Åbenbaringer og KRAFT TRO I SLUTNINGEN AF TID

jesus1-600x384

Hvorfor Gud ønskede at afsløre for os af Profetierne århundreder forud for, hvad der blev gennemført i slutningen af ​​tid?

Faktisk finder vi, at da Adam og Eva, Gud ikke længere manifesteret fysisk til mænd.

Adam og Eva kunne se og tale med Gud, fordi de ikke har den legeme af kød.

Det er kun når de var ulydige mod Gud ved at spise af den forbudne frugt, at Gud straffede ved belægning huden af ​​et dyr (en menneskelig krop).

Det faktum, at være i et legeme af kød gør det umuligt for mennesket at se og høre Gud.

Ikke desto mindre Gud, holder hans kærlighed til hans skabelse  « Man », på trods af hans ulydighed, afsløret af sine engle og profeter af højdepunkterne i menneskets historie, især hvad der sker til tidspunktet for afslutningen som et sluttidspunkt er tilvejebragt for mennesket af Gud.

Historien om skabelsen af ​​mennesket blev indspillet over tid i flere bøger.

Nogle af disse bøger blev ikke opfyldt for at danne en enkelt, med navnet« bibel »

Bibelen

Bibelen indeholder profetier omkring 700, hvoraf en fjerdedel vedrører slutningen af ​​tid, det vil sige, hvordan i slutningen af ​​tid er vigtig for Gud.

For omkring 6000 år (5774 år efter den hebraiske kalender) med historien om det jødiske folk var Guds udvalgte folk efter den store oversvømmelse, mænd vente på de sidste tider og tilbagesendelse af Gud på Jorden.

Når Gud vender tilbage til Jorden, kan mænd ikke se, høre og tale med ham om Gud forvandle, så de ikke længere har et legeme af kød, men en krop af lys.

Dette er grunden til det første bogstav i St. Paul til korinterne – kapitel 15 (link her ) , står der: 

« I et øjeblik, i et øjeblik, ved den sidste basun. Basunen skal lyde, og de ​​døde skal opstå som uforgængelige, og vi skal forvandles.  « 

Under hensyntagen til opfyldelsen af Bibelens profetier allerede er foretaget, finder vi, at dem på de sidste tider og Jesu genkomst Kristus på jorden er næsten næsten færdig med undtagelse af de sidste tre

Disse er indiskutable fakta, bare se på verden nyheder til at indse, at de tider er vi i øjeblikket bor uden for normen.

Både aktiviteten af ​​Earth (jordskælv), vejret i holdninger, for ikke at nævne den katastrofale situation i den globale økonomi, krige og rygter om krige, oprør, vold og andre tragedier som stigningen i pil af islam er alle forhold profeteret i Bibelen til slutningen af ​​tid.

Tro så bør tillade alle at støtte disse udbrud og overspænding ulykke vil desværre intensivere indtil tilbagelevering af Jesus Kristus på OliebjergetJeg tror september 2015 mellem 14 og 15 under festivalen trompeter.

2044155542_1369068221

Tro er en stærk kraft på grund af total og absolut tillid!

Legions er uvidende om, hvad der tvinger Faith!

Kun Gud og sin eneste søn Jesus Kristus er værdig til vores komplette tillid og absolut  « Tro »  , og at de giver os troen er nødvendig for at konfrontere mørket, der har invaderet Jorden, lever og hjerter styrke.

Jesus Kristus sagde, at han ville regere over jorden i slutningen af ​​tid, og vi er uden tvivl i slutningen af ​​tid, hans tilbagevenden er nært forestående.

Et indeks er åbenbaret i Apostlenes Gerninger at forstå hans forestående tilbagevenden.

Acts 2: 17  « I de sidste dage, siger Gud, da vil jeg udgyde min Ånd over alt Kød, og din søn og døtre skal profetere, og jeres unge skal se syner, og jeres gamle skal have drømme: Og på mine tjenere og ved. mine Trælkvinder i disse dage vil jeg udgyde min Ånd, og de ​​skal profetere.  jeg vil vise undere i himlen og tegn på jorden nedenfor, blod og ild og damp af røg; Solen skal vendes til Mørke og Månen til Blod Før Herrens dag , den store og herlige. dag Så hvem opfordrer Herrens navn, skal frelses.  »  Læs mere

Vi bemærker, at det er klart, skal Solen forvandles til Mørke og Månen til Blod Før Herrens dag ,

Hvis vi ser nærmere på dette fænomen forventes. Det er en Tetrad  somskal starte i 2014 og afsluttes i 2015.

solen og månen

Den næste Tetrad ikke vil finde sted før  »  500 år  »

Det er utænkeligt og umuligt at selv tage fem århundreders forværrede katastrofer profeteret i slutningen af ​​tid.

Den 20 marts 2015 vil vi have den totale solformørkelse: Solen skal forvandles til Mørke

Og 04  April 2015 vil vi have den totale formørkelse af månen og månen til blod,

Den September 13, 2015 er en delvis solformørkelse

Og 28 September 2015 er en total måneformørkelse

Så vi kan forstå, at Jesus Kristus vil ikke vende tilbage fysisk på Oliebjerget før kun gøre to totale formørkelser af solen 1 °  20. marts og 2 af månen April 4, 2015.

Vi kan også forstå ved at læse vers 29-30 af kapitel 24 i Matthæusevangeliet før de to samlede formørkelser af solen 20 marts 2015 og månen April 4, 2015, vil det ske noget forfærdeligt på Jorden

29 Umiddelbart efter nødsignaler dage , vil solen blive formørket, vil månen ikke give sit lys, vil stjernerne falde fra himlen og himlens kræfter skal rystes.

Det ser ud til, at disse dage af nød er de dage af Guds vrede, der vil gå forud solformørkelsen af ​​Tetrad, som vil omfatte katastrofe meget outsized jord og vejret, men også toppen af ​​den store Trængsel den sidste krig, eller i det mindste en nuklear konflikt.

30 Så tegn på Menneskesønnen vil blive vist i himlen, alle Jordens Stammer jamre, og de skal se Menneskesønnen komme på himlens skyer med magt og megen herlighed

I vers 31, det forekommer mig, at dette er efter opstandelsen fra de døde i Kristus , fjernelse af kristne i himlen, som vil være oprenset (når der kommer Trængsel) efter fjernelse af kirken og inderlig der er passeret gennem den store Trængsel og dagen for Guds vrede vil blive ændret og vil gå til virksomheder, der har været døde opstandne at møde Kristus i himlen for at ledsage ham på hans tilbagevenden til Oliebjerget .

Engel med trompet

 31 Og han skal sende sine engle ud med en høj trompet opkald, og de vil samle hans udvalgte fra de fire vinde, fra den ene ende af himlen til den anden.

Tro skal også føre os til at forstå, at før den fysiske tilbagelevering af Jesus Kristus på Oliebjerget, opstandelsen fra de døde i Kristus og fjernelsen af ​​kristne blive renset under den store trængsel og dagene af Guds vrede, må han fremlægge bortførelsen af ​​hans inderlige kirke vil blive inviteret til bryllupsfesten Lammets.

Dette bekræfter endnu i kapitel 24 i Matthæusevangeliet finder vi i vers 24

24 Thi der falske Krister og falske Profeter skulle fremstå og gøre store tegn og undere at bedrage, hvis det er muligt, selv de udvalgte.

Dette vers 24 Mat. Sluttede 24 vers 17 2. akt .  jeg vil vise undere i himlen og tegn på jorden nedenfor, blod og ild og damp af røg;

Vi ser i vers 24 Mat 24 er det ikke længere muligt at forføre Elect så brændende kirke er allerede blevet fjernet, før 20 Mar 2015 vil ske, når det totale formørkelse af Solen.

Jeg inviterer dig til at læse min artikel om datoerne for Apocalypse

160_F_14646443_L4bwJR0VptCXHA0wM0s40r6bQJ3uuBd5

Bortrykkelsen af ​​kirken kan være for denne ultimo 2014!

Dem, der vil være en del af Jesu Kristi kirke og til at blive fjernet, vil alle de kristne, der har valgt at rette deres liv ved at rense deres sjæle.

Gud gav os de ti bud, der blev vigtigt og hastende at følge for at være en del af den fromme Jesu Kristi kirke vil blive fjernet.

At være en del af Jesu Kristi kirke, må han vil, blive døbt, observere de ti Guds befalinger, gennem bøn bede om Guds tilgivelse for alle synder og bede Jesus Kristus til at være vores frelser .

Bliv soldater Kristi udbreder så bredt som muligt ordet « Jesus Kristus kommer snart »

Jeg vil opfordre dig til at kontakte blog-adresse prædikanten Return of the King til alle dine kontakter, som du ser tiden er kort, og der er mange, der er langt fra Gud og Jesus Kristus, og at vi skal medbringe på rette vej.

Hjælp også det største antal kommer til Jesus Kristus for at blive frelst.

Jesus Kristus, Guds søn, han gav sit liv i lidelse for at redde os.

Vi gør hvad vi kan for vore elskede brødre og søstre i Jesus Kristus gods, modtager ordet « Jesus Kristus kommer snart » og kan forberede sig til denne enestående begivenhed i menneskehedens historie siden Noah.

De ti bud

The-befalinger-of-Gud

Og Gud talte alle de ord her : « Jeg er Herren din Gud, som førte dig ud af Ægypten, fra huset af slaveri.

1 – Du må ikke have andre guder end mig.

2 Du skal ikke gøre idol, intet billede af, hvad der er oppe i himlen eller på jorden under eller i vandet under jorden. Du må ikke tilbede dem, for at tilbede dem.

For jeg, Herren din Gud, er en lidenskabelig Gud blandt dem, der hader mig, jeg besøger Brøde af fædrene til Sønnen, til den tredje og fjerde generation, men dem, der elsker mig og holder mine Bud Jeg holder dem min loyalitet til tusindedel generation. 

3 – Du behøver ikke invoqueras navn Herren din Gud forgæves, for Herren vil ikke forlade ustraffet ham som påberåber hans navn til løgn.

4. Du skal et mindesmærke sabbat, en hellig dag. Seks dage skal du arbejde og gøre al din gerning: men den syvende dag er sabbat til ære for Herren din Gud: du skal ikke gøre noget som helst arbejde, hverken du selv, din søn eller din datter, heller ikke din træl eller trælkvinde eller dine husdyr, og heller ikke den indvandrer, der bor i din by. For på seks dage skabte Herren himlen og jorden, havet og alt i dem, men den syvende dag hvilede.

Derfor har Herren velsignet sabbatsdagen og helliget den. 

5 – Ær din far og din mor, så kan være lang på den jord, giver dig Herren din Gud.

6 – Du må ikke begå mord.

7 – Du skal ikke begå ægteskabsbrud.

8 – Du må ikke stjæle.

9 – Du skal ikke vidne falsk mod din næste.

10 – Du må ikke begære din næstes hus, må du ikke begære din næstes hustru, hans træl eller hans trælkvinde, hans okse eller hans æsel, noget, der tilhører ham. « 

Vi er faktisk at se, hvad jeg forklarede bare i den seneste tid forud for tilbagelevering af Jesus Kristus.

Men højdepunkterne seneste trængsler forude, og vi skal forberede.

Jordskælv, storme, oversvømmelser, cykloner, orkaner og andre katastrofer outsized gå endnu ramte jorden med mere magt og mere skade end selv i de foregående år.

Nogle af vore brødre og søstre vil stadig lide under de værste nederdrægtigheder og vil helt sikkert blive udpeget som ansvarlig for onder ejendom.

Krige, oprør og vold vil generalisere over en stor del af jorden.

Lucifer vil ramme hårdt og endda meget stærk. Han ved nu, at han har meget lidt tid tilbage.

For os nådens tid også vil snart komme til en ende, hvilket betyder, at det snart vil være for sent at være en del af den fromme Jesu Kristi kirke vil blive fjernet.

Selvfølgelig vil det ikke være for sent at komme til Jesus Kristus og være en del af det andet fjernelse vil finde sted for at komme i himlen for at møde Jesus Kristus ved hans tilbagevenden til Oliebjerget.

Men det vil gå igennem dagen af ​​Guds vrede og står alle disse katastrofer, der vil feje hen over Jorden.

Disse stærke katastrofer vil finde sted efter bortrykkelsen af ​​kirken og inderlig ikke stoppe tilbagelevering af Jesus Kristus på Oliebjerget.

Vi har også brug for at forstå, at før bortrykkelsen af ​​kirken, vil der være et tidspunkt, hvor det vil være for sent at drage fordel af den tilstand af nåde, fordi mange er kaldet. (kristne på verdensplan)

ægteskabet Lammets

Og få vil blive valgt (Den ivrig kirke vil blive fjernet) for at deltage i brylluppet Lammets i himlen.

bogen af Apocalypse Kapitel XXII hedder det i vers 11

Alligevel synderen synder, og at mennesket tilsølede: og at en god mand stadig i live i brønden, og den hellige fortsat være hellig.

Dette kapitel gælder før bortrykkelsen af ​​kirken. Så jeg tror, ​​der vil være en dato for afslutningen af ​​den tilstand af nåde.

På det tidspunkt vil det ikke længere være en del af Jesu Kristi kirke.

Det vil så blive gemt til at oprense ved afslutningen af ​​den modgang gennem dagen af ​​Guds vrede.

Bøn, beder om tilgivelse og anger til Gud vil derefter skal fjernes og gemmes i himlen for at møde Jesus Kristus.

Denne gang jeg tror det vil være April 15, 2014 , som er datoen for festen for påsken, men også datoen for den første af de Blood Moon Tetrad.

Hvis dette er tilfældet, efter denne dato den modgang alvorligt vil forværre på alle områder.

Desværre, hvis du venter denne stigning i katastrofer og andre ulykker til at komme til Jesus Kristus, så kan det være for sent at være en del af Rapture af kirken inderlig.

Jesus rækker ud for at redde os!

Gud ønsker mennesket

Er du kommer til at indtaste eller vente og gå glip af ekstase.

Selvfølgelig vil du ikke høre denne besked af præsten på massen.

Men vores tro skal åbne vores øjne og give os mulighed for at analysere begivenhederne i lyset af Bibelen og Jesu Kristi lærdomme.

kirke-kanal forsvinden

Vores katolske kirke er ved at dø  , og i nogle kirker er der endnu fleremuslinger .

Jeg inviterer dig alle mine varer elskede brødre og søstre i Jesus Kristus for at blive frelst, hvis du ønsker at gøre en tilbagevenden til basics ved at læse Bibelen og især kapitel 24 i Matthæusevangeliet, og bogen af ​​Apocalypse.

Gud ønsker os at blive frelst, og det er grunden til efter straffet Adam og Eva for deres ulydighed, Gud fortsatte med at elske os og hjælpe os i hverdagen.

Det er gennem denne kærlighed, som Gud har sendt os der 2000 år Jesus Kristus sin eneste søn for at frelse os ved at købe gennem hans offer vore synder, hvis oprindelige synd, der forhindrer os i at se og høre Gud.

Det er gennem kærlighed, som Gud informeret os af hans engle og profeter højdepunkterne i menneskeheden og i slutningen af ​​tid.

Snart vil det være for sent at komme til Jesus Kristus i at modtage evigt liv ved at fjerne den loyale og ivrig kirke.

Hvis du tror, ​​vores jordiske liv vil blive bedre, og alt er tilbage til normal uden medvirken af ​​Jesus Kristus ved, at du er forkert.

Åben dine øjne! Vågn op, før det er for sent.

Den April 27, 2014 kunne meget vel være den dag, hvor det vil være for sent, og der vil være skrig af gråd og tænderskæren.

Lucifer, snart vil udløse al sin styrke, hans intriger og fristelser til at tiltrække et stort antal af Ames.

Så beder og beder igen og igen til Gud og Jesus Kristus hjælpe os og beskytte os i vores dagligdag.

Vi vil snart vide resultatet af menneskets historie.

Sommetider vores Skaber, så lad os, fordi vi kender hverken dagen eller timen.

Men alle tegn enige om, at dette er meget meget snart og måske endda 2014 for så vidt angår fjernelsen af kirken og 2015 om tilbagelevering af Jesus Kristus fysisk på Mount af oliventræer.

stearinlys stearinlys indehaveren-anim

Hold øje og godt tændte flammen i vores tro, og Daring Tro  på Gud og Jesus Kristus som vores tro vil redde os.

Jeg inviterer dig til at se denne video


Datoer for Tetrad

15 Nisan 5774 (15. april 2014): total måneformørkelse, den påskefesten.

14 Tishri 5775 (8 Oktober 2014): Total måneformørkelse, løvhyttefesten.

29 Adar 5775 (20. marts 2015): total solformørkelse, lige før begyndelsen af ​​den religiøse år.

15 Nisan 5775 (April 4, 2015): total måneformørkelse, den påskefesten.

29 Elul 5775 (13. september 2015): Delvis solformørkelse, lige før begyndelsen af ​​kalenderåret.

15 Tishrei 5776 (28. september 2015): Total måneformørkelse, Løvhyttefesten.

Venter på alt, hvad der er godt, og som forventes at ske, alle finde i bøn styrken til at bevæge sig fremad i mørket.

sentinelle3Jesus Kristus er min konge

Jeg vil opfordre dig til at læse bjergprædikenen

Evangeliet ifølge Matthæus kapitel 5

5.1
Og se skarerne, gik han op på bjerget, og efter at han satte sig ned, kom hans disciple til ham.
 

05:02
Så åbnede han munden og lærte dem og sagde:
 

05:03
Salige er de fattige i ånden, for Himmeriget tilhører dem!
 

05:04
Salige er de sagtmodige, for de skal trøstes!
 

5.5
Salige er de sagtmodige, for de skal arve jorden!
 

5.6
Salige er de, som hungrer og tørster efter retfærdigheden, for de skal mættes!
 

5.7
Salige er de barmhjertige, for de skal møde barmhjertighed!
 

05:08
Salige er de rene af hjertet, for de skal se Gud!
 

05:09
Salige er de, som stifter fred, for de skal kaldes Guds søn!
 

05:10
Salige er de, som er forfulgte for Retfærdigheds, for Himmeriget tilhører dem!
 

05:11
Salige er I, når folk håner jer og forfølger jer og falsk sige alle former for ondskab mod dig på grund af mig.
 

05:12
Glæd jer og være glad, fordi jeres løn er stor i himlene, så de forfulgt Profeterne, som vare før eder.
 

05:13
Du er jordens salt. Men hvis saltet mister sin kraft, hvad skal det gøre dig?Det tjener kun til at blive smidt ud og trampet af mænd.
 

05:14
Du er verdens lys. En by ligger på en bakke ikke kan skjules;
 

05:15
og vi ikke tænde en lampe og sætter det under en skæppe, men de lægge det på sin stand, og det lyser for alle i huset.
 

05:16
Lad jeres lys skinne for mennesker, så de ser jeres gode gerninger og priser jeres fader, som er i himlen.
 

05:17
Tro ikke, at jeg kom til at afskaffe loven eller profeterne: Jeg er ikke kommet for at nedbryde, men for at opfylde.
 

05:18
For jeg siger jer sandheden, indtil himmel og jord forgår, er det ikke forgå af loven en tøddel eller en Tøddel, indtil alt er sket.
 

05:19
Derfor, den, som bryder et af de mindste bud og lærer mennesker at gøre, skal kaldes den mindste i Himmeriget, men den, der gør dem og lærer dem, denne ene skal kaldes stor i Himmeriget.
 

05:20
For jeg siger jer, medmindre din retfærdighed overgår de skriftkloges og farisæernes, vil du aldrig komme ind i Himmeriget.
 

05:21
Du har hørt at der er sagt: Du skal ikke mord, og hvem mord vil blive straffet af dommerne.
 

05:22
Men jeg siger eder, at hver den, som er vred over sin broder, skal være i fare for dommen: og den, som siger til sin Broder: Raka!! fortjener at blive straffet af råd, og hvem siger, ‘Du fjols! fortjener at blive straffet af helvedes ild.
 

05:23
Når du derfor bringer din gave til alteret, og der husker, at din bror har noget imod dig,
 

05:24
så lad din gave blive ved alteret og gå først blive forsonet med din broder, og derefter komme og tilbyde din gave.
 

05:25
Få venner hurtigt med din Anklager, mens du er på vej sammen med ham, at han ikke skal overgive dig til Dommeren, og Dommeren til Tjeneren officer, og du skal kastes i Fængsel.
 

05:26
Jeg fortæller dig sandheden, du skal ikke vige derfra, førend du får betalt den sidste øre.
 

05:27
Du har hørt, at der er sagt: Du skal ikke begå ægteskabsbrud.
 

05:28
Men jeg siger dig, at uanset hvem ser på en kvinde for at begære hende, har allerede bedrevet hor med hende i sit hjerte.
 

05:29
Hvis dit højre øje bringer dig til fald, så riv det ud og kast det fra dig; thi det er bedre for dig, at eet af dine Lemmer fordærves, end at hele dit Legeme bliver kastet i Helvede .
 

05:30
Og hvis din højre hånd forarger dig, så hug den af ​​og kast det fra dig; thi det er bedre for dig, at eet af dine Lemmer fordærves, end at hele din krop til at gå ind i Gehenna.
 

05:31
Det er blevet sagt, « Den, der skiller sig fra sin hustru, skal give hende et bevis for skilsmisse.
 

05:32
Men jeg fortælle dig, at alle, der skiller sig fra sin hustru, med undtagelse af ægteskabelig utroskab, får hende til at blive en ægteskabsbryder, og enhver, der gifter sig med den fraskilte kvinde begår ægteskabsbrud.
 

05:33
Du har hørt at der er sagt til de gamle: Du må ikke gøre nogen falsk Ed, men skal udføre til Herren, hvad du har du eder.
 

05:34
Men jeg siger eder, Sværg ikke, hverken ved Himmelen, fordi det er Guds trone;
 

05:35
ej heller ved Jorden, thi den er hans fodskammel: hverken ved Jerusalem, fordi det er den by i den store King.
 

05:36
Og ikke sværge ved dit hoved, fordi du ikke gøre et eneste hvid eller sort hår.
 

05:37
Lad din tale være ja, nej, nej, det mere end disse af det onde.
 

05:38
Du har hørt, at der er sagt: Øje for øje og tand for tand.
 

05:39
Men jeg fortæller dig ikke at modstå det onde. Hvis nogen slår dig på den højre kind, så vend også den anden til.
 

05:40
Hvis nogen ønsker at argumentere imod dig og tage din kjortel, så lad ham få din kappe også.
 

05:41
Hvis nogen tvinger dig til at gå en mile, gå med ham to.
 

05:42
Giv ham som beder dig, og vend ikke fra ham, der ønsker at låne fra dig.
 

05:43
Du har hørt, at der er sagt: Du skal elske din næste og hade din fjende.
 

05:44
Men jeg siger jer: Elsk jeres fjender, velsign dem, som forbander jer, gør godt mod dem, der hader jer og bed for dem, der ondskabsfuldt bruge dig og forfølge dig;
 

05:45
så du er søn af din Fader, som er i Himlene; thi han lader sin Sol opgå over onde og gode og lader det regne over retfærdige og uretfærdige.
 

05:46
Hvis du elsker dem, der elsker jer, hvad løn kan I så? Toldere da de ikke gøre det samme?
 

05:47
Og hvis du hilse eders Brødre alene, hvad gør I mere end andre?Hedningerne gør de ikke gøre det samme?
 

05:48
Så vær da fuldkomne, som jeres himmelske fader er fuldkommen.

Fred og glæde i hjerterne og hjem afventer den velsignede dag i ekstase af kirken for nogle glødende og tilbagesendelse af vor Herre og Konge Jesus Kristus på Oliebjerget.

Gud elsker os, og vi elsker det, vi?

Victor

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :