LAAT ME KOM NAAR DE KLEINE KINDEREN!

Veel van onze broeders en zusters zijn verhoor dat we hebben om de onmiddellijke terugkeer van onze Heer Jezus Christus wacht, de Koning der koningen, de enige zoon van God, die al snel terug naar zijn duizendjarig rijk op aarde, tot de dag des oordeels.

Het lijkt belangrijk om te hervatten en te verdiepen in dit document een reactie die ik maakte een reactie op het artikel: de terugkeer van Jezus Christus op mei 14 OF 15 september 2015! TIJDENS DE Bazuinenfeest

god-de-vader-kind-jezus-en-duif-copie-1

Er zijn twee dingen zeker dat ik begreep door het analyseren van de tekenen en profetieën van de eindtijd.

De Eerste:

We zijn eigenlijk heel dicht bij de wederkomst van onze Heer Jezus Christus, uiteraard rekening houdend met dat Jezus zei dat alleen God de Vader weet de dag en het uur van de terugkeer.

Tweede:

We begrijpen niet de tekenen en profetieën van de eindtijd, dat door te kijken naar het verleden.

 

Als, zoals ik denk en schreef in de blog dat het einde der tijden is begonnen 14 mei 1948 met de oprichting van de staat Israël, het is want het is uit deze periode dat de tekenen en Bijbelse profetie voorbode achterkant van Jezus Christus begon te komen met toenemende frequentie en kracht.

 

Op dezelfde manier is het sinds 29 september 2008 met de beurskrach op Wall Street, die hebben gezien ontwikkelen wereldwijde ruïne, rampen buitenmaatse, conflicten en oorlogen in de wereld, het bloedbad van de christenen, vernietiging van kerken en de laatste oorlog van het einde der tijden is begonnen in Syrië in maart 2012 met de komst van versterkingen van buiten islamitische extremisten toetreden tot de gelederen slingeraars.

 

Dit is een oorlog die zal duren 42 maanden en dat Jezus Christus zal stoppen op zijn terugkeer (dient te worden opgemerkt dat voorafgaand aan die van maart 2012 de gebeurtenissen in Syrië waren een intern conflict)

 

Sinds 2008 hebben we een zeer aanzienlijke toename van de kracht en de frequentie van alle bijbelse pijn geprofeteerd hebben gezien. Dat zijn feiten.

 

Zodat God door het woord van Jezus Christus vertelt ons niet op voorhand de dag of het uur, maar stelt ons in staat te benaderen begrijpen van de resultaten die met tekenen en profetieën.

 

Dus we kunnen begrijpen en zien dat zeven jaar tussen september 2008 september 2015 (twee keer drie en een half).

 

De eerste drie en een half was wel heel moeilijk, maar de tweede helft veel moeilijker. Dit zijn concrete feiten die in de Bijbel werden voorspeld.

 

En het jaar is nog niet voorbij!

 

Wij vinden dat de wereldwijde conflict begon in Syrië, het wordt steeds sterker elke dag dat de media praat niet veel ten tijde van de Golfoorlog.

 

Alle borden en bijbelse profetieën over de terugkeer van Jezus Christus wordt gemaakt. Ontbreekt alleen de gebeurtenissen die direct gerelateerd zijn aan zijn terugkeer.

 

1. Verwijdering van de kerk.

2. De dag van de toorn van God.

 

 

Hoewel het verwijderen van de kerk kan worden uitgevoerd op elk moment, ik ben ervan overtuigd dat God zal wachten tot het laatste moment, zodat de meerderheid kan worden opgeslagen.

 

Als de dag van de toorn van God, ik ben ervan overtuigd dat zal plaatsvinden vlak voor de wederkomst van Jezus Christus.

 

Merk op dat sommige niet-bijbelse profetieën spreken over drie dagen van duisternis.

 

Het zou drie dagen vóór de wederkomst van Jezus Christus.

 

Zoals voor de ontvoering, moet het gebeuren op de dag van de toorn van God.

 

Als ik het goed, en de terugkeer van onze Heer Jezus Christus vindt plaats tussen 14 en 15 september 2015 en van harte hoop ik uit de grond van mijn ziel, dan de dagen van september 2015 moet voorafgaan zijn de meest bijzondere van de menselijke geschiedenis.

 

Ik zei dat onze broeder Claude IGNERSKI  »  HIER  « schreef in zijn boeken over het einde der tijden, die ik adviseren om dat de opname van de gemeente zou kunnen gebeuren in september 2015 en de terugkeer van Jezus Christus in 2021 .

 

Hij kan goed en ik verkeerd zijn!

 

Maar we het eens over het feit dat 2015 een bijzonder jaar en hard aan het einde van de tijd moet zijn.

 

Toch wil ik de weerspiegeling van elk feit te brengen dat de Bijbel zegt dat de pijn wederkomst van Jezus Christus zijn als de pijn van de bevalling en dus meer tijd verstrijkt en de pijn is scherp om ondraaglijk te bereiken!

Alle moeders zal getuigen!

 

We zijn momenteel getuige van bloedbaden grote christelijke schalen.

 

Het bloed der heiligen al stroomt vrij !!!

 

Kijk naar de afgelopen zeven jaar sinds 2008 in ons lijden van een zeer hoog niveau hebben bereikt, stel zeven jaar met een stijging van de constante stroom van pijn en dan zult u begrijpen dat we intens moeten bidden voor de terugkeer van onze Heer worden gedaan snel.

 

Ik nodig u uit om mijn nieuwste artikelen waaronder gelezen: 2015 de komst van Jezus Christus Koning van de Wereld.

Link: https://victorpicarra.wordpress.com/2015/01/10/2015-la-venue-du-roi-du-monde-jesus-christ/

 

God in zijn oneindige barmhartigheid helpt en beschermt allen die tot hem komen met liefde, nederigheid en oprechtheid.

 

Echter, veel mensen die lijden en leven het einde der tijden in nood ramp, de pijn van het leven, geweld, oorlog, armoede, en wie de steek gelaten voelen door God.

 

We moeten begrijpen dat we allemaal leven individuele tests van het geloof en het begin van Gods toorn.

 

Dank de Heer voor al zijn bezittingen feiten en alle genaden verleent hij ons door ons te redden van zijn toorn.

 

Bid en vraag God om vergeving voor al onze zonden, onze fouten, onze fouten en onze slechte daden.

 

Bid ook voor al diegenen die ver van God en in het bijzonder voor de goede moslims, gul die helaas zijn misleid door de valse profeet Mohammed!

valse profeet-illuminati

 

We zien dat de islam is een aberratie die liefde belijdt met de wapens in de hand.

 

Ach, die wij noemen « goede moslims » die zichzelf weg van radicale islamisten veroordelen nog in de hel, voor het denken te dienen en te bidden, ze bidden en onbewust dienen Lucifer.

Laten we niet vergeten om te begrijpen,

 

De Bijbel leert ons dat God de mens schiep en daarna creëerde hij man en vrouw in de eerste generatie deel van deze kleine ontluikende mensheid zich tegen zijn schepper. (Kaïn zijn broer Abel gedood).

 

 

Later God onder de mensen koos voor een gezin, de vader van Henoch « Methuselah » wiens afstamming Noach gewonnen had. Het is dat God redde Noach de Zondvloed De mensheid. Merk op dat dit de mensheid die de zondvloed overleefde werd teruggebracht tot acht « eenvoudige familie van Noach! »

 

 

Deze familie van Noach, herbevolkt de wereld, toen kwam zijn ‘Abraham’ nakomelingen van twee vrouwen die Isaak en Ismael gewon.

 

Deze twee halfbroers werd eeuwige vijanden.

 

Eén, Isaac gewon het Hebreeuwse volk werd na verloop van tijd het Joodse volk van Israël « het volk van God ‘  de Ander, Ismael, en gewon een volk God wilde veel en verspreidde zich al de landen van het Midden-Oosten rond de Middellandse Zee.

 

Het zijn deze mensen die « Mohammed » die zei dat hij werd bezocht door de aartsengel Gabriël, die de Koran dicteerde gewon.

 

Mohammed, die een krijger chief opgelegd door list was en dwingen een nieuwe religie de islam.

 

 

De islam is  »  de all in one «  Religie, cultuur, maatschappij, wetgeving, justitie en overheid.

 

De arme moslims zijn misleid door deze bedrieger Mahomet die beweerde dat de aartsengel Gabriël dicteerde de Koran.

 

Namens de Koran en Allah radicale islamisten verbranden kerken, doden christenen en vernietig de musea, terwijl moslims zeggen wereldverbeteraars binnenvallen de wereld opleggen van hun wetten en gewoonten.

 

De Koran is een boek anti die vervormt en regelt gen zonder de Bijbel te gaan zitten gezag van Mohammed over de volkeren hij veroverd door de zogenaamde woord « Allah », sluw en met geweld.

 

De keuze was eenvoudig degenen die wilden leven nemen de Koran als heilig boek, voor anderen was het de dood.

 

Natuurlijk degenen die de dood koos werd de minderheid die ingestemd met de Koran en Mohammed dienen.

 

Deze mensen afstammeling van Ismaël werd als God had gezegd, zo talrijk als de sterren van de hemel.

Maar denken dat hij werd verlaten door de God van Abraham , ging hij weg en creëerde dankzij  Mohammed een nieuwe religie van zijn eigen .Hij bestendigd waardoor de voorouderlijke jaloezie altijd op zoek naar ruzie met de nakomelingen van Isaak.

 

Mohammed vond er een manier om de mensen te verenigen door een nieuwe religie « ISLAM. »

 

Maar de islam is een aberratie en Mohammed is een valse profeet, zelfs als er een miljard mensen op aarde anders beweren.

 

Waarheid is in de Bijbel .

 

In de eerste zullen we leren dat God zelf gematerialiseerd door een brandende struik sprak tot Mozes, in persoon te vragen voor zijn volk uit Egypte.

 

Het Joodse volk is het volk van God.  

Het staat buiten kijf!

 

Ook onbetwistbaar is het feit dat Jezus Christus de Messias van het Joodse volk in de Schriften aangekondigd, maar de Joden worden geweigerd!

 

 Ze gekruisigd de Zoon van God!

 

De zoon van God, Jezus Christus, door de liefde toch een kans gaf om alle mensen (joden en anderen) om het koninkrijk van de hemel binnengaan. Niet door verdienste, maar door zijn liefde!

 

Het is Jezus Christus die de Kerk, die moet samenbrengen al degenen die wensen om gered te worden en bereiken het eeuwige leven in het koninkrijk van de hemel gemaakt.

 

Alvorens terug te keren dicht bij God de Vader, zei Jezus Christus (Johannes 15: 26)  « Ik zal u een andere Trooster, de Heilige Geest » 

 

De Heilige Geest van God komt over elk wezen die door de doop gekozen om een ​​deel van de Kerk van Jezus Christus te zijn.

   

Geen profeet van God is in de Bijbel genoemd om een ​​religie te creëren.

 

De rol van een profeet van God is niet, maar om aan te kondigen om te bereiken, en Mohammed heeft niet aangekondigd, maar volbracht!    

 

MOHAMMED IS MOGELIJK NIET EEN PROFEET !!!

 

De enige twee religies van God zijn de joodse en christelijke godsdiensten.

Beide godsdiensten werden door God geschapen voor de eerste en enige zoon Jezus Christus naar de tweede!

 

De valse profeet Mohammed tekende die geïnteresseerd zijn in de Bijbel en veranderde wat was het niet handig om het voorbeeld van Jezus Christus, die was het herkent als een profeet en niet de zoon van God!

 

Ook herinneren dat in Daniël 9 vers 26 wordt gezegd:  En na die twee en zestig weken zal de Messias uitgeroeid worden, en er zal geen opvolger te zijn. Het volk van een vorst die komen zal, zal de stad en het heiligdom verderven, en Uiteindelijk zal als een vloed komen; hij werd gearresteerd, dat de verwoesting zal duren tot het einde van de oorlog. 

 

Jezus inderdaad de Messias verwacht, hoewel het werd ontkend door het volk van God « de Joden »!

  

 En hij heeft geen opvolger!

 

Dus Mohammed kon nooit aanspraak op goddelijke missie om een ​​nieuwe religie te creëren.

 

Er zijn twee mogelijkheden om de Koran, of het werd vanuit het niets geschreven door Mohammed met of zonder samenspanning of de Koran was eigenlijk gedicteerd, maar in dit geval was het niet door de aartsengel Gabriël, maar Lucifer niemand.

 

Het verschil tussen de leer van Jezus Christus en Lucifer is enorm, zelfs als de instructie bevat dezelfde ingrediënten.

Want Jezus Christus, 

Er is geen wet zonder liefde of liefde zonder wet

Lucifer,

Hij heeft geen liefde in de wet of de wet in Love

Zoals je kunt zien is dit niet hetzelfde!

 

Moslims zijn de ongelukkige slachtoffers van de valse profeet Mohammed als ze zijn ook slachtoffer van Stockholm Syndrome.

 

Lees het blog artikel:

MOSLIMS zijn het slachtoffer van Stockholm Syndrome

https://victorpicarra.wordpress.com/2012/09/06/les-musulmans-sont-victimes-du-syndrome-de-stockholm/

 

Zij zullen hun erg moeilijk om de islam te verlaten om Jezus Christus te komen. Zien wat opwinding krijgen de moslims, vooral de fundamentalisten als kritiek op de Koran of Mohammed.

 

Ik alle moslims herinneren vers 14 van hoofdstuk 19 van het evangelie van Matteüs:

 

En Jezus zeide: Laat de kinderkens, en verhindert hen niet tot Mij komen; voor het Koninkrijk der hemelen behoort tot zoals deze 

 

Dus als we zien islamitische kinderen, vrouwen en mannen gebruikt als menselijke bommen kunnen we alleen maar betreuren dat fanatieke, bloeddorstige islamisten gedwongen indoctrinatie door die ongelukkige criminelen zelfmoorden leidt hen rechtstreeks naar de hel!

 

Om alle moslims kan ik alleen maar zeggen, komen velen tot Jezus Christus als je wilt om gered te worden. Deze bestaan ​​loopt ten einde en Jezus Christus reikt uit naar jou.

 

GRIJP DE ULTIEME GELUK!

 

Binnenkort Jezus Christus zal terugkeren, dus in eerste instantie het zal redden door de ontvoering van zijn trouwe kerk, dan net na de ontvoering en net voor zijn terugkeer, zal de toorn van God met kracht en macht over de aarde en de herfst op de hele mensheid.

 

Tot die dag terug in de heerlijkheid van onzen Heere Jezus Christus, als gehoopt door alle christenen tweeduizend jaar, we absoluut moeten blijven leven met nederigheid, waardigheid en trots op dat een christen.

 

We moeten doorgaan met onze verantwoordelijkheden te voldoen en dus eren de maandelijkse aflossingen van al onze schulden en ons dagelijks leven in vrede en liefde door het helpen van mensen die onze hulp te zoeken.

 

We moeten dagelijks bidden tot God om ons te helpen, ons te beschermen en ons te beschermen tegen verleiding.

 

We weten al dat dit jaar zal moeilijk blijven, maar dat is heel goed nieuws zo snel te transformeren ons leven.

 

Laten we houden de vlam van ons geloof, hebben volledig vertrouwen is absoluut in Jezus Christus. Hij beloofde te komen en ons te redden tot het einde der tijden en zal hij zijn belofte te houden.

 

Rechtzetten haar bestaan, de doop, berouw, vergeving, gebeden, kiest u Jezus Christus als redder, is wat zal ons toelaten om gered te worden en om een ​​deel van de kerk van onze Heer Jezus Christus, die binnenkort zal verwijderen .

 

Jezus Christus komt spoedig en het is misschien voor de maand september of oktober 2015.

 

Al mijn artikelen

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/   

 

God zegene u mijn geliefde broeders en zusters en helpt u in afwachting van de terugkeer naar de aarde van onze Heer Jezus Christus, om de juiste weg te vervolgen in je leven en nooit opgeven.

Ik nodig u uit om deze video te bekijken ontnuchtering op onze generatie.

https://www.youtube.com/watch?v=EswuNaHWrO0#t=227

Vrede, Liefde en vreugden in de harten en huizen met de verwachting van de gezegende dag van de opname van de gemeente en het rendement op de Olijfberg onze Heer en Koning Jezus Christus, de enige zoon van God, zijn duizendjarige regering tot de dag des oordeels.

 

Victor

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s


%d blogueurs aiment cette page :