Déixeme Veña PARA NENOS Pequenas!

Moitos dos nosos irmáns están cuestionando que debemos esperar o regreso inmediato do noso Señor Xesús Cristo, o Rei dos Reis, o único fillo de Deus, que en breve retorna ao seu reinado de mil anos na Terra, ata o Xuízo Final.

Parece-nos importante para retomar e afondar neste traballo unha resposta fixen un comentario ao artigo: O retorno de Xesús Cristo en 14 de maio ou o 15 set 2015! Durante a festa das trompetas

Deus-pai-fillo-jesus-e-pomba-copie-1

Hai dúas cousas certas que eu entendín, analizando os signos e profecías do fin dos tempos.

O Primeiro:

Estamos, en realidade, moi preto do retorno do noso Señor Xesús Cristo, por suposto, tendo en conta que Xesús dixo que só Deus, o Pai sabe o día ea hora do regreso.

En segundo lugar:

Non entendemos os signos e profecías do fin dos tempos que, mirando para o pasado.

 

Se, como eu penso e escribiu no blog que o fin dos tempos iníciase 14 maio de 1948, coa creación do Estado de Israel, é porque é a partir dese período que os signos e profecía bíblica que anuncia volta de Xesús Cristo comezou a ocorrer a miúdo cada vez maior e poder.

 

Do mesmo xeito que é, desde 29 de setembro de 2008, co crash da bolsa en Wall Street, que vimos desenvolvendo ruína global, desastres esaxerados, conflitos e guerras de todo o mundo, o masacre dos cristiáns, destrución de igrexas e da última guerra do fin dos tempos iníciase en Siria, en marzo de 2012, coa chegada de reforzos de extremistas islámicos fóra unen as slingers filas.

 

Esta é unha guerra que durará 42 meses e que Xesús Cristo vai parar no seu retorno (debe notarse que, antes de que a de marzo de 2012 eventos en Siria eran un conflito interno)

 

Desde 2008, vimos un aumento moi significativo de potencia e frecuencia de toda a dor bíblica profetizou. Estes son os feitos.

 

Entón Deus pola palabra de Xesús Cristo non nos aviso con antelación o día nin a hora, pero permítenos abordar a comprensión das obras feitas signos e profecías.

 

Así, podemos entender e ver que, sete anos entre setembro de 2008 Setembro de 2015 (dúas veces tres anos e medio).

 

O primeiro tres anos e medio foi certamente moi difícil, pero a segunda metade é moito máis difícil. Estes son os feitos concretos que foron profetizados na Biblia.

 

E o ano aínda non acabou!

 

Nós cremos que o conflito mundial comezou en Siria, que está ficando máis forte cada día que os medios non fala moito na época da Guerra do Golfo.

 

Todos os sinais e profecías bíblicas sobre o retorno de Xesús Cristo está a ser feita. Falla os acontecementos que están directamente relacionadas co seu retorno.

 

1. Retirada da igrexa.

2. O día da ira de Deus.

 

 

Aínda que a eliminación da igrexa pode ser realizada a calquera tempo, estou seguro de que Deus vai esperar o último momento para que a maioría pode ser gardado.

 

A medida que o día da ira de Deus, estou convencido de que terá lugar pouco antes da volta de Xesús Cristo.

 

Nótese que algunhas profecías non bíblicos falan de tres días de escuridade.

 

Sería tres días antes do retorno de Xesús Cristo.

 

En canto ao rapto, que debe acontecer o día da ira de Deus.

 

Se eu tivera dereito, e o regreso de noso Señor Xesús Cristo ocorre entre os días 14 e 15 de setembro de 2015 e sinceramente espero que a partir do fondo da miña alma, entón os días de setembro de 2015, debería preceder ser o máis especial da historia humana.

 

Eu dixen que o noso irmán Claude IGNERSKI  »  AQUÍ  « , escribiu nos seus libros sobre o fin dos tempos, o que eu recomendo a lectura de que o arrebatamento da igrexa podería acontecer en setembro de 2015 e o regreso de Xesucristo en 2021 .

 

Pode estar seguro e eu mal!

 

Pero estamos de acordo sobre o feito de que 2015 debe ser un ano moi especial e difícil ao final dos tempos.

 

Con todo, gustaríame traer para a reflexión de cada feito de que a Biblia di que o regreso da dor de Xesucristo son como a dor do parto e, polo tanto, máis o tempo pasa ea dor é pechada para chegar insoportable!

Todas as nais van afirma!

 

Asistimos actualmente a masacres escalas maiores cristiás.

 

O sangue dos santos xa fluíndo libremente !!!

 

Olle para os últimos sete anos, desde 2008, nos nosos sufrimentos teñan acadar un nivel moi alto, imaxine máis de sete anos, cun aumento da dor de potencia constante e, a continuación, vai entender que debemos orar intensamente para o regreso de noso Señor sexa feita rapidamente.

 

Convida a ler os meus artigos máis recentes, incluíndo: 2015, a chegada de Xesús Cristo Rei do Mundo.

Enlace: https://victorpicarra.wordpress.com/2015/01/10/2015-la-venue-du-roi-du-monde-jesus-christ/

 

Deus, na súa infinita misericordia, axuda e protexe todos os que veñen a el con amor, humildade e sinceridade.

 

Con todo, moitas persoas que sofren e viven o fin dos tempos en desastre angustia, dor da vida, a violencia, a guerra, a pobreza, e que se senten abandonados por Deus.

 

Temos que entender que todos nós vivimos probas individuais de fe e ao inicio da ira de Deus.

 

Gracias ó Señor por todos os seus traxes de propiedade e todas as grazas que nos concede por salvarnos da súa ira.

 

Ore e pida perdón a Deus por todos os nosos pecados, nosos erros, os nosos erros e as nosas malas accións.

 

Ore tamén para todos aqueles que están lonxe de Deus e, particularmente, para os bos musulmáns, xeneroso que, por desgraza, foron enganados polo falso profeta Mahoma!

falso profeta-illuminati

 

Todos vemos que o Islam é unha aberración que profesa amor con armas na man.

 

Desafortunadamente, os que chamamos « bos musulmáns » que se chaman lonxe de islamitas radicais condenan aínda no inferno, para o pensamento servir e orar, orar e inconscientemente servir Lucifer.

Lembremo connosco de comprender,

 

A Biblia ensínanos que Deus creou o home e, a continuación, el creou o home ea muller na primeira parte xeración desta pequena humanidade nacente volveuse contra o seu creador. (Caín matou ao seu irmán Abel).

 

 

Máis tarde, Deus escolleu entre os homes dunha familia, o pai de Enoch « Matusalém » cuxa liñaxe xerou a Noé. É que Deus salvou Noé Humanidade Diluvio. Nótese que esta humanidade que sobreviviu a inundación foi reducida a oito « familia simple de Noé! »

 

 

Esta familia de Noé, repoboada o mundo, entón veu o seu « Abraham » prole de dúas mulleres que xerou a Isaac e Ismael.

 

Estes dous medios-irmáns convertéronse en inimigos eternos.

 

Un deles, Isaac xerou o pobo hebreo converteuse co paso do tempo o pobo xudeu de Israel « O pobo de Deus »  o Outro, Ismael, e xerou un Deus a xente querían moitos e estender as terras do Oriente Medio en torno ao Mediterráneo.

 

Son esas persoas que xerou a « Mohamed » que dixo que el foi visitado polo arcanxo Gabriel que ditou o Corán.

 

Mohamed, que era un xefe guerreiro imposta pola astucia e forzar unha nova relixión Islam.

 

 

O Islam é  »  o todo nun «  Relixión, cultura, sociedade, lei, xustiza e goberno.

 

Os pobres musulmáns foron enganados por este impostor Mahomet, que afirmou que o Arcanxo Gabriel levou o Corán.

 

En nome do Corán e Alá radicais islámicos queiman igrexas, matar cristiáns e destruír os museos, mentres os musulmáns din gooders invadir o mundo impoñendo as súas leis e costumes.

 

O Corán é un libro anti- que distorsiona e organiza xene sen a Biblia para sentar autoridade de Mahoma sobre os pobos conquistados por el o chamado palabra « Allah », astucia e pola forza.

 

A elección foi simple, os que querían vivir adoptar o Corán como libro sagrado, para outros era a morte.

 

Claro que os que escolleron a morte estaba en desvantaxe aqueles que acordaron servir o Corán e Mahoma.

 

Este descendente persoas de Ismael converteuse en como Deus dixera, tan numerosos como as estrelas do ceo.

Pero pensando que foi abandonado por Deus de Abraham , el foi e creado grazas  a Mohamed unha nova relixión da súa propia . Así, el perpetuou os celos ancestral sempre buscando pelexas cos descendentes de Isaac.

 

Muhammad atopou hai un xeito de unir a xente por unha nova relixión « Islam. »

 

Pero o Islam é unha aberración e Mahoma é un falso profeta, aínda que mil millóns de persoas na Terra afirman o contrario.

 

Verdade está na Biblia .

 

No primeiro imos aprender que o propio Deus se concretou por unha sarça ardente falou a Moisés en persoa para pedir o seu pobo para fóra de Exipto.

 

O pobo xudeu é o pobo de Deus.  

É indiscutible!

 

Tamén indiscutible é o feito de que Xesús Cristo era o Mesías do pobo xudeu anunciadas nas escrituras, pero os xudeus son negados!

 

 Eles crucificaron o Fillo de Deus!

 

O fillo de Deus, Xesús Cristo a través do amor, con todo, deu unha oportunidade a todos os homes (xudeus e outros) para entrar no Reino dos ceos. Non por mérito, pero polo seu amor!

 

É Xesús Cristo, que creou a Igrexa que debe reunir a todos aqueles que desexan ser gardados e alcanzar a vida eterna no reino dos ceos.

 

Antes de volver-se a Deus, o Pai, Xesús Cristo dixo (Xoán 15: 26)  « Vou enviar-lle outra consola, o Espírito Santo » 

 

O Espírito Santo de Deus vén sobre todo ser que polo bautismo escollido para formar parte da Igrexa de Xesús Cristo.

   

Ningún profeta de Deus foi mencionado na Biblia para crear unha relixión.

 

O papel dun profeta de Deus non é de alcanzar, pero para anunciar, e Mahoma non anunciou, pero cumprida!    

 

Mohamed PODE NON SER UN profeta !!!

 

As únicas dúas relixións de Deus son as relixións xudaicas e cristiás.

Ambas as relixións foron creadas por Deus para o primeiro e único fillo Xesús Cristo para a segunda!

 

O Falso Profeta Muhammad chamou tan interesado na Biblia e cambiou o que non era conveniente para o exemplo de Xesús Cristo, que foi el recoñece como un profeta e non o fillo de Deus!

 

Lembre tamén que, en Daniel 9 versículo 26 está escrito:  E despois de sesenta e dúas semanas será morto o Unxido off, e non haberá ningún sucesor. O pobo do príncipe que hai de vir destruirá a cidade eo santuario; e fin virá como unha inundación; foi detido que a devastación durará ata o final da guerra. 

 

Xesús era de feito o Mesías esperado, a pesar de ser negado polo pobo de Deus « os xudeus »!

  

 E non ten ningún sucesor!

 

Entón Muhammad nunca podería reivindicar ser misión divina de crear unha nova relixión.

 

Hai dúas posibilidades para o Corán, ou que foi escrito desde cero por Muhammad, con ou sen conluio ou o Corán foi dito realmente, pero, neste caso, non foi polo Arcanxo Gabriel, pero Lucifer ninguén.

 

A diferenza entre o ensino de Xesús Cristo e Lucifer é enorme, mesmo se a instrución contén os mesmos ingredientes.

Por Xesús Cristo, 

Non hai ningunha lei sen amor, nin amor sen lei

Lucifer,

El non ten amor na Lei ou Acto de Amor

Como verás que non é o mesmo!

 

Musulmáns son as desafortunadas vítimas do falso profeta Mahoma como eles tamén son vítimas da Síndrome de Estocolmo.

 

Lea o artigo do blog:

Musulmáns son vítimas de Estocolmo síndrome

https://victorpicarra.wordpress.com/2012/09/06/les-musulmans-sont-victimes-du-syndrome-de-stockholm/

 

Eles serán o seu moi difícil deixar o Islam para chegar a Xesús Cristo.Basta ver o que emoción obter os musulmáns, especialmente os fundamentalistas ao criticar o Corán ou Mahoma.

 

Quere lembrar todos os musulmáns versículo 14 do capítulo 19 do Evanxeo de Mateo:

 

E Xesús dixo: Deixade que os nenos e non as impeçais de vir a min;pois o Reino dos ceos pertence a como estes 

 

Entón, cando vemos os nenos musulmás, as mulleres e os homes usan como bombas humanas só podemos lamentar que fanáticos islámicos, sanguinarios forzado doutrinação por eses criminais suicidios infelices levando-os directo ao inferno!

 

Para todos os musulmáns só podo dicir: Ven moitos a Xesucristo, se quere ser gardado. Esta existencia está chegando ao final e Xesucristo estende a man para ti.

 

Aprende A SORTE FINAL!

 

Logo Xesucristo volverá, polo que, inicialmente, vai aforrar por secuestro da súa fiel igrexa, entón logo o rapto e pouco antes do seu retorno, a ira de Deus caerá con forza e poder sobre a Terra e en toda a humanidade.

 

Ata aquel día de volta en gloria do noso Señor Xesús Cristo, como espera por todos os cristiáns durante dous mil anos, é absolutamente necesario seguir vivindo con humildade, dignidade e orgullo de ser un cristián.

 

Debemos seguir a cumprir as nosas responsabilidades e, así, cumprir os pagamentos mensuais de todas as nosas débedas e nosa vida diaria en paz e amor, axudando os que buscan a nosa axuda.

 

Debemos orar diariamente para que Deus nos axude, nos protexa e manternos a salvo da tentación.

 

Xa sabemos que este ano vai seguir sendo difícil, pero que é unha noticia moi boa, logo transformar as nosas vidas.

 

Imos manter a chama da nosa fe, temos total confianza é absoluta en Xesucristo. El prometeu vir e gardar connosco para o fin do tempo e só pode cumprir a súa promesa.

 

Estique a súa existencia, o bautismo, arrepentimento, perdón, oracións, seleccione a Xesucristo como Salvador, é o que vai permitir ser gardado e ser parte da Igrexa de noso Señor Xesús Cristo, que eliminará breve .

 

Xesús Cristo está chegando e é, quizais, para o mes de setembro ou outubro de 2015.

 

Todos os meus artigos

http://wordpress.com/read/blog/id/10443259/   

 

Deus te bendiga os meus amados irmáns, e axuda a anticipación do retorno á Terra de noso Señor Xesús Cristo, para percorrer o camiño certo na súa vida e nunca desistir.

Convida vostede a asistir a este vídeo decepcionante na nosa xeración.

https://www.youtube.com/watch?v=EswuNaHWrO0#t=227

Paz, amor e alegrías nos corazóns e nas casas, coa esperanza do día bendicido do arrebatamento da Igrexa e do retorno do fillo de Deus só no Monte das Oliveiras, noso Señor e Rei Xesús Cristo, para seu reinado de mil anos ata o Xuízo Final.

 

Gañador

Laisser un commentaire

Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur la façon dont les données de vos commentaires sont traitées.