Gud bevare kristne i AL-KOCH!

 4472788_3_cbbb_un-of-milits-kristne-the-village_99dbb2cfde9a6e45d6b7fe047556dc69

 

I år 2015 som jeg sagde i min artikel 1. januar (link  HER  )  vi lever og vil leve et andet meget stærke øjeblikke efter afslutningen af tid, fordi jo større tilbagelevering af Jesus Kristus er nær og begivenheder er stærke , kraftfuld, klar og eksplosiv. 

 

Et kig på de år gået og den katastrofale ekstraordinære beviser for den globale situation på alle områder forekommer os på en måde, så klart, at man skal være blind for ikke at se eller ond tro, såsom lys forekommer mørke.

 

I første kvartal af 2015 vil Gud skabe opmærksomhed til menneskeheden (link  HER ) vi oplever profeteret i Bibelen bebuder tilbagevenden til Jorden af sin eneste søn smerte, og elskede, Jesus Kristus, vor Frelser og vor konge der vil komme tilbage med os at regere verden i løbet af de tusind år, der adskiller os fra den endelige dom.

 

Vi må forstå, at vi lever i de seneste år, mine elskede kristne brødre og søstre i verden, tidspunktet for forfølgelse og tro.

 

Forfølgelse af kristne er nu globalt og i stor skala af borgerkrige, terrorhandlinger og fysisk, moralsk og verbal.

 

ISLAM rettænkende vejen East fordømmer raseri og vildskab af blodige begivenheder, de karikaturer af hans profet Mohamed, at gå så langt som at brænde flag vores elskede Frankrig og forringe vores ambassader.

 

Hvordan kan vi have respekt for de horder af fanatikere, der brutalt råbe « død » til kristne og fransk.

 

Hvordan kan vi have respekt for en hær af blodtørstige fanatikere og tåber i navnet på en Gud, de kalder Allah dræbe deres brødre og søstre tolerante og fordomsfri muslimer og vores brødre og søstre østlige kristne .

 

Hvordan kan vi kræve respekt for modbydelige væsener, der overtræder lemlæste og dræbe dem, der nægter at underkaste sig barbariske love, der sigter mod at gøre « manden » slave af fanatikere, der med henblik på nedværdige mand til at acceptere et liv i slaveri.

 

Det må erkendes, at disse foragtelige væsener, fanatikere, islamister og terrorister forsøger at opnå med magt, krig og terror, en ny civilisation på Jorden « Islam » .

 

Så det må siges og præcisere disse vilde horder af fanatiske islamistiske terrorister, hvis de beslutter at vende tilbage til at forelægge eller udføre angreb i det land, menneskerettigheder og borgeren på « FRANCE », eller ethvert væsen er gratis at leve sin tro, sin religion og kultur i forbindelse med individuelle frihedsrettigheder og love i Republikken , vi forlader i intet tilfælde ustraffede forbrydelser begået i Frankrig og resten af verden mod befolkningen i Frankrig, dens værdier og dens Republik .

 

Fredstid   

Svaret fra Frankrig vil altid være  ved hans Lov og Retfærdighed, og dens styrke vil altid være hans Lov og Retfærdighed.

 

Krigstid

GUD have medlidenhed vore fjenders !!!

 

 

Lovene i republikken er sekulært og muslimerne i Frankrig, fransk født levende som enhver fransk i overensstemmelse med lovgivningen i Republikken, dens traditioner og dens skikke, dens gudstjeneste, kulturelle og republikanske.

 

For muslimer blive fransk af fransk statsborgerskab, de er blevet accepteret værdier, regler og vedtægter for USA og Frankrig og hans Republik og skal overholde.

 

For ikke franske muslimer, der bor i Frankrig, som ikke længere acceptere de værdier og love Franske Republik, de har et problem , at deres ansvar for at løse.

 

Den franske Pacific og pacifister.

Fredelig fordi de bor i fred

Pacifister fordi de hjælper andre til at leve i fred

 

Vi, fransk, er mænd og fred kvinder leve i fred og i fredens navn og elsker vi glæder os over ofre for tyranni og hjælpe i forbindelse med de « UN » og alle de nødlidende mennesker ofre for tyranner og blodtørstige galninge.

At angribe Frankrig og dets befolkning er en forbrydelse mod freden og kærlighed til Gud og det vil aldrig gå ustraffet!

 

Islamister,

 

Rør ikke mine franske brødre og søstre, jøder, muslimer, ateister, kristne eller nogen som helst religion!

 

Islamistiske fanatikere og terrorister, du, der er fortalere jihad mod vores civilisation og vores samfund, din straf er nær, og det vil komme fra himlen .

 

Det vil være stor og vil blive opfyldt

ved Guds vilje!

 

Islamister, så du tørster Gud om at hjælpe dig og vil forblive døv på dine bønner og dine tårer.

 

Omvend eller se himlen!

 

Til alle de ulykkelige ofre for disse blodige gal, jeg vil gerne fortælle dig, at Gud ser din lidelse, og at den dag befrielse er nær, så vil din belønning vil være stor.

 

Forsigtig, mod, tålmodighed og bøn.

 

Elskede brødre og søstre i Kristus, Gud elsker os og vil hjælpe os, da det hjælper vores brødre og søstre AL-KOCH, som er en oase af kærlighed og fred i helvede af Irak!

Link til artikel i pressen kristne Al-Koch   HER 

 

 

Gud velsigne alle mennesker af god vilje.

Kærlighed, fred og glæde i hjertet og i lobbyer i forventning om afkast i herlighed på jorden af ​​vor Herre Jesus Kristus.

Victor

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s


%d blogueurs aiment cette page :