2014! TYD VAN geloof in Jesus Christus

Is t_sablier [1]

Daar is twee duisend jaar gelede met die geboorte van die Christendom is gebore hoop vir die mens om vir ewig te lewe.

Jesus Christus beloof om ‘n opstanding van die dooies en die ontvoering van sy Lewende Kerk op sy terugkeer.

Jesus Christus was die seun van ‘n timmerman en Charpentier homself tot die ouderdom van dertig jaar.

Na die leer van die Torah, het hy die liefde van God tot sy arrestasie en selfs sy kruisiging verkondig.

Bright gloeiende kruis

Jesus Christus, nadat die dood deur die goedheid en God oorwin die Vader aan sy apostels dat hy uittree na die hemel ‘n plek in die huis van sy vader om daar voor te berei om haar te verwelkom kerk aan die einde van die tyd.

Jesus Christus was die Messias wat deur God gestuur en die Joodse volk verwag word, maar dat die Joodse volk nie as die Messias erken!

En omdat Jesus Christus het aan die seun van God is en dat God ‘n Drie-eenheid (Vader, Seun en Heilige Gees)

Dat die rabbi’s het nie toegelaat ten spyte van al die bewyse en wonderwerke en ‘n volledige kennis, volledige en perfekte hele Torah deur Jesus Christus, en wat moet en besef dat die Messias in die Skrif, het hulle l ‘onterf as Messias en daar deur die Romeinse indringers doodmaak.

Gedurende sy drie en ‘n half jaar van die prediking, Jesus Christus geboorte gegee het aan sy kerk « Christelikheid »   as die rabbi’s en die Joodse volk het geweier.

Dit is die kerk wat gestig is deur Jesus Christus, wat sal kom om die einde van die tyd in die hemelse Jerusalem die huwelik van die Lam (die ewige verbond tussen lede van die kerk en Jesus Christus) te vier

Op die aandrang van die apostels te wil hê dat die datum van die wegraping van die kerk om te weet van hierdie wonderlike geleentheid by te woon belowe Jesus Christus verduidelik dat net God die Vader het geweet dat die dag en uur van sy wederkoms aan die einde van tyd.

Tydens sy preek, en voor sy aftrede, Jesus ingelig sy dissipels tog tekens van sy terugkeer waarsku sodat almal kan voorberei en reinig die koms en buitengewone gebeurtenis.

Net voor die verwydering van sy kerk en sy terugkeer na sy koninkryk, Jesus Christus het gesê dat daar ‘n baie moeilike tyd vir die aarde te wees, vir die mensdom, vir die mens en vir die geloof.

Die Bybel voorspel dat die laaste sewe jaar voor die wederkoms van die Messias sal baie moeilik wees en dat die probleme gaan toeneem soos in die pyn van kindergeboorte.

Jesus het gesê dat sy terugkeer li ag mense en nasies, dat Satan tydens sy bewind sal bind en hy sal fisies op die aarde ‘n duisend jaar te regeer.

Hierdie regering is die regering van die liefde onder die wet van God!

Akkuraatheid:

God: Daar is geen liefde sonder reg en sonder liefde!

Lucifer : Daar is geen wette in Liefde en daar is geen liefde in die Wet!

Sy regering sal eindig met ‘n opstand, omdat satan sal vrygestel word ‘n laaste keer mense en nasies te verlei.

Hierdie heerskappy van Christus sal eindig met die finale oordeel, waarna die aarde vernietig sou word.

Sommige gaan op ‘n nuwe aarde met Jesus Christus en sy kerk en ander sal hel toe gaan met Lucifer en sy volgelinge.

Hier in ‘n paar woorde wat Christene moet verwag.

Maar sedert die vertrek van Jesus Christus Christene van elke geslag het gedroom en gehoop dit was die einde van die tyd vir hul eras.

Die verskil met ons geslag is, is dat ons getuie sedert 14 Mei 1948, die datum van die skepping van die staat van Israel, na die vermenigvuldiging van al die tekens van die terugkeer van Jesus Christus.

Want die aarde:  aardbewings, vloede, storms, siklone, vure en ander rampe soos onverklaarbare sterftes per miljoen in 2008, diere, voëls en visse.

Almal kan die getuienis van die tragedies wat baie mense in die gesig staar hierdie moeilike rampe van die land en die weer te sien.

Daar moet kennis geneem word dat sedert die begin van die jaar het die situasie buite standaarde in al die gebiede wat geraak word deur rampe.

Vir die mensdom : Kritieke Siekte, armoede, ellende, vernietiging en globale politieke onstabiliteit euwel is wat meer vererger

Vir hom : Die waardes word omgekeer, selfsug, selfsug, individualisme, homoseksualiteit, wellus en ander afwykende gedagte het normale of moderne waardes en selfs beweer!

Vir die geloof : Ons leef in ‘n wêreld waar tyd kosbaar soos goud geword en so baie het geleidelik weg van kerke en geloof, wat dikwels verkies om die bietjie vrye tyd te spandeer om die kultuur en welsyn liggaam en gees (sport, musiek, massering en winkels), eerder as gebed en God se heerlikheid.

Selfs onder die predikante van die kerk, het ‘n paar raak humaniste frank messelaars, finansiële, wetenskaplike, en sommige het selfs verloor die geloof en vele skandale oor predikante, priesters, biskoppe!

Selfs pouse geword het konings, hoofde van die staat van die Vatikaan plaas om te fokus op hul bediening opperleidsman van die kerk.

Selfs die weiering van die heilige maagd wat versoek het dat die derde geheim van Fatima is bekend gemaak deur die pous in 1960 te gehoorsaam.

Die Vatikaan het ‘n skandaal van alle soorte en dit is duidelik dat dit nie meer ‘n heilige plek, maar die setel van die anti-Chris!

Sedert 29 September 2008, die datum van aanvang van die wêreldwye vernietiging, sien ons ‘n oplewing in al die euwels van die aarde, die mensdom, Man en geloof.

Ons het regtig gebeur het in die jaar 2014 in ‘n stadium waar dit is ‘n natuurlike eksistensiële vrae en die toekoms van die mensdom om te vra.

Ons wêreld is verwoes, byvoorbeeld die Franse staat skuld is beraam op 2000000000000 €, wat beteken dat elke Franse moet betaal ongeveer € 33000 om die skuld te vereffen!

Rampe reeks is oral plakkers op aarde.

Die geweld, opstande en burgeroorloë getref die wêreld met krag en woede.

‘N moordtog treffers van ‘n klomp mense.

Kerke word gevandaliseer, ontheilig, en selfs verbrand.

Christene vervolg en vermoor is in baie lande, veral in Afrika en die Midde-Ooste.

Alle laat vrae ontstaan ​​oor die tye waarin ons leef.

Natuurlik vir my is daar geen twyfel en verskeie blog boodskappe is getuies.

Ons is in apokaliptiese tye wat deur die vinnige terugkeer van Jesus Christus voltooi moet word

Wat ook al jou oortuigings, jou godsdiens, jou kultuur, jou wortels, jou verlede, jou passies, jou begeertes en jou besprekings, is dit tyd om te vra oor die tye waarin ons leef en wat binnekort sal gebeur.

Jy kan óf voortgaan in jou lewe, jou gewoontes, jou foute, sondes, jou plesier sonder om bekommerd te wees oor môre.

Of besef dat die Bybel onthul dat die terugkeer van Jesus Christus aan ons generasie en dat sy terugkeer is op hande.

En dan, in hierdie geval, is dit tyd om reguit uit jou lewe en kom na Jesus Christus gered te word.

Jesus Christus is die weg en niemand gaan na God nie, behalwe deur Hom.

So as jy wil om te gaan na God en wees deel van die kerk van Jesus Christus sal verwyder word, jy weet die pad.

Doop, bekering, geloof,

Ek nooi jou uit om te besin as jou ewige lewe hang.

Geliefde broers en susters in Christus, hou die vlam van julle geloof goed verlig.

kers kers-houer-Anim

As jy een hoofstuk van die Bybel lees, het ek nooi jou om die 24ste hoofstuk van die Evangelie te lees volgens Mattheus.

Link: The End Times

Onthullings:

Die profesieë wat sedert 14 Mei 1948 Daar is so baie dat dit is wiskundig onmoontlik dat die kans om hierdie prestasies in minder as 70 jaar kon laat.

Natuurlik is al hierdie feite het die volgende gebeure, elkeen wat veroorsaak dat die ander en almal is natuurlik en as gevolg van die verandering van situasies.

Maar hy was nie daar twee duisend jaar al hierdie dinge om te oorweeg of hulle in ‘n enkele generasie kan voorkom,

Net God weet alles oor « Alpha te Omega » is dat al hierdie profesieë in ‘n enkele generasie vervul sou word.

Sien: Matthew 24 vers 34

Ek sê julle die waarheid, hierdie geslag sal sekerlik nie verbygaan voordat al hierdie dinge gebeur het nie.

Ons sien daagliks die vrugte is bitter nuus op alle gebiede van die weer in die internasionale politiek, deur die verbreking van geweld, ernstige siekte, ellende en armoede sonder om te vergeet van die negatiewe waardes wat regeer en lei die wêreld!

Die terugkeer van Jesus Christus ons geslag is nie ‘n moontlikheid, maar ‘n sekerheid!

Ek het selfs het om te sê dat dit nie die geloof wat lei my om te sê dat die terugkeer van Jesus Christus is ‘n sekerheid vir ons geslag, maar dit is die bewys van die prestasies van die profesieë.

Wat ook al jou godsdiens, die enigste kans wat jy het om gered te word, is deur die doop, geloof en belydenis aan Jesus Christus te kom!

2014 en 2015 sal twee swart en verskriklike jaar vir die mens, die aarde en die mensdom, en hulle goed kan wees om ‘n aanstelling van Jesus Christus met die mensdom en sy vurige kerk!

Natuurlik is dit nie ‘n voorspelling, maar ‘n logiese ontleding van die einde van die tyd.

Bekeer as jy wil om gered te word!

Dit is nie te laat nie!

Ag, binnekort sal daar uitroepe, gekners van tande en trane van al diegene wat nie aan Jesus Christus sal kom nie.

Vrede, liefde en vreugdes in die harte en huise wag vir die wegraping van die kerk vir ‘n paar en die terugkeer van Jesus Christus op die Olyfberg vir ander.

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.