GUD PROTECT kristna i AL-KOCH!

 4472788_3_cbbb_un-of-milisen-kristna-the-village_99dbb2cfde9a6e45d6b7fe047556dc69

 

I år 2015 som jag sa i min artikel den 1 januari (länk  HÄR  )  vi lever och kommer att leva ytterligare mycket starka stunder av tidens slut, eftersom ju större Jesu Kristi återkomst är nära och händelser är starka , kraftfull, tydlig och explosiv. 

 

En titt på de som gått och den katastrofala extraordinära bevis av den globala situationen på alla områden år förefaller oss på ett sätt så klart att man måste vara blind för att inte se eller ond tro, såsom ljus verkar mörkt.

 

Under det första kvartalet 2015, kommer Gud att öka medvetenheten till mänskligheten (länk  HÄR ) vi upplever smärta profete i Bibeln tillkännage återkomst till jorden av sin ende son, och älskade, Jesus Kristus, vår Frälsare och vår kung vilket kommer att komma tillbaka med oss för att styra världen under de tusen åren som skiljer oss från den slutliga domen.

 

Vi måste förstå att vi lever i de senaste åren, mina älskade kristna bröder och systrar i världen, tiden för förföljelse och Faith.

 

Förföljelsen av kristna är nu globalt och i stor skala av inbördeskrig, terroristhandlingar och fysiskt, moraliskt och verbal.

 

ISLAM rättänkande vägen öst, fördömer raseri och vildhet genom blodiga händelserna, de karikatyrer av sin profet Mohamed, att gå så långt som att bränna flaggan för vår älskade FRANCE och försämra våra ambassader.

 

Hur kan vi då ha respekt för de horder av fanatiker som brutalt ropa « död » till kristna och franska.

 

Hur kan vi ha respekt för en armé av blodtörstiga fanatiker och dårar i namn av en Gud som de kallar Allah dräpa sina bröder och systrar toleranta och fördomsfria muslimer och våra bröder och systrar Eastern kristna .

 

Hur kan vi kräva respekt för vidriga varelser som bryter lemlästa och döda dem som vägrar att underkasta sig barbariska lagar som syftar till att göra « mannen » slav fanatiker som är i syfte att förnedra mannen att acceptera ett liv i slaveri.

 

Det måste erkännas att dessa avskyvärda varelser, fanatiker, islamister och terrorister försöker uppnå med våld, krig och terror, en ny civilisation på jorden « ISLAM » .

 

Så det måste sägas och förtydliga dessa vilda horder av fanatiska islamistiska terrorister om de beslutar att återvända till sponsra eller genomföra attacker i det land där de mänskliga rättigheterna och medborgarna i « FRANCE », eller varje varelse är fri att lever sin tro, sin religion och kultur för individens frihet och lagar i republiken , vi lämnar inte i något fall ostraffade brott som begåtts i Frankrike och runt om i världen mot det franska folket, dess värderingar och dess Republic .

 

Fredstid   

Responsen från Frankrike kommer alltid att vara  vid hans lag och rättvisa och dess styrka kommer alltid att vara hans Lag och rättvisa.

 

KRIGSTID

GUD TAR SYND våra fienders !!!

 

 

Lagarna i Republiken är sekulära och muslimerna i Frankrike, franska födda levande som alla franska i enlighet med lagarna i republiken, dess traditioner och dess seder, dess dyrkan, kulturella och republikanska.

 

För muslimer blir franska genom fransk nationalitet de har accepte värden, lagar och bruk i USA och Frankrike och hans republiken ochmåste följa.

 

För icke franska muslimer som bor i Frankrike , som inte längre accepterar de värderingar och lagar Republiken Frankrike, de har ett problem att deras ansvar att lösa.

 

Den franska Pacific och pacifister.

Fredlig eftersom de lever i fred

Pacifists eftersom de hjälper andra att leva i fred

 

Vi, den franska, är män och kvinnor fred leva i fred och i namn av fred och kärlek vi välkomnar offer för tyranni och hjälpa till i samband med « UN » och alla behövande människor offer för tyranner och blodtörstiga galningar.

Att attackera Frankrike och dess folk är ett brott mot freden och kärleken till Gud och det kommer aldrig att gå ostraffade!

 

Islamister,

 

Rör inte mina franska bröder och systrar, judar, muslimer, ateister, kristna eller någon religion alls!

 

Islamistiska fanatiker och terrorister, ni som förespråkar jihad mot vår civilisation och vårt samhälle, ditt straff är nära och det kommer att komma från himlen .

 

Det kommer att bli stor och kommer att uppfyllas

genom Guds vilja!

 

Islamister, då du längtar Gud att hjälpa dig och kommer att förbli döva för era böner och dina tårar.

 

Omvänd er eller titta skyarna!

 

Till alla de olyckliga offren för dessa blodiga galna, jag vill berätta för dig att Gud ser ditt lidande och att dagen för befrielse är nära, då din lön blir stor.

 

Varning, mod, tålamod och bön.

 

Kära bröder och systrar i Kristus, älskar Gud oss ​​och kommer att hjälpa oss eftersom det hjälper våra bröder och systrar i AL-KOCH som är en oas av kärlek och fred i helvete av Irak!

Länk till tidningsartikel kristna Al-Koch   HÄR 

 

 

Gud välsigne alla människor av god vilja.

Kärlek, frid och glädje i hjärtat och i lobbygrupper i väntan på avkastningen i härlighet på jorden av vår Herre Jesus Kristus.

Victor

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s


%d blogueurs aiment cette page :