Kirja – Saarnaaja Kuninkaan paluu

I portugali

Rakkaat omaisuutta blogin lukijat.

 

Minulla on ilo ilmoittaa julkaisun kirjani, jonka nimi on sama kuin blogi « saarnaaja Kuninkaan paluu »

Voit jo tilata sen toimittaja « Edilivre » ennen kuin on kirjakaupoissa

Esitelmän nimi: « Saarnaaja Kuninkaan paluu »
Editions Edilivre – APARIS

175 Boulevard Anatole France

Bat, 2. kerros

93200 Saint Denis

Puh: 01 41 62 14 40 / Faksi: 01 41 62 14 50
Internet Yhteystiedot: http://www.edilivre.com/contacts

kansi

 

Kristinusko yhteiskunnassamme on laiminlyöty, hylättyjä ja uhrataan etuja humanismin, joiden nimissä me huomaamme, että olemme vähitellen « poistetaan » ja että kirkkomme puretaan. Löydämme samat poikkeuksellisen Islamin nousun maailmanlaajuisesti.

 

Jos olet lukenut minun blogikirjoituksia, tiedät, että tämä on enne vahvoja merkkejä välittömästä meidän Herramme ja Kuningas Jeesus Kristus.

 

Jotta mahdollisimman moni voisi pelastua, meidän kaikkien on tehtävä kaikkemme, jotta maailma tietää ja ymmärtää, että Jeesus Kristus on kuningas maailman ja hän on takaisin aikaista arvioida ihmisten ja kansojen.

 

Siksi olen luonut tämän blogin ja kiitos lämpimästi vierailemaan ja lukea minun artikkeleita.

 

Blogi on nyt käynyt noin 500 kertaa päivässä. Tätä voitaisiin pitää todellinen menestys.

 

Mutta se ei riitä kertomaan maailmalle paluuta Kuningas Jeesuksen Kristuksen ja niin päätin kirjoittaa kirjan niin, että eniten ei Internetin käyttäminen on ilmoitettu ja että jokainen voi päättää hänen sielunsa ja omatunto polku hän haluaa seurata.

 

Meidän tumma yhteiskunnassa, uskomme on todistettu ja monet tuntevat Jumalan hylkäämäksi, mutta vakuutan teille, se ei ole.

 

Jumala ei koskaan hylännyt meidät, hän rakastaa meitä tarpeeksi sallinut hänen poikansa, joka on puhdasta rakkautta, tuli maailmaan ja siellä on väärin, loukkasi, ruoskitti ja lopulta kamala kärsimykset ristiinnaulittavaksi ja naulittiin keskityksestä kuoleman pelastaa meidät.

 

Mutta valitettavasti olemme tulvii vääriä oppeja, vääriä profeettoja ja vääriä jumalia, jotka häiritsevät meidän visio Jumalan ja meidät ottaa harha polkuja.

 

Joten halusin tuoda kirjani lukijoille lukemattomia todisteita Jumalan olemassaolosta ja hänen poikansa Jeesuksen Kristuksen. Tämä on niin, että kaikki ovat « uskovaisia ​​mutta sachants ».

 

Oma kirja osoittaa, että se on Jumala, joka loi maailmankaikkeuden ja kaiken siinä. Se myös osoittaa Jeesuksen Kristuksen jumalallisuudesta ja hänen välitöntä paluuta Maahan.

 

Vaikka ei kirjaa historian tai tieteen, hän selittää miehen matka sen perustamisesta lähtien sen palata Eedenin puutarha valtakunnassa Jeesuksen Kristuksen ja Hangon tulevaisuudesta mies jälkeen vallan Jeesuksen Kristuksen.

 

Se määrittelee myös profetiat lopun ajoista ja mahdollistaa tietää enintään meidän odotus paluuta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen.

 

On tärkeää ja jopa välttämätöntä pitää taukoa elämässä arvioida, mitä on tärkeää ja välttämätöntä elämän. Tätä minä sinut tehdä tämän lukemalla kirjani.

 

Jeesus Kristus on tulossa takaisin pian arvioida ihmisten ja kansojen, se on varmaa, mutta aiemmin hyvin vaikea päivät ovat vielä lyödä maapallon ja ihmiskunnan. Lukea kirjaa voi valmistaa sinua kohtaamaan näinä vaikeina aikoina, että meillä on vielä ylitettävä.

 

Korjaukset Aidat voit vahvistaa, että kaikki meidän ongelmat kasvavat jatkuvasti useita vuosia. Mutta olemme selitys ja on kirja.

 

Kehotan teitä paitsi lukea kirjani, mutta myös tehdä tiettäväksi jotta useammat voivat lukea sen ja ymmärtää, että totuus ei ole jokapäiväistä todellisuutta selitimme meidän ateistinen yhteiskunta.

 

Olkaamme kaikki olla sotilaita Jeesuksen Kristuksen, se on meidän kristillinen velvollisuutemme ja työskentelevät kiihkeästi julkistaa hyvää sana « Jeesus Kristus on tulossa takaisin pian »

 

Kaikki voidaan säästää, jos he tulevat Kristuksen kasteen ja parannuksen.

 

Sen pitäisi saada meidät kohdattava tosiasiat ja ymmärtää, että elämme maailmassa useita vuosia aikaa kovaa yksilöinä.

 

Nämä ovat päivittäin harjoituksissa ja luonnonkatastrofit, kuten ylisuuria Rankkasateet, tulvat, myrskyt, katastrofit, maanjäristykset, hurrikaanit, pyörremyrskyt, tulipalot, tulivuorenpurkaukset.

 

Mutta se on myös joka vuosi useita vuosia ilman mitään tunnettuja kuolemaa miljoonaa kohti, koska kalat, linnut, karja ja luonnonvaraisten eläinten ympäri planeettaa.

 

Ne ovat myös sodat ja hirveää ääniä maailmansodan, väkivalta, menetys arvojen ja moraalin.

 

Ja se on myös raju radikalismia ja islamilaisten ääriliikkeiden jonka fanaatikot tappoivat jäsenet kristittyjen ja sitoutua häpäiseminen, ilkivalta, tuhopoltot ja tuhoaminen kirkkoja.

 

Puhumattakaan vähentynyt merkittävästi katolisen kirkon pappien.

 

Kaikki nämä pahuuden meidän on lisättävä maailmanlaajuista tuhoa, joka on ratkaistu maailmasta vuodesta pörssiromahdus 29 syyskuu 2008, mikä aiheuttaa nälänhätää ja kurjuutta kaikkialla, vaikutus on sitäkin tärkeämpää, koska maailman väestö kasvoi kaksi ja puoli miljardia asukasta vuonna 1950 yli seitsemän miljardia 2012, 63 vuotta vain.

 

Jopa Vatikaani joka oli Pyhän istuimen katolisen kirkon on tullut haiseva paikka, jossa Jeesus Kristus on tullut yksinkertainen lisävaruste tai pala Vatikaanin museo.

 

Kaikki tämä on selitetty kirjassa.

 

Kaikki, jotka tuntevat minut, tietävät, että minä koskaan anna periksi koska ei vuori on ylitsepääsemättömiä ja haluan jatkaa toimintaa ilmoittaa niin monia hyviä uutisia lähiaikoina Kuninkaan paluu Jeesuksen Kristuksen.

 

Niille, jotka haluavat tietää kuka minä olen:

 

Tässä lyhyesti pieni osa minun elämäkerta.

 

Poika Portugalin sähköasentaja muutti Ranskaan vuonna 1957, Vartuin katolinen koulutus, katekismus, ehtoollinen ja JOC (Young Christian työntekijät).

 

Tämä opetus on tehnyt minusta kristitty mies standardi.

 

Olen aina yrittänyt sekä pystyin elää terveellistä elämää Jumalan rakkautta ja kunnioitusta sen lakien (ilman pyhimys!)

 

Täytyy sanoa, että lapsuudestani lähtien Jumala on aina ollut osa elämääni.Hän on uskottu, ystävä, neuvonantaja ja välttämätön tuki jokapäiväisessä elämässä.

 

Aikana hyvin pitkä osa elämääni olen ollut erittäin vaikea ja monimutkainen työ ja Jumala teki monia ihmeitä pitää minut hengissä tässä vaarallinen ura.

 

Joten minulla ei ole salaisuuksia Jumalalta ja minulla on täydellinen ja ehdoton luottamus häneen.

 

Jumala osoittaa rakkautensa minua jatkuvasti ja antaa minulle hänen apuaan jokapäiväisessä elämässä. Vakuutan teille, että se on puhdasta iloa tuntea rakastettu ja auttoi Jumala.

 

Joten haluan olla siellä myös Jumalalle nöyrä pieni toimenpide todistaa Hänen rakkautensa meitä ja välitöntä paluuta Maahan hänen poikansa Jeesuksen Kristuksen.

 

Vuonna 2009 pieninkin mahdollisuus tajusin, että asuimme myöhään Raamatun kertaa huipentuu Jeesuksen Kristuksen paluuta.

 

Tietenkin hyvä kristitty olin oppinut hyvin katekismus päivä tulee maailman loppua ja sinä päivänä Jumala palaa Maahan tuomita koko ihmiskunnalle.

 

Ennen älyllisesti hyväksyä Jeesuksen Kristuksen paluuta suunniteltiin hyvin meidän sukupolvemme, olen paljon analysoinut ja vielä kaikki profeetallinen merkit Julistettuaan kertaa ja Jeesuksen Kristuksen paluuta maan päällä.

 

Olen vihdoin piti mennä todisteiden ja huomaat, että kaikki merkit ja profetiat lopun aikoja airut Jeesuksen Kristuksen paluuta saatiin aikaan joka päivä ja että tämä voisi mitenkään olla sattumaa kuin monet profetiat täyttyivät oli tärkeää.

 

Tämä on radikaalisti muuttanut elämäni ja niin päätin luoda tämän blogin« saarnaaja Kuninkaan paluu » , jonka minä julkaissut lukuisia artikkeleita kaikilla kielillä ilmoittaa koko ihmiskunnalle tätä hienoa tapahtumaa ja edistää myös herääminen kristillisen maailmassa niin, että jokainen voi valmistautua hänen mielensä ja sielunsa Jeesuksen Kristuksen paluuta meidän Herramme ja kuningas, ainoa Jumalan poika.

 

Kirjani pyrkii osoittamaan lukijalle Jumalan olemassaoloa, Jeesuksen Kristuksen jumalallisuudesta, selittää ihmisen evoluution Jumalalle ja ilmoittaa eniten tämän upean paluun meidän Glory Herra Jeesus Kristus hänen tuhatvuotinen.

 

On varmaa tässä apokalyptinen maailma on, että Jeesus Kristus on palaamassa pian.

 

On tärkeää ja välttämätöntä muistaa, että Jeesus Kristus sanoi: « Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. « 

 

Jos näin ei tehdä, teette kasteita ja monet tulevat Kristuksen pelastua.

 

Pian se on liian myöhäistä, ja siellä on koko maapallon itkee ja kyyneleet kaikkien myöhästyneitä.

 

Pyydän teitä ystävällisesti esitellä kirjani kaikkiin vanhemmat, ystävät, suhteet, yhteystiedot ja kaikki sosiaaliset verkostot kaikille myös tietää ja jakaa puolestaan ​​Jumalan rakkaus ja pelastua.

Jumala rakastaa meitä ja rakastaa ainokaisen Poikansa Jeesus Kristus on pian palata Maahan varten palata Eedenin puutarhassa kaikille niille, jotka tulevat hänelle.

Tausta Heart kiitos kaikesta teet rakkautta ja Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen Kristuksen!

Jumala siunatkoon sinua ja voit työskennellä rakkaudesta ja kunnia Jeesuksen Kristuksen.

I portugali

Voittaja