DE LAATSTE FASE VAN HET EINDE VAN DE TIJD!

 De eindtijd-2-290x166

 

 

Iedereen kan elke dag dat de wereld verkeerd gaat zien.

Wereld duik ruïne menigte van gezinnen in armoede en onzekerheid.

 

Epidemieën, ernstige en zeldzame ziekten zijn legio en duizenden mensen te doden elk jaar.

 

Vaak woedt broederoorlogen in het noorden en zuiden van de planeet.

 

Christenen worden vervolgd, gemarteld en vermoord door satan aanbidders (islamistische)

 

Geweld, verlies van waarden en het verlaten van het Geloof veroorzaken veel christenen buiten de kerk.

 

Belangrijke informatie wordt verspreid in de media met veel Reserveringen die soms verkeerde informatie!

 

Man door zijn egoïsme en hebzucht is de oorzaak van veel ellende hij dagelijks wordt geconfronteerd.

 

Elke dag die voorbijgaat, worden nieuwe problemen toegevoegd aan de bestaande.

 

Als een ongeluk gaat nooit alleen, aarde en het weer herinneren ons elke dag dat niets op aarde duurt eeuwig.

 

Stortregens, overstromingen, aardbevingen, orkanen en stormen woeden over de hele wereld met meer en meer de frequentie, kracht en intensiteit.

 

Vee, wilde dieren, vogels en vissen sterven door de miljoenen voor meerdere jaren zonder bekende redenen. (2008)

 

Force is te erkennen dat onze generatie beleeft een moeilijke tijd, de uitkomst is helaas niet zichtbaar op de horizon.

 

Maar het moet ook erkennen dat onze huidige ellende in de Bijbel werden geprofeteerd dat de eindtijd en de wederkomst van Jezus Christus 1000 jaar regeren kondigen.

 

Wiskundig is het onmogelijk dat een dergelijke hoeveelheid van bijbelse profetieën en tekenen worden bereikt door willekeurige generatie.

 

Nauwkeurigheid:

Dat deze feiten zijn vervuld om zeker omdat ze beseffen het, maar dit is het feit dat ze kunnen zijn geprofeteerd te worden uitgevoerd op een generatie die mathematisch onmogelijk willekeurige interventie maakt

daniel

Zie mijn artikel:

De laatste week van DANIEL WE SCHEIDEN VAN JEZUS CHRISTUS

 

 

Helaas, ondanks de kracht van de tekenen en profetieën prestaties, het Vaticaan weigert om de mensheid te informeren.

 

Wat er gezegd wordt in het voorbijgaan haar rol is « te begeleiden en de mensheid voor te bereiden op de komst van Jezus Christus!  »

 

De paus voldoet niet aan haar missie begeleiden de kerk, hij geeft de voorkeur aan het humanisme.

 

Zie mijn artikel:

Humanisme is geen christen waarde

 

Christian is verraden en weg van het ware geloof uitgeschakeld door het Vaticaan die leidt tot paden die niet leiden tot God door Jezus Christus.

 

Wakker worden

 

Lukas 18:08

« En wanneer de Zoon des mensen komt, zal Hij ook geloof vinden op de aarde? « 

 

Dertig jaar lang hebben de tekenen sterker te worden en sommige eschatologisten waaronder onder vele anderen:

 

Dr Pierre Gilbert

( http://pleinsfeux.org )

En

Professor Henri Viaud-Murat

( http://bloghvm.wordpress.com )

 

Deden alles wat ze konden (Boeken en Conferenties) de aandacht van de wereld aan te trekken op de wederkomst van Jezus Christus.

 

Maar de publieke opinie nog niet klaar was op de hoogte van deze aankomende gebeurtenis, die geen woorden kan definiëren en meten van het belang voor de mensheid in het algemeen en voor elk wezen in het bijzonder te worden.

 

En met de explosie van het internet (Internet) massa’s blogs en video’s over de hele wereld en in alle talen hebben zich toegewijd aan het einde der tijden en de wederkomst van Jezus Christus.

 

Vooral onder duizenden:

De Benedictijnse klooster van de Heilige Familie

( http://www.la-foi.fr/index.aspx )

.

Louis ALENCOURT

( http://legrandreveil.wordpress.com ) ,

.

Sentinel Mensen

( http://sdupeuple.blogspot.fr/ ) ,

.

Christenen van het Nieuwe Verbond

( http://patrickevangiles4dotcom.wordpress.com )

.

Claude IGNERSKI  die schreef

Enkele zeer interessante boeken over de eindtijd.

.verwijdering-van-Leglise-en de return-of-jesus-christ

Pierre Jovanovic  die schreef ook

een aantal zeer interessante werken   die

777grand

 

Ik kan niet vergeten Rav Ron Chaya

Rav-Ron-Chaya

Orthodoxe jood heeft niets te maken met het christendom

Maar met vele andere Rav hij leert Thora en kondigt de aanstaande onthulling van de Masjiach (Messias)

Nu weten we dat de Messias Jezus Christus!

http://www.leava.fr/

 

 

We hebben allemaal door verschillende paden en zelfs atypische een dag besefte prestaties tekenen en bijbelse profetieën onmiddellijke fysieke wederkomst van onze Heer Jezus Christus en door een onweerstaanbare kracht, kondigen aan de wereld.

 

Wij begrijpen dat de wederkomst van Jezus Christus voor onze generatie en dat deze terugkeer zal worden als in de pijnen van de bevalling.

 

Dus we wilden elk onze eigen weg in het tekenen en profetieën sleutel te richten ongeveer (zoals de Bijbel zegt dat de datum en tijd blijft verborgen) het tijdstip van terugkeer.

 

Het belangrijkste is om voorlichting aan al onze broeders en zusters, dat Jezus Christus werkelijk over om terug te keren naar de Aarde in overeenstemming met zijn belofte te verhogen.

 

Natuurlijk, genomen in de versnellingen van onze materialistische leven is het heel moeilijk te vatten dat de terugkeer van Jezus Christus voor onze generatie die zal leiden tot het einde van de heerschappij van de mens onder de heerschappij van Lucifer.

 

Het is nog moeilijk voor te stellen toen dat de paus spreekt niet tot de wereld van de dreiging van deze komende informeren.

 

Het is dit element (waarom de paus niet te noemen) die me de grootste moeite gevraagd als christen, ik eigenlijk schreef een artikel over deze zeer Fort nodigt u uit om te lezen.

( de dieren van OPENBARING GEÏDENTIFICEERD! )

 

We leven in een tijd van verwarring, omdat Lucifer draagt ​​zijn laatste shots en ze zijn de sterkste, meest gewelddadige en wreedste.

 

We zijn niet groot genoeg om hem te verslaan.

 

Het is een zekerheid en je zou verkeerd zijn om te denken dat ze een strijd tegen Lucifer winnen zonder de hulp van God.

 

We kunnen gewoon nemen toevlucht in het gebed om Gods hulp om alle problemen in de laatste dagen te overwinnen.

 

Nieuws van 29 september 2008 (datum van de crash van de New York Stock Exchange) als een kalender onthult de vooruitgang van de eindtijd en de wederkomst van onze Heer Jezus Christus.

 

Persoonlijk zie ik dit op 29 september 2008, het begin van de laatste zeven jaar van de mens (de laatste week van Daniël) vóór de wederkomst van onze Heer en Koning Jezus Christus, de enige zoon van God Die er was gekruisigd tweeduizend jaar, opgewekt door God de Vader aan het begin van de derde dag en opgevaren naar de hemel veertig dagen na zijn opstanding.

 

Wat suggereert de fysieke terugkeer van Jezus Christus op de Olijfberg voor S SEPTEMBER 2015!

 

Zie mijn artikel:

DE TERUGKEER VAN JEZUS CHRISTUS IS DE 14 of 15 september 2015! Tijdens het feest van TRUMPETS

 

 

Als ik een fout heeft gemaakt, voordat deze aangifte moet nog veel meer gebeuren.

 

We moeten dus volgen gebeurtenissen in de wereld om de voortgang van het einde der tijden te begrijpen.

 

Een wereld conflict waarbij Israël een centraal thema,

Het lijkt mij dat dit is wat er gebeurt nu met islamistische aanvallen vanuit Gaza op Israël .

 

Deze aanvallen uitgegroeid tot een echte oorlog, Israël reageren op deze aanvallen door intensieve bombardementen en grondgevecht.

 

Een grote aardbeving zal ook plaatsvinden in Israël.

 

Zoals ik in een vorige artikel, als we zien dat de vredesmacht in Israël, zal Jezus Christus terugkeren.

 

Het is zinloos om te denken dat alles in orde is en dat Jezus Christus zal niet terugkeren, omdat de kracht van vervulde profetieën voegt zich bij de wet van de wiskunde.

 

Inderdaad, zoals ik net iets eerder in de tekst te verduidelijken, is het wiskundig onmogelijk dat zo’n vloed van bijbelse profetieën vervuld kan worden door toeval in minder dan een generatie.

 

Ik legde in mijn artikel ( de dieren van OPENBARING GEÏDENTIFICEERD! ) Waarom de paus niet aan de wereld van de glorieuze terugkeer van onze Heer sprak.

 

Het is dan ook onnodig om Vaticaans Concilie wachten voor te bereiden op de wederkomst van Christus.

 

Denk aan de profetie

van de tien maagden

‘Mattheüs 25

( Eindtijd )

Die gereed waren, kon door de man worden verwijderd, maar anderen die in slaap waren en waren niet voorbereid kon niet in de trouwzaal, de deuren bleven gesloten.

 

Naar mijn bescheiden mening is het goed om zeer binnenkort met de opname van de gemeente verwachten.

 

Christus ‘verwijzing naar Noah voor het einde van de tijd, zie ik deze ontvoering rond 10 november 2014.

 

Zie mijn artikel:

 

DATA VAN DE APOCALYPS EN DE OPNAME VAN DE KERK onthuld!

 

Het is zeer dicht en het goed om gebeurtenissen in de wereld, dat is de showcase van de chronologie van de eindtijd aangekondigd zien zou zijn, is iedereen bereid door een oprecht berouw.

 

Ik wil hieraan toevoegen dat onze broeder Louis Alencourt in zijn blog de Great Awakening, zag de mogelijkheid van de terugkeer van onze Heer Jezus Christus voor dit jaar 2014.

 

En onze broer Claude IGNERSKI ziet de opname van de gemeente in september 2015 en de fysieke wederkomst van onze Heer Jezus Christus 2021.

 

Hoe dan ook de terugkeer van onze Heer is zeer nabij.

 

Bij zijn terugkeer zal hij al deze wreedheden ervaren door veel broeders en zusters die niet bereid waren te geven en dan stoppen.

 

Maar jij, mijn geliefde broeders en zusters die u elke dag voor te bereiden zuiveren u, oprecht bidden en berouw van al je fouten, je zonden, je zonden en je slechte daden, weten dat Jezus Christus vergeeft u door bloed hij vergoten tot vergeving van al onze zonden.

 

Zeer binnenkort zal er zeer plotseling verwijderen van al zijn trouwe kerk.

 

Bid voor een van hen!

 

 

Zeer binnenkort zullen er kreten van geween en tandengeknars van hen die Jezus Christus en al onze broeders en zusters die onvoorbereid zal zijn afgewezen.

 

Dan: Durf geloof in God en Jezus Christus!

 

Ik heb mezelf nooit genoeg herhalen: « Ik ben geen profeet, dus ik kan het mis hebben en ik zei dat ik al bedrogen »

 

Er is echter een ding ben ik zeker van is dat we nu worden geconfronteerd met het einde der tijden en dagen zal het moeilijker zijn om terug te keren van Jezus Christus!

 

Ons te kijken naar het verleden hebben we kunnen zien dat het uit de    14 mei 1948    dat escalerende problemen van de mensheid heeft plaatsgevonden en sinds    29 september 2008    zien we een stijging van al deze problemen.

 

Er is een exponentiële continuïteit zal de wederkomst van onze Heer Jezus Christus te stoppen.

 

 

Deze versnelling van calamiteiten en rampen wordt door God gewild om onze aandacht te krijgen, zodat we begrijpen dat de wederkomst van Jezus Christus wordt verkondigd in de hemel en op aarde.

 

Om de uitdaging van de komende evenementen te begrijpen, zal ik neem bijvoorbeeld dat ieder van ons gedroomd van een dag winnen van de loterij.

Weten dat de belangrijkste loterij winnen niets waard vergeleken met de eeuwigheid in liefde en vrede die genadig wordt aangeboden door de liefde van Jezus Christus.

 

Dus kom naar Jezus Christus gedoopt worden, berouw, wees nederig maar waardig en trots een christen te zijn, want ondanks de ijskast, beledigingen, bedreigingen en geweld die we dagelijks worden opgemaakt en al onze broeders en zusters in de wereld waarin we kunnen binnenkort leven voor eeuwig met Jezus Christus in Liefde, Vreugde, Vrede en Welvaart nooit iets te missen.

 

Al mijn items via de volgende link:

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/

 

Vrede, liefde en vreugde in de harten en in de lobby’s in afwachting van de opname van de gemeente voor sommigen en voor anderen de fysieke wederkomst van onze Heer en Koning Jezus Christus, de enige zoon van God op de berg van olijf voor zijn 1000-jarige heerschappij.

 

Victor

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :