JESUS ​​CRISTO

 

jesus1-600x384 

 

Hoxe apostasía alcanzou o seu pico!

 

Incontables son aqueles para os que Xesús Cristo é un heroe mítico da antigüidade, como Hércules, Ulises, Spartacus e moito máis …!

 

Moitos tamén son aqueles para os que Xesús Cristo era un tolo vellos tempos que o municipio foi condenado á morte por insultar a relixión xudaica e nunca sería resucitado por Deus.

 

Sería seus apóstolos ter escondido o corpo de Xesús para crer na súa divindade e seu ascenso ao ceo.

 

Para outros aínda Xesucristo simplemente nunca existiu.

vela vela-titular-animEsa é a triste realidade da Fe no mundo!

 

Claro que a Biblia case nunca é ensinada ás masas e, así, as causas son diversas e múltiples décadas.

 

Vou tentar executar grandes atallos para explicar a todos aqueles que coñecen a Xesucristo Xesús Cristo é verdadeiramente o Fillo de Deus, é o primeiro veu á Terra e que o seu retorno é inminente!

 

Deus ás veces interveu no mundo pronto polos seus anxos e profetas para explicar aos homes o tempo viría, pero tamén o fin dos tempos.

 

Ten que saber que Deus nunca ocultou que un día un tempo ía acabar e que os homes, entón, ser xulgado polas súas accións.

 

Aviso non creo que o fin dos tempos significa o fin da vida, é moi pola contra, é o inicio da vida eterna para os que veñen a Deus a través do arrepentimento, bautismo e Xesús Cristo.

 

O Libro de Daniel Capítulo 9 explica en parte velada da historia do home e, sobre todo, o fin da linguaxe tempo;

 

Hai dous mil anos, o Mesías predito polo profeta Daniel chegou a Terra.

 

Pero o pobo xudeu non recoñecido como o Mesías e tíñase o condenado á morte por medio do dereito romano.

 

Este Mesías foi condenado á morte dun home chamado « Xesús » que coñecemos baixo o nome de « Jesus Cristo » que significa Xesús, o Mesías.

 

Consulte o Capítulo 9 do libro de Daniel versos 22-27

 

Chama http://www.lirelabible.net/LSG/html_5/Daniel_2.htm

Xesús Cristo, o único fillo de Deus escolleu nacer en nacer dunha virxe engravidada polo Espírito de Deus.

 

É dunha familia de liñaxe de David xudía que Xesús Cristo veu ao mundo a xente.

 

O Sanedrín era a comunidade xudía que o lexislador, pero tamén a « Tribunal Supremo » viu que o home « Xesús » e afirmou ser o Mesías como o Fillo de Deus, pero el negouse a restaurar o reino de Israel levantar o pobo xudeu contra o exército do Imperio Romano, que ocuparon o país.

 

O feito de que Xesús di ser o fillo de Deus e se rexeita a expulsar os romanos fixeron dicir aos membros do Sanedrín que Xesús non era o Mesías esperado.

 

A pesar da percepción de que Xesús Cristo das profecías respecto do Mesías, « o perfecto coñecemento da Torá e os logros entender que todos os milagres de Xesús Cristo » O Consello insistiu en negar a evidencia e decidiu a súa morte por Xesús tornouse un home moi aburrido reunir grandes multitudes durante os seus sermóns.

 

É moi importante ter en conta que Deus sabe todas as cousas do pasado e futuro. El sabía que desde a creación do mundo un día o pobo xudeu non estaba recoñecer a Xesucristo como o Mesías.

 

Xesucristo, antes de vir nacido na terra tamén sabía que o pobo xudeu sería negarlle e crucificalo.

 

Pero o sacrificio de Xesús Cristo era necesaria para aqueles que veñen a Deus por el puidese ser gardado e ter a vida eterna.

 

Entón, para salvarnos da ira de Deus e da morte eterna que Xesús Cristo aceptou todo o sufrimento e crucifixión, el o único fillo de Deus!

 

Durante os seus tres anos de predicación Xesús aínda demostrou que era o « Cristo » Mesías profetizado na Biblia e esperou.

 

El curou os enfermos, os enfermos e mesmo resucitar un home « Lázaro », que xa fora enterrado.

 

Pero antes de que a calor do pobo xudeu ea frialdade do Sanedrín, Xesús « Cristo » foi rodeado por discípulos e sementou a semente dunha nova relixión « Cristianismo » e unha nova alianza que Deus ía facer con todo homes da terra.

 

Para formar parte desta nova relixión, « Cristianismo » tivo que ser bautizado por auga, pedir perdón a Deus por todos os pecados, vivir dignamente e saudable, resistir ao pecado e tentación, ser humilde e aceptar a Xesucristo como Salvador persoal.

 

« El aínda é o mesmo hoxe. »

 

Xesús predicou o amor de Deus, pero tamén firmeza contra todos os que viven en pecado.

 

Tras ser detido, insultado, abusada e azoutado, foi condenado á morte por crucifixión como un ladrón común ou criminal.

ámbito cruz

Tivo que cargar súa cruz ao Calvario para ser crucificado!

 

Despois de ser cravado polas mans e pés na cruz, morreu poucas horas despois e recibiu antes de ser premiado cunha lanza na parte do corazón por un soldado romano.

A morte de Xesucristo tivo lugar cando un eclipse total do sol.

fra_an10

El, o Cristo, o único fillo de Deus, veu á terra, ao aceptar que sufrir e morrer na cruz para redimir dos nosos pecados e nos permite entrar no reino dos ceos ou nada impuro pode entrar .

 

« É o seu amor, o sacrificio e sangue que nós imos, nós pecadores e, polo tanto, impuro, salvo o día da ira de Deus e entrará no Reino dos ceos. »

 

Xesús dixo aos seus discípulos que sería detido e condenado á morte, pero subiría na aurora do terceiro día.

Despois de ser enterrado, realmente foi resucitado por Deus, o Pai, nos albores do terceiro día.

imaxes

Xesús permaneceu na terra por corenta días aínda cos seus discípulos e apóstolos « , pero nun corpo glorificado. »

 

Máis de 500 persoas se atopou con Xesucristo despois da súa resurrección.

 

http://www.historel.net/christ/15resur.htm

 

Tras eses 40 días, el subiu ao ceo para preparar un lugar na casa de seu pai.

 

Antes de saír, Xesucristo explicou aos Apóstolos, cando se preparou un lugar para nós   « no ceo NA CASA DE SEU PAI » , que vai mirar para a súa igrexa « Cristianismo » a que dera a luz durante os seus sermóns.

 

El pediu aos seus apóstolos e discípulos para ir en calquera lugar do mundo para anunciar a nova alianza que Deus ía facer cos homes que veñen a el por medio de Xesús Cristo.

 

Antes de deixar Xesús tamén dixo aos seus apóstolos que, cando estaba no ceo el enviaría o Espírito Santo, que se estendería a todos os que veñen a El a través do bautismo na nova igrexa.

33e65322

Tras o bautismo, o Espírito Santo de Deus vén sobre todo cristiáns para que guía e apoio durante a súa vida, como el mantén a fe.

 

Os apóstolos impuxeron moitas preguntas a Xesús Cristo durante os tres anos que pasei con el.

 

Dúas cuestións importantes foron:

« Cales son os signos da chegada do seu retorno e que vai pasar co seu regreso. »

 

Algúns apóstolos escribiron libros nos ensinos de Xesús Cristo, estes libros son « evanxeos » e forman o Novo Testamento da Biblia.

 

Un último libro foi escrito moito máis tarde polo último Apóstolo « Xoán » este libro é « O Apocalipse », o que tamén explica a forma velada que debe ocorrer no fin dos tempos e da volta de Xesús Cristo.

 

A Biblia (Antigo e Novo Testamento) contén aproximadamente 7000 profecías sobre un cuarto son dedicados ao fin dos tempos.

 

É importante ter en conta que todos os sinais e profecías bíblicas se cumpriron no pasado.

 

En relación ao retorno dos sinais de Xesús Cristo e as profecías que anuncian o seu regreso realízanse con gran poder baixo os nosos ollos todos os días.

 

Por incrible que pareza para ti, Xesús Cristo vai realmente estar de volta en breve.

 

Por suposto, o seu retorno é para a nosa xeración. É unha certeza, non unha hipótese.

 

Todos son libres para o seu destino, e todos poden decidir na súa conciencia para vir ou non vir a Xesús Cristo.

 

Parece que non é demasiado tarde para facer unha selección, entón decide axiña, porque moi pronto será demasiado tarde e haberá pranto e berros e renxer de dentes da tarde e todos aqueles que negaron Xesús Cristo.

 

Se vostede non está bautizado en breve ver un cura ou mesmo un cristián que lle dará o bautismo, sen o cal non pode ser gardado o día da ira de Deus vén.

 

Xesucristo, antes de regresar á Terra eliminará a igrexa ante Deus castigar os veciños da terra por todos os pecados, crimes e atrocidades cometidas ao longo de dous mil anos.

 

Despois do castigo de Deus, Xesús Cristo volverá fisicamente no seu corpo glorificado, para xulgar os homes e as nacións e gobernar o mundo por mil anos.

 

Durante o reinado de Xesucristo, o mal xa non será un home de cen anos e aínda é un novo!

 

Tras o seu reinado e da tentación final de Satanás, este será o último xuízo.

 

Isto nunha explicación poucas palabras de Xesús Cristo, o Cristianismo eo fin dos tempos que vivimos na Terra por varios anos e terminará co retorno de Xesús Cristo.

 

Está chegando en breve e é hora de entender a gravidade da situación e faga a súa elección antes de que sexa demasiado tarde.

 

Eu ouro para que Deus nos guiará para facer as opcións certas na súa vida, que o seu nome non fose risco do Libro da Vida Eterna.

 

É moi importante ter en conta que Xesús Cristo dixo: « Eu son o camiño ea verdade ea vida, ninguén vén a Deus senón por min »

 2517959487_1

Desafortunadamente, a nosa Santa Igrexa Católica está moi enfermo e ata morrer por varios guías supremos « Papas » desde a aparición da Virxe FATIMA PORTUGAL en 1917 non levaron aos homes a Deus Xesús Cristo, pero a Lucifer.

 

Hai moitas evidencias de que se atopa no blog.

 

Estamos actualmente tempos de confusión completar o fin do tempo experimentando, cada un debe actuar e movemento, escoitando o seu corazón ea súa alma e camiñar pola vida polo espírito e non polos desexos do corpo.

 

Convida a ler os meus artigos recentes relativos ao Cidade do Vaticano e ao Papa que o mínimo que podemos dicir é que non é o guía de Santo da Igrexa de Xesús Cristo.

 

Convida a tamén seguir o blog  »  cristiáns da Nova Alianza   »

 

En fin, un novo caso incrible e indescriptible, pois é concernerai ignóbil e monstruoso Papa e debe vir á luz nun curto espazo de tempo, se os feitos proban verdade.

 

Eu non podo confirmar a veracidade dos feitos, xa que non foron comprobados e xulgados.

 

Pero non podo pasar esta información en silencio, eu velo a través dos enlaces de abaixo.

Datada de 27 maio de 2014

http://itccs.org/2014/05/27/popes-reference-to-satanic-mass-in-relation-to-catholic-child-rape-constitutes-his-tacit-knowledge-of-such-a-crime-common-law-court-outraged-survivors-demand-popes-immediate-resignati/

Data de 25 de maio de 2014

http://itccs.org/2014/05/25/itccs-breaking-news-may-25-2014-gmt-brussels-accused-child-killer-resigns-from-top-vatican-office-jesuit-head-adolfo-pachon-makes-startling-announcement-as-he-stands-trial-in-absentia-for-cri/

 

Ligazón ao Inicio do tribunal internacional sobre crimes da igrexa.

 

Data Xoves, 29 Maio, 2014 é o aniversario do ascenso de Cristo ao ceo.

Jesuscristo

 Ore para que o seu regreso é inminente.

sentinelle3

Xesús Cristo é o meu rei

°

Para os que aínda están hesitantes entre Xesucristo e Lucifer

É bo saber que Xesús Cristo Lucifer copiar e utiliza os mesmos ingredientes, pero non do mesmo xeito e, polo tanto, os efectos son invertidos.

 

Por Xesucristo,

Non hai ningunha lei sen amor e non hai amor sen lei!

 

Lucifer ,

Non hai amor na lei e non hai leis no amor!

 

Pode considerar que ter os mesmos ingredientes que os efectos son invertidos e que é Xesús Cristo, que permite « dereitos » para vivir en amor, paz e respecto.

 

Ben, o que é importante na vida non é o que fai, pero por que e como facelo.

 

.

Os nosos papas recentes ensinado que Xesús Cristo e de Deus están en todo home e que, polo tanto, todo home é Xesús Cristo e de Deus.

.

Pero non hai nada nel e o contrario é certo, cada home ten o dereito « cristián » está en Xesús Cristo e de Deus cando se está de acordo cos mandamentos e vontade de Deus.

.

O Espírito Santo de Deus guía e protexe cada home que respecta os mandamentos de Deus.

.

Paz, amor e alegría nos corazóns e casas ata o arrebatamento da igrexa por algúns e que a chegada de Xesús Cristo no Monte das Oliveiras, para os demais.

Gañador

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.