FOR: Babel Tower, Statue av Nebukadnesar, Europaparlamentet Tour.

tårn

 

Landet har blitt repopulated etter vannflommen, men skapte et imperium og bygget i dalen Sennar et tårn som skulle nå himmelen.

 

Men Gud avbrøt sitt prosjekt ved å tåkelegge sitt språk, forent inntil da, og spredt dem til jordoverflaten.

 

Tusenvis av år senere, har landet blitt skar igjen etter andre verdenskrig, bygget mennene til tross for deres forskjellige språk et nytt tårn i Strasbourg for å symbolisere ombygging av imperiet av menn.

 

Vi kan se likheten mellom de to tårnene i uavsluttede og navnet på denne nye imperium som gir ingen referanse til Gud, men en falsk guddommelighet « Europa ».

 

Det er som om mennene hadde ønsket å motsette seg Guds vilje og nekte ham ved å henvise til falske guder og tar opp flere tusen år senere rekonstruere Empire of menn.

 

Vår vestlige sivilisasjon symbolisert ved den europeiske konstruksjon som begynte med den greske imperium vil kollapse med det du avkjørselen til Hellas fra eurosonen. (Alfa og Omega) 

 

Vi kan være noen svar i disse versene.

 

 

Daniel, kapittel 2, til 31-35

31   « Du har vært, konge, en visjon. Her: en statue, en stor statue, svært lyse, sto foran deg, forferdelig å se.

32   Denne statuen, var hodet av fint gull, brystet og armene av sølv, buken og lendene av kobber,

33   benene av jern, føttene dels av jern og en del leire.

34   Du så: plutselig en stein ble revet løs uten hånd hadde rørt, og slo statuen og føttene av jern og leire, og knuste dem.

35   Deretter ble brutt, alt på en gang, jern og leire, bronse, sølv og gull, bli som agner på treskeplassen i sommer; vinden bar dem bort uten et spor. Og steinen som slo bildet ble et stort fjell og fylte hele jorden.

Kilde:   Here

 

Hellas er hun denne lille steinen som statuen av Nebukadnesar, vil løsne og få ned imperium EUROPE å bli vugge en ny sivilisasjon under styret av Jesus Kristus!

 nabuconosor

 

Hva Gud vil gjøre denne gangen, vi vet fra Bibelens profetier siden de utfører daglig, og der utfallet vil være avkastningen av Jesus Kristus på jorden!

Og det kommer snart!

Spørsmålet vi må stille oss er om vi unnslippe spesielt de forferdelige katastrofer og ulykker som rammet verden og menneskeheten og om vi vil være en del av de heldige som får se den fysiske retur av vår Herre Jesus Kristus på Oljeberget .

Behage mine kjære brødre og søstre i Kristus ønsker å kommunisere godt med alle dine kontakter linken for direkte tilgang til alle artiklene mine:

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.