Het boek – The Preacher Return of the King

Ik portugal

Mijn geliefde pand blog lezers.

 

Ik ben blij met de publicatie van mijn boek waarvan de titel aan te kondigen is het zelfde als de blog « De prediker Return of the King »

U kunt nu al bestellen bij de uitgever « Edilivre » voordat het in de boekhandel

Titel van het document: « The Preacher Return of the King »
Editions Edilivre – APARIS

175 boulevard Anatole France

Een vleermuis, 2nd Floor

93200 Saint Denis

Tel: 01 41 62 14 40 / Fax: 01 41 62 14 50
Internet Contact: http://www.edilivre.com/contacts

deksel

 

Christendom in onze samenleving wordt verwaarloosd, verlaten en opgeofferd aan de belangen van het humanisme in wiens naam we vinden dat we geleidelijk aan « gewist », en dat onze kerken worden gesloopt. We vinden dezelfde buitengewone opkomst van de islam over de hele wereld.

 

Als je leest mijn blog posts, weet je dat dit een voorbode sterke tekenen van de dreigende terugkeer van onze Heer en Koning Jezus Christus.

 

Zodat zo veel mogelijk worden gered, moeten we alles wat we kunnen doen om de wereld te leren kennen en te begrijpen dat Jezus Christus de Koning van de wereld en hij is snel terug naar de mensen en naties oordelen.

 

Daarom heb ik deze blog en danken u van harte om te bezoeken en lees mijn artikelen.

 

De blog is nu bezochten ongeveer 500 keer per dag. Dit kan worden beschouwd als een echt succes.

 

Maar dat is niet genoeg om de wereld te vertellen de terugkeer van Koning Jezus Christus, en dus besloot ik een boek te schrijven, zodat het grootste aantal niet toegang tot internet wordt geïnformeerd en dat iedereen kan beslissen zijn ziel en het geweten van de weg die hij wil volgen.

 

In onze donkere maatschappij, wordt ons geloof bewezen en velen voelen door God verlaten, maar ik verzeker u dat het niet.

 

God heeft nooit verlaten ons, hij houdt van ons genoeg te hebben toegestaan ​​zijn zoon die is pure liefde, naar de aarde kwam en er is mishandeld, beledigd, gegeseld en uiteindelijk in verschrikkelijke lijden gekruisigd worden en aan een kruis genageld pas door de dood om ons te redden.

 

Maar helaas zijn we overspoeld met valse doctrines, valse profeten en valse goden die onze visie van God te verstoren en hebben ons waan paden.

 

Dus ik wilde mijn boek aan de lezers van de talloze bewijzen van het bestaan ​​van God en zijn enige zoon Jezus Christus te brengen. Dit is zo dat al zijn ‘gelovigen maar sachants « .

 

Mijn boek laat zien dat het God is die het universum en alles erin geschapen.Het bewijst ook de goddelijkheid van Jezus Christus en zijn aanstaande terugkeer naar de Aarde.

 

Hoewel niet een boek van de geschiedenis en wetenschap, legt hij uit de mens de reis vanaf het begin tot de terugkeer naar de Tuin van Eden in de regering van Jezus Christus en een glimp van de toekomst van de man na de heerschappij van Jezus Christus.

 

Het bepaalt ook de profetieën van de eindtijd en maakt het mogelijk om het maximum van onze verwachting van de wederkomst van onze Heer Jezus Christus kennen.

 

Het is belangrijk en zelfs noodzakelijk om een ​​breuk in het leven naar stock wat belangrijk en essentieel in het leven te nemen. Dit is wat ik nodig u uit om dit te doen door het lezen van mijn boek.

 

Jezus Christus komt terug binnenkort mannen en naties oordelen, het is een zekerheid, maar eerder heel moeilijke dagen zijn nog steeds raken van de aarde en de mensheid. Het lezen van het boek kunt u voor te bereiden op deze moeilijke tijden dat we nog over te steken staan.

 

Herstellende Fences kunt u bevestigen dat al onze problemen voortdurend groeien voor meerdere jaren. Maar we zijn een verklaring en is in het boek.

 

Ik nodig u niet alleen om mijn boek te lezen, maar ook het bekend te maken, zodat meer kan lezen en beseffen dat de waarheid is niet de dagelijkse realiteit die we legde onze atheïstische samenleving.

 

Laten we allemaal soldaten van Jezus Christus, het is onze christelijke plicht en zijn vurig werken om het goede woord te publiceren: « Jezus Christus is snel terug te komen »

 

Alle kunnen worden opgeslagen als ze tot Christus komen door de doop en bekering.

 

Het moet ons de feiten onder ogen zien en beseffen dat we leven in de wereld voor een aantal jaren tijd zo hard als individuen.

 

Dit zijn dagelijkse repetities en natuurrampen zoals buitenmaatse Hevige regens, overstromingen, stormen, rampen, aardbevingen, orkanen, cyclonen, branden, vulkaanuitbarstingen.

 

Maar het is ook elk jaar voor meerdere jaren zonder enige bekende sterfgevallen per miljoen door vissen, vogels, vee en wilde dieren over de hele planeet.

 

Ze zijn ook oorlogen en oorverdovende geluiden van een wereld oorlog, geweld, verlies van waarden en normen.

 

En het is ook de spiraal radicalisme en islamitisch extremisme waarvan fanatici afgeslacht leden van de christelijke mensen en plegen ontheiliging, vandalisme, brandstichting en vernieling van kerken.

 

Niet om de aanzienlijke daling in de katholieke kerk van priesters noemen.

 

Om al deze kwaden moeten we de wereldwijde verwoesting die is neergedaald over de hele wereld sinds de beurskrach van 29 september 2008, waardoor honger en ellende overal toe te voegen, de impact is des te belangrijker omdat de wereldbevolking steeg van twee en een half miljard inwoners in 1950 tot meer dan zeven miljard euro in 2012, slechts 63 jaar.

 

Zelfs het Vaticaan die de Heilige Stoel van de katholieke kerk was geworden een stinkende plaats waar Jezus Christus is uitgegroeid tot een eenvoudige accessoire of een stuk van het Vaticaan Museum.

 

Dit alles wordt in het boek.

 

Alle die mij kennen weten dat ik nooit opgeven omdat er geen berg is onoverkomelijk en ik zou blijven handelen om zo veel goede nieuws van de op handen zijnde terugkeer van de Koning Jezus Christus aan te kondigen.

 

Voor degenen die willen weten wie ik ben:

 

Hier even een klein deel van mijn biografie.

 

Zoon van een Portugese elektricien geëmigreerd naar Frankrijk in 1957, ik ben opgegroeid in het katholiek onderwijs, catechismus, communie en JOC (Young Christian Workers).

 

Deze leer heeft me een christelijke man norm.

 

Ik heb altijd geprobeerd zo goed als ik was in staat om een ​​gezond leven in Gods liefde en respect voor de wetten leiden (zonder een heilige!)

 

Ik moet zeggen dat sinds mijn kindertijd God heeft altijd deel uitgemaakt van mijn leven. Hij is een vertrouweling, een vriend, een adviseur en een onmisbare hulp in het dagelijks leven.

 

Tijdens een zeer lange deel van mijn leven heb ik een zeer moeilijke en ingewikkelde klus gehad en God deed vele wonderen om me in leven te houden in deze gevaarlijke carrière.

 

Dus ik heb geen geheimen voor God en ik heb de totale en absolute vertrouwen in hem.

 

God bewees Zijn liefde me voortdurend en geeft me zijn hulp in het dagelijks leven. Ik verzeker u dat het is pure vreugde te voelen geliefd en geholpen door God.

 

Dus ik wil er ook aan God in een nederige kleine maatregel getuigen van Zijn liefde voor ons en de op handen zijnde terugkeer naar de Aarde van zijn enige zoon Jezus Christus.

 

In 2009 door de geringste kans die ik besefte dat we in de late bijbelse tijden, dat zal uitmonden in de wederkomst van Jezus Christus leefden.

 

Natuurlijk is een goed christen ik had geleerd en de catechismus dag zal het einde van de wereld komen en die dag God zal terugkeren naar de aarde om alle mensen te oordelen.

 

Voordat intellectueel accepteren de terugkeer van Jezus Christus was goed gepland voor onze generatie, heb ik veel geanalyseerd en toch al de profetische tekenen kondigen de eindtijd en de wederkomst van Jezus Christus op aarde.

 

Ik moest uiteindelijk naar het bewijs en vinden dat alle tekenen en profetieën van de eindtijd kondigen de terugkeer van Jezus Christus werden elke dag bereikt en dat dit kon op geen enkele manier worden toeval als veel van de profetieën die vervuld werden belangrijk was.

 

Dit is radicaal veranderd mijn leven en dus heb ik besloten om deze blog te maken « De prediker Return of the King », die ik publiceerde tal van artikelen in alle talen van de hele mensheid te informeren dit prachtige evenement en dragen ook bij ontwaken van de christelijke wereld, zodat iedereen kan zijn geest en zijn ziel voor te bereiden op de terugkeer van Jezus Christus, onze Heer en Koning, de enige zoon van God.

 

Mijn boek is bedoeld om de lezer te laten zien het bestaan ​​van God, de goddelijkheid van Jezus Christus, om de evolutie van de mens uit te leggen aan God en aan het grootste aantal op de hoogte van deze prachtige terugkeer van onze Glorie Heer Jezus Christus voor zijn duizendjarige regering.

 

Er is een zekerheid in deze apocalyptische wereld is dat Jezus Christus terug te keren.

 

Het is belangrijk en essentieel om te onthouden dat Jezus Christus zei: « Ik ben de weg, de waarheid en het leven, niemand komt tot de Vader dan door Mij. « 

 

Als dit niet gebeurt, hoeft u dopen en velen tot Christus komen om gered te worden.

 

Binnenkort zal het te laat zijn en er zal over de hele Aarde huilt en de tranen van de laatkomers.

 

Ik verzoek u om mijn boek te laten kennismaken met al je ouders, vrienden, relaties, contacten en alle sociale netwerken voor iedereen om ook te leren kennen en te delen op zijn beurt de liefde van God en gered worden.

God houdt van ons en de liefde zijn enige Zoon Jezus Christus is binnenkort terug te keren naar de Aarde voor de terugkeer naar de Tuin van Eden, aan al degenen die bij hem komen.

Achtergrond Hart bedankt voor alles wat je doet voor de liefde en de glorie van God en Jezus Christus!

God zegene u en stelt u in staat om te werken voor de liefde en glorie van Jezus Christus.

Ik portugal

Victor