2 0 1 7. Kjærlighet, rettferdighet og tro. 2 0 1 8

due

I 2017 begynnelsen av året, vil jeg først før håndtere denne viktige artikkelen i apokalyptiske tider vi opplever i dag til dere alle, mine kjære brødre og søstre i Kristus og kjære blogglesere, mine ønsker Godt Nyttår 2017.

 

En Alle, håper jeg Gud holder unna fristelse og bistand spesielt i krysset av dette året, 2017.

 

Jeg ber om at Gud gir deg styrke til å møte livets vanskeligheter som er et par år mer og mer viktig.

 

Måtte Gud gi deg og holde deg frisk. Den lar deg ikke å gå glipp av det essensielle og gir deg og manifestere sin støtte og kjærlighet ved enhver anledning.

 

Kan du holde deg innenfor livet av boken for ikke å pådra seg Guds vrede som går ned gradvis til verden i mange år.

 

Amen.

 

Love, Law and Faith

 

balanse

Merk at denne artikkelen Love, Law and Faith utfyller artikkelen:

2017 FIVE PRIORITERINGER

 

Vi må absolutt være klar over at Love, lov og Faith er tre viktige elementer i den kristne levemåte og kan i møte med Gud å frelse oss eller fordømme oss for evigheten.

 

For å forstå problemet synes det nyttig å lage en liten påminnelse om den tiden vi lever.

 

Siden 14 mai 1948, som jeg allerede har sagt mange ganger, og beviste i bloggen, vi kom inn i bibelske perioden til slutten av tid.

 

Denne bibelske perioden til slutten av tid foregår over en enkelt generasjon.

 

Vi har bekreftelse i evangeliene (spesielt Matthew 24 Link: End of Days ), som også nevne at Jesus Kristus vil fysisk tilbake til Jorden før slutten av denne siste generasjonen å regjere der på menneskeheten i tusen år.The millenium .

 

Som vi kan se, er den perioden av endetiden progressiv i lidelse, som smerten ved fødsel.

 

1 Tessalonikerne 5: 3

 

Fordi du vet selv at den dagen Herren skal komme som en tyv om natten. 3 Når de sier: Fred og ingen fare! Så plutselig ødeleggelse kommer over dem, som veer over en gravid kvinne, og de skal ikke slippe unna. 4 Men dere, brødre, er ikke i mørket, så dagen skulle komme over eder som en tyv ; …

 

Den endetiden smerte ble sterk og kontinuerlig som vi kan se hver dag.

 

Nyheter , (Wars, rykter om krig, migrasjon, terrorisme og jihad er overskrifter av alle medier) smerte av menneskeheten , (ruin, utrygghet, fattigdom, katastrofer, sykdommer, vold og tap av verdier har blitt naturlige farer av livet) den smerten av dyrelivet (døde uforklarlig av millioner hvert år rundt om i verden siden 2008 til fisk, fugler og andre ville og husdyr) gå ubemerket, i mangel av forklaringen, media rapport minima og smerte of the Earth (tsunamier, styrtregn, Earth skjelver, storm, flom, branner og orkaner blir mer og ukonvensjonelle) er akseptert av mange som dramatiske ulykker, men helt normalt.

 

Settet av alle disse smertene, selv om de kan finne noen forklaring separat, likevel danner en helhet som er ekstraordinære og det er nevnt i Bibelen som ett av skiltene annonserer snart vår Herre Jesus Kristus. Og omfanget av alle disse smertene bekrefter veldig godt den tiden av avkastningen av vår Herre Jesus Kristus er veldig nær.

 

Selv om vår forståelse av endetiden tillate oss å bevise at denne generasjonen ikke vil passere før Jesus Kristus kommer tilbake fysisk til jorden til sin tusenårige regjeringstid som ender tusen år senere av den endelige dommen. ( Den endelige dommen vil være slutten av dødelig menneske. Noen vil være evig under Guds lov og de andre alltid under loven av Lucifer).

 

Til tross for at vi finner at smertene ble veldig sterk og kontinuerlig.

Ingen kan si nøyaktig når vil avkastningen i herlighet vår Herre Jesus Kristus.

 

Vi vet at i Bibelen generasjonstiden er assimilert til en periode på 40 år, men 70 år til og med 80 år og også 120 år maksimal alder av livet iGenesis 6: 3

 

Selvfølgelig tross livets vanskeligheter og omfanget av smerte, kan Gud gjøre oss vente til 2068 (1948 + 120 år) retur av vår Herre Jesus Kristus.

 

Jesus Kristus sa noe veldig viktig,  » Jeg er Alfa og Omega, den første og den siste, begynnelsen og enden  » Denne setningen som sier tre ganger det samme på en annen måte avslører et faktum en stor og spesiell betydning.

 

Denne setningen er svært nyttig selv viktig i kombinasjon med kapittel 24 av Matteus å forstå hva periode vil retur av vår Herre Jesus Kristus.

 

I kapittel 24 av Matteus forteller Jesus hva som skjer når den første generasjonen som fødsel er utgangspunktet for kristendommen (han var den første) og hva som vil skje med den siste generasjonen før han kom tilbake. (Det vil også være den siste). Dette betyr at på hans retur fra nåde er fullført, og derfor ingen vil bli frelst ved hans kjærlighet og følgelig at for å bli frelst det vil gå gjennom loven.

 

I dette kapitlet 24 av Matteus, Jesus profeterte ødeleggelsen av Jerusalem tempel. Og i år sytti fant sted denne ødeleggelsen av det templet profetert av Jesus Kristus.

 

Da kan vi forstå at når Jesus taler om denne generasjonen i vers 34 i kapittel 24 av Matteusevangeliet

 

34 Jeg sier dere: Denne slekt skal ikke skje at alt dette skjedde.

 

Dette er en generasjon av 70 og derfor vite at de første tegn på endetiden er 14. mai 1948, skal retur av Jesus Kristus senest 13 mai 2018.

 

Selvfølgelig en forenklet måte kan vi si at denne avkastningen i herlighet vår Herre Jesus Kristus for 2018 trolig for påskefest på 2 april 2018.

 

Det er ikke mulig og med sannsynlig, men langt fra sikkert fordi fremtiden tilhører Gud alene.

 

Som alle kan se fra bloggen jeg jevnlig målrette noen perioder som synes å være relatert til Bibelens profetier varslet retur av vår Herre.

 

Selv om tidene jeg målrettede ikke var de av hans retur til herlighet, har de likevel vært vanskelige tider for vår kirke og for troen. Spesielt i 2015 med erklæringen av pave François utgangen av september på St. Patrick-katedralen i USA. Hvor han hevdet under en torden applaus at korsfestelsen av Jesus Kristus var en menneskelig svikt. Link .

 

Hensikten med denne bloggen er ikke å avsløre returdato vår Herre og Konge Jesus Kristus, men å innse at denne avkastningen er sikkert. Det er vår generasjon. Og det er overhengende i lys av omfanget av tegn og oppfyllelsen av bibelske profetier planlagt for slutten av tid.

 

Jeg er bare en predikant som kunngjør retur av Herren i mitt hjerte og sjel.

 

Mitt mål er ikke å selge papir selv om jeg har skrevet to bøker om Gud og menneskeheten. (Den første: The Preacher Return of the King , den andre Frankrike, Civilization og Republikken Drift )

 

Mitt mål er at alle kan forberede for retur av Jesus Kristus for å bli frelst og forbli registrert i livets bok og å snart nå evigheten sammen med Gud og ikke med Lucifer.

 

Hvis min antagelse av Jesu Kristi gjenkomst til påske 2 april 2018viser seg å være datoen utvalgt av Gud fra skapelsen av verden for retur av Jesus Kristus for å herske over menneskeheten i løpet av de tusen år som vi separat dommedag. Så vi har 15 måneder å vente.

 

Dette betyr at disse femten månedene vil være de viktigste månedene av livet.

 

Etter disse femten månedene vil vi bli frelst eller fordømt.

 

 

De som vil bli frelst ved LOVE

Siden avgang av Jesus Kristus er det to tusen år, er vi i delstaten nåde.

 

Dette betyr at de som blir døpt, som har tatt imot Jesus Kristus som frelser, som omvender seg fra synder de har begått, be om tilgivelse fra Gud gjennom bønn og maintiennes og åndelig forbindelse med skaperen.

 

Hvis de forblir ydmyk i livet og omsorg for å hjelpe dem som trenger deres hjelp.

 

Så ja! De er kristne, de er en del av Jesu Kristi Kirke og er garantert å bli frelst ved hans kjærlighet. Se min artikkel mer spesifikk: Dare Tro på Gud og Jesus Kristus

 

De bebor jorden i tusenårsriket.

 

 

De som vil bli frelst ved loven

Mange ser legioner er de som lever et vanlig liv, ikke ønsker å gjøre skade på andre, men rett og slett lever i uvitenhet om kjærlighet til Jesus Kristus, skal bli frelst for noen (tusen år senere) ved lov Gud på den endelige dommen og alle døde skal gjenoppstå og dømt av Gud etter sine gjerninger.

 

 

De som er frelst ved tro

Noen kristne Reddet av kjærlighet til Jesus Kristus og blir født på ny!Dvs. som ba Gud om å lede deres liv, for å holde dem borte fra det onde og fristelse.

 

Advancing i livet i kjærlighet til Jesus Kristus og i total og absolutt tillit til Gud, med en sikker, høy og stolt hode å være kristne i særdeleshet til slutten av tid.

 

Alle de kristne som forsvarer kirken uten vold, noen ganger risikerer livet for å kunngjøre snart regimet til kjærlighet på jorden med retur av Jesus Kristus.

 

Alle de kristne som gir sine liv til Jesus Kristus ved å hjelpe de trengende, de syke, de trengende og de som er åndelig villspor.

 

Alle de kristne som er lagret av kjærlighet til Jesus Kristus og vitnet vil bli velsignet av Gud og Jesus Kristus.

 

I løpet av disse femten måneder Lucifer vil få vill og slo menneskeheten med all sin makt.

 

Du forstår at fristelsen blir sterk og stor, og det vil være svært vanskelig i det hele tatt å gå videre i livet og i troen stillferdig.

 

Så du må forstå at Lucifer er kongen av illusjon og at vi alltid må analysere hendelser og handlinger for å ikke forlate oss fanget.

 

Det er godt å forstå at det motsatte av kjærlighet er ikke alltid hate, men noen ganger elsker seg selv!

 

Det motsatte av loven er ikke alltid ulydighet, men noen ganger selve loven.

 

Det motsatte av tro er ikke alltid ateisme, men tro selv.

 

Så vi kan lett la oss lure på om vi ikke var forsiktig.

 

Forstå at for Gud er det ingen kjærlighet uten lov, så er det ingen lov uten kjærlighet .

 

Som for Lucifer er det ingen kjærlighet i loven, og det er ingen lov i kjærlighet .

 

Jeg inviterer deg til å meditere på disse grunnleggende forskjeller i kjærlighet og Guds lov og Lucifer.

 

Når Tro hva kan det tjene deg tenker hvis du tjener Gud tjene Lucifer!

 

In Love Gud er det forestillinger om tilgivelse, medfølelse, ydmykhet og deling.

 

I Guds lov er det begrepet forståelse, medlemskap og reparasjon.

 

In Love Lucifer uten lov er det begrepet utskeielser og begjær.

 

I lov uten kjærlighet Lucifer siden begrepene diktatur og slaveri.

 

I tro det er notatet av hengivenhet, glød, kjærlighet og respekt for loven.

 

Når tro blir satt til tjeneste for Gud , så det er ren lykke å kunne tjene Gud ved å hjelpe våre brødre og søstre og forsvare vår kirke og vår tro.

 

Men når troen er satt til tjeneste for Lucifer det forvandler dem som holder det i det virkelige tyranner, terrorister, jihadister og andre onde vesener.

 

Veien til Gud er smal som et nåløye, og denne veien passerer bare gjennom Jesus Kristus.

 

« Jeg er veien, sannheten og livet, ingen kommer til Faderen uten ved meg! « 

 

Disse ordene av Jesus Kristus er svært alvorlige konsekvenser for alle religioner i verden.

 

Ingen vil bli spart hvis dette ikke er kjærligheten til Jesus Kristus og for dette må vi allerede er enige om å bli kristen døpt i vann.

 

Vi har femten måneder å vente på retur av vår Herre Jesus Kristus i påsken 02.04.2018.

 

Men Gud alene bestemmer datoen for denne avkastningen vil derfor være kanskje senere, og kanskje til og med før det.

 

Allikevel denne avkastningen er sikkert og nært forestående, og vi trenger å forberede seg.

 

For å forberede seg, må vi gjøre en innsats for å gå videre i livet gjennom kraften av Ånden og ikke av svakhet i kroppen.

 

Spør i bønn til Gud om å hjelpe oss i hvert øyeblikk av våre liv og veilede våre liv steg for steg.

 

Be Gud i bønn forlater oss syndene og renser vår sjel.

 

Vi vil vite i 2017 stor pine på jorda, er dette en sikkerhet siden slutten tider av smerte er sammenlignet i Bibelen til smerten ved fødsel og derfor hvert år fra slutten av tid er verre enn den forrige.

 

Glasset på slutten av tiden Gud ble returnert av 14 mai 1948, og den siste tiden som er gått på korn vil se tilbake på Jesus Kristus.

 

Be daglig at Gud ikke forsinke denne avkastningen fordi vår smerte og vår lidelse ikke vil slutte å vokse, og dessverre det motsatte de vil fortsette til og med forsterke!

 

Hold flammen din tro godt opplyst og fylle olje i ditt hjerte og i din sjel å krysse mørke 2017.

 

Hvis, som jeg har stor tro på retur av vår Herre Jesus Kristus må gjøres i 2018 (slutten av generasjonen av 70 år), så 2017 vil ikke bare verre enn 2016, men det vil være forferdelig fordi det vil være den perioden dag av Guds vrede.

 

Denne artikkelen er svært viktig siden hypotetisk annonsere retur til Jorden av Lord of Lords, Kongenes Konge, Jesus Kristus, den eneste sønn av Gud, vil jeg oversette det i alle språk, og jeg oppfordrer mine kjære brødre og søstre verden til å kommunisere det til alle dine kontakter, slik at alle kan ha kunnskap og forberede sin sjel.

 

Kjære brødre og søstre i Kristus Jesus du er også vitner om Jesus Kristus og forsvarere av troen og vår kirke.

 

Be om frelse for vår sjel, for alle våre brødre og søstre og til alle at ordet av evangeliene ikke har rørt.

 

Må Gud velsigne deg og veilede ditt liv.

 

Victor