THE RETURN OF JESUS ​​KRISTUS MAI PÅ 14 ELLER 15 september 2015! Under festen for TRUMPETS

For å forstå Apocalypse, må vi være ydmyke og samtidig å være smart!

Force er første til å erkjenne at vår tid er mer uorden i menneskets historie.

Men hans forståelse av avgjørende betydning for hele menneskeheten.

Mange av oss søker lys i vanskelighetene med bibelske profetier og andre, vi ofte gjør feil og at i mitt tilfelle må jeg kjenne det!

Hvordan kan vi ikke gjøre feil fordi Bibelen er både vag og svært nøyaktig!

Likevel er vi veldig mange, eschatologists, prester, pastorer, forkynnere og troende kristne i tro om å ha forstått at Jesu Kristi gjenkomst var for vår generasjon og derfor overhengende!

Mange bibelske tegn på at du kan oppdage i bloggen med i artikkelen ! SISTE TRE TEGN PÅ Jesu Kristi gjenkomst PÅ JORDEN , viser vi at vi er ført i noen tid i endetiden som før den fysiske retur av vår Herre og Konge, Jesus Kristus på jorden.

Selvfølgelig, fravær av detaljer i utvalgte bibelske profetier og tegn, er analyser og elver fradrag tilgjengelig for oss, men med sikkerhet, for å kunngjøre avkastningen av vår Herre Jesus Kristus til jorda ganske snart.

Men ganske snart omfanget av Gud, kan det føre til mange år med venting for retur av Jesus Kristus.

Det bør bemerkes at flere ganger i Bibelen det kalles menneskets intelligens å forstå.

Etter eksempel på Daniel 9 i den første pakt og eksempel kapittel 17 i boken of the Apocalypse, i det andre vilje.

Det som trengtes var et viktig tegn på at vil trolig kunngjøre begynnelsen på slutten av tiden.

Dette er en analyse av fortiden, kan vi finne skiltet og forstå at vi er i endetiden!

Du kan finne bloggen inkludert artikkelen: Apocalypse, FREMTIDENS THE WORLD

Det er i etableringen av staten Israel som vi hittil begynnelsen på slutten av tiden 14 mai 1948!

Vi trenger også å vite den maksimale tiden mellom 14 mai 1948 avkastningen av vår Herre Jesus Kristus på jorden.

Det er i evangeliene finner vi det viktig tegn (Matteus kapittel 24 i vers 33 og 34 Link:. End of Days .

Vi oppdager at det derfor tid for en generasjon mellom begynnelsen på slutten av tidspunktet for retur av Jesus Kristus.

Da har vi en bekreftelse på at Jesu Kristi gjenkomst til vår generasjon!

For bedre å nærme seg datoen for retur av vår Herre Jesus Kristus, men klarte ikke å vite nøyaktig dagen eller timen, som Jesus Kristus selv sa at bare Faderen « Gud » kjente dem ( Matteus 24:36).

Vi kan og må derfor søke år og måned!

Jesus Kristus ønsker flest å bli frelst og for dette må vi søke, finne og fortelle verden året og måneden og selv uke hvis mulig, gå tilbake i herlighet vår Herre og Konge, Jesus Kristus .

For dette hadde vi også å finne startdatoen for den bibelske trengsel (de siste syv årene av livet til mannen før retur av Jesus Kristus på jorden).

Dette er fortsatt en analyse av det siste at vi kan finne et viktig tegn som kan være startdatoen for de siste syv årene av tidens ende « forrige uke (syv år) profetert for tidenes ende av profeten Daniel 539 år før Kristus. (Fullstendige opplysninger i blogginnlegg)

Det viktige tegn er 29 september 2008 det skjedde! En flott tegn ble holdt. Det var aksjemarkedet på Wall Street med – 777 (Du vil også finne detaljer om denne bloggen tegn særlig artikkel) THE APOCALYPSE ER I GANG, Jesu gjenkomst KRISTUS er nært forestående SO!

Omfanget, hyppighet og mengde av tegnene på retur av Jesus Kristus på jorden har helt eksplodert siden denne datoen av 29. september 2008!

Tess 5 :3-13

« Når menn vil si, fred og sikkerhet! Så plutselig ødeleggelse-A surprise « 

Dette er den 29 september 2008 at den globale ødeleggelsen begynte med den berømte -777,7 til New York Stock Exchange.

Som alle kan se siden da den globale økonomiske situasjonen har blitt standard og ut « apokalyptisk » kontroll!

Det bør også nevnes at 29 september er festdagen av englene!

Vi har denne datoen 29.09.2008, de mest sannsynlige er fra tidlig bibelske trengsel, den siste uken av Daniel (de siste syv årene før retur av Jesus Kristus på jorden)

Datoen for retur av Jesus Kristus på jorden bør være rundt denne datoen syv år senere i 2015 da!

Datoen for retur av Jesus Kristus skal normalt være 29 september 2015 og, men det kan gjøres fordi bare Gud kjenner dagen og timen for retur av Jesus Kristus!

Så jeg er galt!

Ikke så sikker!

Det er en jødisk høytid som ingen kan vite på forhånd dagen eller timen av begynnelsen.

Denne ferien er Rosh Hashana også kjent som Feast of Trompeter.

Under denne festivalen er gjort bruk i rituell jøde « shofar » en slags trompet laget med et bukkehorn.

I 2015, er denne festivalen mellom 14. og 15. september. (Begge dager feires).

Det er mulig at avkastningen av Jesus Kristus på jorden er lyden av den siste basun på « shofar » mellom 14 og 15. september 2015.

Selvfølgelig Jeg gjentar for første gang: « Jeg er ingen profet », og jeg kan være galt « Det ville ikke være første gang!  »

Men hvis jeg har rett, står vi igjen med svært lite tid til å informere verden av den fysiske retur av Jesus Kristus på jorden og de konsekvenser som vil uunngåelig føre til verden.

Det er veldig viktig å vite omtrentlig dato for retur av Jesus Kristus, selvfølgelig, er at alle skal forberede sin sjel, slik at hans navn ikke skal utslettes av livets bok.

Men det er også svært viktig fordi to ting må skje før retur av Jesus Kristus.

1) The Rapture of the Church of Jesus Christ.

Den gjenfødte kristne, dvs. kristne som har innsett dette tilbake og forberede seg ved å rense seg selv, ba, og dele den gode nyheten om snarlig retur av Jesus Kristus til vår generasjon.

Svært få vers i Bibelen indikerer bortrykkelsen av menigheten.

Vi finner noen nevner spesielt i Matteus kapittel 24 og etter fire vers i 1. Tessaloniker 4 vers 39: 15 ff.

Bortrykkelsen av menigheten er enda mer viktig at det følges av en vanskelig periode for menneskeheten « dagen for Guds vrede »

2) På dagen for Guds vrede

Ifølge Bibelen forferdelige katastrofer venter oss, og den tredje av verden kunne forsvinne!

Å vite dette og se våre liv, kan vi bedre forstå betydningen av hva som venter menneskeheten!

Jeg kan ta feil, og retur av Jesus Kristus til å skje senere i 2017 eller i 2018 eller senere, men denne avkastningen er sikkert, og det er for vår generasjon!

Denne avkastningen er nært forestående, og det er ikke skygge av tvil.

Skiltene er altfor hyppig, kraftig, kontinuerlig og eksponentiell å fortsette lenge på denne frekvensen

Verden har kjent mange sorger i historien, noen som var veldig sterk.

Men ikke alle bibelske tegn skjedd samtidig eller med frekvens, omfang, kraft og enda mindre eksponentielt som i vår tid.

I lys av hendelsene i verden alle kan realisere betydelige problemer som vi lever på jorden.

Av vi vite og se at alle skiltene er sterke, og mange eksponentiell og derfor vil de uunngåelig bli verre før retur av Jesus Kristus.

Bare tenker på det gjør meg gyse!

Likevel slutten av tid kjører, og ingenting vil stoppe.

Det er Guds vilje må være oppfylt.

Av alle advarselen tegn på bibelske retur av Jesus Kristus bare tre tegn gjenstår å være før den strålende retur av vår Herre og Konge Jesus Kristus!

01) Den avdukingen av Anti-Christ

02) Den tredje gjenoppbyggingen av tempelet i Jerusalem

03) En verdenskrig qu’arrêtera Jesus Kristus i hans retur

Om Antikrist :

I lys av nyhetene, og etter mye tanke, her er en forklaring på resultatene av de siste tre tegn

Hvis ingen kan så langt, med sikkerhet, sette en mann på Antikrist navn, kan vi likevel forstå at det analyserer fakta.

Vi finner de samme alle sine ugjerninger hver dag!

I boken « Apocalypse kapittel 13, vers 7, lærer vi at i løpet av trengselen, vil dyret føre krig mot de hellige og seire over dem!

Av, noe som gjør krig mot de hellige på jorden i dag siden 2008!« ISLAM »

Islamistiske fanatikere og ekstremister, misbruk, gisseltaking, voldtekt, lemleste og drepe mengder av kristne rundt om i verden!

Siden 2008, mens fanatiske Islam forfølger kristne, islam-rettferdige begitt seg siden 14 mai 1948 for å erobre verden, ikke med våpen, men med innvandring og demografi!

Worldwide Islam søker å gjennomføre sine skikker og barbariske lover som Sharia!

Og likevel må vi erkjenne, muslimer har ord om kjærlighet og toleranse. De er selv trofast og ivrig i tro fordi de mener å tjene Gud!

Men hvordan kan du tjene Gud og akseptere at vile vesener « islamister som gjelder Koranen bokstaven » begår disse forbrytelsene i Guds navn.

The Beast of the Apocalypse synes å være « ISLAM og økonomisk makt » Penger styrer verden og media. Det reduserer mer mann til slaveri.

2 Tess 2

2.4

Motstanderen som stiger over alt som kalles Gud eller som blir tilbedt, slik at han sitter i Guds tempel og utgir seg selv for å være Gud .

Al-Aqsa-moskeen i Jerusalem ble bygd på tuftene av Salomos tempel!

« Islam » sitter på Guds trone fra 679 og islamister oppfører seg som om de holdt sannheten og gjorde Guds vilje!

Vi vet at Bibelen sier at islam vil invadere Israel i endetiden

Daniel 09:27

Og han skal gjøre pakten med mange for en uke, og i midten av uken skal han slaktoffer og matoffer, og deretter ved hjelp av avskyelige vinger, som forårsaker ødeleggelse, selv til en bestemt forbruk [ødeleggelse] komme over den øde .

For tredje gjenoppbyggingen av tempelet i Jerusalem

Der vil du ha lagt merke til at ovennevnte vers av Daniel 9, gjelder under Trengselen spesielt i andre halvdel av trengsel. Det er ingen omtale av gjenoppbyggingen av templet, men opphør av slaktoffer og gaver.

Når det gjelder gjenoppbyggingen av Salomos tempel i Jerusalem, frykter jeg at vi bør avvente retur av Jesus Kristus, er den nye tempelet etter min mening absolutt sin himmelske tempel ned fra himmelen.

Jeg ser ikke Gud akseptere en delvis gjenoppbygging av tempelet i nærheten av al-Aqsa-moskeen er huset til Satan!

Muslimer blir misbrukt siden begynnelsen av islam, selv om trofast og ivrig i tro, de tjener ikke Gud, men Satan!

Du kan lese noen av de blogg artikler om muslimer inkludert:

.

ISLAM er dyret som stiger opp fra avgrunnen! Muslimske verden, mange kommer til Kristus for å bli frelst!

.

Det er imidlertid sannsynlig at det jødiske folk søker å finne den direkte koblingen han hadde med Gud begynner å gjenoppbygge tempelet til tross for tilstedeværelsen av Al-Aqsa moskeen på Tempelhøyden.

Angående verdenskrig qu’arrêtera Jesus Kristus i hans retur

Dette er den berømte Harmageddon-krigen som vil synlig drive dagens konflikter i Midtøsten som helt sikkert vil eskalere og smitte over Israel!

Allianser vil danne og menn ser en mulighet til å komme seg ut av denne globale økonomiske nedgangen som vanlig ved en verdenskrig.

Likevel Islam vil på sin side muligheten til å fjerne Israel og drepe så mange kristne.

Alt dette må skje i henhold til Bibelen, i pinsler av været, jorden og himmelen, spesielt under kapittel 24 av Matteusevangeliet.

Det er klart at konflikten i Midtøsten (Irak, Libya, Syria) som er involvert og involverer, direkte eller indirekte, mange stormakter som Russland, Kina, USA og Europa.

Midtøsten er en kruttønne, og vi vet at det vil eksplodere snart smitte over til Israel!

Bruk av kjemiske våpen i Syria er nå en radikal vendepunkt i borgerkrigen som ødela sin befolkning.

Bruk av atomvåpen i Midtøsten er ikke langt!

Europa (ROMA) er allerede forbereder Armageddon krigen ….!

Spore og analysere nyheter på nettet menn, jord og vær for å forstå utviklingen av Apocalypse!

Det vi kan være sikre på er at året 2013 ikke vil gå ved å arrangere at 2014 vil bli verre i 2013 og utover, og meget sterke bibelske tegn.

2015 vil sikkert bli året for menneskeheten forståelse av Guds skaperverk « The Man ».

Verden vil trolig være klar over den forestående retur av Jesus Kristus, da krigen vil komme til Israel og store jordskjelv rammet Frankrike, Italia og Israel

Bortrykkelsen av menigheten jeg tror skal sannsynligvis plassere under invasjonen av Israel.

Den vil finne sted i siste øyeblikk fordi barmhjertig Gud vil gi den maksimale tiden i verden, slik at mange kan bli frelst ved å komme til Jesus Kristus.

Jeg inviterer dere, kjære lesere til å lese ting veldig nøye og meditere på denne artikkelen nedenfor for å forstå hva som skjer i verden, og derfor er det svært viktig å ha tro på Jesus Kristus, og for å sikre se alle tegn på hans retur, fordi Jesus Kristus kommer tilbake snart for å redde Guds skaperverk. « Man »

jesuscristo

Link => Hvorfor Jesus Kristus vil fjerne kirken og tilbake for å regjere på jorden i tusen år framover!

.

stearinlys-holder-anim

Let Go, også troens flamme

Vær sikker på at Jesus Kristus elsker alle mennesker uten forskjell, men det vil ikke frelse dem som kom til ham fordi vi har fri vilje og vi kan velge vår vei!

Men du skal vite at alle veier fører til ødeleggelse av mannen.

Men en som fører til Gud og det er gjennom Jesus Kristus, det er ingen annen!

Nå vet du stien som fører til Gud og på den måten er gjennom Jesus Kristus.

Du kan lagre din sjel! Det er fortsatt tid når jeg skriver dette!

Nå som alle vet om år, måned og dag om Jesu Kristi gjenkomst på Oljeberget (14/15 september 2015) kan vi forberede, rense vår sjel, be og telle dagene før vår Konge og Frelser Jesus Kristus!

Kjære brødre og søstre i Kristus, holde godt tente fakkelen i troen og bli tjenere Jesus Kristus, den oppstandne Kristus soldater og kunngjøre at han kom tilbake til verden slik at så mange av våre brødre og Sisters bli frelst

Send bloggadressen til alle dine kontakter, jeg har ingenting å selge, er denne bloggen gratis, og det er for deghttps://victorpicarra.wordpress.com/

Fred og glede i hjertene og hjem mens du venter på bortrykkelsen av menigheten for noen og retur av Jesus Kristus på Oljeberget for andre!

Victor

 

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.