La meg komme for små barn!

Mange av våre brødre og søstre er avhør at vi må vente på rask retur av vår Herre Jesus Kristus, Kongenes Konge, den eneste sønn av Gud, som snart vender tilbake til sin tusenårige regjeringstid på jorden, til dommedag.

Det synes viktig å fortsette og utdype i dette papiret et svar jeg gjorde en kommentar til artikkelen: The Return of JESUS ​​KRISTUS 14. mai ELLER 15 september 2015! Under festen for TRUMPETS

gud-the-far-barn-jesus-og-due-copie-en

Det er to ting visse at jeg forstått ved å analysere tegn og profetier endetiden.

First:

Vi er faktisk svært nær retur av vår Herre Jesus Kristus, selvfølgelig ta hensyn til at Jesus sa at bare Gud Fader kjenner dagen og timen for returen.

Second:

Vi forstår ikke tegn og profetier endetiden at ved å se på fortiden.

 

Hvis, som jeg tror, ​​og skrev i bloggen at endetiden er startet 14 mai 1948 med etableringen av staten Israel, er det fordi det er fra denne perioden at de tegn og Bibelens profetier varslet iden av Jesus Kristus begynte å skje med økende frekvens og kraft.

 

Likeledes er det siden 29. september 2008, og med børskrakket på Wall Street, som har sett utvikle global ruin, katastrofer overdimensjonert, konflikter og kriger rundt om i verden, massakren av kristne, ødeleggelse av kirker og den siste krigen i endetiden er startet i Syria i mars 2012, med ankomsten av forsterkninger fra utenfor islamske ekstremister slutte seg til rekkene rigging.

 

Dette er en krig som vil vare 42 måneder og at Jesus Kristus vil stoppe på hans retur (det bør bemerkes at før at av mars 2012 hendelser i Syria var en intern konflikt)

 

Siden 2008 har vi sett en meget betydelig økning i kraft og hyppighet av alle bibelske smerte profetert. Dette er fakta.

 

Så Gud ved ordet av Jesus Kristus ikke fortelle oss på forhånd den dagen eller timen, men tillater oss å nærme forstå prestasjoner gjort tegn og profetier.

 

Så vi kan forstå og se at sju år mellom september 2008 september 2015 (to ganger tre og et halvt).

 

De første tre og en halv var sikkert veldig vanskelig, men den andre halvparten er mye vanskeligere. Dette er konkrete fakta som ble profetert i Bibelen.

 

Og året er ikke over!

 

Vi finner at den globale konflikten begynte i Syria, det blir sterkere hver dag at mediene ikke snakke mye på den tiden av Golfkrigen.

 

Alle tegn og bibelske profetier om Jesu Kristi gjenkomst blir gjort.Mangler bare de hendelser som er direkte relatert til hans retur.

 

1. Fjerning av kirken.

2. dag av Guds vrede.

 

 

Selv om fjerning av kirken kan gjøres når som helst, er jeg overbevist om at Gud vil vente til siste øyeblikk, slik at de fleste kan bli frelst.

 

Som dagen for Guds vrede, er jeg overbevist om at vil skje like før retur av Jesus Kristus.

 

Merk at noen ikke-bibelske profetier snakker om tre dager med mørke.

 

Det ville være tre dager før retur av Jesus Kristus.

 

Som for bortføring, skal det skje på dagen for Guds vrede.

 

Hvis jeg har det riktig, og avkastningen av vår Herre Jesus Kristus oppstår mellom 14 og 15. september 2015 og oppriktig jeg håper fra bunnen av min sjel, så de dagene av september 2015 bør gå foran være den mest spesielt av menneskehetens historie.

 

Jeg sa at vår bror Claude IGNERSKI  »  HER  « skrev i sine bøker om endetiden, som jeg anbefaler å lese at bortrykkelsen av menigheten kan skje i september 2015 og avkastningen av Jesus Kristus i 2021 .

 

Han kan være rett og jeg feil!

 

Men vi er enige om at 2015 skal være et meget spesielt år og hardt til slutten av tid.

 

Likevel, jeg ønsker å bringe til refleksjon av hver faktum at Bibelen sier at smerten retur av Jesus Kristus er som smerten ved fødsel og dermed mer tiden går og smerten er skarp å nå uutholdelig!

Alle mødre vil attest!

 

Vi ser nå massakrer store kristne skalaer.

 

Blod av hellige allerede flyter fritt !!!

 

Se på de siste sju årene siden 2008 i våre lidelser har nådd et meget høyt nivå, tenk syv år med en økning i konstant effekt smerte og da vil du forstå at vi må be intenst for retur av vår Herre gjøres raskt.

 

Jeg inviterer deg til å lese mine siste artiklene inkludert: 2015 Jesu komme KRISTUS KING OF THE WORLD.

Link: https://victorpicarra.wordpress.com/2015/01/10/2015-la-venue-du-roi-du-monde-jesus-christ/

 

Gud i sin uendelige nåde hjelper og beskytter alle som kommer til ham med kjærlighet, ydmykhet og oppriktighet.

 

Men mange mennesker som lider og lever endetiden i nød katastrofe, smerte i livet, vold, krig, fattigdom, og som føler seg forlatt av Gud.

 

Vi må forstå at vi alle lever individuelle tester av tro og begynnelsen av Guds vrede.

 

Takke Herren for alle hans eiendom fakta og all nåde han gir oss ved å spare oss fra hans vrede.

 

Be og be Gud om tilgivelse for alle våre synder, våre feil, våre feil og våre dårlige gjerninger.

 

Be også for alle dem som er langt borte fra Gud og spesielt for de gode muslimer, sjenerøs som dessverre har blitt lurt av den falske profeten Muhammed!

falsk profet-illuminati

 

Vi ser at islam er en villfarelse som bekjenner kjærlighet med våpen i hånd.

 

Alas, de vi kaller « gode muslimer » som kaller seg bort fra radikale islamister fordømmer fortsatt i helvete, for å tenke tjene og ber, de ber og ubevisst tjene Lucifer.

La oss huske å forstå,

 

Bibelen lærer oss at Gud skapte mennesket og da han skapte mann og kvinne i den første generasjonen del av denne lille begynnende menneskeheten vendte seg mot sin skaper. (Kain drepte sin bror Abel).

 

 

Senere valgte Gud blant menn en familie, far til Enoch « Metusalem » hvis avstamning fikk sønnen Noah. Det er at Gud reddet Noah syndfloden Humanity. Merk at denne menneskeheten som overlevde flommen ble redusert til åtte « enkel familie av Noah! »

 

 

Denne familien av Noah, repopulated verden, så kom hans « Abraham » avkom av to kvinner som fikk sønnen Isak og Ismael.

 

Disse to halvbrødre ble evige fiender.

 

Ett, fikk sønnen Isak de hebraiske folk ble over tid det jødiske folket i Israel « Guds folk »  den Andre, Ismael, og fikk et folk Gud ønsket mange og overspread alle landene i Midtøsten rundt Middelhavet.

 

Det er disse menneskene som fikk sønnen « Mohammed » som sa han ble besøkt av erkeengelen Gabriel som dikterte Koranen.

 

Mohammed, som var en kriger sjef pålagt av utspekulert og tvinge en ny religion ISLAM.

 

 

Islam er  »  den alt i ett «  Religion, kultur, samfunn, jus, rettferdighet og regjeringen.

 

De fattige muslimer har blitt lurt av denne bedrager Muhammed som hevdet at erkeengelen Gabriel diktert Koranen.

 

På vegne av Koranen og Allahs radikale islamister brenne kirker, drepe kristne og ødelegge museene, mens muslimer si gooders invadere verden pålegge sine lover og skikker.

 

Koranen er en bok anti- som forvrenger og arrangerer genet uten Bibelen til å sitte ned Muhammeds myndighet over de folkene han erobret av den såkalte ordet « Allah », utspekulert og med makt.

 

Valget var enkelt de som ønsket å leve vedta Koranen som hellig bok, for andre var død.

 

Selvfølgelig de som valgte døden ble overmannet de som enige om å tjene Koranen og Muhammed.

 

Denne folk etterkommer av Ismael ble som Gud hadde sagt, så tallrik som stjernene på himmelen.

Men tenker han ble forlatt av Gud Abraham , gikk han bort og blitt til takket  for Muhammed en ny religion av hans egen . Han dermed foreviget forfedrenes sjalusi alltid søker krangler med etterkommere av Isak.

 

Muhammed fant det en måte å forene folk av en ny religion « ISLAM. »

 

Men islam er en villfarelse og Muhammed er en falsk profet, selv om en milliard mennesker på jorden hevder noe annet.

 

Sannheten er i Bibelen .

 

I det første vil vi lære at Gud selv materialisert av en brennende busk talte til Moses i person til å be for sitt folk ut av Egypt.

 

Det jødiske folk er Guds folk.  

Det er udiskutabelt!

 

Også udiskutabelt er det faktum at Jesus Kristus var Messias i det jødiske folk annonsert i Skriften, men jødene blir nektet!

 

 De korsfestet Guds Sønn!

 

Guds sønn, Jesus Kristus gjennom kjærlighet likevel ga en mulighet for alle mennesker (jøder og andre) å komme inn i himmelriket. Ikke etter fortjeneste, men av hans kjærlighet!

 

Det er Jesus Kristus som skapte kirken som må samle alle de som ønsker å bli frelst og nå evig liv i himmelriket.

 

Før retur nær til Gud Fader, Jesus Kristus sa (Joh 15: 26)  « Jeg vil sende deg en annen talsmann, Den Hellige Ånd » 

 

Den Hellige Ånd kommer over hvert vesen som ved dåpen valgt å være en del av Jesu Kristi Kirke.

   

Ingen Guds profet har vært nevnt i Bibelen for å skape en religion.

 

Rollen som en Guds profet er ikke å oppnå, men å kunngjøre, og Muhammed har ikke annonsert, men utført!    

 

MOHAMMED KAN IKKE VÆRE EN PROFET !!!

 

De eneste to religionene Gud er de jødiske og kristne religioner.

Begge religionene ble skapt av Gud for første og eneste sønn Jesus Kristus til den andre!

 

Den Falske Profeten Muhammed trakk så interessert i Bibelen og endret hva som ikke var praktisk til Jesu Kristi eksempel som var den gjenkjenner som en profet og ikke Guds sønn!

 

Husker også at i Daniel 9 vers 26 står det:  Og etter seksti og to uker skal Messias bli utryddet, og det blir ingen etterfølger. Folket i prinsen som skal komme, skal ødelegge byen og helligdommen, og Slutten kommer som en flod; han ble arrestert at ødeleggelsene vil vare til slutten av krigen. 

 

Jesus virkelig var Messias forventet, selv om det ble benektet av Guds folk « jødene »!

  

 Og han har ingen etterfølger!

 

Så Muhammed kunne aldri hevder å være guddommelig oppdrag å lage en ny religion.

 

Det er to muligheter til Koranen, eller det ble skrevet fra bunnen av Muhammed med eller uten avtalt spill eller Koranen faktisk ble diktert, men i dette tilfellet var det ikke av erkeengelen Gabriel men Lucifer ingen.

 

Forskjellen mellom undervisning av Jesus Kristus og Lucifer er stor selv om undervisningen inneholder de samme ingrediensene.

For Jesus Kristus, 

Det er ingen lov uten kjærlighet eller kjærlighet uten lov

Lucifer,

Han har ingen kjærlighet i lov eller Act in Love

Som du kan se dette er ikke det samme!

 

Muslimer er de uheldige ofrene for den falske profeten Mohammed som de er også ofre for Stockholm Syndrome.

 

Les bloggen artikkel:

MUSLIMER er ofre for Stockholmsyndromet

https://victorpicarra.wordpress.com/2012/09/06/les-musulmans-sont-victimes-du-syndrome-de-stockholm/

 

De vil være deres svært vanskelig å forlate islam til å komme til Jesus Kristus. Bare se hva spenningen få muslimene, spesielt fundamentalister når kritisere Koranen eller Muhammed.

 

Jeg minner alle muslimer vers 14 i kapittel 19 av Matteusevangeliet:

 

Og Jesus sa: La de små barn være og hindre dem ikke fra å komme til meg; for himlenes rike tilhører slike som dem 

 

Så når vi ser muslimske barn, kvinner og menn brukt som menneskelige bomber vi kan bare beklage at fanatiske, blodtørstige islamister tvunget indoktrinering av de ulykkelige kriminelle selvmord fører dem rett til helvete!

 

Til alle muslimer kan jeg bare si, kommer mange til Jesus Kristus hvis du ønsker å bli frelst. Dette eksistens kommer til en slutt, og Jesus Kristus når ut til deg.

 

SEIZE DEN ULTIMATE LYKKE TIL!

 

Snart Jesus Kristus vil komme tilbake, så utgangspunktet det vil spare ved å kidnappe sin trofaste menighet, så like etter bortføring og like før han kom tilbake, vil Guds vrede falle med kraft og makt over jorden og på hele menneskeheten.

 

Inntil den dagen tilbake i herlighet vår Herre Jesus Kristus, som håpet av alle kristne i to tusen år, vi absolutt må fortsette å leve med ydmykhet, verdighet og stolthet i å være en kristen.

 

Vi må fortsette å møte vårt ansvar og dermed hedre de månedlige nedbetaling av alle våre gjeld og vår dagliglivet i fred og kjærlighet ved å hjelpe dem som søker vår hjelp.

 

Vi må be hver dag for Gud til å hjelpe oss, beskytte oss og holde oss trygge fra fristelsen.

 

Vi vet allerede at dette året vil fortsette å være vanskelig, men det er svært gode nyheter så snart forvandle våre liv.

 

La oss holde flammen av vår tro, har total tillit er absolutt i Jesus Kristus.Han lovet å komme og redde oss til slutten av tid og han vil holde sitt løfte.

 

Rett sin eksistens, dåp, omvendelse, tilgivelse, bønner, velger Jesus Kristus som frelser, er hva som vil tillate oss å bli frelst og å være en del av kirken vår Herre Jesus Kristus som vil fjerne snart .

 

Jesus Kristus kommer snart, og det er kanskje for måneden september eller oktober 2015.

 

Alle mine elementer

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/   

 

Gud velsigne dere, mine kjære brødre og søstre, og hjelper deg i påvente av retur til Jorden vår Herre Jesus Kristus, for å forfølge rett vei i livet ditt og aldri gi opp.

Jeg inviterer deg til å se denne videoen edru på vår generasjon.

https://www.youtube.com/watch?v=EswuNaHWrO0#t=227

Peace, Love og Joys i hjertene og hjem med forventning om den velsignede dagen i bortrykkelsen av Kirken og avkastningen på Oljeberget, vår Herre og Konge Jesus Kristus, den eneste sønn av Gud, hans tusen år lange regjeringstid til dommedag.

 

Victor

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s


%d blogueurs aiment cette page :