JESUS ​​KRISTUS

 

jesus1-600x384 

 

I dag frafald har nået sit højdepunkt!

 

Utallige er dem, for hvem Jesus Kristus er en mytisk helt fra oldtiden, som Hercules, Ulysses, Spartacus og mere …!

 

Mange er også dem, for hvem Jesus Kristus var en skør gamle tider, at rådet er blevet dømt til døden for at fornærme den jødiske religion, og det ville aldrig være blevet genoplivet af Gud.

 

Det ville være hans apostle har skjult Jesu legeme til at tro på hans guddommelighed og hans himmelfart.

 

For andre Jesus Kristus ville simpelthen aldrig har eksisteret.

stearinlys stearinlys indehaveren-animDet er den triste virkelighed Tro i verden!

 

Det er klart, at Bibelen næppe nogensinde har lært at masserne og dermed årsagerne er mangfoldige og flere årtier.

 

Jeg vil prøve at tage store genveje til at forklare alle dem, der kender Jesus Kristus Jesus Kristus er virkelig Guds søn, han først kom til Jorden, og at hans tilbagevenden er nært forestående!

 

Gud undertiden greb ind i den tidlige verden ved sine engle og profeter at forklare mænd tiden ville komme, men også i slutningen af ​​tid.

 

Du skal vide, at Gud aldrig har skjult, at en dag en gang ville ende, og at mændene ville blive dømt for deres handlinger.

 

Advarsel tror ikke slutningen af ​​tid betyde enden på livet, det er det modsatte, er det begyndelsen på det evige liv for dem, der kommer til Gud gennem omvendelse, dåb og Jesus Kristus.

 

Daniels bog kapitel 9 forklarer i en tilsløret del af menneskets historie og især i slutningen af ​​tid sprog;

 

Der er to tusind år, er Messias forudsagt af profeten Daniel komme til Jorden.

 

Men det jødiske folk ikke anerkendt som Messias og havde ham dømt til døden via romerretten.

 

Denne Messias blev henrettet en mand ved navn « Jesus » , som vi kender under navnet « Jesus Kristus » , som betyder Jesus Messias.

 

Se kapitel 9 i Daniels Bog vers 22-27

 

Link http://www.lirelabible.net/LSG/html_5/Daniel_2.htm

Jesus Kristus, Guds enbårne søn valgte at blive født i født af en jomfru imprægneret af Guds ånd.

 

Det er i en familie af jødisk afstamning af David, at Jesus Kristus kom til verden folk.

 

Sanhedrin var det jødiske samfund for lovgiver, men også « Højesteret » så, at manden « Jesus » og hævdede at være Messias som Guds søn, men han nægtede at genoprette kongeriget Israel løft det jødiske folk mod hæren af ​​det romerske imperium, der besatte landet.

 

Det faktum, at Jesus siger til at være Guds søn, og han nægter at drive romerne gjorde fortælle medlemmerne af Sanhedrin, at Jesus ikke var den forventede Messias.

 

På trods af den erkendelse, at Jesu Kristi Kirke af profetierne om Messias « , det perfekte kendskab Toraen og de resultater, indså, at alle de mirakler Jesus Kristus » Rådet vedblev at benægte beviser og besluttede hans drab, fordi Jesus var blevet for irriterende mand indsamle store skarer i løbet af sine prædikener.

 

Det er meget vigtigt at bemærke, at Gud kender alle ting fortid og fremtid. Han vidste siden oprettelsen af ​​verden en dag jødiske folk ikke ville anerkende Jesus Kristus som Messias.

 

Jesus Kristus, før de kom født på jorden, vidste også, at det jødiske folk ville nægte ham og korsfæst ham.

 

Men Jesu Kristi offer var nødvendigt for dem, der kommer til Gud ved ham kunne blive frelst og få evigt liv.

 

Så for at redde os fra Guds vrede og den evige død, at Jesus Kristus accepterede alle de lidelser og korsfæstelse, han den eneste søn af Gud!

 

I løbet af sine tre år prædike Jesus demonstrerede endnu, at han var Messias « Kristus » profeteret i Bibelen og ventede.

 

Han helbredte de syge, svagelige og endda genoplivet en mand « Lazarus », som allerede var blevet begravet.

 

Men før varmen af ​​det jødiske folk og kulde Sanhedrin, Jesus « Kristus » var omgivet af disciple og såede kimen til en ny religion « kristendom », og en ny pagt, som Gud skulle gøre med alle mænd af jorden.

 

At være en del af denne nye religion, « kristendom » måtte blive døbt af vand, bede Gud om tilgivelse for alle synder, leve retskaffent og sundt, modstå synd og fristelse, være ydmyg og acceptere Jesus Kristus som personlig frelser.

 

« Det er stadig den samme i dag. »

 

Jesus havde prædiket Guds kærlighed, men fasthed mod alle dem, der lever i synd også.

 

Efter at være blevet arresteret, fornærmet, mishandlet og pisket, blev han dømt til døden ved korsfæstelse som en gemen tyv eller forbryder.

omfang cross

Han måtte bære sit kors til Golgata at blive korsfæstet!

 

Efter at være naglet af hænder og fødder på korset, han døde et par timer senere og modtaget før bliver tildelt et spyd på siden til hjertet af en romersk soldat.

Den Jesu Kristi død fandt sted, da en total formørkelse af solen.

fra_an10

Han, Kristus, Guds enbårne søn, kom til jorden ved at acceptere at lide og dø på korset for at frelse os fra vores synder og give os mulighed for at komme ind i Himmeriget eller intet urent kan komme ind .

 

« Det er hans kærlighed, hans offer og blod, som vi vil, vi syndere og derfor uren, reddede dagen af ​​Guds vrede og vil komme ind i Himmeriget. »

 

Jesus havde fortalt sine disciple, at han ville blive arresteret og henrettet, men han ville stige ved indgangen til den tredje dag.

Efter at være blevet begravet, blev det faktisk genoplivet af Gud Fader ved indgangen til den tredje dag.

billedsprog

Jesus forblev på jorden i fyrre dage stadig med sine disciple og apostle « , men i en glorificeret legeme. »

 

Mere end 500 mennesker mødte Jesus Kristus efter hans opstandelse.

 

http://www.historel.net/christ/15resur.htm

 

Efter disse 40 dage han steg til himlen for at forberede et sted i huset af sin far.

 

Før du forlader, Jesus Kristus forklarede apostlene, når den har udarbejdet et sted for os   « IN himlen i sin Faders Hus » , vil det se for hans kirke « kristendom », som den havde født i løbet af sine prædikener.

 

Han spurgte sine apostle og disciple til at gå nogen steder i verden for at annoncere den nye pagt, som Gud ville gøre med de mænd, der kommer til ham gennem Jesus Kristus.

 

Før du forlader Jesus fortalte også sine apostle, at da han var i himlen, han ville sende Helligånden, som vil sprede sig til alle, der kommer til ham ved dåben i den nye kirke.

33e65322

Efter dåb, Guds Hellige Ånd kommer over enhver kristen, så vejledning og støtte i løbet af sin levetid, da han holder troen.

 

Apostlene lagde mange spørgsmål til Jesus Kristus i løbet af de tre år, de tilbragte med ham.

 

To vigtige spørgsmål var:

« Hvad er de tegn på den kommende af hans tilbagevenden, og hvad der vil ske med hans tilbagevenden. »

 

Nogle apostle skrev bøger i Jesu Kristi lære, disse bøger er « evangelier » og danner Nye Testamente i Bibelen.

 

En sidste bog blev skrevet langt senere af sidste apostel « John » denne bog er « The Apocalypse », hvilket også forklarer en tilsløret måde dette skulle ske i de sidste tider og Jesu genkomst Kristus.

 

Bibelen (Det Gamle og Det Nye Testamente) indeholder omkring 7000 profetier om en fjerdedel er afsat til slutningen af ​​tid.

 

Det er vigtigt at bemærke, at alle de tegn og bibelske profetier blev opfyldt i fortiden.

 

Med hensyn til tilbagelevering af Jesus Kristus tegn og profetier varsler hans tilbagevenden er gennemført med stor magt under vores øjne hver dag.

 

Hvor utroligt det end kan synes for dig, vil Jesus Kristus faktisk være tilbage snarest.

 

Det er klart, at hans tilbagevenden er for vores generation. Det er en sikkerhed, ikke en hypotese.

 

Alle er fri til sin egen skæbne, og alle kan beslutte på samvittigheden til at komme eller ikke at komme til Jesus Kristus.

 

Det ser det ikke er for sent at foretage et valg, så du beslutter dig hurtigt, fordi meget snart vil det være for sent, og der skal der være gråd og skrigen og tænderskæren for sent, og alle dem, der har nægtet Jesus Kristus.

 

Hvis du ikke er døbt, vil snart se en præst eller endda en kristen, som vil give dig dåb, uden hvilken man ikke kan blive frelst i dag Guds vrede kommer.

 

Jesus Kristus, før han vendte tilbage til jorden vil fjerne kirke Gud straffe folk i jorden for alle de synder, forbrydelser og grusomheder, der er begået over to tusinde år.

 

Efter Guds straf, vil Jesus Kristus fysisk vende tilbage i hans herliggjorte legeme, at dømme mennesker og nationer og regere verden i tusind år.

 

Under regeringstid af Jesus Kristus, vil det onde ikke længere være en mand og hundrede år er stadig en ung mand!

 

Efter hans regeringstid, og ultimativ fristelse af Satan, vil dette være den sidste dom.

 

At der i en nøddeskal forklaring på Jesus Kristus, kristendom og i slutningen af ​​tid, som vi lever på Jorden i flere år og vil ende med tilbagelevering af Jesus Kristus.

 

Det kommer snart, og det er tid til at forstå situationens alvor og gøre dit valg, før det er for sent.

 

Jeg beder til, at Gud vil lede os til at træffe de rigtige valg i sit liv, at hans navn ikke udslettes af Bog evigt liv.

 

Det er meget vigtigt at bemærke, at Jesus Kristus sagde : « Jeg er vejen sandheden og livet, ingen kommer til Gud undtagen gennem mig »

 2517959487_1

Ak, vor hellige katolske kirke er meget syg og endda dø, fordi flere guider Supreme « paver », da genfærd af Jomfru FATIMA PORTUGAL i 1917 førte ikke mænd til Gud Jesus Kristus, men til Lucifer.

 

Der er mange beviser, at du finder på bloggen.

 

Vi oplever i øjeblikket tider forvirring færdiggøre slutningen af ​​tid, skal hver handle og flytte, lytte til sit hjerte og sin sjæl og gå gennem livet med ånden og ikke af de ønsker af kroppen.

 

Jeg inviterer dig til at læse mine seneste artikler om Vatikanet og paven, at det mindste, vi kan sige, er, at det ikke længere er den hellige vejledning af Jesu Kristi Kirke.

 

Jeg vil opfordre dig til også at følge bloggen  »  kristne i den nye pagt   »

 

Til sidst, bør en ny fantastisk og ubeskrivelig affære, da det er uværdig og monstrøs concernerai paven og komme frem i lyset i en kort tid, hvis de faktiske forhold viser sig sandt.

 

Jeg kan ikke bekræfte rigtigheden af ​​de faktiske omstændigheder, som de ikke er blevet bevist, og prøvet.

 

Men jeg kan ikke videregive disse oplysninger i stilhed jeg ser dig igennem nedenstående links.

Dateret 27 maj 2014

http://itccs.org/2014/05/27/popes-reference-to-satanic-mass-in-relation-to-catholic-child-rape-constitutes-his-tacit-knowledge-of-such-a-crime-common-law-court-outraged-survivors-demand-popes-immediate-resignati/

Dateret 25 maj 2014

http://itccs.org/2014/05/25/itccs-breaking-news-may-25-2014-gmt-brussels-accused-child-killer-resigns-from-top-vatican-office-jesuit-head-adolfo-pachon-makes-startling-announcement-as-he-stands-trial-in-absentia-for-cri/

 

Linke til hjem af den internationale domstol om forbrydelser i kirken.

 

Dato torsdag 29 maj, 2014 er årsdagen for Kristi Himmelfart til Himlen.

jesuscristo

 Bed om, at hans tilbagevenden er nært forestående.

sentinelle3

Jesus Kristus er min konge

°

For dem, der stadig tøver mellem Jesus Kristus og Lucifer

Det er godt at vide, at Jesus Kristus Lucifer kopiere og bruger de samme ingredienser, men ikke på samme måde, og derfor er vendt effekterne.

 

For Jesus Kristus,

Der er ingen love uden kærlighed og der er ingen kærlighed uden lov!

 

Lucifer ,

Der er ingen kærlighed i loven, og der er ingen love i kærlighed!

 

Du kan opleve, at have de samme ingredienser er vendt effekterne, og det er Jesus Kristus, der tillader « rettigheder » til at leve i kærlighed, fred og respekt.

 

Jamen hvad der er vigtigt i livet er ikke, hvad du gør, men hvorfor og hvordan du gør det.

 

.

Vores seneste paver har lært, at Jesus Kristus og Gud er i ethvert menneske, og at der derfor hver mand er Jesus Kristus og Gud.

.

Men der er intet i det, og det modsatte er tilfældet, hver mand med titlen « kristen » er i Jesus Kristus og Gud, når den overholder de befalinger og Guds vilje.

.

Den Hellige Ånd Gud vejleder og beskytter hver mand, der respekterer Guds befalinger.

.

Fred, kærlighed og glæde i hjerterne og hjem indtil ekstase af kirken for nogle og fremkomsten af ​​Jesus Kristus på Oliebjerget for andre.

Victor

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.