Borttagning från kyrkan kan vara natten från lördag till söndag 19 september 20 till 2020.

Sökresultat för "BASILIQUE SAINT PAUL"

Pauls basilika i Rom

 

I tio år sedan jag skapade den här bloggen (2009) informerar jag läsarna att Jesus Kristus snart är tillbaka på jorden under hans 1000-åriga regeringstid när han lovade sina apostlar innan han att stiga upp i himlen fyrtio dagar efter hans uppståndelse.

Jag informerade också läsaren om att tidens slut började den 14 maj 1948 efter skapandet av staten Israel som är tidens profetiska klocka och att från detta datum, tiden för en generation, de som kommer att leva kommer att se vår Herre Jesus Kristus återkomst på jorden.

En generation i Bibeln är tre varaktigheter.

Den första är 40 år gammal men där har tiden redan överskridits,

Så vi hade fortfarande den 70-åriga generationen som förde oss till 2018 och vi fann också att Jesus Kristus inte kom tillbaka 2018.

Så nu har vi den 80-åriga generationen citerade några gånger i Bibeln. Och här kommer vi till 2028.

Jag använde bara bibliska profetior för att leta efter ett ungefärligt datum för vår Herre Jesus Kristus återkomst till jorden. Tyvärr tillät min forskning bara två saker.

Den första är att hitta datumet för början av slutet på bibelsk tid: 14 maj 1948. I det här tillståndet tjänar detta datum oss till att veta början av straff.

Den andra är relaterad till den första, att tukterna när de har börjat, inte slutar förrän återgången till vår Herres ära. Dessutom fortsätter de att växa i takt med smärtan vid förlossningen.

Det som får mig att avslöja för dig varje år att det kommande året kommer att bli värre än det som föregick det.

Året 2020 kommer att bli sämre än 2019 och när jag säger sämre skulle jag säga fruktansvärt sämre. Eftersom 2020 är ett speciellt år. Smärtorna bör vara fruktansvärda på alla punkter. Jag är inte en gudomare eller en seer, så jag kan bara säga er att vi kommer att fortsätta i mörkret.

Vi har levt sedan 1948 av Guds straff. Detta är inte en skugga av tvivel. De kommer att pågå tills vår Herre Jesus Kristus återkomst.

Även om jag varken är en gudomligare eller en seer, tycker jag att lidandet för alla våra bröder och systrar är relaterat till satan. Han slår kristendomen och hela världen från alla sidor med kraft och raseri.

Elände och försiktighet i ett klimat med rädsla och rädsla relaterat till islamism är dagböckerna för många bröder och systrar, som också måste möta alla väderens svårigheter och katastrofer mer och mer frekventa, kraftfulla och förödande.

Ja, vi lever svarta dagar och kommer att leva igen.

Varför tillåter Gud att sådana grymheter ropar när vissa människor avstår från tro och den kyrka som de kritiserar negativt.

Jag vill i den här artikeln ge dig lite glädje och hopp, för vår Herres återkomst är verkligen väldigt nära.

För de som följer min blogg och du är många runt om i världen, även om jag nyligen märkte en verklig minskning av deltagandet, kommer jag att ge er en av mina studier som kan om jag inte fortfarande gav mig själv att ge ett verkligt hopp för alla som väntar på den lyckliga händelsen av vår Herre Jesus Kristus återkomst.

Eftersom jag inte kunde hitta tillräcklig precision i bibliska profetior om de sista ögonblicken i slutetiden, började jag leta efter dem i de icke-bibliska profetiorna men trovärdiga nog att ta hänsyn till dem.

Det är därför i en profetia som jag redan har gett er, av den välsignade jungfruliga Mary som gjordes i södra Frankrike i en liten bergsby nära Italien « la Salette » till två små barn.

I denna profetia berättar den välsignade jungfruliga Maria, för en enda gång i hennes uppenbarelser, barnen alla tukterna från 1864 när Jesus Kristus återvände till jorden. Det är fantastiskt men allt är där. Slutligen saknades nästan allt ett element « året för vår Herre Jesus Kristus återkomst »  och det var i en annan profetia som på mystiskt vis visades « Påvarnas profetier » som jag hittade de väsentliga elementen för att vi ska kunna förstå de sista stunderna av slutetiderna före vår Herre Jesus Kristus återkomst.

Dessa två profetior som visas i videor i artikeln, jag inbjuder dig att titta på dem om och om igen för att verkligen komma in på det eftersom allt finns där.

Vet att vissa viktiga händelser måste hända innan vår Herre Jesus Kristus återkomst.

För det första framkallar den välsignade jungfrun påven som attackerades under hans dagar « därför Johannes Paul II » och att han och hans efterträdare inte kommer att se triumf för Guds kyrka « Jesu Kristi regeringstid på jorden.  » Så det är under påven Francis som kommer att vara Jesu Kristi återkomst men det betyder också att så länge påven Benedict XVI lever, kommer Jesus Kristus inte tillbaka .

Men den välsignade jungfrun säger också att kyrkan kommer att överskuggas innan Jesu Kristi återkomst, och detaljerna som hon ger i detta ögonblick motsvarar de tider vi lever. Jag uppmanar verkligen dig att titta på videon du kommer att vara på röven jag försäkrar dig, så de förtydliganden som gjorts av den välsignade jungfru Maria ropar sanningar om att vi lever.

När du tittar på videon, kom ihåg mest av allt att vi alla är syndare och alla önskar förlåtelse av Jesus Kristus, men Jesus Kristus vill också att vi ska omvända oss från våra misstag och räta upp våra liv.

Fram till Jesu Kristi återkomst kommer jorden att vara i mörkret, krig, elände, våld, katastrofer, kommer att fortsätta att slå med otrolig kraft och våld alla jordens folk men särskilt kristendomen.

Det är viktigt att hjälpa varandra och att be eftersom dagarna och nätter kommer att vara mycket svåra. Men det finns i alla dessa oundvikliga olyckor, ett ljus av hopp för alla våra bröder och systrar och för alla de som kommer till Jesus Kristus.

Enligt påvenas profetier är påven Francis den sista påven och i alla fall slutet på påven som förutses för 2027.

Vi vet från den välsignade jungfruliga Mary att Francis är den sista påven och att han kommer att se triumf för Guds kyrka.

Vi vet från den Heligaste jungfruliga Maria i denna profetia från 1846 att kyrkan kommer att förmörkas långt före Jesu Kristi återkomst och att när kyrkan kommer att vara borta kommer det att vara profeterna Henoch och Elijah som kommer att predika Guds kärlek och Jesu Kristi återkomst för hans regeringstid på 1000 år. Men före dessa två profeter kommer alla vaktmästare, apostlarna från de sista tiderna, att predika Guds ord och Jesu Kristi återkomst.

Det är lite på min nivå vad jag har gjort i tio år. Under dessa tio år var jag övertygad om att kyrkans bortgång skulle äga rum strax före vår Herre Jesu Kristi återkomst. Men om jag har fel så är det kanske 2020, sju år (så i början av den sjunde veckan profeterad av profeten Daniel) innan vår Herre Jesus Kristus återkomst som kommer att äga rum kidnappningen av kyrka.

Jag vet inte på vilken tid på året kidnappningen kommer att äga rum, även om jag lutar mig lite för trompetfestivalen under lördag till söndag från 19 till 20 september 2020 . Hästfestival det året på de två dagarna för det judiska folket och det kristna folket.

 

Gud välsigne dig och vägleda dig i dessa mörker tills du levererar.

Glöm inte att titta på dessa videor flera gånger för att förstå dem.

Victor

 

 

Riktigt meddelande från Jungfru Maria till Saletten (19 september 1846)

 

 

Påvarnas profetier | Dokumentär 2016

 

 

St Pauls historia utanför murarna

Det bör noteras att påven Francis ockuperar den sista tillgängliga platsen!

 

Lista över 265 påvar från Peter till Benedict XVI

http://perso.numericable.com/gabriel.floricich/saint-ouen/pages/y-lista_papas.html

 

Victor