БОЗГАШТ БА Исои Масеҳ барои СЕНТЯБР Ё октябри соли 2016

 

худои-ба-падару-кўдак Исои-ва-кабӯтаре-нусхаи-1

 

Пеш аз он ки ҳалли мавзӯи бозгашти Исои Масеҳ, он ба маблағи ёдоварӣ баъзе бунёдии масеҳият ва алалхусус ба зиндагӣ имон дар вақтҳои охири аст.

 

Масеҳиёни БА ОХИР МАРОТИБА

 

 

Аввал як масеҳӣ аст, ки ба ақл, ки Худост, ки офаридгори ҳар чизест ва аз ин рӯ мо низ як хилқати Худост.

Он, ҳамчунин, фаҳмид, ки Худо моро офаридааст, озод ва хирадмандон аз иродаи озод, то ки мо худамон қарор қабул кунем, ки чӣ тавр истифода бурдани ин атои олиҷанобе, ки Худо ба мо «ҳаёт» дода мешавад.

 

Барои фаҳмидани он ки беҳтар Худо ва хилқати офаридани инсонро, ки ман шуморо даъват Ном’аи маро бигиреду бихонед «The воизи Подшоҳи Бозгашти торикӣ меояд нур» мақолаи дар бораи китоб нигаред: The китоб – The воиз Бозгашти Подшоҳ

 

Худо дар раҳмати бепоёни Худ ба мо ҳамаи ин «ҳаёт» гаронбаҳо дода, мутаассифона, кам арзиши ҳақиқии он баҳои баланд дод. Ҳаёт аз ҷониби Худо бе талаб чизе аз мо дар бозгашт ба мо дода шудааст.Ин атои аст. Аммо як рӯз, ки ба ҳаёти ногузир мерасад.

 

Барои баъзеҳо, мутаассифона, ин аст, ки аз синни ҷавонӣ, ки ба ҳаёт қатъ, ба дигарон расанд blithely сад сол ё бештар.

 

Ва он гоҳ, танҳо пас аз лаҳзаи марги ҷисм, ки ҷон пеш аз муаллиф он пайдо мешавад.

 

Мо бояд дарк намоянд, ки вақт офариниши Худо аст ва аз ин рӯ дар лаҳзаи марг ҷон меояд бевосита дар замони охирин доварӣ.

 

Дар ин мурофиаи се имконоти мебошанд баъд ба ҷонҳои дастрас.

 

Баъзе шахсоне, ки ғайритабиӣ ҳаёт буд, мешавад ҳалокшуда ба харҷ абадият дар дӯзах.

 

Аксарияти як зиндагии на пок ва на гумроҳон буд « гарм » Бо вуҷуди ин ҳам сарф абадият дар ҷаҳаннам бошад.

 

Онҳое, сӯи ҳаёти солим, бо эҳтиром ва адолат низ рафта, сарфи назар аз ҳаёти намунавии худ сарф абадият дар дӯзах.

 

Будан масеҳӣ аст, ки ба ақл, ки ҳамаи ҷонҳои доранд, дар таваллуд маҳкум ба харҷ абадият дар дӯзах. Ин яқин аст!

 

Ва ман ҳеҷ имкон медиҳад, ба ман мегӯянд, ки агар ҷаҳаннам хоҳад буд барои баъзе аз дигарон дар асоси санадҳои содир ҳаёти худ камтар дардовар.

 

Не ба чизи нопок метавонад ба Малакути Осмон нахоҳед даромад ва чунон ки мо ҳамаи интиқолдиҳандагон гуноҳ аслӣ дар охири ҳаёти мирандаи мо дар рӯи замин ҳастанд, то ҳамаи мо маҳкум ба харҷ ҳаёти ҷовидонӣ дар дӯзах.

 

Чӣ хоҳад ҷаҳаннам ҳеҷ кас аниќ медонад, вале дар китоби Ҳанӯх мо шарҳи ва афзуд, ки ҳастанд, ҷойҳои дар осмон ё барои абад баста ҳамаи офаридаҳои чун ба Худо беитоатӣ кард. Исои Масеҳ ҷаҳаннам сухан боис ҷаҳаннам (вале чизе мегӯяд, ки дар Китоби Муқаддас чӣ маҳз ҷаҳаннам) Ман низ hypothesized, ки ин метавонад ҷаҳаннам дар мақолаи ман: ФАҲМИДАНИ Барои фаҳмидани ХУДО ҷаҳаннам ,

 

Ин аст, ки ба метарсиданд, ки дар ҷаҳаннам ҷое ки ҳаёти ҷовидонӣ берун аз муҳаббати Худо вуҷуд дорад. Вале то ҳол зери назорат ва фариштагон кард. (Нигаред ба китоби Ҳанӯх)https://victorpicarra.wordpress.com/le-livre-dhenoc/

 

Будан масеҳӣ аст, ки ба ақл, ки танҳо Муҳаббат ба Исои Масеҳ ба мо имконият медиҳад, то умед ба фирор аз ин сарнавишти ҷовид hellish аз беитоатии Одаму Ҳавво инсоният нақша аз ҷониби Худо.

 

як Барои он ки масеҳӣ аст, ки ба як гуноҳкоре ки эътироф ва қабул ба хотири муҳаббати Исои Масеҳ, ин тақдири hellish наҷот хоҳад ёфт.

 

Будан масеҳӣ аст, ки ба қабул ва зиндагӣ тибқи таълимоти Исои Масеҳ дар муҳаббат, сулҳ, муҳаббат, шафқат ва фурӯтанӣ.

 

Будан масеҳӣ аст, ки дар об таъмид медод, рӯҳ ва аз нав таваллуд мешавад.

 

Бо таъмид дар об мо гуноҳҳои мо тавба кунанд ва ба Исои Масеҳ аз тарафи будан барои муҳаббати Ӯ ва Хуни Ӯ барои мо дар салиб рехта, наҷот хоҳад ёфт.

 

Тавассути таъмиди рӯҳияе, ки мо аз Худо хоҳиш роҳнамоӣ ҳаёти мо.Баъд аз гирифтани таъмид дар об, ки масеҳӣ бояд муносибати шахсӣ дар дуо аз Худованд хоҳиш роҳнамоӣ ва идора кардани ҷони худ кунад.

 

Пас, дар ҳаёт аз ҷониби ҳавасҳои ҷисм, балки касоне аз Рӯҳ рафтор, дигар. Ин таъмиди Рӯҳ аст.

 

Ҳамин тавр мо аз нав ба ҳаёти заминии мо таваллуд аз паи зиндагии мо, дар муҳаббат, сулҳ, муҳаббат, шафқат ва фурӯтанӣ. Аммо дар fervor пайравӣ кардани таълимоти Исои Масеҳ, ба Худо хизмат бо риояи аҳкоми Ӯ ва кӯмак онон, ки хоҳони кӯмаки мо. Огоҳӣ кӯмак ту биёваранд, бояд он кас, ки онро гирифтааст ба пой дар гуноҳҳои худ ва корҳои зишт оварда намерасонад. Ва шуморо ба рад кардани таълимоти Исои Масеҳ аст.

 

Вақте, ки шумо як кӯмаки шумо барои истифодаи ин кӯмаки гардад.

 

Ҳамин тавр аз он, додани пул ба нашъамандӣ ва ё маст мекунад, набояд ба фикри шумо ки шумо баррасии кори неке. Агар ӯ аз шумо пурсад пул ба ӯ пешниҳод нон. Ҳамчунин аз он, додани пул ба онҳое, ки кӯдаконро ба гадоӣ, бояд шуморо бовар надорем, ки шумо дида неке. Шумо барои ин таҷовуз ба кӯдакон гардад.

 

Баъд аз ин зиндагии дунявии мо замин, масеҳӣ барои доварӣ пайдо пеши Худо. Ва ба хотири муҳаббати Исои Масеҳ, ки Ӯ аст на рост ба ҷаҳаннам.

 

Дар масеҳӣ доварӣ карда мешавад, агар аз аъмоли ҷони худро хуб буданд, ӯ ба Малакути Осмон меравад. Агар аъмоли ҷони худро хуб набуд, он ба воситаи бетарафиро пеш аз дохил шудан ба Малакути Осмон мегузарад. Лекин агар аъмоли ҷони худро бад мекард, ба ҷаҳаннам мераванд, ҳарчанд ки ӯ дар як масеҳӣ гашт.

 

Зеро аз ду ҳазор сол дар ин аст, то.

 

Лекин мо дар охири замон ва он чи тағйир каме.

 

Чӣ тағйир ин аст, ки дар охири вақти Исои Масеҳ бояд ба замин бозгашт ба он ҷо салтанат ронем ҳазор сол, ки ба инсоният охирин доварӣ ҷудо.

 

Ва масеҳиён нек интизор бозгашти Исои Масеҳ дар умеде, ки он хеле наздик хоҳад шуд.

 

Дар Малакути Масеҳ дар рӯи замин хоҳад мадҳу абадият, мо дигар зиндагӣ мекунанд, вале он ҳанӯз ҳам ба воситаи мамоти гузарон пеш аз доштани ҳаёти ҷовидонӣ ёбад.

 

Бад мешавад, ки аз замин дар давоми ҳазорсолаи худ бадарға шаванд. Мо зери Малакути Худо дар муҳаббат ва осоиштагӣ зиндагӣ хоҳанд кард.

 

Аммо, зеро аст, лекин дар он ҷо, ва он назаррас аст. Магар бозгашти Исои Масеҳ бояд тавре, ки дар Дарди зоидан бошад.

 

Пас ту бар бозгашти Исои Масеҳ наздик аст ва ҳаёти дигар барои инсоният мушкил аст.

 

Ҳамаи мо дида метавонем, ки мисли сол сипарӣ шуд, хусусан аз соли 29 сентябри соли 2008, ва аз ҳама мушкил дар ҳамаи сатҳҳо.мақолаи ман нигаред: ОХИР СЕ нишонаҳои БОЗГАШТ Исои Масеҳ дар рӯи замин!

 

Замин  : заминҷунбӣ, вулқони, селҳо, боришоти пай дар пай, тундбодҳо, сӯхтор, таѓйирёбии иќлим, ярчњо, садои deafening номаълум ва хок ​​меафтаду ташкили crevices бузург.

 

Осмон: meteorite афтад, Оташфишонии офтобӣ, эълон баргардонидани Nibiru, гармшавии сайёраҳо системаи офтобӣ, UFO.

 

Ҳайвонот : Мурда аз тарафи миллионҳо ҳар сол номаълуманд аз чорво, ҳайвоноти ваҳшӣ ва паррандагон ва моҳӣ.

 

Инсоният  : Руин, эпидемия, аз даст додани арзишҳои Хуруҷ, хушунат, ҷангҳо ва овозаи ҷангҳоро.

 

Калисои  : якро дар сатҳи олӣ намоён аст. Дар Папа таълимоти Исои Масеҳ бо эътирофи ҳамаи динҳо ҳамчун роҳҳои ба Худо аз ифшон кардааст. Ҳамин тариқ фаромӯш суханони хеле Исои Масеҳ, «Ман роҳ, ростӣ ва ҳаёт ҳастам; ҳеҷ кас ба назди Падар балки бо ман меояд! « 

 

Ин суханоне, ки Исо Масеҳ қавӣ ҳастанд, ва худро ба ихтилофҳо қарз нест.

 

noises deafening Номаълум метавон њамчун карнай Апокалипсис тафсир. Https://youtu.be/mTOQvDzihTU

 

Ҳамаи ин чорабиниҳо меоянд, то outsized ва дар Китоби Муқаддас эълон маротиба охир ва бозгашти Исои Масеҳ пешгӯӣ карда буданд.

 

Ҳама чиз аз ҷониби Худо барои бедор башарият, вале, мутаассифона хеле кам ба назар дар замони махсус зиндагӣ мо медонем.

 

Мардон фикр бештар дар бораи чӣ хоҳад истироҳат оянда кор ё чӣ тавр онҳо дар охири моҳи пӯшед, ба ҷои дар дуо ба Худо барои наҷоти ҷони худ, ҳатто дар байни масеҳиён.

 

Лекин ҳамаи мушкилот ва мусибатҳое, ки тавассути он инсоният бадтар хоҳад кард ва ҳатто то даме ки Худованд Исои Масеҳ аст.

 

лаҳзаҳои ҳавлноке моро интизор пеш аз бозгашти Подшоҳи подшоҳон Исои Масеҳ.

 

Мо аз тарафи inference медонем, ки охирин лаҳзаҳои пеш аз бозгашти ӯ хоҳад буд алфавити.

 

Беш аз ҳарвақта, мо бояд дуо ва ҳар рӯз боз ва боз дуо гӯем.

 

Мо бояд ба Худо мадад раҳмат ҳар вақт ва ба Худо дуо роҳнамоӣ ва муҳофизат мо дар ҳар лаҳзаи ҳастии мо, хусусан дар ин замонҳои душвор ва apocalyptic.

 

Будан масеҳӣ аст, ки ба ақл, ки дар муҳаббати Исои Масеҳ ба ямини пешниҳод аз ҷониби Худо барои мо аз ҷаҳаннам наҷот аст.

 

Илова ба наҷот ҷонҳои худро аз ҷаҳаннам муҳаббати Ӯ Исои Масеҳ низ як қатор моро пеш бозгашти ҷисмонӣ худро ба замин захира кунед.

 

Онон, ки наҷот хоҳад ёфт ва Калисои Исои Масеҳ ташкил, онҳо дода мешавад, ба як чунин мешуморанд, фаврӣ табдил мешавад ҷасади нур. Онҳо дар осмон рӯй хоҳад бардоштем ва бевосита аз ҳаёти заминиаш барои ҳаёти ҷовидонӣ ба бе марг дастрасӣ хоҳад кард.

 

Онҳое, ки фавтида ва ки рабуда шудааст, агар онҳо зинда буданд. Оё дар як бадан нур эҳё ва низ дар осмон бо онҳое, ки аз зиндагии худ наҷот хориҷ карда шавад.

 

Якҷоя онҳо иштирок дар никоҳи Барра хоҳад аҳди ҷовидонӣ, ки Исои Масеҳ бо калисои худ ташкил кунад.

 

Агар Худо аст, мехоҳад моро бедор, бо тамоми усулҳои он аст, ки аксарияти метавонад наҷот ёбад, ки шояд қисми Калисои Исои Масеҳ, ки ба хориҷ хоҳад буд.

 

Исои Масеҳ ва Худо дӯст Он Одам!

 

Аммо касе ки бо ӯ мехоҳад ба харҷ ҳаёти ҷовидонй шавам?

 

Оё барои як лаҳза, ки дар замони хотимаи сафсатае аст, фикр намекунам, ки далелҳои зиёде ҳастанд, ки дар охири замон аст, дар ҳақиқат иҷро ва чизе ба он қатъ хоҳад кард.

 

Исои Масеҳ аст, ки дар хона ва он вақт умед ба наҷот хоҳад ёфт, ки ба тавба гуноҳони мо, бадиҳои моро, хатоҳои мо, хатоҳои мо ва фикрҳои нопок мо аст.

 

Пешравиҳои оёти бозгашти ИСОИ МАСЕҲ

 

 

 

Бо дарназардошти пешравии аз оёти Мо дар ҳақиқат дароз ниҳоӣ пеш аз бозгашти Исои Масеҳ.

 

 

Ман дар мақолаи ман фаҳмонд, ОХИР СЕ нишонаҳои БОЗГАШТ Исои Масеҳ дар рӯи замин! Буданд, се нишонаҳои пеш аз бозгашти Исои Масеҳ нест.

 

01) Дар unveiling ба зидди Масеҳ

02) Дар навсозии сеюми маъбади Ерусалим

03) Дар муноқишаи саросарӣ аз ҷониби Исои Масеҳ дар вақти бозгашти ӯ ба мувофиқа

 

Барои аввалин аломати « зидди Масеҳ» , мо бояд дарк намоянд, ки якчанд сатҳи нест.

 

Аввал дар дохили калисо, зиддимасеҳ аст, ҳамаи подшоҳони пай дар пай попҳои зеро созишномаҳои Lateran ташкил карда мешаванд.

 

Дар охир Папаи «Франсуа » personalizes ин зиддимасеҳ, ки дар зери ниқоби Барра гург, ки боиси масеҳиёне, ки ба ҷаҳаннам рост пайравӣ аст. мақолаи ман нигаред: изҳороти матбуотӣ марги Калисои католикӣ

 

Бино ба пешгӯии Малокӣ аз попҳои, Попи Francis охирин Папаи аст.Ҳар кас аст, ки дар пешгӯӣ »Петрус дар Рум», ки калисо дар давоми мусибати пеш аз нобудшавии Рум ва баргардонидани Исои Масеҳ оварда номид.

 

Дар нобудшавии Рум ҳатман маънои онро надорад, вайроншавии шаҳри Рум заминларзаи шадид, вале суқути Аврупо ҳамчун Рум нав »подшоҳи ҳаштуми боби XII китоби Апокалипсис». ва аз ин рӯ системаи зиддимасеҳ.

 

Мо аз китоби Апокалипсис ва Дониёл-пайғамбар, ки мусибати бузург соли гузашта 42 моҳ донист.

 

Пас, чунон ки Попи Francis 13 марти соли 2013 интихоб гардид, мо шояд бояд бозгашти Масеҳ ба Замин дар моҳи сентябр ва ё октябр соли 2016, эҳтимол дар давоми иди карнай дид.

 

мақолаи ман нигаред: Дар охири ҳафтаи гузашта Дониёл ПОЁНИ ПОЁНИ 2015 Ё 2016

 

Ба зидди Масеҳ низ як шакли саввумини се девҳо ду ҳайвонот ва набии козиб, ки мақсади аст, ки ба ки масеҳиёнро таъқиб менамоянд ва ҳидоят ба онҳо бевосита ба роҳи ҷаҳаннам.

 

Мо ба осонӣ метавонанд дарк намоянд, ки попҳои охир мебошанд ваҳшӣ тасвир дар китоби Апокалипсис боби 17.

 

Бо ба муқобили баъзе Попи Francis набии козиб дид. Ман шахсан боварӣ доранд, ки Попи Francis яке аз ду вабо ва баҳр, ҳайвони замин будан Попи Рум Бенедикти XVI собиқ, ки аксари собиқ Попи аст, ҳанӯз зинда аст. Тавре ба набии козиб ман танҳо як, ки пайравони ки масеҳиёнро таъқиб менамоянд намедонанд.

 

Ин аст, ки он чи ном «Муҳаммад» , ки ҳарчанд мурда дар 632 таваллуд ба як дини дурӯғин, ки ба хизмат исломӣ ва jihadists дод.

 

02) Дар навсозии сеюми маъбади Ерусалим

Ин азнавсозии хоҳиши воқеии мардуми яҳудӣ аст, вале Худо ҳеҷ гоҳ таҷдиди маъбад назди масҷиди « Ал-Ақсо » аз дини козиб набии козиб имкон хоҳад кард.

 

Дар маъбади нав хоҳад маъбади Исои Масеҳ аз осмон нузул хоҳад кард , «Ерусалими осмонӣ»

 

03) Дар муноқишаи саросарӣ аз ҷониби Исои Масеҳ дар вақти бозгашти ӯ ба мувофиқа

Ин андарун дорад, танҳо ва ниҳоии пеш аз бозгашти Исои Масеҳ аст.

 

Ин маълум аст, ки ин ҷанг оғоз аз соли 2012 мо миқёси ин ҷанг аст, ки аллакай глобалї ва дастовардњо дар қудрат дида ва васеъгардонии ҳар рӯз.

 

Он ин аст, ки низоъ идома ба Исои Масеҳ дар вақти бозгашти худ аст.

 

Мо дар моҳи феврал мебошанд ва чӣ дар ВАО эълон аст, дур аз мебахшанд. Туркия ва Арабистони Саудӣ мехоҳанд ба рафтан ба ҷанги алайҳи Сурия. Русҳо ва Эрон мухолифат ва ваъда ба бозгашт ба ин belligerents тобутро нав, агар онҳо ба Сурия омад.

 

Чин барои рафтори худ оид ба ҷанги зидди ИМА ва муттаҳидони он дар Африқо ва Сурия дар соҳаи иқтисодӣ. Зеро, дахолати низомӣ дар Ховари бигиред, он танҳо як масъала вақт бо стратегияи низомии аст. Зоҳиран Чин барои дастгирии нерӯҳои Русия дахолат хоҳад кард.

 

Ин дар хокаш аз Megiddo дар Исроил, ки Исои Масеҳ ба ҳасби Китоби Муқаддас бояд ин ҷанг қатъ шуд .

 

Пас, вақте ки њиљрати набардҳои кунунии Сурия ва Исроил ҳамла хоҳад шуд. Сипас он ҷо хоҳад буд ва бо ашкрезӣ сарлашкари он бошад, хеле дер ба назди Исои Масеҳ ва наҷот ёбад. Зеро ин хоҳад буд, ки натиҷаи маротиба дар охири, ки онҳо бояд бо бозгашти Исои Масеҳ иҷро.

 

Ва мумкин аст, ки он дар таҳлили ин нишонаҳои аст, ки барои моҳи сентябр ва ё октябр, 2016.

 

Ин сол соли 2016, ки мо аллакай медонем, ки он ҳам бадтар аз соли 2015 бошад, Ва агар Масеҳ оянда, на дар ин соли 2016, мо бояд чизи даҳшатнок интизор. Чунин ҳамчун таназзули иқтисодӣ, балки ҳамчунин ба офатҳои табиӣ андозаи калон.

 

Ман ҳеҷ гоҳ худам такрор кофӣ нест, ман нестам, як пайғамбар нест, ва ман аллакай фиреб такроран мақсаднок як муддати кӯтоҳ барои бозгашти Худованди мо Исои Масеҳ аст. Бо муқобил ман нодуруст дар бораи дорам нест, шиддат аз нишонаҳои сол ба сол.

 

Тавре ки ман дар бораи эълон намудани бозгашти Исои Масеҳ хато ҳастам, ман мехоҳед, ки ба эҳтиёт бештар ва шумо дар хотир гиред, ки Исои Масеҳ, чунон ки дузд меояд, ва аз ин рӯ ҳеҷ кас намедонад, ки маҳз кай хоҳад бозгашт.

 

Инчунин ман интизоранд бозгашти ӯ ин сол ба моҳи сентябр ва ё октябр тибқи таҳлили ман аз оёти, вале бояд гуфт, ки Исои Масеҳ, ба пеш наметавонед биёед ва пеш аз бозгашти худ дароварад калисои худ ҳар вақт.

 

Ман низ бояд гуфт, ки ин бозгашт баъдтар бошад ва дахолат дар соли 2017 ё соли 2018, барои он низ нишон медиҳад, ки ман баён хоҳад шуд, вақте ки он вақт меояд, вуҷуд дорад.

 

Пас, боварӣ ҳосил, дуо ва умед ба бозгашти ногузири Исои Масеҳ, чунки дер он бозмегардем ва дард камтар дурахшон барои инсоният хоҳад буд.

 

Ин сол, дар соли 2016, гарчанде душвор ба инсоният барои мо масеҳиён бошад, дар як сол аз умед, тавба ва дуо, ки Исои Масеҳ ба мо медорад дар дафтари ҳаёти ҷовидонӣ қайд гирифта мешавад.

 

Тавба кунед ва бисёр ба Масеҳ хоҳам омад, агар шумо намехоҳед ба харҷ абадият ҷаҳаннам бошад.

 

Дар замони навиштани ин ҳар ҳол, наҷот хоҳад ёфт. Худо ба шумо иродаи озод дод ва дар ин вақт ба гирифтани роҳи рост аст.

 

Биё ба Исои Масеҳ бо пурсидани об таъмид ба коҳин, як пастор ё масеҳӣ ва сипас боз ва боз дуо барои ба даст овардани ҳифзи Рӯҳи Муқаддас Худо ба шумо кӯмак, муҳофизат мекунад ва ҳидоят қадамҳои худ дар қабати дар замони охири зулмот.

 

Муҳаббат ва осоиштагӣ ва хурсандӣ дар дилҳо ва хонаҳои дар арафаи бартараф Калисои барои баъзе ва баргардонидани бар кӯҳи Зайтун дар Ерусалим Худованд ва Подшоҳ мо Исои Масеҳ, писари ягонаи Худо барои ҳукмронии худ подшоҳи подшоҳон замин ба муддати ҳазор сол ҷудо doomsday инсоният аст.

 

Ман шуморо ба хондани мақолаҳои ман:

АГАР ИСОИ МАСЕҲ оҳиста ОМАД, калисо нопадид дар камтар аз як НАСЛ!

 

Ахири ҳафтаи гузашта Дониёл ПОЁНИ ПОЁНИ 2015 Ё 2016

 

Тавре ки вақт аст, ки ба дуо ман шуморо даъват дуо:

 

ДУО Эй Падари мо, ва Салом Марям

Виктор