2 0 1 7. LOVE, OIKEUS ja USKO. 2 0 1 8

kyyhky

Vuonna 2017 vuoden alussa, haluan ennen tämän tärkeän artikkelin maailmanlopun aikoja elämme tällä hetkellä teille kaikille, rakkaat veljet ja sisaret Kristuksessa ja rakkaat blogin lukijat, toiveitani hyvää uutta vuotta 2017.

 

Jokainen, toivon Jumala pitää poissa kiusauksen ja apua etenkin ylityksessä tänä vuonna 2017.

 

Rukoilen, että Jumala antaa sinulle voimaa kohdata elämän vaikeuksia, jotka ovat muutaman vuoden yhä tärkeämmäksi.

 

Jumala antaa sinulle ja pitää sinut terveenä. Sen avulla voit ei menetä olennaiseen ja antaa sinulle ja ilmentää sen tuesta ja rakkaudesta aina tilaisuuden tullen.

 

Voi pysyt elämän kirjan jottei aiheudu Jumalan vihaa, joka laskeutuu vähitellen maailmaa jo vuosia.

 

Amen.

 

Rakkaus, Law ja Faith

 

tasapaino

Huomaa, että tämä artikkeli rakkaus, laki ja Faith täydentää artikkeli:

2017 viisi painopistealuetta

 

Meidän on ehdottomasti otettava huomioon, että rakkaus, laki ja Faith ovat kolme tärkeitä elementtejä kristillisen elämäntavan ja voi edessä Jumalan pelastaa meidät tai tuomita meitä ikuisuuteen.

 

Asian ymmärtämiseksi lienee tarpeen tehdä pienen muistutuksen Nykyhetki.

 

Koska 14 toukokuu 1948, kuten olen jo moneen kertaan ja osoittautui blogissa, olemme tulleet Raamatun kauden loppuun ajan.

 

Tämä raamatullinen ajanjakso loppuun ajan tapahtuu yli yhden sukupolven.

 

Meillä on vahvistus evankeliumeissa (erityisesti Matt 24 Linkki: End of Days ), joka myös mainita, että Jeesus Kristus fyysisesti palata Maahan ennen loppua tämän viimeisen sukupolven kuninkaaksi siellä ihmiskunnan tuhat vuotta. Vuosituhannella .

 

Kuten näemme, ajanjakson lopun ajoista on progressiivinen kärsimystä, kuten kipua synnytyksen.

 

1 Thessalonians 5: 3

 

Koska itse tiedät että päivä Herra tulee kuin varas yöllä. 3 Kun he sanovat rauha ja turvallisuus; Yhtäkkinen turmio heidät, koska synnytyspoltot kun raskaana olevan naisen, eivätkä he pääse pakoon. 4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas ; …

 

Lopun ajan kipu tuli vahva ja jatkuva kuten näemme päivittäin.

 

News , (sota, sanomia sodista, maahanmuutto, terrorismi ja jihad ovat otsikot kaikkien media) kipua ihmiskunnan , (pilata, turvattomuus, köyhyys, onnettomuudet, sairaudet, väkivaltaa ja menetys arvoista on tullut luonnonuhat of life) kipu eläinten elämää (Dead selittämätön vuosittain miljoonia ympäri maailmaa vuodesta 2008 kalat, linnut ja muut luonnonvaraiset ja kotieläinten) jäädä huomaamatta, puutteellisten selitystä, media raportoi minimien ja kipu Maan (tsunamit, rankkasateet, maa järisee, myrskyjen, tulvien, tulipalojen ja hurrikaanit tulossa enemmän ja epäsovinnaisia) hyväksyy peräti dramaattisia katastrofeja, mutta täysin normaalia.

 

Joukko kaikkia näitä kipuja, vaikka he voivat löytää selityksen erikseen, kuitenkin muodostavat kokonaisuuden, joka on ylimääräinen ja se mainitaan Raamatussa yhdeksi merkit Jeesuksen pian meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen. Ja laajuus kaikki nämä kivut vahvistaa hyvin, että aika meidän Herramme Jeesus Kristus on hyvin lähellä.

 

Vaikka käsityksemme lopunajan avulla voimme osoittaa, että tämä sukupolvi ei kulje ennen Jeesuksen palaa fyysisesti Maahan hänen tuhatvuotinen joka päättyy tuhansia vuosia myöhemmin lopullista tuomiota. ( Lopullinen tuomio on loppuun kuolevaisen ihmisen. Jotkut ikuisesti lain Jumalan ja muut ikuisesti lain mukaan Lucifer).

 

Siitä huolimatta huomaamme, että kipu tuli hyvin vahva ja jatkuva.

Kukaan ei voi sanoa, milloin tulee paluu kirkkaudessa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen.

 

Tiedämme, että Raamatussa sukupolven aika rinnastetaan 40 vuotta, mutta 70 vuotta ja jopa 80-vuotiaiden ja myös 120 vuotta enimmäisikää elämän Genesis 6: 3

 

Tietenkin vaikeuksista huolimatta elämän ja laajuudesta kipu, Jumala voi tehdä meistä odottamaan 2068 (1948 +120 vuotta) palauttamista Herramme Jeesuksen Kristuksen.

 

Jeesus Kristus sanoi jotain hyvin tärkeää,  » Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu  » Tämä lause, joka sanoo kolme kertaa saman asian eri tavalla paljastaa tosiasia suuri ja erityinen merkitys.

 

Tämä lause on erittäin hyödyllinen myös olennaista yhdessä 24 luvun Matthew ymmärtää, mitä ajanjaksoa paluuta Herramme Jeesuksen Kristuksen.

 

Kappaleessa 24 Matteuksen Jeesuksen kerrotaan, mitä tapahtuu, kun ensimmäisen sukupolven, jonka syntymästä on lähtökohta kristinuskon(hän oli ensimmäinen) ja mitä tapahtuu viimeisen sukupolven ennen hänen paluuta. (Se on myös viimeinen). Tämä tarkoittaa, että palatessaan armonsa on valmis ja siksi kukaan pelastumme hänen rakkautensa ja siten, että voidaan tallentaa se menee läpi Act.

 

Tässä luvussa 24 Matteuksen, Jeesus profetoi tuhoaminen Jerusalemin temppelin. Ja vuonna seitsemänkymmentä tapahtui tuhoa tuon temppelin profetoi Jeesuksesta Kristuksesta.

 

Silloin voimme ymmärtää, että kun Jeesus puhuu tämän sukupolven jakeessa 34 luvun 24 Matteuksen evankeliumi

 

34 Minä sanon teille totuuden, tämä sukupolvi ei katoa, että kaikki tämä tapahtui.

 

Tämä on sukupolvi 70 ja siten tietäen, että ensimmäinen merkki lopun ajoista on toukokuu 14. päivänä 1948 paluuta Jeesuksen pitäisi olla viimeistään 13 toukokuu 2018.

 

Tietenkin yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että tämä paluu kirkkaudessa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen 2018 todennäköisesti pääsiäisen osapuolen 02 huhtikuu 2018.

 

Se ei ole mahdollista ja jopa todennäköistä, mutta kaukana tietyistä koska tulevaisuus kuuluu Jumalalle yksin.

 

Kuten jokainen voisi nähdä blogissa säännöllisesti kohdistaa jonkin aikaa, jotka näyttävät liittyvän Raamatun profetia heralding paluuta Herramme.

 

Vaikka kertaa olen kohdistettuja ei ollut tavanomaisen hän palaa kirkkauteen, ne ovat kuitenkin olleet vaikeita aikoja kirkon ja uskon.Erityisesti 2015 ilmoituksen paavi François syyskuun loppuun St. Patrickin katedraali Yhdysvalloissa. Jossa hän väitti alla ukkosen suosionosoitukset että ristiinnaulitsemisen Kristus on inhimilliset virheet.Link .

 

Tämän blogin ei ole paljastaa paluupäivä Herramme ja kuningas Jeesus Kristus vaan ymmärtää, että tämä tuotto on varmaa. Se on meidän sukupolvi. Ja se on välitön ottaen suuruuden merkit ja raamatullisen profetian suunniteltu vuoden ajan.

 

Olen vain saarnaaja, joka ilmoittaa paluuta Herran sydämessäni ja sielu.

 

Minun tavoite ei ole myydä paperia, vaikka olen kirjoittanut kaksi kirjaa Jumalasta ja ihmiskuntaa. (Ensimmäinen: Saarnaaja Kuninkaan paluu , toinen Ranskassa, Civilization ja tasavallan Drift )

 

Tavoitteenani on, että jokainen voi valmistautua Jeesuksen Kristuksen paluuta voidaan tallentaa ja on rekisteröity enää elämän kirjaan ja piakkoin pääsevän ikuisuudesta Jumalan kanssa eikä Lucifer.

 

Jos minun oletus Jeesuksen Kristuksen paluuta pääsiäisenä 02 huhtikuu 2018 on osoittautumassa päivämäärää Jumalan valitsema luomisesta maailman paluuta Jeesuksen hallitsemaan ihmiskuntaa tuhannen vuoden aikana, että me erillinen tuomiopäivän. Joten meillä on 15 kuukautta odottamaan.

 

Tämä tarkoittaa, että nämä viisitoista kuukautta on tärkein elinkuukauden aikana.

 

Kun nämä viisitoista kuukautta me tallennetaan tai tuomita.

 

 

Ne, jotka tallennetaan by LOVE

Koska lähtö Jeesuksen Kristuksen on kaksi tuhannen vuoden olemme armon tilaan.

 

Tämä tarkoittaa, että ne, jotka kastetaan, jotka ovat hyväksyneet Jeesusta pelastajana, jotka tekevät parannuksen syntien ne ovat sitoutuneet, pyytäen anteeksi Jumalalta rukouksen ja maintiennes ja henkinen yhteydessä luoja.

 

Jos ne jäävät nöyrä elämän ja huolehtiva auttaa niitä, jotka vaativat apua.

 

Joten kyllä! Ne ovat kristittyjä, ne ovat osa Jeesuksen Kristuksen kirkon ja ovat taatusti pelastumme hänen rakkautensa. Katso artikkelini tarkempi:Dare Usko Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen

 

He asuttavat maapallon aikana Millennium.

 

 

Ne, jotka tallennetaan lailla

Monet katso legioonien ovat ne, jotka elävät tavallista elämää, ei pyri tehdä vahinkoa toisille, vaan elävät tietämättömyys rakkaudesta Jeesuksen tallennetaan joidenkin (tuhanteen vuotta myöhemmin) annetulla lailla Jumala on lopullinen tuomio ja kaikki kuolleet herätetään ja arvosteli Jumalan tekojensa mukaan.

 

 

Ne, jotka tallennetaan Faith

Jotkut kristityt Tallennetut Love Jeesuksesta Kristuksesta ja uudestisynnymme! Eli joka pyysi Jumalalta ohjata elämäänsä, pitää ne poissa pahasta ja houkutus.

 

Advancing elämässä Rakkaus Jeesukseen Kristukseen ja täydellinen ja ehdoton luottamus Jumalaan, jolla on varma, korkea ja ylpeä pää kristityiksi erityisesti loppuun ajan.

 

Kaikki ne kristityt, jotka puolustavat kirkon ilman väkivaltaa, joskus henkensä uhalla ilmoittaa pian vallan rakkauden maapallolla kanssa Jeesuksen Kristuksen paluuta.

 

Kaikki ne kristityt, jotka antaa elämänsä Jeesuksen auttamalla tarvitsevia, sairaita, tarvitsevia ja ne, jotka ovat hengellisesti harhaan.

 

Kaikki ne kristityt, jotka pelastumme rakkaudesta Jeesuksen ja todistajan siunataan Jumalan ja Jeesuksen.

 

Näinä viisitoista kuukautta Lucifer saa villi ja osuma ihmiskunnan kaikin voimin.

 

Ymmärrät, että houkutus on vahva ja iso ja se on erittäin vaikea lainkaan siirtyä eteenpäin elämässä ja uskossa tyynesti.

 

Joten sinun täytyy ymmärtää, että Lucifer on kuningas illuusion ja että meidän on aina analysoitava tapahtumia ja toimia ei jätä meitä loukkuun.

 

On hyvä ymmärtää, että rakkauden vastakohta ei ole aina vihata mutta joskus rakkaus itse!

 

Päinvastainen Lain ei aina tottelemattomuutta, mutta joskus itse lainsäädäntöä.

 

Uskon vastakohta ei ole aina ateismi vaan usko itse.

 

Joten voimme helposti jättää meidät huijata jos emme varovaisia.

 

Ymmärrä, että Jumala ei ole rakkautta ilman lakia, koska ei ole laki ilman rakkautta .

 

Kuten Lucifer ei ole rakkautta itse teossa ja ei ole lakia in Love .

 

Kehotan teitä mietiskelemään periaatteelliset erot rakkauden ja Jumalan lain ja Lucifer.

 

Kun Usko mitä se voi palvella sinua ajattelu jos palvella Jumalaa palvelemaan Lucifer!

 

In Love God on käsitteet Anteeksianto, myötätunto, nöyryys ja jakamiseen.

 

Jumalan laki on käsite ymmärtämistä, jäsenyyden ja korjaus.

 

In Love Lucifer ilman lakia on käsite irstailu ja himon.

 

Laissa ilman Rakkaus Lucifer sitten käsitteet diktatuurin ja orjuuden.

 

Uskossa on muistioon antaumuksella, kiihkeys, rakkauden ja lain kunnioitus.

 

Kun usko laitetaan Jumalan palvelukseen , niin se on puhdasta onnea pystyä palvelemaan Jumalaa auttamalla meidän sisarukset ja puolustamaan kirkon ja uskomme.

 

Mutta kun että usko on otettu palvelukseen Lucifer muuttaessaan ne, jotka pitävät sitä todellista tyranneja, terroristeja, jihadisteihin ja muita pahoja olentoja.

 

Polku Jumala on kapea, sillä neulansilmän ja tämä polku kulkee ainoastaan Jeesuksen Kristuksen kautta.

 

« Minä olen tie totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän muutoin kuin minun kauttani! « 

 

Nämä sanat Jeesuksen Kristuksen ovat äärimmäisen vakavia seurauksia kaikille maailman uskonnot.

 

Kukaan ei tallenneta, jos tämä ei ole rakkautta Jeesuksen ja tämän meidän on jo sopia tulla Christian veden kastetta.

 

Meillä on viisitoista kuukautta odottamaan paluuta meidän Herramme Jeesuksen edessä pääsiäisenä 02 huhtikuu 2018.

 

Mutta Jumala yksin päättää, jona tämä paluu näin ollen ehkä myöhemmin ja ehkä jopa ennen sitä.

 

Joka tapauksessa tämä paluu on varma ja välitön, ja meidän täytyy valmistautua.

 

Valmistella, meidän on yritettävä edetä elämässä voiman kautta Hengen eikä heikkous elimistöön.

 

Pyydä rukoillen Jumalaa auttamaan meitä joka hetki elämäämme ja ohjaavat elämää askel askeleelta.

 

Pyydä Jumalaa rukouksessa antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa sielumme.

 

Me tiedämme vuonna 2017 suuri tuska maapallolla, tämä on varmaa lopusta aikoja kivun verrataan Raamatussa kipua synnytyksen ja siksi vuosittain ajan loppuun on huonompi kuin viimeinen.

 

Tiimalasi on ajan loppuun God palautti 14 toukokuu 1948 ja viimeinen kulunut aika viljaa näkevät Jeesuksen Kristuksen paluuta.

 

Rukoile päivittäin, että Jumala ei viivytä tätä paluuta, koska tuskamme ja meidän kärsimystä ei enää kasva ja valitettavasti päinvastoin ne jatkavat ja jopa täydentää!

 

Pidä liekki uskosi hyvin valaistu ja täytä öljyä sydämesi ja sielusi ylittää pimeys 2017.

 

Jos, kuten olen vahvasti sitä mieltä, että meidän Herramme Jeesuksen on tehtävä vuonna 2018 (lopussa sukupolven 70 vuotta) jälkeen 2017 ei vain huonompi kuin 2016, mutta se on kauheaa, koska se tulee olemaan kauden päivä Jumalan viha.

 

Tämä artikkeli on erittäin tärkeä, koska hypoteettisesti ilmoitettiin paluuta Maahan Herran Lords, King of Kings, Jeesuksen, ainoa Jumalan poika, aion kääntää sen kaikilla kielillä ja kehotan rakkaat veljet ja sisaret maailma kommunikoida sen kaikki yhteystiedot niin, että kaikki voivat tuntea ja valmistella sielunsa.

 

Rakkaat veljet ja sisaret Kristuksessa olet myös todistajia Jeesuksen Kristuksen ja uskon puolustajat ja kirkkomme.

 

Rukoile pelastuksen sielumme, kaikille sisarukset ja kaikille, sana evankeliumeissa ei ole koskettanut.

 

Jumala siunatkoon teitä ja ohjata elämääsi.

 

voittaja