og kvinnen flyktet ut i ørkenen, hvor Gud har beredt et sted for å få næring for ett tusen to hundre og seksti dager.

07  Da var det et slag i himmelen: Michael, med englene hans, måtte kjempe mot dragen. Dragen også sloss med sine engler , (Merk) Jesu Kristi retur som vi forventet 23. september 2017 for bortføring av kirken, fant ikke sted på den dagen. Det vil gripe inn litt senere etter Guds vilje fordi kampen i himmelen ikke er ferdig, og satan tror fortsatt at den kan vinne.

08  men han var ikke den sterkeste; for dem fremover, ingen plass i himmelen.

09  Ja, han ble avvist, den store draken, opprinnelsens slange, den som heter djevel og satan, forføreren av hele verden. Og han ble kastet på jorden, og hans engler ble kastet med ham.

10  Da hørte jeg en høy røst i himmelen og forkynte: « Se, vår Guds frelse, kraft og vår regjering, se, Kristi kraft. » For han er avvist, vår brødres anklager, som beskyldte dem dag og natt for vår Gud.

11  De selv overvarte ham ved blodet av Lammet, ved det ord de var vitner til. frittliggende fra sine egne liv, gikk de så langt som å dø.

12  Himlene, vær så glede, og du som har ditt hjem i himmelen! Ve til jorden og til sjøen: Djevelen har kommet ned til deg, full av stor raseri; han vet at han har liten tid igjen. « 

13  Da draken så at han ble kastet på jorden, begynte han å forfølge den kvinne som hadde fremført det mannlige barnet . (Merk) Problemene vil bli ytterligere forverret for den trofaste kirken av Jesus Kristus, som vil bli dårlig utført i avvente av bortførelsen.

14  Så ble gitt til kvinnen to vingene fra den store ørnen som flyr i ørkenen, til stedet der den skal føde en tid, to tider og en halv tid (Merk)(tre fem og fem år) vekk fra slangenes nærvær. (Merk) bortføring av kirken

15  Og fra hans munn kastet ormen bak vannkvinnen som en elv, for at den kunne bli bortført ved denne elva. (Merk) Det blir et siste forsøk på å forhindre at kristne blir bortført.

16  Men jorden kom til kvinnens hjelp, og jorden åpnet sin munn og slukte elven som ble kastet ved Drakens munn. (Merknad) Heldigvis ser Gud og vil hjelpe alle kristne trofaste til Jesus Kristus i løpet av bortrykkelsen.

17  Da ble dragen blitt vred på kvinnen og gikk i krig mot resten av sitt ætt, de som holder Guds bud og holder vitnesbyrdet om Jesus . (Merk)Dette verset forklarer at etter bortføring av kirken vil de kristne som ikke ble bortført, bli jakket ned.

18  Og han stod på sanden ved sjøen.

 

Apokalyps kapittel 12 kunngjør overhodet av kirkenes opprør og Jesu Kristi retur 1260 dager, 42 måneder eller tre og et halvt år etter bortførelsen.

 

Så sannsynligvis, hvis rapturen straks griper inn i slutten av mars 2021 litt før påskeferdighetene, vil vi få tilbake i vår Herre Jesu Kristi herlighet.

 

Dette lover tre og et halvt år med stor lidelse for kristne som har bodd på jorden før Jesu Kristi fysiske retur.

 

Men vi må være oppmerksom på at den menneskelige lidelsene til endetiden har allerede sterkt forsterket siden mars 2011 med den arabiske våren som hørtes fødselen av jihad som åpenbart er den bibelske krig av endetiden,

Jihad begynte under kong Pope Benedict XVIs regjering!

DJIEN, krigen i End Times

 

(se Åpenbaring 12 i vers 3 og 4)

 

Siden mars 2011 har verden er levende med ISLAM, revolusjoner, interne, borgerkriger og religioner må vike for jihad og terrorisme over hele verden.

 

Islam i sin Jihad invadert verden ved både lovlig innvandring og illegalt med stadig mange migranter flyktende kriger for noen, elendighet for andre, men også for noen til å begå terrorhandlinger, voldtekt, røveri, nedbrytning, kirkegjøringer og radikalisering av muslimske masser.

 

Med antall muslimer i Vesten radikalisert hver dag, blir fundamentalister og demonstrativt vise fredagsbønnen i gater som mål å gjøre prang islamsk misjonering, som det bør bemerkes er generelt forbudt i de muslimske landene.

 

På samme måte viser muslimske kvinner seg kledd i svarte eller fargede slør som dekker dem komplement. Hendene er også skjult av hansker. Noen ganger skjuler svarte briller også øynene sine. Det skal bemerkes at i mange muslimske land er disse accoutrementene ikke en generalitet, men heller en form for fundamentalisme som er svært dårlig sett av de lokale myndighetene.

 

I Vesten opplever vi alle disse prangende angrep av islamske fundamentalister som sterk nummer mange muslimer hevder med styrke og besluttsomhet som vestlige samfunn folde proselytter krav, brautende, kulturelle, barbariske og tilbedelse.

 

De insisterer og tvinger skandalen på at i offentlige helsetjenester er muslimske kvinner bare undersøkt av kvinnelige leger, men de krever også menyer (halal) i kantene for sine barn

 

De pålegger sine rites, deres accoutrements og deres kulturer i de offentlige tjenestene og på arbeidsplassene er det lokaler og tider med bønn som kreves.

 

De dreper dyrene (sauene) i gatene ved å slakte i henhold til deres riter. Disse dyrene slaktes i forferdelige forhold uten en beskrivelse av horror.

 

Storfe er slaktet i slakterier som motsier vaner og helse vestlige skikker og fransk spesielt, som ønsker at dyrene skal bedøves før slakting uten å holde seg til ikke påføre unødvendig lidelse til disse dyrene.

 

I matbutikkerne ba de spesialiserte hyller (halal). I Frankrike har de selv forbudt julekribber i offentlige bygninger til tross for en to tusen år gammel kristen kulturtradisjon.

 

Gradvis vestlige samfunn driver mot islam som begynner å gjennomføre sine barbariske lover som sharia som blant annet barbariske straffer muslimer i å kutte sine hender og føtter.

 

Det er våre offentlige friheter, våre institusjoner, vår kultur og skikker og skikker som gradvis forsvinner, litt mer hver dag før en fundamentalistisk, jihadistisk og barbarisk islam.

 

Det er klart at før 2011, selv om det var drift, aksepterte muslimene i Vesten generelt lovene og tollene og de to vestlige landene de hadde valgt å komme til å leve i.

 

Den arabiske våren mars 2011 ga en overdimensjonert perspektiv til en fundamentalistisk islam som kastet verden inn i frykt for terrorisme, frykt for å leve og pågripelse av muslimer som ennå var i generelle gjestfrie og vennlige mennesker som er de første ofrene for disse fanatiske islamske vanvittige fanatikerne.

 

Det skal bemerkes at disse uheldene også er fordømt til helvete siden de nekter Jesus Kristus.

 

For å se alle disse ekstremistiske islamske driftene som gjør at disse barbarerne er jihadister, virker det uforståelig i et land som Frankrike (Menneskerettighetsland).

 

Og likevel er faktaene der, og åpenbart ser våre verdensregeringsledere ut mageløse mot dette globale sivilisasjonsproblemet!

 

Forstå at etter bortførelsen av Kirken vil islam ikke ha noen reserver eller tilbakeholdenhet.

 

Jeg konkluderer med denne passasjen om islam med en melding til de franske muslimene som er hentet fra JFKs innvielsestale

 

Ikke spør hva landet ditt kan gjøre for deg, men spør deg selv hva du kan gjøre for ditt land.

 

Hvis Gud har forlatt oss en liten stund før bortrykkelsen, er det for oss å omvende oss fra alle våre onde gjerninger og til å tilgi hans tilgivelse for alle våre synder.

 

Tiden er nå talt og daglig bønn er nødvendig.

 

La oss endelig merke til at den siste bibelske uken av profeten Daniel, som er på syv års varighet, må konkludere slutten av tiden før Messias kommer tilbake, som vi vet er Jesus av Nazareth.

 

Jeg hadde satt begynnelsen av denne forrige uke til 29. september 2008, som tok oss syv år senere til trompetfestivalen i 2015. Det var klart at jeg hadde feil, og jeg kan gå galt igjen i det jeg skal kunngjøre for deg.

 

Nå som stort tegn i himmelen er oppnådd siden den 23 september 2017, kan vi konkludere med at avkastningen av Jesus Kristus fysikk er ventet ca 42 måneder senere eller så i 2021.

 

Den syvende uken (syv år) startet 42 måneder siden i 2014.

 

Og det en dato skiller seg ut er at av 27 april 2014 , som er datoen for saligkåringen av John Paul II og Jean XXIII av Frans, som som jeg allerede har forklart i mine blogginnlegg er ‘Anti-Christ.

Dette er en provokasjon og en fornærmelse mot Gud. Les artikkelen min: lenke nedenfor.

Den ultimate opprør mot Gud

 

Dette ville forklare at Gud har satt i gang i begynnelsen av endetiden 14 mai 1948 og forlot Satan mulighet til å bestemme seg datoen vil starte denne siste periode som vil stenge i slutten av tid.

 

Men Gud kan bestemme seg for å forkorte denne varigheten …. !

 

I dette tilfellet, vurderte denne datoen 27. april 2014 som datoen for begynnelsen av den siste uken i Daniel (7 år, 84 måneder) profetert for å avslutte slutten av tiden. 42 måneder, 3 og et halvt år senere, bringer oss til 27. oktober 2017 , halvparten av den syvårsperioden.

 

Den bortførelsen av kirken som vi håpet på 23. september 2017 kunne godt være rundt 27. oktober 2017, som ville være datoen i stedet for trengselene.

 

Inntil da vil smertene fortsette over hele jorden. Dette er en visshet, og vi må be at Gud vil hjelpe og beskytte oss.

 

På samme måte må vi be og håpe at tider etter bortføring av kirken vil bli forkortet som lovet Jesus Kristus i Matteus 24 til vers 22, og at hans fysiske tilbakevendelse til jorden finner sted godt før 2021.

 

Forhåpentligvis vil det være i 2018 å ta hensyn til det faktum at en bibelsk generasjon på 70 år bringer oss til 2018 fra 1948, som er datoen for begynnelsen av sluttider.

 

22 Og dersom disse dager forkortes, skal ingen bli frelst; men på grunn av de utvalgte vil disse dager bli forkortet.

 

Måtte Gud velsigne dere alle mine elskede brødre og søstre i Jesus Kristus og lede deg gjennom disse svært vanskelige tider, hvis ende vi begynner å se.

 

Victor