Een datum voor de verwijdering van de KERK!

Werken aan hoofdstuk 24 van het Evangelie naar Mattheüs, ontdekte ik iets dat verdient te worden benadrukt.

trompetten

We zijn aan het einde van de tijd en elke track, elke index, moet elke informatie die moet worden onderzocht om te proberen te begrijpen hoe dit belangrijke deel van het leven van de mens zal ontvouwen « De Terugkeer van Jezus Christus »

Het analyseren van hoofdstuk 24 van het Evangelie naar Mattheüs, misschien heb ik ontdekt dat er een toets om de datum van de opname van de gemeente bij benadering kennen.

Het lijkt misschien ondenkbaar en toch …!

Volg alle deze track!

Mattheüs 24.

36 – 37-38 -39 tot 40

36 Doch van die dag en die ure weet niemand, noch de engelen der hemelen niet, ook de Zoon niet, maar de Vader alleen

37 Dit was in de dagen van Noach, zo zal ook de komst van de Zoon des mensen.

38 Want zoals in de dagen vóór de zondvloed waren ze etende en drinkende, trouwende en ten huwelijk uitgevende, tot de dag waarop Noach in de ark;

39 en zij worden verdacht niets totdat de zondvloed kwam en hen allen wegnam, zo zal ook de komst van de Zoon des mensen.

 40 Dan zullen er twee in het veld zijn: de een zal aangenomen en de ander achtergelaten

Deze verzen van het evangelie van Matteüs we al zeggen veel over de wederkomst van Jezus Christus aan zijn kerk op de dag « Periode » van de toorn van God te verwijderen en ook.

Maar als we een beetje dichter ze dat we nog niet veel zeggen.

In eerste instantie moeten we ons realiseren dat we leven in het tijdperk van de live-informatie, alleen een rivier begint te overstromen op een eiland aan de andere kant van de wereld dat de planeet onmiddellijk informatie en zelfs live video.

Vanaf de eerste dag van het jaar 2014, de cycloon Bejisa  woedde in Reunion Island, daden van terrorisme kwam in Beiroet « Libanon » flood-Brittannië en zeer lage temperaturen in de VS.

Al deze feiten en anderen hebben gemaakt krantenkoppen in alle media van de eerste dag van 2014.

Tegenwoordig is de wereld wordt direct geïnformeerd en continu, het is een realiteit.

Echter, nu al enkele jaren, tekenen en bijbelse profetieën huurmoordenaars en Aarde.

Ondanks deze verschrikkelijke en angstaanjagende hoeveelheden borden en Bijbelse profetie dagelijks vervuld, de media gewoon om de feiten summier zonder te proberen enige uitleg en zonder durven enige verwijzing naar de bijbelse profetieën!

In feite zijn de meeste van de mensen die geïnteresseerd zijn slechts kort aan de ellende die de mensen en de wereld te raken.

Degenen die in de problemen nu al moeite om te gaan met hun problemen en degenen die niet zijn getroffen om nieuws te kijken op tv. door te zeggen: « De armen hebben geen geluk te hebben! « Soms betalen aalmoezen tijdens quests goed te voelen.

En het leven gaat verder …! En informatie in een ander jacht …!

Maar we zijn aan het einde van de tijd, en toch de meeste mensen weigeren hun ogen te openen en zelfs onbewust ze weigeren te begrijpen wat er gebeurt.

Omdat het ontkennen van de werkelijkheid, het leven op de korte termijn is eenvoudiger en gemakkelijker.

Naar het voorbeeld van de struisvogel die zijn kop in het zand begraaft het gevaar en ook het voorbeeld van de passagiers en het personeel van de Costa schip dat wanneer de boot raakte de rots begon om rustig liggen in het niet te zien water, maar de mensen die weigerden te geloven dat de boot zou zinken.

video’s tonen mensen na het ongeval blijven hun bezigheden en barmannen opslag van flessen in de bar in plaats van haasten alles sneller in de reddingsboten te gaan!

terug naar hoofdstuk 24 van het Evangelie naar Mattheüs,

We weten dat Jezus Christus zei tegen de apostelen in hoofdstuk 24 van het evangelie van Matteüs in vers 37 het was in de dagen van Noach, zo zal ook de komst van de Zoon des mensen

Noach in Genesis :

Noach

 http://www.info-bible.org/lsg/01.Genese.html

Na het lezen van dit vers, we begrijpen dat wat er met Noach, zo zal aankomen op dezelfde manier om het einde der tijden,

Laten we eens kijken hoe we het verhaal van Noach kan interpreteren en aan te passen aan het einde der tijden.

Noach bouwde de ark, en hij en zijn familie werden gered.

Alle andere wezens op aarde verdronken.

Maar Noach heeft de ark niet bouwen in een dag, het duurde enige tijd, en het is in de algemene onverschilligheid van de mensen die hij werkte.

De mensen van die tijd systematisch geweigerd om alle dat stoorde gewoonten geloven zoals we kunnen zien in deze verzen 38 en 39.

38 Want zoals in de dagen vóór de zondvloed waren ze etende en drinkende, trouwende en ten huwelijk uitgevende, tot de dag waarop Noach in de ark;

39 en zij worden verdacht niets totdat de zondvloed kwam en hen allen wegnam, zo zal ook de komst van de Zoon des mensen.

Tegenwoordig is het het zelfde verhaal en zal daarom herhalen!

Dan is de opname van de gemeente, met vrijwel directe informatie van onze tijd kan zelfs live uitgezonden op televisie.

Maar de meeste mensen geloven het niet!

Special effects, commercials en zelfs ontvoeringen door buitenaardsen zullen zeker verklaringen gebruikt door de meeste van de mensen op aarde.

Misschien zullen zij zeggen: « De armen hebben geen geluk gehad!  »

De verwijdering zal plotselinge en de media zullen enkel vaststellen van het feit van de verdwijning van vele mensen.

De Opname van de Kerk zal zeker in de media sneak met ketterij en een vleugje ironie worden besproken, omdat de moeilijkheden van de aarde en de mensen in het begin van dit jaar nog belangrijker zal zijn.

Het ergste kan beginnen, zelfs in deze tijd van de ontvoering.

Nu kijken naar wat we hebben gevonden Genesis hoofdstuk 7 vers 10

« Zeven dagen zijn verstreken tussen het moment waarop Noach in de ark ging, en de zondvloed van regen kwam. »

7.10

 Zeven dagen later, het water van de zondvloed op de aarde waren.

Dus we kunnen begrijpen dat er zeker een week zal worden tussen de opname van de gemeente en het begin van de dag van Gods toorn.

7.12

 De regen viel op de aarde veertig dagen en veertig nachten.

Met vers 12 van hetzelfde hoofdstuk we begrijpen ook dat de dag van de toorn van God zou kunnen duren veertig dagen

7.24 

De wateren hadden de overhand op de aarde, honderd en vijftig dagen. 

en 7.24 bovenstaande vers begrijpen we dat  de pauze zal gaan komen na  vijftig dagen van calamiteiten!

Onderstaande verzen zijn zeer belangrijk omdat ze licht werpen op de fysieke terugkeer van Jezus Christus op de Olijfberg

We leren dat Noach in de ark de zeventiende dag van de tweede maand van het jaar en het kwam een ​​jaar en tien dagen later

7.11

 Het zeshonderdste jaar des levens van Noach, in de tweede maand, de zeventiende dag van de maand, op die dag zijn alle fonteinen des groten afgronds barsten uit, en de sluizen des hemels geopend.

 8.13

 Het jaar 601, de eerste maand, de eerste dag van de maand, dat de wateren droogden van boven de aarde. Noach het deksel van de ark, en zag, en ziet, de oppervlakte van de grond was droog.

8.14

 De tweede maand, op de zevenentwintigste dag van de maand, was de aarde opgedroogd.

8.15

 En God sprak tot Noach, zeggende:

8.16

 Kom uit de ark, gij, en uw huisvrouw, en uw zoon, en uw zoon met vrouwen die je.

 Dus wat is het gebruik van deze gegevens van de data in het ontstaan ​​voor het begrijpen van de gebeurtenissen van de zondvloed?

Toch weten we dat God doet niets zonder reden.

Weten:

– Wat is de zeventiende dag van de tweede maand van het jaar, dat Noach in de ark

– Wat is de zeventiende dag van de zevende maand kwam de ark tot rust op de berg

– Of het is de eerste dag van de eerste maand van het volgende jaar dat Noach opende de ark

– Wat het eindelijk kwam uit op de zevenentwintigste dag van de tweede maand

De gegevens lijken niet erg nuttig voor het begrijpen van de zondvloed in Genesis!

Maar deze informatie data nemen al hun zintuigen en hun toepassingen aan het einde van de tijd, omdat Jezus Christus zei in Mattheüs hoofdstuk 24 vers 37

Dit was in de dagen van Noach, zo zal ook de komst van de Zoon des mensen.

Dus we kunnen optioneel:

– Dat het hemelse Jeruzalem dreigt te ontstaan ​​op de zeventiende dag van de zevende maand,

– Dat de fysieke terugkeer van Jezus Christus op de Olijfberg waarschijnlijk de eerste dag van de eerste maand zal zijn, op de dag dat Noach opende de Ark

– Dat de kerk uit het hemelse Jeruzalem, waarschijnlijk de zevenentwintigste dag van de tweede maand

http://topchretien.jesus.net/topbible/view/bible/&livre=00066&chapitre=21&version=00001

Het is interessant om te zien dat ik heb ligt de terugkeer van Jezus Christus voor het feest van trompetten tussen 14 en 15 september 2015

Link naar artikel op de onderkant van de pagina.

De eerste dag van de eerste maand van het nieuwe jaar in de Joodse kalender is Rosj Hasjana is ook bekend als het Feest van de Trompetten, die moet tussen 14 en 15 september 2015

Dit zou de fysieke terugkeer van Jezus Christus op de Olijfberg zijn.

Ook de uitvoering van andere data, zien we dat de kerk uit het hemelse Jeruzalem tot 27 ste dag van de tweede maand dus dat is tussen 12 en 13 oktober 2015.

Maar wat is echt interessant is om te begrijpen dat als Noach in de ark ging een jaar eerder;

Dit suggereert dat de opname van de gemeente kunnen worden gehouden tussen 11 en 13 oktober 2014  tot dusver dit jaar.

Vanaf oktober 2014 voor een paar weken op de wereld kon glijden in een vorm van chaos als gevolg van rampen. Bekend als de « dag des toorns »

Ark van Noach landde op de bergen op de zeventiende dag van de zevende maand.

Voor zes maanden Noach en zijn familie zeilde op de wateren.

We begrijpen ook dat de kerk verwijderd blijven in het hemelse Jeruzalem in de hemel aan het huwelijk van het lam voor zes maanden voordat hij op de Olijfberg om te rusten de 17 wonen ste  dag van de zevende maand, dus tussen 11 en 13 april 2015 

Natuurlijk moet ik mezelf herhalen , « Ik ben geen profeet » en ik toevallig verkeerd.

Echter, deze zijn verontrustend en het zou goed zijn als iedereen bereidt zich voor gebed voor deze moeilijke tijden « de dag van de toorn van God » die voor ons liggen en we zien het begin afgelopen jaren huurmoordenaars en Aarde exponentieel.

We weten, want de pijn is exponentieel, dat 2014 moeilijker en slechter dan 2013 zal zijn.

Moeilijkheden zijn begonnen op de eerste dag van het jaar en ze zullen niet stoppen totdat de meeste terugkeer van Jezus Christus op de Olijfberg.

Ondertussen onze paus « Francis zei Peter II de Romeinse » , zegt dat de hel niet bestaat, dat Adam en Eva niet bestond, en dat alle religies waar zijn!

http://resistanceauthentique.wordpress.com/2014/01/03/lenfer-nexiste-pas-et-adam-et-eve-sont-pas-reels-revendique-le-pape-francis-le-pape-francois-attire-trois-fois-plus-de-fideles-que-son-predecesseur/

Waar is de Wereld!

Ik weet niet of ik het goed heb.

Maar als dit het geval is, dan is de opname van de gemeente kon worden gehouden rond 12 oktober 2014 ,

De dag van Gods toorn beginnen na de opname van de gemeente voor een periode van 40 dagen

En de terugkeer van Jezus Christus op de Olijfberg plaatsvinden tussen14 en 15 september 2015 ,

Ik weet een ding zeker is dat : « Als Jezus Christus niet aanstaande we zijn echt slecht en zelfs zeer slecht! « Omdat de wereld wordt steeds erger!

Ik nodig je uit, mijn geliefde broeders en zusters in Christus Jezus om te mediteren over deze verzen van hoofdstuk 18 van het Evangelie volgens Lucas

http://topchretien.jesus.net/topbible/view/   

18:07
En God niet Zijn eigen uitverkorenen, die tot Hem roepen, dag en nacht, en hij lankmoedig is over hen wreken?

18:08

Ik zeg u, hij zal ze spoedig wreken. En wanneer de Zoon des mensen komt, zal Hij ook geloof vinden op de aarde?

18:09

Hij sprak deze gelijkenis tot sommigen, die van zichzelf vertrouwden, dat zij rechtvaardig waren en al de anderen verachtten:

18:10

Twee mensen gingen op in den tempel om te bidden, een was een Farizeeër en de ander een tollenaar.

 06:11

De Farizeeër stond en bad dit bij zichzelf: O God, ik dank U dat ik niet ben gelijk de andere mensen, rovers, onrechtvaardigen, echtbrekers, of ook als deze tollenaar;

18:12

Ik vast tweemaal per week, ik geef tienden van alles wat ik krijg.

06:13

De tollenaar stond van verre en wilde zelfs niet zijn ogen opheffen naar de hemel, maar sloeg op zijn borst, zeggende: O God, wees mij zondaar.

 06:14

Ik zeg u: Deze ging af gerechtvaardigd in zijn huis in plaats van andersom. Want wie verheft zal zich vernederd worden, en wie zichzelf vernedert, zal verhoogd worden.

18:15

Ze werden ook brengen kleine kinderen, dat hij moet aanraken. Maar toen de discipelen, dat ziende, bestraften zij degenen die hen bracht.

 06:16

En Jezus riep hen en zeide: Laat de kinderkens, en verhindert ze niet, want het koninkrijk van God behoort tot zoals deze.

 06:17

Ik zeg u, wie niet het koninkrijk van God als een klein kind te ontvangen nooit zal invoeren.

Video: Visions of Hell

Ik nodig u uit om deze artikelen te lezen:

DE TERUGKEER VAN JEZUS CHRISTUS IS DE 14 of 15 september 2015!Tijdens het feest van TRUMPETS

De dieren van REVELATIE GEÏDENTIFICEERD!

VROLIJKE KERSTMIS 2013 en al mijn beste wensen voor 2014 WACHTEN OP DE OPNAME VAN DE KERK

2014 – DE KERK stervende, GELUKKIG JEZUS CHRISTUS COMING SOON!

ALS DE LIEFDE VAN GOD EN velen komen tot Jezus Christus om gered te worden

BERICHT AAN DE JEUGD OP DE TERUGKEER VAN JEZUS CHRISTUS

HOOP LEIDT NAAR DE TERUGKEER VAN JEZUS CHRISTUS  noodtoestand

Humanisme is geen christen waarde

DERDE GEHEIM VAN FATIMA de terugkeer van Jezus Christus op aarde

Waarheden!

JEZUS CHRISTUS IS DE DEUR VAN DE KERK VAN JEZUS CHRISTUS

Durf geloof in God en Jezus Christus 

Mijn geliefde broeders en zusters in Jezus Christus zijn we geloof ik in het laatste stuk voor de opname van de gemeente en de terugkeer van Jezus Christus, tot duizend jaar regeren.

Dit jaar 2014 zal moeilijk en zelfs heel moeilijk zijn, maar we weten dat de gezegende dag van de terugkeer van onze Heer is zeer nabij.

Laat ons werken aan de heerlijkheid van Jezus Christus in de verkondiging van het goede nieuws van zijn spoedige terugkeer.

Bidden en bidden opnieuw en opnieuw en blijven in de gemeenschap met God op elk moment, zodat het kwaad niet te houden op ons en dat we kunnen van verleiding worden geleverd.

Jezus Christus houdt van ons en dat is om ons te redden, dat is het.

Amen

Victor

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :