DE TERUGKEER VAN JEZUS CHRISTUS kan de 14 OF 15 september 2015! TIJDENS DE Bazuinenfeest

Om de Apocalyps te begrijpen, moeten we nederig zijn en tegelijkertijd te slim!

Force is de eerste om te erkennen dat onze tijd is meer wanorde in de geschiedenis van de mens.

Toch zijn begrip van het grootste belang voor de gehele mensheid.

Velen van ons streven licht in de fijne kneepjes van bijbelse profetieën en anderen, we vaak fouten maken en dat in mijn geval heb ik om het te herkennen!

Hoe kunnen we niet doen fouten omdat de Bijbel is zowel vaag en zeer nauwkeurig!

Toch, we zijn zeer talrijk, eschatologisten, priesters, pastors, predikanten en toegewijde christenen in geloof te hebben begrepen dat de wederkomst van Jezus Christus was voor onze generatie en dus dreigend!

Veel bijbelse tekenen dat je kunt ontdekken in de blog zijn in het artikel ! LAATSTE DRIE TEKENS de wederkomst van Jezus Christus op aarde , laten we zien dat we zijn aangegaan voor bepaalde tijd in de eindtijd dat voordat de fysieke terugkeer van onze Heer en Koning, Jezus Christus op aarde.

Uiteraard, het ontbreken van gegevens in de Selected bijbelse profetieën en tekenen, zijn geanalyseerd en rivieren inhoudingen voor ons beschikbaar, echter met zekerheid, om de terugkeer van onze Heer Jezus Christus naar de aarde kondigen zeer binnenkort.

Maar al snel de omvang van God, kan dit leiden tot vele jaren van wachten op de wederkomst van Jezus Christus.

Opgemerkt moet worden dat verscheidene malen in de Bijbel wordt de intelligentie van de mens te begrijpen genoemd.

Naar het voorbeeld van Daniël 9 in het eerste testament en bijvoorbeeld hoofdstuk 17 in het boek van de Apocalyps, in het tweede testament.

Wat nodig was, was een belangrijk teken dat zou waarschijnlijk kondigen het begin van het einde der tijden.

Dit is een analyse van het verleden, kunnen we het bord vinden en begrijpen dat we in de eindtijd!

: U kunt de blog waaronder artikel vinden de Apocalyps, DE TOEKOMST VAN DE WERELD

Het is in de oprichting van de staat Israël , dat wij heden het begin van het einde van de tijd 14 mei 1948!

We moeten ook de maximale tijd tussen 14 mei 1948 de terugkeer van onze Heer Jezus Christus op aarde kennen.

Het is in de evangeliën vinden we het belangrijk teken (Matteüs hoofdstuk 24 in de verzen 33 en 34 Link:. End of Days .

We ontdekken dat het daarom tijd voor een generatie tussen het begin van het einde van de tijd van de wederkomst van Jezus Christus.

Dan hebben we de bevestiging dat de wederkomst van Jezus Christus aan onze generatie!

Om een betere aanpak van de datum van de wederkomst van onze Heer Jezus Christus, maar waren niet in staat om precies te weten de dag noch het uur, zoals Jezus Christus zelf zei dat alleen de Vader « God » kende ze ( Mattheüs 24:36).

We kunnen en moeten er daarom naar streven het jaar en de maand!

Jezus Christus wil dat het grootste aantal om gered te worden en daarvoor hebben we moeten zoeken, vinden en vertel de wereldhet jaar en de maand en zelfs week indien mogelijk, terugkeren in heerlijkheid van onze Heer en Koning, Jezus Christus .

Hiervoor hadden we ook aan de startdatum van de bijbelse verdrukking (de laatste zeven jaar van het leven van de mens vóór de wederkomst van Jezus Christus op aarde) vinden.

Dit is nog steeds een analyse van het verleden dat we een belangrijk signaal kunnen vinden die kan de startdatum van de laatste zeven jaar van het einde der tijden van vorige week « (zeven jaar) voorspeld voor het einde van de tijd door de profeet Daniël 539 jaar voor Christus. (De volledige details in blog posts)

Het belangrijkste teken is 29 september 2008 gebeurde het! Een groot teken werd gehouden. Het was de beurs op Wall Street met de – 777 (U vindt er ook de details van deze blog teken vinden met name artikel) DE APOCALYPS IS BEGONNEN, de wederkomst van Jezus CHRISTUS IS DE DEUR ZO!

De omvang, de frequentie en de hoeveelheid van de tekenen van de terugkeer van Jezus Christus op aarde zijn volledig geëxplodeerd sinds die datum van 29 september 2008!

Thessalonicenzen 5 :3-13

« Wanneer de mensen zullen zeggen, vrede en veiligheid!Plotseling verderf-A surprise « 

Dit is het 29 september 2008 dat de wereldwijde vernietiging begon met de beroemde -777,7 aan de New York Stock Exchange.

Zoals iedereen kan zien sindsdien de wereldwijde economische situatie standaard en out « apocalyptische » controle is geworden!

Er moet ook worden opgemerkt dat 29 september is de feestdag van de engelen!

We hebben deze datum van 29/09/2008, de meest waarschijnlijke data van de vroege bijbelse verdrukking, de laatste week van Daniël (de laatste zeven jaar vóór de wederkomst van Jezus Christus op aarde)

De datum van de wederkomst van Jezus Christus op aarde zou zeven jaar later worden rond deze datum in 2015 toen!

De datum van de wederkomst van Jezus Christus moet normaal 29 september 2015 en nog niet kan worden gedaan, omdat alleen God weet de dag en het uur van de wederkomst van Jezus Christus!

Dus heb ik het mis!

Niet zo zeker!

Er is een joodse feestdag die niemand kan van tevoren weten de dag noch het uur van het begin.

Deze vakantie is Rosj Hasjana ook wel bekend als het Feest van de Trompetten.

Tijdens dit festival wordt gebruik gemaakt bij rituele Jood « sjofar »een soort trompet gemaakt van een ramshoorn.

In 2015, dit festival is tussen 14 en 15 september. (Beide dagen worden gevierd).

Het is mogelijk dat de terugkeer van Jezus Christus op aarde is het geluid van de laatste bazuin de « sjofar » tussen 14 en 15 september 2015.

Natuurlijk heb ik herhaal voor de eerste keer, « Ik ben geen profeet, ‘en ik kan me vergissen » Het zou de eerste keer zijn!  »

Maar als ik gelijk heb, zijn we vertrokken met zeer weinig tijd om de wereld van de fysieke terugkeer van Jezus Christus op aarde en de gevolgen die onvermijdelijk zal leiden tot de wereld te informeren.

Het is zeer belangrijk om de datum van de wederkomst van Jezus Christus bij benadering, natuurlijk weet, is voor iedereen om zijn ziel te bereiden, zodat zijn naam niet uitgewist worden uit het boek des levens.

Maar het is ook zeer belangrijk omdat twee dingen moet plaatsvinden vóór de wederkomst van Jezus Christus.

1) De Opname van de Kerk van Jezus Christus.

De wedergeboren christenen, dwz christenen die dit weer hebben gerealiseerd en voor te bereiden op zich te zuiveren, het bidden, en het delen van het goede nieuws van de spoedige terugkeer van Jezus Christus voor onze generatie.

Zeer weinig verzen in de Bijbel geven de opname van de gemeente.

We vinden een paar vermeldingen in het bijzonder in Matteüs hoofdstuk 24 en volgende vier verzen in 1 Thessalonicenzen 4 vers 39: 15 ff.

De opname van de gemeente is het nog belangrijker dat deze worden gevolgd door een moeilijke periode voor de mensheid « de dag van de toorn van God »

2) Op de dag van de toorn van God

Volgens de Bijbel verschrikkelijke rampen staan ​​ons te wachten en de derde van de wereld zou kunnen verdwijnen!

Dit weten en zien van ons leven, kunnen we beter begrijpen het belang van wat wacht de mensheid!

Ik kan verkeerd zijn en de terugkeer van Jezus Christus om later in 2017 of in 2018 of nog later optreden, maar deze terugkeer is zeker en het is voor onze generatie!

Dit rendement is dreigend en het is niet de minste twijfel.

De tekenen zijn al te vaak, krachtige, continue en exponentiële lang te blijven in dit tempo

De wereld heeft gekend vele smarten in de geschiedenis, waarvan sommige waren erg sterk.

Maar niet alle bijbelse tekens zich tegelijkertijd of met de frequentie, omvang, kracht en nog minder exponentieel in onze tijd.

In het licht van gebeurtenissen in de wereld kan iedereen belangrijke problemen die we leven op aarde te realiseren.

Off we weten en zien dat alle tekenen zijn sterk, en vele exponentiële en daarom zullen ze onvermijdelijk erger tot de wederkomst van Jezus Christus.

Net te denken over het maakt me huiveren!

Toch is het einde van de tijd loopt en niets zal stoppen.

Het is de wil van God moet worden voldaan.

Van alle waarschuwingssignalen van bijbelse wederkomst van Jezus Christus slechts drie borden blijven te zijn voordat de glorieuze terugkeer van onze Heer en Koning Jezus Christus!

01) De onthulling van de Anti-Christ

02) De derde reconstructie van de tempel van Jeruzalem

03) Een Wereldoorlog qu’arrêtera Jezus Christus bij zijn terugkeer

Wat betreft de Antichrist :

In het licht van het nieuws en na veel nadenken, hier is een verklaring voor de prestaties van de laatste drie tekens

Als niemand kan tot nu toe, met zekerheid, zet een man op de Antichrist naam, kunnen we nog begrijpen dat het analyseren van de feiten.

We vinden hetzelfde al zijn wandaden elke dag!

In het boek  Apocalyps hoofdstuk 13, vers 7, leren we dat tijdens de verdrukking, zal het beest oorlog voeren tegen de heiligen en hen te overwinnen!

Af, waardoor oorlog met de heiligen op aarde sinds 2008! « ISLAM »

Islamistische fanatici en extremisten, mishandeling, gijzeling, verkrachting, verminken en te doden menigten van christenen over de hele wereld!

Sinds 2008, terwijl de fanatieke islam vervolgt de christenen, de islam-rechtvaardige begonnen sinds 14 mei 1948 om de wereld te veroveren, niet door wapens, maar door immigratie en demografische!

Wereldwijd islam tracht haar gewoonten en barbaarse wetten zoals de sharia te implementeren!

En toch moeten we erkennen, moslims hebben woorden van liefde en verdraagzaamheid. Ze zijn zelfs getrouw en vurig in het geloof, omdat ze geloven dat het dienen van God!

Maar hoe kun je God dienen en accepteren dat verachtelijke wezens « islamisten die KORAN gelden de letter » plegen van deze misdaden in de naam van God.

Het Beest van de Apocalyps lijkt te zijn « ISLAM en financiële macht » Geld controleert de wereld en de media. Het vermindert meer man naar de slavernij.

2 Thessalonicenzen 2

2.4

De tegenstander die boven al wat God genaamd, of dat wordt aanbeden, zodat hij zich in de tempel van God, verkondigen zelf God te zijn stijgt .

De Al-Aqsa moskee in Jeruzalem werd gebouwd op de plaats van de tempel van Salomo!

« Islam » zit op de troon van God, van 679 en islamisten zich gedragen alsof ze hield de waarheid en deden de wil van God!

We weten dat de Bijbel zegt dat de islam Israël zal binnenvallen in de eindtijd

Daniël 9:27

En hij zal het verbond bevestigen met velen voor een week: en in het midden van de week zal hij het ​​slachtoffer en het spijsoffer zullen veroorzaken, en vervolgens door middel van gruwelijke vleugels, die verwoesting veroorzaken, zelfs tot een specifiek verbruik [verwoesting] komen op het desolate .

Voor de derde reconstructie van de tempel van Jeruzalem

Daar zul je hebben gemerkt dat de bovenstaande vers van Daniël 9, geldt tijdens de Verdrukking in het bijzonder in de tweede helft van de verdrukking. Er is geen melding gemaakt van de herbouw van de tempel, maar de stopzetting van de offers en offergaven.

Met betrekking tot de reconstructie van de tempel van Salomo in Jeruzalem, vrees ik dat we de terugkeer van Jezus Christus moet wachten, de nieuwe tempel is in mijn mening zeker zijn hemelse tempel uit de hemel.

Ik zie niet in God accepteert een gedeeltelijke reconstructie van de tempel in de buurt van de al-Aqsa moskee is het huis van Satan!

Moslims worden misbruikt sinds de aanvang van de islam, hoewel getrouw en vurig in het geloof, hebben ze geen God maar Satan te dienen!

U kunt een aantal van de blog artikelen over moslims, waaronder:

.

ISLAM is het beest dat uit de afgrond opkomt! Islamitische wereld, velen tot Christus komen om gered te worden!

.

Het is echter waarschijnlijk dat de Joodse mensen die om de directe link die hij had met God begint aan de tempel te herbouwen, ondanks de aanwezigheid van de Al-Aqsa moskee op de Tempelberg te vinden.

Met betrekking tot de Eerste Wereldoorlog qu’arrêtera Jezus Christus bij zijn terugkeer

Dit is de beroemde oorlog van Armageddon die zichtbaar zal drift huidige conflicten in het Midden-Oosten die zeker zal escaleren en spill-over Israël!

Allianties zal vormen en mannen zien een kans om eruit te komen van deze wereldwijde economische malaise zoals gebruikelijk door een wereldoorlog.

Toch is de islam zal van haar kant de mogelijkheid om Israël te verwijderen en doden zo veel christenen.

Dit alles moet gebeuren volgens de Bijbel, in de kwellingen van het weer, de aarde en de hemel, in het bijzonder op grond van hoofdstuk 24 van het evangelie van Matteüs.

Het is duidelijk dat het conflict in het Midden-Oosten (Irak, Libië, Syrië) betrokken en betrekken, direct of indirect, vele machten zoals Rusland, China, de Verenigde Staten en Europa.

Het Midden-Oosten is een kruitvat, en we weten dat het zal exploderen heel snel overslaan naar Israël!

Het gebruik van chemische wapens in Syrië is nu een radicaal keerpunt in de burgeroorlog die zijn bevolking vernietigd.

Het gebruik van kernwapens in het Midden-Oosten is niet ver!

Europe (ROME) is al aan het voorbereiden voor de Armageddon oorlog ….!

Bijhouden en analyseren van het nieuws op het net mensen, Aarde en weer voor het begrijpen van de evolutie van de Apocalyps!

Wat we kunnen er zeker van is dat het jaar 2013 niet zal gaan door het organiseren van dat 2014 slechter in 2013 en daarna, en zeer sterke bijbelse tekenen zullen zijn.

2015 wordt het jaar zeker voor de mensheid begrip van Gods schepping « The Man. »

De wereld zal waarschijnlijk op de hoogte van de aanstaande terugkeer van Jezus Christus, toen de oorlog naar Israël en grote aardbevingen zullen komen hit Frankrijk, Italië en Israël

De opname van de gemeente denk ik moet waarschijnlijk plaats tijdens de invasie van Israël.

Het zal plaatsvinden op het laatste moment omdat barmhartige God zal de maximale tijd van de wereld toe te kennen zodat veel kan worden bespaard door tot Jezus Christus.

Ik nodig jullie lieve lezers om dingen heel zorgvuldig te lezen en te mediteren over dit artikel hieronder om te begrijpen wat er gebeurt in de wereld en waarom is het erg belangrijk om het geloof in Jezus Christus hebben, en ervoor te zorgen bekijk alle tekenen van zijn terugkeer, omdat Jezus Christus komt spoedig terug naar Gods schepping te redden. « Man »

jesuscristo

Link => Waarom Jezus Christus zal de kerk te verwijderen en terug te regeren op aarde voor duizend jaar te komen!

.

kandelaar-anim

Let Go, ook de vlam van het geloof

Wees er zeker van dat Jezus Christus houdt van alle mensen zonder onderscheid, maar het zal niet redden degenen die bij hem kwam omdat we een vrije wil hebben en kunnen we onze weg te kiezen!

Maar je moet weten dat alle wegen leiden tot de vernietiging van de mens.

Maar een die leidt tot God en dat is door Jezus Christus, er is geen andere!

Nu weet je het pad dat leidt naar God en op die manier is door Jezus Christus.

U kunt uw ziel te redden! Er is nog tijd toen ik dit schrijf!

Nu dat iedereen weet over het jaar, maand en dag over de terugkeer van Jezus Christus op de Olijfberg (14/15 september 2015) kunnen we bereiden, te zuiveren onze ziel, bidden en tel de dagen tot onze Koning en Heiland, Jezus Christus!

Geliefde broeders en zusters in Christus, goed te houden stak de fakkel van uw geloof en word dienaren van Jezus Christus, de opgestane Christus soldaten en kondigt zijn terugkeer naar de wereld, zodat zo veel van onze broeders en zusters gered worden

Stuur de blog adres naar al uw contacten, ik heb niets te verkopen, deze blog is gratis en het is voor uhttps://victorpicarra.wordpress.com/

Vrede en vreugde in de harten en huizen in afwachting van de opname van de gemeente voor een aantal en de wederkomst van Jezus Christus op de Olijfberg voor anderen!

Victor

3 Réponses to “DE TERUGKEER VAN JEZUS CHRISTUS kan de 14 OF 15 september 2015! TIJDENS DE Bazuinenfeest”

  1. AlvinLee Roeda Says:

    Alvin Lee Roeda loves all of u…Imthechosenone2

    J’aime

Votre commentaire

Choisissez une méthode de connexion pour poster votre commentaire:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.


%d blogueurs aiment cette page :