Jeg er veien Sannheten og livet, kommer NULL til Faderen gjennom meg

Resultat av bildesøk etter "jeg er måten sannheten og livet, null gjør ikke faren gjennom meg"

 

 

 

Som jeg allerede forklarte i blogginnleggene, lever vi sluttiden som vil ende utelukkende med Jesu Kristi retur til jorden for hans tusenårige regjering.

 

Denne setningen av Jesus Kristus er av slik kraft og kraft at det ikke gir rom for tolkning eller annen religion å gå til Gud.

Vi må derfor spørre oss selv hvorfor paven anerkjenner alle religioner som sanne stier til Gud.

Som er pavelig kjetteri mer.

 

Sluttperioden begynte 14. mai 1948 med opprettelsen av Staten Israel.

 

Faktisk 14. mai 1948 ved opprettelsen av en jødisk stat, oppnådde det jødiske folk etter 2000 års utvandring Guds benådning for å forkaste og korsfeste Messias som de nektet å gjenkjenne i Jesus av Nasaret  » Jesus Kristus. Men denne tilgivelsen til Gud gir dem ikke tilgang til himmelriket på slutten av tiden.

Det jødiske folk vil bli som mange mennesker tvunget til å vente til slutten av den tusen årige regjering av Jesus Kristus og den andre oppstandelsen for å håpe å komme inn i himmelriket.

 

På slutten av sluttiden vil bare noen døde kristne bli oppstandet.

 

Og noen levende kristne « Kirken » vil i et øyeblikk bli forandret og vil således overgå fra dødelig liv til evig liv uten å passere gjennom døden rett og slett av Jesu Kristi kjærlighet.

 

Dette er Jesu Kristi løfte, og ingen kan tvile på Guds Sønns ord som ga sitt liv for å løse oss fra våre synder og dermed tillate oss å få tilgang til Guds rike, ikke etter fortjeneste, men ved hans kjærlighet.

 

Du vil ha lagt merke til at jeg har angitt at bare visse kristne vil være opptatt av oppstandelsen og passasjen fra dødelig liv til evig liv uten å gå gjennom døden.

 

De som vil være opptatt, vil være de kristne som har mottatt vanndåp (kun gyldig dåp), som vil ha bedt Jesus Kristus om å være deres frelser, som vil ha bedt Gud om å tilgi for alle de syndene som er begått og som har omvende og oppriktig omvende sine synder.

 

Mer enn noen gang må alle rette sine liv og følge Jesu Kristi lære (Kjærlighet, Tilgivelse og Tro).

 

Ved synet av alle de bibelske tegnene som annonserer om Herrens Jesu Kristi retur, som oppfylles daglig med styrke og makt, er vi sikre på at denne returen er nært forestående.

 

Selvfølgelig er vi den siste generasjonen før denne retur, vi har sikkerhet siden 1948. Mt 24.34

En generasjon er både veldig kort og veldig lang, men vi er egentlig allerede svært nær denne avkastningen.

 

Siden etableringen av bloggen min i 2009, annonserer jeg at denne avkastningen kan gripe inn i inneværende år. Selvfølgelig skjedde det ikke.

 

Men i år 2018 er det veldig spesielt fordi tiden for en bibelsk generasjon er 70 år og 1948 + 70 = 2018.

 

I lys av styrke, kraft, frekvens og omfanget av alle de bibelske tegn som ble oppnådd og oppfylt i 2018 vi er sikkert på slutten av den bibelske perioden til slutten av tid .

 

Det er håpet at 2018 trompetfestivalen vil se vår Herre Jesus Kristi retur for fjerning av sin « Kirke ».

 

Så la oss be om at våre navn ikke vil bli slettet fra livets bok fordi de som ikke har blitt kidnappet « kristne og andre » vil gå gjennom Guds dagens vrede som vil være en svært vanskelig tid for de som vil komme tilbake til Jesus -Christ.

 

Denne perioden vil være veldig vanskelig fordi kirken ikke lenger vil være til stede på jorden. Hun vil være i himmelen for å være vitne til Lamas ekteskap, det vil være den evige pakt før Gud som Jesus Kristus vil etablere med kirkens medlemmer.

 

Etter fjerning av Jesu Kristi Kirke verden vil være fullt og helt overgitt til de sataniske krefter til den fysiske retur av Jesus Kristus på Oljeberget i sin regjeringstid på 1000 år.

 

Vi ser allerede alle overskuddene og styrken av islamismen. Tenk verden uten alle disse kristne som vil bli kidnappet og en islam som ikke lenger vil ha en bremse, med stadig sterkere og ødeleggende katastrofer, ødelagte samfunn og folk som vil bli kastet ned i elendighet og usikkerhet.

 

DETTE VIL VÆRE GRUNNEN AV VOLD.

 

Ja, det er sikkert at de som har tro og som har bedt Jesus Kristus om å lede sine liv, vil bli frelst, men alle andre vil kjenne Guds vrede.

 

Husk alltid disse ordene fra Jesus Kristus

« Jeg er måten sannheten og livet, ingen kommer til faren bare gjennom meg. « 

 

Tiden er kommet for å forstå at våre liv plutselig vil endres drastisk, akkurat som larven blir en sommerfugl, vi vil flytte fra liv til liv, evig liv, og det er veldig snart.

Kan være det 11. september 2018.

Jeg inviterer deg til å se denne videoen som forklarer særligheten i 2018.

 

Du kan se størrelsen på jordskjelvene ved hjelp av denne linken under

https://www.emsc-csem.org/#2w

Nylige jordskjelv over hele verden (i løpet av de siste 2 ukene)

 

Vi ses snart

Victor